View Full Version : Klx 250, crf 300l η αλλο ? (αντικαταστάτης για serrow 225)
Καλησπέρα,
μετά από χρόνια με άφησε το yamaha serrow, το είχα αγαπίσει. Σαν μεγάλο παπί, ελαφρύ, πάει και λίγο έκτος σε κανα κακό δρομάκι, ακόμα και με δεύτερο άτομο Στην αναζήτηση για αντικαταστάτη έπεσα πάνω σε crf 250, crf 300l, klx 230, klx250 (και χτ600) Είμαι 70 κιλα 180εκ και η κοπέλα μου 50κιλα 160εκ. η χρήση της μηχανής θα είναι απόστασης (5-25km) σε επαρχιακό δρόμο και καμιά εξερεύνηση σε κακό χωματόδρομο αργά, για κανα μπάνιο σε απομονωμένες παραλίες η κανα ηλιοβασίλεμα σε κανα λόφο Παρακαλώ για γνώμη και ιδέες ακόμα και για αλλa μοντέλα , ευχαριστώ!
doctoras
15/01/2022, 19:24
Φράγκα?
χαλανε τα serrow?:smokin:
Φράγκα?
όσα χρειαστεί :smokin:
πέρα από την πλάκα, 6000 για καινούριο το ανώτερο που αντέχω
giorgosb
15/01/2022, 20:42
Τότε βουρ για το CRF300
doctoras
15/01/2022, 20:43
όσα χρειαστεί :smokin:
πέρα από την πλάκα, 6000 για καινούριο το ανώτερο που αντέχω
Απο αυτα που αναφερεις
Klx250 δε υπαρχει καινούργιο αν εχει μείνει καποιο στοκ ειναι euro 3 (2008)
Klx230 ειναι το serrow που εχεις με injection.
Xt600 σταμάτησε η παραγωγη του το 2002.
Crf300l ειναι η αναβάθμιση απο αυτο που εχεις στα 6k το παιρνεις για μια ζωη ειναι κριμα αν δεν εισαι καταστάλαγμενος να το αγορασεις για να το πουλησεις σε 2 χρονια
Αν εισαι καινούργιος στα μοτο νεαρής ηλικίας και θελεις να δοκιμάσεις μοντελα βρες ενα καλο οσο δυνατο klx250 μετ/νο ως τα 3k και παρτο.
Αν ενω εισαι νεαρος ψαχνεις κατι για πάντα, να το πάρεις το crf300l.
Επισης αυτο που εγραψε ο toyar τι αναπάντεχο επαθε το serrow που δε φτιάχνεται? Γιατι αυτο το μηχανάκι αν δε κοπει στην μεση απο τρακάρισμα δεν ειναι τιποτα να το φτιάξεις οτι και αν εχει παθει.
Και να ξερεις το καλυτερο επιχείρημα ειναι βαρεθηκα και θελω να παω σε αλλο. Χωρις πολλα πολλα.
Μεταχειρισμένο CRF250L-KLX250-WR250R και τα ρέστα βενζίνες.
Αν θες καινούργιο και κάτι πιο on και άνετο για δικάβαλο απο τα παραπάνω υπάρχει και το Kawasaki Versys 300 στο μπάτζετ σου.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/01/2022, 06:23
Και εγω είμαι περίεργος να ακούσω γιατί πέθανε το σεροου που είναι απόλυτος εργάτης!
Doctoras@ Γιατί του λες ότι θα παντρευτεί το crf?Ότι δεν έχει αξία μεταπώλησης εννοείς?
Γιατί μια χαρά κινησιμο μοντέλο είναι!
Το serrow δεν πέθανε, εγώ το άφησα να πάει σε κάποιον με κάλο μάστορα. Άρχισε να ζητάει πραγματάκια. Πίστευα ότι την βγάζω με ένα παπί, έκανα μέγα λάθος. κρίμα που δεν φέρνουν το καινούριο serrow Ελλάδα
klx 250 υπάρχει και καινούριο του 2016 σε αντιπροσωπεία στα 5500.
Αν κατάλαβα σωστά το crf300l θεωρείτε ανώτερο, ποια είναι τα σημεία υπεροχής tou?
stefanos
16/01/2022, 09:35
klx 250 υπάρχει και καινούριο του 2016 σε αντιπροσωπεία στα 5500.
Αν κατάλαβα σωστά το crf300l θεωρείτε ανώτερο, ποια είναι τα σημεία υπεροχής tou?
