View Full Version : Δισκοι συμπλεκτη
2 ερωτήσεις όσο αφορά τους δίσκους συμπλεκτη παιδιά. 1ον:ποσα χλμ κατά μέσο όρο με νορμάλ οδήγηση βγάζουν οι μαμά δισκοι? 2ον: στην αλλάγη των δίσκων είναι απόλυτο να αλλαχθούν και οι μεταλλικοί η μόνο οι δίσκοι τριβής?
karellen
09/04/2022, 20:50
1. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος μπούσουλας στα πόσα χλμ τρώγονται οι δίσκοι,παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες.Μπορεί πχ να κυκλοφορεί σε μεγάλη κίνηση και να χρησιμοποιεί το συμπλέκτη περισσότερες φορές απ' ότι σε ένα άλλο μέρος άπλετο,επαρχία. Επίσης έγκειται και στο αριστερό χέρι του οδηγού,πόσο παίζει με το συμπλέκτη.
2. Τους ελέγχεις αλλά συνήθως οι φιμπερένιοι είναι αυτοί που χρειάζονται αλλαγή,χωρίς αυτό να είναι φυσικά κανόνας.
Παίζει και να μην χρειαστούν ποτέ αλλαγή αν ξέρεις πραγματικά να χειρίζεσαι τον συμπλέκτη....
Σε όσα μηχανάκια είχα, δεν είχα αλλάξει ποτέ.
Dalton approves this thread.
Ο συμπλεκτης φθειρεται οσο υπαρχει τριβη.
Τριβη εχεις στο ξεκινημα, στο απαλο αφημα για φρεναρισμα με τον κινητηρα, στις αλλαγες αν δεν συγχρονισεις σωστα τις στροφες του κινητηρα (rev-matching) αλλα το μεγαλυτερο ζορι, το τρωει στις εκκινησεις τυπου "dragster".
Αν δεν ειναι τοσο αμπαλος καποιος να καψει τελειως τα φιμπερενια δισκακια υπερθερμαινοντας τον συμπλεκτη, τοτε τα μεταλλικα επιβιωνουν.
Δεν υπαρχει μπουσουλας παντως... ειναι καθαρα θεμα χρησης!
Το καλο, ειναι πως η φθορα ειναι μετρησιμη, οποτε βγαζεις καπακι, αφαιρεις το pressure plate, ελεγχεις παχος καθως και την κατασταση ολου του συστηματος.
borgiriadis1
10/04/2022, 02:16
Ή αρχίζει και πατιναρει το συστημα οποτε ηδη άργησες. Πάντως σε μηχανές που δεν τρώνε πολύ και απροσεκτο ξύλο η φθορά πραγματικά μπορεί να μην υπάρχει για παρα πολλά χλμ ή όπως αναφέρθηκε και ποτε.
Τα μεταλικά πραγματικα πρεπει να είσαι αμπαλος για να τα κάψεις. Κ αυτά μετριούνται πιο εύκολα με γυμνό μάτι (αν έχουν μελανιασει δεν είναι απο το κακό τους).
+1 σχεδόν απίθανο αλλά το έχω δεν να συμβαίνει. Υπάρχει περιπτωση τα ελατήρια να δίνουν εντύπωση οτι πατιναρει η μηχανή ενω τα δισκάκια να είναι οκ.
Θα συμφωνήσω με τις απόψεις σας. Μακάρι να είχα βέβαια μηχανη που το καπάκι της καμπάνας είναι ανεξάρτητο και βγαίνει εύκολα. Όμως δυστηχως στο μονοκυλινδρο το gs το 650 είναι Γολγοθάς η διαδικασία επιθεώρησης - αλλαγής δισκων
Θα συμφωνήσω με τις απόψεις σας. Μακάρι να είχα βέβαια μηχανη που το καπάκι της καμπάνας είναι ανεξάρτητο και βγαίνει εύκολα. Όμως δυστηχως στο μονοκυλινδρο το gs το 650 είναι Γολγοθάς η διαδικασία επιθεώρησης - αλλαγής δισκων
Αν δεν πατιναρει, μην ασχολεισαι. Ποια ειναι η τρεχουσα ρεαλιστικη τιμη που μπορεις να το δωσεις;;
Αν ειναι αρκετα χαμηλα, στην 1η υποψια, πουλα το, ετσι απλα! :cry:
Tallyban
10/04/2022, 20:40
Πριν κάνεις επέμβαση,άλλαξε μάρκα λάδια και όχι 100% συνθετικά.
