View Full Version : Αλλαγή λαδιού αναρτήσεων Kawasaki
Καλημέρα στην ομάδα!
Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια στις μπροστινές αναρτήσεις της μηχανής. Δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ μάλλον. Το εγχειρίδιο γράφει KAYABA KHL34-G10 or equivalent. Ποιο θα μπορούσε να είναι το equivalent αυτού του λαδιού? Είναι λίγο δύσκολο να βρω το συγκεκριμένο. Κάτι σε motul θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βρω! Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά οπότε είπα να ρωτήσω και εδώ πριν κάνω καμιά βλακεία!
Ευχαριστώ!
Δεκαράκι λάδι είναι το equivalent.
Βάλε όποιο επώνυμο sae 10w θέλεις.
https://www.kawasaki.com/en-us/shop/featured/facebook/440910002/oil-fork-frontg101l/
Καλημέρα στην ομάδα!
Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια στις μπροστινές αναρτήσεις της μηχανής. Δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ μάλλον. Το εγχειρίδιο γράφει KAYABA KHL34-G10 or equivalent. Ποιο θα μπορούσε να είναι το equivalent αυτού του λαδιού? Είναι λίγο δύσκολο να βρω το συγκεκριμένο. Κάτι σε motul θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βρω! Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά οπότε είπα να ρωτήσω και εδώ πριν κάνω καμιά βλακεία!
Ευχαριστώ!
Πως το έψαξες και δεν βρήκες άκρη??
434680
Ναι είδα ότι 10w είναι το equivalent του απλά διάβασα ότι κάθε μάρκα έχει διαφορετικά sae και γενικά ήθελα και μια 2η γνώμη για σιγουριά! Δηλαδή το μοτουλ 10w αντιστοιχεί στην ίδια ρευστότητα με το καγιαμπα?
Viper δεν μένω Αθήνα. Ούτε καν Ελλάδα βασικά. Σε 2-3 τοπικά eshops που κοίταξα δεν είχαν ούτε καγιαμπα ούτε αυτό της Καβασάκι. Άσε που κοστίζει σχεδόν τα διπλά!
Ναι είδα ότι 10w είναι το equivalent του απλά διάβασα ότι κάθε μάρκα έχει διαφορετικά sae και γενικά ήθελα και μια 2η γνώμη για σιγουριά! Δηλαδή το μοτουλ 10w αντιστοιχεί στην ίδια ρευστότητα με το καγιαμπα?
Viper δεν μένω Αθήνα. Ούτε καν Ελλάδα βασικά. Σε 2-3 τοπικά eshops που κοίταξα δεν είχαν ούτε καγιαμπα ούτε αυτό της Καβασάκι. Άσε που κοστίζει σχεδόν τα διπλά!
10W είναι αυτό που χρειάζεσαι
απλά διάβασα ότι κάθε μάρκα έχει διαφορετικά sae
Αυτο τωρα ας το αφησουμε ησυχο..
DoctoR_k6
17/03/2022, 18:11
Αυτο τωρα ας το αφησουμε ησυχο..
Γιατι? Δεν εχει αναλυθει κ πολυ εδω μεσα...:lol:
stefanos
17/03/2022, 18:43
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/
Έχει αρκετά είναι σε cst
Tallyban
17/03/2022, 19:15
Φίλε βάλε ένα ATF DXII(το απλό atf),πέντε, έξι ευρώ έχει στα μαγαζιά το λίτρο και τελειωσες.
Φίλε βάλε ένα ATF DXII(το απλό atf),
Άλλαξε ντηλερακι γιατι σε δινει πραμα σιδερωμενο με παπαρούνα..
karellen
18/03/2022, 13:57
Φίλε βάλε ένα ATF DXII(το απλό atf),πέντε, έξι ευρώ έχει στα μαγαζιά το λίτρο και τελειωσες.
Fork oil με 5-6 ευρώ δεν δίνουν ούτε στους φυλακισμένους.
DoctoR_k6
18/03/2022, 14:11
Fork oil με 5-6 ευρώ δεν δίνουν ούτε στους φυλακισμένους.
Δεν του εδωσε λαδι μπροστινου.
Ενα λαδι των 5-6ε. Βεβαια μπορουσε να προτεινει κ friol... :lol:
Δεν του εδωσε λαδι μπροστινου.
Ουτε για πυργο σε ΑΜΧ30 δεν κανει αυτο ρε..
DoctoR_k6
18/03/2022, 14:52
Ουτε για πυργο σε ΑΜΧ30 δεν κανει αυτο ρε..