Όπως το βλέπει ο καθένας.Τo 300 είναι καινούργιο μοντέλο θα μείνει στην αγορά αρκετά χρονάκια και νομίζω θα πουληθεί ευκολότερα
αν αποφασίσεις να το δώσεις. Το KLX250 είναι προηγούμενο μοντέλο και έχει σταματήσει να παράγεται έχει λιγότερη ισχύ αλλά είναι φτηνότερο
και ελαφρύτερο.
doctoras
16/01/2022, 11:38
Doctoras@ Γιατί του λες ότι θα παντρευτεί το crf?Ότι δεν έχει αξία μεταπώλησης εννοείς?
Γιατί μια χαρά κινησιμο μοντέλο είναι!
Δεν εννοώ αν είναι εμπορικό μοντέλο. Είναι.
Το crf250l με το πακέτο που παρέχει(συμπεριλαμβανομένης της ιπποδύναμης) είναι για κατασταλαγμένους αναβάτες, για όλους αυτούς που θα κάνουν το κύκλο τους μοτοσυκλετιστικά θα έχουν περάσει απο επιδόσεις μοτοσυκλέτας και θα γυρίσουν σε αυτό γιατί ξέρουν τι θέλουν, τι αγοράζουν, ποσο γρήγορα ή διασκεδαστικά μπορούν να απολάυσουν με το μηχανάκι να παρέχει μια ελαφριά κατασκευή ως κομιουτερ, ικανό σε χώμα, και τέλειο χωμάτινο τουρερ για round the world.
Δε είναι γι αυτούς που θα πουν "δεν παει" και να σου εξατιμίσεις φίλτρα και προγράμματα μέχρι να το πουλήσουν άρον-άρον για κανα ψυλόφτερο ktm
Όπως το βλέπει ο καθένας.Τo 300 είναι καινούργιο μοντέλο θα μείνει στην αγορά αρκετά χρονάκια και νομίζω θα πουληθεί ευκολότερα
αν αποφασίσεις να το δώσεις. Το KLX250 είναι προηγούμενο μοντέλο και έχει σταματήσει να παράγεται έχει λιγότερη ισχύ αλλά είναι φτηνότερο
και ελαφρύτερο.
Το klx250 ειναι euro 3 και το crf300l euro5
klx 250 υπάρχει και καινούριο του 2016 σε αντιπροσωπεία στα 5500.
Αν κατάλαβα σωστά το crf300l θεωρείτε ανώτερο, ποια είναι τα σημεία υπεροχής tou?
Για αυτό λες? (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36656939-kawasaki-klx-250) Ειναι στοκαρισμένο 10 χρόνια, το μοντέλο είναι το klx250s (https://www.motomag.gr/news/mini-test/kawasaki-klx250s-2009-tora)το οποίο ήρθε με injection το 2008 και έμεινε στην παραγωγή (για την ευρώπη) μέχρι 2014 (https://www.bikeit.gr/on-off-kawasaki/item/4050-test-kawasaki-klx-250s). Απο το 2016 και μετά έχουμε το euro4 ήθελε σε μοτοσυκλέτες 250cc να φέρουν abs και αυτό δεν έχει. Σε άλλες ηπείρους συνεχίζει να παράγεται
Το 2016 το έβαλε ο έμπορος απο την σελίδα της kawasaki.gr, (https://www.kawasaki.gr/el/products/ENDURO/2016/KLX250/overview?Uid=0897ClFbXV0MWFFeXFhdXFheCgpdWl1fClEKXAxRDF8JCg4) . Θεωρώ οτι το συγκεκριμμένο έχει βγάλει ήδη πινακίδα και είναι κατατεθειμένη αναγκαστικά αλλιώς θα του έμενε στο ράφι.
Επίσης εύκολα απο τον αριθμό πλαισίου μπορείς να το τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπία kawasaki πότε ακριβώς κατασκευάστηκε. Εκτιμώ το συγκεκριμένο απο τον χρωματικό του συνδυασμό είναι 2010 (http://www.moto-choice.com/gr/Bike-Review/39/kawasaki-klx-250-2009-simera-dipli-zoi.html)
doctoras
16/01/2022, 11:42
δεν ρωτάς και αυτό αν είναι ακόμη διαθέσιμο? είναι crf250l μαύρο στοκ
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37306140-honda-crf-250
Δεν εννοώ αν είναι εμπορικό μοντέλο. Είναι.
