PDA

View Full Version : Royal Enfield Scram 411



lleonidas
15/03/2022, 12:40
Mια scrambler εκδοχή του Himalayan.
Μονοκύλινδρο και αερόψυκτο 411cc, ισχύς 24.3 hp / 6.500 rpm και μέγιστη ροπή 3.26 kgm / 4.250 rpm.
Τροχοί 100/90/19 μπροστά και 120/90/17 πίσω , συμβατικό πιρούνι 41 mm και διαδρομή 190 mm, ενώ πίσω διαθέτει μονό αμορτισέρ με μοχλικό και διαδρομή 180 mm.

Στα φρένα φέρει έναν δίσκο 300 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, κι έναν ακόμα πίσω στα 240 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το ABS είναι δικάναλο.
5τάχυτο κιβώτιο, ρεζερβουάρ 15 λίτρων, στεγνό βάρος: 185 κιλά.
Θα κυκλοφορήσει σε πληθώρα συνδυασμών ως προς τα χρώματα και τα γραφικά.

Πηγή (https://www.bikeit.gr/nea-montela-royal-enfield/item/30079-royal-enfield-scram-411-i-episimi-parousiasi?m=1)

434617

434618

434619

434620

OldMan
15/03/2022, 12:43
Τι ακριβως απο "Enfield" εχει πανω του αυτο το πραγμα..??

bulmont
15/03/2022, 13:08
Τι ακριβως απο "Enfield" εχει πανω του αυτο το πραγμα..??

ισχύς 24.3 hp / 6.500 rpm

:bawl::bawl:

OldMan
15/03/2022, 14:04
ισχύς 24.3 hp / 6.500 rpm

Σιγα μην βγαζαν την ισχυ τους στις 6.500 (αν καταφερναν να ανεβασουν τοσες χωρις να μπει το πιστονι στο ρεζερβουαρ)

Bowleno
15/03/2022, 14:35
Πέρα από την ινδική αγορά την οποία θα ενδιαφέρει για λόγους κόστους απόκτησης και απλής συντήρησης, δεν βλέπω γιατί να ενδιαφερθεί κάποιος στις λοιπές αγορές μιας και θα είναι δυσανάλογο στο τι πληρώνεις και τι παίρνεις.....

Acacius
15/03/2022, 23:41
Τα πάντα την Ινδία κάνει 2500€. Αν περνάει όρια εκπομπών ρύπων και έρθει με τιμή κοντά, ή και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 4000€, μια χαρά μπορεί να πουλήσει.

Bowleno
16/03/2022, 03:06
Τα πάντα την Ινδία κάνει 2500€. Αν περνάει όρια εκπομπών ρύπων και έρθει με τιμή κοντά, ή και κάτω από το ψυχολογικό όριο των 4000€, μια χαρά μπορεί να πουλήσει.

Με 24 ίππους από 400+ κυβικά; 185(!) Κιλά στεγνό; Δεν νομίζω... Για να πουλήσει θα πρέπει να κοστίζει το πολύ ως 3.200...
Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μακριά του πίσω το voge 300 (όλες οι εκδόσεις και τυχαίο παράδειγμα, όχι επειδή το έχω) είναι κοντά στα 4 χιλιάρικα, και με πολύ καλύτερα specs, γιατί να το προτιμήσει κανείς;

alex14
16/03/2022, 07:25
Ψαλιδαρα ομως ε ?
:lol:

doctor_john
16/03/2022, 08:48
Με 24 ίππους από 400+ κυβικά; 185(!) Κιλά στεγνό; Δεν νομίζω... Για να πουλήσει θα πρέπει να κοστίζει το πολύ ως 3.200...
Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μακριά του πίσω το voge 300 (όλες οι εκδόσεις και τυχαίο παράδειγμα, όχι επειδή το έχω) είναι κοντά στα 4 χιλιάρικα, και με πολύ καλύτερα specs, γιατί να το προτιμήσει κανείς;

Παιδιά δεν έχουν όλοι το ίδιο γούστο, υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τις δουλειές τους μια χαρά με αυτό.
Υπάρχουν και άλλοι που το ψάχνουν γιατί τους αρέσει και αγχώνονται ότι δεν υπάρχουν μοτοσυκλέτες σαν αυτό
πως όλες πλέον είναι καινούριες, ευαίσθητες κ.λπ.

Επιβίωσαν αντίστοιχων χαρακτηριστικών κλασικές μοτό, όπως και η επανεμφάνιση των Enfield με προβλήματα στα 90s
από ένα κοινό που ήταν λιγότερο εκπαιδευμένο στα "κλασικ", με ελάχιστες επιλογές όσον αφορά εξοπλισμό αναβάτη κ.λπ.
Τώρα η παιδεία του κοινού είναι πολύ διαβασμένη όσον αφορά το παρελθόν και πολλοί εστιάζουν σε εποχές που τις ζούν
ήδη μέσα από τις επιλογές τους.

