PDA

View Full Version : Game changer



Kickstart
16/12/2021, 21:31
The World's Fastest Motocross Bike is now Electric - Stark VARG


https://youtu.be/ozEEvlgtTPE?si=vSde2WpgT_-ONTmk

Deliveries start September 2022.

Stark Future was born to challenge and inspire the motorcycle industry to sustainability. The company’s first serial production model – the Stark VARG motocross bike – proves that electric technology is superior to gasoline equivalents in every single way.

The 110kg (242lbs) 80hp Stark VARG is the first electric motorcycle to be the performance leader within its category.

Λευκάδιος
16/12/2021, 21:42
Το έβλεπα νωρίτερα,πραγματικά εντυπωσιακό σε πολλούς τομείς και με γήινη τιμή.
432945

ptc
16/12/2021, 21:43
"110 kg, 80hp"

Interesting, very interesting...

νεοσσός
16/12/2021, 22:53
Εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Επιτέλους αξιοποιούνται στην πράξη οι δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης.

Κλασσικά το εμπορικό τμήμα, από εκεί που διαφήμιζε τον ήχο των ΜΕΚ, τώρα διαφημίζει την ησυχία των ηλεκτροκινητήρων που σου επιτρέπει να απολαύσεις τους ήχους του περιβάλλοντος.

kostaskk
16/12/2021, 22:59
Τι τιμή έχει? Θα προτιμούσα ένα cr500 που εκτός από ήχο βγάζει και μυρωδιά.

νεοσσός
16/12/2021, 23:24
Τι τιμή έχει?
Έναρξη πωλήσεων το φθινόπωρο με τιμή 12.000$.

est
16/12/2021, 23:35
Η τιμή που δίνουν θεωρώ είναι ανταγωνιστική με τα σύγχρονα 450ΜΧ (γύρω στα 10.000 έχουν τα 450άρια και 12.000 έχει το Stark). Δείχνει αρκετά μελετημένο!

(Με ανησυχεί λίγο το “droid” που έκανε την παρουσίαση.. βάσει Τερμινέιτορ ήλπιζα η έλευση των μηχανών να γινόταν σε μεταγενέστερη φάση.. :rolleyes: )

Kickstart
17/12/2021, 06:57
Καλημέρα. Υγεία να χουμε να προλάβουμε να τα καβαλησουμε.
Προφανώς βλέπουμε στιγμιότυπο του μέλλοντος το οποίο είναι ήδη.. εδώ!
Προσωπικά ειναι η πρώτη προταση στο χώρο που μου τράβηξε το ενδιαφέρον..

Σε κάποιο σημείο λέει δεν χρειάζεται να αλλάζεις πιστόνια, να ρυθμίζεις βαλβίδες, να αλλάζεις λάδια και φίλτρα λαδιού, αέρος κτλ.

Αυτά από μόνα τους έχεις γλυτώσει πολλούς μπελάδες και εκατοντάδες ευρώ σε βάθος χρόνου.

kordix
17/12/2021, 07:39
Το έβλεπα νωρίτερα,πραγματικά εντυπωσιακό σε πολλούς τομείς και με γήινη τιμή.
432945

Ωραία πρόταση αλλά 80hp για χώμα? :bawl:

Να σου ξεφύγει το χέρι στο Γκάζι σε κάνα μεγάλο άλμα και να απογειωθείς κανονικά.

Γράφει πόσο αυτονομία έχει?

S705
17/12/2021, 07:51
Καλημέρα. Υγεία να χουμε να προλάβουμε να τα καβαλησουμε.
Προφανώς βλέπουμε στιγμιότυπο του μέλλοντος το οποίο είναι ήδη.. εδώ!
Προσωπικά ειναι η πρώτη προταση στο χώρο που μου τράβηξε το ενδιαφέρον..

Σε κάποιο σημείο λέει δεν χρειάζεται να αλλάζεις πιστόνια, να ρυθμίζεις βαλβίδες, να αλλάζεις λάδια και φίλτρα λαδιού, αέρος κτλ.

Αυτά από μόνα τους έχεις γλυτώσει πολλούς μπελάδες και εκατοντάδες ευρώ σε βάθος χρόνου.

πιστεύεις δηλαδή ότι με την χρήση για την οποία προορίζετε δεν θα χρειάζεται αντίστοιχη συντήρηση ή θα έχει βλάβες ?

νομίζω ότι αντί για πιστόνια θα αλλάξει μόνο η λέξη και θα λες ρουλεμάν ροτορα.

νεοσσός
17/12/2021, 07:53
Νομίζω κάπου λέει για αυτονομία αντίστοιχη με 450άρι. Στο 450άρι όμως κουβαλάς και κανένα μπετόνι βενζίνης.

S705
17/12/2021, 08:32
Νομίζω κάπου λέει για αυτονομία αντίστοιχη με 450άρι. Στο 450άρι όμως κουβαλάς και κανένα μπετόνι βενζίνης.