Ο καθενας εδω μεσα ο,τι θελει δεν προτεινει?
Ε, ετσι προτεινε κ ο Ταλλυ αυτο το λαδακι.
Ετσι τρεχουν οι παγκοσμιοι...αλλα που να ξερετε εσεις. :lol:
Για motul 10w μάλλον θα πάω! Με 15w θα σκληρύνει πολύ ?? Άμα ρίξω μισό 10αρι και μισό 15αρι θα βγει 12,5?? Μην βαρατε!
karellen
18/03/2022, 16:52
Δε βαράμε,το χουν κάνει πολλοί αυτό το κόλπο,συμπεριλαμβανομένου και εμού σε ΧΤΧ με επιτυχή αποτελέσματα.
πυξιδας990
18/03/2022, 17:57
Δε βαράμε,το χουν κάνει πολλοί αυτό το κόλπο,συμπεριλαμβανομένου και εμού σε ΧΤΧ με επιτυχή αποτελέσματα.
12,5?ελα ρε θηριο..
εγω το σκ 7,5αρια θα βαλω στο dorso
karellen
18/03/2022, 18:04
12,5?ελα ρε θηριο..
εγω το σκ 7,5αρια θα βαλω στο dorso
Ήσαντε σώβρακο ρε Μανόλο :smokin:
12,5?ελα ρε θηριο..
εγω το σκ 7,5αρια θα βαλω στο dorso
Τι μάρκα όμως?? Μπορεί να συμπεριφέρονται σαν 10ρια σε motul. Και έπειτα η μηχανή μου είναι street όχι sm.
doctor_john
18/03/2022, 20:11
Δεν έχει τόση διαφορά, βάλε επώνυμα λάδια για πιρούνι.
Έχε υπόψιν πως το λάδι αλλάζει τα χαρακτηριστικά που διαχειρίζεται, αν θέλεις να διαχειριστείς μεγαλύτερο βάρος
από αυτό που έχουν υπόψιν τους στο εργοστάσιο (συνήθως 65-70kg) είναι καλύτερα να βάλεις αντίστοιχα ελατήρια
έτσι ώστε να έχεις το σύνολο της διαδρομής διαθέσιμο εξαρχής και βλέπεις με τον μηχανικό αν χρειάζεται άλλο λάδι.
υγ: γενικά σε μια τεχνική ερώτηση, αναφέρεις το μοντέλο και τα χιλιόμετρα που έχει. ;)
Er6n του 2008 με 30000 km. Λογικά δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ τα λάδια του. Και η συγκεκριμένη μηχανή απ' όσο έχω διαβάσει αλλά και νιώθω ο ίδιος έχει μαλακο πηρούνι. Για αρχή θα βάλω 10ρια όπως προτείνει και ο κατασκευαστής. Πιθανόν να δω ήδη διάφορα. Αν το νιώθω ακόμα μαλακό θα δω τι θα κάνω! Το σωστότερο είναι να αλλάξεις ελατήρια, έχεις δίκιο. Απλά λέω να κρατήσω το κόστος χαμηλά για αρχή. Αν καταφέρω κάτι έχει καλώς. Αν όχι βλέπουμε. Δεν μπαίνω πίστα ούτε και οδήγηση ιδιαίτερα sport κάνω για να ζητάω κάτι το εξωπραγματικό απ' το πηρούνι. Απλά τον τελευταίο καιρό κάτι δεν Μ αρέσει εκεί μπροστά!
πυξιδας990
18/03/2022, 20:52
Τι μάρκα όμως?? Μπορεί να συμπεριφέρονται σαν 10ρια σε motul. Και έπειτα η μηχανή μου είναι street όχι sm.
Θα σου πω το πρωί που θα κατέβω στη γιαφκα..έχει πολύ πράμα απ' τα καθαρόαιμα σε διάφορα ιξώδες
Tallyban
19/03/2022, 19:47
Έχω ένα λίτρο πηρουνολαδο SAE10 με ΔΙ 100,και ένα λίτρο πάλι SAE10 με ΔΙ 400.
Άμα τα ανάμιξω τι θα βγει;
Έχω ένα λίτρο πηρουνολαδο SAE10 με ΔΙ 100,και ένα λίτρο πάλι SAE10 με ΔΙ 400.
Άμα τα ανάμιξω τι θα βγει;
Αν δεν το δοκιμάσεις στην άκρη της γλώσσας, ότι και να σου πούμε εμείς...
Έχω ένα λίτρο πηρουνολαδο SAE10 με ΔΙ 100,και ένα λίτρο πάλι SAE10 με ΔΙ 400.
