View Full Version : BMW R1300 GS/Adventure, M1300 GS (2023)
Tallyban
04/10/2023, 19:19
Το αμερικανικό σάιτ αναφέρει ότι εκεί θα είναι διαθέσιμη και η Option 719 Tramuntana.
Άγνωστο αν προορίζεται και για τις βαλκανικές αγορές.
https://vm.tiktok.com/ZGJcHuaM1/
Το αμερικανικό σάιτ αναφέρει ότι εκεί θα είναι διαθέσιμη και η Option 719 Tramuntana.
Άγνωστο αν προορίζεται και για τις βαλκανικές αγορές.
Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη. +3070€ για τα αξεσουάρ και το χρώμα.
https://www.bmw-motorrad.gr/el/models/adventure/r1300gs/option719-tramuntana.html
road spirit
18/10/2023, 15:25
Την έχω δεί live, την έκδοση με το μπλέ χρώμα.
Είναι πολύ πιο ωραία από ότι δείχνει στις φωτό.
https://youtu.be/Df7X6UhP_kQ?si=t3IXdJp_OB0yoQDP
https://youtu.be/njE_uMqxvi0?si=2aNIdym74EIqBb-v
https://youtu.be/qILOg1sB1B4?si=wAaY7G2D5STK7qKN
giorgosb
23/10/2023, 15:59
"247 κιλά ήταν η R 1300 GS Option 719 που ζυγίσαμε στην BMW-Sfakianakis"
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/zygizoyme-stin-ellada-neo-bmw-r1300gs-kai-sygkrinoyme-me-tis-proigoymenes-genies
doctor_john
23/10/2023, 16:16
Το λινκ δεδειχνειμποξερ :cool:
giorgosb
23/10/2023, 16:31
Το λινκ δεδειχνειμποξερ :cool:
Fixed :a05:
PortisHead
24/10/2023, 07:57
Αν δεν κανω καπου λαθος....
1980 797cc
1987 980cc
1994 1100cc
1999 1150cc
2004 1170cc
2019 1250cc
2024 1300cc
...αν δεν βγει σε HEMI 426cui (6.9 lit) εγώ δεν ασχολουμαι αλλο με ημίμετρα.
doctor_john
24/10/2023, 08:13
Δε φταίμε εμείς! δε βλέπεις τι έκαναν οι υπόλοιποι; τι να κάνουμε, μας λέγανε χαλάτε τη μουαγιέ.. :cool:
To R18; ουτε κουβέντα;
Ρε πστμ σαν Voge μοιάζει το μαμημένο. :lol::lol:
peterTHErider
24/10/2023, 10:41
"247 κιλά ήταν η R 1300 GS Option 719 που ζυγίσαμε στην BMW-Sfakianakis"
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/zygizoyme-stin-ellada-neo-bmw-r1300gs-kai-sygkrinoyme-me-tis-proigoymenes-genies
247 χωρίς καύσιμο...
γελάνε και οι πέτρες...
247 χωρίς καύσιμο...
γελάνε και οι πέτρες...
Νομίζω πάνω από το μισό ντεπόζιτο και με φουλ εξοπλισμό τους βγήκε 247.
Όχι ότι με ενδιαφέρει κι όλας
Μετρήσεις βάρους MOTO
BMW R1200GS
2004 – 235 γεμάτα κιλά
2008 – 245 γεμάτα κιλά / 230 χωρίς καύσιμο
BMW R1200GS L/C
2013 – 245,5 γεμάτα κιλά / 230,5 χωρίς καύσιμο
BMW R1250GS L/C
2019 – 260 γεμάτα κιλά / 245 χωρίς καύσιμο
BMW R1300GS L/C
2023 – Κατασκευαστής: 237Kg γεμάτη / Μέτρηση ΜΟΤΟ: 247kg χωρίς βενζίνη
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ ΒΑΡΥ
.....
doctor_john
24/10/2023, 12:54
Δεν έχω καταλαβει τι προβληματίζει με το βάρος της.
Και οι προηγούμενες γενιές τόσο ήταν είχε κάνεις πρόβλημα;
Αν οι δημοσιογράφοι θέλουν να το συγκρίνουν με multy η κάποιο άλλο αλλάζει κάτι;
Δεν είχαμε πρόβλημα με 85 και 95hp θα υπάρξει τώρα με 140;
Johny the Fox
24/10/2023, 13:17
Το gs απο κατηγορια ''φτερου'' καταντησε ελεφας. Διεθνως απατο θα παει.Επισης ο Κουτσουμπας την επομενη εβδομαδα θα επισκεφτει τον Λευκο οικο .
Lioulios
24/10/2023, 16:25
Εγω βλεπω πως αυτο το εκτρωμα θα επιφερει αυξηση στην τιμη των μεταχ/νων προηγουμενης χρονολογιας .
Σε βαθος χρονου και την απολυση των υπευθήνων μιας και θα σταματησει να πουλαει τον πατο του.
basilis_k6
24/10/2023, 16:48
Εγω βλεπω πως αυτο το εκτρωμα θα επιφερει αυξηση στην τιμη των μεταχ/νων προηγουμενης χρονολογιας .
Σε βαθος χρονου και την απολυση των υπευθήνων μιας και θα σταματησει να πουλαει τον πατο του.
δεν αρεσει γενικα και εχει πολυ κακες κριτικες για το design αλλα ποτε δεν πουλαγε λογω ομορφιας. το 1150 ηταν το αισχος το ιδιο και πουλαγε. αυτο θα πουλησει οπως ολα τα gs, παρα πολυ.
doctor_john
24/10/2023, 17:26
Βαζε κάνα λινκ Βασίλη και έχω πήξει ..
260κ είναι γεμάτο το multi σε rally..
Johny the Fox
24/10/2023, 17:45
προς τι ο περι του βαρους του νεου πενφε προβληματισμος ;Μιλαμε για αμιγως τουριστικο ον-οφ,η μηπως για κανα μανιτζεβελο σουπερμοταρντ;Πεντε κιλα πανω-πεντε κατω δεν αλλαζουν την χρηση που ειναι προορισμενο. Θα γ@μηθει να πουλαει ακομα και 280 κιλα να το πηγαιναν Το v4s ειναι (ουτε καν ηξερα το βαρος του -τωρα το κοιταξα )240 κιλα και δικαβαλο με την προικα μεσα στο τριβαλιτζο σιγουρα φευγει πανω απο τα 420 κιλα και ταξιδευει και προσπερναει με μονιμη μια εκτη στο σασμαν.
peterTHErider
24/10/2023, 21:59
Βαζε κάνα λινκ Βασίλη και έχω πήξει ..
260κ είναι γεμάτο το multi σε rally..
Το rally που κολλάει?
Το κανονικό με τα ραντάρ-θερμαινόμενα και κεντρικό σταντ το ζύγισε το μοτο στις ίδιες ζυγαριές Γεμάτο 252 κιλά. Άδειο 237.αρα - 10 από το αντίστοιχο gs.
Ναι αλλά μερικοί έχουν προτίμηση στις τσουπωτές , πως θα γίνει δηλαδή
doctor_john
24/10/2023, 22:28
Φουλ εξοπλισμένο gs και με ακτίνες ζύγισαν στο λινκ δεν πρέπει να είναι αντίστοιχη η έκδοση του multi; :rolleyes:
260 λένε, εν το μεταξύ. Τους έχεις εμπιστοσύνη;
peterTHErider
25/10/2023, 09:01
Φουλ εξοπλισμένο gs και με ακτίνες ζύγισαν στο λινκ δεν πρέπει να είναι αντίστοιχη η έκδοση του multi; :rolleyes:
260 λένε, εν το μεταξύ. Τους έχεις εμπιστοσύνη;
Μα σου ξαναλέω, το μοτο μέτρησε το v4s travel-radar.φουλ εξοπλισμένο δηλαδή.
Πάλι μου λες τα 260 του rally που έχει 30αρι ντεποζιτο.αυτό θα το συγκρίνεις του χρόνου με το gs adventure.
https://www.bikeit.gr/on-off-bmw/item/36052-test-bmw-r-1300-gs-2024-apostoli-stin-ispania?m=1
DoctoR_k6
25/10/2023, 09:29
Το GS παντα ηταν πληθωρικο και μπαμπατσικο που λεμε.
Ηταν διαφορετικη κατηγορια απο το Μουλτι.
Το οποιο οταν πρωτοβγηκε ηταν κατηγορια TDM.
Απλα αλλαξε μετα απο χρονια και μπηκε στα σουπερ ον-οφ (ας πουμε) με κινητηρες sbk.
Το κονσεπτ ηταν διαφορετικο απο το GS και λογικο ειναι να μην εχουν την ιδια βαση και φαινεται.
Τωρα για 10 κιλα κλαιν μαιν...
doctor_john
25/10/2023, 10:04
Καλά δεν συγκρίνω με σκοπό την διαφορά, το είπα για να δείξω πως και άλλα κοντινά στο ύφος μοντέλα έχουν αντίστοιχα κιλά και δεν τρέχει τίποτα.
Δεν ξέρω δεν με προβλημάτισαν ποτέ περισσότερο από εμένα .
