View Full Version : Zontes 350GK
lleonidas
25/05/2022, 01:42
Μονοκύλινδρο, 39,5 ίπποι στις 9.500 στροφές, Power Modes, σύστημα Keyless, full LED φώτα, έγχρωμη TFT οθόνη, δύο θύρες USB, αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών, φρένα της J.Juan (που ανήκει πλέον στην Brembo μετά την εξαγορά της) και ABS της Bosch.
Διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Ιούνιο με τιμή 4.785€.
Πηγή (https://bikerspirit.net/main/erchetai-stin-ellada-i-nea-zontes-350gk-video-fotografies/)
435991
435992
435993
435994
Δεν κακό....:hmm:
(είπε αυτός που πήρε voge....)
telegonos
25/05/2022, 07:36
Απσαιντάου και τροχοί με ακτίνες. :uplate:
Kickstart
25/05/2022, 08:29
τι κουκλακι ειναι αυτό ρε μαγκες;
:uplate::uplate:
doctoras
25/05/2022, 08:33
εκτός απο προστατευτικό του μπροστά δισκόφρενου αισθητικά είναι άρτιο. Ειναι η εξέλιξη της υπάρχον σειράς g125/155. Τεχνικά το μονο κακό είναι τα παραπάνω πλαστικά καλύμματα κάτω απο το ρεζερβουαρ που ανεβάζουν το βάρος και δείχνουν την καταγωγή της κατασκευής.
lleonidas
25/05/2022, 08:39
435995
Από εδώ (https://bikez.com/motorcycles/zontes_gk_350_sport_cafe_2022.php) .
Το μεγαλύτερο μείον τα 188 κιλά του...
Το αντίστοιχο 350 της voge, το οποίο αναμένεται θα ζυγίζει 161 κιλά...
Από αξιοπιστία τι λένε τα ζόντες;
Αναφορά για κατανάλωση δεν βλέπω πουθενά...
AristidisZ
25/05/2022, 08:51
ωραίο, ειδικά το άσπρο
τίγκα στους διακόπτες εν τω μεταξύ... (και κλασσική κινέζικη μετάφραση, Engine flameout switch :D )
doctor_john
25/05/2022, 09:12
Απσαιντάου και τροχοί με ακτίνες. :uplate:
Παραδέξου το, δεν σου αρέσουν οι ακτίνες.
Σαν κόστος είναι το ίδιο, λίγο ακριβότερες οι ακτίνες.
Όταν όμως έχεις μια γυμνή καθημερινή μοτό 180kg χρειάζεσαι την παραπάνω αντοχή και την επισκευασιμότητα.
Θα σκέφτεσαι να ανέβεις πεζοδρόμια ή να κατέβεις κροκάλες για την παραλία; Θα βρεθείς σε μικρή σκάλα και θα γυρίσεις πίσω να πας απο την άλλη;
Βλέπεις το updn αισθητικά σαν σπορ - εξέλιξη του τηλεσκοπικού και δεν βλέπεις ότι και οι τροχοί έχουν αντίστοιχη εξέλιξη, φαρδείς με μασιφάτα πλεξίματα και διατομές..
Αυτό έχει αντι πετρινγκ κάλυμμα στο δίσκο!
εκτός απο προστατευτικό του μπροστά δισκόφρενου αισθητικά είναι άρτιο. Ειναι η εξέλιξη της υπάρχον σειράς g125/155. Τεχνικά το μονο κακό είναι τα παραπάνω πλαστικά καλύμματα κάτω απο το ρεζερβουαρ που ανεβάζουν το βάρος και δείχνουν την καταγωγή της κατασκευής.
Δεν γνωρίζω κάποια νόρμα για την καταγωγή, βλέπω ότι είναι δουλεμένα, γενικά όλο το εμπρός έχει μια διάθεση προστασίας από χαλίκια
Χωρίς αυτά θα αλλάξει πολύ η υπόσταση της συγκεκριμένης, θα αδειάσει..
sapila racing
25/05/2022, 09:29
Το μεγαλύτερο μείον τα 188 κιλά του...
