Σύνδεση

View Full Version : Voge 500ds μπροστινό γρανάζι αλλαγή



Snowteo
14/02/2022, 02:41
Με το εργοστασιακό 15αρι γρανάζι, είχα προβλήματα στις αλλαγές ταχύτητας μεταξύ 1η 2η νεκρά, όπως επίσης για να κάνω βόλτα μες την πόλη, έπρεπε να βάλω αρκετές φορές μέχρι και 5η σχέση στο κιβώτιο (!!!), κάτι που όπως καταλαβαίνετε ήταν τέρμα κουραστικό !!

Διάβασα λοιπόν κριτικές για το 16αρι και αποφάσισα να κάνω το βήμα και δεν το μετάνιωσα.

Τα λάθη μηδενίστηκαν.
Μες την πόλη πλέον με 3η άνετος και βαριά βαριά καμιά 4η που και που σε καμιά μεγάλη ευθεία.

Λες και η μηχανή ήταν κανονικά φτιαγμένη για 16αρι γρανάζι !

Στο μόνο που στεναχωρέθηκα κάπως, είναι η επιτάχυνση όπου αριθμητικά που έκανα τεστ δεν είδα διαφορά, όμως εγώ σα να ένιωσα πολύ πιο αισθητά την διαφορά κατά το ξεκίνημά της από σταματημένη όταν είναι.

Επίσης σε στροφές, είναι ακριβώς τα ίδια

15αρι

1η 4000 ---->25χιλ/ώρα
2η .........---->38χιλ/ώρα
3η .........---->50χιλ/ώρα
4η .........---->61χιλ/ώρα
5η .........---->69χιλ/ώρα
6η .........---->76χιλ/ώρα

Επιτάχυνση στα 100---> 7,10

Τελική 162 (σε ανεπαίσθητα ανηφορική κλήση)

16αρι

1η 4000----> 25 Χιλ/ώρα
2η .........----> 38 Χιλ/ώρα
3η .........----> 50 Χιλ/ώρα
4η .........----> 61 Χιλ/ώρα
5η .........----> 69 Χιλ/ώρα
6η .........----> 76 Χιλ/ώρα

Επιτάχυνση στα 100---> 7,80

Τελική 160 (σε ανεπαίσθητα ανηφορική κλήση)

Αυτά όσο αφορά τα τεχνικά μετά την μετατροπή του μπροστινού γραναζιού και θέλω μετέπειτα να θέσω το εξής ερώτημα...

1) Γιατί εφόσον τα νούμερα δεν λένε ψέματα, εγώ έχω τόσο αισθητή την αλλαγή στην επιτάχυνση?

2) Μπορώ να αλλάξω την ιπποδύναμη με κάποιο πρόγραμμα χωρίς να χάσω την εγγύηση, ώστε να ξανά αποκτήσω την έκρηξη της επιτάχυνσης που είχα με το 15αρι γρανάζι?

3) Αν ναι, τί άλλο θα χρειαστεί να αλλάξω πέραν του προγράμματος? Φίλτρο αέρος? Εξάτμιση? ........???

4) Αν ναι, ποια συνεργεία αναλαμβάνουν κάτι τέτοιο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης?

Ευχαριστώ.

Bowleno
14/02/2022, 05:34
Καλημέρα,
Ενδιαφέρον αυτό με το 16αρι γρανάζι... Εγώ έχω το 300 ac και όντως μου φαίνονται πολύ κοντά οι σχέσεις μεταξύ τους, θα το ψάξω.

Snowteo
14/02/2022, 05:54
Καλημέρα,
Ενδιαφέρον αυτό με το 16αρι γρανάζι... Εγώ έχω το 300 ac και όντως μου φαίνονται πολύ κοντά οι σχέσεις μεταξύ τους, θα το ψάξω.

Εσύ δεν μπορείς να το ψάξεις γιατί είσαι ήδη χαμηλά σε ιπποδύναμη. Δεν τραβάει που δεν τραβάει, αν βάλεις και 16αρι πάει το μηχανάκι θα το ζορισεις στην πρώτη ανηφόρα
Εδώ έχασε επιτάχυνση ελαφρώς το δικό μου με 47 άλογα.
Σε καμία περίπτωση δεν στο προτείνω

Lakisss
14/02/2022, 07:00
Πως γίνεται με μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά να έχεις τα ίδια χλμ στις ίδιες στροφές; Αφού μάκρυνε η μετάδοση, το μαρτυρά η επιτάχυνση.

klab
14/02/2022, 07:20
Μάλλον μετράει με το όργανο της μηχανής και αυτό πιθανών παίρνει ένδειξη από το σαζμάν και όχι από τον τροχό.
Αν είναι έτσι τότε και χωρίς γρανάζι :lol: τα ίδια θα δείχνει.

zannisvel
14/02/2022, 07:39
Λογικά οι μετρήσεις σου είναι λάθος αν δεν μετράει την ταχύτητα από τον τροχό, θα χρειαστείς speedohealer.
Θα μπορούσες να ελέγξεις την ταχύτητα που δείχνει το κοντέρ με ένα gps. Η ταχύτητα του gps έχει κια μικρή χρονοκαθυστέρηση όποτε θα πρέπει να κανείς μετρήσεις σε κάποιο «ελεγχόμενο περιβάλλον».

Τώρα για την επιτάχυνση 0-100 Κλάιν, αποδέξου το. Ούτε πριν έβαζες φωτιά στην άσφαλτο, ούτε τώρα.

νεοσσός
14/02/2022, 09:08
Δυστυχώς, όταν μακραίνεις τη σχέση μετάδοσης, χάνεις σε επιτάχυνση. Κερδίζεις βέβαια τη λειτουργία σε πιο χαμηλές στροφές και συνήθως την ανάγκη για λιγότερες αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο.

Γενικά οι επιλογές του κατασκευαστή είναι οι καλύτερες για τη συνήθη χρήση της μοτοσυκλέτας. Μόνο αν έχεις εξειδικευμένες ανάγκες, θα σε βοηθήσει η αλλαγή στα γρανάζια.

Πρακτικά, αυτό που χρειάζεσαι εσύ για χρήση στην πόλη, αφού λες ότι σε κουράζουν οι αλλαγές σχέσεων, είναι αυτόματο κιβώτιο ή CVT. Τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα.

