View Full Version : KYMCO XCITING 250-ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι κάτοχος ενός KYMCO XCITNG 250 του 2006 μοντέλο. Το έχω 10 χρόνια χωρίς να μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Πριν 2 χρόνια μου ανέβασε θερμοκρασία, εν κινήσει, και ο μηχανικός, μου είπε ότι έχει βουλώσει το ψυγείο νερού και ότι πρέπει να το αλλάξω όπως και το έκανα. Από τότε , κατά καιρούς και όχι συνέχεια, πάλι ανεβάζει θερμοκρασία αλλά μετά από λίγη ώρα επανέρχεται στην κανονική θερμοκρασία. Το πηγαίνω στον μηχανικό μου και μου λέει διάφορα: τη μια φορά ότι έλειπε λίγο νερό στο ψυγείο, την άλλη ότι είναι εντάξει και δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Τι άλλο μπορεί να φταίει και ανεβάζει θερμοκρασία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
telegonos
05/05/2022, 22:16
Τι άλλο μπορεί να φταίει και ανεβάζει θερμοκρασία;
Η καύση της βενζίνης στον κινητήρα.
καλησπέρα telegonos και ευχαριστώ για την απόκριση. Τι εννοείς με αυτό? Που είναι το πρόβλημα?
Θερμοστάτης, τάπα ψυγείου οι συνήθεις ένοχοι....
kostaskk
05/05/2022, 23:21
Κακή εξαέρωση συστήματος ψύξης,χαλασμένη φλάντζα κεφαλής, θερμοστάτης που κολλάει
Χαλασμενος θερμοστάτης είναι μια πιθανη εξήγηση. Θεωρητικά το κυκλωμα πρεπει να είναι κλειστό χωρίς απώλειες και έτσι να μην χρειάζεται να συμπληρώνεις. Απλα να το αλλάζει. Αν πριν 2 χρονια το ειχες παει σε μάστορα προσωπικα θα κοιταγα και το μπουζι μην τυχον το εχει αλλαξει και μου εχει βαλει πιο "ζεστο" μπουζι πχ στην ngk τα μικρα νουμερα ειναι πιο ζεστα απο ενα μεγαλο νουμερο. Δηλ το NGK BR8ES είναι πιο ζεστο απο BR10ES και αρα ανεβαζει θερμοκρασιες πιο ευκολα.
ευχαριστώ για την απόκριση bowleno.αν ήταν ο θερμοστάτης δεν θα ανέβαζε συνέχεια θερμοκρασία? η τάπα ψυγείου τι πρόβλημα μπορεί να έχει?
ευχαριστώ για την απόκριση kostaskk.σχετικά με την κακή εξαέρωση μου είπε ο μηχανικός ότι είναι οκ. σχετικά με την χαλασμένη φλάντζα κεφαλής , θέλει αντικατάσταση?
ευχαριστώ για την απόκριση bowleno.αν ήταν ο θερμοστάτης δεν θα ανέβαζε συνέχεια θερμοκρασία? η τάπα ψυγείου τι πρόβλημα μπορεί να έχει?
Η τάπα λειτουργεί ως εκτονωτική βαλβίδα στο κύκλωμα και επιτρέπει τη ροή του υπέρθερμου ψυκτικού μέσου προς το δοχείο υπερχείλισης, κρατώντας εκτός κυκλώματος τυχόν ψυκτικό σε αέρια μορφή το οποίο θα μπορούσε και να βλάψει την τρόμπα νερού μέσω φαινομένων σπηλαίωσης.
Το κάθε ψυγείο, λοιπόν, αναλόγως μεγέθους, κυκλώματος κλπ, απαιτεί τάπα με διαφορετικής σκληρότητας ελατήριο.
Δεν φαντάζεσαι πόσο εύκολα χαλάνε, για διάφορους λόγους.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
ευχαριστώ για την απόκριση kostaskk.σχετικά με την κακή εξαέρωση μου είπε ο μηχανικός ότι είναι οκ. σχετικά με την χαλασμένη φλάντζα κεφαλής , θέλει αντικατάσταση?
Συνήθως η χαλασμένη (καμένη) φλάντζα κεφαλής προδίδεται από τα λάδια του μοτέρ. Δες τα λάδια σου, αν έχουν γαλακτερό χρώμα, τα νέα δεν είναι καλά...
Σημάνει ότι ψυκτικό υγρό διαφεύγει προς το εσωτερικό του κινητήρα και είναι θέμα χρόνου η ολική καταστροφή του.
Απαιτείται άμεση αντικατάσταση και τι κόστος είναι σχετικά υψηλό καθώς συνήθως αντικαθίστανται και άλλα παρελκόμενα (τσιμουχακια κλπ) + την εργασία....
kostaskk
06/05/2022, 13:55
Η τάπα επίσης κρατάει-ανεβάζει την πίεση και αυτή το σημείο βρασμού του νερού, πρέπει να μπορεί να κρατάει την πίεση,
Η τάπα λειτουργεί ως εκτονωτική βαλβίδα στο κύκλωμα και επιτρέπει τη ροή του υπέρθερμου ψυκτικού μέσου προς το δοχείο υπερχείλισης, κρατώντας εκτός κυκλώματος τυχόν ψυκτικό σε αέρια μορφή το οποίο θα μπορούσε και να βλάψει την τρόμπα νερού μέσω φαινομένων σπηλαίωσης.
Αμα το σβησω θα ξαναγραψεις ακριβως το ιδιο..??
(μη χεσω, που το ψωριασμα εγινε "φαινομενο σπηλαιωσης"..)
Αμα το σβησω θα ξαναγραψεις ακριβως το ιδιο..??
(μη χεσω, που το ψωριασμα εγινε "φαινομενο σπηλαιωσης"..)
Βαρέθηκα να κάτσω να γράψω και έπεσε copy-paste....:p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.