PDA

View Full Version : Η πρώτη μου μηχανή: VOGE 500ds



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6]

SAVVAS62
02/11/2024, 05:44
Εν τω μεταξυ, ηρθε η ωρα να αλλαξω τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης PIRELLI ANGEL GT,που με τον τροπο οδηγσης μου κρατησαν 38500 χλμ.Διαστασεις εμπρος 120/70-17
πισω 160/60-17
Πηγα λοιπον στον επι 45 ετη ,λαστιχά μου,τον γνωστο στην αρχη της λεωφορου αλεξανδρας,και του λεω ''θελω το ιδιο ,γιατι εχω μεινει ικανοποιημενος (για το οδηγημα μου) απο τα χαρακτηριστικα του,και κυριως απο την αντοχη του.
Ωραια μου λεει ,υπαρχει στοκ, και κανουν και τα δυο 375 ευρω.
:facepalm:
Αρχισε να στραβωνει το στομα μου,και επειδη με βλεπει,καπακι μου λεει ,εχω ομως ζευγαρι στις ιδιες διαστασεις BRIDGESTON BT23 στα 265 ευρω ,και MEΤΖΕLER M5 στα 245 ευρω.
Η ερωτηση μου 1)στους ιδιοκτητες VOGE DS 500,ειναι,αν υπαρχει κανενας που εχει αλλαξει τα λαστιχα του ,και τι εχει βαλει, και 2)στο φορουμ γενικωτερα,αν υπαρχει καποιος να προτεινει κατι ,που και να μην ειναι η τιμη του για,μεταμοσχευση νεφρου,αλλα να κραταει και καποια χιλιομετρα.Το απολυτο κρατημα δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα διοτι ειμαι ''βουτυρενιος'' οδηγος.Ευχαριστω εκ των προτερων, για τις οποιες απαντησεις.
Τα λάστιχα μοτό γενικά έχουν ξεφύγει σε τιμές.
Και εγώ φόραγα τα ANGELL στις ίδιες διαστάσεις, τάχα βάλει τον Μάϊο του 2021 με 290 ευρώ και επειδή έμεινα επίσης ευχαριστημένος είπα να τα ξαναβάλω τον Μάϊο του 2024 ( 22.279 χλμ) λόγο επικειμένου μεγάλου ταξιδιού. Είχαν ακόμη χλμ να διανύσουν αλλά ταξίδι γαρ....Νέα τιμή παίζει εκεί που είπες πάνω κάτω οπότε πήγα στα MICHELIN ROAD 6 και στα 325 ευρώ.
Φοράω σε άλλο μοτό τις ίδιες διαστάσεις με σένα.
Και τα ROAD 6 βγάλανε ως καινούργια αξιοπρεπέστατα τις Άλπεις με χαμηλές θερμοκρασίες, καταρρακτώδεις βροχές κλπ οπότε τώρα μετά από 4.000 χλμ περίπου μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος.
Και τα BRINGESTONE πάντως που σου είπε δεν είναι κακό λάστιχο. Απλά ελαφρά παρωχημένο όσο αφορά το ότι κυκλοφορεί πολλά χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον που δεν το κυνηγά το πράμα ή δεν πάει μεγάλα ταξίδια.
Καλή επιλογή.

doctoras
02/11/2024, 08:50
Καλές προσφορές στο διαδίκτυο βρίσκω για τα παρακάτω:
Metzeler Roadtec Z6
Dunlop sportmax GPR-300

Ζήτησε του προσφορά

ptc
02/11/2024, 09:41
Τα BT23 τα είχα βάλει στο Integra και είναι λάστιχο που όντως βγάζει χιλιόμετρα. Κρατήματα νορμάλ για την κατηγορία, θέλουν λίγο ζέσταμα. Είναι λάστιχο που θα το ξανάβαζα για καθημερινή/ήπια χρήση.

patsavour
02/11/2024, 09:46
Τα BT23 τα είχα βάλει στο Integra και είναι λάστιχο που όντως βγάζει χιλιόμετρα. Κρατήματα νορμάλ για την κατηγορία, θέλουν λίγο ζέσταμα. Είναι λάστιχο που θα το ξανάβαζα για καθημερινή/ήπια χρήση.

Μαλλον αυτο θα βαλω,αλλωστε σε ολες τις προηγουμενες μοτο μου,(πλην σκουτερ απριλια)παντα bridgeston εβαζα.Ωραιο λαστιχακι,αλλα 38500 χλμ δεν θα βγαλει. Κλαιν μαιν ομως,375 παντως ΔΕΝ δινω για μπιρελλι.:beer:

geioann
02/11/2024, 09:53
Αν όμως τα bt23 σου βγάλουν τα μισά χιλιόμετρα θα τα έχεις πληρώσει παραπάνω. Βάλε πάλι τα angel. Άμα σου βγάζουν 40k χιλιόμετρα σε συμφέρει

katsar
02/11/2024, 09:57
Καλές προσφορές στο διαδίκτυο βρίσκω για τα παρακάτω:
Metzeler Roadtec Z6
Dunlop sportmax GPR-300

Ζήτησε του προσφορά

Μακρυά και από τα 2 ελαστικά,ότι όχημα και να έχετε .Τα έχω φορέσει και τα δύο ,ειδικά το GPR είναι GTP τελικά, τετραγώνισε για πλάκα με 2 μεγάλα ταξιδάκια το πίσω.
Bridgestone t31 μου έβγαλε 15Κ+ χλμ και αυτό ούτε 10,εντελώς αστικής χρήσης.Το ΒΤ23 πολύ τίμιο και ανθεκτικό .
Καλά το Ζ6 αρχαίο είναι σκέτο καουτσούκ πέτρα ,το Ζ8 ναι πολύ καλύτερο.

stefanos
02/11/2024, 09:58
Αν δεν τα βγάλει ενδεχομένως να σου έρθει ακριβότερα η επιλογή.

ptc
02/11/2024, 10:09
Αν όμως τα bt23 σου βγάλουν τα μισά χιλιόμετρα θα τα έχεις πληρώσει παραπάνω. Βάλε πάλι τα angel. Άμα σου βγάζουν 40k χιλιόμετρα σε συμφέρει

Μισα χιλιομετρα (κατω απο 20Κ) με τετοια οδηγηση θα εβγαζαν αν μιλουσαμε για κανα S21/22. Το ΒΤ23 ειναι σε αλλη κατηγορια και ειναι πολυ ανθεκτικο λαστιχο. Δεν τα τελειωσα στο Integra γιατι πουλησα το μηχανακι αλλα φαινοταν πως η φθορα τους ηταν παρα πολυ αργη. Και δε με λες βουτυρενιο αναβατη.

*Τα GPR-300 ειναι το χειροτερο λαστιχο που εχω οδηγησει. Τα φορουσε το Integra οταν το πηρα και ειχα εκπλαγει αρνητικα.

zephyr1
02/11/2024, 10:43
Εν τω μεταξυ, ηρθε η ωρα να αλλαξω τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης PIRELLI ANGEL GT,που με τον τροπο οδηγσης μου κρατησαν 38500 χλμ.

:eek::uplate::confused:

karellen
02/11/2024, 10:45
Μπορείς κάλλιστα να πας και σε MITAS, αξιοπρεπέστατα,τα είχα στο ΧΤΧ αλλά και στο GS.

https://tyrepro.gr/tour/mitas-tour/touring-force/

Dr.Monty
02/11/2024, 10:53
Panavour και εγώ ήθελα να βάλω τα Pirelli angel gt 2 και όντως η τιμή ήταν εκεί στα 400. Αλλά δεν είχε διαθεσιμότητα.
Έβαλα τα Dunlop road smart 4 στα 340 (είναι σίγουρο ότι με Γ.. με γαμα κεφάλαιο). Ας είναι. Νομίζω αν έψαχνα τα έβρισκα και με 300.

Το μόνο που μπορώ να σχολιάσω είναι ότι μάλλον τα παλιά ήταν πολύ φθαρμένα γιατί μετά την αλλαγή η μηχανή καρφώθηκε στο έδαφος.

Για το μόνο που δεν κλαίω λεφτά είναι τα λάστιχα.