Σε καταλαβαίνω, διότι όταν κινούμαι ώρες καθημερινά στην πόλη, κάποια στιγμή αρχίζουν να κουράζουν οι αλλαγές. Ενώ σε ανοικτή διαδρομή ευχαριστιέσαι τη χρήση του επιλογέα, σε πυκνή κυκλοφορία σού λείπει το αυτόματο κιβώτιο.

sapila racing
14/02/2022, 10:13
Κατ αρχήν αυτο που γράφεις οτι σε κούραζε το να βαζεις και 5η μεσα στην πόλη δεν το καταλαβαινω.
Εγω καβαλαω στην πόλη μοτο με αρκετα μεγαλη ιπποδύναμη και ροπή και βαζω και 6η συνεχεια αφού δεν εχει προβλημα το μοτέρ να επιταχυνει και με 6η απο τις 2500 στροφές.

Τωρα εσυ αλλαξες γραναζι με ενα δοντι μεγαλύτερο εμπρός, που ειναι μεγαλη διαφορά, το μακρυνες δηλαδή αρκετά.
Ολα τα νούμερα που εβαλες για χλμ ανα στροφές μετα την αλλαγή είναι λάθος και απορώ πως το σκέφτηκες κιόλας. Απλά σε κοροιδεύουν τα όργανα της μοτο σου, γιατι το κοντέρ παίρνει σημα απο τον αξονα γραναζιού κινησης και οχι απο τον τροχό.
Τα πραγματικά χλμ/ώρα ειναι πλέον περισσότερα για τις ίδιες στροφές.
Θα σου πρότεινα να πας στο https://www.gearingcommander.com/

Απ ότι είδα έχει ήδη data για το μηχανακι σου. Εκεί θα δεις εύκολα τι συμβαίνει πραγματικά με την αλλαγή που έκανες.
Θα κοιταξεις εκει που λεει:
Custom
Front
sprocket
+ 1

Snowteo
14/02/2022, 13:06
Κατ αρχήν αυτο που γράφεις οτι σε κούραζε το να βαζεις και 5η μεσα στην πόλη δεν το καταλαβαινω.
Εγω καβαλαω στην πόλη μοτο με αρκετα μεγαλη ιπποδύναμη και ροπή και βαζω και 6η συνεχεια αφού δεν εχει προβλημα το μοτέρ να επιταχυνει και με 6η απο τις 2500 στροφές.

Τωρα εσυ αλλαξες γραναζι με ενα δοντι μεγαλύτερο εμπρός, που ειναι μεγαλη διαφορά, το μακρυνες δηλαδή αρκετά.
Ολα τα νούμερα που εβαλες για χλμ ανα στροφές μετα την αλλαγή είναι λάθος και απορώ πως το σκέφτηκες κιόλας. Απλά σε κοροιδεύουν τα όργανα της μοτο σου, γιατι το κοντέρ παίρνει σημα απο τον αξονα γραναζιού κινησης και οχι απο τον τροχό.
Τα πραγματικά χλμ/ώρα ειναι πλέον περισσότερα για τις ίδιες στροφές.
Θα σου πρότεινα να πας στο https://www.gearingcommander.com/

Απ ότι είδα έχει ήδη data για το μηχανακι σου. Εκεί θα δεις εύκολα τι συμβαίνει πραγματικά με την αλλαγή που έκανες.
Θα κοιταξεις εκει που λεει:
Custom
Front
sprocket
+ 1

Το κοίταξα χθες το σάιτ αυτό.

Σύμφωνα με αυτά που αναγράφει στο καντράν, δίνει λάθος πληροφορίες.
Τα νούμερα που έβαλα δεν τα σκέφτηκα όπως αναφέρεις.
Έβαλα κάμερα στο τιμόνι πρώτα με το 15αρι και μετά με το 16αρι και είδα τί κατέγραψε μετά στο σπίτι στο λάπτοπ.

Volpad
14/02/2022, 13:22
Το κοίταξα χθες το σάιτ αυτό.

Σύμφωνα με αυτά που αναγράφει στο καντράν, δίνει λάθος πληροφορίες.
Τα νούμερα που έβαλα δεν τα σκέφτηκα όπως αναφέρεις.
Έβαλα κάμερα στο τιμόνι πρώτα με το 15αρι και μετά με το 16αρι και είδα τί κατέγραψε μετά στο σπίτι στο λάπτοπ.


Σύμφωνα με αυτά που αναγράφει, το καντράν δίνει λάθος πληροφορίες.

FTFY

sapila racing
14/02/2022, 13:24
Το κοίταξα χθες το σάιτ αυτό.

Σύμφωνα με αυτά που αναγράφει στο καντράν, δίνει λάθος πληροφορίες.
Τα νούμερα που έβαλα δεν τα σκέφτηκα όπως αναφέρεις.
Έβαλα κάμερα στο τιμόνι πρώτα με το 15αρι και μετά με το 16αρι και είδα τί κατέγραψε μετά στο σπίτι στο λάπτοπ.

Εβαλες καμερα να κανει τι? Να δεις μετα τι εγραφε το κοντέρ ανα ταχυτητα στις 4000 στροφές?
Στα εγραψα όσο πιο επεξηγηματικά γίνεται κι ακομα δεν εχεις καταλάβει το λαθος σου?
:zzz:

OldMan
14/02/2022, 13:41
Εβαλες καμερα να κανει τι? Να δεις μετα τι εγραφε το κοντέρ ανα ταχυτητα στις 4000 στροφές?
Στα εγραψα όσο πιο επεξηγηματικά γίνεται κι ακομα δεν εχεις καταλάβει το λαθος σου?
:zzz:

πΣηλε, κανονισε..:D

Εγω ειμαι ο ειρων εδω μεσα..!!
(αϊντε γιατι αδερφες και παλικαρια..)

kostaskk
14/02/2022, 14:38
Πρόβλημα σε αλλαγές ταχυτήτων δεν διορθώνεται με αλλαγή γραναζιού κίνησης, με γραναζιού σασμάν ίσως. Δλδ πριν τι έκανε ανάμεσα σε 1η 2ρα νεκρά?

Όταν αλλάζεις γρανάζι τα χιλιόμετρα και οι στροφές ποτέ δεν μένουν ίδια.

Με μεγαλύτερο θα έπρεπε να βλέπεις τα ίδια χιλιόμετρα σε λιγότερες στροφές μοτέρ. (-500 η -1000). ( Η εμπειρικά λέγοντας +10 με 15 km/h στις ίδιες στροφές σε σχέση με πριν) Η επιτάχυνση και η διαθέσιμη ροπή θα μειωθούν(αν ανοίξεις με ένα ίδιο στοκ θα χάσεις από την αρχή μέχρι σχεδόν την 6η και θα νικήσεις μόνο αν πάτε σε τελικές ( ακομα εκεί που πριν ανεβαίνες μεγάλη ανηφόρα με Τετάρτη τώρα δεν θα τραβάει και θα θέλει τρίτη. Αλλά θα αυξηθεί η τελική ταχύτητα.

