PDA

View Full Version : Πως χάνω την εγγύηση?



MariosRios
22/12/2021, 23:53
Καλησπέρα
Έχω το Sym Vf185
Ξέρω πως η Sym είναι πολύ αυστηρή σε ότι έχει να κάνει με την εγγύηση και ότι δεν επιτρέπει εύκολα αλλαγές ως προς την βελτίωση της μηχανής!
Η ερώτηση μου είναι (ας απαντήσει όποιος ξέρει) τι αλλαγές θα μπορούσα να κάνω χωρίς να χάσω την εγγύηση (αν θα μπορούσα)?
Ας πούμε ένα παράδειγμα... Αν αλλάξω τα ελατήρια των βαλβίδων (θέλω να βάλω πιο σκληρά) ή τις βαλβίδες (θέλω να βάλω ιαπωνικές) χάνω την εγγύηση?
Δεν έχω ιδέα τι επιτρέπεται και τι όχι! Παρακαλώ πολύ όποιος γνωρίζει να με κατατοπίσει
Ευχαριστώ

sanctusan
23/12/2021, 07:17
Νομίζω ότι την καλύτερη απάντηση θα την πάρεις από τον ίδιο τον αντιπρόσωπο,
Επίσεις αν κάνεις τέτοιες αλλαγές, θα πρέπει να τις κάνεις στο επίσημο συνεργείο, άρα η ερώτηση στον αντιπρόσωπο είναι μονόδρομος

Bowleno
23/12/2021, 07:19
Μας δουλεύεις, έτσι;:lol:
Αυτά που λες είναι επέμβαση στο μοτέρ...
Εδώ όλες οι εταιρείες δεν σε αφήνουν να βάλεις άλλο φίλτρο λαδιού που λέει ο λόγος.....
Εννοείται τίποτα δεν επιτρέπεται και καλά κάνουν....

teogtp
23/12/2021, 07:21
Στείλε μύνημα στο μέλος Dalton.
Θα σου δείξει όλα τα κόλπα.

dorso
23/12/2021, 08:45
Έτος 2022..Ελπίδα καμιά..Σκληρότερα ελατήρια λέει κ ιαπωνικές βαλβίδες..Άστο μηχανάκι όπως είναι να το χαρείς..

DoctoR_k6
23/12/2021, 08:56
Καταλαθος ανοιξε το θεμα σημερα.
Γι αυριο ειναι αυτο...

Εγω λεω προχωρα κ αλλαξε τα ολα.
Θα κανεις κ διαφημιση στην SYM για το ποσο γρηγορο εγινε το μοτο σου!!

McGyver
23/12/2021, 09:09
Αν ρωτούσες κάτι όπως...


Θέλω να αλλάξω βαλβίδες και ελατήρια στο put your motorcycle model here ούτως ώστε να list the reasons here.
Τι πρέπει να κάνω για να μην έχω κάποιο θέμα όσον αφορά στην εγγύηση των υπόλοιπων μερών της μοτοσικλέτας μου;

...ίσως να ήταν καλύτερα τα πράγματα.

Τώρα :wave2: και καλά Χριστούγεννα.

borgiriadis1
23/12/2021, 10:53
Βέβαια να το πούμε κ αυτό. Το παλικάρι μάλλον γνωρίζει οτι ο κινητήρας θέλει κάποιες αλλαγές για να μην το πάρεις στα χέρια (και για να πάει αρκετά έως πολύ καλύτερα).
ΑΛΛΑ σοβαρά τώρα με εγγύηση σκέφτεσαι να κάνεις αλλαγές?

MariosRios
23/12/2021, 15:52
Νομίζω ότι την καλύτερη απάντηση θα την πάρεις από τον ίδιο τον αντιπρόσωπο,
Επίσεις αν κάνεις τέτοιες αλλαγές, θα πρέπει να τις κάνεις στο επίσημο συνεργείο, άρα η ερώτηση στον αντιπρόσωπο είναι μονόδρομος

Ενα δίκιο το έχεις! Όσο έχει να κάνει με την ερώτηση στον αντιπρόσωπο! Απλά ρωτάω εδώ κουβέντα να γίνεται και να μάθω και κάποια πράγματα παραπάνω
Όπως και να έχει σε ευχαριστώ για την απάντηση σου και για τον χρόνο σου :)

MariosRios
23/12/2021, 15:53
Στείλε μύνημα στο μέλος Dalton.
Θα σου δείξει όλα τα κόλπα.