Επίσης, όσο και αν κάνουμε πως δεν δίνουμε σημασία στην εικόνα, αν τεθεί θέμα γιατί enfield και όχι voqe
θα πρέπει να δούμε πως στο ένα κάδρο είναι μια enfield με την όποια ιστορία της και στο άλλο ένα VOGE με κύριο
χαρακτηριστικό το ότι είναι από την κίνα.
Μια λέξη απροσδιόριστης γλώσσας, που γνωρίζουμε όλοι στα γαλλικά, που μας φαίνεται οτι έχει λάθος και την έχουμε
συνδυάσει με την έννοια του μή μόνιμου..

bros 650
16/03/2022, 09:37
Οι γνώμες από ιδιοκτήτες στον σωλήνα για το Himalayan είναι πάρα πολύ καλές απλά να ξέρεις τι παίρνεις και τι θέλεις όλοι μιλάνε για την έλλειψη δύναμης αλλά τους λείπει μόνο στην εθνική. Στις βόλτες μέσα στο δάσος η ροπή του σου εξασφαλίζει ένα χαμόγελο και μια ευχάριστη διαδρομή. Από προβλήματα πολύ λίγα και όλοι λένε για την εύκολη συντήρηση του. Το μότο για το meteor έγραψε τα καλύτερα λόγια για την ποιότητα κατασκευής του. Όπως γράφει και στο μότο οι πωλήσεις της μέσα στην Ινδία φτάνουν τα εκατομμύρια και οι εξαγωγές είναι το χόμπυ της και για την διαφήμιση της. Το καινούργιο μοντέλο 350 το πρόσεξαν παρά πολύ γιατί είναι η συνέχεια ενός μεγάλου ονόματος της εταιρείας το οποίο εκανε εκατομμύρια πωλήσεις και στην ουσία έφτιαξε την εταιρεία σε αυτό που είναι σημερα . Μην ξεχνάμε ότι δυστυχώς το φορομπηχτικο μας κράτος ανεβάζει τις τιμές όλων των προϊόντων. Οι τιμές των μοντέλων της εταιρείας είναι στο μισό περίπου ίσως μείον 40% στην Ινδία. Υπάρχουν πάρα πολλές μάρκες η κάθε μία έχει πολλά μοντέλα επομένως ο καταναλωτής έχει να επιλέξει ανάμεσα από χιλιάδες μοντέλα και στην τιμή που ξεκινάνε από λίγα ευρώ μέχρι δεκάδες χιλιάδες ευρώ αν βάλουμε και στην εξίσωση και τα μεταχειρισμένα τότε ξεφεύγει εντελώς το πράγμα. Στην κλασική ερώτηση τι να πάρω; Εκατό άτομα θα πουν εκατό διαφορετικές γνώμες. Κάθε προϊόν έχει την θέση του στην αγορά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και την τιμή του και περιμένει στο ράφι να το επιλέξει ο καταναλωτής.

Nostradamus
16/03/2022, 09:38
Αυτό που δεν έχω καταλάβει, είναι γιατί τόσα χρόνια δεν μπορούν να κάνουν έναν τόσο "απλό" και ραθυμο κινητήρα/μηχανακι, σχετικα αξιόπιστο.

giannis323
16/03/2022, 09:45
Αυτό θα ήθελα να δω κάποια στιγμή να πωλείται.

https://www.yezdi.com/motorcycles/yezdi-scrambler

doctoras
16/03/2022, 09:52
είναι μια παραλλαγή του himalayan πολύ πιο βελτιωμένη αισθητικά σε: φανάρι / αφαίρεση ψευδοφτερό / αφαίερεση κάγκλελα / αλλαγή μπροστά τροχού σε 19" , κρατώντας 200 ground clearance και διαδρομές 190 & 180
Πολύ καλή παρέμβαση θα έλεγα εγώ. Το μοτέρ είναι cruiserαδικο, το ότι στροφάρει μέχρι 6,5 για την αποδιδόμενη αποδοση είναι λίγο αξιοπερίεργο, αλλά αν δεις βίντεο δεν έχει κάποιο θέμα
εμένα μ'αρέσει
434646
434647

sapila racing
16/03/2022, 10:01
Αυτος ο κυβισμός και σχέδιο εμένα μου θυμίζουν κι ενα αλλο μοντέλο που εγραψε ιστορία στο παρελθόν και αντιγραφηκε εκτενως.

Μιλάω για το BSA Victor του 1968 που είχε κυβισμό 441 cc και θεωρείται ο πρόγονος του πρώτου XT500, το οποίο ηταν και το πρώτο μεγάλο ψευδοεντούρο όπως τα λέγαμε τότε.