Εκεί που πριν είχες 6η κόφτη 160 τώρα στα 160 θα είσαι 1000 στροφές πριν τον κόφτη, και αν έχει δύναμη το μοτέρ,μπορεί να νικήσει την αεροδυναμική αντίσταση, ευνοούν οι συνθήκες (κατηφόρα,άνεμος από πίσω) τότε θα τις ανεβάσει και θα δεις 170 για παράδειγμα,. Θα πάρει πολύ ώρα όμως γιατί έχεις λιγότερη επιτάχυνση

Αν δεν έχει την δύναμη τότε θα δεις πάλι 160 αλλά σε λιγότερες στροφές. Η θα τα δεις με 5η ταχύτητα καθος τώρα κάθε ταχύτητα βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Θεωριτικα θα έχεις και καλητερη κατανάλωση.

Ρόλο παίζουν και οι εργοστασιακές ρυθμίσεις,γραναζωμα, κιβώτιο,σε ποιες στροφές είναι η μέγιστη ροπή και υποδυναμη,ποια η απόσταση μεταξύ τους,που είναι ο κόφτης σε σχέση με αυτές τις τιμες κτλ.

Με μικρότερο γρανάζι θα είχες καλητερη επιτάχυνση, περισσότερη ροπή,μικρότερη τελική ταχύτητα και μεγαλύτερη κατανάλωση. Δλδ στα φανάρια η σε 400αρι θα περνούσες ίδια στοκ μηχανάκια, αλλά θα έχανες αν πηγαίνατε τελικές.

Προφανώς το κοντέρ μετράει από το γρανάζι οπότε αλλάζοντας το απλά αλλάζεις το ποσοστό σφάλματος του κοντέρ,. Εκεί που πήγαινες με 160 κοντέρ και πραγματικά ήταν 150 τώρα όταν δείχνει 160 είναι και 160 πραγματικά.

Αν έβαζες μικρότερο γρανάζι θα έδειχνε 160 το κοντέρ αλλά πραγματικά θα ήταν 140.

Το gearing comander θα σου λύσει απορίες αν έχει καταχωρημένο το μοντέλο σου.

DoctoR_k6
14/02/2022, 15:11
Πως μπορει το γραναζι να δημιουργει προβλημα στις αλλαγες...δεν το καταλαβα. :confused:
Καλα για τα υπολοιπα κ τις μετρησεις...τα ειπανε.

Εκτος κ αν αλλαξε γραναζι κιβωτιου... :bawl:

Snowteo
14/02/2022, 16:50
Πως μπορει το γραναζι να δημιουργει προβλημα στις αλλαγες...δεν το καταλαβα. :confused:
Καλα για τα υπολοιπα κ τις μετρησεις...τα ειπανε.

Εκτος κ αν αλλαξε γραναζι κιβωτιου... :bawl:

Φίλε μου δεν είμαι κανας γνώστης.
Είναι η πρώτη μου μηχανή και προσπαθώ να βρω τη Χρυσή τομή.
Η μηχανή δεν αλλάζει, είμαι φουλ ευχαριστημένος.
Γρανάζι κιβωτίου όχι δεν άλλαξα.
Και δεν έχω ιδέα με ποιον τρόπο έστρωσε, αλλά έστρωσε.

Απ'οτι καταλαβαίνω, απλά θα πρέπει να αποδεχτώ τη ροπή που δίνει το 16αρι, γιατί πίσω στο 15αρι και τα "θεματάκια" που παρουσίαζε όπως αναγράφω πιο πάνω στο αρχικό μου, δεν γυρνάω ✌

daz
14/02/2022, 19:19
Φίλε μου δεν είμαι κανας γνώστης.


Αλλά παρ' όλα αυτά δεν ακούς τι σου λένε όλοι οι παραπάνω!

sanctusan
15/02/2022, 09:53
Φίλε μου δεν είμαι κανας γνώστης.
Είναι η πρώτη μου μηχανή και προσπαθώ να βρω τη Χρυσή τομή.
Η μηχανή δεν αλλάζει, είμαι φουλ ευχαριστημένος.
Γρανάζι κιβωτίου όχι δεν άλλαξα.
Και δεν έχω ιδέα με ποιον τρόπο έστρωσε, αλλά έστρωσε.

Απ'οτι καταλαβαίνω, απλά θα πρέπει να αποδεχτώ τη ροπή που δίνει το 16αρι, γιατί πίσω στο 15αρι και τα "θεματάκια" που παρουσίαζε όπως αναγράφω πιο πάνω στο αρχικό μου, δεν γυρνάω ✌

Κάτσε γιατί τα μπαρμπάδια από πάνω στη πέσανε λες και το γρανάζι που άλλαξες ήταν δικό τους.
Εσύ καλά κάνεις και ευχαριστιέσαι το μεγαλύτερο γρανάζι,
ο τρόπος όμως που το θέτεις, και τα επιχειρήματα σου, δε στέκουν.

Επίσης δεν στέκει ούτε το παρακάτω,
θα έλεγα ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο


.......Κερδίζεις βέβαια τη λειτουργία σε πιο χαμηλές στροφές........


Edit: Αν είναι να μπει σε διαδικασία να "πειράξεις" το μηχανάκι σε ιπποδύναμη, πούλα το και πάρε άλλο, γιατί αργά ή γρήγορα εκεί θα φτάσεις

doctor_john
15/02/2022, 10:37
...
Edit: Αν είναι να μπει σε διαδικασία να "πειράξεις" το μηχανάκι σε ιπποδύναμη, πούλα το και πάρε άλλο, γιατί αργά ή γρήγορα εκεί θα φτάσεις

H "ιπποδύναμη" είναι επιλογή πρότασης απο το εργοστάσιο. Έχει να κάνει με το σύνολο της μοτοσυκλέτας, συντήρηση, κατανάλωση, αντοχή
σε ποιο κοινό απευθύνεται κ.λπ.

Μικρές διαφορές καλύπτονται με αντίστοιχα κόστη συντήρησης - κατανάλωσης χωρίς να στερείται κάτι ο μοτοσυκλετιστής.
Για 5-20hp ανάλογα τον κινητήρα και πιο εύρυθμη λειτουργία είναι λογικό. Αν έχεις 17 και θες άλλα 50 είναι λόγος αλλαγής.