Βοήθησέ με αν θες λίγο... Πως στέλνω μήνυμα στον Dalton? Δεν έχω ιδέα

MariosRios
23/12/2021, 15:57
Έτος 2022..Ελπίδα καμιά..Σκληρότερα ελατήρια λέει κ ιαπωνικές βαλβίδες..Άστο μηχανάκι όπως είναι να το χαρείς..

Ναι θα συμφωνήσω... Είναι χειρότερες ας πούμε οι Ιαπωνικές βαλβίδες από τις μαμά! Τι λες φίλε μου?
Για να χαρώ το μηχανάκι όπως εγώ θέλω, θέλει πολλές αλλαγές σε βασικά πράγματα!
Το έχω ψάξει και ξέρω τι χρειάζεται για να γίνει καλύτερο και πιο αξιόπιστο..

MariosRios
23/12/2021, 16:00
Βέβαια να το πούμε κ αυτό. Το παλικάρι μάλλον γνωρίζει οτι ο κινητήρας θέλει κάποιες αλλαγές για να μην το πάρεις στα χέρια (και για να πάει αρκετά έως πολύ καλύτερα).
ΑΛΛΑ σοβαρά τώρα με εγγύηση σκέφτεσαι να κάνεις αλλαγές?

Σε ευχαριστώ για τη διαπίστωση φίλε μου. Όντως γνωρίζω ότι θέλει κάποιες αλλαγές το μηχανάκι για να ανέβει λεβελ το έχω ψάξει. Έχει ακόμα 22 μήνες εγγύηση οπότε βιάζομαι λίγο το ξέρω, αλλά ειλικρινά δεν επιτρέπεται να αλλάξω το παραμικρό? Δηλαδή αν αλλάξω τα φώτα και βάλω led πάλι την χάνω?

telegonos
23/12/2021, 16:38
Πάρε αν μπορείς ένα δεύτερο μοτέρ, κάνε οτι αλλαγή γουστάρεις στο δεύτερο μοτέρ, και ΑΝ πάθει κάτι το δεύτερο μοτέρ, έπαθε, το πληρώνεις και είσαι κύριος.

Σε κάθε περίπτωση, αν πάθει κάτι το μοτό στον γνήσιο κινητήρα ή σε μέρος εκτός κινητήρα π.χ. κοπεί το πλαίσιο, καεί η ηλεκτρονική, κλάσουν οι αναρτήσεις κ.ο.κ., ξαναβάζεις πάνω τον αρχικό κινητήρα, το πας για οτι καλύπτει η εγγύηση, και δεν λες σε κανέναν ότι τον είχες αλλάξει=κάνεις το κορόιδο.

Προυπόθεση βέβαια τα βάλε βγάλε να γίνουν με τρόπο που να μην φαίνεται κάτι, μην έχουν γίνει οι βάσεις του μοτέρ σώβρακο στο ξεχείλωμα για παράδειγμα ή οι περαστές βίδες και τα παξιμάδια ''εργα τέχνης'' από τα εργαλεία.

panavour
23/12/2021, 17:32
την εγγυηση σιγουρα την χανεις,αλλα δεν σε νοιαζει κι ολας,αφου οπως λες,με αυτα που θα βαλεις,ΔΕΝ θα χαλασει ο κινητηρας.:D
Αν σου χαλασει κατι αλλο,που ΔΕΝ θα ειναι στον κινητηρα,ΔΕΝ σε νοιαζει διοτι ΔΕΝ θα ανοιξουν κινητηρα για να δουν τι εχεις κανει,οποτε ουτε γατα,ουτε ζημια.:wave2:

thunder ace
23/12/2021, 17:57
Βοήθησέ με αν θες λίγο... Πως στέλνω μήνυμα στον Dalton? Δεν έχω ιδέα