*τα άλλαξα στα 25Κ. Βιάστηκα γιατί είχα και ένα γερό σκάσιμο το οποίο με την εύκολη λύση δεν κρατούσε. Όποτε είπα θα τα αλλάξω που θα τα αλλάξω ας το κάνω τώρα. Γιαυτο δεν έψαξα και πολύ τις τιμές. Μαλακια μου

patsavour
02/11/2024, 17:14
Ευχαριστω,για τις αμεσες συμβουλες σας.Τελικως κατεληξα,στα παλια μου λημέρια, κοινως στα χιλιοφορεμένα απο μενα σε ολες μου σχεδον τις μοτό. BRIDGESTON BATTLAX (BT 23).Mια σιγουρη και αξιοπιστη λυση για μενα.Και ηδη απ το πρωι τους εκανα και ενα ροντάζ 170 χιλιομετρων,με μια βολτουλα μεχρι την θηβα και επιστροφη.

grinderx
02/11/2024, 17:37
BT16 με BT23 έχουν μεγάλη διαφορά;

ptc
02/11/2024, 17:55
Καλοφόρετα τα λάστιχα.:beer:


BT16 με BT23 έχουν μεγάλη διαφορά;

Περίπου BT7. :a09:

Ναι, έχουν. Είναι άλλη κατηγορία. Τα 16 είναι supersport, τα 23 sport touring.

νεοσσός
02/11/2024, 18:37
Με γεια τα λάστιχα panavour.


Τα BT23 τα είχα βάλει στο Integra και είναι λάστιχο που όντως βγάζει χιλιόμετρα. Κρατήματα νορμάλ για την κατηγορία, θέλουν λίγο ζέσταμα. Είναι λάστιχο που θα το ξανάβαζα για καθημερινή/ήπια χρήση.
Είχα τα BT-023 σαν λάστιχο πρώτης τοποθέτησης. Ποτέ δεν με ενθουσίασαν και μόλις τα άλλαξα με S21 είδα σημαντική βελτίωση. Όταν έβαλα Diablo Rosso Corsa II ακόμα μεγαλύτερη.

Το σημαντικότερο όμως είναι να βάζεις λάστιχα που θα μπορείς να τα αλλάζεις συχνά όχι ακριβά που θα τα αλλάζεις σπάνια. Οπότε αν η τιμή κορυφαίας κατηγορίας σε κάνει να διπλοσκέφτεσαι την αλλαγή, καλύτερα να πας για μέτρια.

dumutrus
02/11/2024, 19:42
Με γεια τα λάστιχα panavour.


Είχα τα BT-023 σαν λάστιχο πρώτης τοποθέτησης. Ποτέ δεν με ενθουσίασαν και μόλις τα άλλαξα με S21 είδα σημαντική βελτίωση. Όταν έβαλα Diablo Rosso Corsa II ακόμα μεγαλύτερη.

Το σημαντικότερο όμως είναι να βάζεις λάστιχα που θα μπορείς να τα αλλάζεις συχνά όχι ακριβά που θα τα αλλάζεις σπάνια. Οπότε αν η τιμή κορυφαίας κατηγορίας σε κάνει να διπλοσκέφτεσαι την αλλαγή, καλύτερα να πας για μέτρια.

Σωστός

grinderx
03/11/2024, 02:40
Περίπου BT7. :a09:
Δυνατός στα μαθηματικά! Αχα κακό εεεεε :a09: :p


Ναι, έχουν. Είναι άλλη κατηγορία. Τα 16 είναι supersport, τα 23 sport touring.
Ευχαριστώ. Για την ώρα έχω S22 (φορεμένα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πριν ένα χρόνο, κάνα 6000χλμ έχουν γράψει αν δεν κάνω λάθος). Αλλά αν είναι να πάνε 300-350€ δε με βλέπω να τα ξαναβάζω όταν έρθει η ώρα.

tsavman
16/05/2025, 13:19
@Dr.Monty

Έχω και εγώ ένα DSX500, με μοναδικό πρόβλημα κάποιον τριγμό που ακούω από τις 4 έως τις 5Κ στροφές κάπου μπροστά στο χώρο του τιμονιού.
Το έχω ψάξει αρκετά, έχω κάνει συσφίξεις όπου μπορούσα, όλα φαίνονται και τα νιώθω σωστά, πλην του συγκεκριμένου φάσματος.

Κάπου διάβασα ότι υπάρχει ένα δαχτυλίδι στην κλειδαριά όπου δεν είναι σταθερό, συντονίζεται και τρίζει.

Έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι αντίστοιχο, ή πάει το μυαλό σου σε κάτι πιο συγκεκριμένο;

patsavour
25/05/2025, 09:33
Μάλλον δεν τοχει αντιληφθεί κάποιος άλλος ,για να μην σου απαντάει.Ομως αν δε σου δημιουργεί ένα επιπλέον λειτουργικό πρόβλημα μην του δίνεις σημασία,εκτός αν δεν το αντέχεις να το ακούς.Εχω πουλήσει μηχανάκι για αυτό τον λόγο, διότι έκανε ένα συντονισμό στο Φέρινγκ στις ωφέλιμες στροφές στο ταξίδι 80-120 χλμ,που μου "τρυπαγε" το κεφάλι. (Σουζούκι bandit 600 , του 2003.) Πήγαινε το και σ ένα εξουσιοδοτημένο μήπως βρούνε τίποτα.

patsavour
25/05/2025, 09:40
Λοιπόν σύντροφοι vogers επανέρχομαι μετά από 6 μήνες ακριβώς,για νέες ενημερώσεις για το ds 500, και για ότι προέκυψε η θα προκύψει από δω και πέρα.Δεν σας ξέχασα,και με την αφορμή σε 1 μήνα και 5 μέρες από τώρα της συμπλήρωσης 3 ετών χρήσης,και αφού κάνω και το σέρβις των 45000 χλμ σε μερικές μέρες,και αλλάξω υγρά φρένων,και ψυκτικό,θα ενημερωθείτε καταλλήλως.Αν χρειασθεί θα αλλάξω αλυσίδα και αλυσιδογραναζα,μπρος πίσω.Βαλβιδες που τις άκουσε ο μάστορας,δεν θα αγγίξω γιατί μου είπε ότι όλα ακούγονται "βούτυρο" και δεν χρειάζεται .ΙΔΩΜΕΝ.

tsavman
25/05/2025, 11:38
Μάλλον δεν τοχει αντιληφθεί κάποιος άλλος ,για να μην σου απαντάει.Ομως αν δε σου δημιουργεί ένα επιπλέον λειτουργικό πρόβλημα μην του δίνεις σημασία,εκτός αν δεν το αντέχεις να το ακούς.Εχω πουλήσει μηχανάκι για αυτό τον λόγο, διότι έκανε ένα συντονισμό στο Φέρινγκ στις ωφέλιμες στροφές στο ταξίδι 80-120 χλμ,που μου "τρυπαγε" το κεφάλι. (Σουζούκι bandit 600 , του 2003.) Πήγαινε το και σ ένα εξουσιοδοτημένο μήπως βρούνε τίποτα.


Σε εξουσιοδοτημένο δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι, δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.
Ο ήχος μου τρυπάει το κεφάλι, και με κάνει να αποφεύγω το συγκεκριμένο εύρος στροφών, καθώς είναι πραγματικά ενοχλητικός.



Λοιπόν σύντροφοι vogers επανέρχομαι μετά από 6 μήνες ακριβώς,για νέες ενημερώσεις για το ds 500, και για ότι προέκυψε η θα προκύψει από δω και πέρα.Δεν σας ξέχασα,και με την αφορμή σε 1 μήνα και 5 μέρες από τώρα της συμπλήρωσης 3 ετών χρήσης,και αφού κάνω και το σέρβις των 45000 χλμ σε μερικές μέρες,και αλλάξω υγρά φρένων,και ψυκτικό,θα ενημερωθείτε καταλλήλως.Αν χρειασθεί θα αλλάξω αλυσίδα και αλυσιδογραναζα,μπρος πίσω.Βαλβιδες που τις άκουσε ο μάστορας,δεν θα αγγίξω γιατί μου είπε ότι όλα ακούγονται "βούτυρο" και δεν χρειάζεται .ΙΔΩΜΕΝ.