Το crf250l με το πακέτο που παρέχει(συμπεριλαμβανομένης της ιπποδύναμης) είναι για κατασταλαγμένους αναβάτες, για όλους αυτούς που θα κάνουν το κύκλο τους μοτοσυκλετιστικά θα έχουν περάσει απο επιδόσεις μοτοσυκλέτας και θα γυρίσουν σε αυτό γιατί ξέρουν τι θέλουν, τι αγοράζουν, ποσο γρήγορα ή διασκεδαστικά μπορούν να απολάυσουν με το μηχανάκι να παρέχει μια ελαφριά κατασκευή ως κομιουτερ, ικανό σε χώμα, και τέλειο χωμάτινο τουρερ για round the world.
Δε είναι γι αυτούς που θα πουν "δεν παει" και να σου εξατιμίσεις φίλτρα και προγράμματα μέχρι να το πουλήσουν άρον-άρον για κανα ψυλόφτερο ktm
Το klx250 ειναι euro 3 και το crf300l euro5
Για αυτό λες? (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36656939-kawasaki-klx-250) Ειναι στοκαρισμένο 10 χρόνια, το μοντέλο είναι το klx250s (https://www.motomag.gr/news/mini-test/kawasaki-klx250s-2009-tora)το οποίο ήρθε με injection το 2008 και έμεινε στην παραγωγή (για την ευρώπη) μέχρι 2014 (https://www.bikeit.gr/on-off-kawasaki/item/4050-test-kawasaki-klx-250s). Απο το 2016 και μετά έχουμε το euro4 ήθελε σε μοτοσυκλέτες 250cc να φέρουν abs και αυτό δεν έχει. Σε άλλες ηπείρους συνεχίζει να παράγεται
Το 2016 το έβαλε ο έμπορος απο την σελίδα της kawasaki.gr, (https://www.kawasaki.gr/el/products/ENDURO/2016/KLX250/overview?Uid=0897ClFbXV0MWFFeXFhdXFheCgpdWl1fClEKXAxRDF8JCg4) . Θεωρώ οτι το συγκεκριμμένο έχει βγάλει ήδη πινακίδα και είναι κατατεθειμένη αναγκαστικά αλλιώς θα του έμενε στο ράφι.
Επίσης εύκολα απο τον αριθμό πλαισίου μπορείς να το τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπία kawasaki πότε ακριβώς κατασκευάστηκε. Εκτιμώ το συγκεκριμένο απο τον χρωματικό του συνδυασμό είναι 2010 (http://www.moto-choice.com/gr/Bike-Review/39/kawasaki-klx-250-2009-simera-dipli-zoi.html)
ακριβώς αυτό! σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση.
δεν ρωτάς και αυτό αν είναι ακόμη διαθέσιμο? είναι crf250l μαύρο στοκ
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37306140-honda-crf-250
ωραίο χρωματάκι
αλλά με 500 ακόμα παίρνω το 300, μικρή διαφορά.
Υπάρχει αισθητή διάφορα στο 250 και το 300?
doctoras
16/01/2022, 12:44
ωραίο χρωματάκι
αλλά με 500 ακόμα παίρνω το 300, μικρή διαφορά.
Υπάρχει αισθητή διάφορα στο 250 και το 300?
https://www.advrider.com/honda-updates-crf250l-to-crf300l-in-some-markets/
stefanos
16/01/2022, 14:36
Το klx250 ειναι euro 3 και το crf300l euro5
[/URL]
Οπότε?
doctoras
16/01/2022, 15:10
Οπότε?
Τιποτα, το ιδιο πραγμα λεμε, απλως επρεπε να προσθέσω στην παραπανω πρόταση οτι δεν ειναι καν συγκρίσιμα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/01/2022, 18:55
ωραίο χρωματάκι
αλλά με 500 ακόμα παίρνω το 300, μικρή διαφορά.
Υπάρχει αισθητή διάφορα στο 250 και το 300?
Το κόκκινο είναι σκάλες ανώτερο! Βέβαια γούστα είναι αυτά!
SeniorCanardo
17/01/2022, 12:03
Κάποια άποψη/εμπειρία για τις αναρτήσεις τους έχουμε;
Διαβάζω αρκετά παράπονα για αυτές των honda.