Δυστυχώς φίλε μου δεν μπορείς να στείλεις.
Πρέπει να είσαι κάτοχος :
Ή FZR1000 (το πρώτο)
Ή FZR EX UP
Ή THUNDERACE (με την προϋπόθεση να έχεις αλλάξει μοτέρ και να έχεις βάλει από τα δύο πρώτα)

AristidisZ
23/12/2021, 18:01
Το Ενδιαφέρον θα ήταν να μας εξηγήσεις για ποιο λόγο θεωρείς ότι θα αλλάξει κάτι στο μηχανάκι αν αλλάξεις τις βαλβίδες ή τα ελατήρια τους

panavour
23/12/2021, 18:05
Δυστυχώς φίλε μου δεν μπορείς να στείλεις.
Πρέπει να είσαι κάτοχος :
Ή FZR1000 (το πρώτο)
Ή FZR EX UP
Ή THUNDERACE (με την προϋπόθεση να έχεις αλλάξει μοτέρ και να έχεις βάλει από τα δύο πρώτα)

και εκτος απο τα ανωτερω πρεπει να τα εχεις χαλασει ,πιστολιασει, και καψει ολα τα ανωτερω:lol:

MariosRios
23/12/2021, 18:47
Το Ενδιαφέρον θα ήταν να μας εξηγήσεις για ποιο λόγο θεωρείς ότι θα αλλάξει κάτι στο μηχανάκι αν αλλάξεις τις βαλβίδες ή τα ελατήρια τους

Δε τα λέω εγώ... Μηχανικοί τα λένε σε Ελλάδα και εξωτερικό! Εσύ θεωρείς πως αν αλλάξω από μαλακά σε σκληρά δεν θα αλλάξει τίποτα? Νομίζω πως κάνεις λάθος

MariosRios
23/12/2021, 18:50
Δυστυχώς φίλε μου δεν μπορείς να στείλεις.
Πρέπει να είσαι κάτοχος :
Ή FZR1000 (το πρώτο)
Ή FZR EX UP
Ή THUNDERACE (με την προϋπόθεση να έχεις αλλάξει μοτέρ και να έχεις βάλει από τα δύο πρώτα)

Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση :) Υπάρχει κανεις άλλος εδώ μέσα που να το κατέχει το άθλημα και να ασχολείται με Vf?

Pew
23/12/2021, 20:10
Δε τα λέω εγώ... Μηχανικοί τα λένε σε Ελλάδα και εξωτερικό! Εσύ θεωρείς πως αν αλλάξω από μαλακά σε σκληρά δεν θα αλλάξει τίποτα? Νομίζω πως κάνεις λάθος
Να σου πω τι θα αλλαξει αν βαλεις σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων;
ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ως προς τις επιδοσεις.

ΘΑ γινουν κομφετι τα retainers
ΘΑ γαμηθουν οι εδρες των βαλβιδων
ΘΑ καταστρεψεις το "προσωπο" των βαλβιδων.
ΘΑ λιμάρεις τα κοκορακια ...
ΘΑ κανεις λιφτινγκ στον εκκεντοφορο

Μπορει ενα απο αυτα, μπορει καποια απο αυτα, μπορει και ολα.
ΣΙΓΟΥΡΑ η φθορα θα ειναι συντομοτερη απ'οτι σε εργοστασιακη κατασταση.
Το ποσο πιο συντομα θα ερθει η φθορα ομως δεν μπορει να στο εγγυηθει κανεις, γιατι κανεις δεν εκατσε να ασχοληθει με τετοια μετατροπη και ουτε προκειται, γιατι στο βωμο των επιδοσεων, δεν σε πολυενδιαφερει.