Νομίζω πως αν ακυρώσει τις ρουτίνες που το περιορίζουν ο φίλος και ρυθμιστούν εξαρχής τα καύσιμα θα είναι πολύ ευχαριστημένος.

Μικρή διαφορά στο εμπρός γρανάζι είναι και λίγο προσωπική επιλογή, ειδικά αν συνήθως δεν έχεις συνεπιβάτη.
Να βλέπουμε όμως τι μας ευχαριστεί και στην πράξη. Αν για παράδειγμα με ευχαριστεί να "μαλακώσω" λίγο τις αντιδράσεις
της μοτό χαμηλά, είναι πιθανό να μην χρειάζομαι παραπάνω δύναμη κ.λπ.

doctoras
15/02/2022, 12:22
Καταρχήν καλορίζικο να το χαρείς!

είναι θέμα εξοικείωσης
Αν επέμενες στο μαμα γρανάζωμα που η αίσθηση ήταν αυτή που ήταν, το μοτέρ δε παθαίνει τίποτα να δουλεύει υψηλόστροφα. Είναι ένα μοτερ που βάση προδιαγραφών θα μπορούσε η χόντα να παράξει άνετα 70hp. 58hp και χαλαρά, έβγαζε το cb500 του '96

Αν τώρα που το άλλαξες αισθάνεσαι ικανοποιημένος για την επιλογή σου, κάνε υπομονή μέχρι να συνηθίσεις και να καταγραφούν στην μνήμη σου τα νέα δεδομένα. Γιατί τώρα επικρατεί ακόμη η σπιρτάδα του μαμα γραναζώματος.

Αν περάσουν 5000χλμ και δε συνηθίζεται γύρισε το στο επόμενο σέρβις.


Το έκανα και εγώ στο μηχανάκι μου, αλλα εμένα εν αντιθέσει δεν μου άρεσε με το που κύλισε τα πρώτα 10μέτρα. Το κράτησα για 500χλμ για να έχω κάποια δεδομένα και μετά το επανέφερα όπως ήταν.
Ασχολήσου με το αισθητικό. Το μοτέρ είναι μια χαρά για αυτό που είναι. Αν μετά απο καμιά 10k δε σου φτάνει τότε μάλλον θα πρέπει να δεις το ενδεχόμενο να πας σε μεγαλύτερο

Snowteo
16/02/2022, 07:03
Καταρχήν καλορίζικο να το χαρείς!

είναι θέμα εξοικείωσης
Αν επέμενες στο μαμα γρανάζωμα που η αίσθηση ήταν αυτή που ήταν, το μοτέρ δε παθαίνει τίποτα να δουλεύει υψηλόστροφα. Είναι ένα μοτερ που βάση προδιαγραφών θα μπορούσε η χόντα να παράξει άνετα 70hp. 58hp και χαλαρά, έβγαζε το cb500 του '96

Αν τώρα που το άλλαξες αισθάνεσαι ικανοποιημένος για την επιλογή σου, κάνε υπομονή μέχρι να συνηθίσεις και να καταγραφούν στην μνήμη σου τα νέα δεδομένα. Γιατί τώρα επικρατεί ακόμη η σπιρτάδα του μαμα γραναζώματος.

Αν περάσουν 5000χλμ και δε συνηθίζεται γύρισε το στο επόμενο σέρβις.


Το έκανα και εγώ στο μηχανάκι μου, αλλα εμένα εν αντιθέσει δεν μου άρεσε με το που κύλισε τα πρώτα 10μέτρα. Το κράτησα για 500χλμ για να έχω κάποια δεδομένα και μετά το επανέφερα όπως ήταν.
Ασχολήσου με το αισθητικό. Το μοτέρ είναι μια χαρά για αυτό που είναι. Αν μετά απο καμιά 10k δε σου φτάνει τότε μάλλον θα πρέπει να δεις το ενδεχόμενο να πας σε μεγαλύτερο

Σίγουρα θα έχω και αυτό στο μυαλό μου εννοείται.
Από την άλλη σκέφτηκα να κάνω τεστ αλλαγή σε 2 λιγότερα δόντια πίσω και το μαμά μπροστά.

Αν και ρε παιδιά πιστεύω με 5-7 άλογα όλο κι όλο παραπάνω θα έστρωνε η όλη φάση με την σωστή χαρτογράφηση !

Ο κινητήρας σίγουρα το σηκώνει.

Είναι βλακεία να μην δίνουν στον ιδιοκτήτη την επιλογή για δεύτερο πρόγραμμα να την κάνει Α κατηγορίας !

Anyway...

doctor_john
16/02/2022, 09:51
Σκέψου ότι δεν στο χρεώνουν όμως. :)
Θεωρητικά..

Έχε υπόψιν σου για φίλτρο - εξάτμιση (λένε ότι χάνει 1,5Ηp τελείως ελεύθερο χωρίς το σιγαστήρα)
και όταν έχεις αυτά βλέπεις πως θες να διαχειριστείς τα καύσιμα.

Θα ρωτούσα πρώτα σε κατάστημα που κάνει χαρτογραφήσεις αν μπορεί να γραφεί η ECU.
Σε άλλη περίπτωση θα κοιτούσα για τζάμπερ που ακυρώνουν περιορισμούς και διαχειρίζονται καύσιμα.
Είναι κανά 450ε και η όποια διαφορά θα προσθέσει άνεση στην λειτουργία, μην περιμένεις μεγάλες διαφορές.

stefanos
16/02/2022, 10:05
Καθημερινό μηχανάκι είναι με πολύ ωραίο διάγραμμα ροπής ιπποδύναμης με καλή κατανάλωση.
5-7 άλογα εκεί που θα βγουν περισσότερο ενόχληση θα είναι παρά εξυπηρέτηση αν τα συνδυάσουμε και με την αυξημένη κατανάλωση.

sapila racing
16/02/2022, 12:05
Σίγουρα θα έχω και αυτό στο μυαλό μου εννοείται.
Από την άλλη σκέφτηκα να κάνω τεστ αλλαγή σε 2 λιγότερα δόντια πίσω και το μαμά μπροστά.

Αν και ρε παιδιά πιστεύω με 5-7 άλογα όλο κι όλο παραπάνω θα έστρωνε η όλη φάση με την σωστή χαρτογράφηση !

Ο κινητήρας σίγουρα το σηκώνει.

Είναι βλακεία να μην δίνουν στον ιδιοκτήτη την επιλογή για δεύτερο πρόγραμμα να την κάνει Α κατηγορίας !

Anyway...

