View Full Version : Voge 300 Rally
lleonidas
07/06/2022, 17:46
Euro5
1K, 292cc, 29Hp, 25Nm
Hλεκτρονικός ψεκασμός
Όργανα LCD
Θύρα USB
LED φωτιστικά σώματα
Τροχοί 18/21 ιντσών
Ελαστικά On/Off
Μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων
Δικάναλο Bosch ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Κυματιστά δισκόφρενα
Πλήρης προστατευτικός εξοπλισμός σε πλαίσιο και κινητήρα
Φιμέ ζελατίνα με ενισχυμένες βάσεις
Σχάρα αποσκευών
Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
Επίσης, ρεζερβουάρ 11 λίτρων, απόσταση από το έδαφος στα 280mm, ύψος σέλας 877mm, 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω με τις διπίστονες δαγκάνες, δικάναλο και -κατά βούληση- απενεργοποιούμενο Bosch ABS τελευταίας γενιάς, ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm και μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα.
Βάρος:147 κιλά.
Τιμή και χρώματα
Η τιμή διάθεσης του νέου Voge 300 Rally είναι 4.645€ και το μοντέλο διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: – Κίτρινο/Γκρι, Μαύρο/Γκρι και Λευκό/Γαλάζιο.
Η μοτοσυκλέτα μόλις έφτασε στη χώρα μας και όπως κάθε μοντέλο της Voge καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Για την απόκτησή της παρέχεται δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις με κάρτα ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.
Πηγή (https://bikerspirit.net/main/to-neo-voge-300-rally-e5-ena-pragmatiko-on-off-tora-stin-ellada-deite-tin-timi-tou/)
436310
436311
436312
436313
436314
436316
basilis_k6
07/06/2022, 18:42
respect για την διχρωμη ζαντα. ποτε δεν κατάλαβα γιατι κατι τοσο ομορφο και απλο δεν το κάνει σχεδον καμια εταιρία!
Το μοτέρ έχει κάποια σχέση με του Honda;
doctoras
07/06/2022, 19:49
Το μοτέρ έχει κάποια σχέση με του Honda;
Λενε οτι ειναι copy klx300
Ειχα δει αρκετα βιντεακια απο αυτο. Δεν εντυπωσιάστηκα ουτε απο την τιμη...
Σε Ρωσσία, Ουκρανία κυκλοφορεί καιρό χωρίς θέματα, και του κάνουν σκληρή χρήση σε χώμα.
Λενε οτι ειναι copy klx300
Όντως!
panoosss
07/06/2022, 23:19
Θα έπρεπε να εχει 4.000 , στα 4.700 έχει μόνο 1.300 ευρώα απο το CRF300L. Δεν αξίζει το ρίσκο νομίζω
Nostradamus
08/06/2022, 06:06
Θεωρητικά με το CRF 300 rally πρέπει να συγκριθεί και εκεί η διαφορά είναι στα 3Κ+.
Θεωρητικά με το 300 rally πρέπει να συγκριθεί και εκεί η διαφορά είναι στα 3Κ+.
3 χιλιάρικα είναι πολλά, πάρα πολλά...
To ABS απενεργοποιείται μόνο πίσω ή όχι;;;
/// Β
Θεωρητικά με το CRF 300 rally πρέπει να συγκριθεί και εκεί η διαφορά είναι στα 3Κ+.
Πολύ σωστά
panoosss
09/06/2022, 15:47
Βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το voge στα 4.645 έχει κάγκελα , ποδιά κινητήρα , χούφτες και ανεμοθώρακα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Δεν έχει όμως τον slipper συμπλέκτη και τις επώνυμες αναρτήσεις.
Βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το voge στα 4.645 έχει κάγκελα , ποδιά κινητήρα , χούφτες και ανεμοθώρακα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Δεν έχει όμως τον slipper συμπλέκτη και τις επώνυμες αναρτήσεις.
κ μισοβαμμένες ζάντες :lol:
panoosss
09/06/2022, 20:07
Ε ναι , αυτό που το πας !
doctoras
09/06/2022, 20:21
Ελπιζω αυτο που ακουγεται να εχει να κανει με παραμόρφωση του μικροφώνου και οχι παραγόμενων μηχανικών θορύβων του κινητήρα
https://youtu.be/fWRshsCPhkY
Ελπιζω αυτο που ακουγεται να εχει να κανει με παραμόρφωση του μικροφώνου και οχι παραγόμενων μηχανικών θορύβων του κινητήρα
https://youtu.be/fWRshsCPhkY
Το μοτέρ δουλεύει μια χαρά, ίσα ίσα που είναι ροπάτο και αρκετά ζωντανό.
Κάποιος στα σχόλια του ζητά να αναφέρει τυχόν υψηλές θερμοκρασίες που έχουν παρατηρηθεί σε αυτό το μοτέρ και ο Μουρίκης επιβεβαιώνει. Έχει ''κάργα θερμοκρασία'' αναφέρει χαρακτηριστικά. Μικρό μονοκύλινδρο που δουλεύει με πολύ υψηλές θερμοκρασίες δεν είναι και πολύ καλή ιδέα.
Πάντως είναι πολύ όμορφο και σε σούπερ τιμή. Απο την άλλη, παίζει CRF250L στοκ με ένα χιλιάρικο πάνω...
Κάποιος στα σχόλια του ζητά να αναφέρει τυχόν υψηλές θερμοκρασίες που έχουν παρατηρηθεί σε αυτό το μοτέρ και ο Μουρίκης επιβεβαιώνει. Έχει ''κάργα θερμοκρασία'' αναφέρει χαρακτηριστικά. Μικρό μονοκύλινδρο που δουλεύει με πολύ υψηλές θερμοκρασίες δεν είναι και πολύ καλή ιδέα.
Πάντως είναι πολύ όμορφο και σε σούπερ τιμή. Απο την άλλη, παίζει CRF250L στοκ με ένα χιλιάρικο πάνω...
Ξέχνα το 250, το 300ρι είναι όλα τα λεφτά, πολύ καλό πραγματικά. Αξίζει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά.
Για το crf l 300 λέω.
Κάποιος στα σχόλια του ζητά να αναφέρει τυχόν υψηλές θερμοκρασίες που έχουν παρατηρηθεί σε αυτό το μοτέρ και ο Μουρίκης επιβεβαιώνει. Έχει ''κάργα θερμοκρασία'' αναφέρει χαρακτηριστικά. Μικρό μονοκύλινδρο που δουλεύει με πολύ υψηλές θερμοκρασίες δεν είναι και πολύ καλή ιδέα.
Πάντως είναι πολύ όμορφο και σε σούπερ τιμή. Απο την άλλη, παίζει CRF250L στοκ με ένα χιλιάρικο πάνω...
Έχει ψυγείο δεν έχει ανάγκη.
Δεν έχει νόημα να παρεις ένα στοκ καταργημενο 250 γυμνό.