Το αντίστοιχο 350 της voge, το οποίο αναμένεται θα ζυγίζει 161 κιλά...
Από αξιοπιστία τι λένε τα ζόντες;
Αναφορά για κατανάλωση δεν βλέπω πουθενά...
Τα 188 κιλα ειναι γεματο με βενζινη κι εχει 17 λιτρα τεποζιτο, δεν ειναι κι ασχημα.
To Voge 350 που ανέφερες θα ζυγιζει 161 αδειο, και με το μικρό του τεπόζιτο των 12,5 λιτρων για το μοντελο 2022 θα ειναι τουλαχιστον 175 κιλα.
Με ιδια ποσοτητα βενζινης στο τεποζιτο θα εχουν διαφορα περιπου 10 κιλα μεταξυ τους αυτα τα δυο αν βεβαια μας λενε σωστα νουμερα οι κατασκευαστες τους.
Κατα τα αλλα αυτο το Zontes ειναι όμορφο και μου αρεσουν οι ζαντες με ακτινες που παιρνουν tubeless λαστιχα.
Μεχρι προτινος τις εβλεπες μονο σε ακριβες μοτο.
doctoras
25/05/2022, 11:12
Δεν γνωρίζω κάποια νόρμα για την καταγωγή, βλέπω ότι είναι δουλεμένα, γενικά όλο το εμπρός έχει μια διάθεση προστασίας από χαλίκια
Χωρίς αυτά θα αλλάξει πολύ η υπόσταση της συγκεκριμένης, θα αδειάσει..
Δεν υπάρχει νορμα.
Στους κινέζους επειδή είναι νεοφερμένοι στον χώρο απουσιάζει το "think simple". Γιαυτό και τα παραπανίσια τμήματα/κιλά, το ίδιο συμβαίνει και στην benelli
κατα τα άλλα και σε εμένα αρέσει
Παίρνεις τέτοιο ή duke 250 στα 4.880 €;;
telegonos
25/05/2022, 16:23
Παραδέξου το, δεν σου αρέσουν οι ακτίνες.
Σαν κόστος είναι το ίδιο, λίγο ακριβότερες οι ακτίνες.
Όταν όμως έχεις μια γυμνή καθημερινή μοτό 180kg χρειάζεσαι την παραπάνω αντοχή και την επισκευασιμότητα.
Θα σκέφτεσαι να ανέβεις πεζοδρόμια ή να κατέβεις κροκάλες για την παραλία; Θα βρεθείς σε μικρή σκάλα και θα γυρίσεις πίσω να πας απο την άλλη;
Βλέπεις το updn αισθητικά σαν σπορ - εξέλιξη του τηλεσκοπικού και δεν βλέπεις ότι και οι τροχοί έχουν αντίστοιχη εξέλιξη, φαρδείς με μασιφάτα πλεξίματα και διατομές..
Δεν μου αρέσουν τα παράλογα πράγματα. Πράγματα που είναι για το φαίνεσθαι και όχι για την λειτουργία.
Δεν βρίσκω παράλογες τις ζάντες με ακτίνες ούτε τα πηρούνι UPSD, βρίσκω παράλογο τον συνδυασμό αυτών των δύο.
Η ζάντα με ακτίνες είναι ευκαμψία. Το UPSD είναι ακαμψία -και συνήθως λίγο μαζικότερο σε ΜΗ αναρτώμενη μάζα-.
Γιατί να κάνεις κάτι άκαμπτο και μετά να του βάζεις κάτι άλλο που πάει στον βρόντο η ακαμψία;
Αν ήταν ζάντα με ακτίνες και ένα ελαφρύ συμβατικό πηρούνι, θα έλεγα έχει νόημα, ευκαμπτο σύνολο για ευκολοδήγητο και ξεκούραστο και μαγικό χαλί.
Αν ήταν ζάντα χυτή και UPSD, πάλι θα έλεγα έχει νόημα, πάει για καλή πληροφόρηση και ακρίβεια στο πάτημα στον δρόμο.