Άμα τα ανάμιξω τι θα βγει;
Δεν τα κατέχω!! Περίμενε, θα σου απαντήσει ο oldman!
Έχω ένα λίτρο πηρουνολαδο SAE10 με ΔΙ 100,και ένα λίτρο πάλι SAE10 με ΔΙ 400.
Άμα τα ανάμιξω τι θα βγει;
SAE10 με ΔΙ500
SAE10 με ΔΙ500
Μάλλον με ΔΙ300.....(αναμένω σφαλιάρα του γέρου)
telegonos
20/03/2022, 22:57
Ο μέσος όρος των αριθμών 100 και 400 είναι ο αριθμός 250 μια φορά.
Ο μέσος όρος των αριθμών 100 και 400 είναι ο αριθμός 250 μια φορά.
Σωστός, έβλεπα ένα βίντεο όπου ένας έκανε τέλειο παιχνίδι (300) και κόλλησα :lol:
Έχω ένα λίτρο πηρουνολαδο SAE10 με ΔΙ 100,και ένα λίτρο πάλι SAE10 με ΔΙ 400.
Άμα τα ανάμιξω τι θα βγει;
Βαλε το ενα στο δεξι καλαμι και το αλλο στο αριστερο..
Υ.Γ.
Στο οριο εισαι με τη μαλακια που σε δερνει τελευταια..:D
Er6n του 2008 με 30000 km. Λογικά δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ τα λάδια του. Και η συγκεκριμένη μηχανή απ' όσο έχω διαβάσει αλλά και νιώθω ο ίδιος έχει μαλακο πηρούνι. Για αρχή θα βάλω 10ρια όπως προτείνει και ο κατασκευαστής. Πιθανόν να δω ήδη διάφορα. Αν το νιώθω ακόμα μαλακό θα δω τι θα κάνω! Το σωστότερο είναι να αλλάξεις ελατήρια, έχεις δίκιο. Απλά λέω να κρατήσω το κόστος χαμηλά για αρχή. Αν καταφέρω κάτι έχει καλώς. Αν όχι βλέπουμε. Δεν μπαίνω πίστα ούτε και οδήγηση ιδιαίτερα sport κάνω για να ζητάω κάτι το εξωπραγματικό απ' το πηρούνι. Απλά τον τελευταίο καιρό κάτι δεν Μ αρέσει εκεί μπροστά!
Καλησπέρα φίλε μου, λάδια υπάρχουν πολλά και καλά, εγώ από τα διάφορα που έχω δοκιμάσει προτιμώ τα WP.
Σου συστήνω επίσης αυτά τα προοδευτικά ελατήρια για το μοντέλο σου:
https://www.louis.eu/artikel/wirth-progressiv-fork-springs/10045856
Το πιρούνι των πρώτων γενεών Er είναι όντως υπερβολικά μαλακό και αυτά τα ελατήρια βελτιώνουν πάρα πολύ το φρενάρισμα και το στρίψιμο σε μεγάλο βαθμό και χωρίς να αλλάζουν δραστικά τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς της ανάρτησης.
Στα μεταγενέστερα μοντέλα με το πολύ σκληρότερο πιρούνι ταιριάζουν καλύτερα τα γραμμικά ελατήρια (Ohlins, HyperPro κλπ).
Η μοτοσικλέτα σου θα γίνει ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.
Σε ευχαριστώ Tsber. Θα το έχω υπόψιν μου! Έχω αρχίσει και την σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή των ελατηρίων
doctor_john
22/03/2022, 07:17
Αν μπορεί κάποιος να σου εξηγήσει την διαφορά των προοδευτικών ελατηρίων με τα μη προοδευτικά
για να διαλέξεις.
Και τα δύο αξίζουν τον κόπο γιατί είναι πιρουνάρα και είναι κρίμα να είναι στημένο για λιγότερα κιλά.
Αν μπορεί κάποιος να σου εξηγήσει την διαφορά των προοδευτικών ελατηρίων με τα μη προοδευτικά
για να διαλέξεις.
Και τα δύο αξίζουν τον κόπο γιατί είναι πιρουνάρα και είναι κρίμα να είναι στημένο για λιγότερα κιλά.
Καλημέρα φίλε μου, θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια που συζητούσα το συγκεκριμένο θέμα στο διεθνές site της Kawasaki και υπήρχε από τότε το μπέρδεμα με το μαλακό μπροστινό που από τη δεύτερη γενιά και μετά έγινε θεόσκληρο.