Από την άλλη πώς να ελαφρύνουν τέτοια συνολα..
peterTHErider
25/10/2023, 11:15
Ναι αλλά η BMW φέτος έκανε μεγάλη προσπάθεια και διαφημίζει πολύ την μείωση βάρους. Για αυτό και μόνο το σχολιάζω γιατί επί της ουσίας σε τέτοια μηχανάκια 5 πάνω 5 κάτω μικρή διαφορά έχουν.
Άλλαξε το πλαίσιο και το υποπλαισιο με νέα ελαφρύτερα και τελικά δεν πήρε αυτό που ηθελε!
https://www.bikeit.gr/on-off-bmw/item/36052-test-bmw-r-1300-gs-2024-apostoli-stin-ispania?m=1
τη συνειδητοποίηση ότι είναι σχεδόν εξωπραγματικό το πόσο εύκολο είναι αυτό το μεγάλο και βαρύ μηχάνημα των 1300 κ.εκ. και των 237 κιλών να μπει στο χώμα. Με τη βοήθεια του πιο συμπαγούς μεγέθους, η εξαιρετική ανάρτηση και κυρίως το χαμηλό κέντρο βάρους, κάνει το GS εντυπωσιακό. Όταν μπήκαμε σε μαλακό χώμα ανάμεσα σε μερικά νεαρά έλατα, το GS τα πήγε καλύτερα από το προσωπικό μου Ténéré 700
:eleison:
Και όμως όλοι αυτό λένε, το πόσο ανέλπιστα καλό είναι στο χώμα ενα τόσο βαρύ και μεγάλο μηχανάκι, ακόμα και οδηγοί που καβαλάνε καθαρόαιμα enduro και είναι και γρήγοροι με αυτά .
Εκεί έχουν πετύχει την συνταγή της BMW σύν όλο το υπόλοιπο πακέτο που εννοείται οτι για τους περισσότερους ειδικά τους αγοραστές είναι πιο σημαντικό.
peterTHErider
25/10/2023, 18:44
Γενικά γιατί να πάρεις ένα τέτοιου είδους μηχανάκι για να κάνεις κάτι παραπάνω από μια απλή διάβαση στο χώμα?
Αλήθεια δεν καταλαβαίνω γιατί το χώμα το βάζουνε ως κριτήριο και ως θετικό η αρνητικό.
Θες σοβαρό χώμα? Πάρε τ7 ή 890 ή Norden ή desert x ή gs 900 adventure. Με 21 τροχό και χωμάτινες καταβολές.
Για σοβαρό χώμα.
Αν θες μια απλή άνετη και τσαχπινικη διαβαση μπορείς να δεις το 1300gs και τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Με 250+ κιλά, 19αρη κλπ το χώμα είναι εξ ορισμού περιορισμένο. Εκτός αν είσαι ο Chris birch...
Και όμως όλοι αυτό λένε, το πόσο ανέλπιστα καλό είναι στο χώμα ενα τόσο βαρύ και μεγάλο μηχανάκι, ακόμα και οδηγοί που καβαλάνε καθαρόαιμα enduro και είναι και γρήγοροι με αυτά .
Εκεί έχουν πετύχει την συνταγή της BMW σύν όλο το υπόλοιπο πακέτο που εννοείται οτι για τους περισσότερους ειδικά τους αγοραστές είναι πιο σημαντικό.
Πιστεύεις οτι σε κάνα χρόνο απο τώρα περίπου , θα γράφονται παρόμοιοι διθύραμβοι ή με την έλευση του νέου KTM/Duc/Honda/Yamaha , θα βγουν και κάποιες αδυναμίες ,
που όλως παραδόξως, τώρα δεν πολυφάνηκαν ?
doctoras
25/10/2023, 19:19
Το βαρυδι στην κατασκευή είναι ο μποξέρ και η έξτρα αύξηση μετάλλων που έχει υποστεί
Από την άλλη GS χωρίς μποξέρ θα είναι κάτι αλλο, το βλέπω ομως να έρχεται ποσό αλλο να τον κρατήσουν σε αυτή την κατηγορία
Στις υπόλοιπες όπως roadster και cruiser θα υφίσταται γιατί η χαρακτήρας είναι το ζητούμενο
Στα μεγκα ονοφ όμως θα παίξει μπάλα με έναν εν σειρά όπως τα 900ρια της (εικάζω πάντα) .
peterTHErider
25/10/2023, 20:02
Και γιατί να μην κάνει τον μποξέρ της 4κιλυνδρο??
Με 2 κοντά έμβολα σε κάθε πλευρά θα μαζευτεί πολύ το πλάτος. +ότι μικρότερα έμβολα χρειάζονται μικρότερα τοιχόματα+ότι θα χρειάζεται λιγότερα κυβικά. Ότι έκανε η ντουκατι. Από 1260 πήγε σε 1150 με πιο ελαφρύ μοτέρ.οτι θα κάνει και η κτμ.
Μονό σε εμένα φαίνεται λογική εξέλιξη?
Και το σχήμα και τη μορφή του μποξέρ θα κρατήσει και θα εξελιχθεί όπως πρέπει.
Έτσι και αλλιώς πολλοί bmwαδηκες μόνο που θα βλέπουν σχήμα μποξέρ θα είναι χαρούμενοι!
doctor_john
25/10/2023, 20:06
Ναι αλλά η BMW φέτος έκανε μεγάλη προσπάθεια και διαφημίζει πολύ την μείωση βάρους. Για αυτό και μόνο το σχολιάζω γιατί επί της ουσίας σε τέτοια μηχανάκια 5 πάνω 5 κάτω μικρή διαφορά έχουν.
Άλλαξε το πλαίσιο και το υποπλαισιο με νέα ελαφρύτερα και τελικά δεν πήρε αυτό που ηθελε!
Έτσι το καταλαβαίνω και έχεις δίκιο.
Απο την άλλη μην βλέπουμε μόνο το προφανές, οκ καθησυχάζει (περισσότερο τους ήδη πελάτες) επικοινωνώντας "παιδιά δεν άλλαξε πολύ το μπολντοζάκι".
Προετοιμάζει όμως και τα νέα δεδομένα συντήρησης. πχ το υποπλαίσιο πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να αντέχει όσο άντεχε κ.ο.κ.
panavour
25/10/2023, 20:09
Πάντως στον Σφακιανάκη σήμερα που είχε την επισημη παρουσίαση και πήγα και τις είδα, είδα επιτέλους μια συμμαζεμενη και όμορφη Bmw,εκτός ίσως από το μούτρο,το οποίον όμως σιγά σιγά συνηθίζεται όσο την κοιτάς.
RaGe_Raptor
28/10/2023, 09:47
Παιδιά ήθελα απλώς να γράψω πως η νέα boxer GS είναι απλώς πανέμορφη. Και ταυτόχρονα πίστη στην σχεδιαστική της παράδοση, άμεσα αναγνωρίσιμη ως GS.
Αναμείνατε τσουνάμι φθηνής αντιγραφής από prc
DoctoR_k6
01/11/2023, 16:22
Ωραιο review (https://www.youtube.com/watch?v=o61qyTR35A4)...εμενα μου αρεσει το GS οσο το βλεπω περισσοτερο. :ninja:
MG-KTiNoS
01/11/2023, 21:56
Είναι τόσο ακριβό που αν δεν είσαι ο... Φορτώγκας δεν αξίζει να μπεις στη φασαρία
Σήμερα ανακοίνωσε η BMW ότι αλλάζει η πολιτική της ως προς τη συντήρηση του άξονα. Τα νέα μοντέλα θα θέλουν check κάθε 20.000χλμ και αλλαγή κάθε 80.000χλμ, ενώ τα μοντέλα από 2014 και μετά, check κάθε 20.000χλμ και αλλαγή κ'αθε 60.000χλμ. Κόστος άξονα ~800€, και ~50 λεπτά εργασία. Μιλάμε για ένα κουστουμάκι ~1.000€. :uplate:
Σήμερα ανακοίνωσε η BMW ότι αλλάζει η πολιτική της ως προς τη συντήρηση του άξονα. Τα νέα μοντέλα θα θέλουν check κάθε 20.000χλμ και αλλαγή κάθε 80.000χλμ, ενώ τα μοντέλα από 2014 και μετά, check κάθε 20.000χλμ και αλλαγή κ'αθε 60.000χλμ. Κόστος άξονα ~800€, και ~50 λεπτά εργασία. Μιλάμε για ένα κουστουμάκι ~1.000€. :uplate:
Regular cardan change every 60,000 kilometers
If no defects, damage or heavy rust are found, the cardan shaft on the 1200 and 1250 models with water-cooled boxer engines should be changed, i.e. renewed, at least every 60,000 kilometers. In order to keep the excitement about this subsequent change as low as possible, BMW has come up with a surprisingly customer-friendly solution: regular cardan changes are free of charge for the owners of the vehicles in question. And according to BMW, this even applies "if the exchange limit is reached several times and regardless of the vehicle's age", i.e. for the life of the vehicle.
Η χρέωση ισχύει για το 1300 μόνο μετά από έλεγχο στα 80.000χλμ και αν χρειάζεται αλλαγή ανάλογα με την φθορά. Στα προηγούμενα μοντέλα είναι δωρεάν όσες φορές χρειαστεί αλλαγή.