5-7 ίπποι παραπάνω αντιστοιχούν σε αύξηση ιπποδύναμης πανω από 10%.
Κάτι τέτοιο δεν ειναι εφικτό με απλές παρεμβάσεις τύπου εξατμιση/φίλτρο/χαρτογράφηση κλπ.
Θα μπορούσε ο κατασκευαστής να το είχε φτιάξει με παραπάνω μεγιστη ιπποδύναμη, αλλά αυτο θα σήμαινε οτι ο κινητήρας θα είχε τελείως αλλες προδιαγραφές, τροπο απόδοσης, και φυσικά κατανάλωση.

doctoras
16/02/2022, 12:17
Σίγουρα θα έχω και αυτό στο μυαλό μου εννοείται.
Από την άλλη σκέφτηκα να κάνω τεστ αλλαγή σε 2 λιγότερα δόντια πίσω και το μαμά μπροστά.

Αν και ρε παιδιά πιστεύω με 5-7 άλογα όλο κι όλο παραπάνω θα έστρωνε η όλη φάση με την σωστή χαρτογράφηση !

Ο κινητήρας σίγουρα το σηκώνει.

Είναι βλακεία να μην δίνουν στον ιδιοκτήτη την επιλογή για δεύτερο πρόγραμμα να την κάνει Α κατηγορίας !

Anyway...

χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω, όμως αν συνεχίσεις να σκέφτεσαι οτι δεν σου αρκεί το γκάζι τότε ήταν λάθος επιλογή, έπρεπε να πας στο 650mt
Αν είναι πρώτη μηχανή και το δίπλωμα σου είναι A2 και έχεις αυτά λίγα χλμ εμπειρίας με αυτό, θα πρέπει να μείνεις εδώ. Είναι καινούργιο μηχανάκι απόλαυσε το για αυτό που είναι

billy84
17/02/2022, 14:31
Με το εργοστασιακό 15αρι γρανάζι, είχα προβλήματα στις αλλαγές ταχύτητας μεταξύ 1η 2η νεκρά, όπως επίσης για να κάνω βόλτα μες την πόλη, έπρεπε να βάλω αρκετές φορές μέχρι και 5η σχέση στο κιβώτιο (!!!), κάτι που όπως καταλαβαίνετε ήταν τέρμα κουραστικό !!

Διάβασα λοιπόν κριτικές για το 16αρι και αποφάσισα να κάνω το βήμα και δεν το μετάνιωσα.

Τα λάθη μηδενίστηκαν.
Μες την πόλη πλέον με 3η άνετος και βαριά βαριά καμιά 4η που και που σε καμιά μεγάλη ευθεία.

Λες και η μηχανή ήταν κανονικά φτιαγμένη για 16αρι γρανάζι !

Στο μόνο που στεναχωρέθηκα κάπως, είναι η επιτάχυνση όπου αριθμητικά που έκανα τεστ δεν είδα διαφορά, όμως εγώ σα να ένιωσα πολύ πιο αισθητά την διαφορά κατά το ξεκίνημά της από σταματημένη όταν είναι.

Επίσης σε στροφές, είναι ακριβώς τα ίδια

15αρι

1η 4000 ---->25χιλ/ώρα
2η .........---->38χιλ/ώρα
3η .........---->50χιλ/ώρα
4η .........---->61χιλ/ώρα
5η .........---->69χιλ/ώρα
6η .........---->76χιλ/ώρα

Επιτάχυνση στα 100---> 7,10

Τελική 162 (σε ανεπαίσθητα ανηφορική κλήση)

16αρι

1η 4000----> 25 Χιλ/ώρα
2η .........----> 38 Χιλ/ώρα
3η .........----> 50 Χιλ/ώρα
4η .........----> 61 Χιλ/ώρα
5η .........----> 69 Χιλ/ώρα
6η .........----> 76 Χιλ/ώρα

Επιτάχυνση στα 100---> 7,80

Τελική 160 (σε ανεπαίσθητα ανηφορική κλήση)

Αυτά όσο αφορά τα τεχνικά μετά την μετατροπή του μπροστινού γραναζιού και θέλω μετέπειτα να θέσω το εξής ερώτημα...

1) Γιατί εφόσον τα νούμερα δεν λένε ψέματα, εγώ έχω τόσο αισθητή την αλλαγή στην επιτάχυνση?

2) Μπορώ να αλλάξω την ιπποδύναμη με κάποιο πρόγραμμα χωρίς να χάσω την εγγύηση, ώστε να ξανά αποκτήσω την έκρηξη της επιτάχυνσης που είχα με το 15αρι γρανάζι?

3) Αν ναι, τί άλλο θα χρειαστεί να αλλάξω πέραν του προγράμματος? Φίλτρο αέρος? Εξάτμιση? ........???

4) Αν ναι, ποια συνεργεία αναλαμβάνουν κάτι τέτοιο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης?

Ευχαριστώ.




-Επειδή το κοντέρ παίρνει μέτρηση απο το σασμαν οι ενδείξεις παραμένουν ίδιες όμως τα πραγματικά km και οι πραγματικές στροφές αλλάζουν. Τώρα το κοντερ κλέβει λιγότερο. Δηλαδή αν ήσουν με ένα ίδιο μηχανάκι δίπλα, αυτός με 15αρι και εσύ με 16αρι στα δικά του 100 το δικό σου θα έγραφε 92-93 περίπου. Οπότε οι μετρήσεις σου είναι πλασματικές εκτός απο το ότι είναι στο περίπου ούτως ή άλλως λόγω του ότι μετράς με κάμερα.

-Γνώμη μου είναι ότι τα αδύναμα μηχανάκια δεν πρέπει να τα μακραίνεις γιατί κρεμάνε και στο τέλος σε πραγματικές ελληνικές συνθήκες διαδρομών με ανηφοροκατηφόρες καίνε περισσότερο αφού είσαι κρεμασμένος και ανοίγεις περισσότερο το γκάζι. Σε κάμπους αλλάζει το παιχνίδι.

-Η δυσκολία εύρεσης νεκράς όπως σου είπαν δε σχετίζεται με το γρανάζι που άλλαξες.

-Το να βάζεις μέχρι 5η και 6η στο κιβώτιο είναι καλό και όχι αρνητικό όπως πιστεύεις. Δείχνει ελαστικότητα και ξεκουράζεις το μοτερ χωρίς να κρατάς μια ταχύτητα μέσα. Πας με την επόμενη ταχύτητα και λιγότερες στροφές. Αν δε σου αρέσουν οι ταχύτητες και βρίσκεις κουραστική την αλλαγή τους ίσως να κοίταγες κάποια αυτόματη μοτοσυκλέτα ή κάποιο σκούτερ. Προσωπικά ενας ελαστικός κινητήρας που σου επιτρέπει να κινείσαι με μεγάλες σχέσεις και να τραβάει θεωρείται πλεονέκτημα.