Εδώ μιλάμε για ένα εξοπλισμένο 300 το οποίο είναι φτηνότερο 3000 ευρώ από το αντίστοιχο crf300 rally
doctoras
11/06/2022, 08:28
Έχει ψυγείο δεν έχει ανάγκη.
Δεν έχει νόημα να παρεις ένα στοκ καταργημενο 250 γυμνό.
Εδώ μιλάμε για ένα εξοπλισμένο 300 το οποίο είναι φτηνότερο 3000 ευρώ από το αντίστοιχο crf300 rally
παιδιά, εδώ το ισοζύγιο μεταχειρισμένο japan vs voge, εννοείται οτι αν υπήρχε κουτα 250ρι θα ήταν πιο safe risk συνολικά.
εγώ ξαναλέω εχω δει διάφορα βίντεο στο utube και έχω την υποψία των μηχανικών παραγόμενων θορύβων. Ας έρθουν και τα τεστ ραιντ των δημοσιογράφων και θα τα ακουσουμε καλυτερα πως δουλεύουν.
Μέχρι τότε κρατήστε μικρό καλάθι
Ξέχνα το 250, το 300ρι είναι όλα τα λεφτά, πολύ καλό πραγματικά. Αξίζει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά.
Για το crf l 300 λέω.
Έχουν τόσο μεγάλη διαφορά το 250 με το 300?
Άσχετο, κάπου είχα δει κάτι τρελοκομεία εντουράδες που ανέβηκαν στον Κίσσαβο. Ο ένας με CRF250L έμπειρος, ανέβηκε στην κορυφή. Επειδή έχω ανέβει με τα πόδια εκεί, αν δεν το έβλεπα στο Youtube δε θα το πίστευα!:uplate:
Έχει ψυγείο δεν έχει ανάγκη.
Δεν έχει νόημα να παρεις ένα στοκ καταργημενο 250 γυμνό.
Εδώ μιλάμε για ένα εξοπλισμένο 300 το οποίο είναι φτηνότερο 3000 ευρώ από το αντίστοιχο crf300 rally
Εφόσον έχει ψυγείο γιατί βράζει τότε? Δεν είναι τόσο απλό και ούτε αν ενδιαφέρεσαι αυτό το μοντέλο είναι κάτι το οποίο το περνάς στο ντούκου. Σίγουρα έχει φουλ εξοπλισμό σε σουπερ τιμή απλά προβληματίζομαι μήπως αυτό είναι το τυράκι.
basilis_k6
11/06/2022, 12:57
κάτι λεει για euro5. makes sense.
γενικα τα euro5 καταστρεφουν τις μοτοσυκλετες και εφοσον ειναι φθηνες, οι λυσεις με παραλληλο εγκέφαλο και εξατρμισεις και καταργησεις διαφορων μπινελικίων που βάζουν πανω για να περνανε τις προδιαγραφες στελνουν το κοστος στο θεο. γιαυτο δεν κοιταω τιποτα καινουργιο πλεον, ουτε καν σκουτερ. μακρια απο euro5 γενικα...
η ελλαδα ειναι χωρα υψηλου κινδυνου με τις θερμοκρασιες. αν εχει θεμα καλο ειναι να το αποφυγετε. δυστυχως τις πολυ ζεστες μερες με νοτιά τα ψυγεια δεν μπορουν να κατεβασουν καθολου θερμοκρασια και δουλευεις μονιμα στο κοκκινο. καποιες μοτο αντεχουν, αυτο το κινεζικο αντεχει? χρυσος κανονας στα μονοκύλινδρα με μικρα ψυγεια ειναι να μην γκαζώνεις ποτε το μοτερ μετά απο στάση.
σημερα ειδα ενα crf rally. απο το πλαι ειναι ωραιο, απο μπροστα ειναι δράμα.
telegonos
11/06/2022, 13:13
η ελλαδα ειναι χωρα υψηλου κινδυνου με τις θερμοκρασιες. αν εχει θεμα καλο ειναι να το αποφυγετε. δυστυχως τις πολυ ζεστες μερες με νοτιά τα ψυγεια δεν μπορουν να κατεβασουν καθολου θερμοκρασια και δουλευεις μονιμα στο κοκκινο. καποιες μοτο αντεχουν, αυτο το κινεζικο αντεχει? χρυσος κανονας στα μονοκύλινδρα με μικρα ψυγεια ειναι να μην γκαζώνεις ποτε το μοτερ μετά απο στάση.
H επίτηδες από το εργοστάσιο υψηλή θερμοκρασία λειτουργίας, επιτυγχάνεται συνήθως από τον θερμοστάτη ροής,
436404
που είναι επίτηδες φτιαγμένος να ανοίγει την ροή σε υψηλή θερμοκρασία, π.χ. από τους 90 κελσίου και πάνω.
Σε αυτήν την περίπτωση, αντικατάσταση του θερμοστάτη, με άλλον με χαμηλότερη θερμοκρασία ανοίγματος π.χ. στους 78 κελσίου ή αφαίρεση του θερμοστάτη ροής τους θερινούς μήνες, ακυρώνει τελείως την επίτηδες λειτουργία σε υψηλή θερμοκρασία. Με μικρό ή και καθόλου κόστος δλδ, μπορούμε εύκολα να αντιστρέψουμε την επιλογή του κατασκευαστή να λειτουργεί σε υψηλή θερμοκρασία τον κινητήρα του.
basilis_k6
11/06/2022, 13:23
H επίτηδες από το εργοστάσιο υψηλή θερμοκρασία λειτουργίας, επιτυγχάνεται συνήθως από τον θερμοστάτη ροής,
436404
που είναι επίτηδες φτιαγμένος να ανοίγει την ροή σε υψηλή θερμοκρασία, π.χ. από τους 90 κελσίου και πάνω.
Σε αυτήν την περίπτωση, αντικατάσταση του θερμοστάτη, με άλλον με χαμηλότερη θερμοκρασία ανοίγματος π.χ. στους 78 κελσίου ή αφαίρεση του θερμοστάτη ροής τους θερινούς μήνες, ακυρώνει τελείως την επίτηδες λειτουργία σε υψηλή θερμοκρασία. Με μικρό ή και καθόλου κόστος δλδ, μπορούμε εύκολα να αντιστρέψουμε την επιλογή του κατασκευαστή να λειτουργεί σε υψηλή θερμοκρασία τον κινητήρα του.
γιατι επιλέγει το εργοστάσιο κατι τέτοιο?
Δεν έχει θέμα το μοτέρ, ανοίγει το βεντιλατερ στους 92 και σβήνει στους 88. Με ένα καλύτερο επώνυμο παραφλού, πιστεύω θα δουλεύει πιο καλά. Στο φινάλε μπορείτε να του κάνετε και τεστ drive. Αλήθεια, σε τι θερμοκρασίες δουλεύουν οι μοτό σας;
telegonos
11/06/2022, 14:32
γιατι επιλέγει το εργοστάσιο κατι τέτοιο?