Πηγή (https://www-motorradonline-de.translate.goog/ratgeber/kardan-wechsel-700-000-bmw-motorraeder-und-r-1300-gs/?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=true)
MG-KTiNoS
02/11/2023, 00:23
είπαμε ότι δεν είναι μηχανάκια για κανονικούς θνητούς?
Το πάμε
Δηλαδή άμα θες 30000 για μηχανάκι για αμάξι πόσα θα θες?
150 λογικά 200?
Άρα τι να κλάσουν 1000 ευρ'ω ρε παίδες?
Άμα έχεις χίλια ευρώ μισθό όμως το κόλπο αλλάζει
Χτυπάς εκείνο το Κινέζικο βε στρομ με 7000 κι είσαι άρχοντας
1η μούρη στο Καβούρι
Προσωπικά δεν θα έδινα για τη γελάδα ακόμα κι αν τάχα (που δεν τα χω)
Δεν έχει τίποτε σπέσιαλ αυτό το μηχανάκι
Τίποτε που δεν μπορείς να κάνεις με το κινέζικο βρε στρομ
ή τίποτα που να το κάνει 5 φορές καλύτερα
Γνώμη μου
Καλύτερα το στέβιο
Ποια 30Κ ρε παιδιά ; Με 20 χιλιάρικα παίρνεις brand BMW και ένα μοντέλο με ιστορία που όταν πρωτοβγήκε οι Κινέζοι δεν είχαν κατέβει από τα δέντρα.
Αν δεν υπάρχουν (λογικό) δώσε 10Κ πάρε τον κινέζο σου αλλά μη κράζεις.
karellen
02/11/2023, 08:30
Συμφωνώ με το κράξιμο για αλλαγή άξονα στα μόλις 80.000 χλμ.
Αλλά...
Όσοι νομίζετε ότι η ποιότητα κύλισης και η ασφάλεια που νοιώθεις σε μία premium μοτοσυκλέτα BMW-Ducati κλπ συγκρίνεται με ένα κινέζικο Β στρομ είστε μακράν γελασμένοι.
kostaskk
02/11/2023, 08:32
Γερμανική αποτυχία, σαν σχεδιο,ιδέα όλα
Ακόμη μεγάλητερη οποίος δώσει 30κ για να κυκλοφορεί με άδειο τριβαλιτσο στην Αθήνα σε διαδρομές σπιτι-γραφειο. Με 50km/h και κλείνοντας τον δρόμο σε άλλους που δεν χωράνε να τον προσπεράσουν.
Είναι σαν τα iPhone σε μηχανή.
Σαν τις γριές με τα ακριβά,θηριώδες τσιπ.
Καταρχήν λέγανε ,έχουμε άξονα, μπορεί να είναι ποιο βαρύς και με μεγάλητερη περιστροφική αδράνεια-λιγότερο γκάζι, αλλα δεν χρειάζεται συντήρηση και δεν χαλάει ποτέ,, τελικά χαλάει και θες 1000€ ανά 60.000 χιλιόμετρα.
Με αλυσιδραναζα και αν δεν τα λαδωνες και ρυθμίζες ποτέ,ούτε μια φορά ποιο φτηνά θα έρχονταν..
Δεν ξέρω ακόμα αν χρειάζεται να κόψεις -λύσεις όλη την μηχανή κυριολεκτικά στην μέση για να φτάσεις στον συμπλέκτη
Ο boxer έχει τέτοιο πλάτος που δεν ταιριάζει σε μηχανή, εστο ότι το χαμηλό κέντρο βάρους ειναι πλεονέκτημα έχεις έναν στρόφαλο που περιστρέφεται παράλληλα με την μηχανή, δλδ στροφορμή που ίσως το γέρνει από την μια μεριά όσο γκαζωνεις.
Έχεις ένα μηχανάκι βαρύ (300 κιλά) και πολύ φαρδύ
Δηλαδή ιδανικό για μεγάλα ταξίδια,να διασχίζεις χώρες.. αλλά ο κινητήρας είναι 2 κύλινδρος με υπερβολική ροπή που δεν χρειάζεται στο ταξίδι(γιατί θα πας συνιθος με σταθερή ταχύτητα)
Ένας τετρακύλινδρος ίσως θα ήταν ποιο οικονομικός γιατί θα δούλευε σε λιγότερες στροφές στις μεγάλες ταχύτητες και θα μπορούσε να κρατάει υψηλές ταχύτητες ποιο εύκολα και ποιο μεγάλες τελικές .
Οκ θα μπορούσα να πάρω ένα ιαπωνικό ταξιδιαρικο αλλά το gs πάει και χώμα...
Με τέτοιο πλάτος κινητήρα μόλις μπεις σε κανα ρυάκι οι κυλινδροκεφαλες θα χτυπάνε στις πέτρες αν δεν σφηνώσεις, άμα βυθιστεί σε λασπη η ρόδα με τα 300κιλα θα θες γερανό η ελικόπτερο για να σε βγάλουν. Για να στρίψεις τα 300 κιλά για να αποφύγεις λακούβες,νεροφαγωματα,+ τις ανωμαλίες σε 5 λεπτά θα θες στάση για ξεκούραση.. να το ελενξεις σε ανηφορικό λασπωμενο η εστο να το ξεκινήσεις από στάση μάλλον πολύ δύσκολο. Όπως και να το σηκώσεις άμα πέσει.
Τα μπροστινά δεν ξέρω αν φοράει ακόμα τα ίδια που ήταν περίπλοκα (ζημιές) και δεν βυθίζονταν στο φρενάρισμα- δεν ήξερες τι γίνεται που πατάς,αν πατάς.
Τώρα αυτό το πράγμα πάνε να το κάνουν ποιο σπορ?
Δλδ να χάσει και οποίο υποτιθέμενο πλεονέκτημα είχε (ταξίδια)
kyriakosrod
02/11/2023, 09:02
Το μηχανάκι πουλάει σαν τρελό άρα έχει λόγο ύπαρξης.
Cardan changes are free of charge, αρα δωρεάν η αλλαγή, όχι ο άξονας. Από 1000 πέφτει στα 800...
oti nanai
02/11/2023, 10:35
θα σας μιλήσω σαν κάτοχος εδώ και 13 χρόνια gs και 160.000 χλμ στο κοντερ χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την bmw .
κάθεστε και λέτε για το βάρος της μηχανής , όλες οι αντίστοιχες είναι πάνω κάτω τα ίδια κιλά .
λέτε πως θα μπει χώμα ένα τόσο βαρύ μηχανάκι . οποίος φυσιολογικός άνθρωπος και όχι επαγγελματίας οδηγός νομίζει ότι θα πάρει μια τέτοια μηχανή ( μιλάω για όλα τα μεγάλα ον οφ) και θα μπει σε μονοπάτια θα κάνει άλματα κ.τλ κ.τ.λ είναι τουλάχιστον αφελής , όταν λένε πάει χώμα εννοούν ότι θα περάσει άνετα έναν δασικό δρόμο .
ο μποξερ μπορεί να είναι φαρδύς αλλά δεν προεξέχει από το τιμόνι οπότε όπου περνάει το τιμόνι περνάει ολόκληρη η μηχανή .
το μοτέρ δεν γέρνει με το άνοιγμα του γκαζιού όπως λέει ένας φίλος πιο πάνω αυτό γινόταν στα 1100 .
το μηχανάκι πουλάει και ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο οπότε κάτι θα ξέρουν και αυτοί έξω δεν νομίζω όλοι να είναι θύματα της διαφήμισης .
και κάτι άσχετο κάθε πότε αλλάζεις γρανάζια αλυσίδα σε τέτοια μηχανάκια και πόσο κοστίζει το σετ ?
doctor_john
02/11/2023, 10:46
Γερμανική αποτυχία, σαν σχεδιο,ιδέα όλα
Ακόμη μεγάλητερη οποίος δώσει 30κ για να κυκλοφορεί με άδειο τριβαλιτσο στην Αθήνα σε διαδρομές σπιτι-γραφειο. Με 50km/h και κλείνοντας τον δρόμο σε άλλους που δεν χωράνε να τον προσπεράσουν.
Είναι σαν τα iPhone σε μηχανή.
Σαν τις γριές με τα ακριβά,θηριώδες τσιπ.
Καταρχήν λέγανε ,έχουμε άξονα, μπορεί να είναι ποιο βαρύς και με μεγάλητερη περιστροφική αδράνεια-λιγότερο γκάζι, αλλα δεν χρειάζεται συντήρηση και δεν χαλάει ποτέ,, τελικά χαλάει και θες 1000€ ανά 60.000 χιλιόμετρα.
Με αλυσιδραναζα και αν δεν τα λαδωνες και ρυθμίζες ποτέ,ούτε μια φορά ποιο φτηνά θα έρχονταν..
Δεν ξέρω ακόμα αν χρειάζεται να κόψεις -λύσεις όλη την μηχανή κυριολεκτικά στην μέση για να φτάσεις στον συμπλέκτη
Ο boxer έχει τέτοιο πλάτος που δεν ταιριάζει σε μηχανή, εστο ότι το χαμηλό κέντρο βάρους ειναι πλεονέκτημα έχεις έναν στρόφαλο που περιστρέφεται παράλληλα με την μηχανή, δλδ στροφορμή που ίσως το γέρνει από την μια μεριά όσο γκαζωνεις.