Αλλα ένα στοιχείο από το ένα, και ένα στοιχείο από το άλλο, αλληλοακυρώνονται, και το πράγμα δεν βγάζει κανένα λογικό νόημα.
Τα περί αισθητικής λογικής, δεν τα περιλαμβάνω στον παραπάνω λογισμό.
Sebastian1980
25/05/2022, 18:12
telegonos δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Honda crf 300 l έχει UPSD και ζάντες με ακτίνες.
Θα μου πεις... Το ένα είναι για βουνό το άλλο για την πόλη, άντε και κανένα χωματοδρομο.
Απλά αυτά τα δυο δεν νομίζω να αλληλοακυρώνονται.
motojojo
25/05/2022, 18:57
Παίρνεις τέτοιο ή duke 250 στα 4.880 €;;
Κι εγω σαν μια πιο φτηνη εναλλακτική του duke το σκέφτηκα.
Αλλά βγαίνει στα 250; Νόμιζα από 390 ξεκινάει που αγγίζει τα 6Κ.
telegonos
25/05/2022, 21:55
telegonos δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Honda crf 300 l έχει UPSD και ζάντες με ακτίνες.
Θα μου πεις... Το ένα είναι για βουνό το άλλο για την πόλη, άντε και κανένα χωματοδρομο.
Απλά αυτά τα δυο δεν νομίζω να αλληλοακυρώνονται.
Εξαιρούνται από την λογική αυτή, εξειδικευμένα εκτός δρόμου μοτό, enduro και αγωνιστικά motocross. Εκεί ξέρουν τι πολύ συγκεκριμένο θέλουν οι κατασκευαστές και κάνουν ότι συνδυασμό κάνουν.
Για μια μοτοσυκλέτα δρόμου, άλλο από αισθητικούς-μόδας λόγους, δεν μου βγάζει ο συνδυασμός αυτός.
doctoras
25/05/2022, 22:01
το μηχανακι ειναι τυπου νεο-σκραμπλερ γιαυτο και τα διπλης χρησης λαστιχα
Κι εγω σαν μια πιο φτηνη εναλλακτική του duke το σκέφτηκα.
Αλλά βγαίνει στα 250; Νόμιζα από 390 ξεκινάει που αγγίζει τα 6Κ.
Ναι βγαινει με αυτή την τιμή αλλά είναι 100 κυβικά και δέκα άλογα λιγότερα. Δεν ξέρω είναι η πρωτη φορά που μου αρέσει αισθητικά μοντέλο της ζοντες αλλά έχω την αίσθηση ότι τελικά θα φοβόμουνα και θα πήγαινα σε κάτι πιο "επώνυμο" όπως το duke.
doctoras
25/05/2022, 22:27
Ναι βγαινει με αυτή την τιμή αλλά είναι 100 κυβικά και δέκα άλογα λιγότερα. Δεν ξέρω είναι η πρωτη φορά που μου αρέσει αισθητικά μοντέλο της ζοντες αλλά έχω την αίσθηση ότι τελικά θα φοβόμουνα και θα πήγαινα σε κάτι πιο "επώνυμο" όπως το duke.
Αν σαν σημείο αναφορας λειτουργίας κινητηρα εχεις ενα γιαπωνεζικο πρότυπο(οπως συμβαινει σε εμενα), το duke 250 δε θα σου αρεσει πως δουλεύει. Τεσταρετο
Οποτε αν εκανα έκπτωση σε αυτο τον (βασικο για μενα τομεα) θα πηγαινα οπουδήποτε με πρωτη προτεραιότητα να μ'αρεσει, να ειναι vfm και να υποστηρίζεται καλα απο το δικτυο.