έλα ρε ,σιγά!! τι βάρος έχει μια δεύτερη μπαταριά...:bawl:

Kickstart
17/12/2021, 08:34
πιστεύεις δηλαδή ότι με την χρήση για την οποία προορίζετε δεν θα χρειάζεται αντίστοιχη συντήρηση ή θα έχει βλάβες ?

νομίζω ότι αντί για πιστόνια θα αλλάξει μόνο η λέξη και θα λες ρουλεμάν ροτορα.

σαφώς η σκληρή ζωή στα χώματα προκαλεί και βλάβες και πιο συχνές συντηρήσεις...

αλλά σκέψου ότι χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης τα αναλώσιμα μέρη που χρειάζονται περιοδικά αλλαγή περιορίζονται σε τι; σε μια... μπαταρία. Δεν φανταζομαι να πρεπει να αλλαξεις ολοκληρη τη μπαταρια, που είναι και το πιο ακριβο μερος της κατασκευης, αλλα καποια συντηρηση θα τη θελει σίγουρα μετα απο καποιες ωρες στις πιστες και τα κατσάβραχα.

όΜως σκέψου ούτε συμπλέκτη έχεις οπότε πάνε τα δισκάκια και λοιπά παρελκόμενα.

άρα πλησιάζουμε στη συντήρηση ενός ποδηλάτου βουνού.

για την δύναμη που λεει ο Κώστας παραπάνω, ναι ειναι πολλά τα άλογα δεν το συζητάμε...αλλα νομίζω (ισως να μην το καταλαβα καλα το σημείο) μπορείς απο τον εγκέφαλο της μοτο να ρυθμίζεις χάρτες και να το κανείς πιο ήπιο αναλόγως συνθηκών.

πάμε ολοταχώς για εποχή φαντασίας Σπιλμπεργκ σε εντουράδικη βερσιον

KotsosDR
17/12/2021, 08:37
Καλημέρα. Υγεία να χουμε να προλάβουμε να τα καβαλησουμε.
Προφανώς βλέπουμε στιγμιότυπο του μέλλοντος το οποίο είναι ήδη.. εδώ!
Προσωπικά ειναι η πρώτη προταση στο χώρο που μου τράβηξε το ενδιαφέρον..

Σε κάποιο σημείο λέει δεν χρειάζεται να αλλάζεις πιστόνια, να ρυθμίζεις βαλβίδες, να αλλάζεις λάδια και φίλτρα λαδιού, αέρος κτλ.

Αυτά από μόνα τους έχεις γλυτώσει πολλούς μπελάδες και εκατοντάδες ευρώ σε βάθος χρόνου.

Τα οποία βέβαια θα τα δώσεις όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις μπαταρίες.

S705
17/12/2021, 08:49
Τα οποία βέβαια θα τα δώσεις όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις μπαταρίες.

και όταν κλάσει κανένα ρουλεμάν ροτορα και φάει την φωλιά του ή αν ακουμπήσει ο ροτορας στον στατορα. και μιλάμε για πολύστροφα μοτέρ .

Volpad
17/12/2021, 08:57
και όταν κλάσει κανένα ρουλεμάν ροτορα και φάει την φωλιά του ή αν ακουμπήσει ο ροτορας στον στατορα. και μιλάμε για πολύστροφα μοτέρ .

Το πρώτο που θα γίνει, θα είναι οι μπίλιες του σπασμενου ρουλεμάν, να περάσουν μεταξύ ροτορα και στατορα και να κάνουν ζημιά στα πηνία...

Λευκάδιος
17/12/2021, 09:09
Ωραία πρόταση αλλά 80hp για χώμα? :bawl:

Να σου ξεφύγει το χέρι στο Γκάζι σε κάνα μεγάλο άλμα και να απογειωθείς κανονικά.

Γράφει πόσο αυτονομία έχει?

Θα βγαίνει σε 2 εκδόσεις, μια με 60 και μια (1000 δολάρια ακριβότερη) με 80 ίππους.
Αμφότερα μπορούν να ρυθμίζονται από το smartphone/οθόνη ώστε να έχουν και μικρές ιπποδυνάμεις.
432948

S705
17/12/2021, 09:13
Το πρώτο που θα γίνει, θα είναι οι μπίλιες του σπασμενου ρουλεμάν, να περάσουν μεταξύ ροτορα και στατορα και να κάνουν ζημιά στα πηνία...

εσύ το πήγες στα άκρα!!!!
ένα ρουλεμάν που φράκαρε και φαγώθηκε ο άξονας ή η φωλιά αρκεί για να γίνει το κακό ακούγοντας ο ιδιόκτητης ένα απλό γδάρσιμο μετάλλων.

Volpad
17/12/2021, 09:25
Δεν ξέρω αν είναι άκρα.