Έχεις ένα μηχανάκι βαρύ (300 κιλά) και πολύ φαρδύ
Δηλαδή ιδανικό για μεγάλα ταξίδια,να διασχίζεις χώρες.. αλλά ο κινητήρας είναι 2 κύλινδρος με υπερβολική ροπή που δεν χρειάζεται στο ταξίδι(γιατί θα πας συνιθος με σταθερή ταχύτητα)
Ένας τετρακύλινδρος ίσως θα ήταν ποιο οικονομικός γιατί θα δούλευε σε λιγότερες στροφές στις μεγάλες ταχύτητες και θα μπορούσε να κρατάει υψηλές ταχύτητες ποιο εύκολα και ποιο μεγάλες τελικές .
Οκ θα μπορούσα να πάρω ένα ιαπωνικό ταξιδιαρικο αλλά το gs πάει και χώμα...
Με τέτοιο πλάτος κινητήρα μόλις μπεις σε κανα ρυάκι οι κυλινδροκεφαλες θα χτυπάνε στις πέτρες αν δεν σφηνώσεις, άμα βυθιστεί σε λασπη η ρόδα με τα 300κιλα θα θες γερανό η ελικόπτερο για να σε βγάλουν. Για να στρίψεις τα 300 κιλά για να αποφύγεις λακούβες,νεροφαγωματα,+ τις ανωμαλίες σε 5 λεπτά θα θες στάση για ξεκούραση.. να το ελενξεις σε ανηφορικό λασπωμενο η εστο να το ξεκινήσεις από στάση μάλλον πολύ δύσκολο. Όπως και να το σηκώσεις άμα πέσει.
Τα μπροστινά δεν ξέρω αν φοράει ακόμα τα ίδια που ήταν περίπλοκα (ζημιές) και δεν βυθίζονταν στο φρενάρισμα- δεν ήξερες τι γίνεται που πατάς,αν πατάς.
Τώρα αυτό το πράγμα πάνε να το κάνουν ποιο σπορ?
Δλδ να χάσει και οποίο υποτιθέμενο πλεονέκτημα είχε (ταξίδια)
Φίλε Κώστα περιγράφεις πράγματα που χρησιμοποιούμε και θέλουμε με δικές σου πεποιθήσεις.
Πλάκα έχει αλλά μην ξεγελιέσαι ότι βγαζεις συμπεράσματα που έχουν επαφή με την πραγματικότητα..
panavour
02/11/2023, 13:44
Είναι τόσο ακριβό που αν δεν είσαι ο... Φορτώγκας δεν αξίζει να μπεις στη φασαρία
Ποτέ η ελικα δεν απευθυνοταν σε ΜΗ φορτωγκες,ειτε σαν κοστος αγορας καινουργιας,ειτε σαν συντηρηση σε μετχ,εκτος αν την εφτιαχνες μονος σου.Ειδικα συντηρηση σε εξουσιοδοτημενα.
giorgosb
02/11/2023, 15:14
"Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα, η BMW εφαρμόζει αυτή την νέα οδηγία σε όλα τα R μοντέλα της, από το 2013 και μετά. Πιο αναλυτικά: Στα μοντέλα R 1200 και R 1250, από το 2013 και μετά, οι άξονες μετάδοσης προτείνεται να αντικαθίστανται κάθε 60.000 χιλιόμετρα. Για τα νέα R 1300 μοντέλα και το R 1300 GS, η αλλαγή προτείνεται κάθε 80.000 χιλιόμετρα."
https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/36152-bmw-allazoun-ola-gia-tous-aksones-aparaititi-i-allagi-sta-60-000?m=1
panavour
02/11/2023, 15:37
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ,που λεγαμε επι ορθοδοξου ΠΑΣΟΚ.
Μετα απ 100 χρονια αδιαλειπτης μηχανολογικης αναζητησης,το χρονιο προβλημα του αξονα και των συναφων του παρελκομενων,ΒΡΗΚΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ την λυση του.:cry::cry:
Nostradamus
02/11/2023, 15:40
Μπορει επειδη γερναω να συμβαινει, αλλα στα ματια μου το μηχανακι τα σπαει ! Ειναι το πρωτο GS που θα αγοραζα χωρις πολλα πολλα (αν σκοπευα ποτε να δωσω τα απιστευτα χρηματα πυο εχει φτασει να κοστιζει φουλ εξοπλισμενο)...
peterTHErider
03/11/2023, 14:07
Τα μάθατε για τους άξονες??
Στις 80000 υποχρεωτική αλλαγή με κόστος κοντά στο 1000αρικο.
doctor_john
03/11/2023, 14:17
Σοβαρά, γράφουν υποχρεωτική; :look:
peterTHErider
03/11/2023, 16:53
Ναι, μπαίνει στην τυπική συντήρηση!
Κάτω ο Άξονας , νίκησαν οι $ύμμαχοι
Δεν είναι τραγικό το κόστος. Σε αντίστοιχης κατηγορίας μηχανή θα έχεις δώσει τόσα για αλυσιδογράναζα μέχρι τα 80.000 χλμ.
Άσε που γλυτώνεις λάδια ξύδια και τεντώματα κάθε τρεις και λίγο.
Σε κάθε περίπτωση το να ψυρίζει κανείς το κόστος συντήρησης σε ένα τέτοιο μηχανάκι είναι λίγο άτοπο
doctor_john
04/11/2023, 07:38
Εχεις δίκιο, με σημερινές τιμές κάτι λιγότερο από ενα σετ αλυσιδογράναζα.
Δεν είναι τόσο το κόστος όσο το ότι μας χαλάνε το συννεφάκι.
"υποχρεωτική" αλλαγή στις 80000.. ; Σε ποιόν; σε εμένα που το έχω για hooligan bike και εκδρομές; στον φίλο που βάζει 8000 χιλ. το χρόνο χώμα;
σε κάποιον που το χρησιμοποιεί για μετακίνηση χωρίς να το ζορίσει ποτέ;
Τι ακριβώς μετράνε; χρόνο του φορτίου γενικά;
και οκ, μπορεί να έχεις μια εικόνα για την φθορά σε κορώνα - πηνίο. Την κόπωση του εξελασμένου άξονα; τι; δεν τους νοιάζει; :hmm:
Κορώνα-πηνίο-φλάντζες-λάδια-εργασία συζητάμε;
Γιατί είναι μια κουβέντα που μας γράφουν 100 χρόνια τώρα και τους γράφουμε και εμείς..
Ας δούμε ποια είναι η φθορά του "άξονα" στις 80000 πλέον και το συζητάμε ξανά.
Μόνο σαν αναβάθμιση το βλέπω μέχρι στιγμής. Από τις 60χιλ πήγε στις 80χιλ το όριο.
Έναν εσπρέσο στοίχημα πως αν ρωτήσω πωλητή 1200gs, σε τι κατάσταση είναι ο άξονας θα απαντήσει:
κερδίσαμε ρε φίλε, τι ασχολείσαι, το μηχανάκι σου αρέσει;
MG-KTiNoS
04/11/2023, 08:02
Δεν είναι τραγικό το κόστος. Σε αντίστοιχης κατηγορίας μηχανή θα έχεις δώσει τόσα για αλυσιδογράναζα μέχρι τα 80.000 χλμ.
Άσε που γλυτώνεις λάδια ξύδια και τεντώματα κάθε τρεις και λίγο.
Σε κάθε περίπτωση το να ψυρίζει κανείς το κόστος συντήρησης σε ένα τέτοιο μηχανάκι είναι λίγο άτοπο
1300 ευρώ κοστίζει η αλλαγή του άξονα κατ αρχήν
και το δεύτερο γιατί να μην ψειρίζει?
Δεν είναι 990 που γαμούσε κι έδερνε
Ένα μηχανάκι τουρισμού είναι
και το Στέλβιο έχει και γαμώ τους άξωνες στην τελική και κοστίζει και λιγότερο κλπ κλπ
και μένει το σηματάκι για τη γκλαμουριά
karellen
04/11/2023, 08:21
Εχεις δίκιο, με σημερινές τιμές κάτι λιγότερο από ενα σετ αλυσιδογράναζα.
Δεν είναι τόσο το κόστος όσο το ότι μας χαλάνε το συννεφάκι.
"υποχρεωτική" αλλαγή στις 80000.. ; Σε ποιόν; σε εμένα που το έχω για hooligan bike και εκδρομές; στον φίλο που βάζει 8000 χιλ. το χρόνο χώμα;
σε κάποιον που το χρησιμοποιεί για μετακίνηση χωρίς να το ζορίσει ποτέ;
Τι ακριβώς μετράνε; χρόνο του φορτίου γενικά;
και οκ, μπορεί να έχεις μια εικόνα για την φθορά σε κορώνα - πηνίο. Την κόπωση του εξελασμένου άξονα; τι; δεν τους νοιάζει; :hmm:
Κορώνα-πηνίο-φλάντζες-λάδια-εργασία συζητάμε;
Γιατί είναι μια κουβέντα που μας γράφουν 100 χρόνια τώρα και τους γράφουμε και εμείς..
Ας δούμε ποια είναι η φθορά του "άξονα" στις 80000 πλέον και το συζητάμε ξανά.
Μόνο σαν αναβάθμιση το βλέπω μέχρι στιγμής. Από τις 60χιλ πήγε στις 80χιλ το όριο.