Δεν έχω πατιναρισμα όχι. Καθαρά προληπτικά θα τα άλλαζα. Και λαδια σε καμία περίπτωση δεν βάζω φουλ συνθετικα
DoctoR_k6
15/04/2022, 10:16
Δεν έχω πατιναρισμα όχι. Καθαρά προληπτικά θα τα άλλαζα. Και λαδια σε καμία περίπτωση δεν βάζω φουλ συνθετικα
Γιατι αν βαλεις 100% συνθετικα τι θα γινει? Θα χαλασει ο κινητηρας? Θα πατιναρει το εργαλειο?
Γιατι αν βαλεις 100% συνθετικα τι θα γινει? Θα χαλασει ο κινητηρας? Θα πατιναρει το εργαλειο?
Θα αδειάσει αδίκως η τσέπη...:lol:
Ο κατασκευαστής δεν προτείνει φουλ συνθετικά στο δικο μου μοντελο ασε που θα πατιναρουν και οι δίσκοι με αυτά για αυτό δε βαζω
DoctoR_k6
15/04/2022, 11:45
Ο κατασκευαστής δεν προτείνει φουλ συνθετικά στο δικο μου μοντελο ασε που θα πατιναρουν και οι δίσκοι με αυτά για αυτό δε βαζω
Για να το λες εσυ οτι θα πατιναρουν με φουλ συνθετικο κατι ξερεις μαλλον...ΟΚ.
dankannn
15/04/2022, 13:11
Ότι σου είπαν οι από πάνω.
Πάει με τα χλμ και την χρήση.
CBR600F αλλαγή δίσκων και ελατήριων στα 100.000 γιατί εγώ ήθελα και όχι γιατί πατινάριζε, οι μεταλλικοί δίσκοι ήταν μια χαρά.
Υπόψη στον δρόμο είμαι κανίβαλος εκτός από εκκινήσεις.
Με συνθετικά δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός από θέμα στην τσέπη σου , όλες οι εταιρείες λαδιών προτείνουν και συνθετικά λάδια για το δικό σου.
Πολυ σιγουροι ειστε για τους μεταλλικους δισκους..
(απο πλευρας τριβης οντως φθειρονται πολυ αργοτερα αλλα τα δοντια τους απο square ανετα γινονται sawtooth, ειδικα των αλουμινενιων..)
Πολυ σιγουροι ειστε για τους μεταλλικους δισκους..
(απο πλευρας τριβης οντως φθειρονται πολυ αργοτερα αλλα τα δοντια τους απο square ανετα γινονται sawtooth, ειδικα των αλουμινενιων..)
Χλωμο να γινουν sawtooth οι μεταλλικοι ... πρωτα γινεται kolotripidi το καλαθι του συμπλεκτη!
Ε, μετα πας μαστορα και λες, help, αφηνω συμπλεκτη και σκορτσαρει, δεν απομονωνει τελειως, οι ταχυτητες δεν κουμπωνουν ευκολα κτλ ... το ανοιγει τα βλεπει ολα για τ'αναθεμα και βγαζει τη μεζουρα.
sapila racing
16/04/2022, 09:58
Πολυ σιγουροι ειστε για τους μεταλλικους δισκους..
(απο πλευρας τριβης οντως φθειρονται πολυ αργοτερα αλλα τα δοντια τους απο square ανετα γινονται sawtooth, ειδικα των αλουμινενιων..)
Η πείρα μου έχει δείξει οτι πρώτα τρώγονται τα αυτιά της καμπάνας και μετά τα δόντια των μεταλλικών δίσκων.
Βεβαια οταν φτάσεις σε αυτο το σημείο φθοράς αλλάζεις και καμπάνα και μεταλλικούς δίσκους.
Μπορεί φυσικά σε καποια μηχανακια να μην ισχύει αυτό.
Η πείρα μου έχει δείξει οτι πρώτα τρώγονται τα αυτιά της καμπάνας και μετά τα δόντια των μεταλλικών δίσκων.
Βεβαια οταν φτάσεις σε αυτο το σημείο φθοράς αλλάζεις και καμπάνα και μεταλλικούς δίσκους.
Μπορεί φυσικά σε καποια μηχανακια να μην ισχύει αυτό.
Έλα, Άρη, πες την αλήθεια, μικρός τους έτρωγες για πρωινό τους δίσκους, έτσι;:lol:
:p
doctor_john
17/04/2022, 11:41
Και σε πιο σύγχρονα μεγάλα δικύλινδρα το full synthetic καίγεται πολύ πιο γρήγορα
και δημιουργεί φιλμ (; ) που επιτρέπει και σε ορυκτέλαια μετά να καίγονται γρήγορα.
Χρειάζεται λύσιμο και πλύσιμο ο κινητήρας, νόμιζα ότι το ξέρουν όλοι αυτό..
stefanos
17/04/2022, 13:44
Προς ενημέρωσή σου υπαρχουν εταιρείες που φτιαχνουν ακόμα monograde ορυκτέλαια Νοn detergent κλπ ειδικά για τέτοιες μοτο. Για καποιες μεταγενέστερες υπαρχουν και τα Low Detergent.