Μιας και είσαι νέος στο σπορ πρέπει να αναθεωρήσεις σε μερικά πράγματα. Δηλαδή αν σου έδινα ένα R1 να μετακινείσαι στην πόλη που με 1η εχει 170 κοντερ τι θα έκανες? Θα πήγαινες με 1η συνέχεια?

panavour
17/02/2022, 16:24
Με 5-10 άλογα παραπάνω δεν θα οδηγείτο,με δίπλωμα Α2,που είναι και το ζητούμενο του εργοστασίου για την Ευρωπαϊκή αγορά

Snowteo
18/02/2022, 21:22
Με 5-10 άλογα παραπάνω δεν θα οδηγείτο,με δίπλωμα Α2,που είναι και το ζητούμενο του εργοστασίου για την Ευρωπαϊκή αγορά

Για επιλογή μιλάω.
Το βγάζει με 47 άλογα αλλά δίνεις σε αυτό το καλούπι και επιλογή για πρόγραμμα και μετατροπές Α κατηγορίας όποιος θέλει.
Δε νομίζω ότι μπορώ να το γράψω πιο απλά και κατανοητά !

Snowteo
18/02/2022, 21:25
-Επειδή το κοντέρ παίρνει μέτρηση απο το σασμαν οι ενδείξεις παραμένουν ίδιες όμως τα πραγματικά km και οι πραγματικές στροφές αλλάζουν. Τώρα το κοντερ κλέβει λιγότερο. Δηλαδή αν ήσουν με ένα ίδιο μηχανάκι δίπλα, αυτός με 15αρι και εσύ με 16αρι στα δικά του 100 το δικό σου θα έγραφε 92-93 περίπου. Οπότε οι μετρήσεις σου είναι πλασματικές εκτός απο το ότι είναι στο περίπου ούτως ή άλλως λόγω του ότι μετράς με κάμερα.

-Γνώμη μου είναι ότι τα αδύναμα μηχανάκια δεν πρέπει να τα μακραίνεις γιατί κρεμάνε και στο τέλος σε πραγματικές ελληνικές συνθήκες διαδρομών με ανηφοροκατηφόρες καίνε περισσότερο αφού είσαι κρεμασμένος και ανοίγεις περισσότερο το γκάζι. Σε κάμπους αλλάζει το παιχνίδι.

-Η δυσκολία εύρεσης νεκράς όπως σου είπαν δε σχετίζεται με το γρανάζι που άλλαξες.

-Το να βάζεις μέχρι 5η και 6η στο κιβώτιο είναι καλό και όχι αρνητικό όπως πιστεύεις. Δείχνει ελαστικότητα και ξεκουράζεις το μοτερ χωρίς να κρατάς μια ταχύτητα μέσα. Πας με την επόμενη ταχύτητα και λιγότερες στροφές. Αν δε σου αρέσουν οι ταχύτητες και βρίσκεις κουραστική την αλλαγή τους ίσως να κοίταγες κάποια αυτόματη μοτοσυκλέτα ή κάποιο σκούτερ. Προσωπικά ενας ελαστικός κινητήρας που σου επιτρέπει να κινείσαι με μεγάλες σχέσεις και να τραβάει θεωρείται πλεονέκτημα.

Μιας και είσαι νέος στο σπορ πρέπει να αναθεωρήσεις σε μερικά πράγματα. Δηλαδή αν σου έδινα ένα R1 να μετακινείσαι στην πόλη που με 1η εχει 170 κοντερ τι θα έκανες? Θα πήγαινες με 1η συνέχεια?

Στο καντράν η κατανάλωση όντως γράφει 4,8
Αύριο που συμπληρώνω τα 100 χιλιόμετρα, θα πάω να το γεμίσω να δω πόσο θα πάρει.
Με το 15αρι πήρε 4,4 λίτρα στα 100χιλ απόσταση (με πλασματικό δείκτη στο καντράν 4,1)
Ίδωμεν

kostaskk
18/02/2022, 22:13
Είναι πολύ λίγα τα 100, μια μικρή απόκλιση στο μέχρι πόσο θα το γεμίσει ο βενζινας θα αλλάξει το αποτέλεσμα,η μια διαφορά θερμοκρασίας,πόσο βγάζει η αντλία κτλ για σωστό αποτέλεσμα γεμίζεις τέρμα το αφήνεις μέχρι να μείνει στον δρόμο και μετράς τα χιλιόμετρα που έκανε. Και που πάλι λάθος θα είναι γιατί έχεις αλλάζει γρανάζι και δεν μετράει σωστά. Θα πρέπει να δεις ότι μια απόσταση είναι 40 χιλιόμετρα μετριμενη με google maps η με αυτοκίνητο, να την κάνεις και να δεις αν όντος το κοντέρ σου θα γράψει 40 χιλιόμετρα.

ptc
18/02/2022, 22:52
Στο καντράν η κατανάλωση όντως γράφει 4,8
Αύριο που συμπληρώνω τα 100 χιλιόμετρα, θα πάω να το γεμίσω να δω πόσο θα πάρει.
Με το 15αρι πήρε 4,4 λίτρα στα 100χιλ απόσταση (με πλασματικό δείκτη στο καντράν 4,1)
Ίδωμεν

Το μηχανάκι πλέον μετράει λάθος και την απόσταση που διανύει εκτός απ τη.στιγμιαία ταχύτητα. Μαζί πάνε αυτά . Κάνεις 100 χλμ και το μηχανάκι νομίζει ότι έκανες πχ 95. Οπότε υπολογίζει ότι έκαψε παραπάνω απ ότι πραγματικά έκαψε ανά 100 χλμ.

Ένα μέρος της διαφοράς στην κατανάλωση που βλέπεις είναι κι απ αυτό νομίζω, όχι μόνο απ ό,τι είπε ο Βασίλης.

doctor_john
19/02/2022, 07:20
Είναι πολύ λίγα τα 100, μια μικρή απόκλιση στο μέχρι πόσο θα το γεμίσει ο βενζινας θα αλλάξει το αποτέλεσμα,η μια διαφορά θερμοκρασίας,πόσο βγάζει η αντλία κτλ για σωστό αποτέλεσμα γεμίζεις τέρμα το αφήνεις μέχρι να μείνει στον δρόμο και μετράς τα χιλιόμετρα που έκανε. Και που πάλι λάθος θα είναι γιατί έχεις αλλάζει γρανάζι και δεν μετράει σωστά. Θα πρέπει να δεις ότι μια απόσταση είναι 40 χιλιόμετρα μετρημένη με google maps η με αυτοκίνητο, να την κάνεις και να δεις αν όντος το κοντέρ σου θα γράψει 40 χιλιόμετρα.