Έναν εσπρέσο στοίχημα πως αν ρωτήσω πωλητή 1200gs, σε τι κατάσταση είναι ο άξονας θα απαντήσει:
κερδίσαμε ρε φίλε, τι ασχολείσαι, το μηχανάκι σου αρέσει;
Θεωρώ ότι τα 80.000 χλμ είναι το ελάχιστο όριο που θέτει η bmw ώστε να καλύπτει όλα τα σενάρια,δηλαδή ένας άξονας που η δουλειά του είναι να ταξιδεύει σε εθνική πιθανότατα θα βγάλει 2πλάσια χιλιόμετρα ή και παραπάνω εν σχέσει με έναν που η μισή ζωή του θα είναι στο χώμα.
Λογικά είναι ένας μέσος όρος που βγήκε μετά από παρατήρηση των αστοχιών.
Όλα αυτά που λες ισχύουν για τα πάντα σε ένα μηχάνημα, απο την αλλαγή λαδιών μέχρι την αλλαγή ιμάντα/καδένας. Κάποιος που το καίει από το πρωί μέχρι το βράδυ θα πρέπει να τα κάνει πολύ πιο σύντομα, κάποιος άλλος που κάνει όλα τα χιλιόμετρα του με χαλαρούς ρυθμούς σε ταξίδια θα μπορούσε να τα καθυστερήσει χωρίς αντίκτυπο .
MG-KTiNoS
04/11/2023, 09:00
Θεωρώ ότι τα 80.000 χλμ είναι το ελάχιστο όριο που θέτει η bmw ώστε να καλύπτει όλα τα σενάρια,δηλαδή ένας άξονας που η δουλειά του είναι να ταξιδεύει σε εθνική πιθανότατα θα βγάλει 2πλάσια χιλιόμετρα ή και παραπάνω εν σχέσει με έναν που η μισή ζωή του θα είναι στο χώμα.
στα 100 000 χαιρετάνε όλοι πάντως (όσους ήξερα εγώ τουλάχιστον )
doctor_john
04/11/2023, 09:03
Ρε συ, ακούγεσαι παλιός, ποια γκλαμουριά;
Πως είναι δυνατόν να σε επηρεάζει τόσο η εικόνα μερικών και εμάς που είμαστε βουτηγμένοι
στην φάση να μην μας επηρεάζει; Που κοιτάς; σε γκλαμ καφενεία;
Είναι λογικό να βλέπεις τέτοια ποιότητα σε αυτά τα μέρη.
Αν ο καφετζής έχει jaguar και οι θαμώνες 3λιτρα αγροτικά για την πόλη, τι περιμένεις να δεις
από τον οδηγό δίκυκλου;
Έχει σχέση με τον νεαρό υπάλληλο καθαρισμού, που παίρνει βραβείο οικιακής οικονομίας για να το έχει και να οργώνει
το σύμπαν με αυτό;
Τι επιτρέπετε να σας επηρεάζει, δεν το καταλαβαίνω.
Πουλά κάποιος μούρη με οτιδήποτε ακριβό, δεν τον βλέπουμε; δεν τον "μετράμε"; είναι αντίστοιχος; έχει την παιδεία να το υποστηρίξει;
Αν όχι πως είναι δυνατόν να τον θυμάμαι την επόμενη; είναι κάτι μη πλήρες, υποκριτικό, γιατί να εστιάσω;
Επίσης είναι μέρος συστήματος που λειτουργεί. Όσοι αντέχουν να πάρουν καινούργιο μπόξερ κάνουν πολύ καλά και αν είναι δυνατόν να πάρουν και δεύτερο.
Καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των "εισαγόμενων" μοτό στην αγορά.
Την πραγματική αγορά, αυτήν που μπορώ να δώσω οικονομίες 2 ετίας και 72 δόσεις, όχι αυτή με τις βιτρίνες που θέλει οικόπεδο.
Είτε το αξίζουν είτε όχι, είναι ακριβά. Καλώς ή καλώς σε αρκετούς αρέσουν, τους εμπνέουν κ.λπ.
Δεν θα μπορούσαμε να τα έχουμε οι περισσότεροι αλλιώς..
lykourgi
04/11/2023, 09:29
1300 ευρώ κοστίζει η αλλαγή του άξονα κατ αρχήν
και το δεύτερο γιατί να μην ψειρίζει?
Δεν είναι 990 που γαμούσε κι έδερνε
Ένα μηχανάκι τουρισμού είναι
και το Στέλβιο έχει και γαμώ τους άξωνες στην τελική και κοστίζει και λιγότερο κλπ κλπ
και μένει το σηματάκι για τη γκλαμουριά
Συμφωνώ.
Σε 80.000χλμ, σε τουριστικό μηχανάκι δεν νομίζω να χρειαστείς αλ-γραν πάνω από δύο φορές. Άλλωστε, η λογική του άξονα, πάντα ήταν η έλλειψη συντήρησης, αξιοπιστία, μακροζωία. Άρα και μακροπρόθεσμη οικονομία. Τώρα, αλλάζει το πράγμα.
Επίσης, τι σημαίνει "υποχρεωτική" αλλαγή;
Θα έρχονται να σου παίρνουν το μηχανάκι και δεν θα σου το επιστρέφουν αν δεν αλλάξεις άξονα;
oti nanai
04/11/2023, 10:39
ας μιλήσουμε λίγο για τον άξονα , τον άλλαξα το 2022 μετά από 135.000 χλμ και κόστισε 1088 ευρώ αν ήθελα επισκεύαζα τους σταυρούς όπως κάνουν αρκετοί με κόστος 50-100 ευρώ.
η ζωή του άξονα έχει να κάνει με το χέρι του αναβάτη αν είσαι συνέχεια μπάντα σούζα ο σταυρός θα πει το ποίημα σχετικά νωρίς αν οδηγάς νορμάλ θα βγάλει αρκετά χλμ παραπάνω . η κορώνα πηνίο δεν παθαίνει τίποτα
AUFGEBRACHT
04/11/2023, 10:57
ας μιλήσουμε λίγο για τον άξονα , τον άλλαξα το 2022 μετά από 135.000 χλμ και κόστισε 1088 ευρώ αν ήθελα επισκεύαζα τους σταυρούς όπως κάνουν αρκετοί με κόστος 50-100 ευρώ.
η ζωή του άξονα έχει να κάνει με το χέρι του αναβάτη αν είσαι συνέχεια μπάντα σούζα ο σταυρός θα πει το ποίημα σχετικά νωρίς αν οδηγάς νορμάλ θα βγάλει αρκετά χλμ παραπάνω . η κορώνα πηνίο δεν παθαίνει τίποτα
Οι περισσότεροι -αν όχι σχεδόν όλοι- ιδιοκτήτες BMW δεν ξέρουν καν, να κάνουν σούζα...
Μάλλον η BMW βρήκε πεδίον δόξης λαμπρό για έσοδα.
oti nanai
04/11/2023, 12:11
Οι περισσότεροι -αν όχι σχεδόν όλοι- ιδιοκτήτες BMW δεν ξέρουν καν, να κάνουν σούζα...
Μάλλον η BMW βρήκε πεδίον δόξης λαμπρό για έσοδα.
τώρα μιλάς με σωστά επιχειρήματα
Εδώ λέει αντικατάσταση *σε σχέση με την διάρκεια ζωής του εξαρτήματος. Ας το ερμηνεύσει ο καθένας όπως θέλει.
447761
Για να κάνει κάποιος 80k χλμ θα χρειαστεί 4-8 χρόνια και 10-15k ευρώ άμεσα και έμμεσα έξοδα + 25k το κόστος της μοτοσυκλέτας. Θα τον ζορίσουν τα 1000€;
Όσα δεν φτάνει η αλεπού...
kostaskk
04/11/2023, 13:09
Τι λέτε? Ένα σετ αλυσιδογραναζα για παρόμοια μηχανή έχει 160-200€ σου βαζω ότι παίρνεις top ποιότητα με 250... Θα σε βγάλει άνετα 40.000. Άρα στα 80.000 θα έχεις ξοδέψει 500€. Είναι το μισό κόστος από ότι ο άξονας..
Με καλή χρήση,συχνό λάδωμα,ρυθμισμα μια αλυσίδα μπορεί να βγάλει και 60.000 με 160€ ετσι
Τι λέτε? Ένα σετ αλυσιδογραναζα για παρόμοια μηχανή έχει 160-200€ σου βαζω ότι παίρνεις top ποιότητα με 250... Θα σε βγάλει άνετα 40.000. Άρα στα 80.000 θα έχεις ξοδέψει 500€. Είναι το μισό κόστος από ότι ο άξονας..
Με καλή χρήση,συχνό λάδωμα,ρυθμισμα μια αλυσίδα μπορεί να βγάλει και 60.000 με 160€ ετσι
Λέω αυτό που γράφτηκε και παραπάνω και δεν μπορείς ή δεν θέλεις να καταλάβεις. Τα premium μοντέλα είναι για αυτούς που αντέχουν ή δεν υπολογίζουν το κόστος συντήρησης. Αν σκέφτεσαι το 500άρικο σε βάθος 4-5-6 χρόνων, να μην πάρεις το BMW.