Δεν υπαρχει λογος να μπλεξεις με σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων απο αυτα του κατασκευαστη εφοσον δεν τρεχεις σε αγωνες με poweband 2000 πριν και μεχρι τον κοφτη και δεν εχεις valve float.

kostaskk
23/12/2021, 20:27
Για να έχεις εγγύηση το μηχανάκι πρέπει να είναι εντελος μαμά,γνήσιο, απείραχτο, και τα σέρβις να γίνονται στα χιλιόμετρα που λέει το βιβλίο,στην αντιπροσωπεία με συγκεκριμένα ανταλακτικα και αναλώσιμα που προτείνει η εταιρία, και με τον τρόπο που προτείνουν (πχ δέσιμο βιδων με συγκεκριμένη ροπή και ροποκλειδο κτλ)

(νομίζω γίνεται κ σε απλό συνεργείο αν χρησιμοποιηθούν αυτά που προτείνει κ με σωστό τρόπο κ πάρεις αποδείξεις)

Οποιοδήποτε πείραγμα βίδας ενώ δεν χρειάζεται,δεν είναι στα χιλιόμετρα που θέλει σέρβις και στο σημείο που πρέπει να πειράχτει επιφέρει χάσιμο εγγύησης,

Ότι ανταλλακτικό και αν αλλάζεις, ακόμα κ αν βάλεις άλλου τύπου λαδι,η εξάτμιση η,η πείραγμα στο μίγμα,η αλλου θερμικού βαθμού ιδιο μπουζί η ότι άλλο. Πόσο μάλλον αν ανοιχτεί το μοτέρ,

που καινούριο είναι αμαρτία να το ανοίξεις, καθος μετά μπορεί να χάνει λάδια,να χαλάσουν στειρωματα,να μη γίνει σωστός χρονισμός,να πετσικαρει στραβωσει κεφαλή και πολλά άλλα

Τέλος τα ελατήρια που θες να αλλάζεις το πολύ να σου δώσουν μισό η +1 χιλιόμετρο τελικής και αν. Μπορεί και να πηγαίνει χειρότερα
Δλδ από 139km/h να πας 140 στο καλό σενάριο.

Δεν δίνει τπτ μόνη της η αλλαγή ελατηρίων.
Αν αλλάζεις εξάτμιση,κυλινδροπιστονο,μίγμα-ψεκασμο,ποιο άγριο εκκεντροφόρο,ελαφρωματα στο μοτέρ,ελαφρομενο βολάν,ροικη,βαλβίδες και όλα αυτά γίνουν με στόχο το υψηλότερο στροφαρισμα,τότε μετά από αυτά βάζεις και σκληρά ελατήρια για να στροφαρει καλητέρα,ελάχιστα περισσότερο και με μεγαλύτερη ασφάλεια στα ψηλά.

Τέλος η εγγύηση είναι και στην αντιπροσωπεία, μπορεί να θέλουν η μάρκα να κάνει καλό όνομα και να στο φτιάχνουν αν πάθει κάτι χωρίς πολύ ψάξιμο αν όλα φαίνονται μαμά η τους πεις ότι δεν πειράξες κάτι, η μπορεί και να το ψάχνουν,να θέλουν να αποφύγουν την επισκευή και θα βρίσκουν την παραμικρή διακιολογια για να μην το περάσουν στην εγγύηση,. Εδώ κ εντελος μαμά απείραχτο να είναι μπορεί να μην το περνάνε κ να λένε δικαιολογίες του τύπου η καμπάνα θεωρείται αναλώσιμο και δεν υσχιει η εγγύηση για αυτή.

Τέλος αν το πειράζεις και βγάλει πρόβλημα κ πας να στο φτιάξουν ένας λιγο έμπειρος μηχανικός μπορεί να καταλάβει πολύ εύκολα αν έχει πειράχτει, φθαρμένες βίδες η με γρατσουνιές από τα εργαλεία, γρατσουνιές που γίνονται κατά την αφαίρεση φλάντζας αν έχει κολλήσει κ ξυσουν την επιφάνεια,φλαντοκολλες σε σημεία που δεν πρέπει, άλλου τύπου η χρώματος φλαντοκολλες η φλάντζες,αλλαγή σε κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού του εργοστασίου λόγο αναβαθμισης και πχ η νέα φλανζα να γράφει άλλον κωδικό πάνω,η να έχει μικροδιαφορες,πατουρες στις βαλβίδες από το εργαλείο αφαίρεσης αυτών, πατουρες στα αυτακια αφαίρεσης κυνινδρου από σφυρί αν αυτός δυσκολεύεται να βγει,μπει, λάθος ροπές σε βίδες και πολλούς άλλους τρόπους,,.