Γιατί σε υψηλές θερμοκρασίες, καίγονται πιο αποτελεσματικά μερικοί ρύποι, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και οι άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Ή έτσι λένε όσοι έχω διαβάσει δλδ, δεν έχω τα μέσα να το επιβεβαιώσω μόνος μου. Στις ίδιες υψηλές θερμοκρασίες βέβαια, παράγεται περισσότερο οξείδιο του αζώτου, αλλά αυτό το θυσιάζουν για τα άλλα που είναι λιγότερα.
Οπότε τελικά, με υψηλότερες θερμοκρασίες, ο κινητήρας περνάει καλύτερα προδιαγραφές.
basilis_k6
11/06/2022, 14:35
Γιατί σε υψηλές θερμοκρασίες, καίγονται πιο αποτελεσματικά μερικοί ρύποι, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και οι άκαυτοι υδρογονάνθρακες. Ή έτσι λένε όσοι έχω διαβάσει δλδ, δεν έχω τα μέσα να το επιβεβαιώσω μόνος μου. Στις ίδιες υψηλές θερμοκρασίες βέβαια, παράγεται περισσότερο οξείδιο του αζώτου, αλλά αυτό το θυσιάζουν για τα άλλα που είναι λιγότερα.
Οπότε τελικά, με υψηλότερες θερμοκρασίες, ο κινητήρας περνάει καλύτερα προδιαγραφές.
ναι ισχυει αλλα αυτο δεν το εχουν ολες οι μοτοσυκλετες. μηπως τελικα η θερμοκρασία λειτουργίας ειναι η ιδια σε ολες τις euro5 αλλα το voge δεν κανει καλη δουλεια στο να μην την στέλνει πανω σου?
διαβαζω για 90-91 σε εθνικη στο λινκ παραπανω. μιλαμε προφανως για νερο. μηπως ειναι και μικρο ψυγειο?
DRAKONET
24/06/2022, 22:00
Οι θερμοκρασιες μεχρι στιγμης αναφερονται στο DS....και οχι στο RALLY !
Oι 2 μοτοσυκλετες αν και εχουν ιδιο κινητηρα το μεγεθος στο ψυγειο διαφερει.
Στο rally ειναι σχεδον το 2πλο θα ελεγα.
Του βαζεις και febi g12 70-30 αραιωση...και τελος τα πολλα !
Από λάθος άνοιξα νέο θέμα κ κατόπιν είδα ότι υπάρχει ήδη οπότε το μεταφέρω μόνος μου
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ όλο κ περισσότερους αναβάτες να ψάχνουν να πατήσουν χώμα οικονομικά.
Εντούρο κ οικονομία είναι εντελώς ασυμβίβαστες έννοιες, ωστόσο η αίσθηση που έχω είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς (including my self) αναζητούμε περισσότερο την ιδέα κ όχι τόσο τις δυνατότητες.
Θέλω να βγω στο χώμα, να πατήσω λάσπες ,να βολτάρω όμως, δε με νοιάζει το γκάζι, προτιμώ να μην ενοχλώ ή να προκαλώ. Δεν θέλω μηχανάκι που να κάνει σέρβις με τις ώρες, δε θέλω competition ready, δεν θέλω να ζητάει αναλώσιμα κάθε τόσο.
Θέλω την έννοια του recreational enduro, αυτή την μπούρδα που λανσάρισε η yamaha για να ξεχωρίσει το πρώτο DT από τα καθαρόαιμα της εποχής κ έπεσε τόσο διάνα από τότε. Βόλτα ,επαφή με τη φύση, παιχνίδι, ξέσκασμα. Να λερωθώ λίγο κ να νομίζω ότι κάτι έκανα.
Κ αυτό το μοτοσυκλετακι πρεσβεύει όλα αυτά.
Προφανώς κ δεν είναι φτιαγμένο για σκληρή χρήση όπως είναι τα εντούρο.
Προφανώς κ άμα πέσει θα σπάσει τα πλαστικά του.
Προφανώς με 29 άλογα(κάτι παραπάνω από 20 στον τροχό θα είναι) δεν πρόκειται να μάθω σούζα ή να παντιλικιάζω ανελέητα στους δασικούς δρόμους.
Ούτε κ το γραναζωμα του θα βοηθάει σε μονοπάτια μιας κ κατά βάση θα είναι στημένο για δρόμο.
Λίγα τα 29 άλογα. Το XT600 πάντως στην τελευταία του έκδοση έβγαζε 33. Δεν μιλάμε για ροπή βέβαια...
Μέχρι στιγμής οποίος ήθελε τα παραπάνω έψαχνε καθημερινά στο car, να πετύχει την "ευκαιρία" .
Μηχανάκια που την εποχή που ήμουν πιτσιρικάς σνομπαραμε γιατί δεν ήταν 750(τα είχε πει ο Γιοκαρίνης από τότε "το εφταμιση γιαμαχα ζαχαρώνω")
Τότε το χώμα ήταν για τους γραφικούς κι αν έπαιρνες οn off ή ψευδο on off , έπρεπε να πάρεις 600 κυβικά. Ακόμη κ τα 400αρια ήταν για όσους δεν μπορούσαν να πάρουν το ξακοσα. XR,KLR,TTR στα 250 κυβικά αγόρασαν οι πολύ συνειδητοποιημένοι κ όσοι ήξεραν τι μπορούσαν να κάνουν αυτά τα μηχανάκια αν είχες χέρια.
Έκτοτε η κατηγορία έσβησε σταδιακά, κάτι πήγε να κάνει η Kawasaki με τα KLX250 , τα έφαγε τα euro. Εξαιρετικό το WR250, επίσης θύμα προδιαγραφών ρύπων κ της τιμής του. Honda crfl , παράλληλο σύμπαν με την έκδοση Rallye να θέλει 7.000€ .
Η ΚΤΜ με το δυνατό 390(αλλά κ τις μικρότερες εκδόσεις του) δεν τόλμησε να βγάλει "χωμάτινο" κ να πάρει σκαλπ. Το μικρό adv δεν είναι για πολλά πολλά στο χώμα. Όπως κ το versys 300, ακριβό κ δρομίσιο όπως κ τα μεγάλα adv.
Κ μόνο η δυνατότητα να βάλεις χωμάτινα τακουνατα ελαστικά στο voge , ένεκα 21-18 τροχών, απογειώνει τις δυνατότητες εκτός δρόμου! Πρόσφυση παντού κ άμα έχεις ιδέα από μεταφορά βάρους παίζει να μπει κ εύκολα μονοπάτια!
Το μοτέρ απ' ότι διαβάζω έχει βγει αξιοπρεπές μέχρις στιγμής τουλάχιστον.
Ψηλές αναρτήσεις έχει, ναι θα τερματίσουν άμα το κοπανας με φόρα, αλλά αν το πας σαν άνθρωπος θα περάσει από τα ζόρια.
Όταν ζητάνε 2.000€ για μηχανάκια 22-23-24 ετών 250 κυβικών, τα οποία ναι τίμια ήταν στην εποχή τους κ έχουν χτίσει όνομα, όχι τυχαία.