Αν μεσα απο τον ινδο-κινεζικό ανταγωνισμό αυτο ηταν το ζοντες θα πηγαινα για αυτο.
doctoras
26/05/2022, 07:44
Παρτε και ενα βιντεακι με περισσοτερες γωνίες θέασης
https://youtu.be/7wXX3bpvKQg
Το βαρος ειπε απο την μεταφραση 188 στεγνο, οποτε πρεπει να ειναι γύρω στα 200+ γεματο
Το βασικό και κύριο είναι ο εισαγωγέας.
Αξίζει ο Γκορκόλης μια τέτοια θυσία?
telegonos
26/05/2022, 08:17
Το βασικό και κύριο είναι ο εισαγωγέας.
Αξίζει ο Γκορκόλης μια τέτοια θυσία?
Προσωπική γνώμη: Ούτε απέξω δεν πέρναγα.
sapila racing
26/05/2022, 08:22
Παρτε και ενα βιντεακι με περισσοτερες γωνίες θέασης
https://youtu.be/7wXX3bpvKQg
Το βαρος ειπε απο την μεταφραση 188 στεγνο, οποτε πρεπει να ειναι γύρω στα 200+ γεματο
Παντού αναφέρεται στα188 γεμάτο. Στην μεταφραση απο τα κινέζικα οπου ανεφερε οτι εχει και πιατοθήκη στηρίζεσαι εσυ?
Μπορεί βεβαια να εχεις δίκιο παρ ολα αυτα αν και μου φαίνεται χλωμό.
doctor_john
26/05/2022, 08:52
Είναι ωραίο.. από αυτά που δειχνει σαν ανταγωνισμό, μόνο το cb350rs μου αρέσει περισσότερο σαν σχέδιο.
@telegonos:
είναι θέμα "ρυθμίσεων" οι επιλογές σύνθεσης.
Σαν να λέμε γιατί να έχει ατσάλινο τιμόνι με upsd και όχι κάποιο os αλουμινίου.. γιατί θέλει την απορρόφηση και όχι ακαμψία για να διαχειριστεί
το ήδη άκαμπτο μπροστινό..
Γιατί εξαιρούνται; τι θέλουν; αντοχή. Γι'αυτό και τους τοποθετούν. Στα mtrd γιατί τους έχουμε; ωραία δεν περνάμε;
doctoras
26/05/2022, 09:03
Παντού αναφέρεται στα188 γεμάτο. Στην μεταφραση απο τα κινέζικα οπου ανεφερε οτι εχει και πιατοθήκη στηρίζεσαι εσυ?
Μπορεί βεβαια να εχεις δίκιο παρ ολα αυτα αν και μου φαίνεται χλωμό.
Καλα δε πιάνομαι απο το βιντεο, ειναι σκορπια στοιχεια μεχρι να τεσταριστει επίσημα.
Ομως δε θα μου κάνει εντύπωση μιας και το g125 160 kg(γυμνο 125ρι)
Και βέβαια στην τιμή που θα πλασαριστεί αν είναι κοντά στις 4.5k ευρώ παραβλεπεις το παραπανίσιο βάρος(αν ειναι 188αδειο παντα, γιατι γεμάτο ειναι κομπλε) .
doctoras
26/05/2022, 22:26
€4.785 ευρώ το εργαλειο
https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/zontes-350gk-%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-video/
Πολυ καλη τιμη
"Ηλεκτρικά πραγματοποιούνται το άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, το άνοιγμα της σέλας και το ξεκλείδωμα του τιμονιού"
Keyless σύστημα, φωτιζόμενοι διακόπτες, σύστημα TPMS, πολλά πράγματα επιρρεπή σε βλάβες.
telegonos
26/05/2022, 23:04
Γιατί εξαιρούνται; τι θέλουν; αντοχή. Γι'αυτό και τους τοποθετούν.
Θέλουν να μην στραβώνουν στις ανωμαλίες της εκτός δρόμου. Μια χυτή θα στράβωνε. Είναι αναγκαίο κακό η ακτινωτή στο off road.
Στον δρόμο όμως, η εύκαμπτη ρόδα δεν χρησιμεύει.