Οπότε ακόμα και αν αλλάξεις βαλβίδες,ελατήρια και μετά την βλάβη το ανοίξεις και ξαναβάλεις τα μαμά χρησιμοποιοντας καινούριες βίδες παντού,γνήσια ανταλλακτικά παντού,και το δέσιμο με προσοχή χειρουργού πάλι θα υπάρχει τρόπος και θα καταλάβουν ότι το είχες ανοίξει.

doctor_john
23/12/2021, 20:39
Σε ευχαριστώ για τη διαπίστωση φίλε μου. Όντως γνωρίζω ότι θέλει κάποιες αλλαγές το μηχανάκι για να ανέβει λεβελ το έχω ψάξει. Έχει ακόμα 22 μήνες εγγύηση οπότε βιάζομαι λίγο το ξέρω, αλλά ειλικρινά δεν επιτρέπεται να αλλάξω το παραμικρό? Δηλαδή αν αλλάξω τα φώτα και βάλω led πάλι την χάνω?

Φίλε για να κάνεις τις αλλαγές που θες προϋποθέτεις μηχανικό με καλή γνώση του κινητήρα.
Αυτός θα είναι πλέον η "αντιπροσωπεία" σου.
Δεν υπάρχει περίπτωση να σε καλύψουν στον κινητήρα όταν ο κινητήρας δεν είναι όπως στον έδωσαν.

Πάρε τηλέφωνο και ρώτησε αν σε καλύπτουν στα περιφερειακά. Αν το κάνουν, πες ευχαριστώ και συνέχισε.

kostaskk
23/12/2021, 20:54
Αν θες ντε και καλά να το πειράξεις ,

βάλε εξάτμιση,ελεύθερο φίλτρο αέρα και άλλο γραναζωμα, αυτά είναι εύκολα αναστρέψιμα αν συμβεί κάτι κ δύσκολα θα χαλάσουν το μηχανάκι. (Ίσως θέλει κ αλλαγή το μίγμα αν δουλεύει φτωχό με εξάτμιση κ φίλτρο η και πατέντα αν έχει αισθητήρα λάμδα, η αισθητήρα πίεσης,θερμοκρασίας στο φίλτρο κουτί). Δυστιχος με όλα αυτά τα σημερινά ηλεκτρονικά ,το πείραγμα γίνεται ποιο δύσκολο κ με μεγαλύτερο κοστος

mikes
23/12/2021, 20:56
εγω δε μπορω να καταλαβω ενα πραγμα με τους πιτσιρικαδες...

σκατε ενα τσουβαλι λεφτα να παρετε ενα 185 που ξερετε απ'την αρχη οτι σας πεφτει λιγο,
και δινεται ακομα ενα σακι λεφτα για να το κανετε να πηγαινει σαν 300, μαζι με ολα τα
προβληματα αξιοπιστιας που θα βγαλει στη πορεια..

γιατι δε δινετα ολα αυτα τα λεφτα εξ'αρχης να παρετε ενα 300 που και πιο τσιλικο θα ειναι,
και πιο ασφαλες, και καλυτερα θα πηγαινει, και το κεφαλι σας ησυχο θα εχετε... εεε??

kostaskk
23/12/2021, 21:21
εγω δε μπορω να καταλαβω ενα πραγμα με τους πιτσιρικαδες...

σκατε ενα τσουβαλι λεφτα να παρετε ενα 185 που ξερετε απ'την αρχη οτι σας πεφτει λιγο,
και δινεται ακομα ενα σακι λεφτα για να το κανετε να πηγαινει σαν 300, μαζι με ολα τα
προβληματα αξιοπιστιας που θα βγαλει στη πορεια..

γιατι δε δινετα ολα αυτα τα λεφτα εξ'αρχης να παρετε ενα 300 που και πιο τσιλικο θα ειναι,
και πιο ασφαλες, και καλυτερα θα πηγαινει, και το κεφαλι σας ησυχο θα εχετε... εεε??