Από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω πως επειδή η πρώτη γενιά είναι εξελιγμένη εξ αρχής να λειτουργεί (πολύ) μαλακό μπροστά - σκληρό πίσω, τα γραμμικά ελατήρια δεν της ταιριάζουν. Επειδή ο φίλος έγραψε ότι δεν το ψάχνει πολύ με σπορ οδήγηση νομίζω ότι και οι ρυθμίσεις θα τον μπερδέψουν περισσότερο ενώ τα συγκεκριμένα προοδευτικά είναι ουσιαστικά μία plug and play λύση και σχεδιασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Το πιρούνι είναι όντως ποιοτικό αλλά της κατηγορίας φτηνό και καλό. Θυμάμαι ότι τα μαμά ελατήρια ήταν τόσο μικροσκοπικά που νόμιζα ότι είχα αγοράσει λάθος σετ όταν τα αντικατέστησα :lol:
Πάντως το συγκεκριμένο στήσιμο έγινε μετά της μόδας για ένα διάστημα, και το εργοστάσιο έκανε απίθανη δουλειά για το budget που διέθετε, μαζί με το μικρό βάρος, το εξαιρετικό packaging και την απευθείας στήριξη του κινητήρα στο πλαίσιο, απόδειξη τα πέντε αστέρια που έδωσε το MCN σε entry level μηχανάκι, που δεν τα έδιναν ούτε σε μοτοσικλέτες τριπλάσιας τιμής:
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/kawasaki/er-6n/2005/
Λύσεις και επιλογές υπάρχουν πολλές βέβαια και είναι καλό να ακούγονται διάφορες προτάσεις :a013:
Στα προοδευτικά ελατήρια η σκληρότητα τους αλλάζει... προοδευτικά κατά το μήκος της διαδρομής τους. Στην αρχή είναι πιο μαλακά και όσο μεγαλώνει η διαδρομή, όσο περισσότερο συμπιέζονται δηλαδή γίνονται πιο σκληρά. Το πλεονέκτημα τους νομίζω είναι πως συνδυάζουν άνεση σε χαλαρές διαδρομές και σε μικρές ανωμαλίες του δρόμου και όταν χρειαστεί έχουν και την απαραίτητη σκληρότητα. Τα γραμμικά απ' την άλλη έχουν την ίδια σκληρότητα σε όλο το μήκος τους. Χοντρικά και απλοποιημένα!
Από κει και πέρα άλλα πλεονεκτήματα και μειονέκτημα τους δεν ξέρω! Τα προοδευτικά πάντως μου φαίνονται πιο κατάλληλα για το είδος χρήσης που κάνω στη μηχανή
Χοντρικά και απλοποιημένα!
Μια χαρα αρκει να αλλαξεις την "σκληροτητα" με την "συμπιεση"
Ουσιαστικα αποτελουνται απο πολλες σπειρες με διαφορετικο βημα αρα διαφορετικες >σταθερες< (το κ στο νομο του Hooke..)
Το περίμενα οτι θα με διορθώσεις!!
Άλλαξα τα λάδια σήμερα! Έβαλα τα 10ρια της ipone. Αυτά βρήκα στο πιο κοντινό μαγαζί. Επί ευκαιρίας άλλαξα και τακάκια μπροστά με τα sbs evo sinter που είχα δει να προτείνει σε ένα παλιό θέμα ο Tsber για την ίδια μηχανή!
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να την κάνω βόλτα. Τελείωσα ακριβώς την ώρα που έπρεπε να πάρω τον μικρό από τον παιδικό. Θα δούμε αύριο πηγαίνοντας στην δουλειά!
Μην ψάχνω κάνα καλάμι στο δρόμο φοβάμαι!!!
Το περίμενα οτι θα με διορθώσεις!!
Άλλαξα τα λάδια σήμερα! Έβαλα τα 10ρια της ipone. Αυτά βρήκα στο πιο κοντινό μαγαζί. Επί ευκαιρίας άλλαξα και τακάκια μπροστά με τα sbs evo sinter που είχα δει να προτείνει σε ένα παλιό θέμα ο Tsber για την ίδια μηχανή!
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να την κάνω βόλτα. Τελείωσα ακριβώς την ώρα που έπρεπε να πάρω τον μικρό από τον παιδικό. Θα δούμε αύριο πηγαίνοντας στην δουλειά!
Μην ψάχνω κάνα καλάμι στο δρόμο φοβάμαι!!!
Μεγειά σου, τα τακάκια, θέλουν καλό στρώσιμο για 100+ χιλιόμετρα.