SeniorCanardo
17/01/2022, 17:19
Ένα συγκριτικό εδώ σε βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=F5vba6zTThw
και εδώ γραπτώς:
https://www.cyclenews.com/2021/07/article/2021-honda-crf300l-vs-kawasaki-klx300/
doctoras
17/01/2022, 18:56
Ένα συγκριτικό εδώ σε βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=F5vba6zTThw
και εδώ γραπτώς:
https://www.cyclenews.com/2021/07/article/2021-honda-crf300l-vs-kawasaki-klx300/
Κώστα έχει καλύτερες αναρτήσεις καλύτερο ground clearance πιο μαζεμένο για χρήση στο χωμα, ομως δεν έρχεται ευρώπη και κατα επέκταση ελλάδα, συνεπώς δεν είναι άσκοπο να το συζητάμε?
εκτός και αν κάποιος έχει μεράκι το στοκαρισμένο να πάει να δώσει 5.5 για 10ετίας στόκ (θυμίζω κόστιζε 4.9k το 2010). Αν το πρόσφερε 4-4,5 θα έφευγε ανετα.
ιάπωνας άλλος δεν υπάρχει η χοντα παιζει μονη της στην κατηγορία, εκτός και αν θέλει κάποιος να ρισκάρει κανα 1000ρικο λιγότερο στο επερχόμενο μοντέλο της voge (https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/voge-300-gy-rally-2022-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD/)
δυστυχώς δεν υπάρχει Ελλάδα το klx 300, αλλιώς δεν θα άνοιγα καν το θέμα, απλά θα το έπαιρνα!
το klx 250 είναι japan, ενώ το crf250 -300 είναι Honda με δουλειά Ταϊλάνδης
Φλερτάρω και με την ιδέα να πάρω το japan και να του ελευθερώσω την δύναμη που έχει. Άμα το δώσει και στην λογική τιμή τον 4500
Έχει κάποιος εμπειρία στο θέμα βελτίωση klx 250, τι πρέπει να γίνει (και τι κοστίζει) να βελτιωθεί το japan?
black sheep
18/01/2022, 20:26
Το είχα το klx, όντως του '10 είναι αυτός ο χρωματισμός. Πολύ ωραίο σύνολο, ελαφρύ, ωραίες αναρτήσεις και φρένα. Αδύναμο, είχα κάνει μια μετατροπή που το ξεφιμωνει, αλλά δεν του δίνει άλογα. Δούλευε μέχρι τις μισές στροφές και μετά δούλευε σε όλες. Μια χαρά ήταν για αυτό που ήταν, δηλαδή καθημερινό και κοντινό χώμα
doctoras
18/01/2022, 21:26
δυστυχώς δεν υπάρχει Ελλάδα το klx 300, αλλιώς δεν θα άνοιγα καν το θέμα, απλά θα το έπαιρνα!
το klx 250 είναι japan, ενώ το crf250 -300 είναι Honda με δουλειά Ταϊλάνδης
Φλερτάρω και με την ιδέα να πάρω το japan και να του ελευθερώσω την δύναμη που έχει. Άμα το δώσει και στην λογική τιμή τον 4500
Έχει κάποιος εμπειρία στο θέμα βελτίωση klx 250, τι πρέπει να γίνει (και τι κοστίζει) να βελτιωθεί το japan?
Σιγουρα και τα δυο(crf/klx) κατασκευάζονται εκτος ιαπωνιας. Για να κρατηθεί το κοστος χαμηλα.
Το klx250sr του 1995 κατασκευάζονταν Ιαπωνία.
https://dirtbikemagazine.com/amp/kawasaki-klx250-dual-sport-full-test/
Επισης για το derestriction δες παρακατω
https://www.thumpertalk.com/forums/topic/691198-derestrict-klx250-2009-efi-for-free/#comments
SeniorCanardo
19/01/2022, 12:50
FWIW
Σήμερα πέτυχα ιδιοκτήτη CRF.
Με εξαίρεση τις αναρτήσεις, μπρος, πίσω που είναι "για πέταμα", μου είπε πως είναι καλό all arounder και δεν θα πει όχι ακόμα και σε πιο απαιτητικό χώμα.
Βέβαια το συγκεκριμένο είχε αλλαγμένα μπροστινά και ελατήριο στο πίσω, αν θυμάμαι καλά.
Ρε μήπως, να αρχίσω να το σκέφτομαι;
Κατά τη γνώμη μου πολύ πιο όμορφο από το KLX.