Τι λέτε? Ένα σετ αλυσιδογραναζα για παρόμοια μηχανή έχει 160-200€ σου βαζω ότι παίρνεις top ποιότητα με 250... Θα σε βγάλει άνετα 40.000. Άρα στα 80.000 θα έχεις ξοδέψει 500€. Είναι το μισό κόστος από ότι ο άξονας..
Με καλή χρήση,συχνό λάδωμα,ρυθμισμα μια αλυσίδα μπορεί να βγάλει και 60.000 με 160€ ετσι
Ναι και αλυσίδα βρίσκεις παντού αν τα φτύσει, ενώ άμα πάθει ζημιά ο άξονας σε ταξίδι κάθεσαι κυριολεκτικά στον άξονα.
motojojo
04/11/2023, 14:03
Τα 1000 ευρω φυσικά και θα ζορίσουν, ανεξάρτητα αν τα έχεις ή όχι. Δηλαδή αν δεν τα έχεις θα σε ζορίσουν άσχημα, αλλά και να τα έχεις δεν σημαίνει ότι θα τα δώσεις με ευχαρίστηση.
Το ότι κάποιοι έχουν λεφτά δεν σημαίνει ότι δεν τους νοιάζει να πληρωνουν υπερχρεώσεις και νταβατζιλίκια.
peterTHErider
04/11/2023, 14:27
Το τραγικό της υπόθεσης είναι άλλο.
Οκ, όποιος πάρει τώρα το gs ξέρει ότι θα έχει αυτό το έξοδο κάποια στιγμή. Γούστο και καμάρι του(άσχετο αν παλιά λέγανε life time warranty και οτι πιθανά να έχει και θέματα με το συγκεκριμένο και νωρίτερα)
Το τεράστιο θέμα είναι πως το ενταξανε στην συντήρηση στις 60000 παρακαλώ και στα μοντέλα από το 12 και μετά αν δεν κάνω λάθος! Δηλαδή όταν το αγόραζαν οι άνθρωποι τους πουλούσαν life time warranty και μετα την ακυρώνουν!
Μίλαμε για την πατάτα του αιώνα! Καλά ότι θα πέσουν μηνύσεις και πολύ πιθανά το πάρουν πίσω για τα ήδη πουλημενα μηχανάκια το θεωρώ σχεδόν σίγουρο!
Αλλά σου λέει καντο και ότι τσιμπήσουμε!
kostaskk
04/11/2023, 15:02
Λέω αυτό που γράφτηκε και παραπάνω και δεν μπορείς ή δεν θέλεις να καταλάβεις. Τα premium μοντέλα είναι για αυτούς που αντέχουν ή δεν υπολογίζουν το κόστος συντήρησης. Αν σκέφτεσαι το 500άρικο σε βάθος 4-5-6 χρόνων, να μην πάρεις το BMW.
Μα ποιο πάνω λένε ότι ενα σετ αλυσιδογραναζα κάνει όσο ένας άξονας,η ότι στα 80.000 θα ξοδεύεις τα ίδια λευτα σε αλυσιδογραναζα, και εγώ τα υπολογίζω στα μισά λευτα η στο 1/3.
δεν είπε κανένας αν έχουν η δεν έχουν λευτα η αν το θεωρούν πρεμιουμ όσοι το αγορασαν.
αλλά μηχανάκια με άξονα δεν χαλάει ποτέ ο αξονας
Οπότε πληρώνεις το σχεδιαστικο-κατασκευαστικο λάθος τις bmw, και τα 1000αρικα ρέουν σαν νερό..
Και σιγά αυτό το κομμάτι σίδερο να μην κοστίζει 1000.. θα βγάζουν τα μισά σίγουρα αέρας κέρδος.
Στην ιστορία μόνο η bmw κατάφερε να φτιάξει άξονα που είναι ποιο κοστοβορος από αλυσιδογραναζα
Άσε που αυτό ήταν το τυρί, δίνεις που δίνεις τόσα λευτα τουλάχιστον δεν χρειάζεται να ασχοληθείς ποτέ με την μετάδοση, όμως τελικά χρειάζεται και κοστίζει πολύ.
30.000 φτάνεις σε έναν χρόνο άνετα και με παπι, πόσο μάλλον σε ταξιδιαρικη μηχανη. Δλδ 60.000 σε 2 χρόνια και θες 1000€ αν έχεις παλιό gs
Τα 1000 ευρω φυσικά και θα ζορίσουν, ανεξάρτητα αν τα έχεις ή όχι. Δηλαδή αν δεν τα έχεις θα σε ζορίσουν άσχημα, αλλά και να τα έχεις δεν σημαίνει ότι θα τα δώσεις με ευχαρίστηση.
Το ότι κάποιοι έχουν λεφτά δεν σημαίνει ότι δεν τους νοιάζει να πληρωνουν υπερχρεώσεις και νταβατζιλίκια.
Το θέμα του άξονα είναι γνωστό εδώ και χρόνια, το ξέρεις πριν αγοράσεις και οι υποψιασμένοι κάτοχοι κάνουν προληπτική συντήρηση. Αν δεν έχεις 1000€ και πάρεις το GS κάτι λάθος έχεις κάνει. Αν σου συμβεί ατύχημα με δική σου υπαιτιότητα και ζημιά μερικών εκατοντάδων ή χιλάδων ευρώ, τι θα κάνεις; Αγγελία ''Εχει ζημιά';
CorpseAlive
04/11/2023, 15:10
Το τραγικό της υπόθεσης είναι άλλο.
Οκ, όποιος πάρει τώρα το gs ξέρει ότι θα έχει αυτό το έξοδο κάποια στιγμή. Γούστο και καμάρι του(άσχετο αν παλιά λέγανε life time warranty και οτι πιθανά να έχει και θέματα με το συγκεκριμένο και νωρίτερα)
Το τεράστιο θέμα είναι πως το ενταξανε στην συντήρηση στις 60000 παρακαλώ και στα μοντέλα από το 12 και μετά αν δεν κάνω λάθος! Δηλαδή όταν το αγόραζαν οι άνθρωποι τους πουλούσαν life time warranty και μετα την ακυρώνουν!
Μίλαμε για την πατάτα του αιώνα! Καλά ότι θα πέσουν μηνύσεις και πολύ πιθανά το πάρουν πίσω για τα ήδη πουλημενα μηχανάκια το θεωρώ σχεδόν σίγουρο!
Αλλά σου λέει καντο και ότι τσιμπήσουμε!
Δεν στέκει με τίποτα νομικά να μου πουλάς κάτι με lifetime warranty και μετά να μου λες αλλαγή κάθε χ χρόνια.
Αν δε το κάνουν τζάμπα θα τους πάει πίπα κώλο εμπλοκή και στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.
Αυτοί που τον ήπιαν είναι οι εκτός Ευρώπης, όπου η προστασία καταναλωτή είναι αντίστοιχη με την χρήση ποδηλατικού κράνους για SS.
Δεν στέκει με τίποτα νομικά να μου πουλάς κάτι με lifetime warranty και μετά να μου λες αλλαγή κάθε χ χρόνια.
Αν δε το κάνουν τζάμπα θα τους πάει πίπα κώλο εμπλοκή και στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.
Αυτοί που τον ήπιαν είναι οι εκτός Ευρώπης, όπου η προστασία καταναλωτή είναι αντίστοιχη με την χρήση ποδηλατικού κράνους για SS.
Πως μπορεί να αποδειχτεί ότι το συγκεκριμένο εξάρτημα πωλείται κατά την αγορά της μηχανής με lifetime warranty;
ΓιώργοςΤΤ
04/11/2023, 16:23
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που είναι ευκατάστατοι και δεν τους νοιάζει αν θα δώσουν €1.000 μετά από 80.000 χλμ. Δεν ζουν όλοι με €3.60 την μέρα.
Εξάλλου πολλοί δεν θα φτάσουν καν τα 80.000 χλμ.
Έκανα το τεστ που έχω θέσει ως όρο στον εαυτό μου και το πέρασα, άρα ακόμα δεν ήρθε η ώρα μου για BMW....
30.000 φτάνεις σε έναν χρόνο άνετα και με παπι, πόσο μάλλον σε ταξιδιαρικη μηχανη. Δλδ 60.000 σε 2 χρόνια και θες 1000€ αν έχεις παλιό gs
:rolleyes:
Αντιλαμβάνεσαι τι εισόδημα πρέπει να έχεις για να κάνεις 30k τουριστικά χιλιόμετρα τον χρόνο; Δεν είναι για ντελίβερυ το GS...
oti nanai
04/11/2023, 18:11
καλό θα ήταν να μην βγάζουμε τα κόμπλεξ μας η οτιδήποτε άλλο έχουμε στο κεφάλι μας χωρίς να έχουμε γνώση και εμπειρία .
μάστορα αν έχεις λεφτά για 30.000 χλμ ταξίδι τον χρόνο όχι ο άξονας δεν σε νοιάζει αλλά ούτε και η μηχανή .
30.000 χλμ τον χρόνο δεν κάνει ούτε ο πακετάς της efood
kostaskk
04/11/2023, 21:00
Αν μένεις 50 χιλιόμετρα από την δουλειά είναι 100 τη μέρα, 100 επί 300 μέρες βγαίνει 30.000 χωρίς να πας κανένα ταξίδι.. άρα σε 2 χρόνια θα θες άξονα.