Αλλά η παρτούζα ιδιοκτητών που τα έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια κ οι αθάνατες ελληνικές πατέντες των μαστόρων, απλά ψάχνουν νέο θύμα ιδιοκτήτη.
Τα 4650€ που ζητάει ο Κινέζος δεν μου φαίνονται εκτός πραγματικότητας. Κ μάλιστα ελληνικής πραγματικότητας. Όχι ότι μας τρέχουν από τα μπατζακια, αλλά για καινούργιο μηχανάκι για καθημερινότητα κ για ξεσκασμα στο βουνό μια Κυριακή νομίζω ότι είναι δυνατό value for money
Tallyban
25/06/2022, 19:20
Ωραίο μηχανάκι (για ένα άτομο) αλλά άμα χαλάσει ή σου κλέψουν την οθόνη θα δουλεύει ή θα πρέπει να απευθυνθείς σε γκουρού οθονών;
δεν εχω να πω κατι για το μηχανακι αλλα μηπως η κατηγορια εσβησε γιατι δεν υπηρχε ζητηση;
γιατι με κατι παραπανω παιρνεις διπλα κυβικα;
κι εγω γουσταρα παντα 250αρι street αλλα οταν βγηκα να αγορασω πριν χρονια υπηρχε μονο cbf
γιατι στη θεωρια μπορει το 250 να ειναι επαρκεστατο αλλα ο κοσμος αγοραζει με αλλα κριτηρια
Το πήρε κανείς από εδώ μέσα να μας μεταφέρει εντυπώσεις?
Ακόμα δεν υπάρχουν τεστ online, υπάρχουν πάρα πολλά σε διάφορες γλώσσες, μόνο αυτό με αγγλικά: https://youtu.be/W54FNA4RAWY
https://youtu.be/UZGrEAUvWP0
DRAKONET
17/09/2022, 19:16
Το πήρε κανείς από εδώ μέσα να μας μεταφέρει εντυπώσεις?
Ακόμα δεν υπάρχουν τεστ online, υπάρχουν πάρα πολλά σε διάφορες γλώσσες, μόνο αυτό με αγγλικά: https://youtu.be/W54FNA4RAWY
το πηρα εγω σε τεστ! Απο το XR BAJA και το KLX που ειχα ειναι μακραν καλυτερο και ψηλοτερο.
Πολυ καλη θεση οδηγησης και η γωνια στο τιμονι βοηθαει για πιο κλειστα κομματια στο βουνο.
ΕΚΠΛΗΞΗ Η ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΕΜΠΡΟς ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ !
Η εξατμιση κανει ωραιο θορυβο ...θυμιζει after...και κανει και σκασιματα
Augotaraxos
18/09/2022, 15:59
https://www.youtube.com/watch?v=UZGrEAUvWP0&t=290s&ab_channel=OFFroad-OFFcourse
Το έχει αγοράσει κανείς να μας πει γνώμες?? Είδα στην έκθεση μοτοσικλέτας ένα ράλλυ με μπλέ άσπρο χρώμα και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πάρα πολύ. Δυστυχώς δεν το έδιναν για τέστ ντραιβ οπότε θα πάω κάποια στιγμή στη Φιλαδέλφια να το κάνω. Είναι επιεικως τέλειο εξωτερικα.
Φιλος που το αγόρασε Θεσ/νικη το μόνο που δεν του άρεσε
είναι η έλλειψη δείκτη βενζίνης....
skritikos
04/04/2023, 19:48
Υπάρχουν πλέον πολλά review και video κατόχων στο YouTube. Όχι όλα στα αγγλικά, οπότε βοηθάει αν κάποιος ξέρει Ισπανικά/Πορτογαλικά/Ιταλικά μια που έχει πουλήσει πολύ σε χώρες όπου τα μιλάνε. Ειδικά Νότια Αμερική και αυτό και το 300 DS πουλάνε σαν ζεστά croissant! :D
Η δική μου εμπειρία:
1. φοβερές αναρτήσεις για την τιμή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το κατά 3000 euro ακριβότερο Honda CRF 300 Rally που συμπεριφέρεται σαν παιχνίδι μπροστά του
2. ωραίος κινητήρας, οικονομικός και δυνατός αλλά με πιο τακτικά service από τον Honda
3. καλή κάλυψη από αέρα παρά τα 2m μου. Και στα πόδια και στον κορμό
4. αν το είχα θα έκανα 2 κλικ πιο μακριά την τελική μετάδοση. Είναι tuned περισσότερο για χώμα παρά για άσφαλτο με αποτέλεσμα να δουλεύει ψηλά μετά τα 100χλμ/ω
5. το μοναδικό μειονέκτημα για μένα το όργανο που επέλεξαν να βάλουν, που θα το αλλάξουν σίγουρα στην επόμενη έκδοση. Θα ήθελα κάτι με περισσότερες πληροφορίες, πάλι LCD. Ούτε TFT ούτε τίποτα ευαίσθητο
6. άντε να βάλω και τα δίχρωμα στεφάνια που δεν είναι my cup of tea!
Αν σκεφτείς πως με την τιμή του Honda έπειτα από αλλαγή rear shock και cartridge στο πιρούνι παίρνεις 2 από αυτό, που άντε να θέλει ένα πιο μικρό γρανάζι πίσω, εγώ θα το σκεφτώ σοβαρά όταν έρθει η ώρα.
Λοιπόν πήγα για test στην αντιπροσωπεία. Διέκρινα τα εξής
Θετικά
1) καλές αναρτήσεις
2) Όμορφο εμφανισιακά
3) το τιμόνι κόβει αρκετά στο στρίψιμο
Αρνητικά
1) κοντές οι σχέσεις στο γρανάζι
2) πάνω από 95 χιλιόμετρα την ώρα έχει κραδασμούς
3) μικρή τελική για 300 κυβικά.Δεν το πήγα πάνω από 100 χιλιόμετρα αν και δεν νομίζω να είχε πολύ ακόμη μέχρι να τερματίσει.
4) η σέλα μου φάνηκε κάπως σκληρή
geagelak
06/04/2023, 09:46
Αντιγράφω απάντησή μου από άλλο θέμα για να έχετε μια γενική εικόνα:
"Να προσθέσω στις προτάσεις του Στέφανου το Voge 300 Rally. Ένα σύγχρονο καλοφτιαγμένο ψευδοεντούρο με τιμή απόκτησης τα 4.650€.