Αν θέλεις πήγαινε σε καμιά αλάνα ή άδειο πάρκινγκ, ανέβασε κάποια ασφαλή ταχύτητα και φρέναρε χωρίς να σταματήσεις τελείως, να έχεις αέρα δηλαδή να κυκλοφορεί ανάμεσα σε τακάκι και δίσκο, κάνε το επανειλημμένα όσες φορές μπορείς για πιο σωστό και γρήγορα στρώσιμο.
Καλοπάτητα, θα χαρώ να ακούσω τις εντυπώσεις σου :)
Μην ψάχνω κάνα καλάμι στο δρόμο φοβάμαι!!!
Στον δρομο θα το ψαχνεις μονο αν το λυσσαξεις στην σουζα το μοτορι..
Tο ματι σου φοβαμαι σε κανενα endo..
Στον δρομο θα το ψαχνεις μονο αν το λυσσαξεις στην σουζα το μοτορι..
Tο ματι σου φοβαμαι σε κανενα endo..
Δεν κάνω τέτοια πράγματα! Είμαι καλό παιδί!
Λοιπόν έκανα μια μικρή διαδρομή σήμερα μέχρι τη δουλειά.
Δεν πρόλαβα να καταλάβω και πολλά ούτε να πιέσω ιδιαίτερα. Έχω την εντύπωση πως βελτιώθηκε ελαφρώς το μπροστινό σύστημα. Μπορεί να είναι και ψυχολογικό! Οχι κάποια έντονη αλλαγή αλλά σαν να μου φαίνεται πιο σφιχτό, πιο σταθερό. Σαν να πατάει καλύτερα με λίγα λόγια. Τα ελατήρια όμως μάλλον δεν τα γλιτώνουμε! Με μπριζωσατε! Νόμιζα ότι κόστιζαν και αρκετά περισσότερο.
Όσον αφορά τα τακάκια θέλουν στρώσιμο. Για την ώρα μου φάνηκε χειρότερο το φρενάρισμα από τα Brembo που είχα πριν αλλά έκανα μόλις 5 χμ. Ούτε να ζεσταθούν δεν πρόλαβαν.
Ένα πρόβλημα που παρατήρησα χθες οταν σήκωσα το μπροστινό ήταν ότι η ρόδα δεν γυρνούσε ελεύθερη. Τα τακάκια ακουμπούσαν στους δίσκους και δημιουργούσε μια μικρή αντίσταση και έναν ήχο γρατσουνισματος. Δεν άλλαξε ούτε μετά το καθάρισμα των δαγκανων. Ένα πρόχειρο επιφανειακό καθάρισμα έκανα βέβαια. Δεν έβγαλα τα πιστονακια. Πιστεύετε θέλουν αλλαγή τα λαστιχακια των πιστονιων? Τι άλλο θα μπορούσε να είναι?
Ορίστε και ένα φωτό ντοκουμέντο!!
434829
doctor_john
23/03/2022, 19:10
Εφόσον μπορούν και κινούνται στους άξονες που έχουν μη σε ανησυχεί.
Ακουμπάνε λίγο τα τακάκια στους δίσκους για να είναι σε σωστή θερμοκρασία το σύστημα και να
διατηρείται καθαρό.
george.S
23/03/2022, 19:20
Εφόσον μπορούν και κίνούνται στους άξονες που έχουν μη σε ανυσηχεί.
Ακουμπάνε λίγο τα τακάκια στους δίσκους για να είναι σε σωστή θερμοκρασία το σύστημα και να
διατηρείται καθαρό.
Σίγουρα ισχύει αυτό? Περίεργο μου φαίνεται
Δεν κάνω τέτοια πράγματα! Είμαι καλό παιδί!
Λοιπόν έκανα μια μικρή διαδρομή σήμερα μέχρι τη δουλειά.
Δεν πρόλαβα να καταλάβω και πολλά ούτε να πιέσω ιδιαίτερα. Έχω την εντύπωση πως βελτιώθηκε ελαφρώς το μπροστινό σύστημα. Μπορεί να είναι και ψυχολογικό! Οχι κάποια έντονη αλλαγή αλλά σαν να μου φαίνεται πιο σφιχτό, πιο σταθερό. Σαν να πατάει καλύτερα με λίγα λόγια. Τα ελατήρια όμως μάλλον δεν τα γλιτώνουμε! Με μπριζωσατε! Νόμιζα ότι κόστιζαν και αρκετά περισσότερο.
Όσον αφορά τα τακάκια θέλουν στρώσιμο. Για την ώρα μου φάνηκε χειρότερο το φρενάρισμα από τα Brembo που είχα πριν αλλά έκανα μόλις 5 χμ. Ούτε να ζεσταθούν δεν πρόλαβαν.