Το δικό μου έχει ~8500km. Το αγόρασα πριν 13 μήνες με 2600 και πλησιάζοντας στο σέρβις των 10.000χλμ σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ υγρά. Η μηχανή έχει κλείσει τα 2 χρόνια (Απρίλιος του 2023), και στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι χρειάζεται αλλαγή του υγρού στους 24 μήνες. Προτείνεις να το κάνω ή είναι πολύ "νωρίς"; Σκέφτομαι επίσης και υγρά φρένων μπρος/πίσω. Από αλυσιδογράναζα και λάστιχα είμαι πολύ καλά ακόμα, με τακτικό καθάρισμα/λίπανση της αλυσίδας.

doctoras
25/05/2025, 14:09
panavour :welcome: back


tsavman αν πιάνουν τα χέρια θέλει προσωπικό χρόνο αφαίρεση όλο το φερινκ για να έχεις πρόσβαση να δεις τι είναι αυτό που κουδουνάει.
Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου θα πας σε μάστορα ο οποίος να θέλει να ασχοληθεί. Θα έπρεπε να το διεκδικούσες στα πλαίσιά της εγγύησης να σου το φτιάξουν τσάμπα

οταν λεει το book 2 χρόνια για τα υγρά το εκτελείς κατά γράμμα

tsavman
25/05/2025, 14:30
panavour :welcome: back


tsavman αν πιάνουν τα χέρια θέλει προσωπικό χρόνο αφαίρεση όλο το φερινκ για να έχεις πρόσβαση να δεις τι είναι αυτό που κουδουνάει.
Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου θα πας σε μάστορα ο οποίος να θέλει να ασχοληθεί. Θα έπρεπε να το διεκδικούσες στα πλαίσιά της εγγύησης να σου το φτιάξουν τσάμπα

οταν λεει το book 2 χρόνια για τα υγρά το εκτελείς κατά γράμμα


Στα πλαίσια της εγγύησης μου είπαν "δεν βρήκαμε κάτι, τα έχουμε σφίξει όλα"
Μετά κάπου διάβασα (και ψάχνω για να το παραθέσω) ότι πρόκειται για ένα μεταλλικό δαχτυλίδι εντός του αφαλού της κεντρικής κλειδιαριάς, το οποίο δεν είναι κολλημένο και "κολυμπάει". Και ότι είναι αδύνατη η πρόσβαση σε αυτό, για λόγους ασφαλείας της κλειδαριάς.

Για τα υγρά, θα πάω κατά γράμμα.
Βάζουμε τα προτεινόμενα Silkolene ή υπάρχει κάτι καλύτερο;

Υγρά φρένων, DOT 4, ή DOT 5.1;

karellen
25/05/2025, 15:01
Υγρά φρένων, DOT 4, ή DOT 5.1;

Ίδια είναι,έχουν σαν βάση τη πολυαιθυλονογλυκόλη,με τη διαφορά ότι το 5.1 έχει υψηλότερο σημείο βρασμού από το 4.
Αυτό που είναι διαφορετικό τελείως είναι το DOT 5 το οποίο είναι σιλικονούχο.

Dr.Monty
26/05/2025, 14:12
@Dr.Monty

Έχω και εγώ ένα DSX500, με μοναδικό πρόβλημα κάποιον τριγμό που ακούω από τις 4 έως τις 5Κ στροφές κάπου μπροστά στο χώρο του τιμονιού.
Το έχω ψάξει αρκετά, έχω κάνει συσφίξεις όπου μπορούσα, όλα φαίνονται και τα νιώθω σωστά, πλην του συγκεκριμένου φάσματος.

Κάπου διάβασα ότι υπάρχει ένα δαχτυλίδι στην κλειδαριά όπου δεν είναι σταθερό, συντονίζεται και τρίζει.

Έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι αντίστοιχο, ή πάει το μυαλό σου σε κάτι πιο συγκεκριμένο;

Καλησπέρα και συγνώμη για την καθυστέρηση. Δεν μπαινω και πολυ πλεον, αν το εβλεπα θα σου απαντούσα οπως και ναχει.
Στο θέμα μας. Δεν εχω ακουσει κατι. Αλλα οπως φαινεται και απο το θέμα, δεν εχω καμια εμπειρια με αλλη μηχανή για να συγκρινω.
Παντως καποιο τρίξιμο που να με ενοχλεί δεν υπάρχει. Και επομένως δεν εχω ψάξει κατι για να προτεινω.

patsavour
26/05/2025, 18:33
Σε εξουσιοδοτημένο δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι, δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.
Ο ήχος μου τρυπάει το κεφάλι, και με κάνει να αποφεύγω το συγκεκριμένο εύρος στροφών, καθώς είναι πραγματικά ενοχλητικός.





Το δικό μου έχει ~8500km. Το αγόρασα πριν 13 μήνες με 2600 και πλησιάζοντας στο σέρβις των 10.000χλμ σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ υγρά. Η μηχανή έχει κλείσει τα 2 χρόνια (Απρίλιος του 2023), και στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι χρειάζεται αλλαγή του υγρού στους 24 μήνες. Προτείνεις να το κάνω ή είναι πολύ "νωρίς"; Σκέφτομαι επίσης και υγρά φρένων μπρος/πίσω. Από αλυσιδογράναζα και λάστιχα είμαι πολύ καλά ακόμα, με τακτικό καθάρισμα/λίπανση της αλυσίδας.

Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.

doctoras
27/05/2025, 07:31
Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.

με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο

tsavman
27/05/2025, 08:26
Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.


Σίγουρα παίζει ρόλο και η χρήση, αλλά διαφωνώ στο κομμάτι των κλιματικών συνθηκών.
Μένω Θεσσαλονίκη και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές για μεγάλο διάστημα του έτους.



με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο

Δυστυχώς δεν υπάρχει χώρος για να κάνω συντηρήσεις μόνος μου, αλλά συμφωνώ στα περί χρονοδιαγράμματος συντήρησης. Ακόμα και νωρίτερα από το ενδεδειγμένο, το κόστος είναι πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με μια πιθανή ζημιά.

Για μπουζί τι λέτε; Είναι νωρίς τα 10.000χλμ;
Είναι εύκολη πρόσβαση γενικά, πρέπει να λυθεί το μισό μηχανάκι;

Και δύο φωτό, χωρίς να θέλω να κάνω hijack το θέμα. Ίσως φτιάξω ένα νέο όπου θα γράφω και τι έχει γίνει στη μηχανή.

462696

462697

Bowleno
27/05/2025, 08:36
Σίγουρα παίζει ρόλο και η χρήση, αλλά διαφωνώ στο κομμάτι των κλιματικών συνθηκών.
Μένω Θεσσαλονίκη και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές για μεγάλο διάστημα του έτους.




Δυστυχώς δεν υπάρχει χώρος για να κάνω συντηρήσεις μόνος μου, αλλά συμφωνώ στα περί χρονοδιαγράμματος συντήρησης. Ακόμα και νωρίτερα από το ενδεδειγμένο, το κόστος είναι πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με μια πιθανή ζημιά.

Για μπουζί τι λέτε; Είναι νωρίς τα 10.000χλμ;
Είναι εύκολη πρόσβαση γενικά, πρέπει να λυθεί το μισό μηχανάκι;

Και δύο φωτό, χωρίς να θέλω να κάνω hijack το θέμα. Ίσως φτιάξω ένα νέο όπου θα γράφω και τι έχει γίνει στη μηχανή.

462696

462697



Επειδή έχω το ίδιο μοτέρ σε άλλο σουλούπι (AC 500) "πιο εύκολο" (γυμνό) ακόμα και σε αυτό, ναι, θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι για να φτάσεις σε μπουζί και φίλτρο αέρος.
Τα 10k είναι λίγα θεωρώ αλλά εφόσον το βιβλίο λέει σε τόσα, τα σκυλιά δεμένα...
Ακόμα αναπολώ την εποχή που είχα το strada όπου χωρίς να ξεκαβαλήσω, που λέει ο λόγος, έσκυβα και άλλαζα το μπουζί....

bulmont
27/05/2025, 09:41
Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.


με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο

:a014::a014::a014:


https://www.youtube.com/watch?v=mr40SyB-DUI

ptc
27/05/2025, 10:02
...