Το έχω στην κατοχή μου από το Σεπτέμβριο και μέχρι σήμερα έχω γράψει 6700 απολαυστικά χιλιόμετρα. Οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι ένα ζευγάρι λάστιχα Pirelli MT21 και άπλωμα στη μετάδοση με -3 δόντια στο πίσω γρανάζι γιατί από το εργοστάσιο έρχεται με υπερβολικά κοτνή μετάδοση.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά, για μετάβαση στη δουλειά μου και μεταφορές των παιδιών στα εξωσχολικά τους (δεν είνα απαγορευτικό για απλή μεταφορά δεύτερου ατόμου). Τα Σαββατοκύριακα αλωνίζω στα βουνά. Το μηχανάκι, μετά το γρανάζωμα, μπορεί να ταξιδέψει άνετα και ξεκούραστα και χωρίς κραδασμούς με 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα για να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Τον Οκτώβρη ταξίδεψα 200 χιλιόμετρα Αθήνα-Παύλιανη, έκανα σε 2 ημέρες 400χλμ χώμα και επέστρεψα Πειραιά για να πάρω το καράβι για Κρήτη. Στο χώμα έχει χάσει λίγο την σπιρτάδα του εξατιτίας του απλώματος της μετάδοσης αλλά μπορεί να ακολουθήσει ικανοποιητικά ρυθμούς γρήγορης βόλτας λόγω πολύ καλών αναρτήσεων και χαμηλού βάρους. Φρένα ικανοποιητικά. Extreme enduro, μονοπάτια κλπ δεν έχω κάνει για να έχω άποψη.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει ΑΒS που απενεργοποιείται πίσω, ζελατίνα προστασίας από τον αέρα που είναι αρκετά αποτελεσμάτική, χούφτες, προστασία κινητήρα και σχάρα. Κατανάλωση 4l/100. Ζημιές-δυσλειτουργίες μέχρι σήμερα καμία."
Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε.
geagelak
06/04/2023, 09:53
Υπάρχουν πλέον πολλά review και video κατόχων στο YouTube. Όχι όλα στα αγγλικά, οπότε βοηθάει αν κάποιος ξέρει Ισπανικά/Πορτογαλικά/Ιταλικά μια που έχει πουλήσει πολύ σε χώρες όπου τα μιλάνε. Ειδικά Νότια Αμερική και αυτό και το 300 DS πουλάνε σαν ζεστά croissant! :D
Η δική μου εμπειρία:
2. ωραίος κινητήρας, οικονομικός και δυνατός αλλά με πιο τακτικά service από τον Honda
Όσον αφορά τα διαστήματα σέρβις το ελληνικό service manual αναφέρει αλλαγή λαδιών-φίλτρου κάθε 4000χλμ. Ψάχνοντας λίγο τα service manual άλλων χωρών που εισάγεται (Ισπανία, Ιταλια, UK), όλα αναφέρουν αλλάγή λαδιών κάθε 5000χλμ. Οπότε υποθέτω μετά το πέρας της εγγύησης είναι σχετικά ασφαλές να αλλάζεις λάδια και λίγο αργότερα.
Είδα διαφήμιση στα Ελληνικά όπου το όνομα της εταιρείας προφέρεται Βόουζ, με το ζήτα παχύ / βαρύ, οπότε τελικά ούτε Βοτζ, ούτε Βογκ, ούτε Marie Claire.
skritikos
06/04/2023, 10:25
Όσον αφορά τα διαστήματα σέρβις το ελληνικό service manual αναφέρει αλλαγή λαδιών-φίλτρου κάθε 4000χλμ. Ψάχνοντας λίγο τα service manual άλλων χωρών που εισάγεται (Ισπανία, Ιταλια, UK), όλα αναφέρουν αλλάγή λαδιών κάθε 5000χλμ. Οπότε υποθέτω μετά το πέρας της εγγύησης είναι σχετικά ασφαλές να αλλάζεις λάδια και λίγο αργότερα.
Αυτό που με κάνει να απορώ δεν είναι τόσο οι διαφορές στα διαστήματα του λαδιού μεταξύ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ χωρών (που δεν θα έπρεπε να υπάρχει και πάλι) αλλά οι διαφορές στον έλεγχο βαλβίδων που Ελλάδα λένε κάθε 12000χλμ ενώ Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία κάθε 5000χλμ ....!
Είναι μια σημαντική διαφορά και δεν ξέρω ποιον να πιστέψω ούτε γιατί υπάρχει!
Γενικά είναι το μοναδικό ψεγάδι που έχω βρει στα Voge ως τώρα. Αυτή η διαφορετική κατανομή στα service intervals σε κοντινές χώρες όμοιων συνθηκών.
skritikos
06/04/2023, 10:26
Είδα διαφήμιση στα Ελληνικά όπου το όνομα της εταιρείας προφέρεται Βόουζ, με το ζήτα παχύ / βαρύ, οπότε τελικά ούτε Βοτζ, ούτε Βογκ, ούτε Marie Claire.
Η μαμά εταιρεία στην Ευρωπαϊκή καμπάνια της καλείται Βοουτζ πάντως, και αυτούς πιστεύω περισσότερο :)
skritikos
06/04/2023, 10:29
Αντιγράφω απάντησή μου από άλλο θέμα για να έχετε μια γενική εικόνα:
"Να προσθέσω στις προτάσεις του Στέφανου το Voge 300 Rally. Ένα σύγχρονο καλοφτιαγμένο ψευδοεντούρο με τιμή απόκτησης τα 4.650€.
Το έχω στην κατοχή μου από το Σεπτέμβριο και μέχρι σήμερα έχω γράψει 6700 απολαυστικά χιλιόμετρα. Οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι ένα ζευγάρι λάστιχα Pirelli MT21 και άπλωμα στη μετάδοση με -3 δόντια στο πίσω γρανάζι γιατί από το εργοστάσιο έρχεται με υπερβολικά κοτνή μετάδοση.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά, για μετάβαση στη δουλειά μου και μεταφορές των παιδιών στα εξωσχολικά τους (δεν είνα απαγορευτικό για απλή μεταφορά δεύτερου ατόμου). Τα Σαββατοκύριακα αλωνίζω στα βουνά. Το μηχανάκι, μετά το γρανάζωμα, μπορεί να ταξιδέψει άνετα και ξεκούραστα και χωρίς κραδασμούς με 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα για να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Τον Οκτώβρη ταξίδεψα 200 χιλιόμετρα Αθήνα-Παύλιανη, έκανα σε 2 ημέρες 400χλμ χώμα και επέστρεψα Πειραιά για να πάρω το καράβι για Κρήτη. Στο χώμα έχει χάσει λίγο την σπιρτάδα του εξατιτίας του απλώματος της μετάδοσης αλλά μπορεί να ακολουθήσει ικανοποιητικά ρυθμούς γρήγορης βόλτας λόγω πολύ καλών αναρτήσεων και χαμηλού βάρους. Φρένα ικανοποιητικά. Extreme enduro, μονοπάτια κλπ δεν έχω κάνει για να έχω άποψη.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει ΑΒS που απενεργοποιείται πίσω, ζελατίνα προστασίας από τον αέρα που είναι αρκετά αποτελεσμάτική, χούφτες, προστασία κινητήρα και σχάρα. Κατανάλωση 4l/100. Ζημιές-δυσλειτουργίες μέχρι σήμερα καμία."
Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε.