Το κοιτάζω και εγώ συχνά για να την ταχύτητα, μπορούμε να πούμε ότι έχει μικρό σφάλμα ή καθόλου;

telegonos
19/02/2022, 08:26
Για επιλογή μιλάω.
Το βγάζει με 47 άλογα αλλά δίνεις σε αυτό το καλούπι και επιλογή για πρόγραμμα και μετατροπές Α κατηγορίας όποιος θέλει.
Δε νομίζω ότι μπορώ να το γράψω πιο απλά και κατανοητά !

44 στον τροχό αν θυμάμαι καλά το είχε μετρήσει το περιοδικό Μοτό.

Για να αυξηθεί η ιπποδύναμη στα νούμερα που περιγράφεις, θα έπρεπε ο κινητήρας να ανεβάζει πιο πολλές στροφές ανά λεπτό. Περισσότερες καύσεις στον χρόνο, περισσότερη ιπποδύναμη. Ομως αυτό θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να έχει πολλά πράγματα διαφορετικά, όπως σχεδίαση αυλών, μεγέθη εκκεντροφόρων, μεγέθη βαλβίδων, μεγαλύτερος λόγος διαμέτρου προς διαδρομή, πιο ανθεκτικά πιστόνια και μπιέλες κ.ο.κ.

Ολα αυτά, δεν είναι θέμα ενός προγράμματος που θα αλλάξει στον ψεκασμό, είναι μηχανικά χειροπιαστά πράγματα, δεν μπορεί δλδ να σου δίνει ένα πρόγραμμα επιλογή και το πρόγραμμα να αλλάζει μηχανικές ιδιότητες του κινητήρα.

Αν είχε σχεδίαση και κατασκευή για μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τότε θα έχανε σε άλλα πράγματα, ενδεχομένως θα έχανε λίγο σε οικονομία καυσίμου, λίγο σε απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Οι σχεδιαστές της μοτοσυκλέτας, δεν ήθελαν αυτό, δεν το έκαναν έτσι.

Μόνο με προγράμματα-χάρτες, εξατμίσεις και φίλτρα, ενδέχεται να μπορεί να πάρει λίγο, αλλά όχι στην κατηγορία των αλόγων που ζητάς.

Αν δεν σου φτάνει η ιπποδύναμη για αυτά που θέλεις, ίσως θα έπρεπε να σκέφτεσαι αλλαγή της μοτοσυκλέτας με ισχυρότερη, κάποια στιγμή στο μέλλον.

doctoras
19/02/2022, 08:39
Συμφωνω με τους αποπανω
Και στην τελικη γιατι να εχει παραπάνω ιπποδύναμη, εφόσον υπαρχουν ενα σωρό μοντελα..
Ηθελες με λιγα περισσοτερα φραγκα απο αυτα που εδωσες? με ενα χιλιαρικο σκαρτο παραπανω αγοράζεις το 800ρι cfmoto με 95hp.

Snowteo
20/02/2022, 05:19
Παιδιά δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη το θέμα μιας μηχανής. Αλλά το σύνολο. Και το σύνολό της είναι άριστο. Γι'αυτό και δεν θέλω να ψάξω κάτι άλλο. Απλά βλέπω κάποια ακριβά μοντέλα να έχουν χάρτες και να αλλάζουν πχ οι στροφές στο drive ή το sport mode και έλεγα μήπως υπήρχε κάτι ανάλογο και εδώ.

Σήμερα έκανα την μέτρηση στα λίτρα με το 16αρι μπροστά και όντως έκαψε παραπάνω κατά 900ml.
Δηλαδή 1,70€ παραπάνω στα 100 χιλιόμετρα.
Προφανώς από το ζόρι που τρώει σε κάθε εκκίνηση.
Σε ταξίδι ίσως βγει και 1 λίτρο πιο κάτω από το 15αρι, δεν το έχω δοκιμάσει. Μόνο εντός πόλεως το δοκίμασα.

Τώρα ψάχνω κωδικό για το πίσω γρανάζι, ώστε να κάνω συνδιασμό 15αρι μπροστά με 46αρι πίσω (φοράει 48αρι).
Νομίζω είναι ο JTR1068.46 αλλά περιμένω από την voge επιβεβαίωση προτού προχωρήσω σε παραγγελία.

Ψάχνω τη Χρυσή τομή όσο και να μου κοστίσει. Το μηχανάκι είναι καταπληκτικό απλά

ptc
20/02/2022, 08:12
Θες να μου εξηγήσεις πώς ακριβώς υπολογίζεις τη κατανάλωση ανά 100χλμ όταν ξέρεις μόνο το πόση βενζίνη έκαψες αλλά όχι το πόσα χιλιόμετρα διένυσες;

katsar
20/02/2022, 08:26
Καλώς ή κακώς αυτή η αλλαγή στα γρανάζια έχει τα αποτελέσματα που αναφέρεις.
Το νοιώθεις ''ψόφιο'' στην εκκίνηση.Προσωπικά για χρήση περισσότερο πόλης και πέριξ δεν θα ήθελα
με τίποτα μακρύ γρανάζωμα.
Στην δικιά μου μηχανή που είναι 850κε με περίπου +30hp σε σχέση με την δικιά σου είδα μεγάλη διαφορά στο ταξίδι,
πάω με τα ίδια χλμ με χίλιες στροφές περίπου λιγότερες αλλά μέσα στην πόλη την νιώθω δυσκίνητη(και λιγότερο διασκεδαστική βεβαίως).
Φυσικά ότι βολεύει τον καθένα ,είναι και αυτό ένα από τα ωραία της μηχανής που με την αλλαγή ενός μικρού φτηνού εξαρτήματος αλλάζει η αίσθηση της οδήγησης.