Ελλάδα υπάρχουν πουθενά?
sapila racing
18/04/2022, 09:15
Ελλάδα υπάρχουν πουθενά?
Παλιότερα είχα βρεί και στην Ελλάδα, σήμερα ομως δεν νομιζω να υπαρχουν.
Goldman μου,Χρυ-σέ -μου-άθ-ρω-πε,σε θερμοευχαριστω που μετατρέπεις τα σχόλια μου με κόκκινα γράμματα.
Θα το έκανα εγώ για να το βλέπουν στο μέλλον οι νεότεροι,με γλύτωσες από το κόπο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εμένα είσαι προτεινόμενος για το ετήσιο έπαθλο του μοτό.gr,ένα επίχρυσο δυναμοκλειδο (καλιμπραρισμενο σε γνωστό κατάστημα)
Εν τω μεταξύ, Oldman είναι... Αλλά αυτά μάλλον είναι ψιλά γράμματα για σένα όπως η επιμονή σου για κάτι που ΟΛΟΙ σου λένε ότι δεν στέκει....;)
@Tallyban: Θεωρω οτι εχεις την στοιχειωδη νοημοσύνη να καταλαβεις πως αν εκανες παρομοιες μαλακιες σε οποιοδήποτε αλλο section του forum, θα ειχες προ πολλου εξαϋλωθεί..!!
Υ.Γ.
Όχι φυσικα γιατι ειμαι καλος άνθρωπος (και χήρες κλεβω και ορφανά αδικώ και Μεγαλη Παρασκευή τρωω πατσετες..) αλλα γιατι πρεσβευω οτι ειναι καλυτερα να αφήσεις τον μαλακα να αναδειχτεί μεσα απο τις μαλακιες του, με απλη παρεμβατική επισήμανση οταν και οπου κριθει σκοπιμο..
Με άλλα λόγια να συνεχίσει,με εκπλήσει η μεγαλοβδομαδιάτικη ανοχή σου!:)
Με άλλα λόγια να συνεχίσει,με εκπλήσει η μεγαλοβδομαδιάτικη ανοχή σου!:)
Ε, μεγάλη βδομάδα είναι, είθισται να συγχωρούμε....:D
:lol:
@Tallyban: Θεωρω οτι εχεις την στοιχειωδη νοημοσύνη να καταλαβεις πως αν εκανες παρομοιες μαλακιες σε οποιοδήποτε αλλο section του forum, θα ειχες προ πολλου εξαϋλωθεί..!!
Υ.Γ.
Όχι φυσικα γιατι ειμαι καλος άνθρωπος (και χήρες κλεβω και ορφανά αδικώ και Μεγαλη Παρασκευή τρωω πατσετες..) αλλα γιατι πρεσβευω οτι ειναι καλυτερα να αφήσεις τον μαλακα να αναδειχτεί μεσα απο τις μαλακιες του, με απλη παρεμβατική επισήμανση οταν και οπου κριθει σκοπιμο..
Αντώνη, ήρεμα με τις πανσέτες, όχι τόσο λόγω νηστείας όσο λόγω ηλικίας....:D
astrea966
23/04/2022, 12:29
για να μην ανοιγω νεο θεμα λεω να γραψω εδω μιας και αναφερεται σε δισκους συμπλεκτη.
εχω ενα xt600 με πρωτη αδεια το 2003.η μηχανη εχει μολις 43000 χλμ χωρις καψιματα και λοιπες καγκουριες.εχω μπει σε σκεψεις να αλλαξω δισκους γιατι μου κανει κατι κουλα κατα τη χρηση του συμπλεκτη.να αναφερω οτι δεν πατιναρει καθολου και σε γενικες γραμμες λειτουργει υποδειγματικα ο συμπλεκτης.
ωρα να μπουμε στο ζουμι. οταν βαζω μπρος τη μηχανη το πρωι πρεπει να τραβηξω καμποσες φορες τη μανετα του συμπλεκτη και να την κρατησω λιγα δευτερολεπτα γιατι αν δεν το κανω οταν βαζω ταχυτητα χτυπαει πολυ και κλωτσαει η μηχανη να φυγει μπροστα.μερικες φορες στα απανωτα κατεβασματα απο 4η σε 2α ισως χρειαστει να αφησω και να πιασω παλι τη μανετα για να παρει τη 2α η την πρωτη γιατι δεν την παιρνει.αλλες φορες μου εχει κανει το εξης.να εχω σβησει τη μηχανη σε κατηφορα η ανηφορα με ταχυτητα μεσα και μετα οταν θελω να τη βαλω μπροστα με πατημενο το συμπλεκτη να μην συμπλεκτωνει μονο να φευγει η μηχανη.αν νεκρωσω και βαλω μπροστα μετα δουλευει κανονικα.τελος οταν κατεβαινω καποια κατηφορα και θελω να βαλω μια πανω για να μην κανει πολλα σκασιματα η εξατμιση θελει περιπου ενα δευτερολεπτο να συμπλεκτωση απο τη στιγμη που θα πιασω τη μανετα,δηλαδη η αποσυμπλεξη δεν ειναι αμεση.πιανω τη μανετα και για ενα δευτερολεπτο περιπου λειτουργει ακομα το φρενο του κινητηρα και μετα τη νιωθεις να φευγει ελευθερη χωρις αντισταση.ξερω οτι δεν εχει πολλα χιλιομετρα αλλα λεω μηπως οι δισκοι δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση λογω ηλικιας σχεδον 20 χρονων.