Με μια απλή σύγκριση specs βλέπουμε οτι το RE ειναι πολύ πίσω δυστυχως αφού το BSA Victor του τότε εβγαζε 28 ιππους στις 6500 και ζύγιζε 139 κιλά άδειο.


https://www.motorcyclespecs.co.za/model/BSA/BSA%20Victor%20Special.htm

OldMan
16/03/2022, 12:29
Αυτό θα ήθελα να δω κάποια στιγμή να πωλείται.

https://www.yezdi.com/motorcycles/yezdi-scrambler

Υδροψυκτο scrambler..??:eek:

τι ψυχη θα παραδωσουν οι καρ(γ)ιοληδες..??

giannis323
16/03/2022, 12:32
Εντάξει έχουν σωστό φτερό για πετραδάκια,σιγά μην το πάνε κ χώμα.Παντως στην Ινδία γίνεται ο χαμός αν κρίνω την συχνότητα βίντεο που ανεβάζουν καθημερινά.Προσωπικα μου αρέσει περισσότερο από το RE.

THRESH
16/03/2022, 12:55
Η Royal Enfield έχει κάνει βήματα για να προσεγγίσει καλύτερα το ευρωπαικό και αμερικανικό κοινό αλλά απέχει ακόμα.

Διάβαζα συγκριτικό του Cycleworld για Honda Rebel 300 και Royal Enfield Meteor 350 και αν εξαιρέσεις την μεγαλύτερη άνεση και την πιο επίπεδη καμπύλη της μικρότερης ροπής,
σε όλα τα υπόλοιπα (ακόμα και στο φρενάρισμα με τα ByBRE υποτίθεται), υστερούσε χωρίς αυτό να εξαργυρώνεται με σημαντικά χαμηλότερη τιμή (300 δολλάρια περίπου).
Γιατί κάποιος θα έπαιρνε RE Meteor έναντι μιας αντικειμενικά καλύτερης Honda Highness (μια πιο σωστή σύγκριση κατα τη γνώμη μου) στην Ινδία , η απάντηση είναι ότι στην Ινδία τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά στην υποστήριξη και στην ενασχόληση με τη φίρμα και τις δραστηριότητες της απο απλό κόσμο , ένα οικοσύστημα όπως λένε
https://www.youtube.com/watch?v=lszYfUUNxak

Ο RyanF9 στο βίντεο του για το Continental 650 έλεγε για συγκεκριμένες προσπάθειες αναβάθμισης της εταιρίας σε όλους τους τομείς
(επώνυμα εξαρτήματα, βελτίωση του QC , σχεδιαστές κινητήρων απο τη Suzuki) αλλά παράλληλα έδειχνε οτι στο επίσημο video παρουσίασης του Himalayan , έπεφταν εξαρτήματα απο τη μηχανή !!

Άρα , εφόσον έχει διάρκεια η προσπάθεια, η RE θα βελτιωθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια αφού και ο μέσος Ινδός ζητά περισσότερα.

AUFGEBRACHT
16/03/2022, 20:06
Με 24 ίππους από 400+ κυβικά; 185(!) Κιλά στεγνό; Δεν νομίζω... Για να πουλήσει θα πρέπει να κοστίζει το πολύ ως 3.200...
Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μακριά του πίσω το voge 300 (όλες οι εκδόσεις και τυχαίο παράδειγμα, όχι επειδή το έχω) είναι κοντά στα 4 χιλιάρικα, και με πολύ καλύτερα specs, γιατί να το προτιμήσει κανείς;

Γιατί οι Ινδοί είναι οι επόμενοι Κινέζοι...

lleonidas
17/03/2022, 10:01
Έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες με τιμή 5.490€ και 3 χρόνια οδική βοήθεια (ύποπτο αυτό :D ).
Τα πρώτα κομμάτια θα έρθουν στην Ελλάδα το Μάιο.

bulmont
17/03/2022, 10:37
Αν αντί για SCRAM το λέγανε SCRAP θα 'τανε πολύ πιό τίμιο............

:bawl::bawl::bawl::bawl:


























(πλάκα κάνω, έτσι;;;;;;;)

Bowleno
17/03/2022, 14:18
Έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες με τιμή 5.490€ και 3 χρόνια οδική βοήθεια (ύποπτο αυτό :D ).
Τα πρώτα κομμάτια θα έρθουν στην Ελλάδα το Μάιο.