Πολύ ωραίο το έχεις κάνει. :beer:

Για αλλαγή υγρών δε χρειάζεται κανένας ιδιαίτερος χώρος, είναι δουλειές που γίνονται και στο πεζοδρόμιο.

Μπουζι στα 10Κ για ποιο λόγο να αλλαχτούν; Το manual στα πόσα λέει;

patsavour
27/05/2025, 12:05
Συμφωνώ με τους προλαλησαντες στο θέμα της τηρήσεως των χρονοδιαγραμμάτων,βάσει βιβλίου συντηρησεως,δηλαδή υγρα φρένων και ψυγειου κάθε 2 χρόνια,όμως προτίμησα λόγω τρόπου χρησεως δικού μου ,να τα αλλάξω σε 3. Με ότι ρίσκο εμπεριεχει η επιλογή μου.Σε ερώτηση μου σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο,ο μηχανικός (που γνωρίζεις τον τρόπο που οδηγω) μου είπε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα,μιας και το μηχανακι δουλεύκει "μεταξενια".Μεχρις στιγμές δεν έδειξε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα,ούτε στα φρένα,ούτε στην θερμοκρασία του κινητήρα.Η επιλογή είναι προσωπική και δεν αποτελεί συμβουλή προς ναυτιλομενους.Η γενικη οδηγία είναι να αλλαζονται όπως ορίζει η εταιρεία.

tsavman
27/05/2025, 17:29
Πολύ ωραίο το έχεις κάνει. :beer:

Για αλλαγή υγρών δε χρειάζεται κανένας ιδιαίτερος χώρος, είναι δουλειές που γίνονται και στο πεζοδρόμιο.

Μπουζι στα 10Κ για ποιο λόγο να αλλαχτούν; Το manual στα πόσα λέει;

Σύμφωνα με το manual (δεν μου επιτρέπει να ανεβάσω το PDF λόγω μεγέθους αρχείου), κάθε 10Κ ή 12 μήνες.
Το ίδιο και φίλτρο βενζίνης..


462705

Tallyban
27/05/2025, 19:18
Αζναβούρ γύρισες από την Εξορία;
Καλώς ήρθες Σύντροφε.

patsavour
27/05/2025, 19:33
Αζναβούρ γύρισες από την Εξορία;
Καλώς ήρθες Σύντροφε.

Καλως σας βρηκα ανηψουδια μου.

ptc
27/05/2025, 20:46
To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.

patsavour
27/05/2025, 21:33
To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.

Και γω την ίδια απορια είχα και έχω,μιας και ο κινητήρας είναι ακριβες αντιγραφο.Βεβαια δεν γνωριζουμε τα υλικά που χρησιμοποιηθηκαν όποτε δεχομαστε τις οδηγίες της εταιρείας.Βεβαια η χοντα πάντα είχε τα μεγαλυτερα διάστηματα χιλιομετρων ,απ' τις άλλες εταιρίες, αλλά στα περισσοτερα φόρουμ που πολλά χρόνια παρακολουθώ, πολλοί της ασκουσαν κριτική γι' αυτό,με πρώτα τα Ελληνικά συνεργεια (αναρωτιεμαι γιατί).χα χα.

ptc
27/05/2025, 22:26
Και γω την ίδια απορια είχα και έχω,μιας και ο κινητήρας είναι ακριβες αντιγραφο.Βεβαια δεν γνωριζουμε τα υλικά που χρησιμοποιηθηκαν όποτε δεχομαστε τις οδηγίες της εταιρείας.Βεβαια η χοντα πάντα είχε τα μεγαλυτερα διάστηματα χιλιομετρων ,απ' τις άλλες εταιρίες, αλλά στα περισσοτερα φόρουμ που πολλά χρόνια παρακολουθώ, πολλοί της ασκουσαν κριτική γι' αυτό,με πρώτα τα Ελληνικά συνεργεια (αναρωτιεμαι γιατί).χα χα.

Tin foil hat on: Να σου πω μου περναει απο το μυαλο οτι ειναι πασα της μαμας εταιρειας στα εξουσιοδοτημενα για να βγαινει το κερδος απο εκει. Πουληστε με μικρο κερδος και θα τα παρετε απο το σερβις. Αλλαγη λαδιων καθε 5 και μπουζι καθε 10 δε νοειται σε συγχρονο δικυλινδρο μοτερ χαμηλων επιδοσεων, ο,τι υλικα κι αν εχει. Δλδ ουτε παπι Λιφαν να ηταν.

stefanos
27/05/2025, 22:31
To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.

Δεν φοράνε ίδια μπουζί.

katsar
27/05/2025, 22:32
Ο billys84 κάθε πότε άλλαζε λάδια στο NC που το έσκιζε και έγραψε τρελά χλμ;Αν θυμάμαι καλά -επειδή τα έδειχνε- σε πολλές περιπτώσεις έπιανε και 15.000 χλμ;
Το nc δεν έπαθε κάτι από αυτό πάντως.

grinderx
28/05/2025, 00:46
Ο billys84 κάθε πότε άλλαζε λάδια στο NC που το έσκιζε και έγραψε τρελά χλμ;Αν θυμάμαι καλά -επειδή τα έδειχνε- σε πολλές περιπτώσεις έπιανε και 15.000 χλμ;
Το nc δεν έπαθε κάτι από αυτό πάντως.
Υπάρχει και σχετικό βίντεο στο youtube·;)

azar41
28/05/2025, 06:50
Ο billys84 κάθε πότε άλλαζε λάδια στο NC που το έσκιζε και έγραψε τρελά χλμ;Αν θυμάμαι καλά -επειδή τα έδειχνε- σε πολλές περιπτώσεις έπιανε και 15.000 χλμ;
Το nc δεν έπαθε κάτι από αυτό πάντως.

Το NC είναι εξαίρεση, τέσσερα λίτρα λάδι και κόκκινο στις έξι χιλ,μοτέρ αυτοκινήτου σε μοτό,δεν νομίζω να υπάρχει άλλη τέτοια περίπτωση!

D3300
28/05/2025, 08:15
Το NC είναι εξαίρεση, τέσσερα λίτρα λάδι και κόκκινο στις έξι χιλ,μοτέρ αυτοκινήτου σε μοτό,δεν νομίζω να υπάρχει άλλη τέτοια περίπτωση!

Μοτέρ μισό Honda Jazz δεν είναι?

motojojo
28/05/2025, 09:20
Δηλ το Jazz παιρνει 8 λιτρα λάδι; :eek::lol:

karellen
28/05/2025, 09:46
Δεν νομίζω να είναι από Jazz,έχει άλλα μηχανικά (σχεδιαστικά) χαρακτηριστικά.

Bowleno
28/05/2025, 10:11
Μοτέρ μισό Honda Jazz δεν είναι?



όχι, αστικός μύθος είναι....

D3300
28/05/2025, 10:17
Ζούσα μέσα στο ψέμα τόσα χρόνια.

patsavour
28/05/2025, 10:20
Ζούσα μέσα στο ψέμα τόσα χρόνια.
https://youtu.be/g05QlysbHPI?feature=shared

tsavman
28/05/2025, 10:37
Βρήκα το post όπου στα σχόλια αναφέρεται αυτό για την κλειδαριά.
Το αρχικό μου post είναι εδώ (https://www.facebook.com/groups/VogeMotoClubHellas/permalink/1870466396768616/), ίσως χρειάζεται συμμετοχή στο group για να σας το εμφανίσει.

Επίσης, βρήκα τιμοκατάλογο εργασιών service της αντιπροσωπείας εδώ (https://www.facebook.com/groups/VogeMotoClubHellas/permalink/1429328634215730/), όπου στις 10.000χλμ δεν περιλαμβάνουν το παραφλού.

Γνωρίζει κανείς την ποσότητα που απαιτείται; Θα φτάσουν 2lt για παράδειγμα;

doctoras
28/05/2025, 10:42
Βρήκα το post όπου στα σχόλια αναφέρεται αυτό για την κλειδαριά.
Το αρχικό μου post είναι εδώ (https://www.facebook.com/groups/VogeMotoClubHellas/permalink/1870466396768616/), ίσως χρειάζεται συμμετοχή στο group για να σας το εμφανίσει.