Αν πας 3 φορές και ρθεις Γερμανία είναι 15.000.
Και 15.000 τα υπόλοιπα για μετακίνηση μέσα στον χρόνο... Μα καλά έχουν να πληρώσουν για τους άξονες και τσιγκουνευονται για βενζίνη και 1-2 σέρβις?
lykourgi
04/11/2023, 21:01
Τα premium μοντέλα είναι για αυτούς που αντέχουν ή δεν υπολογίζουν το κόστος συντήρησης. Αν σκέφτεσαι το 500άρικο σε βάθος 4-5-6 χρόνων, να μην πάρεις το BMW.
Υπάρχουν και αυτοί που ναι μεν 'αντέχουν', αλλά υπολογίζουν το κόστος. Θες γιατί τα βγάλανε δουλεύοντας, θες γιατί τους κόβει λίγο παραπάνω.
Αν μένεις 50 χιλιόμετρα από την δουλειά είναι 100 τη μέρα, 100 επί 300 μέρες βγαίνει 30.000 χωρίς να πας κανένα ταξίδι.. άρα σε 2 χρόνια θα θες άξονα.
Αν πας 3 φορές και ρθεις Γερμανία είναι 15.000.
Και 15.000 τα υπόλοιπα για μετακίνηση μέσα στον χρόνο... Μα καλά έχουν να πληρώσουν για τους άξονες και τσιγκουνευονται για βενζίνη και 1-2 σέρβις?
Πραγματικά, σηκώνω τα χέρια, άσε εμάς με τα GS να ζήσουμε το δράμα μας κι εύχομαι να μπορέσεις ν' αγοράσεις την μοτό που ονειρεύεσαι. Οι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες στον πλανήτη σε ευχαριστούν για την ανάλυση και βάζουν ήδη αγγελίες για να πουλήσουν τα GS και να πάρουν παπάκια.
Υπάρχουν και αυτοί που ναι μεν 'αντέχουν', αλλά υπολογίζουν το κόστος. Θες γιατί τα βγάλανε δουλεύοντας, θες γιατί τους κόβει λίγο παραπάνω.
Θεωρείς ότι όσοι έχουν οικονομική άνεση δεν τα έχουν βγάλει δουλεύοντας ή τους κόβει λιγότερο;;; Ίσως θα έπρεπε να μην συνεχίσω...
Οι άλλοι πρέπει να κάνουν καλύτερους υπολογισμούς, οι άξονες είναι αναλώσιμοι και δεν είναι καινούριο αυτό. Και δεν μιλάω για το R51 αλλά για τα σύγχρονα μοντέλα. Το κόστος μιας πτώσης το έχεις υπολογίσει; Ή μήπως αυτό δε θα συμβεί σ' εσένα γιατί σου κόβει παραπάνω;
Εν κατακλείδι, βρίσκω τίμιο τον κατασκευαστή που αναγνωρίζει την αστοχία, έστω και ετεροχρονισμένα και αποζημειώνει τον πελάτη - προσωπικά εκτιμώ ότι θα καλύψει πλήρως τα παλιότερα μοντέλα - εντάσσει την αστοχία στην περιοδική συντήρηση και έτσι ενημερώνει τον υποψήφιο αγοραστή για το κόστος.
Η BMW είναι μια εταιρεία με 100 χρόνια ιστορίας στην μοτοσυκλέτα, δεν είναι ο μάστορας της γειτονιάς, νομίζετε ότι θα έβγαζε τέτοια ανακοίνωση αβίαστα και αβάδιστα χωρίς να έχει ερευνήσει τις οικονομικές και νομικές συνέπειες;
Καλά υπάρχουν και αυτοί που τα βγάζουν κληρονομώντας
PaNick67
05/11/2023, 09:26
Αν ο άξονας είχε εγγύηση εφ' όρου ζωής δεν θα καλυπτόταν σε κάθε βλάβη; Συμβαίνει κάτι τέτοιο;
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάποιος που ψάχνει μεταχειρισμένο θα ρωτάει για την αλλαγή του άξονα, αυτό επηρεάζει την τιμή πώλησης.
Ο κάθε κάτοχος που την έχει από καινούργια ξέρει πως οδηγεί, πόσο ταλαιπωρεί την μετάδοση ή όχι, απλά θα κάνει καλό έλεγχο κάθε χρόνο.
Πάντως τα 60.000 χλμ είναι πάρα πολύ λίγα για αλλαγή άξονα. Στα αυτοκίνητα της εταιρείας το πρόβλημα εμφανίζεται μετά τα 120 χιλ χλμ.
Το ότι είναι για γέλια η αλλαγή άξονα ανά 60κ, είνια για γέλια. Το ότι η BMW το κάνει ξεκάθαρα για την κονόμα, ούτε αυτο αμφισβητείται. Το ότι το κόστος είναι δυσανάλογα μεγάλο για το ανταλλακτικό και την εργασία, είναι αλήθεια. Βγάλτε τις παροπίδες και αναγνωρίστε ότι η η συγκεκριμένη εξέλιξη μόνο κακό κάνει σε ιδικτήτες, αλλά και στο brand. Τα ότι η ΒΜW είναι premium, και ότι κάποιος έχει σκασει τόσα για να την πάρει, άρα τα 1000 του άξονα δε θα έπρεπε να τον ενοχλούν, είναι επιχειρήματα επιπέδου καφενείου.
Ειναι σαφες οτι οι Ευρωπαικες εταιριες λογω δυσοιωνων οικον. προβελεψεων ειδικα σε Ευρωπη, γραφεικρατιας ΕΕ, χαμηλης παραγωγικοτητας και ανταγωνισμου απο Ασια κλπ μειωνουν κοστη, αυξανουν τη διαρκεια ζωης των πλατφορμων που χρησιμοποιουν για σειρες προιοντων τους, μειωνουν τον κυκλο ζωης προιοντων προς καταναλωτη, μειωνουν τα operations σε ΕΕ και αναζητουν τροπους να βγαλουν μεγαλυτερο κερδος οπορτουνιστικα πλεον καθως δεν ξερουν τι ξημερωνει. Επισης, μειωνουν τα κοστη εξελιξης σημαντικα σε αντιθεση με εκτος Ευρωπης ανταγωνισμο.
Το gs ειναι αλλο ενα προϊον της παραπανω φιλοσοφιας.
Αν θελει καποιος να το αναλυσει, μπορει να συγκρινει τις συστασεις συντηρησης αξονα bmw με αξονες που εφοδιαζονται μοντελα αλλων εταιριων αντιστοιχων προδιαγραφων και μαλλον θα καταλαβει οτι κατι συμβαινει με bmw. Επισης, μπορει να σκεφτει τι προνομια θα απολαμβανε με bmw αξονα vs αλλους τροπος μετδοση, να δει τα κοστη και να αποφασισει. Αν ομως υποστηριζει οτι ειναι σωστη λυση επειδη «ετσι συστήνει ο καταξιωμενος κατασκευαστης» κατι χανει.
Τελος το να σκεφτεται καποιος πως διαθετει τα χρηματα του - ασχέτως με το ποσα εχει διαθεσιμα ποσα και πως τα βγαζει - και να συγκρινει αναμεσα σε ανταγωνιστικες λυσεις, λεγεται οικονομικη παιδεια (κι οχι τσιγκουνια, μιζερια ή κατι παρομοιο). Οσο άπλας κι αν ειναι κάποιος, αν δεν εχει οικον. παιδεια θα του τα μασανε και παντα θα του λείπει κατι…
Το ότι είναι για γέλια η αλλαγή άξονα ανά 60κ, είνια για γέλια. Το ότι η BMW το κάνει ξεκάθαρα για την κονόμα, ούτε αυτο αμφισβητείται. Το ότι το κόστος είναι δυσανάλογα μεγάλο για το ανταλλακτικό και την εργασία, είναι αλήθεια. Βγάλτε τις παροπίδες και αναγνωρίστε ότι η η συγκεκριμένη εξέλιξη μόνο κακό κάνει σε ιδικτήτες, αλλά και στο brand. Τα ότι η ΒΜW είναι premium, και ότι κάποιος έχει σκασει τόσα για να την πάρει, άρα τα 1000 του άξονα δε θα έπρεπε να τον ενοχλούν, είναι επιχειρήματα επιπέδου καφενείου.
Κι όμως τα σκάνε και γουστάρουν κι άμα πεις τίποτα σου λένε ότι ζηλεύεις γιατί δεν έχεις!!!!!
Δεν τους ξέρεις καλά μου φαίνεται.
Ειδικά κάτι του Αν μπλοκ πρέπει αν δεις τι μυαλά κουβαλάνε. Να φρίξεις !
Και είναι και μεγάλοι ανθρώποι ε?
Δεν είναι τίποτε αρΜιδάκια με τα λεφτά του μπαμπά
lykourgi
05/11/2023, 12:38
Θεωρείς ότι όσοι έχουν οικονομική άνεση δεν τα έχουν βγάλει δουλεύοντας ή τους κόβει λιγότερο;;; Ίσως θα έπρεπε να μην συνεχίσω...
.