Ένα πρόβλημα που παρατήρησα χθες οταν σήκωσα το μπροστινό ήταν ότι η ρόδα δεν γυρνούσε ελεύθερη. Τα τακάκια ακουμπούσαν στους δίσκους και δημιουργούσε μια μικρή αντίσταση και έναν ήχο γρατσουνισματος. Δεν άλλαξε ούτε μετά το καθάρισμα των δαγκανων. Ένα πρόχειρο επιφανειακό καθάρισμα έκανα βέβαια. Δεν έβγαλα τα πιστονακια. Πιστεύετε θέλουν αλλαγή τα λαστιχακια των πιστονιων? Τι άλλο θα μπορούσε να είναι?
Ορίστε και ένα φωτό ντοκουμέντο!!
434829
Είναι νορμάλ η αντίσταση αυτή όπως έγραψε και ο Doctor, μη σε ανησυχεί.
Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει τις αλλαγές, από ότι κατάλαβα χρησιμοποιείς τη μοτοσικλέτα καθημερινά οπότε αυτό θα γίνει σχετικά σύντομα και γρήγορα θα σχηματίσεις μια πιο σφαιρική γνώμη.
doctor_john
23/03/2022, 21:26
Σίγουρα ισχύει αυτό? Περίεργο μου φαίνεται
Αν τα αφήσουμε να παγώσουν δεν θα έχουμε ένα μικρό χρόνο μέχρι να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας;
Και αν πιάσει κανα πετραδάκι στην εφαρμογή έτσι ανοικτά που θα ναι; :lol:
Στην βροχή δεν κάνεις 2-3 πατήματα να καθαρίσει αν καταλάβεις άμμο;
telegonos
23/03/2022, 22:01
Αυτό με τα ελατήρια, γιατί το γράφεις; Μέτρησες βυθίσεις, μηχανής σκέτης, και με εσένα επάνω, και σου βγαίνουν εκτός προδιαγραφών τα νούμερα;
Το ελατήριο να ξέρεις είναι απλά ένα ελατήριο, αρκεί να κρατάει την μηχανή στις βυθίσεις που πρέπει. Αν το ελατήριο μετράει τα σωστά νούμερα στην βυθιση με σκέτη μηχανή, και με τον αναβάτη απάνω, και ΠΑΡΟΛΑΥΑΤΑ δεν μας αρέσει η συμπεριφορά, τότε ψάχνουμε το υδραυλικό μέρος της ανάρτησης τι αποσβένει και τι θα έπρεπε να αποσβένει, όχι το ελατήριο.
Συνήθως για street μοτοσυκλέτες με 120 mm συνολική διαδρομή, σωστά νούμερα βύθισης θεωρούνται τα 10-15mm βυθιση με σκέτο το βάρος της μοτό, και 30-40 mm με τον αναβάτη επάνω. Αν μετρήσεις, και τα βρείς σωστά ή αν έρθουν από την ρύθμιση προφόρτισης σωστά, τότε δεν συντρέχει λόγος να αλλάζεις ελατήρια.
Μην σε παραμυθιάζουν οι καταναλωτικές μόδες του να αλλάζουμε πράγματα χωρίς να υπάρχει sony και καλά λόγος.
Τέλος, το υδραυλικό σύστημα των αποσβέσεων, είναι για να νικάει τις ταλαντώσεις του ελατηρίου. Αν το ελατήριο αλλαχθεί, και μπει άλλο, με διαφορετικές δυνάμεις, τότε πρέπει και το σύστημα απόσβεσης να τροποποιηθεί για το διαφορετικό ελατήριο. Με πιο απλό παράδειγμα, δεν βάζεις ένα σκληρότερο ελατήριο, και αφήνεις λάδια-αποσβέσεις τα ίδια, πρέπει να τα σφίξεις κι αυτά, αλλοιώς το ισχυρότερο ελατήριο, θα κάνει τις στάνταρ αποσβέσεις να φαίνονται πιο ανίσχυρες να το νικήσουν.