Πώς είναι με τα MT21 στην άσφαλτο;
Επιτέλους κάποιος που έκανε την μείωση του πίσω γραναζιού! Με πόσες στροφές κάθεται στα 100χλμ/ω τώρα;
Η μαμά εταιρεία στην Ευρωπαϊκή καμπάνια της καλείται Βοουτζ πάντως, και αυτούς πιστεύω περισσότερο :)
Δεκτό, η διαφήμιση που είδα εγώ έπαιξε στην Cosmote TV ανάμεσα σε μεταδόσεις MotoGP και "έστησα αυτί" επίτηδες, δε μπορεί λέω, θα πρέπει να πει και το όνομα, και το είπε Βόουζζζ αργά και αισθησιακά :lol:
geagelak
06/04/2023, 11:27
Αυτό που με κάνει να απορώ δεν είναι τόσο οι διαφορές στα διαστήματα του λαδιού μεταξύ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ χωρών (που δεν θα έπρεπε να υπάρχει και πάλι) αλλά οι διαφορές στον έλεγχο βαλβίδων που Ελλάδα λένε κάθε 12000χλμ ενώ Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία κάθε 5000χλμ ....!
Είναι μια σημαντική διαφορά και δεν ξέρω ποιον να πιστέψω ούτε γιατί υπάρχει!
Γενικά είναι το μοναδικό ψεγάδι που έχω βρει στα Voge ως τώρα. Αυτή η διαφορετική κατανομή στα service intervals σε κοντινές χώρες όμοιων συνθηκών.
Όντως, υπάρχουν αρκετές διαφορές στις εργασίες σερβις ανάμεσα στις χώρες. Στην Ισπανία πχ αναφαίρεται αλλαγή φίλτρου βενζίνης σε κάθε σέρβις. Όσον αφορά τον έλεγχο βαλβίδων, ρώτησα το μηχανικό και μου είπε ότι είναι υπερβολή ο έλεγχος κάθε 5000χλμ. Όπως και να 'χει, έχω φτάσει τις 8000χλμ και πάω για σέρβις, οπότε έχω συνεννοηθεί με το μηχανικό να κατεβάσουμε τεπόζιτο για να σφήξουμε τις βίδες της πάνω βάσης μοτέρ οπότε θα κάνουμε έναν έλεγχο βαλβίδων και θα ενημερώσω εάν βρούμε αποκλείσεις.
geagelak
06/04/2023, 11:40
Πώς είναι με τα MT21 στην άσφαλτο;
Επιτέλους κάποιος που έκανε την μείωση του πίσω γραναζιού! Με πόσες στροφές κάθεται στα 100χλμ/ω τώρα;
Τα Pirelly συμπεριφέρονται αρκετά καλά στην άσφαλτο, δεν είναι πολύ θορυβώδη και στη στεγνή άσφαλτο κρατάνε. Το πίσω, μετά από 7000χλμ, κρατάει ακόμα λίγο τακούνι για 1500-2000χλμ αν και έχει τετραγωνίσει αρκετά και το καταλαβαίνεις πλέον στις στροφές. Το μπροστά βγάζει σίγουρα 12-15κ. Στην ουσία πάς 1 μπροστά 2 πίσω.
Μετά το άπλωμα της μετάδοσης τα 100klm/h τα έχει στις 7000-7200 στροφές με κόκκινο στις 11000.
Αντιγράφω απάντησή μου από άλλο θέμα για να έχετε μια γενική εικόνα:
"Να προσθέσω στις προτάσεις του Στέφανου το Voge 300 Rally. Ένα σύγχρονο καλοφτιαγμένο ψευδοεντούρο με τιμή απόκτησης τα 4.650€.
Το έχω στην κατοχή μου από το Σεπτέμβριο και μέχρι σήμερα έχω γράψει 6700 απολαυστικά χιλιόμετρα. Οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι ένα ζευγάρι λάστιχα Pirelli MT21 και άπλωμα στη μετάδοση με -3 δόντια στο πίσω γρανάζι γιατί από το εργοστάσιο έρχεται με υπερβολικά κοτνή μετάδοση.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά, για μετάβαση στη δουλειά μου και μεταφορές των παιδιών στα εξωσχολικά τους (δεν είνα απαγορευτικό για απλή μεταφορά δεύτερου ατόμου). Τα Σαββατοκύριακα αλωνίζω στα βουνά. Το μηχανάκι, μετά το γρανάζωμα, μπορεί να ταξιδέψει άνετα και ξεκούραστα και χωρίς κραδασμούς με 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα για να σε πάει κυριολεκτικά παντού. Τον Οκτώβρη ταξίδεψα 200 χιλιόμετρα Αθήνα-Παύλιανη, έκανα σε 2 ημέρες 400χλμ χώμα και επέστρεψα Πειραιά για να πάρω το καράβι για Κρήτη. Στο χώμα έχει χάσει λίγο την σπιρτάδα του εξατιτίας του απλώματος της μετάδοσης αλλά μπορεί να ακολουθήσει ικανοποιητικά ρυθμούς γρήγορης βόλτας λόγω πολύ καλών αναρτήσεων και χαμηλού βάρους. Φρένα ικανοποιητικά. Extreme enduro, μονοπάτια κλπ δεν έχω κάνει για να έχω άποψη.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει ΑΒS που απενεργοποιείται πίσω, ζελατίνα προστασίας από τον αέρα που είναι αρκετά αποτελεσμάτική, χούφτες, προστασία κινητήρα και σχάρα. Κατανάλωση 4l/100. Ζημιές-δυσλειτουργίες μέχρι σήμερα καμία."
Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε.
Άμα υπάρχει λύση καλό είναι αυτό. Δηλαδή μεγαλύτερη τελική. Πάντως αισθάνεσαι άρχοντας πάνω στη μοτοσικλέτα, είναι ψιλή.
skritikos
06/04/2023, 15:54
Άμα υπάρχει λύση καλό είναι αυτό. Δηλαδή μεγαλύτερη τελική. Πάντως αισθάνεσαι άρχοντας πάνω στη μοτοσικλέτα, είναι ψιλή.
Μια που το ανέφερες, άλλο ένα περίεργο στην Ευρώπη. Υπάρχουν διαφορές στα επίσημα specs τόσο για το ύψος σέλας όσο και για την διαδρομή των αναρτήσεων και κατ'επέκταση απόσταση από το έδαφος.
Αλλού λένε 870mm σέλα, αλλού 910mm, αλλού 850mm. Και αντίστοιχα απόσταση από έδαφος, 24cm, 31cm, 22cm.
@geagelak, αν έχεις κουράγιο και ξέρεις πως να τα μετρήσεις please do it. Διαφορετικά την επόμενη φορά θα έχω μεζούρα μαζί μου στην MotoTrend :D
https://youtu.be/pQjR1mv7g-Y
geagelak
07/04/2023, 08:07
Μια που το ανέφερες, άλλο ένα περίεργο στην Ευρώπη. Υπάρχουν διαφορές στα επίσημα specs τόσο για το ύψος σέλας όσο και για την διαδρομή των αναρτήσεων και κατ'επέκταση απόσταση από το έδαφος.