Οι άλλοι πρέπει να κάνουν καλύτερους υπολογισμούς, οι άξονες είναι αναλώσιμοι και δεν είναι καινούριο αυτό. Και δεν μιλάω για το R51 αλλά για τα σύγχρονα μοντέλα. Το κόστος μιας πτώσης το έχεις υπολογίσει; Ή μήπως αυτό δε θα συμβεί σ' εσένα γιατί σου κόβει παραπάνω;
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα και για τις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις (λεφτά χωρίς δουλειά και χωρίς μυαλό).
Υπάρχει και το αντίθετο (με κόπο και μυαλό).
Επίσης, μην το κάνεις προσωπικό.
Η πτώση δεν προβλέπεται.Οι φθορές και η συντήρηση όμως, μπορούν να προϋπολογιστούν σε μεγάλο βαθμό.
Και εν τέλει, προσπαθώ να εξηγήσω ότι (κατά τη γνώμη μου) το θέμα δεν είναι εισοδηματικό.
Είναι η οικονομική παιδεία, την οποία ανέλυσε ο Fixxer, στο προηγούμενο ποστ.
Που και πόσα θα δώσεις.
CorpseAlive
05/11/2023, 12:52
Πως μπορεί να αποδειχτεί ότι το συγκεκριμένο εξάρτημα πωλείται κατά την αγορά της μηχανής με lifetime warranty;
Ο κινητήρας έχει Lifetime Warranty ή ξέρεις ότι με την αγορά θα τον αλλάζεις ανά Χ χιλιόμετρα?
Όταν αγοράζεις κάτι αναφέρεται συγκεκριμένα η συντήρηση του στο Manual .
Αν στο Manual δεν αναφέρει ΑΛΛΑΓΗ ανά 80.000 χλμ αλλά συγκεκριμένες εργασίες για την συντήρηση και μετά από 5-6 χρόνια βγαίνει ο κατασκευαστής και λέει άκυρο το Manual παίδες , αλλαγή θέλει , δεν αποδεικνύεται η παραβίαση όρων της αγοράς του μοντέλου?
Σου πουλάω ένα σπίτι και σου εγγυώμαι ότι καλύπτει όλες τις προδιαγραφές για στατικότητα γεωμετρία κλπ.
Μετά από 5 χρόνια σου λέω ξέρεις κάτι ? Θέλει ενέσεις ρητίνης στις κολώνες κάθε 10 χρόνια και αντιστήριξη κάθε 20.
Δεν έχω παραβιάσει την μεταξύ μας σύμβαση?
Τα αυταπόδεικτα θα συζητάμε στο moto Πλέον?
Υ.γ. εγώ που τα έχω (τα χρήματα συντήρησης) καλώς ή κακώς το να δίνω κερατιάτικα για μαλακίες της BMW δεν θα το δεχόμουν.
Δεν τα απέκτησα δια μαγείας ούτε είχα συνέταιρο την BMW για να βάζει χέρι στα χρήματα μου επειδή έτσι της κ@βλωσε μια μέρα να αλλάξει τους όρους συντήρησης.
Ο κινητήρας έχει Lifetime Warranty ή ξέρεις ότι με την αγορά θα τον αλλάζεις ανά Χ χιλιόμετρα?
Όταν αγοράζεις κάτι αναφέρεται συγκεκριμένα η συντήρηση του στο Manual .
Αν στο Manual δεν αναφέρει ΑΛΛΑΓΗ ανά 80.000 χλμ αλλά συγκεκριμένες εργασίες για την συντήρηση και μετά από 5-6 χρόνια βγαίνει ο κατασκευαστής και λέει άκυρο το Manual παίδες , αλλαγή θέλει , δεν αποδεικνύεται η παραβίαση όρων της αγοράς του μοντέλου?
Σου πουλάω ένα σπίτι και σου ότι καλύπτει όλες τις προδιαγραφές για στατικότητα γεωμετρία κλπ.
Μετά από 5 χρόνια σου λέω ξέρεις κάτι ? Θέλει ενέσεις ρητίνης στις κολώνες κάθε 10 χρόνια και αντιστήριξη κάθε 20.
Δεν έχω παραβιάσει την μεταξύ μας σύμβαση?
Τα αυταπόδεικτα θα συζητάμε στο moto Πλέον?
Υ.γ. εγώ που τα έχω καλώς ή κακώς το να δίνω κερατιάτικα για μαλακίες της BMW δεν θα το δεχόμουν.
Δεν τα απέκτησα δια μαγείας ούτε είχα συνέταιρο την BMW για να βάζει χέρι στα χρήματα μου επειδή έτσι της κ@βλωσε μια μέρα να αλλάξει τους όρους συντήρησης.
Και πώς θα διατηρηθεί το επίπεδο ζωής των γερμανων κλπ δυτικοευρωπαίων αν δεν συνεισφέρουμε όλοι, ειδικά τώρα στα δύσκολα που έχουν μπροστά τους; :D
Οπως πληρώνεις για ρευμα, ιντερνετ, νετφλιξ κλπ συνδρομή, θα πληρώνεις και σε ΒΜW αν την επιλέξεις. Τέλος :D
CorpseAlive
05/11/2023, 13:01
Και πώς θα διατηρηθεί το επίπεδο ζωής των γερμανων κλπ δυτικοευρωπαίων αν δεν συνεισφέρουμε όλοι, ειδικά τώρα στα δύσκολα που έχουν μπροστά τους; :D
Ας μπουν σε μνημόνιο να δω κάτι.
Τα PSI τους είναι λαχταριστά.
30.000 χλμ τον χρόνο δεν κάνει ούτε ο πακετάς της efood
Νομίζεις... Έχω κάνει 110 χιλιάδες χλμ. Σε 2 χρόνια, με παπί!!:D
Αναλώσιμα οι άξονες.... Μάλιστα.
Πείτε το αυτό στον γαμπρό μου και την 70αχρονη γριά του...:rolleyes:
doctor_john
05/11/2023, 21:23
Κοίτα τον οριζόντιο σωλήνα του σκελετού στην αρχή και στο τέλος και θα καταλάβεις τι κάνουν και στον άξονα. ;)
PortisHead
06/11/2023, 13:07
Νομίζεις... Έχω κάνει 110 χιλιάδες χλμ. Σε 2 χρόνια, με παπί!!:D
Βγάζει παπί η BMW ?
μηχανη bmw δεν εχω ουτε θα αποκτησω
επισης το 1000αρικο στα 30000 δεν μου φαινεται ακραιο ως οικονομικο μεγεθος
προσφατα ηρθα σε επαφη με γερμανικη τεχνολογια αγοραζοντας ενα bmw 316 e46 λογω εξευτελιστικης τιμης
αυτο που εχω να πω ειναι οτι οι γερμανοι μηχανολογικα περνιωνται για θεοι ενω τελικα ειναι μεγαλες καρμανιολες
πανε να κανουν παπαδες σε σχεση με αλλους αλλα τελικα μολις ξεφυγουν απο τα κλασσικα αποτυγχανουν οικτρα
το προβλημα ειναι οτι καταστρατηγουν τον βασικο κανονα της μηχανολογιας που λεει πως οταν θες να φτιαξεις κατι να δουλευει καντο οσο πιο απλο γινεται
τελικα η τεχνολογια τους ειναι κορυφη μονο στο πουλ μουρ
οποιος θελει και μπορει να αγορασει κατι τετοιο ειναι δικαιωμα του
Βγάζει παπί η BMW ?
Παπί δεν ξέρω αν βγάζει :D
Αλλά η έννοια είναι ότι αν έκανα εγώ 50.000 χλμ. σε έναν χρόνο, με παπί, το GS που (υποτίθεται....) είναι χιλιομετροφάγος τα 60.000 δεν θα τα κάνει σε 2 χρόνια;
Θεωρώ απαράδεκτη την αλλαγή άξονα σε αυτό το όριο και θα είναι ταφόπλακα στις πωλήσεις τόσο καινούργιων όσο και μεταχειρισμένων της μάρκας.
Ο ανταγωνισμός καραδοκεί και είναι ανελέητος.....
giwrgos2012
06/11/2023, 18:49
Είναι δυνατόν να βγάζεις τουριστική μηχανή και ο αξονας σου πλέον από τα πιο επίσημα χείλη να σου λένε ότι είναι το λιγότερο για τα μπάζα, και δεν το λέω με εμπάθια, προφανώς είναι μηχανάρα όταν δουλεύει αλλά να δικαιολογούμε όλα τα λάθη της ε και να λέμε δεν πειράζει, η αυτός που έχει χρήματα θα τα πληρώσει και δεν τον νιάζει δεν είναι λύση ώστε να πιέσεις την εταιρεία να σου βγάλει ένα σωστό αξονα ειδικά για τα τόσα λεφτά που ζητάει κατά την αγορά της. Αλλά σου λέει έχω πιστούς πελάτες , με ακολουθάνε δογματικά οπότε από ένα GS παίρνει 2 και 3 φορές πίσω τα λεφτά αγοράς της από την συντήρηση της με τα προβλήματα της, από νέους ιδιοκτήτες και παλιούς. Βγάζει κέρδος επίσης καθώς μεταπολάει την μεταχειρισμένη μηχανή που σου αγορασε για να πάρεις το καινούριο μοντέλο.
Οπότε από αυτήν την άποψη απλά την παραδέχομαι την BMW και όλες οι άλλες εταιρείες είναι χλμ πίσω από αυτήν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.