Επίσης, βρήκα τιμοκατάλογο εργασιών service της αντιπροσωπείας εδώ (https://www.facebook.com/groups/VogeMotoClubHellas/permalink/1429328634215730/), όπου στις 10.000χλμ δεν περιλαμβάνουν το παραφλού.

Γνωρίζει κανείς την ποσότητα που απαιτείται; Θα φτάσουν 2lt για παράδειγμα;

αγαπητέ, δες το εγχειρίδιο λειτουργίας έχει όλες λεπτομέρειες που θα ήθελες, είναι κάτι που πρέπει να το έχουμε διαβάσει ως αναβάτες για να ξέρουμε πως θα αντιμετωπίσουμε μια αστοχία αλλά και για να μη πιαστούμε κορόιδα απο προμηθευτές

tsavman
28/05/2025, 11:11
αγαπητέ, δες το εγχειρίδιο λειτουργίας έχει όλες λεπτομέρειες που θα ήθελες, είναι κάτι που πρέπει να το έχουμε διαβάσει ως αναβάτες για να ξέρουμε πως θα αντιμετωπίσουμε μια αστοχία αλλά και για να μη πιαστούμε κορόιδα απο προμηθευτές

Έχω το εγχειρίδιο και με αυτό πορεύομαι, απλά δεν αναφέρει ποσότητα αντιψυκτικού.
Για λάδι πχ αναφέρει 2.7lt.

karellen
28/05/2025, 11:30
https://youtu.be/g05QlysbHPI?feature=shared

:bawl:

Bowleno
28/05/2025, 11:31
Έχω το εγχειρίδιο και με αυτό πορεύομαι, απλά δεν αναφέρει ποσότητα αντιψυκτικού.
Για λάδι πχ αναφέρει 2.7lt.

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτό και γιαυτό δεν αναφέρει ποσότητα.
Γεμίζεις το ψυγείο μέχρι τάπα και ακολούθως το δοχείο υπερχείλισης μέχρι την γραμμή max και έτοιμος.....

Bowleno
28/05/2025, 11:36
Ζούσα μέσα στο ψέμα τόσα χρόνια.


έχει και χειρότερα, διάλεξε και πάρε (https://www.google.com/search?q=%CE%96%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B1+%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CF%88%CE%AD%CE% BC%CE%B1&rlz=1C1YTUH_elGR1077GR1077&oq=%CE%96%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B1+%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1+%CF%83%CF%84%CE%BF+%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE% B1&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigAdIBCTE1MDMzajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8) :p

tsavman
28/05/2025, 11:36
Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτό και γιαυτό δεν αναφέρει ποσότητα.
Γεμίζεις το ψυγείο μέχρι τάπα και ακολούθως το δοχείο υπερχείλισης μέχρι την γραμμή max και έτοιμος.....

Εφοσον πωλείται ανά λίτρο, πρέπει να ξέρω αν θα αγοράσω 1, 2 ή 3 :p

Αναφέρει πάντως ότι δεν γεμίζεις ποτέ από το ψυγείο, μόνο από το δοχείο διαστολής και κάνεις εξαέρωση.

Bowleno
28/05/2025, 11:41
Εφοσον πωλείται ανά λίτρο, πρέπει να ξέρω αν θα αγοράσω 1, 2 ή 3 :p

Αναφέρει πάντως ότι δεν γεμίζεις ποτέ από το ψυγείο, μόνο από το δοχείο διαστολής και κάνεις εξαέρωση.



Τελευταία φορά που ασχολήθηκα με ψυγείο μοτό ήταν πριν 20+ τόσα χρόνια.... ποτέ δεν μου είχαν δημιουργήσει θέματα οι μηχανές αυτό το διάστημα.
Μόνο με το yaris της νυν και το χιουντάι της πρώην έχω ασχοληθεί με τον τρόπο που είπα και επίσης κανένα θέμα εκει....

doctoras
28/05/2025, 17:28
Έχω το εγχειρίδιο και με αυτό πορεύομαι, απλά δεν αναφέρει ποσότητα αντιψυκτικού.
Για λάδι πχ αναφέρει 2.7lt.

Έχεις δίκιο, δεν το γραφεί ούτε στο αγγλικό που τσέκαρα.
Το google λέει από διάφορα σάιτ 1.5lt αν σε καλύπτει. Το βρίσκω λογική χωρητικότητα για τα κυβικά.

Για πιο σίγουρα θα κάνεις ένα email είτε κεντρικά του κατασκευαστή είτε στον εισαγωγέα για να σου απαντήσουν

tsavman
06/06/2025, 09:15
Ευχάριστα νέα από το θέμα του ενοχλητικού τριγμού.

Μετά από αρκετές στατικές δοκιμές (πάντα σε χώρο και ώρες που δεν ενοχλούν) με μαρσαρίσματα στο εύρος 4-6k, εντοπίστηκε ο υπεύθυνος: η μανέτα του συμπλέκτη.

Με ελαφριά πίεση προς τα κάτω, ο θόρυβος παύει.

Το ερώτημα: πως επισκευάζεται κάτι τέτοιο;
Αλλαγή μόνο της μανέτας (χωρίς τη βάση της) έχει νόημα;
Να ψάξω για ολόκληρο το εργοστασιακό σετ;

Βλέπω κάτι βίδες εκεί που ίσως παίρνουν λίγο σφίξιμο, αλλά η πρόσβαση είναι δύσκολη επειδή εκεί είναι και οι χούφτες.


Και σε άλλα νέα, βάλαμε μεγαλύτερη ζελατίνα, για να περιοριστεί λίγο το "ξύλο" από τον αέρα στον αυτοκινητόδρομο. Φιμέ ρυθμιζόμενη τριών θέσεων.

https://i.ibb.co/SZMSrJz/00.jpg (https://ibb.co/SZMSrJz)

Το σέρβις το προγραμματίζω προς αρχές Ιουλίου, βάσει πρόβλεψης χιλιομέτρων μέχρι τότε.

Lakisss
06/06/2025, 10:02
Είναι ο σχεδιασμός της μανέτας, το κάνουν και τα 525/625. Ίσως αν παρεμβάλεις μια πλαστική ροδέλα βοηθήσει.

tsavman
06/06/2025, 10:49
Ενδιαφέρον αυτό, δεν το έχω ακούσει ξανά.
Σε ποιο σημείο να μπει ροδέλα;

patsavour
06/06/2025, 11:33
Μια βασίκη πηγή θορύβου,,συντονισμου,κραδασμων,είναι η νεοτητα σε χιλιόμετρα του κινητήρα,καθως και τα καγκελα προστασιας.Με τον καιρό ο κινητήρας γλυκαινει, χωρίς όμως να εξαλειφθει τελείως το φαινόμενο,διότι είναι λειτουργικο του χαρακτηριστικό,Τα καγκελα όμως μόνο με αφαιρεση λυνουν το θέμα.Εγω μετά την πτώση μου,λόγω τρακαρισματος με αγριογουρουνο,επειδή στραβωσαν από την αριστερό πλευρά,τα έβγαλα και ησυχασα.

stefanos
06/06/2025, 17:13
Οι κραδασμοί μπορεί να είναι ενοχλητικοί σε κάποιες συχνότητες ενώ σε κάποιες άλλες όχι τόσο.
Σε γενικές γραμμές προσθέτοντας ή αφαιρώντας βάρος από το αντικείμενο που ταλαντώνεται αλλάζει η συχνότητα που αυτό συντονίζεται.
Το κλασικό "σφίγγω βίδες" δεν είναι υποχρεωτικά λύση, μπορεί να χρειάζεται να χαλαρώσουμε (δεν προτείνεται συνήθως προκειμένου να μη χάσουμε κανα εξάρτημα στο δρόμο).
Μια πλαστική ροδέλα πολύ σωστά μπορεί να βοηθήσει.
Ενδεχομένως παίζοντας με διαφορετικά αντίβαρα στο τιμόνι να λύσεις το πρόβλημα συντονισμού στη μανέτα.
Ή μια μανέτα Honda αν μπαίνει :bawl:
πλάκα ε?

tsavman
10/06/2025, 13:22
Ή μια μανέτα Honda αν μπαίνει :bawl:
πλάκα ε?