Την μηχανή την αγόρασα πριν 2μιση χρόνια με το σκεπτικό να την κρατήσω κάνα 2 χρόνια, να με βάλει στον χώρο της μοτοσυκλέτας, να την μάθω, να κάνω και κανα σχολείο ασφαλής οδήγησης και ύστερα να πάρω άλλη μηχανή πιο δυνατή και πιο "σοβαρή" . Θα Μ αρεσε να μπαίνω και πίστα μια στο τόσο. Λίγο η πανδημία όμως που ξέσπασε μερικούς μήνες μετά την αγορά της, λίγο ο ερχομός του μπέμπη κάνα χρόνο αργότερα με αγορά αυτοκινήτου και περισσότερα έξοδα γενικότερα αλλά και έλλειψη χρονου άλλαξαν τα σχέδια. Δεν σκοπεύω να την αλλάξω σύντομα αλλά μιας και ο μικρός μεγαλώνει και αρχίζω σιγά σιγά να έχω λίγο περισσότερο χρόνο σκέφτομαι να κάνω κάποιο σχολείο ασφαλής ή σπορ οδήγησης και να δοκιμάσω και πίστα. Για αυτό και προσπαθώ στο μετρό του δυνατού πάντα και συγκρατώντας το κόστος σε λογικά πλαίσια να την "ετοιμάσω" για πιο σπορ οδήγηση. Προφανώς ξέρω τα σπορ όρια της μηχανης δεν πάω να την μετατρέψω σε κάτι που δεν είναι απλά μια μικρή βελτίωση. Σκοπεύω τις επόμενες βδομάδες να της αλλάξω και λάστιχα. Αυτά που έχω τώρα τα Pirelli diablo έχουν κάνει ήδη γύρω στα 15000 χμ και είναι έτσι και αλλιώς σκληρά ελαστικά. Μου έχουν προτείνει τα diablo corsa 2. Δεν με πειράζει τόσο αν κρατήσουν για πολύ λιγότερο αλλά τουλάχιστον για μια φορά θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο μαλακό, πιο σπορ ελαστικό!
Tallyban
24/03/2022, 19:49
Δηλαδή άμα αναμιξω SAE 10 με ΔΙ 100 μαζί με SAE15 με ΔΙ 200,θα βγει SAE 12.5 με ΔΙ 150;
Πολύ απλοϊκό μου φαίνεται,είναι όντως έτσι;
Δηλαδή άμα αναμιξω SAE 10 με ΔΙ 100 μαζί με SAE15 με ΔΙ 200,θα βγει SAE 12.5 με ΔΙ 150;
Πολύ απλοϊκό μου φαίνεται,είναι όντως έτσι;
Τελευταια φορα, 'νταξ..?? :D
https://courses.chemeng.ntua.gr/download/2002
Tallyban
29/03/2022, 19:22
Συγγνώμη,αλλά για το παράδειγμα μου ποιο τύπο πρέπει να χρησιμοποιήσω;
Οποιον θες αρκει πρωτα να τον αποδειξεις μαθηματικα και πειραματικα
telegonos
29/03/2022, 21:12
Δηλαδή άμα αναμιξω SAE 10 με ΔΙ 100 μαζί με SAE15 με ΔΙ 200,θα βγει SAE 12.5 με ΔΙ 150;
Πολύ απλοϊκό μου φαίνεται,είναι όντως έτσι;
Εφόσον είναι ίση ποσότητα, και δεν αντιδρούν-επιδρούν μεταξύ τους δημιουργώντας τρίτα χαρακτηριστικά, δεν είναι λογικό να ισχύει;
Tallyban
30/03/2022, 20:09
Όσους διαδικτυακούς υπολογιστές ανάμιξης βρήκα πρόχειρα,ούτε ένας δεν εμπλέκει ιξώδες με δείκτη ιξώδους..
Αν βρείτε κάτι άλλο θα με ενδιέφερε να το δω..
Όσους διαδικτυακούς υπολογιστές ανάμιξης βρήκα πρόχειρα,ούτε ένας δεν εμπλέκει ιξώδες με δείκτη ιξώδους..
Αρα, που καταληγουμε..??
Tallyban
31/03/2022, 19:18
Αυτό που καταλήγω (μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου),είναι ότι αυτό που λένε οι γκουρού των αναρτήσεων είναι λάθος.Οτι δηλαδή ανακατεύεις πηρουνολαδο 15αρι με 10αρι και παίρνεις 12.5αρι.
Tallyban
31/03/2022, 19:21
Αυτό ισχύει μόνο όταν τα προς ανάμιξη πηρουνολαδα έχουν τον ίδιο δείκτη ιξώδους.
stefanos
31/03/2022, 20:13
Πώς είναι δυνατόν να μπλέκεται το ιξώδες με το ΔΙ.
Το ιξώδες μετριέται πάντα σε κάποια θερμοκρασία για να έχει νόημα η σύγκριση.
Το ΔΙ είναι αδιάστατο μέγεθος που "δείχνει" τη συμπεριφορά στην θερμοκρασία συγκριτικά με κάποιες πρότυπες καμπύλες.