Αλλού λένε 870mm σέλα, αλλού 910mm, αλλού 850mm. Και αντίστοιχα απόσταση από έδαφος, 24cm, 31cm, 22cm.
@geagelak, αν έχεις κουράγιο και ξέρεις πως να τα μετρήσεις please do it. Διαφορετικά την επόμενη φορά θα έχω μεζούρα μαζί μου στην MotoTrend :D
850 σίγουρα δεν είναι, είναι αρκετά ψηλότερη. Εγώ νομίζω είναι 910 γιατί είναι αρκετά κοντά σε ύψος με το 690 που έχω οδηγήσει. Λόγω αρκετού στατικού sag εγώ με ύψος 175 πατάω και τα δύο πόδια στις μύτες όμως, λόγω χαμηλού βάρους, δεν με έχει προβληματίσει καθόλου το ύψος της. Θα το μετρήσω με την πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω.
Tallyban
07/04/2023, 20:39
300αρι μονοκύλινδρο έχει κόκκινο στις 11000;;;
skritikos
08/04/2023, 11:03
300αρι μονοκύλινδρο έχει κόκκινο στις 11000;;;
Γιατί σου φαίνεται παράξενο?
10500rpm/min ξεκινά για την ακρίβεια σε όλα τα παρακάτω: Voge 300 Rally, Kawasaki KLX 300, Honda CRF300 (L & Rally).
Δεν θυμάμαι πόσο ξεκινά αυτό του Benelli 250, αλλά θυμάμαι πως και αυτό ήταν πολύ ψηλά.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει peak power από 8000-9500 περίπου, οπότε λογικό το 10500 redline.
nikos6750
08/04/2023, 16:58
Στο 300ds το κόκκινο είναι λίγο πριν τις 9000rpm.
skritikos
08/04/2023, 17:04
Έχεις δίκιο. Ίσως θυμάμαι κάποιο παλιότερο κοντέρ τους. Από ότι φαίνεται οι τρέχουσες εκδόσεις έχουν άλλο tuning από το Rally. Το διορθώνω.
850 σίγουρα δεν είναι, είναι αρκετά ψηλότερη. Εγώ νομίζω είναι 910 γιατί είναι αρκετά κοντά σε ύψος με το 690 που έχω οδηγήσει. Λόγω αρκετού στατικού sag εγώ με ύψος 175 πατάω και τα δύο πόδια στις μύτες όμως, λόγω χαμηλού βάρους, δεν με έχει προβληματίσει καθόλου το ύψος της. Θα το μετρήσω με την πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω.
Σαν αίσθηση μου φαίνεται αρκετά χαμηλότερο και πολύ κοντά στο CRF το απλό.
geagelak
09/04/2023, 18:15
Σαν αίσθηση μου φαίνεται αρκετά χαμηλότερο και πολύ κοντά στο CRF το απλό.
Μετρημένο με μεζούρα:
Ύψος σέλας: 91cm
Απόσταση από έδαφος:31cm
skritikos
09/04/2023, 19:50
Μετρημένο με μεζούρα:
Ύψος σέλας: 91cm
Απόσταση από έδαφος:31cm
Πολλά ευχαριστώ!!!
Τερατάκι όντως, που φυσικά πάλι πατάω με λυγισμένα γόνατα. Αλλά πολύ καλύτερα από τα δυο Honda.
geagelak
10/04/2023, 09:29
300αρι μονοκύλινδρο έχει κόκκινο στις 11000;;;
Έχεις δίκιο, sorry θυμόμουν λάθος. Κόκκινα ξεκινάνε στις 10000 και όχι 11000 που έγραψα.
10.500 στο honda rally που έχω
Μετρημένο με μεζούρα:
Ύψος σέλας: 91cm
Απόσταση από έδαφος:31cm
Το θέμα είναι τι γίνεται όταν κάτσεις πάνω. Το δικό μου έχει ύψος σέλας 93cm (ίσως να έχει πάρει και κανά πόντο επιπλέον λόγω νέας σέλας από την seat concept) και έχει 30cm από το έδαφος αλλά η διαφορά στο ύψος όταν κάθομαι στη μηχανή μου -συγκριτικά- δεν φαίνεται να είναι απλά 2cm αλλά τουλάχιστον 6-7cm γιατί προφανώς είναι πολύ πιο σφιχτή. Φυσικά έχω φτιάξει το sag όσο μπορώ πιο κοντά στα κιλά μου.
DRAKONET
23/04/2023, 15:08
Ειναι πιο ψηλο απο το απλο crf
Η πισω αναρτηση μενει στην θεση της ....εχει ελαχιστο βυθισμα!
DRAKONET
23/04/2023, 15:09
Η Μηχανη ειναι αποκαλυψη για οποιον θελει παιχνιδι εκτος δρομου....και σε αυτο ειναι καλυτερα στημενη!
Βολτα στο βουνο...ακομη και hard enduro τα βγαζει περα πραγματικα με περισσια ανεση !
Σε σχεση με το παλιο καλο KLX 250 που βγαζαμε αγωνα scrambler μαμα στην SC1 παει καλυτερα στα σφικτα κομματια
με πιο σπιρταδα στο ανοιγμα του γκαζιου,,,,και καλυτερη αναρτηση που κανεις και αλματα περαν αυτου που υπολογισες ...
και σε αφηνει αφωνο!
Πλαισιαρα για την καταγωγη της μηχανης,,,,,πραγματικα ακλονητο...με υποπλαισιο που βγαινει παρακαλω!
Την μηχανη την εχει ο γιος μου... την εχει 'σκισει' πραγματικα!
Χθες ηταν στον υμηττο με τον καραμπελα (και αλλους βεβαια) οπου επερνε τα πρωτα του μαθηματα στο enduro.
ΔΕΙΤΕ και βιντεο απο δυνατοτητες της μηχανης.....
https://www.youtube.com/@user-yx5yi9zd5d
Πολύ ωραίο μοτοσυκλετάκι,ωραίος ο υιός !!
DRAKONET
25/04/2023, 20:43
Σε ευχαριστω !!
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/anaklisi-honda-cb300r-crf300l-crf-300-rally-gia-pithani-diarroi-ladioy
panavour
10/11/2023, 14:50
https://youtu.be/xVopl5dWW3A?si=dEcqETbxV_W-29fp
vogeR300
23/01/2024, 18:02
Voge 300 Rally, στο συνεργείο απο 13 Δεκεμβρίου 2023 για επισκευες εντός εγγύησης, μονάδας ψεκασμού αρχικα λογο ένδειξης check engine επανειλημμένα (απο τον 8ο 2023), απενεργοποίησης ABS υστερα, σε τυχαιες στιγμες και τωρα ενω ηταν όλα αλλαγμένα η μηχανή δεν κρατάει ρελαντί και παμε για καινούργια αντλία βενζίνης παλι εντός εγγύησης. Ουτε 5000 χλμ. Ουτε 1 χρονος απο την αγορα. Πανω απο ένα μηνα και μισο χωρις μηχανη αλλα με ένα βεσπακι σαν οχημα εξυπηρέτησης πελατών από τον έμπορο.