Νταξ, στους ελληνικούς δρόμους, το συζητάμε :D
Το είδα από κοντά χθες στον Νικητάκη και μου φάνηκε ακόμα πιο ωραίο σε σχέση με τις φωτογραφίες...
Ποιοτικά το άπειρο μάτι μου δεν μπόρεσε να διακρίνει κάποια ατέλεια... Εκτός από δύο καλωδιάκια πίσω από το τιμόνι τα οποία μου φάνηκαν αρκετά εκτεθειμένα...
https://zontes.gr/model/gk350/
Τα πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια είναι λίγο επίφοβα πιστεύω...
AUFGEBRACHT
14/09/2022, 17:46
https://www.youtube.com/watch?v=sAOGTfbImT8
06.06 "Κάτι παραπάνω από πρόθυμο"
07.30 "Ίσως λίγο νωχελικό όσον αφορά τον κινητήρα του"
09.24 "Έχει όντως τράβηγμα παιδιά"
11.05 "Έχει δύναμη και το δείχνει"
15.46 "Αν φόραγε ένα δικύλινδρο μοτέρ επάνω, θα μιλούσαμε κυριολεκτικά για κάτι άλλο"
:confused:
doctor_john
14/09/2022, 20:29
Ε τώρα δίνεις σημασία.. η εμφάνιση του δείχνει απολαυστικό όχημα. Δεν είναι παράλογο να ακούς "μ'αρεσει αλλά"...
αν είχε το διπλάσιο μοτέρ, που ψάχνουν οι παρουσιαστές, θα ήταν άλλη μοτό..
Ωραίοι τροχοί ρε γμτ, κρίμα που είναι στενοί..
telegonos
15/09/2022, 08:31
https://www.youtube.com/watch?v=sAOGTfbImT8
06.06 "Κάτι παραπάνω από πρόθυμο"
07.30 "Ίσως λίγο νωχελικό όσον αφορά τον κινητήρα του"
09.24 "Έχει όντως τράβηγμα παιδιά"
11.05 "Έχει δύναμη και το δείχνει"
15.46 "Αν φόραγε ένα δικύλινδρο μοτέρ επάνω, θα μιλούσαμε κυριολεκτικά για κάτι άλλο"
:confused:
Η τέλεια για συνεπιβάτης κοπελιά που περνάει στο 1.44, μάλλον το πιο ενδιαφέρον στο βίντεο
AUFGEBRACHT
15/09/2022, 08:36
Ε τώρα δίνεις σημασία.. η εμφάνιση του δείχνει απολαυστικό όχημα. Δεν είναι παράλογο να ακούς "μ'αρεσει αλλά"...
αν είχε το διπλάσιο μοτέρ, που ψάχνουν οι παρουσιαστές, θα ήταν άλλη μοτό..
Ωραίοι τροχοί ρε γμτ, κρίμα που είναι στενοί..
Άλλο το μ' αρέσει αλλά...κι άλλο να λες ότι ο κινητήρας είναι νωχελικός και μετά από 1 λεπτό ότι ο κινητήρας έχει τράβηγμα κι είναι πρόθυμος...
doctor_john
15/09/2022, 09:01
Δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω πως δίνεις τόση σημασία σε κάποιον που παρουσιάζει μοτό με γυμνά χέρια,
χωρίς προετοιμασία κ.λπ.
Εντάξει, άλλος ένας χομπίστας κάνει ότι μπορεί..
Δες και κάποιον άλλο..
https://www.youtube.com/watch?v=gRDAQ-mgoSs&ab_channel=MotorsfortheMasses
Επίσης παιδιά πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλους: οποιαδήποτε μοτό με euro5 χρησιμοποιεί το λιγότερο δυνατόν καύσιμο στις χαμηλές.-
Είναι αστείο, αδιάφορο και επικίνδυνο για τον κινητήρα να προσπαθούν εκκινήσεις από στάση κ.λπ.
Όσο κάνουμε ότι δεν συμβαίνει, πως είναι φυσιολογικό κ.λπ. απλά καρπωνόμαστε λιγότερα για μικρότερο διάστημα
από την αγορά που έχουμε κάνει.