Αυτό θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, διότι μετά από στατική επαφή με το πεζοδρόμιο συνέβη αυτό:

https://i.ibb.co/W47ty0Mk/5927099695509915731.jpg (https://ibb.co/mVd8q029)

Εντωμεταξύ χούφτες, κάγκελα, όλα μια χαρά χωρίς σημάδια, η μηχανή δεν ξάπλωσε γιατί ήμουν επάνω και την κράτησα, αλλά με κάποιον τρόπο η μανέτα του εμπρός φρένου κατάφερε να διαλυθεί.


Επομένως ψάχνω για σετ πλέον, κάτι που να μπαίνει κουτί χωρίς πατέντες, και να έχει μία ποιότητα εφαρμογής ώστε να μην συντονίζει.

Έχει αλλάξει κανείς;

patsavour
10/06/2025, 13:55
Και Χόντα μανέτα να είχες,πάλι θα έσπαγε.Ασε που η Χόντα δεν φτιάχνει μανετες,κι αυτή από κάποιον υποκατασκευαστη αγοράζει.Οι μανετες είναι φτιαγμένες έτσι για να σπάνε σε απότομες επαφές και πτώσεις.Προσοχη εκεί έξω.Το νου μας.

tsavman
10/06/2025, 13:58
Δεν πειράζει το ότι έσπασε, ευκαιρία για αναβάθμιση.
Απλά απορώ πως έγινε αυτό, με χούφτες full size κλπ.

Και εφόσον ήδη έψαχνα κάποια λύση για τη μανέτα συμπλέκτη που συντονίζει, σκέφτομαι για σετ 2 καινούριες.

patsavour
10/06/2025, 16:50
Οι,φουχτες δεν είναι αλεξίσφαιρα γιλέκα,ούτε θωρακισμένα αυτοκίνητα,απλώς προστατεύουν από κλαδιά,κι απ' τον αέρα.Οπως και ναχει έπεσες σε μία σπάνια περίπτωση συντονισμού.Μπορεις να βάλεις μια αφτερ μάρκετ,η ακόμα και την ίδια.

Bowleno
10/06/2025, 18:09
Αυτό θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, διότι μετά από στατική επαφή με το πεζοδρόμιο συνέβη αυτό:

https://i.ibb.co/W47ty0Mk/5927099695509915731.jpg (https://ibb.co/mVd8q029)

Εντωμεταξύ χούφτες, κάγκελα, όλα μια χαρά χωρίς σημάδια, η μηχανή δεν ξάπλωσε γιατί ήμουν επάνω και την κράτησα, αλλά με κάποιον τρόπο η μανέτα του εμπρός φρένου κατάφερε να διαλυθεί.


Επομένως ψάχνω για σετ πλέον, κάτι που να μπαίνει κουτί χωρίς πατέντες, και να έχει μία ποιότητα εφαρμογής ώστε να μην συντονίζει.

Έχει αλλάξει κανείς;



Αν δεις, το σημείο που έσπασε, είναι εμφανώς στο λεγόμενο "αδύνατο σημείο" το οποίο είναι στην ουσία τροχισμένο ώστε να σπάει εκεί και όχι ας πούμε, κοντά στην βάση της μανέτας για να παραμείνει λειτουργική και κινήσιμη η μοτό μέχρι να την αντικαταστήσεις.
Αυτό γίνεται συνήθως σε πτώσεις.....

Dr.Monty
10/06/2025, 18:48
Και εμενα 2 φορές μου εχει πεσει στατικά και τις δυο φορές εσπασε εκει. Προφνώς η λογική ειναι αυτη που γράφει ο bowleno.

Σε άλλα νέα, γύρισα απο σέρβις 30Κ.
Εκτος απο το ελατήριο του πλαινου, που οταν λασκάρει εστω και λιγο το αλλαζω, τα αλλα ήταν deafult.

Οι τιμές χωρις ΦΠΑ γιατι ετσι ειναι στην αποδειξη.
ΕΡΓΑΤΙΚΑ: 70 + ΦΠΑ = 86,6

1 X Φ.αερα = 11,33
1 X Φ.Βενζινη = 9,61
2 X Μπουζί CPR8EA-9 = 16.82
1 X Φ.Λαδιού = 6,68
3 Χ Λαδι SILKOLENE PRO 4 10W-40 = 55.41 (3X 18,47)
1 Χ Ελατήριο επαναφοράς πλαινου = 2,79

Συνολο 102,64 + ΦΠΑ(24,63) = 127,27

Ολα μαζι 214,07. Πολλα - λίγα αυτα ειναι

ΓιώργοςΤΤ
10/06/2025, 20:09
Καλές οι τιμές γενικά.

patsavour
11/06/2025, 09:46
Και εμενα 2 φορές μου εχει πεσει στατικά και τις δυο φορές εσπασε εκει. Προφνώς η λογική ειναι αυτη που γράφει ο bowleno.

Σε άλλα νέα, γύρισα απο σέρβις 30Κ.
Εκτος απο το ελατήριο του πλαινου, που οταν λασκάρει εστω και λιγο το αλλαζω, τα αλλα ήταν deafult.

Οι τιμές χωρις ΦΠΑ γιατι ετσι ειναι στην αποδειξη.
ΕΡΓΑΤΙΚΑ: 70 + ΦΠΑ = 86,6

1 X Φ.αερα = 11,33
1 X Φ.Βενζινη = 9,61
2 X Μπουζί CPR8EA-9 = 16.82
1 X Φ.Λαδιού = 6,68
3 Χ Λαδι SILKOLENE PRO 4 10W-40 = 55.41 (3X 18,47)
1 Χ Ελατήριο επαναφοράς πλαινου = 2,79

Συνολο 102,64 + ΦΠΑ(24,63) = 127,27

Ολα μαζι 214,07. Πολλα - λίγα αυτα ειναι

Στείλε μου με π.μ. το συνεργείο που έκανες το σέρβις.Ευχαριστω.

tsavman
11/06/2025, 12:05
Δείτε εδώ 2 προσφορές σέρβις για 10.000χλμ
Περιλαμβάνεται και αλλαγή παραφλού.

https://i.ibb.co/rfyqbTmp/01.png (https://ibb.co/3YhVfG7F)
https://i.ibb.co/QvM5Ff2Y/02.png (https://ibb.co/PGgSZN71)

harris_x
11/06/2025, 12:59
Μπράβο και στα 2 συνεργεία και φυσικά στην εταιρία που εισάγει τα Kymco και παρακολουθεί τη λειτουργία τους.

:a23:

bulmont
11/06/2025, 13:47
Μπράβο και στα 2 συνεργεία και φυσικά στην εταιρία που εισάγει τα Kymco και παρακολουθεί τη λειτουργία τους.

:a23:

Τι μο@νακι είσαι...........................:moutza:

harris_x
11/06/2025, 13:56
Τι μο@νακι είσαι...........................:moutza:

ούτε καν!

Οι προσφορές είναι απίστευτα καλές.
Η διαφορά στις τιμές δικαιολογείται απολύτως.

bulmont
11/06/2025, 14:18
ούτε καν!

Οι προσφορές είναι απίστευτα καλές. ......


Εντάξει για κινέζικα, φτηνά μηχανάκια μιλάμε.......

patsavour
11/06/2025, 14:39
Ακριβό λόγω κυρίως της αλλαγής λαδιών και φίλτρου στα 5000 χλμ ,και μπουζί στα 10000.. Ακριβά λάδια αντιπροσωπείας.Επισης τα υγρά φρένων και παραφλου, αλλάζονται κάθε 2 χρόνια,εγώ τα άλλαξα στα 3 χρόνια στα 46000 χλμ χωρίς κανένα παρατράγουδο.Βεβαια αν έχεις κάνει μόνο 10000 χλμ στα 2 χρόνια ,πάω πάσο.Παντως είναι ακριβά.Προσφιλης τακτική,των αντιπροσωπειών.Πουλαω φθηνά και τα βγάζω απ' τα συχνά σέρβις.Και φυσικά αφορμή (δικαίως) αρνητικών σχολίων,όπως κι αν αυτά εκφράζονται.

harris_x
11/06/2025, 14:48
Εντάξει για κινέζικα, φτηνά μηχανάκια μιλάμε.......