επειδη τα οικονομικα δεν επιτρεπουν την αλλαγη με γνησιους ειμαι αναμεσα σε newfrenn και ferodo.αν καποιος γνωριζει ποιοι ειναι καλυτεροι ειναι ευπροσδεκτος.οποιαδηποτε αλλη συμβουλη ειναι επισης ευπροσδεκτη.απο βδομαδα θα τη βαλω μεσα για σερβις και λεω να τα κανω ολα μια και καλη.
χρονια πολλα και καλη ανασταση σε ολους
karellen
23/04/2022, 13:26
ωρα να μπουμε στο ζουμι. οταν βαζω μπρος τη μηχανη το πρωι πρεπει να τραβηξω καμποσες φορες τη μανετα του συμπλεκτη και να την κρατησω λιγα δευτερολεπτα γιατι αν δεν το κανω οταν βαζω ταχυτητα χτυπαει πολυ και κλωτσαει η μηχανη να φυγει μπροστα.Μου το κανε στο ΧΤΧ,μου το κάνει και στο KLR,βάζεις μπρος-κρατάς πατημένο το συμπλέκτη πατημένο για 5-10 δευτερόλεπτα και μετά κουμπώνεις πρώτη.μερικες φορες στα απανωτα κατεβασματα απο 4η σε 2α ισως χρειαστει να αφησω και να πιασω παλι τη μανετα για να παρει τη 2α η την πρωτη γιατι δεν την παιρνει.Αυτό είναι θέμα σαμάν-φουρκέτα μάλλοναλλες φορες μου εχει κανει το εξης.να εχω σβησει τη μηχανη σε κατηφορα η ανηφορα με ταχυτητα μεσα και μετα οταν θελω να τη βαλω μπροστα με πατημενο το συμπλεκτη να μην συμπλεκτωνει μονο να φευγει η μηχανη.Ότι έγραψα στην πρώτη παράγραφοαν νεκρωσω και βαλω μπροστα μετα δουλευει κανονικα.τελος οταν κατεβαινω καποια κατηφορα και θελω να βαλω μια πανω για να μην κανει πολλα σκασιματα η εξατμιση θελει περιπου ενα δευτερολεπτο να συμπλεκτωση απο τη στιγμη που θα πιασω τη μανετα,δηλαδη η αποσυμπλεξη δεν ειναι αμεση.πιανω τη μανετα και για ενα δευτερολεπτο περιπου λειτουργει ακομα το φρενο του κινητηρα και μετα τη νιωθεις να φευγει ελευθερη χωρις αντισταση.ξερω οτι δεν εχει πολλα χιλιομετρα αλλα λεω μηπως οι δισκοι δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση λογω ηλικιας σχεδον 20 χρονων.
επειδη τα οικονομικα δεν επιτρεπουν την αλλαγη με γνησιους ειμαι αναμεσα σε newfrenn και ferodo.αν καποιος γνωριζει ποιοι ειναι καλυτεροι ειναι ευπροσδεκτος.οποιαδηποτε αλλη συμβουλη ειναι επισης ευπροσδεκτη.απο βδομαδα θα τη βαλω μεσα για σερβις και λεω να τα κανω ολα μια και καλη.
χρονια πολλα και καλη ανασταση σε ολους
Σου απαντώ με κόκκινα.
Τσαμπα θα αλλαξεις δισκους
Ρυθμισε και λαδωσε την ντιζα του συμπλεκτη
Και σιγουρεψου οτι εχει σωστα και φρεσκα λαδακια
astrea966
26/04/2022, 10:13
Σου απαντώ με κόκκινα.
Τσαμπα θα αλλαξεις δισκους
Ρυθμισε και λαδωσε την ντιζα του συμπλεκτη
Και σιγουρεψου οτι εχει σωστα και φρεσκα λαδακια
οποτε θα αφησω την αλλαγη για καποια στιγμη στο μελλον.
ευχαριστω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.