Το αν είναι η "εργοστασιακή" ρύθμιση σωστή, αν θα καλύψουν ζημιές κ.λπ. είναι εύκολο να το δει κάποιος.
Το χειρότερο είναι πως με την δεκτικότητα του πειθήνιου και τάχα μου νομοταγή, πιστοποιούμε κατα κάποιο τρόπο
την υποκρισία της EU να ορίζει "όρια" ρύπων σε μοτοσυκλέτες..
stefanos
15/09/2022, 20:37
Επίσης παιδιά πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλους: οποιαδήποτε μοτό με euro5 χρησιμοποιεί το λιγότερο δυνατόν καύσιμο στις χαμηλές.-
Είναι αστείο, αδιάφορο και επικίνδυνο για τον κινητήρα να προσπαθούν εκκινήσεις από στάση κ.λπ.
Όσο κάνουμε ότι δεν συμβαίνει, πως είναι φυσιολογικό κ.λπ. απλά καρπωνόμαστε λιγότερα για μικρότερο διάστημα
από την αγορά που έχουμε κάνει.
Το αν είναι η "εργοστασιακή" ρύθμιση σωστή, αν θα καλύψουν ζημιές κ.λπ. είναι εύκολο να το δει κάποιος.
Το χειρότερο είναι πως με την δεκτικότητα του πειθήνιου και τάχα μου νομοταγή, πιστοποιούμε κατα κάποιο τρόπο
την υποκρισία της EU να ορίζει "όρια" ρύπων σε μοτοσυκλέτες..
Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα Euro και για τα αυτοκίνητα και τις νταλίκες. Περιορισμός των ρύπων δεν έχει να κάνει μόνο με κάποιες ρυθμίσεις του ψεκασμού.
Έχει να κάνει με το σχεδιασμό του ίδιου του κινητήρα. Γι αυτό χάνονται οι επιδόσεις και γυρνάμε σε αργόστροφους υποτετράγωνους μικρά overlap κλπ που ευνοούν την τέλεια καύση.
Αν κάτι χαλάει στην πορεία είναι γιατί είμαστε σε μεταβατική περίοδο και γίνονται προσπάθειες να προσαρμοστούν παλιοί σχεδιασμοί σε νέες προδιαγραφές.
Από εκεί και πέρα φαίνεται ότι η τάση παγκοσμίως είναι που επιβάλει στους κατασκευαστές νέες προδιαγραφές και όχι η ΕΕ ή τέλος πάντων θεωρούν ότι αυτός πρέπει να είναι ο σχεδιασμός τους για το μέλλον.
Ρίξε μια ματιά ας πούμε στη honda https://www.honda.co.jp/stories/040/?from=message_area πολύ ενδιαφέρον κείμενο με την πολιτική της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.
" Honda is the world's number one power unit manufacturer *1 , with contact points with approximately 30 million customers annually for motorcycles, automobiles, and power products . The motorcycle business accounts for about two-thirds of that. Here, too, we must accelerate progress towards achieving carbon neutrality for Honda as a whole by 2050."
Η τέλεια για συνεπιβάτης κοπελιά που περνάει στο 1.44,
Άμα ανεβαζουμε στο μηχανακι συνεπιβατισσες με ασπρες παντοφλες..
Άμα ανεβαζουμε στο μηχανακι συνεπιβατισσες με ασπρες παντοφλες..
Γιατι; Τι θα παθει το μηχανακι;
Υπονοεις κατι για τα τσοντες ?!?!!? :sick:
Augotaraxos
09/11/2022, 20:11
https://www.youtube.com/watch?v=BfOyv_uWImM&ab_channel=MotoinActiontv
Παρουσίαση του μηχανακίου.