Όλα τα μικρά on/off θα τα πάνε έτσι και αλλιώς πολύ καλύτερα από τα μεγάλα δικύλινδρα, ασχέτως αναρτήσεων. Για να αρχίσεις να νιώθεις αδυναμίες στις αναρτήσεις θα πρέπει να ανέβει αρκετά το οδηγικό level. Αναρτήσεις για πέταμα... μεγάλη συζήτηση.
Είχες το serrow δεν πιστεύω οτι το klx 250 θα σου φανει αδύναμο για να ψάχνεις πρίν το πάρεις να το βελτιώσεις.
Καλός η κακός τα 250 είναι όλα εκεί κοντά σε δύναμη.
Αν θές παραπάνω δύναμη πρέπει να ανέβεις σε κυβικά που σημαίνει επιπλέον κόστος.
Σίγουρα το crf λόγω και του πλήθους που κυκλοφορούνε είναι μια καλή επιλογή.
Το KLX250 δεν το έδινε κάτω από 5800 οπότε δεν το πήρα.
Τελικά πήρα μεταχειρισμένο WR 250x 2009 με 45000km, μισό CRF 300L μου πήγε σχεδόν..
Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει μπει χώμα μοταρντ είναι, το άκουσε ο μάστορας μου και ο θεός βοηθός. Επόμενο Βήμα είναι να γίνει Enduro. Ανυπομονώ για εξόρμιση βουνό :)
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις
Το KLX250 δεν το έδινε κάτω από 5800 οπότε δεν το πήρα.
Τελικά πήρα μεταχειρισμένο WR 250x 2009 με 45000km, μισό CRF 300L μου πήγε σχεδόν..
Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει μπει χώμα μοταρντ είναι, το άκουσε ο μάστορας μου και ο θεός βοηθός. Επόμενο Βήμα είναι να γίνει Enduro. Ανυπομονώ για εξόρμιση βουνό :)
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις
Πολύ καλή επιλογή. Τα αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελευταίο ευρώ, είναι παντού καλύτερο.
Το πρόβλημα με το "X" είναι πως θα πρέπει να πλέξεις το κέντρο μαζί με τη δισκόπλακα σε νέα στεφάνι γιατί αν βρεις ζάντα από R δε ταιριάζει λόγω μπροστινής δαγκάνας. Το ανάποδο γίνεται πιο εύκολα (μετατροπή από R σε X).
Το πίσω φρένο είναι ίδιο και άρα μπορείς να βάλεις το τροχό από το R όπως είναι κομπλέ.
doctoras
20/01/2022, 23:19
Καλορίζικο! βαλε φωτο
Εχε υποψη ομως πως εχουν τις διαφορες τους,
Διαφορετικο πλαίσιο διαφορετικά γεωμετρικά, διαφορετικά ελατήρια σε πιρούνι αμορτισέρ.
Διαφορετικό γραναζωμα αλλα και βημα μιας και το εντουρο εχει πιο μεγαλη συνολικά διαμετρο τροχού.
Αν κανεις απλως διελεύσεις σε στεγνό χωμα μονος, με ενα σετ μοταρντ μικτα ελαστικα τυπου pirelli MT60RS θα ηταν μια χαρα, με σωστες πιέσεις ανεβαινεις κορυφογραμμή.
Αφου πήρες motard κράτα το έτσι και βάλε λάστιχο όπως είπε παραπάνω , το enduro που έκανες με το serrow θα το κάνεις και με το motard.
Καλορίζικο! βαλε φωτο
Εχε υποψη ομως πως εχουν τις διαφορες τους,
Διαφορετικο πλαίσιο διαφορετικά γεωμετρικά, διαφορετικά ελατήρια σε πιρούνι αμορτισέρ.
Διαφορετικό γραναζωμα αλλα και βημα μιας και το εντουρο εχει πιο μεγαλη συνολικά διαμετρο τροχού.
Αν κανεις απλως διελεύσεις σε στεγνό χωμα μονος, με ενα σετ μοταρντ μικτα ελαστικα τυπου pirelli MT60RS θα ηταν μια χαρα, με σωστες πιέσεις ανεβαινεις κορυφογραμμή.
άρα δεν μπορώ να βάλω απλά άλλα ζαντολάστιχα και έτοιμος?
Ο προορισμός μου είναι κακός χαλικοδρομος με μετρημένη ταχύτατα, χαλαρή εξερεύνηση στα δρομάκια του Ταϋγέτου :)
θα ήθελα μπροστά να έρθει ποιο ψιλά η μηχανή, το στήσιμο τύπου μοταρντ δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο για κάποιο λόγο
Τι μπορώ να κάνω?