δεν κρίνω το κόστος, κρίνω δύο προσφορές από δύο διαφορετικά συνεργεία.

tsavman
11/06/2025, 15:03
Είναι διαφορετικές οι εργασίες.

Το δικό μου ποστ αφορά 2 προσφορές από το ίδιο συνεργείο (επίσημο).

Δεν ευθύνονται τα υλικά για το αυξημένο κόστος, από έξω βγαίνουν ίσως 20% φθηνότερα.

patsavour
11/06/2025, 15:10
Εγώ βλέπω τις ίδιες ακριβώς εργασίες,και τα ίδια ακριβώς υλικά.Εκτος αν κάτι δεν βλέπω. Βλέπω όμως διαφορετικές τιμές στα υλικά.

harris_x
11/06/2025, 15:35
απλά στη μία έκανε μεγαλύτερη έκπτωση από την άλλη.

harris_x
11/06/2025, 15:36
το μόνο μεμπτό είναι ότι το ποσοστό της έκπτωσης θα έπρπε να φαίνεται.

THRESH
11/06/2025, 15:48
μια χαρά τιμές για Ducati Panigale V4 R

tsavman
11/06/2025, 15:56
Εννοούσα ότι είναι δύο σετ διαφορετικών εργασιών, το δικό μου σέρβις με αυτό του Monty.

Στις προσφορές που έλαβα εγώ, στη μία έχουν λάθος λάδι, και γενικά διαφορετικές τιμές υλικών.
Τα υλικά λοιπόν, στην αγορά, βρίσκονται χοντρικά 20% κάτω.

Και μάλλον θα πάω σε ανεξάρτητο συνεργείο (υπάρχουν και άλλοι λόγοι εκτός της τιμής χρέωσης της εργατοώρας), με τα υλικά μου και την εργασία τους.

Dr.Monty
13/06/2025, 09:47
Στο ίδιο συνεργείο το έχω πάει και εγώ. Φαίνεται στην απόδειξη το site

stefanos
13/06/2025, 18:55
Εγώ δεν κατάλαβα αλλάζετε κάθε 10k υγρά φρένων και παραφλού ή αλλάζουν τα κινέζικα και βάζουν επώνυμα που θα έχουν κάποια φυσιολογική διάρκεια?

patsavour
14/06/2025, 01:12
Εγώ τα άλλαξα και τα δύο στα '36000 χλμ χωρίς καμμία παρενέργεια,ούτε στα φρένα,ούτε στα ψυγεία.Το τί βάζουν εξ αρχής μέσα,και στα δύο συστήματα δεν αναφέρεται πουθενά.Μονο οι προδιαγραφές όταν χρειασθούν αλλαγη αναφέρεται,και τα ορίζουν κάθε 2 χρόνια.

tsavman
14/06/2025, 10:46
Εγώ δεν κατάλαβα αλλάζετε κάθε 10k υγρά φρένων και παραφλού ή αλλάζουν τα κινέζικα και βάζουν επώνυμα που θα έχουν κάποια φυσιολογική διάρκεια?

10k ή 2 χρόνια, που πέφτει ακριβώς επάνω στη δική μου χρήση.
Σίγουρα δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς βάζουν μέσα εξαρχής, φαντάζομαι αυτά που προτείνουν στο εγχειρίδιο συντήρησης.


Εγώ τα άλλαξα και τα δύο στα '36000 χλμ χωρίς καμμία παρενέργεια,ούτε στα φρένα,ούτε στα ψυγεία.Το τί βάζουν εξ αρχής μέσα,και στα δύο συστήματα δεν αναφέρεται πουθενά.Μονο οι προδιαγραφές όταν χρειασθούν αλλαγη αναφέρεται,και τα ορίζουν κάθε 2 χρόνια.

Για παράδειγμα για λάδια ένα από τα δύο:
https://www.skroutz.gr/s/13859428/Fuchs-Silkolene-Comp-4-XP-Ladi-Motosykletas-gia-Tetrachronous-Kinitires-10W-40-1lt.html
https://www.skroutz.gr/s/8305614/Fuchs-Silkolene-Pro-4-XP-Synthetiko-Ladi-Motosykletas-gia-Tetrachronous-Kinitires-10W-40-1lt.html

και για παραφλού αυτό:
https://www.skroutz.gr/s/57266470/Fuchs-Silkolene-Mag-Cool-Antipsyktiko-Paraflou-PSygeiou-Motosykletas-1lt-500547777.html

Στο δικό μου από το σέρβις των 1000χλμ μπήκε το Pro4, οπότε συνεχίζω με αυτό.

patsavour
29/06/2025, 11:24
Εγινε επι τελους και η αντικατασταση υγρων στο ψυγειο,και στα φρενα στα 3 χρονια παρα 20 μερες και στα 46000 χλμ ,κατα παραβασιν του χρονοδιαγραμματος που αναφερεται στο σερβις ,και αναφερει αλλαγη των ανωτερω,στα 2 χρονια.Αυτο εγινε μετα απο διαβουλευση με διαφορους μηχανικους,και επειδη οι γνωμες διισταντο ,αλλοι λεγαν δεν πειραζει και στα τρια,αλλοι λεγανε ,απαραιτητως στα δυο,αποφασισα να το κανω στα 3 χρονια.Κατοπιν λοιπον ενδελεχους ελεγχου ,διαπιστωθηκε οτι ΔΕΝ υπηρξε καμμια παρενεργεια,ουτε στο ψυγειο,ουτε στο κυκλωμα πεδησης.Ειδικα στο τελευταιο,το συστημα λειτουργησε και λειτουργει κανονικα,αν και τα υγρα αλλαχθηκαν εκπροθεσμα,κανεις αισθητηρας abs δεν επηρεαστηκε απ αυτο,και απο το γεγονος επισης,οτι η μηχανη πλενοταν ,κατα τακτα χρονικα διαστηματα με πιεση σε πλυντηριο μοτο,αλλα και σε αυτοματα πλυντηρια απο μενα,με συχνη πιεση και στους τροχους και στα φρενα.Βεβαια αυτο δεν αποτελει παραδειγμα προς μιμηση ουτε συσταση,απλως αναφερω την εμπειρια μου.Επισης παντα καθαριζα και την αλυσιδα με την πιεση,και μετα την λιπαινα ,οπως εχω αναφερει,με το ΛΙΝΤΛΟΛΑΔΟ,που πουλαει το εν λογω σουπερ μαρκετ σε σπρει,αλλα και καθε 200 εως 500 χιλιομετρα,απ την αρχη της χρησεως της μοτο.Ακομα τωρα στα 48500 χλμ και μετα 3 χρονια ακριβως,εξακολουθω να εχω,τα μαμα γραναζια και αλυσιδα,τα οποια φυσικα συντομα θα ακολουθησουν και αυτα σε αλλαγη.Βεβαιως λογω βελουδινης χρησεως ,χωρις σουζες,εντο,κοντρες,τελικες,εφτασαν μεχρις εδω.Επισης ξεχασα να αναφερω οτι σ αυτα τα 46000 χλμ αλλαχθηκαν και για πρωτη φορα τα μπροστινα τακακια ,ενω τα πισω αντεχουν ακομα,μιας και χρησιμοποιουνται λιγοτερο.Να αναφερω επισης ,οτι σε ελεγχο στα 46000 αντι για 40000,που λεει το μανουαλι,οι βαλβιδες ΔΕΝ ηθελαν ρυθμιση.