Το οδηγησα χθες. Μιας και δε βλεπω καποια αλλη μαρτυρια περα απ΄τα πληρωμενα reviews του Youtube, ας γραψω πεντε πραγματα. Με λιγα λογια ειναι ο,τι ακριβως θα περιμενε κανεις ακουγοντας το ονομα Ζοντες. Ενα συνολο οπου εχουν εστιασει σε χαζομαρες (εντυπωσιακη εμφανιση, αχρηστα μπλιμπλικια, ζαντες ακτινωτες tubeless, κοκ) και η ουσια της μηχανης ειναι για κλαματα.
Στο ματι εντυπωσιαζει, ομορφο συνολο, συγχρονο ρετρο και μπολικο μπουγιο (ειδικα για 350cc). Η μηχανη που οδηγησα ειχε μαλιστα αλλαγμενα τα μαμα λαστιχα σε dunlop mutant, οποτε θεωρητικα ειχα καλυτερη εμπειρια απο αυτο που εχει καποιος στα test ride. Μοτερ αρκετα αδυναμο (τα 40 αλογα που λενε εγω δεν τα ειδα πουθενα - ισως να φταιει το αυξημενο βαρος?), με πολυ χαμηλο κοφτη (καπου στις 8,5-9 πρεπει να ειναι) και τραγικο ηχο. Οχι κακο, τραγικο. Λες και δουλευει καμια ραπτομηχανη. Αυτο ομως που πραγματικα ριχνει τερμα το συνολο ειναι το στησιμο. Αναρτησεις απλα ο,τι χειροτερο εχω οδηγησει ποτε. Ανυπαρκτη επαναφορα, επεφτες σε μια λακουβιτσα και την "κουβαλουσες" για 50 μετρα. Το καταλαβαινεις και στατικα βεβαια οτι ειναι κακα τα μαντατα σε αυτο το κομματι. Αρκετα αβολη σελα, κακο υλικο και πολυ λεπτη. Τελευταιο αρνητικο -κι αυτο σε υπερθετικο βαθμο- η λειτουργια του ηλεκτρονικου γκαζιου. Εξαιρετικα ενοχλητικη αισθηση on-off, ειδικα αν εισαι σε χαμηλη σχεση και με ψηλες στροφες μπορει να γινει και επικινδυνο.
Τα μονα πραγματα που μου εκαναν θετικη εντυπωση ειναι το κιβωτιο (ωραια λειτουργια, ξεκαθαρες αλλαγες και ευκολα βρισκεις τη νεκρα) και κυριως τα φρενα. Ειδικα αν σκεφτει κανεις το βαρος της μηχανης και τις χειριστες αναρτησεις, η μηχανη σταματαει εντυπωσιακα καλα.
Χωρις υπερβολη, αν εξαιρεσουμε τα ηλεκτρονικα χαζομαρακια, το suzuki GN250 του '80 που ειχα ηταν πολυ καλυτερο συνολο. Πραγματικα πρεπει καποιος να ειναι τερμα ασχετος απο το τι σημαινει μηχανη για να οδηγησει αυτο το πραγμα και να πει βρηκα το μηχανακι που θελω να παρω. Ειδα απο περιεργεια και το "review" του moto in action για το συγκεκριμενο και γελουσα μονος μου. Απλα δεν εχει κανενα νοημα να τους ακουμε ολους αυτους μαγκες, κοροϊδια σκετη. Μονο για τα specs να τους πιστευουμε.
457929
panavour
10/11/2024, 09:12
Πόσα χλμ είχε το μηχανάκι.Μηπως το είχαν πάρει όλοι οι προηγούμενοι;;;Λέω εγώ τώρα.
Μηχανή εντός εγγύησης, με ούτε 6000χλμ. Κυριολεκτικά καλύτερο από καινούριο (στρωμένο και με πολύ καλύτερα λάστιχα).
AUFGEBRACHT
10/11/2024, 21:19
Μηχανή εντός εγγύησης, με ούτε 6000χλμ. Κυριολεκτικά καλύτερο από καινούριο (στρωμένο και με πολύ καλύτερα λάστιχα).