μακάρι να είναι το τελευταίο....
DRAKONET
23/01/2024, 19:27
Voge 300 Rally, στο συνεργείο απο 13 Δεκεμβρίου 2023 για επισκευες εντός εγγύησης, μονάδας ψεκασμού αρχικα λογο ένδειξης check engine επανειλημμένα (απο τον 8ο 2023), απενεργοποίησης ABS υστερα, σε τυχαιες στιγμες και τωρα ενω ηταν όλα αλλαγμένα η μηχανή δεν κρατάει ρελαντί και παμε για καινούργια αντλία βενζίνης παλι εντός εγγύησης. Ουτε 5000 χλμ. Ουτε 1 χρονος απο την αγορα. Πανω απο ένα μηνα και μισο χωρις μηχανη αλλα με ένα βεσπακι σαν οχημα εξυπηρέτησης πελατών από τον έμπορο.
που την εχεις την μηχανη ???
aetomenios
24/01/2024, 00:32
Μόλις παρέλαβα κι εγώ καινουργιο το Voge 300 Rally κίτρινο και λέω να πάω για 44αρι γρανάζι και ασφάλεια 525 άμεσα.
Μένω Λαγονησι και αν θυμάμαι καλά ο Τασουλης στην Καλιρροης έχει τέτοια.
Δεν ξέρω θα χρειαστεί και μπροστινό γρανάζι ?
Πάντως είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είναι ελαφρύ και ιδανικό για χωμάτινες διαδρομές.
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά…
Άντε να βρεθούμε και από κοντά για καμιά όμορφη εξόρμηση.
Voge 300 Rally, στο συνεργείο απο 13 Δεκεμβρίου 2023 για επισκευες εντός εγγύησης, μονάδας ψεκασμού αρχικα λογο ένδειξης check engine επανειλημμένα (απο τον 8ο 2023), απενεργοποίησης ABS υστερα, σε τυχαιες στιγμες και τωρα ενω ηταν όλα αλλαγμένα η μηχανή δεν κρατάει ρελαντί και παμε για καινούργια αντλία βενζίνης παλι εντός εγγύησης. Ουτε 5000 χλμ. Ουτε 1 χρονος απο την αγορα. Πανω απο ένα μηνα και μισο χωρις μηχανη αλλα με ένα βεσπακι σαν οχημα εξυπηρέτησης πελατών από τον έμπορο.
Έχεις τσεκαρεις την μπαταρία σου;
vogeR300
24/01/2024, 19:00
που την εχεις την μηχανη ???
σε ποιο συνεργειο εννοεις?
vogeR300
24/01/2024, 19:01
στο συνεργειο οτι κανουν. εντος εγγυησης δεν πειραζω ουτε βιδα
mr.mister
21/03/2024, 09:53
Δωσε και μενα μπαρμπα
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/voge-diarroi-neon-montelon-ta-opoia-antigrafoyn-pista-motosykletes
Μεταλλα απο scrap και χαρτογραφηση καυσιμου οτι νανε βεβαιως βεβαιως
panavour
21/03/2024, 12:00
Δωσε και μενα μπαρμπα
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/voge-diarroi-neon-montelon-ta-opoia-antigrafoyn-pista-motosykletes
Μεταλλα απο scrap και χαρτογραφηση καυσιμου οτι νανε βεβαιως βεβαιως
Μην τα παρεις αμα βγουνε.ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ:lol::lol::lol:
mr.mister
21/03/2024, 14:44
Μην τα παρεις αμα βγουνε.ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ:lol::lol::lol:
Χαιρε φιλτατε αιμοδοτη
Dr.Monty
21/03/2024, 18:07
ΕΕΕ! Αυτο παραπάει ρε π..τη μου!! Παρτε ρε γ..οι κινέζοι ενα σχεδιαστή!!!!
Υ.Γ. ΑΡΘΡΑΡΑ
stefanos
21/03/2024, 19:18
Υ.Γ. ΑΡΘΡΑΡΑ
Δεν το συζητάμε, οτιδήποτε έχει ίδιο κυβισμό με κάτι που βγαίνει έγινε αντίγραφο.:facepalm:
Ωραίο σουλούπι πάντως τα CU.
panavour
21/03/2024, 21:40
Χαιρε φιλτατε αιμοδοτη
σε αντιχαιρετω ,φιλτατε αρνητη.:wave2:
stefanos
31/08/2024, 09:25
Κοντεύω λοιπόν τα 4κ με το :lol:RALLY μερικές παρατηρήσεις, αν και ακόμα δεν έχει "ανοίξει".
Προς το παρόν δεν έχει χαλάσει κάτι, και το μόνο που έκανα ήταν να σφίξω το λεβιέ ταχυτήτων που ήταν χαλαρός από το εργοστάσιο.
Να πω την αλήθεια δεν έχω κανένα παράπονο από τα εντελώς Κινέζικα φρένα, αναρτήσεις.
Το δικό μου έχει και δείκτη βενζίνης στο καντράν, όχι ότι παίζει ρόλο με την πρεσβυωπία μου...
Θέματα με θερμοκρασία δεν υπάρχουν, παρόλο που κυκλοφορώ βερμούδα σορτσάκι, έχει 2 ψυγεία εκ των οποίων το ένα έχει βεντιλατέρ.
Θέματα με τροφοδοσία δεν έτυχαν.
Γκρίνιες, κραδασμοί υψίσυχνοι μετά τις 6κ σαλ., εκεί ακούγονται διάφορα που συντονίζονται και παράγουν θόρυβο.
Όχι τρίξιμο, θόρυβο, ακόμα και το ρεζερβουάρ με νότα ανάλογη του περιεχομένου.
Βέβαια ίσως να φταίει και το γεγονός ότι έχω -2δόντια πίσω γρανάζι, ή ότι κυκλοφορούσα σκούτερ τα τελευταία 10 χρόνια.
Ενοχλητικό να πω την αλήθεια , όχι τόσο για να με κάνει να ασχοληθώ.
Όπως το είδα βράδυ, θέλει λάμπες led μπροστά.
stefanos
30/10/2024, 16:47
Λοιπόν 5500 χιλ πλέον άλλαξα πίσω τακάκια :D ... τελείωσαν....ήμουν κοντά στην αντιπροσωπία πήρα μια αλλαξιά μπροστά πίσω, 32€.
Μάλλον πρέπει να την ψάξω με καμιά άλλη μάρκα γιατί μάλλον είναι πολύ μαλακά.
stefanos
01/02/2025, 12:04
Σε περίπτωση που ενδιαφερθεί κάποιος :rolleyes: για να αλλάξουν οι λάμπες στους προβολείς ο ποιο εύκολος τρόπος είναι να βγει το καντράν (7 αλλενόβιδες) και μετά επιδέξια δάκτυλα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.