Καλορίζικο! βαλε φωτο
Εχε υποψη ομως πως εχουν τις διαφορες τους,
Διαφορετικο πλαίσιο διαφορετικά γεωμετρικά, διαφορετικά ελατήρια σε πιρούνι αμορτισέρ.
Διαφορετικό γραναζωμα αλλα και βημα μιας και το εντουρο εχει πιο μεγαλη συνολικά διαμετρο τροχού.
Αν κανεις απλως διελεύσεις σε στεγνό χωμα μονος, με ενα σετ μοταρντ μικτα ελαστικα τυπου pirelli MT60RS θα ηταν μια χαρα, με σωστες πιέσεις ανεβαινεις κορυφογραμμή.
Οι πραγματικές διαφορές μεταξύ R και X είναι:
1) Στα ζαντολάστιχα εμπρός/πίσω
2) Στη μπροστινή εσωτερική διάμετρο του κέντρου (132mm αντί 118mm)
3) Στο μπροστινό σύστημα φρένων (δισκόπλακα/έμβολο/δαγκάνα)
4) Στο πίσω γρανάζι (42 δόντια αντί για 43)
5) Διαδρομές αναρτήσεων απειροελάχιστες διαφορές αναλόγως χρονιάς παραγωγής.
Αν δε μου έχει ξεφύγει κάτι, ολόκληρο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι ίδιο.
doctoras
21/01/2022, 17:23
άρα δεν μπορώ να βάλω απλά άλλα ζαντολάστιχα και έτοιμος?
Ο προορισμός μου είναι κακός χαλικοδρομος με μετρημένη ταχύτατα, χαλαρή εξερεύνηση στα δρομάκια του Ταϋγέτου :)
θα ήθελα μπροστά να έρθει ποιο ψιλά η μηχανή, το στήσιμο τύπου μοταρντ δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο για κάποιο λόγο
Τι μπορώ να κάνω?
Σχεδόν τα πάντα μπορούν να γίνουν έχει να κάνει με το ποσο βαθιά πάει η τσέπη σου
τώρα αν εννοείς να πάρεις 21/18 τροχούς απο το R και να τους βάλεις θέλει πράγματα μιας και πολλές λεπτομέρειες αλλάζουν, παράδειγμα ο αποστάτης του πίρου εντός του τροχού ενδέχεται στα εντρουράδικα να είναι διαφορετικης διαμέτρου η πιο κοντό με ότι συνεπάγεται με τα ρουλεμαν τροχών.
Ενώ εννοείται οτι το θέλεις αντάπτορα σε μηχανοργείο για την δαγκάνα σου που θα πρέπει να πιάσει πάνω στο R μπροστά δισκο με το (hub) κέντρο του να είναι μικρότερο.
Αν σου φαίνονται όλα αυτά κορακίστικα και Αν μιλάμε για χαλικόδρομο μην μπαίνεις στην διαδικασία της μετατροπής (θέλει μελέτη και λεφτά) βαλε είτε ένα λαστιχάκι μοταρντ τύπου
https://www.dunlop.eu/el_gr/motorcycle/tires/mutant--mutant.html
ή αν θα κάνεις μονο χώμα κυρίως
μπορεις σαν το παρακάτω
433625
το οποίο μπροστά φοράει πισινό 120/80/17
και πίσω 130/80/17
άρα δεν μπορώ να βάλω απλά άλλα ζαντολάστιχα και έτοιμος?
Ο προορισμός μου είναι κακός χαλικοδρομος με μετρημένη ταχύτατα, χαλαρή εξερεύνηση στα δρομάκια του Ταϋγέτου :)
θα ήθελα μπροστά να έρθει ποιο ψιλά η μηχανή, το στήσιμο τύπου μοταρντ δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο για κάποιο λόγο
Τι μπορώ να κάνω?
Για τέτοια χρήση θα βολευτείς με ένα σετ κατάλληλων ελαστικών, δεν αξίζει το κόπο να κάνεις όλες αυτές τις αλλαγές.