Αυτό που καταλήγω (μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου)
Το παρακατω αποτελει αποδειξη του αντιθετου, ή μπαααα..??
Το παρακατω αποτελει αποδειξη του αντιθετου, ή μπαααα..??
Το ένα το βλέπω μεγαλύτερο από το άλλο. Το αναμικτο μέγεθος έχει θέμα στην απόδοση?
Οχι ρε.. απλα γερνει..
Γέρνει ή τον παίρνει;;;;;;;
Οπως ειναι μαθημενος ο καθενας ρεεε..
Tallyban
01/04/2022, 20:09
Δηλαδή άμα βάλω στο ένα καλαμι SAE15 με ΔΙ 100 και στο άλλο SAE 15 με ΔΙ 400 δε τρέχει τίποτα;;;;
Δηλαδή άμα βάλω στο ένα καλαμι SAE15 με ΔΙ 100 και στο άλλο SAE 15 με ΔΙ 400 δε τρέχει τίποτα;;;;
Βάλτο να πάει στο διαλα να μας φύγει η περιέργεια :D
stefanos
01/04/2022, 20:49
Δηλαδή άμα βάλω στο ένα καλαμι SAE15 με ΔΙ 100 και στο άλλο SAE 15 με ΔΙ 400 δε τρέχει τίποτα;;;;
Αν τα αναμείξεις πριν τα βάλεις δεν τρέχει τίποτα
Αν τα αναμείξεις πριν τα βάλεις δεν τρέχει τίποτα
Να μην τα ζεστάνει λίγο πριν τα ανακατέψει?
stefanos
02/04/2022, 10:09
Να μην τα ζεστάνει λίγο πριν τα ανακατέψει?
Θεωρητικά το να ανακατεύεις λάδια λογικά γεννά ερωτήματα οπότε υπάρχει βάση σε τέτοιου είδους προβληματισμούς.
Πρακτικά οι απαιτήσεις από τις αναρτήσεις είναι τόσο μεγάλες και το αποτέλεσμα τόσο φτωχό με τις υπάρχουσες τεχνολογίες που πραγματικά
στ @ρΧ!D!@ μας η επιρροή του VI.
πυξιδας990
02/04/2022, 10:37
εγω εβαλα ipone μεσα μιξη 5αρι με 10αρι και δουλευει ρολοι,μαμα το ντορσο ερχεται με 5αρι λαδι
karellen
02/04/2022, 11:00
Δηλαδή άμα βάλω στο ένα καλαμι SAE15 με ΔΙ 100 και στο άλλο SAE 15 με ΔΙ 400 δε τρέχει τίποτα;;;;
Στις δεξιές στροφές θα έχεις καλύτερη απόσβεση ενώ στις αριστερές επαναφορά.
Tallyban
04/04/2022, 19:59
435065
Tallyban
04/04/2022, 20:05
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Στη φωτογραφία στα ψιλά γράμματα το αναφέρει
ξεκάθαρα, ισχύει μόνο για λάδια ίδιου ΔΙ.
Διαφορετικό ΔΙ=άλλο λάδι
Ακόμα και με νοημοσύνη μπατιρη Γυφτοελληνα με το κουρέλι παπί (εγώ είμαι αυτός) το κατάλαβα.
Είναι όπως τα δυναμοκλειδα του moto gr, για να τα συγκρίνεις με τα κοινά του εμπορίου πρέπει αμφότερα να είναι καλιμπραρισμενα.
Δεν μας λες κι εμας τι καταλαβες γιατι δεν καταλαβαμε τι επρεπε να καταλαβεις που δεν το καταλαβαινουμε εμεις..:smokin:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Στη φωτογραφία στα ψιλά γράμματα το αναφέρει
ξεκάθαρα, ισχύει μόνο για λάδια ίδιου ΔΙ.
Διαφορετικό ΔΙ=άλλο λάδι
Ακόμα και με νοημοσύνη μπατιρη Γυφτοελληνα με το κουρέλι παπί (εγώ είμαι αυτός) το κατάλαβα.
Είναι όπως τα δυναμοκλειδα του moto gr, για να τα συγκρίνεις με τα κοινά του εμπορίου πρέπει αμφότερα να είναι καλιμπραρισμενα.
Η νοημοσύνη είναι άσχετη με την κατοχή κουρελόπαπου και την έλλειψη ρευστού πάντως. Τώρα βέβαια που το είπες, ίσως σχετίζεται με την επιλογή μοτοσυκλέτας με μικρό μεταξονιο ή με μονή δισκόπλακα! :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.