Snowteo
20/02/2022, 12:45
Θες να μου εξηγήσεις πώς ακριβώς υπολογίζεις τη κατανάλωση ανά 100χλμ όταν ξέρεις μόνο το πόση βενζίνη έκαψες αλλά όχι το πόσα χιλιόμετρα διένυσες;

Έβαλα δίπλα εφαρμογή με gps να καταγράφει.
Το κοντέρ γράφει 8-9 χιλιόμετρα παραπάνω από το κανονικό.
Δηλαδή αυτό έδειξε 100 αλλά είχα κάνει 108.
Οπότε έκατσα έκανα υπολογισμούς και το βρήκα με τα χιλιόμετρα του gps

Εντωμεταξύ η πλάκα είναι ότι με το 15αρι τα χιλιόμετρα που έγραφε ήταν σωστά αλλά το κοντέρ έδειχνε πιο λίγο σε ταχύτητα, ενώ τώρα με το 16αρι το κοντέρ δείχνει σωστά αλλά γράφει λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που έχει πραγματικά κάνει

Σπαζοκεφαλια

Papjim
06/07/2022, 11:45
Καλημέρα,

Μήπως εχεις τον κωδικό για το 16αρι γρανάζι?

panavour
06/07/2022, 14:42
Γραφω εδω μιας και το βρισκω ποιο σχετικο απ ολα
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.


Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.





436777
436778
436779

Lakisss
06/07/2022, 14:56
Πολλοί αφαίρεσαν τα κάγκελα και έφυγαν οι κραδασμών.

katsar
06/07/2022, 15:40
Πολύ καλό !Καλές βόλτες να κάνετε παρέα !!!

doctoras
06/07/2022, 17:49
Παναβουρη καλοριζικο και καλοταξιδο να το χαρεις!

ptc
06/07/2022, 18:43
Καλοτάξιδο. Το έχω πετύχει στο δρόμο με τις βαλίτσες και μου άρεσε. Από κοντά βασικά είναι πιο ωραίο. Καλά χιλιόμετρα.

doctor_john
06/07/2022, 18:57
Mε γειά σου Πάνο! Καλά χιλιόμετρα!

Πότε θα μπορέσεις να κάνεις ένα αναλυτικό review των πλαϊνών βαλιτσών; :a2:

kordix
07/07/2022, 08:23
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, ειναι πολύ καλή αγορά
:beer:


Έχει δοκιμάσει κανείς πιο μακρύ γρανάζωμα πχ 1-2 δόντια και αν ναι πόσες στροφές ερι στα πραγματικα140?

PaNick67
07/07/2022, 08:48
Καλοριζικο, καλοταξιδο και απεφτο να ειναι! Να το χαρεις!

billy84
08/07/2022, 13:16
Ωραίος ο Κινέζος! Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!

zannisvel
08/07/2022, 13:19
Καλοτάξιδο φίλε!!!! Πάντα όρθιος!

Περιμένουμε και άλλες εντυπώσεις όσο ο καιρός περνάει.

:beer:

Dr.Monty
08/07/2022, 15:48
Τέλειο! Επιβεβαιώνω αυτα που γραφεις (αν και ασχετος) και θα ξαναεπαναλάβω ότι και η γκρι με το τριβάλιτσο ειναι κούλα! Να την ευχαριστηθεις!

Dr.Monty
08/07/2022, 15:51
Καλορίζικο και καλοτάξιδο, ειναι πολύ καλή αγορά
:beer:


Έχει δοκιμάσει κανείς πιο μακρύ γρανάζωμα πχ 1-2 δόντια και αν ναι πόσες στροφές ερι στα πραγματικα140?

Στα 140 του κοντέρ ειναι με 7Κ στροφες (αν θυμαμαι καλα). Σε ~δεκα μερες θα απαντησω ακριβως. Ο panavour το στρωνει οπότε δεν παει εκει

DoctoR_k6
08/07/2022, 16:01
Καλοταξιδο να ειναι κ απροβληματιστο.
Καλα κ πολλα χλμ ευχομαι.

Τι οδηγιες δινει ο κατασκευαστης για το στρωσιμο...?


Σαν τετοιο καιρο πριν 16 χρονια εστρωνα κ γω την Σουζουκαρα μου...τετοιο δαγκωμα :lol: να μην ανοιξω το γκαζι δεν το ξαναεζησα.
Μεχρι 6Κ κ 150χλμ μπορουσα να παω...ψυχοβγαλτης λεμε. :bawl:

kordix
08/07/2022, 21:19
Στα 140 του κοντέρ ειναι με 7Κ στροφες (αν θυμαμαι καλα). Σε ~δεκα μερες θα απαντησω ακριβως. Ο panavour το στρωνει οπότε δεν παει εκει

Μπήκα στο gearing commander και υπάρχει βάση δεδομένων για το ds 500 οπότε πήρα μια ιδέα.

:beer:

doctoras
09/07/2022, 09:36
Σε δικύλινδρες 250-500cc σε μοντέλα όπως vstrom250, gsx250r, versys300,cb500x, trk502, όλα τα 500ρια (copy του cb) και αλλα που δε μου έρχονται τώρα.

Τα μηχανάκια σε μεικτή χρήση η καλύτερη και πιο καλά συνδυασμένη τελική μετάδοση είναι αυτή της μαμάς τους.

Αυτό που πρέπει να δεχτεί ο κάθε ενδιαφερόμενος απο την εμπειρία συμβίωσης είναι οτι το μηχανάκι λόγο του κυλινδρισμού του μοτερ του θα στροφάρει περισσότερο στο ταξίδι. Αυτό είναι όλο. Το μοτερ καθεαυτού δε παθαίνει τίποτα σε αυτές τις συνθήκες και για ώρες λειτουργίας.

Το να μακρύνεις το βήμα (ειδικά εαν εχεις αγοράσει το μηχανάκι με το μαμα γρανάζωμα και έχει καρφωθεί στην μνήμη σου η δυναμική του μοντέλου) θα χάσεις σε επιταχύνσεις που είναι ο νούμερο ένα παράγοντας διασκέδασης στις μοτοσυκλέτες.

Αν δεν μπορεί να δεχτεί κάποιος το οτι οι ταξιδιωτικές μουαγιεν στον αυτοκινητόδρομο θα είναι στο πάνω φάσμα των στροφών, γιατί αυτό πάει αναποδα με την φιλοσοφία οδήγησης του.... τότε θα πρέπει να πάει ένα σκαλί παραπάνω σε δικύλινδρο πιάνοντας την επομενη κατηγορία 650-750 όπου έχουν πιο χαμηλόστροφες ταξιδιωτικές rpm ή θα ανακαλύψει δρόμους απο επαρχιακό μονο.


*Τα μονοκύλινδρα της αγοράς (ως συνήθως) είναι αντιθέτα με το παραπάνω δίλημμα, η αίσθηση (αλλά και πραγματικότητα) είναι μακρυά, οπότε δε θα μπει κανείς στο κόπο να σκεφτεί κάτι άλλο. Αλλά είναι αλλες και οι δυναμικές των δικύλινδρων vs μονοκύλινδρων