Κανονικά θα έπρεπε να σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη στην άσφαλτο η έκδοση SM. Κοιτά μήπως έχει πειράξει το σετάρισμα των αναρτήσεων ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ξεκίνα με το να το φέρεις τις αναρτήσεις εμπρός και πίσω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
doctoras
21/01/2022, 17:31
Οι πραγματικές διαφορές μεταξύ R και X είναι:
1) Στα ζαντολάστιχα εμπρός/πίσω
2) Στη μπροστινή εσωτερική διάμετρο του κέντρου (132mm αντί 118mm)
3) Στο μπροστινό σύστημα φρένων (δισκόπλακα/έμβολο/δαγκάνα)
4) Στο πίσω γρανάζι (42 δόντια αντί για 43)
5) Διαδρομές αναρτήσεων απειροελάχιστες διαφορές αναλόγως χρονιάς παραγωγής.
Αν δε μου έχει ξεφύγει κάτι, ολόκληρο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι ίδιο.
Γωνία κάστερ + ίχνος το οποιο έχει να κάνει με το πλαισιο και τον λαιμό που είναι κολλημένος πάνω
doctoras
21/01/2022, 17:34
θα ήθελα μπροστά να έρθει ποιο ψιλά η μηχανή
Τι μπορώ να κάνω?
Να δεις πόσο ελεύθερο χώρο έχουν οι ντίζες και να προσθέσεις αποστάτες τιμονιού 25 > 50 mm, τα χειριστήριο σου θα έρθουν στο ύψος που επιθυμείς
Γωνία κάστερ + ίχνος το οποιο έχει να κάνει με το πλαισιο και τον λαιμό που είναι κολλημένος πάνω
Αυτό δεν το έχω δει πουθενά. Έχεις κάποιο λινκ?
Λευκάδιος
21/01/2022, 18:19
CMSNL βλέπω ότι οι κωδικοί των πλαισίων είναι ίδιοι για R και Χ.
Κάστερ/ίχνος (και μεταξόνιο) νομίζω μεταβάλλονται με την διαφορά διαμέτρου των τροχών (21/17)
doctoras
21/01/2022, 18:52
Αυτό δεν το έχω δει πουθενά. Έχεις κάποιο λινκ?
433628
https://www.manualslib.com/manual/1199896/Yamaha-Wr250r.html?page=34#manual
stefanos
21/01/2022, 19:29
Οι διαφορές στη γεωμετρία πιθανόν να οφείλονται μόνο στη διαφορετική διάμετρο των τροχών..
kostaskk
21/01/2022, 20:24
Οι διαφορές στη γεωμετρία πιθανόν να οφείλονται μόνο στη διαφορετική διάμετρο των τροχών..
Δύσκολο, caster,trail είναι γωνίες του πηρουνιου σε σχέση με κάτι αλλο,. Για να αλλάξει πρέπει να κόψεις τον λαιμό και να ξανακολησεις, αλλάζουν και το μεταξόνιο και ίσως και αλλα.
που παραπάνω δεν γράφει κάτι για αλλαγές στο μεταξονιο
433630
433631
Πάντος και με motard πας σχεδόν παντού.
Με λίγο ποιο μικρή ταχύτητα στους χωματόδρομους και προσοχή στις λάσπες.
Εγώ πριν 8 χρόνια στην φοτο με motard
XLGeorge
21/01/2022, 20:27
Καλοβολτο ευχομαι το WR και ελπιζω να το φερεις ευκολα στα μετρα σου για τη χρηση που θες.
Πληροφοριακα, ενας φιλος εχει το CRF300 Rally - ειχε πριν το CRF250L - και το κυνηγαει στο χωμα. Οι αναρτησεις ειναι αρκετα καλης ποιοτητας απο αποσβεσεις αλλα τα ελατηρια πολυ μαλακα, γνωστο χουι της Χονδα. Εχει βαλει σκληροτερα ελατηρια K-tech και το μηχανακι εχει μεταμορφωθει. Το αναφερω εδω για πληροτητα.
stefanos
21/01/2022, 20:42
Δύσκολο, caster,trail είναι γωνίες του πηρουνιου σε σχέση με κάτι αλλο,. Για να αλλάξει πρέπει να κόψεις τον λαιμό και να ξανακολησεις, αλλάζουν και το μεταξόνιο και ίσως και αλλα.
που παραπάνω δεν γράφει κάτι για αλλαγές στο μεταξονιο
Καθόλου δύσκολο.
Είναι γωνίες σχετικές με την κατακόρυφο.Αν μεγαλώσεις την διάμετρο του μπροστινού τροχού στο σχήμα που παράθεσες θα δεις ότι η γωνία θα μεγαλώσει όπως και το trail χωρίς να κόψεις τίποτα.