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ λοιπον 3 χρονια ,και 48500 χλμ μετα ,ήρθε η ωρα ενός μικρού απολογισμού και εντυπωσεων απο την ΤΣΟΥ-ΛΙ ,την μικρη μου κινεζουλα,(voge 500 DS).
Aς τα παρουμε ομως απ την αρχη.
Φοβισμενος απο την ελλειψη ανταλλακτικων στον κινητηρα,που πολλα ειχαν καταργηθει και δεν υπηρχαν,και απο την ταλαιπωρία μου στην μεση λογω πισω αναρτησης,αποφασισα να πουλησω τον σκαραβαιο μου (απριλια 200) και να παρω κατι μεγαλυτερο,και με σωστη προοδευτικη πισω αναρτηση,μονου αμορτισερ.
Αυτο με οδηγησε στον αποκλεισμο της λυσης σκουτερ,και δεδομενου,και του οριακου μου μπατζετ των 5500 ευρω,με το απριλια ανταλλαγη ,με οδηγησε σε προσπαθεια αγορας (καινουργιας παντα) κινεζικης λυσης μεχρι 500 κυβικα (δεν ηθελα παραπανω).
Ετσι μετα απο πολυ ψαξιμο και τεστ ντραιβ,κατεληξα στην VOGE.
Χαρουμενος λοιπον για την αποφαση μου και μαθαινοντας για την προσφορα της εταιρειας για το τριβαλιτσο σε τιμη κοστους,ξεκινα ο μαραθωνιος στα μαγαζιά.
ΟΜΩΣ υπολογισα χωρις τον ξενοδοχο,και το αγκαθι ηταν το ΑΠΡΙΛΙΑ,που ηθελα να το κανω ανταλλαγη ,και να πληρωσω την διαφορα.
Κανείς μαγαζατορας ΔΕΝ το ηθελε,ουτε και σε πολυ χαμηλη τιμη.
Ευρισκομενος στα ορια της απογοητευσης,και αφου περνουσαν οι μερες,ευτυχως καπου τοτε στο χαλανδρι και νυν στον γερακα, σε μια αντιπροσωπεια VOGE ,καποιος ηθελε ενα σκουτερ να κανει την δουλειά του,κι ετσι εγινε η ανταλλαγη στην τιμη που ηθελα, και βρεθηκα λοιπον κατοχος της ΤΣΟΥ-ΛΙ.
Ετσι ξεκινησε ενα ταξιδι που κραταει 3 χρονια τωρα,που ξεκινησε με εναν μικρο φοβο ,λογω προελευσης της και εχει καταληξει (μεχρι στιγμης) σε μια ωραια και ειλικρινη σχεση,χωρις φοβο,αλλα με πάθος.
Μια εξαιρετικα τιμια μηχανη ,που αξιζει τα χρηματα της,και δεν απογοητευει.Με ελαχιστα μικρα ελαττωματα,και πολλα προτερηματα,για τον μεσο ,κατασταλλαγμενο αναβατη,που ξερει τι θελει,χωρις ακροτητες και υπερβολες.Με μια συνεπη και σωστη αντιπροσωπεια,που κοιταζει τον πελατη στα μάτια,και προσπαθει να ανταποκριθει στους χαλεπους καιρου που ζουμε.Ευχομαι λοιπον(καλά να ειμαστε και εκτος απροόπτου)να συνεχισουμε μαζι και στο μελλον.
Τα επι μερους χαρακτηριστικα ,και συμβαντα της μοτο,και εμου μαζι της,εχουν αναφερθει εκτενως στις προηγουμενες σελιδες του παροντος θρεντ, οποτε οποιος θελει κατι πληροφοριακο παραπανω ανατρεχει εκει.
Ευχαριστω τους υποστηρικτες,αλλα και τους πολέμιους της επιλογης μου,που πολλες φορες συνομιλησαμε σ αυτο το φορουμ χωρις φοβο αλλα ενιοτε με παθος.Γιά το μελλον ΙΔΩΜΕΝ.Θα ενημερωνεσθε πρωτοι.

tsavman
30/06/2025, 09:57
Ευχαριστούμε για το ειλικρινές post, και εύχομαι και το ίδιο απροβλημάτιστα να πας στις 100k.
Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο 500DS/DSX με τόσα χιλιόμετρα.

Το λιντλόλαδο το χρησιμοποιώ και εγώ μετά από προηγούμενη αναφορά σου, έχοντας αφήσει στην άκρη ακριβότερο επώνυμο σπρέι.

Έλεγχος βαλβίδων πως έγινε; Μετρήθηκαν διάκενα με κρύο κινητήρα;

karellen
30/06/2025, 11:03
Να το χαρείς και στα 146.000 χιλιόμετρα!
Καλά κάνουν οι εταιρείες και επιμένουν για αλλαγή υγρού φρένων στα 2 χρόνια γιατί το συγκεκριμένο είναι φουλ υδρόφιλο και απορροφάει υγρασία ακόμα και στο σφραγισμένο ποτηράκι της τρόμπας.

patsavour
30/06/2025, 15:25
Ευχαριστούμε για το ειλικρινές post, και εύχομαι και το ίδιο απροβλημάτιστα να πας στις 100k.
Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο 500DS/DSX με τόσα χιλιόμετρα.

Το λιντλόλαδο το χρησιμοποιώ και εγώ μετά από προηγούμενη αναφορά σου, έχοντας αφήσει στην άκρη ακριβότερο επώνυμο σπρέι.

Έλεγχος βαλβίδων πως έγινε; Μετρήθηκαν διάκενα με κρύο κινητήρα;

Ο έλεγχος των βαλβιδων έγινε οπως προβλεπεται .

patsavour
29/07/2025, 20:43
Επισυναπτω ενα βιντεο που βρηκα με βασικη συντηρηση του βογκ 500 για οποιους πιανει το χερι τους και εχουν χρονο,χωρο, και ορεξη.


https://youtu.be/dMcnujpp3YE?si=qRZtHWfx6aLjf8SZ

tsavman
30/07/2025, 10:00
Επισυναπτω ενα βιντεο που βρηκα με βασικη συντηρηση του βογκ 500 για οποιους πιανει το χερι τους και εχουν χρονο,χωρο, και ορεξη.



Ωραίος,

Έκανα και εγώ το σέρβις των 10χιλ, δηλαδή όλα τα υγρά και φίλτρα της μοτοσυκλέτας.
Συγκεκριμένα μπήκαν τα παρακάτω, με κόστος αναλώσιμων στα €117 και κόστος σέρβις (σε ανεξάρτητο συνεργείο), στα €100

463950463951463952

Γίνανε επίσης οι τυπικοί έλεγχοι, και συνεχίζουμε τις βόλτες.

PortisHead
30/07/2025, 10:52
Κατι ανεφερες στο προηγουμενο κειμενακι σου για ανταλλακτικα.
Υπαρχει θεμα 3 χρονια μετα ? Επάρκειας ? ή κατάλαβα λαθος.

patsavour
30/07/2025, 11:23
Κατι ανεφερες στο προηγουμενο κειμενακι σου για ανταλλακτικα.
Υπαρχει θεμα 3 χρονια μετα ? Επάρκειας ? ή κατάλαβα λαθος.

Δεν ξερω αν ρωτας εμενα ,αλλα μεχρι στιγμης οτι χρειαστηκα το ειχαν.ΠΛΗΝ συγκεκριμμενου εξειδικευμενου ανταλλακτικου στο μπεκ ψεκασμου που εκανε 3 μηνες να ερθει,αλλα ουτως η αλλως αν και δυσλειτουργουσε περιοδικα λογω καυσωνος ,η μηχανη πηγαινε κανονικα απλως αναβε το λαμπακι του τσεκ εντζιν. Ειμαι πολυ ικανοποιμενος απ την συμπεριφορα της αντιπροσωπειας στον πελαρη μεχρι στιγμης,αλλα και απο την κινεζουλα μου.

Road Pirat
30/07/2025, 19:38
Ωραίος,

Έκανα και εγώ το σέρβις των 10χιλ, δηλαδή όλα τα υγρά και φίλτρα της μοτοσυκλέτας.
Συγκεκριμένα μπήκαν τα παρακάτω, με κόστος αναλώσιμων στα €117 και κόστος σέρβις (σε ανεξάρτητο συνεργείο), στα €100

463950463951463952

Γίνανε επίσης οι τυπικοί έλεγχοι, και συνεχίζουμε τις βόλτες.
Όλα αυτά αλλάχτηκαν επειδή έφτασε τις 10κ ή επειδή πέρασε το χρονικό διάστημα?

tsavman
30/07/2025, 20:27
Όλα αυτά αλλάχτηκαν επειδή έφτασε τις 10κ ή επειδή πέρασε το χρονικό διάστημα?

Η μηχανή είναι μοντέλο 03/2023, και μόλις έφτασε τα 10.000χλμ, οπότε ισχύουν και οι δύο συνθήκες.

Το ίδιο ορίζει και το εγχειρίδιο συντήρησης.