Μπορεί να το είχαν ματιάσει...
panavour
10/11/2024, 21:48
https://eleftherostypos.gr/etips/xematiasma-pos-na-xefortotheite-to-kako-mati-i-pio-ischyri-prosefchi-tou-agiou-orous
Οδηγίες ξεματιασματος
Το οδηγησα χθες. Μιας και δε βλεπω καποια αλλη μαρτυρια περα απ΄τα πληρωμενα reviews του Youtube, ας γραψω πεντε πραγματα. Με λιγα λογια ειναι ο,τι ακριβως θα περιμενε κανεις ακουγοντας το ονομα Ζοντες. Ενα συνολο οπου εχουν εστιασει σε χαζομαρες (εντυπωσιακη εμφανιση, αχρηστα μπλιμπλικια, ζαντες ακτινωτες tubeless, κοκ) και η ουσια της μηχανης ειναι για κλαματα.
Στο ματι εντυπωσιαζει, ομορφο συνολο, συγχρονο ρετρο και μπολικο μπουγιο (ειδικα για 350cc). Η μηχανη που οδηγησα ειχε μαλιστα αλλαγμενα τα μαμα λαστιχα σε dunlop mutant, οποτε θεωρητικα ειχα καλυτερη εμπειρια απο αυτο που εχει καποιος στα test ride. Μοτερ αρκετα αδυναμο (τα 40 αλογα που λενε εγω δεν τα ειδα πουθενα - ισως να φταιει το αυξημενο βαρος?), με πολυ χαμηλο κοφτη (καπου στις 8,5-9 πρεπει να ειναι) και τραγικο ηχο. Οχι κακο, τραγικο. Λες και δουλευει καμια ραπτομηχανη. Αυτο ομως που πραγματικα ριχνει τερμα το συνολο ειναι το στησιμο. Αναρτησεις απλα ο,τι χειροτερο εχω οδηγησει ποτε. Ανυπαρκτη επαναφορα, επεφτες σε μια λακουβιτσα και την "κουβαλουσες" για 50 μετρα. Το καταλαβαινεις και στατικα βεβαια οτι ειναι κακα τα μαντατα σε αυτο το κομματι. Αρκετα αβολη σελα, κακο υλικο και πολυ λεπτη. Τελευταιο αρνητικο -κι αυτο σε υπερθετικο βαθμο- η λειτουργια του ηλεκτρονικου γκαζιου. Εξαιρετικα ενοχλητικη αισθηση on-off, ειδικα αν εισαι σε χαμηλη σχεση και με ψηλες στροφες μπορει να γινει και επικινδυνο.
Τα μονα πραγματα που μου εκαναν θετικη εντυπωση ειναι το κιβωτιο (ωραια λειτουργια, ξεκαθαρες αλλαγες και ευκολα βρισκεις τη νεκρα) και κυριως τα φρενα. Ειδικα αν σκεφτει κανεις το βαρος της μηχανης και τις χειριστες αναρτησεις, η μηχανη σταματαει εντυπωσιακα καλα.
Χωρις υπερβολη, αν εξαιρεσουμε τα ηλεκτρονικα χαζομαρακια, το suzuki GN250 του '80 που ειχα ηταν πολυ καλυτερο συνολο. Πραγματικα πρεπει καποιος να ειναι τερμα ασχετος απο το τι σημαινει μηχανη για να οδηγησει αυτο το πραγμα και να πει βρηκα το μηχανακι που θελω να παρω. Ειδα απο περιεργεια και το "review" του moto in action για το συγκεκριμενο και γελουσα μονος μου. Απλα δεν εχει κανενα νοημα να τους ακουμε ολους αυτους μαγκες, κοροϊδια σκετη. Μονο για τα specs να τους πιστευουμε.
457929
Ο θεός με φύλαξε και πήρα Voge :lol:
Ωραίος, Πέτρο, θα φανεί πολύ χρήσιμη η παρουσίασή σου σε μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές
panavour
10/11/2024, 23:53
Έλα θεός εδώ.Χρωστας καφέ τέκνον μου.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.