Ουσιαστικά αυτά τα νούμερα αλλάζουν ακόμα και στην οδήγηση ή στο διαφορετικό φόρτωμα.
Τώρα στην συγκεκριμένη περίπτωση υποθέτω ότι ενδεχομένως οφείλεται.
Δεν παίζει να μπλέξω με γεωμετρία...
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω... Το πλαίσιο είναι ίδιο.
Edit: Δεν το γράφω πουλώντας εξυπνάδα, μη παρεξηγηθώ, απλά γνωρίζω τη μοτοσυκλέτα αρκετά καλά.
doctoras
21/01/2022, 22:46
Καλα κουβέντα κανουμε ψάχνοντας διαφορες
Πάντως αυτο που λεει ο kostaskk μεταξόνιο λεει 1420R / 1425Χ με ιδιο ψαλίδι..αν ήταν το ιδιο πλαισιο δε θα επρεπε το μεταξόνιο να ηταν λιγο μεγαλύτερο στο R που θα οφειλόταν στην διαφορά διαμετρου?
Λευκάδιος
22/01/2022, 07:35
Καλα κουβέντα κανουμε ψάχνοντας διαφορες
Πάντως αυτο που λεει ο kostaskk μεταξόνιο λεει 1420R / 1425Χ με ιδιο ψαλίδι..αν ήταν το ιδιο πλαισιο δε θα επρεπε το μεταξόνιο να ηταν λιγο μεγαλύτερο στο R που θα οφειλόταν στην διαφορά διαμετρου?
Το Χ έχει ένα δόντι λιγότερο στo πίσω γρανάζι, άρα ο άξονας του τροχού είναι ελάχιστα πιο πίσω (σε σχέση με του R) και έτσι 'μακραινει' το μεταξόνιο.
doctoras
22/01/2022, 08:03
σωστό και αυτό,
αλλά το ποστ εστιάζει στο οτι σε (θεωρητικά) ίδιο πλαίσιο-ψαλίδι το μεταξόνιο μακραίνει όταν αντί του 17ρι μπροστινού μπει 21", εδώ οχι μονο δε συμβαίνει, αλλά συμβαίνει το αντίθετο.
edit
τώρα είδα οτι το διαιρούμενο πλαίσιο φαίνεται ίδιος κωδικός αλλά διαφορετικό υποπλαίσιο ανάμεσα στα μοντέλα, μπορεί να μας φεύγουν κιάλλες λεπτομέρειες
stefanos
22/01/2022, 08:39
σωστό και αυτό,
αλλά το ποστ εστιάζει στο οτι σε (θεωρητικά) ίδιο πλαίσιο-ψαλίδι το μεταξόνιο μακραίνει όταν αντί του 17ρι μπροστινού μπει 21", εδώ οχι μονο δε συμβαίνει, αλλά συμβαίνει το αντίθετο.
Το βλέπω να πέφτουμε σε γεωμετρίες και σχήματα.
Ο εμπρός άξονας, με μεγαλύτερη ρόδα μπροστά, διαγράφει τόξο με ακτίνα την απόσταση μπροστά - πίσω άξονα.
Εφόσον η απόσταση των αξόνων παραμένει σταθερή η προβολή τους στο έδαφος που είναι το νέο μεταξόνιο θεωρητικά μικραίνει.
Βέβαια αυτές οι μικρές μεταβολές κάνουν τεράστια διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας οπότε φαντάζομαι ότι το sm θα είναι "ξυράφι" σε σχέση με το εντουρο.
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώσεις που μοιράζεστε σχετικά με τα ερωτήματα μου.
σε αρκετά Πρεπει να ομολογισω δεν μπορώ να ακολουθήσω :rolleyes:
Σίγουρα θα βάλω λάστιχο, ίσως με λίγο τακούνι (για δρόμο όπως φωτό). Υπόψιν δεν πάω σε βρεγμένο δρόμο Τι να προτιμήσω ?
Μια μετάφραση παρακαλώ :confused: σχετικά με το αν αξίζει να μπει άπλα μεγαλύτερος τροχός μπροστά, να περνάει κανα βραχάκι ποιο εύκολα.
433646
Όπως ξαναέγραψα για τέτοια χρήση δεν αξίζει ο κόπος, Βάλε ελαστικά σαν αυτά που σου προτάθηκαν και είναι ΟΚ. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα οι διαδρομές τις ανάρτησης που έχει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.