Απο τις φορές που έχω αλλάξει ρουλεμάν σε μοτέρ, την 1 σε ένα μοτέρ 30 ίππων, είχε γίνει ακριβώς αυτό.
Δεν προλάβαμε να το ακούσουμε καν. Την μία στιγμή δουλευε (χωρίς κραδασμούς) και μετά απο 10 λεπτά είχε ρίξει ασφάλεια...

est
17/12/2021, 17:53
Για την αυτονομία λένε πως βγάζει φουλ αγώνα σε αγωνιστική χρήση και 6 ώρες trail riding. Καθόλου άσχημα.
Τα 80 άλογα πιστεύω είναι για να α)εντυπωσιάσουν β) αν τους κολλήσει κανένα 450 να το πατήσουν :p
Τώρα για τα υπόλοιπα περί συντήρησης και ζημιών.. ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τονε βγάλαμε…
Θα συμφωνήσω πως είναι η πρώτη καλή πρόταση που ακούω (πέρα από ηλεκτρικά off road ποδήλατα)

panavour
17/12/2021, 18:02
Ούλοι εσείς με την καταστροφολογια
για τα ηλεκτρικα,μου θυμίζετε το ανέκδοτο που καταλήγει με την φράση "δεν μας γαμας και συ και ο γρύλος σου;"

νεοσσός
17/12/2021, 18:19
Όπως γράφτηκε και πιο πάνω, πιστεύω ότι η ισχύς είναι για λόγους εντυπωσιασμού και δικαιολόγησης της τιμής. Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν πλέον εξελιχθεί και αυτό που μπορούν να δώσουν είναι μεγάλη ισχύς, όλη τη ροπή από χαμηλά και καλύτερο έλεγχο ισχύος-πρόσφυσης. Προσπαθούν με αυτά να αντισταθμίσουν την πολύ χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών, που συνεπάγεται μικρή αυτονομία, αυξημένο βάρος και αργή ανάκτηση ενέργειας.

Μένει λοιπόν στο αγοραστικό κοινό να μάθει να αξιολογεί σωστά τις προτεραιότητες και τις ισορροπίες. Όπως δεν είχε νόημα ως μεταφορικό μέσο ένα αμάξι με πολλά άλογα στις 7.000 rpm και ψόφιο χαμηλά, αντίστοιχα δεν είναι εύχρηστο ένα ηλεκτρικό όχημα αν έχει άπειρη ισχύ, αλλά μικρή αυτονομία ή τεράστιο βάρος.

est
17/12/2021, 19:28
Το θετικό στην παρούσα πρόταση είναι πως είναι άμεσα συγκρίσιμα τα specs του με του ανταγωνισμού. Τουλάχιστον στα χαρτιά δεν δείχνει να υστερεί κάπου. (Η δε ροπή του είναι αστεία στα 938Nm…)
Κι ένα raw βιντεάκι (https://m.youtube.com/watch?v=Eu9yf0baz74&feature=emb_title)

toyar
18/12/2021, 07:02
Η συγκριση με τα θερμικα θα γινει οταν αγοραστει απο πολυ κοσμο και περασει καποια χρονια στα βουνα
Στις προδιαγραφες κι εγω ειμαι κραμα μπραντ πιτ με τζακ νικολσον

stefanos
18/12/2021, 08:35
Για βουνά δεν το βλέπω αλλά για μχ θα τα καθαρίσει όλα ειδικά εάν μπουν στο παιχνίδι τα μεγάλα εργοστάσια.
Βέβαια πρέπει να κουβαλάς μπαταρίες φορτιστές κλπ εντυπωσιακού κόστους και μεγέθους αλλά σε επίπεδο ομάδων δεν θα είναι δύσκολο.
Βλέπω να συζητάμε για μοτοσυκλέτες με όρους ηλεκτρικών rc, lipo esc motor combo κλπ:lol:

bulmont
18/12/2021, 08:49
..... Στο 450άρι όμως κουβαλάς και κανένα μπετόνι βενζίνης.


έλα ρε ,σιγά!! τι βάρος έχει μια δεύτερη μπαταριά...:bawl:



Η καμμιά μπαλαντέζα............

karellen
18/12/2021, 09:00
Τα καινούργια ηλεκτρικά θα έχουν άραγε μηχανόφρενο ή το μοτέρ θα συμπεριφέρεται σαν δίχρονο βενζινοκίνητο?
Φαντάζομαι θα υπάρξει αυτή η δυνατότητα και μάλιστα ρυθμιζόμενο,ειδικά στις street εκδόσεις.

Kickstart
18/12/2021, 09:18
Να σκας το άλμα και ο άλλος στο απέναντι σπίτι να νομίζει ότι ανοίγεις τρύπα για ουπα με το μπλακεντέκερ. :D

stefanos
18/12/2021, 09:51
Τα καινούργια ηλεκτρικά θα έχουν άραγε μηχανόφρενο ή το μοτέρ θα συμπεριφέρεται σαν δίχρονο βενζινοκίνητο?
Φαντάζομαι θα υπάρξει αυτή η δυνατότητα και μάλιστα ρυθμιζόμενο,ειδικά στις street εκδόσεις.

Και μάλιστα στο φρενάρισμα θα φορτίζει και την μπαταρία.

PSHLOUKOS
12/03/2025, 10:58
Τι γίνεται το πήρε κανένας?
Βλέπω στο car τα δίνουν κάποια με πολύ λίγες ώρες λειτουργίας.
Έχουμε εντυπώσεις χρήσης?