Ισχύει, ίσως λόγο διπλώματος,

με τα ίδια λευτα όσο κάνει ένα vf185 και βάλε και 500 ευρώ για φτιαξιμο μπορείς να πάρεις ένα ktm640 και ένα παλιό παπί. Η ένα z750 και ένα παπί τύπου glx,astrea,kaze r,crypton r και να έχεις και 100 άλογα, μπάντες,σουζες εύκολα και τελικές 200+ και στήσιμο,φρένα,αναρτήσεις,μηχανής και να έχεις οικονομία με το παπι(μεγαλύτερη από το vf)

Να μην πω ότι πριν 5-10 χρόνια με τα ίδια λευτα αγόραζες 3 tdr250 και είχες 150 άλογα και 3 μηχανές,

Που θα μπορούσες να τις κάνεις εύκολα ένα cbr400rr,ένα tdr250 η cr250 και ένα παπί glx,astrea και να είσαι καλημενος από παντού, και χώμα,και δρόμο,και οικονομία. Και street και ψηλόφτερο.

Η να έπαιρνες ένα africa η pegaso αν ήθελες ταξίδια και ένα παλιό παπί παράλληλα για οικονομια

νεοσσός
23/12/2021, 21:31
Το Sym VF185 θέλει δίπλωμα τουλάχιστον κατηγορίας Α2 για να οδηγηθεί. Επομένως έχει νόημα να συζητάμε για εναλλακτικές μοτοσυκλέτες που καλύπτει το Α2, π.χ. στα 300cc που αναφέρθηκαν, αν μπορούν να βρεθούν σε κοντινή τιμή.

Θα έλεγα να μην το πειράξεις. Να το χαρείς όσο έχεις την εγγύηση, να μαζέψεις λεφτά για μεγαλύτερου κυβισμού αργότερα και να επενδύσεις σε προστατευτικό εξοπλισμό.

panavour
23/12/2021, 21:58
433140

borgiriadis1
24/12/2021, 21:06
Να σου πω τι θα αλλαξει αν βαλεις σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων;
ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ως προς τις επιδοσεις.

ΘΑ γινουν κομφετι τα retainers
ΘΑ γαμηθουν οι εδρες των βαλβιδων
ΘΑ καταστρεψεις το "προσωπο" των βαλβιδων.
ΘΑ λιμάρεις τα κοκορακια ...
ΘΑ κανεις λιφτινγκ στον εκκεντοφορο

Μπορει ενα απο αυτα, μπορει καποια απο αυτα, μπορει και ολα.
ΣΙΓΟΥΡΑ η φθορα θα ειναι συντομοτερη απ'οτι σε εργοστασιακη κατασταση.
Το ποσο πιο συντομα θα ερθει η φθορα ομως δεν μπορει να στο εγγυηθει κανεις, γιατι κανεις δεν εκατσε να ασχοληθει με τετοια μετατροπη και ουτε προκειται, γιατι στο βωμο των επιδοσεων, δεν σε πολυενδιαφερει.


Δεν υπαρχει λογος να μπλεξεις με σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων απο αυτα του κατασκευαστη εφοσον δεν τρεχεις σε αγωνες με poweband 2000 πριν και μεχρι τον κοφτη και δεν εχεις valve float.

Μπα Βαγγο δεν είναι ακριβώς έτσι. Η φθορά θεωρητικά αν το μηχανάκι οδηγητε ανθρώπινα και δεν του πίνει το αίμα τοτε ναι θα είναι διαφορετική.

Αλλά επειδή τα χρησιμοποιούμε στα pitbikes ξέρω οτι είναι τριμπουρδελο ο κινητήρας. Θέλει αρκετή δουλειά για να μην σκορπίσει.
Βέβαια εμείς εκεί τα σκιζουμε και τα οδηγαμε μόνιμα στα κόκκινα και χρίζουν επισκευής (όχι για να παει καλύτερα αλλά για να μην σπάσει).

Το παλικάρι δεν ξέρω τι σκοπό έχει αλλά αν το οδηγάει σαν άνθρωπος (χλομό το κόβω) και το αφήσει στην αρχική του κατάσταση θα είναι εντάξει.