5,5 χιλιάρικα για ένα σακί σκραπ;
Γελάνε και τα παρδαλά γίδια:cry:

:bawl::bawl:

giannis323
17/03/2022, 17:06
5,5 χιλιάρικα για ένα σακί σκραπ;
Γελάνε και τα παρδαλά γίδια:cry:

:bawl::bawl:

Καλησπέρα και καλά χιλιόμετρα με το voge σου!επειδή κ εγώ το ζαχαρώνω κ έτσι όπως πάνε οι τιμές στα καύσιμα λέω να μπω στην ίδια κατηγορία,στριτ 300 κυβ.Εισαι ευχαριστημένος μεχρι τώρα;από τυχόν προβλήματα κ κατανάλωση πως πάει;Αν σου είναι εύκολο κάνε κάποια στιγμή ένα σύντομο review.

Bowleno
17/03/2022, 23:27
Καλησπέρα και καλά χιλιόμετρα με το voge σου!επειδή κ εγώ το ζαχαρώνω κ έτσι όπως πάνε οι τιμές στα καύσιμα λέω να μπω στην ίδια κατηγορία,στριτ 300 κυβ.Εισαι ευχαριστημένος μεχρι τώρα;από τυχόν προβλήματα κ κατανάλωση πως πάει;Αν σου είναι εύκολο κάνε κάποια στιγμή ένα σύντομο review.

Καλησπέρα κι από μένα:)
Μέχρι στιγμής έχω μόνο 1300 χλμ οπότε ασφαλή συμπεράσματα δεν βγαίνουν ακόμα.
Μέχρι ώρας, πάντως, έχω εντυπωσιαστεί με τις αναρτήσεις, φρένα, και κλιμάκωση των ταχυτήτων.
Άνετη θέση, σε προκαλεί για ώρες οδήγησης ωραίο φινίρισμα, όπου πάω του ρίχνουν λοξές ματιές:lol:
Κατανάλωση περίπου 4 λίτρα στα 100 (ακόμα στρώνω, θα δείξει αργότερα...)
Κανένα θέμα ως τώρα. Ελπίζω να σε κάλυψα.

giannis323
18/03/2022, 11:49
Καλησπέρα κι από μένα:)
Μέχρι στιγμής έχω μόνο 1300 χλμ οπότε ασφαλή συμπεράσματα δεν βγαίνουν ακόμα.
Μέχρι ώρας, πάντως, έχω εντυπωσιαστεί με τις αναρτήσεις, φρένα, και κλιμάκωση των ταχυτήτων.
Άνετη θέση, σε προκαλεί για ώρες οδήγησης ωραίο φινίρισμα, όπου πάω του ρίχνουν λοξές ματιές:lol:
Κατανάλωση περίπου 4 λίτρα στα 100 (ακόμα στρώνω, θα δείξει αργότερα...)
Κανένα θέμα ως τώρα. Ελπίζω να σε κάλυψα.
Σε ευχαριστώ,όντως είναι λίγα τα χλμ για να έχεις ασφαλή εντύπωση αλλά κάποια πράγματα τα διαπιστώνεις άμεσα.Ισχυει ότι υπάρχει μοχλικο,δουλεύει καλά σε σαμαρακια ή δικαβαλο; Θα ήθελα να το οδηγήσω κάποια στιγμή αλλά είμαι μακριά από Αθήνα.Ειναι πραγματικά κουκλί από βίντεο που έχω δει κ αναμένεται και 350 ac με μοτέρ από mt03 από ο,τι λένε.

Acacius
19/03/2022, 21:06
Με 24 ίππους από 400+ κυβικά; 185(!) Κιλά στεγνό; Δεν νομίζω... Για να πουλήσει θα πρέπει να κοστίζει το πολύ ως 3.200...


Κι οι δύο μέσα πέσαμε :lol:
Οπότε το αν έπρεπε να κάνει 3200 ή 4000 για να έχει ελπίδες πουλήσει δε θα το μάθουμε ποτέ...

Bowleno
19/03/2022, 21:44
Σε ευχαριστώ,όντως είναι λίγα τα χλμ για να έχεις ασφαλή εντύπωση αλλά κάποια πράγματα τα διαπιστώνεις άμεσα.Ισχυει ότι υπάρχει μοχλικο,δουλεύει καλά σε σαμαρακια ή δικαβαλο; Θα ήθελα να το οδηγήσω κάποια στιγμή αλλά είμαι μακριά από Αθήνα.Ειναι πραγματικά κουκλί από βίντεο που έχω δει κ αναμένεται και 350 ac με μοτέρ από mt03 από ο,τι λένε.
Είναι κουκλί, όντως.
Ναι, έχει και δουλεύει πολύ καλά και στις 2 περιπτώσεις...


Κι οι δύο μέσα πέσαμε :lol:
Οπότε το αν έπρεπε να κάνει 3200 ή 4000 για να έχει ελπίδες πουλήσει δε θα το μάθουμε ποτέ...

Τώρα απλώς δεν έχει καθόλου ελπίδες:lol: