PDA

View Full Version : Για αθηνα..honda 500x η sh350i?



zopas
09/06/2022, 10:11
Αμφιταλαντευομαι...για πεστε καμια γνωμη..

teogtp
09/06/2022, 10:28
Συγκρίνεις μήλα με μπανάνες.
Το ένα είναι σκούτερ και το άλλο μοτοσυκλετακι.
Δώσε περισσότερες πληροφορίες,αν θες,για να σε μπερδέψουμε περισσότερο.
:lol:

Nostradamus
09/06/2022, 10:48
Νομιζα οτι ησουν της αποψης ποτε ξανα sh ! :D

Οτι ειπε ο απο πανου... Τι χρηση θα κανεις και τι θα καουβαλας?

Σουπερ μαρκετ με το βαραντερο και την 52αρα νομιζω ειχες πει στο παρελθον.. Αρα αυτο λογικα θα ειναι για γρηγορες καταδρομικες?? :lol:

D3300
09/06/2022, 10:53
Sh 350i.
Το αγόρασα new το Μάρτιο και δεν υπάρχει...

Panos76
09/06/2022, 11:00
Για Χ large σωματότυπο, θα έλεγα κανένα από τα δύο.

Επίσης χρήση;

Δικάβαλο; Αν ναι πόσο συχνά;

o_gavros
09/06/2022, 11:03
Για Χ large σωματότυπο, θα έλεγα κανένα από τα δύο.

Επίσης χρήση;

Δικάβαλο; Αν ναι πόσο συχνά;
τιλερε;
η θεωρία καταρρέει, να ξερεις...

Panos76
09/06/2022, 11:19
τιλερε;
η θεωρία καταρρέει, να ξερεις...

:lol:

Ρε συ δεν είναι όλα για όλους.

Μπορεί να κάνω πλάκα και να πειράζω τον Taliban που λέει για το μεταξόνιο, αλλά εγώ με τη γυναίκα είμαστε κατηγορία φτερού (και οι δύο μαζί 113kg).

Όταν βάζω δεύτερο άτομο βαρύ, το μηχανάκι πλέει πίσω.

Με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο σεβαστών διαστάσεων δεν νομίζω να βολέψει κανένα από τα δύο. Για αυτό ρωτάω χρήση.

Είναι μια εξίσωση όπου βάζεις - βγάζεις συνθήκες και αποφασίζεις.

o_gavros
09/06/2022, 11:32
τιναφταρε?φάτε λίγο ναπουμε. σας εχω και τους δυο μαζί για πρωινό :p

Εκ πείρας σου λέω ότι δε μασάει σε δικάβαλα γαϊδουρινά. Καρατσεκαρισμένο.
τώρα το αν κάνει για το Ζόπα αυτό δεν μας αφορά,εδώ είμαστε για το μουχαμπέτι.

Panos76
09/06/2022, 11:44
Εκ πείρας σου λέω ότι δε μασάει σε δικάβαλα γαϊδουρινά. Καρατσεκαρισμένο.


Δηλ. δεν νοιώθεις ταλαντώσεις στο πίσω απορτισέρ σε δικάβαλο με βαρύ άτομο;

(μιλάω για 96kg συγκεκριμένα ο ένας και ο άλλος 80φεύγα που έχω ανεβάσει).

Γενικά, σαν μηχανάκι το cb είναι για εμένα τέλειο. Κάνω τα πάντα με αυτό (μέχρι και καρέκλες έχω κουβαλήσει) και απλά εδώ και τρία χρόνια βάζω το κλειδί και φεύγω.

Με το sh το 300 έπαθα απλά πλάκα με τον τρόπο που επιταχύνει, που ελίσσεται, που δεν καταναλώνει, που δεν μασάει σε σερί γκάζι, γενικά μου άρεσε πολύ.

Μοναδικό μείον ο πόνος στη μέση κατά τις (απότομες) επιταχύνσεις. Ωστόσο και αυτό δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί σε δικάβαλο και μεγάλες αποστάσεις.

o_gavros
09/06/2022, 11:54
Τα κιλά που αναφέρεις δεν είναι γαϊδουρινά φορτώματα,γελάω.
Το μηχανάκι συμπεριφέρεται άψογα ακόμα και με τόσο φορτίο. Προφανώς προσαρμόζεις και την οδήγηση σου έτσι; Δεν πάω το ίδιο σα μαλακας όταν είμαι μόνος μου και το ίδιο όταν έχω άλλον έναν στα κυβικά μου απο πίσω.

Για το sh δεν έχω προσωπική γνωμη.
Σε βολιδοσκόπηση στο δρόμο, απο ένα παλικάρι που δούλευε εξωτερικός και ηταν μπαμπάτσικος, μου είχε πει ότι είναι η καλύτερη αγορά που χει κάνει.Δεν καίει,δε χαλάει,στεγνός το χειμωνα κι ολ δατ τζαζ των σκουτερ.

Nostradamus
09/06/2022, 14:12
Γενικα μιλωντας το sh παει τον κ@λο του γι αυτο που ειναι.. Προσωπικα δεν μου πηγαινε καρδια να δωσω πανω απο 5κ καινουργιο για σκουτερ (και τωρα που διαβαζω και το 5, παλι πολυ ειναι).. Αλλιως ειναι σχεδον μονοδρομος, μαζι με το beverly to 400 απο αποψη διαστασεων, συμπεριφορας, και κινητηρα.

zopas
09/06/2022, 14:35
Μονοκαβαλος και μονο αθηνα, αξιζει ομως το 500σαρι μονο για την καθημερινοτητα στην αθηνα σε σχεση με το 350;

Οσο για τα sh οντως ειχα τα διαολια μου για τα ανταλλακτικαχονυα μεχρι που στο piaggio της δουλειας κοπηκε ξαφνικα το σωληνακι τροφοδοσιας ενω ετρεχα με 80 σε αριστερη λωριδα και το σκουτερ εμεινε με τη μια..τουλαχιστον με ενα χοντα πηγαινεις ζωντανος...εχω τωρα στη δουλεια ενα sh300, το εχω σκισει στην κυριολεξια, δεν εχει κανει "τσικ" και εχει και traction control..

Panos76
09/06/2022, 15:40
Οπότε έχεις άποψη για το Sh.

Προσωπικά, επειδή κινούμαι και κέντρο (αιόλου, σταδίου, κλπ), σε πυκνή κίνηση ο συμπλέκτης κάποιες φορές με κουράζει (μιλάμε για συμπλέκτη που δε νοιώθεις πράμα σε σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, αλλά και που μπαίνουν οι ταχύτητες για πλάκα).

Από κατανάλωση και όγκο κανένα θέμα, πλην εκεί στην Αμερικής και τέτοιου είδους δρόμους όπου το σκούτερ θα ξεγλυστρίσει ενώ το cb θα κολλήσει - όχι όμως σε μεγάλο βαθμό - είναι και αυτό μηχανάκι που περνάει σχετικά εύκολα.

Σε κάθε περίπτωση θέλει ένα test drive να το δεις.

Έτσι θα ζυγίσεις τι χρειάζεσαι πραγματικά καθώς μόνο εσύ ξέρεις σε τι % κινείσαι που.

zannisvel
09/06/2022, 15:49
CB500X everyday of the week :wave2:

zopas
09/06/2022, 17:35
Οπότε έχεις άποψη για το Sh.

Προσωπικά, επειδή κινούμαι και κέντρο (αιόλου, σταδίου, κλπ), σε πυκνή κίνηση ο συμπλέκτης κάποιες φορές με κουράζει (μιλάμε για συμπλέκτη που δε νοιώθεις πράμα σε σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, αλλά και που μπαίνουν οι ταχύτητες για πλάκα).

Από κατανάλωση και όγκο κανένα θέμα, πλην εκεί στην Αμερικής και τέτοιου είδους δρόμους όπου το σκούτερ θα ξεγλυστρίσει ενώ το cb θα κολλήσει - όχι όμως σε μεγάλο βαθμό - είναι και αυτό μηχανάκι που περνάει σχετικά εύκολα.

Σε κάθε περίπτωση θέλει ένα test drive να το δεις.

Έτσι θα ζυγίσεις τι χρειάζεσαι πραγματικά καθώς μόνο εσύ ξέρεις σε τι % κινείσαι που.

Απο προστασια βροχης; σε ευχαριστω παντως για τον χρονο σου...

doctoras
09/06/2022, 17:52
integra 700 ?

panavour
09/06/2022, 18:28
ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ αβλεπί,και μονο οτι δεν ασχολεισαι με αλλαγες ταχυτητων και δεν καβαλας λογω επιπεδου πατωματος,ειναι ολα τα λεφτα για αθηνα,ασε που και σε επιταχυνσεις,μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα στο 500αρι ,θα σε εχει περασει το SH απο πανω ,παρα τα 150 κυβικα και τα 20 αλογα παραπανω.ΑΘΗΝΑ=ΣΚΟΥΤΕΡ .ΤΕΛΟΣ

ΥΓ, ασε που με το σκουτερ ΔΕΝ βρεχεσαι ουτε απο κατω,ουτε απο πανω με μια καλη ψηλη ζελατινα.

PaNick67
09/06/2022, 18:40
ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ αβλεπί,και μονο οτι δεν ασχολεισαι με αλλαγες ταχυτητων και δεν καβαλας λογω επιπεδου πατωματος,ειναι ολα τα λεφτα για αθηνα,ασε που και σε επιταχυνσεις,μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα στο 500αρι ,θα σε εχει περασει το SH απο πανω ,παρα τα 150 κυβικα και τα 20 αλογα παραπανω.ΑΘΗΝΑ=ΣΚΟΥΤΕΡ .ΤΕΛΟΣ

ΥΓ, ασε που με το σκουτερ ΔΕΝ βρεχεσαι ουτε απο κατω,ουτε απο πανω με μια καλη ψηλη ζελατινα.

Η οποια ψηλη ζελατινα ομως ειναι τοσο κοντα στο κρανος που με το παραμικρο χτυπας πανω της.

Θα ελεγα το CB ειδικα αν χρησιμοποιεις σκουτερ στην δουλεια. Γιατι να πηγαινεις και με σκουτερ;

panavour
09/06/2022, 18:49
Η οποια ψηλη ζελατινα ομως ειναι τοσο κοντα στο κρανος που με το παραμικρο χτυπας πανω της.

Θα ελεγα το CB ειδικα αν χρησιμοποιεις σκουτερ στην δουλεια. Γιατι να πηγαινεις και με σκουτερ;

εγω που το δοκιμασα με ζελατινα γκιβι,πανω απ το κεφαλι μου,παρ οτι 1,85 και 140 κιλα ,μια χαρα μου φανηκε.

lazkal
09/06/2022, 20:24
Στο ίδιο δίλημμα βρέθηκα και εγώ τον Φεβρουάριο για 5 λεπτά !!!
Είχα κλείσει τεστ drive για το CB 500 x και μετά την βόλτα βλέπω διαθέσιμο και το ADV 350 .
Το οδηγώ στην ίδια ακριβώς διαδρομή και ...
Μέσα σε 5 λεπτά αποφάσισα ....
Και υπόψιν είχα σκούτερ και ήθελα να πάω σε on off για άνεση στις Αθηναϊκές λακούβες .

doctoras
09/06/2022, 21:33
Στο ίδιο δίλημμα βρέθηκα και εγώ τον Φεβρουάριο για 5 λεπτά !!!
Είχα κλείσει τεστ drive για το CB 500 x και μετά την βόλτα βλέπω διαθέσιμο και το ADV 350 .
Το οδηγώ στην ίδια ακριβώς διαδρομή και ...
Μέσα σε 5 λεπτά αποφάσισα ....
Και υπόψιν είχα σκούτερ και ήθελα να πάω σε on off για άνεση στις Αθηναϊκές λακούβες .

Να υποθέσουμε οτι πηρες το adv350?
Σου φάνηκε πιο ανετο το σκουτερ στις λακουβες απο την μοτοσυκλετα?

lazkal
09/06/2022, 22:08
Το συγκεκριμένο είναι σχεδόν εφάμιλλο .
Καμία σχέση με το προηγούμενο που είχα (DT 350) .
Επειδή έχω θέμα με τη μέση και μολονότι το DT 350 ήταν το πιο άνετο που είχα δοκιμάσει , αποφάσισα να πάω σε on off .
Αλλά το ADV σε 2000 km έχει κοπανησει 1 - 2 φορές (που συγχωρείται..)

Panos76
10/06/2022, 09:15
Απο προστασια βροχης; σε ευχαριστω παντως για τον χρονο σου...

Μπαίνω σε λεπτομέρια για να γίνει σαφές τι αγοράζεις, κατά την άποψη και εμπειρία μου πάντα που έχω αποκομίσει από το cb.

Από βρόχα την τρως κανονικά - όπως σε όλα τα μηχανάκια - και από κάτω και από πάνω.

Σε ψιχάλα είσαι οκ, προλαβαίνεις να φτάσεις σπίτι..

Ό,τι και να λέμε πρέπει να τα δεις όλα από κοντά και ότι σου κάνει κλικ το τσιμπάς.

Από κόστη σέρβις μέχρι τώρα είναι εντελώς νορμάλ (σε εξουσιοδοτημένο).

STF
10/06/2022, 11:54
Πάντως το δίλλημα όπως τίθεται δεν είναι σωστό. Δεν έχω τίποτα με τα σκούτερ αλλά ο ρόλος τους είναι καθαρά ο ρόλος ενός χρήσιμου, βολικού εργαλείου που διεκπεραιώνει κάποιες εργασίες με καλύτερο τρόπο από μια μοτοσυκλέτα. Αν για τέτοιο ψάχνει ο φίλος να το πάρει χωρίς δεύτερη σκέψη ακόμη και αν θέλει να κάνει αποστάσεις μέχρι 100χλμ. Αν ψάχνει και λίγο μοτοσυκλέτα εντός του σκούτερ... απλά να το ξεχάσει.

Δε μου στέκει το δίλλημα εξ' αρχής. Άλλο να ψάχνω σκούτερ μεταξύ των σκούτερ, άλλο να ψάχνω μοτοσυκλέτα μεταξύ των μοτοσυκλετών και άλλο να ψάχνω μοτοσυκλέτα μεταξύ των σκούτερ, αν και η Honda έχει δώσει μια εξαιρετική λύση στο τελευταίο αν κανείς θέλει να βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη.

panavour
10/06/2022, 16:37
Ζουπα,μην την ψυριζεις την μαιμου,διοτι οι απαντησεις θα φτασουν τις 10 σελιδες και στο τελος θα αναλωθουμε σε ατερμονες φιλοσοφικες συζητησεις τυπου Βελτσου στην παντειο σχολη.ΑΘΗΝΑ=ΣΚΟΥΤΕΡ.Αν ομως εχεις ανησυχιες,παγαινε χοντα ζητα τα για τεστ,και μετα αποφασιζεις να παρεις το σκουτερ φυσικά.:lol:

doctoras
10/06/2022, 18:08
Εδω ειναι ειναι χωρος για ξεψειρισμα, αλλα οσοι μπαινουν το σκεφτονται πολυ και τελικα δεν αγοραζει κανενας...:)

Ομως το "αθηνα=βαρκα τελος". 1-0.
Δεν παιζει. Γιατι τα γούστα ειναι χιλιαδες.

panavour
10/06/2022, 18:18
Εδω ειναι ειναι χωρος για ξεψειρισμα, αλλα οσοι μπαινουν το σκεφτονται πολυ και τελικα δεν αγοραζει κανενας...:)

Ομως το "αθηνα=βαρκα τελος". 1-0.
Δεν παιζει. Γιατι τα γούστα ειναι χιλιαδες.

οι αποψη που εξεφρασα ειναι προσωπικη

PaNick67
10/06/2022, 18:20
Εδω ειναι ειναι χωρος για ξεψειρισμα, αλλα οσοι μπαινουν το σκεφτονται πολυ και τελικα δεν αγοραζει κανενας...:)

Ομως το "αθηνα=βαρκα τελος". 1-0.
Δεν παιζει. Γιατι τα γούστα ειναι χιλιαδες.

Ακριβως. Αν η δουλεια περιλαμβανει πολλα γυρω γυρω στην πολη και δη στο κεντρο της, τοτε ισως και να ειναι μονοδρομος το σκουτερ.
Αλλιως αν ειναι για το πηγαινε - ελα μονο γιατι να μην οδηγεις κατι αλλο, καλυτερο; Με δυνατοτητες εκδρομης, διαβασης χωμτοδρομου για καποια παραλια, καλυτερης ανεσης για 2;
Καθημερινη μετακινηση σημαινει και αγγαρειες. Γιατι να μην τις κανεις με κατι που σου αρεσει περισσοτερο;

Nikospiaggio
10/06/2022, 18:36
Παπί.
Για ολα τα γούστα και ολες τις δουλειες

STF
11/06/2022, 02:10
Ζουπα,μην την ψυριζεις την μαιμου,διοτι οι απαντησεις θα φτασουν τις 10 σελιδες και στο τελος θα αναλωθουμε σε ατερμονες φιλοσοφικες συζητησεις τυπου Βελτσου στην παντειο σχολη.ΑΘΗΝΑ=ΣΚΟΥΤΕΡ.Αν ομως εχεις ανησυχιες,παγαινε χοντα ζητα τα για τεστ,και μετα αποφασιζεις να παρεις το σκουτερ φυσικά.:lol:

Δυστυχώς πίσω από αυτή τη κατά βάση σωστή ιδέα/διατύπωση κρύβεται και μια άλλη με ανάστροφη φορά.... Σκούτερ = Αθήνα!

stathis78
11/06/2022, 06:06
Εγώ για μέσα στη πόλη θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο NC700X με DCT. οικονομική κατανάλωση, δεν έχει συμπλέκτη, αποθηκευτικό χώρο στο τεπόζιτο, ροπές, αξιόπιστο και οικονομικά σέρβις. το CB500X δεν είναι συγκρίσιμο με το σκούτερ, δεν βγάζεις συμπέρασμα.

lazkal
11/06/2022, 06:42
....Αν ομως εχεις ανησυχιες,παγαινε χοντα ζητα τα για τεστ,και μετα αποφασιζεις να παρεις το σκουτερ φυσικά.:lol:
Έτσι ΑΚΡΙΒΏΣ έχουν τα πράγματα .

Kickstart
11/06/2022, 16:50
Εγώ (που είμαι Αθήνα) έφυγα από μηχανές που είχα πάρα πολλά χρόνια και πήγα σε σκούτερ. Στην αρχή μου άρεσε η άνεση το εύκολο πήγαινε έλα όπου γουστάρεις η οικονομία κτλ. Με τον καιρό με χάλασε όμως αυτό που φοβόμουν από την αρχή... Είναι βαρετά τα ρημάδια. Μου λείπει η αίσθηση.. μηχανής. Και γι αυτό πάλι τρώγομαι.. Θέλει σκέψη το δίλημμα και όποιος μπορεί να έχει και σκούτερ και μηχανή είναι τυχερός.. Εγώ έχω δύο μηχανάκια μεν αλλά το ένα είναι για όλα και το άλλο μόνο για βουνό.. Οποτε το για όλα μετά από πολύ σκέψη θέλω να είναι μηχανή. Το cb δείχνει καλή λύση για κάποιον που δεν κοιτάει καθόλου τις κινεζικές προτάσεις.

stefanos
11/06/2022, 18:12
Εγώ (που είμαι Αθήνα) έφυγα από μηχανές που είχα πάρα πολλά χρόνια και πήγα σε σκούτερ. Στην αρχή μου άρεσε η άνεση το εύκολο πήγαινε έλα όπου γουστάρεις η οικονομία κτλ. Με τον καιρό με χάλασε όμως αυτό που φοβόμουν από την αρχή... Είναι βαρετά τα ρημάδια. Μου λείπει η αίσθηση.. μηχανής. Και γι αυτό πάλι τρώγομαι.. Θέλει σκέψη το δίλημμα και όποιος μπορεί να έχει και σκούτερ και μηχανή είναι τυχερός.. Εγώ έχω δύο μηχανάκια μεν αλλά το ένα είναι για όλα και το άλλο μόνο για βουνό.. Οποτε το για όλα μετά από πολύ σκέψη θέλω να είναι μηχανή. Το cb δείχνει καλή λύση για κάποιον που δεν κοιτάει καθόλου τις κινεζικές προτάσεις.

Συμφωνώ το σκούτερ είναι ένας γρήγορος βολικός άνετος (από την άποψη ότι δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τι κάνει ο κινητήρας ή η μετάδοση απλά ρυθμίζεις την ταχύτητα με το γκάζι και το φρένο) τρόπος μετακίνησης,
αλλά τελικά όλο αυτό είναι πολύ μονότονο και πολύ βαρετό.

doctoras
11/06/2022, 20:07
Για μενα που δεν ειχα ποτε σκουτερ θεωρω οτι καλη περίπτωση ειναι "το σκουτερακι" αυτο που θεωρούταν παλια...οπως η σειρα typhoon της piaggio, 50-125, και βαρος ταβανι ως 130kg γεματο.
12" λαστιχα φουλ μανιτζεβελο Θα εχει την φαση του και θα σε κρατα ξεκούραστο και στεγνο το χειμώνα απο καιρικές συνθηκες.
Ενω αν θες να το μετακινήσεις το πιάνεις με τα χερια και το μετακινεις ευκολα.

Και θα κοστισει κουτα λιγα λεφτα
Κατι σαν το παρακάτω για παραδειγμα
https://sym.gr/model/fiddle-125-top-box-new/
το εχεις κανεις την δουλεια σου αλλα παραλληλα σου επιτρέπει να εχεις καί μια πολιτική μοτοσυκλέτα(εκτος της χωματινης), για τις νοσταλγίκες μοτοσυκλετιστές βολτες ασκώντας γυροσκοπικο παιζοντας με το σειριακό μηχανικό κιβώτιο.

zopas
11/06/2022, 20:25
Το μυαλο μου λεει σκουτερ, η καρδια 500χ και οποτε ακουσα την καρδια μου την εχω παθει αγρια, χε,χε..θα εξηγησω ομως πως την επαθα με μεταχειρισμενο σκουτερ μηπως και σωσω και κανενα αλλο εδω μεσα...
Πηρα λοιπον ενα χαλασμενο στην ουσια σκουτερ με σκοπο να το φτιαξω, ειπα οτι ο 9 χρονια μηχανικος που εμπιστευομουνα για το βαραντερο θα με βοηθουσε(big mistake)..εξουσιοδοτημενος χοντα και φιλος(υποτιθεται) πηρε 800 ευρω και αποδειτηκε στον επομενο οτι δεν ειχε κανει τιποτα...φευγω πικραμενος παω συστημενος στο επομενο στο πολυγωνο...μου φερνει αποδειξη αγορας γνησιων ανταλλακτικων χοντα(μπιελα, μπιστονι κλπ) 1200 ευρω ολα και εργασια 400...το σκουτερ συνεχιζε να καιει 1 λιτρο, παω σε αλλους για αλκα προβληματα(ψυγεια κλπ) και εφθασε σε σημειο συνεργειο στην ζησιμοπουλου π.φαληρο να μου κλεψει τις σιαγωνες φυγοκεντρικου που ειχα αλλαξει παρων μου σε αλλο εξουσιοδοτημενο...μην τα πολυλογω ολοι σπατεωνες, ολοι σου φτθαχνουν κατι ενω βλεπουν βλαβες και σε περιμενουν να σε απομηζουν συνεχεια..ετσι η αγορα ενος μεταχειρισμενου σκουτερ καταντησε εφιαλτης...προσφατα μου κοπηκε η ντιζα γκαζιου, πηγα λογω κοντινης εγκυτητας σε εξουσιοδοτημενο στην μιχαλακοπουλου, το αφηνω...το παιρνω καιχθες κολλησε το γκαζι και πηγα να σκοτωθω...ειχε βαλει ιμιτασιον ντιζα και την ειχε περασει λαθος ετσι οποτε αστριβα το σκουτερ πιεζα τη ντιζα οπου κοπηκε...
Το ανακαλυψα οταν τελικα το πηγα χθες σε εναν πολυ καλο ανθρωπο μηχανικο που γνωρισα τυχαια, οπου 3 ωρες μαζι λυσαμε το μισι σκουτερ και ειδαμε την καταντια...
Που θελω να καταληξω...τα σκουτερ καταπονουνται και οι περθσσοτεροι μηχανικοι που εθναι καραγκιοζηδες εχουν βρει πεδιο λαμπρο να σε εχουν συνεχομενο ενοικιο....η κοπελια μου εδωσε 400 ευρω σε εξουσιοδοτημενο piaggio στην μηχαλακοπουλου και στον καλο αυτο μαστορακο ανακαλυψαμε οτι ουτε καν ειχε ανοιξει αυτος την μηχανη και για αυτο που πληρωθηκε...
Ποτε λοιπον, η γνωμη μου, δεν αγοραζουμε μεταχειρισμενο ειδικα σκουτερ που ειναι επιρρεπη σε καθε ειδους βλαβες, ειδικα σκουτερ που εχουν φαει τα ψωμια τους αν δεν γνωριζουμε οτι οντως ο μηχανικος που ξερουμε ειναι ενταξει..εμπιστευτηκα μηχανικο που τον ηξερα 9 χρονια και την επαθα...εδω ειναι το συμπερασμα: αποκλειεται να ειμαι ο μοναδικος που την επαθε, απλως πολλα παιδια δεν τα γραφουν...
Εγω τα μοιραζομαι μαζι σας μηπως και βοηθησω καποιον εδω μεσα ειδικα σε οσους δεν τους βγαινουν τα λεφτα και πανε σε μεταχειρισμενο...ειδθκα σκουτερ μονο καινουργιο πιστεψτε με θα γλιτωσετε πολλους μπελαδες οικονομικους και μη...
Οποτε οταν θα βγουν του 2023 τα νεα μοντελα θα παω τεστ ντραιβ και εκει θα αποφασισω...σορρυ για τον ποταμο λεξεων αολα ελπιζω να μην υοαρξει αλλος που να περασε αυτα που περασα εγω για αυτο και ο λογος που τα γραφω...ευχαριστω...

panavour
11/06/2022, 21:12
Το μυαλο μου λεει σκουτερ, η καρδια 500χ και οποτε ακουσα την καρδια μου την εχω παθει αγρια, χε,χε..θα εξηγησω ομως πως την επαθα με μεταχειρισμενο σκουτερ μηπως και σωσω και κανενα αλλο εδω μεσα...
Πηρα λοιπον ενα χαλασμενο στην ουσια σκουτερ με σκοπο να το φτιαξω, ειπα οτι ο 9 χρονια μηχανικος που εμπιστευομουνα για το βαραντερο θα με βοηθουσε(big mistake)..εξουσιοδοτημενος χοντα και φιλος(υποτιθεται) πηρε 800 ευρω και αποδειτηκε στον επομενο οτι δεν ειχε κανει τιποτα...φευγω πικραμενος παω συστημενος στο επομενο στο πολυγωνο...μου φερνει αποδειξη αγορας γνησιων ανταλλακτικων χοντα(μπιελα, μπιστονι κλπ) 1200 ευρω ολα και εργασια 400...το σκουτερ συνεχιζε να καιει 1 λιτρο, παω σε αλλους για αλκα προβληματα(ψυγεια κλπ) και εφθασε σε σημειο συνεργειο στην ζησιμοπουλου π.φαληρο να μου κλεψει τις σιαγωνες φυγοκεντρικου που ειχα αλλαξει παρων μου σε αλλο εξουσιοδοτημενο...μην τα πολυλογω ολοι σπατεωνες, ολοι σου φτθαχνουν κατι ενω βλεπουν βλαβες και σε περιμενουν να σε απομηζουν συνεχεια..ετσι η αγορα ενος μεταχειρισμενου σκουτερ καταντησε εφιαλτης...προσφατα μου κοπηκε η ντιζα γκαζιου, πηγα λογω κοντινης εγκυτητας σε εξουσιοδοτημενο στην μιχαλακοπουλου, το αφηνω...το παιρνω καιχθες κολλησε το γκαζι και πηγα να σκοτωθω...ειχε βαλει ιμιτασιον ντιζα και την ειχε περασει λαθος ετσι οποτε αστριβα το σκουτερ πιεζα τη ντιζα οπου κοπηκε...
Το ανακαλυψα οταν τελικα το πηγα χθες σε εναν πολυ καλο ανθρωπο μηχανικο που γνωρισα τυχαια, οπου 3 ωρες μαζι λυσαμε το μισι σκουτερ και ειδαμε την καταντια...
Που θελω να καταληξω...τα σκουτερ καταπονουνται και οι περθσσοτεροι μηχανικοι που εθναι καραγκιοζηδες εχουν βρει πεδιο λαμπρο να σε εχουν συνεχομενο ενοικιο....η κοπελια μου εδωσε 400 ευρω σε εξουσιοδοτημενο piaggio στην μηχαλακοπουλου και στον καλο αυτο μαστορακο ανακαλυψαμε οτι ουτε καν ειχε ανοιξει αυτος την μηχανη και για αυτο που πληρωθηκε...
Ποτε λοιπον, η γνωμη μου, δεν αγοραζουμε μεταχειρισμενο ειδικα σκουτερ που ειναι επιρρεπη σε καθε ειδους βλαβες, ειδικα σκουτερ που εχουν φαει τα ψωμια τους αν δεν γνωριζουμε οτι οντως ο μηχανικος που ξερουμε ειναι ενταξει..εμπιστευτηκα μηχανικο που τον ηξερα 9 χρονια και την επαθα...εδω ειναι το συμπερασμα: αποκλειεται να ειμαι ο μοναδικος που την επαθε, απλως πολλα παιδια δεν τα γραφουν...
Εγω τα μοιραζομαι μαζι σας μηπως και βοηθησω καποιον εδω μεσα ειδικα σε οσους δεν τους βγαινουν τα λεφτα και πανε σε μεταχειρισμενο...ειδθκα σκουτερ μονο καινουργιο πιστεψτε με θα γλιτωσετε πολλους μπελαδες οικονομικους και μη...
Οποτε οταν θα βγουν του 2023 τα νεα μοντελα θα παω τεστ ντραιβ και εκει θα αποφασισω...σορρυ για τον ποταμο λεξεων αολα ελπιζω να μην υοαρξει αλλος που να περασε αυτα που περασα εγω για αυτο και ο λογος που τα γραφω...ευχαριστω...

Τα σκούτερ λόγω περισσότερης εργασίας βάλε βγάλε στα πλαστικά, κοστίζουν σε εργατωρες τα διπλάσια και πάνω από τις μηχανές.Εγω που έχω Απρίλια σκαραβαίο 200 όσες φορές το πήγα για σέρβις η για βλάβη,το πήγα σε γνωστά εξουσιοδοτημένα που έχουν πολλές ράμπες στον χώρο του συνεργείου και ΔΕΝ περιμένεις ,η δουλειά γίνεται επί τόπου,και ΔΕΝ αφήνεις το σκούτερ απ' τα μάτια σου , διότι έχουν και χώρο δίπλα που βλέπεις τον μηχανικό την ώρα που δουλεύει.Πληρωνεις παραπάνω απ' τον συνοικιακό,μπάρμπα μάστορα,αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,και έχεις και εγγύηση επισκευής.ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε τον μάστορα μόνο του με το μηχανάκι μας, εκτός αν του έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη.ΝΟΜΟΣ.

stefanos
12/06/2022, 10:47
Το μυαλο μου λεει σκουτερ, η καρδια 500χ και οποτε ακουσα την καρδια μου την εχω παθει αγρια, χε,χε..θα εξηγησω ομως πως την επαθα με μεταχειρισμενο σκουτερ μηπως και σωσω και κανενα αλλο εδω μεσα...
Πηρα λοιπον ενα χαλασμενο στην ουσια σκουτερ με σκοπο να το φτιαξω, ειπα οτι ο 9 χρονια μηχανικος που εμπιστευομουνα για το βαραντερο θα με βοηθουσε(big mistake)..εξουσιοδοτημενος χοντα και φιλος(υποτιθεται) πηρε 800 ευρω και αποδειτηκε στον επομενο οτι δεν ειχε κανει τιποτα...φευγω πικραμενος παω συστημενος στο επομενο στο πολυγωνο...μου φερνει αποδειξη αγορας γνησιων ανταλλακτικων χοντα(μπιελα, μπιστονι κλπ) 1200 ευρω ολα και εργασια 400...το σκουτερ συνεχιζε να καιει 1 λιτρο, παω σε αλλους για αλκα προβληματα(ψυγεια κλπ) και εφθασε σε σημειο συνεργειο στην ζησιμοπουλου π.φαληρο να μου κλεψει τις σιαγωνες φυγοκεντρικου που ειχα αλλαξει παρων μου σε αλλο εξουσιοδοτημενο...μην τα πολυλογω ολοι σπατεωνες, ολοι σου φτθαχνουν κατι ενω βλεπουν βλαβες και σε περιμενουν να σε απομηζουν συνεχεια..ετσι η αγορα ενος μεταχειρισμενου σκουτερ καταντησε εφιαλτης...προσφατα μου κοπηκε η ντιζα γκαζιου, πηγα λογω κοντινης εγκυτητας σε εξουσιοδοτημενο στην μιχαλακοπουλου, το αφηνω...το παιρνω καιχθες κολλησε το γκαζι και πηγα να σκοτωθω...ειχε βαλει ιμιτασιον ντιζα και την ειχε περασει λαθος ετσι οποτε αστριβα το σκουτερ πιεζα τη ντιζα οπου κοπηκε...
Το ανακαλυψα οταν τελικα το πηγα χθες σε εναν πολυ καλο ανθρωπο μηχανικο που γνωρισα τυχαια, οπου 3 ωρες μαζι λυσαμε το μισι σκουτερ και ειδαμε την καταντια...
Που θελω να καταληξω...τα σκουτερ καταπονουνται και οι περθσσοτεροι μηχανικοι που εθναι καραγκιοζηδες εχουν βρει πεδιο λαμπρο να σε εχουν συνεχομενο ενοικιο....η κοπελια μου εδωσε 400 ευρω σε εξουσιοδοτημενο piaggio στην μηχαλακοπουλου και στον καλο αυτο μαστορακο ανακαλυψαμε οτι ουτε καν ειχε ανοιξει αυτος την μηχανη και για αυτο που πληρωθηκε...
Ποτε λοιπον, η γνωμη μου, δεν αγοραζουμε μεταχειρισμενο ειδικα σκουτερ που ειναι επιρρεπη σε καθε ειδους βλαβες, ειδικα σκουτερ που εχουν φαει τα ψωμια τους αν δεν γνωριζουμε οτι οντως ο μηχανικος που ξερουμε ειναι ενταξει..εμπιστευτηκα μηχανικο που τον ηξερα 9 χρονια και την επαθα...εδω ειναι το συμπερασμα: αποκλειεται να ειμαι ο μοναδικος που την επαθε, απλως πολλα παιδια δεν τα γραφουν...
Εγω τα μοιραζομαι μαζι σας μηπως και βοηθησω καποιον εδω μεσα ειδικα σε οσους δεν τους βγαινουν τα λεφτα και πανε σε μεταχειρισμενο...ειδθκα σκουτερ μονο καινουργιο πιστεψτε με θα γλιτωσετε πολλους μπελαδες οικονομικους και μη...
Οποτε οταν θα βγουν του 2023 τα νεα μοντελα θα παω τεστ ντραιβ και εκει θα αποφασισω...σορρυ για τον ποταμο λεξεων αολα ελπιζω να μην υοαρξει αλλος που να περασε αυτα που περασα εγω για αυτο και ο λογος που τα γραφω...ευχαριστω...

Το ίδιο θα γινόταν με οτιδήποτε είχε τα χιλιόμετρα που έχει το σκούτερ σου.
Δεν είναι θέμα καρδιάς η μυαλού. Το δικού μου έχει τώρα 106κ χιλ και καίει 600ml στα 4000χιλ.
Το να ρίξω 1,5 χιλιάρικο και να του αλλάξω κυλινδροπίστονο και μπιέλα και δεν ξέρω τι άλλο, δεν το κάνει καινούργιο.
Θέλει και συμπλέκτη και καμπάνα και όλο το σετ του ιμάντα και πίσω δισκόπλακα και τα σινεμπλόκ στην έδραση του ψαλιδιού και όλα τα άλλα που θα τα ανακαλύψω αν και όταν το κάνω μπίλιες.
Αλλιώς θα πάει χαμένο το 1,5 χιλιάρικο σε ένα μηχανάκι που όλο και κάτι θα χαλάει, γιατί η ντίζα του γκαζιού και οι λάμπες και όλα τα υπόλοιπα θα εξακολουθούν να είναι 13 χρονών.
Η σωστή τακτική για κάποιον που χρησιμοποιεί μηχανάκι καθημερινά, είναι όταν αρχίσει το μηχανάκι να ζητάει σε αυτό το βαθμό να πηγαίνει στο επόμενο.
Ευχαριστώ λοιπόν τον κ. Honda που μου πούλησε 13 χρόνια και 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα απροβλημάτιστης μετακίνησης και κάνω κομπόδεμα για το μηχανάκι της επόμενης δεκαετίας μου.
Και μένουν και οι φίλοι μηχανικοί να πίνουμε μπύρες.
Απατεώνες παντού σε όλα τα επαγγέλματα.
Χρειάζεται να επενδύουμε λίγο σε γνώση και αν υπάρχει δυνατότητα και σε εργαλεία:D ,για να μην μας κοροϊδεύουν.
Και να αντιλαμβανόμαστε ότι οι άνθρωποι βιοπορίζουν από αυτό το επάγγελμα.

Nikospiaggio
12/06/2022, 23:38
Φιλε αυτο το λαθος που << τρωμε ολοι>> οτι και καλα τα scooters εχκυν πολλα πλαστικα να βγαλει ο μηχανικος για να κανει την εργασια του(αρα εργατοωρες) αυξανουν το κοστος ειναι Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.
οι βεσπες δεν εχουν πλαστικα.
Κατω απο την σελα βγαζουν το καλαθι το οποιο δεν εχει βιδες και ελεγχουν μηχανη.
Και ζητουν τα ιδια εργατικα.
Αλητεία
Με την λογικη αυτη , το να αλλαξεις αλυσιδογραναζα σε honda translap θα επρεπε ειναι πιο φθηνο απο ιμαντα σε beverly 300.
Αλλα ειναι σχεδον τα ιδια.
Απλα τα scooter με την παραπανω παπαρια που λενε αυξησαν τις τιμες και στις μοτο.
Οσο μας λλεβουν τοσο πρεπει να τους κανουμε να πονανε.
Γι αυτο πολυ πιο πανω εγραψα.
Παρε παπι
Ο πόνος των συνεργειων
Οι αυτοι ή εμεις
Με τους αχρηστους που μπλεξαμε και μας κλεβουν.
Αυτα!!

doctoras
13/06/2022, 16:45
Και εγω λεω ενας δε θα το πει.
Με δυο βιδες βγαινει στα περισσοτερα το καλαθι(χωρος κατω απο την σελα) και εχεις πρόσβαση σε ολο το μοτερ μεταδοση.

panavour
13/06/2022, 17:53
Και εγω λεω ενας δε θα το πει.
Με δυο βιδες βγαινει στα περισσοτερα το καλαθι(χωρος κατω απο την σελα) και εχεις πρόσβαση σε ολο το μοτερ μεταδοση.

ναι αλλα ΔΕΝ ειναι μονο ο κινητηρας στο σκουτερ.για προσπαθησε να αλλαξεις αμορτισερ,να βγαλεις ροδα πισω,να αλλαξεις ντιζες,να αλλαξεις ντιζα ανοιγματος σελλας,να αλλαξεις μασκα,να αλλαξεις λαμπα,η ζελατινα μπρος?.Εκει ειναι οι εργατωρες.

Nikospiaggio
13/06/2022, 18:28
Για σερβις μεγαλο μιλαμε μονο.
Που μαζι μ αυτα των scoiters ανεβαζουν τις τιμες και στις μοτο.
Βρηκανε παπά να θαψουνε οτι μπορουν.
Μαυραγοριτες μηχανικοι

motojojo
13/06/2022, 18:31
Δεν ειναι πόλεμος παιδιά, ή εμείς ή αυτοί.

Δεν πάει έτσι.

panavour
13/06/2022, 19:38
Δεν ειναι πόλεμος παιδιά, ή εμείς ή αυτοί.

Δεν πάει έτσι.

Δεν ειπαμε οτι ειναι πολεμος,αλλα 42 ευρω η εργατωρα με φπα,ειναι πλεον 1,4 μεροκαματα για μια ωρα δουλειας,συνεργειου.Επισημες τιμες Απριλια.Και υποτιθεται ειμαστε σε μνημονιο και κριση.

toyar
13/06/2022, 20:05
Στα φθηνα αυτοκινητα ζητανε τα διπλασια

stefanos
13/06/2022, 20:33
Ο άνθρωπος ξεκίνησε για 500χ ή sh300...
Θα προτείνουμε παπί τελικά?:D

panavour
13/06/2022, 21:20
Στα φθηνα αυτοκινητα ζητανε τα διπλασια

δηλαδη 84 την εργατωρα??

motojojo
13/06/2022, 22:17
Ο άνθρωπος ξεκίνησε για 500χ ή sh300...
Θα προτείνουμε παπί τελικά?:D

Ποδήλατο.

toyar
13/06/2022, 22:18
δηλαδη 84 την εργατωρα??
Με φπα ευκολα

panavour
13/06/2022, 22:25
Με φπα ευκολα

γερμανια γιναμε.

D3300
15/06/2022, 09:00
δηλαδη 84 την εργατωρα??

Έχω πληρώσει 495 για λάδια και φίλτρα σε αυτοκίνητο.
Θα σέβεστε. :lol:

teogtp
15/06/2022, 09:33
Έχω πληρώσει 495 για λάδια και φίλτρα σε αυτοκίνητο.
Θα σέβεστε. :lol:

Εχω υπερατου.
Έχω πληρώσει 700 ευρώ για ουμπερ αλες αουτο

zopas
16/06/2022, 13:15
Παντως τα 500σαρια που βλεπω να κυκλοφορουν εχω την εντυπωση οτι σερνονται...3 ταχυτητες να περασουν τα 100...

Kickstart
16/06/2022, 15:26
Μα αυτό είναι το νόημα φίλε.. Οικονομία, αξιοπιστία, απλότητα και ενα μηχανάκι πόλης αγοράζεις με το σήμα της χοντα. Μια χαρά είναι οι ρεπριζ του, προσωπικά που το οδήγησα δεν μου φάνηκε ψοφίμι χαμηλά.. Απλά τις πρώτες δύο σχέσεις όντως τις ξεπετας πολύ γρήγορα (γραναζωμα γαρ) αλλιώς μουγκρίζει. Είναι ταμάμ για πόλη και χαλαρό ταξιδάκι με ταχύτητες εντός ορίων εθνικών οδών. Κάποιοι που.. τα έχουμε τα μοτοσυκλετιστικα ένσημα μας μια χαρά μας φαίνεται για μηχανή για.. όλα. Άμα ήταν να έχει σκασίματα 1η 2α να χτυπάει 150αρες θα πρεπε να χει και 30 άλογα παραπάνω και κατανάλωση 1.8αριου κουτιού.

zopas
16/06/2022, 18:49
Σωστος...ξερει κανενας τα τακακια φρενων ποσο πανε στο 500σαρι;μιλαω αυτο με τα διπλα δισκοφρενα ..

doctoras
16/06/2022, 19:04
Θα το παρεις το κοριτσι η τσαμπα το ψαχνουμε?
Δεν εχουν νοημα τα φραγκα
436454

Tallyban
16/06/2022, 20:07
150€;Μάλλον είναι από το ειδικό υλικό που είναι οι δίσκοι συμπλέκτη του DCT,και το ντεπόζιτο του CB125...

doctoras
16/06/2022, 20:13
150€;Μάλλον είναι από το ειδικό υλικό που είναι οι δίσκοι συμπλέκτη του DCT,και το ντεπόζιτο του CB125...
Ειρωνεία..

Σετ τα δυο μπροστινά(για τους διπλους δισκους) μια χαρα νορμαλ τιμη τα 80ε για χοντα ε? Οχι για κινεζικό..
Και κανα 40ρι το πισω

Παντως αν τα εχεις, δε ρωτας το κοστος των αναλώσιμων, αν "δε φτάνουν" πας ανάλογα

panavour
16/06/2022, 20:13
150€;Μάλλον είναι από το ειδικό υλικό που είναι οι δίσκοι συμπλέκτη του DCT,και το ντεπόζιτο του CB125...

ειναι απο ενισχυμενο Χοντάνιο,που εμπεριεχει μεσα βλακε'ι'νη και τρομπαρίνη.:lol:

zopas
16/06/2022, 21:39
Σορρυ ρε παιδια το κοστος των αναλωσιμων δεν παιζει ρολο στην επιλογη; δηλαδη αν εχεις 17 χιλιαρικα για την νεα αφρικα
δεν προβληματιζει οτι η μπαταρια της αλλαγη παει στο 700σαρι;ευχαριστω παντως για την απαντηση, 120 ευρω στο συνολο δεν ειναι λιγα, στο βαρα μου κοστιζουν 150 ευρω και ειναι ενας απο τους λογους που θελω να κατεβω κατηγορια...

Panos76
16/06/2022, 23:39
Καλά δεν αλλάζεις τακάκια σε κάθε σέρβις. Αυτή τη στιγμή έχω 21k km και είναι ακόμα μια χαρά.

billy84
17/06/2022, 00:02
Σορρυ ρε παιδια το κοστος των αναλωσιμων δεν παιζει ρολο στην επιλογη; δηλαδη αν εχεις 17 χιλιαρικα για την νεα αφρικα
δεν προβληματιζει οτι η μπαταρια της αλλαγη παει στο 700σαρι;ευχαριστω παντως για την απαντηση, 120 ευρω στο συνολο δεν ειναι λιγα, στο βαρα μου κοστιζουν 150 ευρω και ειναι ενας απο τους λογους που θελω να κατεβω κατηγορια...


Μην τρελαθούμε κιόλας... ποιο 700αρι για μπαταρια στο Αφρικα? Για το 1000αρι είδα το πολύ 140 ευρώ Yuasa και 50-60 οι φθηνές. Ίδιο μοτέρ είναι και αυτό με ηλεκτρονικά.


Αν σου φαίνονται πολλά τα 120 ευρω για τα τακάκια μπορείς να βαζεις αφτερμαρκετ στα μισα λεφτά ή και λιγότερο. Αν σου φαίνονται και πάλι πολλά πάρε το παλιό CB που έχει μια δισκόπλακα εμπρός. :lol:

stefanos
17/06/2022, 00:42
Σορρυ ρε παιδια το κοστος των αναλωσιμων δεν παιζει ρολο στην επιλογη; δηλαδη αν εχεις 17 χιλιαρικα για την νεα αφρικα
δεν προβληματιζει οτι η μπαταρια της αλλαγη παει στο 700σαρι;ευχαριστω παντως για την απαντηση, 120 ευρω στο συνολο δεν ειναι λιγα, στο βαρα μου κοστιζουν 150 ευρω και ειναι ενας απο τους λογους που θελω να κατεβω κατηγορια...

Οχι το κόστος των αναλωσίμων δεν παίζει ρόλο στην επιλογή.
Δεν θα αγοράσεις nissin τακάκια από αντιπροσωπία Honda και υπάρχουν δεκάδες μάρκες εκτός της nissin να διαλέξεις φτηνότερα ή ακριβότερα ανάλογα τα γούστα σου.

stathis78
17/06/2022, 05:49
Έχω το πρώτο CB500X του 2013-14 με 56.000χλμ και τακάκι μπροστά δεν έχω αλλάξει, πίσω δύο φορές, αλυσίδα (όχι και γρανάζι) μία φορά. Λάδια και φίλτρο ανα 6000χλμ πότε μόνος πότε στην αντιπροσωπεία. Είναι αστείο το κόστος.

zopas
17/06/2022, 07:29
Σε ευχαριστω πολυτιμες, για μενα, οι πληροφοριες που εδωσες οσο για το φιλο που αμφισβητει περι μπαταριας του νεου αφρικα ας παεθ να ρωτησει στην αντιπροσωπια της χοντα γιατι εκει ρωτησα..

Nostradamus
17/06/2022, 08:34
Πραγματικα δεν καταλαβα ποτε αυτην την ρημαδα την νοοτροπια.. Θελω να παρω απο τα πανω ραφια (τιμολογιακα) αλλα μετα σε σερβις, αναλωσιμα, κτλ θελω να κοστιζει οσο απο τα καλαθια σε τελευταιας διαλογης κινεζικο, γιατι στο κατω κατω εκει το φτιαχνουν, και εμενα που ειμαι στο μεροκαματο βρηκαν να τα παρουν, και δεν δικαιολογειται η υπεραξια κτλ κτλ ..

Δεν ξερω (η μαλλον δεν θελω να ασχοληθω να μαθω με λεπτομερειες) με τι κερδος δουλευουν οσοι σε/μας "γδερνουν", η νομιζουμε οτι μας γδερνουν και μας πουλανε οτι να ναι στην Ελλαδα. Σιγουρα εχει εμπορους/συνεργεια που υπερτιμολογουν. Απο την αλλη, ειμαστε σημαντικα φθηνοτεροι γενικα απο τις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες, που απο την ωρα που θα μπεις στο μαγαζι, το ωρομισθιο τρεχει και πληρωνεται αδρα. Εκει θα πληρωσεις και ανταλλακτικο και εργατοωρα και equipment depreciation και τα κερατα σου, σχεδον σε ολα τα συνεργεια εξουσιοδοτημενα η μη. Επισης παιζει να μην ασχοληθουν καν με το "μαστορα, μου κανει κατι κουνηματα οταν του σκασω δυο κατεβασματα απανωτα, θα το κανεις μια γυρα στο τετραγωνο να το δεις?" . Ραντεβουδακι (μερες/βδομαδες μετα) και 50αρικο για την γνωματευση.

Στο δια ταυτα, αν και το ειπαν ηδη αρκετοι. Δεν ειναι ολα ασπρο μαυρο. Θελεις την θεωρητικη αξιοπιστια του ιαπωνα, το παιρνεις και μετα ζωη να εχουν οι after market λυσεις που ειναι αντιστοιχες/καλυτερες των "μαμα", η alixpress.. ο καθενας οπως το αντιλαμβανεται..

spyrval
17/06/2022, 08:59
Σε ευχαριστω πολυτιμες, για μενα, οι πληροφοριες που εδωσες οσο για το φιλο που αμφισβητει περι μπαταριας του νεου αφρικα ας παεθ να ρωτησει στην αντιπροσωπια της χοντα γιατι εκει ρωτησα..

Κάτσε βρε φίλε, δηλαδή η μπαταρία όντως κάνει 700 ευρώ;

stefanos
17/06/2022, 09:43
Σε ευχαριστω πολυτιμες, για μενα, οι πληροφοριες που εδωσες οσο για το φιλο που αμφισβητει περι μπαταριας του νεου αφρικα ας παεθ να ρωτησει στην αντιπροσωπια της χοντα γιατι εκει ρωτησα..

Δεν αμφιβάλει κανείς ότι η Ηonda χρεώνει την μπαταρία 700, και είμαι σίγουρος ότι χασκογελάγανε όταν σου είπαν την τιμή,:lol: όπως είμαι και σίγουρος ότι δεν την έχει αγοράσει κανένας.

doctoras
17/06/2022, 10:19
καθίστε ρε παλικάρια
δε καταλαβαίνω γιατί αυτή η μόνιμη ενόχληση για τον τιμοκατάλογο της χοντα??
η honda δε συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες μαζί με bmw triumph ducati harley? με κορυφαία διαχρονικά μοντέλα?
Αν κοιτάς μοντέλο που κοστίζει 20k + δεν είναι λογικό να πλΕρώνεις μερος και για το κόστος r&d, καινοτομίας και εξέλιξης?

Δηλαδή αν βάλουμε δίπλα στο crf1100 τα 1250gs & tiger1200 σε ενα συνολικό κόστους ανταλλακτικών και αναλωσίμων, η honda θα ήταν ακριβότερη??

Όπως έχει γίνει ο χαρτης της αγοράς με την έλευση πολλών κινέζικων μοτοσυκλετών, μη μπερδεύετε την honda, είναι άλλο επίπεδο. Αν "δεν φτάνεις", πήγαινε μέχρι εκεί που φτάνουν τα μανίκια σου που λέγαν οι παλιοί

Αν θέλετε να το παμε, γιατι να κοστίζουν στις καπιταλιστικές κοινωνίες τόσο τα καταναλωτικά προίόντα, να το συζητήσουμε αλλά είναι άλλη ιστορία / κουβέντα...

billy84
17/06/2022, 13:23
Έχω το πρώτο CB500X του 2013-14 με 56.000χλμ και τακάκι μπροστά δεν έχω αλλάξει, πίσω δύο φορές, αλυσίδα (όχι και γρανάζι) μία φορά. Λάδια και φίλτρο ανα 6000χλμ πότε μόνος πότε στην αντιπροσωπεία. Είναι αστείο το κόστος.



:uplate::uplate::uplate:



Δεν πρέπει να το έχω ακούσει ξανά αυτό! Πίσω έχεις αλλάξει? Πατάς περισσότερο πίσω απο ότι μπροστά? Ακόμα και για φουλ ήπια χρήση είναι εντυπωσιακό το πόσο έχουν κρατήσει!

zopas
17/06/2022, 13:52
Κάτσε βρε φίλε, δηλαδή η μπαταρία όντως κάνει 700 ευρώ;

Ειναι λιθιου και ναι τοσο παει μου ειπαν με κατι παρελκομενα της μπαταριας παει 1000αρικο, μιλαμε για το αφρικα το 1100 οχι το παλιο...δεν καταλαβαινω γιατι καποιος πριν αγορασει κατι δεν πρεπει να ρωταει για τα αναλωσιμα του, το αν ειναι ακριβα η οχι το κρινει ο αγοραστης και αποφασιζει...εδω υπαρχουν ανθρωποι που αποφασιζουν αγορα μοτο με το κοστος του σηματος.. παντως ειναι εντυπωσιακο αν οντως τα τακακια του 500χ φθειρονται τοσο αργα, στο βαρα μου μπροστινα φρενα αλλαζω καθε 12.000 χλμ περιπου και αυτο γιατι κινουμαι αθηνα...με βοηθατε με τα σχολια σας να συμπληρωνω το παζλ της επιλογης, στο αμεσο μελλον θα παω και για τεστ ντραιβ στον γκινοσατη και βλεπουμε..παντω το sh350 0-100 τα εχει σε 9,2 δευτερολεπτα ενω το 500χ σε 6....

PaNick67
17/06/2022, 14:08
Ειναι λιθιου και ναι τοσο παει μου ειπαν με κατι παρελκομενα της μπαταριας παει 1000αρικο, μιλαμε για το αφρικα το 1100 οχι το παλιο...δεν καταλαβαινω γιατι καποιος πριν αγορασει κατι δεν πρεπει να ρωταει για τα αναλωσιμα του, το αν ειναι ακριβα η οχι το κρινει ο αγοραστης και αποφασιζει...εδω υπαρχουν ανθρωποι που αποφασιζουν αγορα μοτο με το κοστος του σηματος.. παντως ειναι εντυπωσιακο αν οντως τα τακακια του 500χ φθειρονται τοσο αργα, στο βαρα μου μπροστινα φρενα αλλαζω καθε 12.000 χλμ περιπου και αυτο γιατι κινουμαι αθηνα...με βοηθατε με τα σχολια σας να συμπληρωνω το παζλ της επιλογης, στο αμεσο μελλον θα παω και για τεστ ντραιβ στον γκινοσατη και βλεπουμε..παντω το sh350 0-100 τα εχει σε 9,2 δευτερολεπτα ενω το 500χ σε 6....

H ολοιδια με αυτη που φορα το Αφρικα 1100 κανει 630€

https://www.africa-twin-shop.com/en/battery/556-honda-genuine-hy110-battery-31500-mkk-d02.html


Εχει ομως και με 170
https://www.africa-twin-shop.com/en/battery/816-ecothium-lithium-battery-lifepo4.html

Παντα οταν βγαινει νεοι μοντελο τα αναλωσιμα ειναι φωτια, στην πορεια βγαινουν απο αλλους κατασκευαστες, αλλωστε η Honda δεν φτιαχνει ουτε μπαταριες, ουτε φιλτρα, ουτε λαστιχα.

zopas
17/06/2022, 14:18
Καλο ομως ειναι να το γνωριζουμε...δεν πας και αγοραζεις μια μηχανη μονο και μονο επειδη εχεις τα χρηματα...το ψαχνεις..

stathis78
18/06/2022, 04:56
:uplate::uplate::uplate:



Δεν πρέπει να το έχω ακούσει ξανά αυτό! Πίσω έχεις αλλάξει? Πατάς περισσότερο πίσω απο ότι μπροστά? Ακόμα και για φουλ ήπια χρήση είναι εντυπωσιακό το πόσο έχουν κρατήσει!

Ναι Βασίλη έτσι είναι.Μπροστά δεν έχω αλλάξει. Βέβαια το παρακολουθώ αλλά και ο μάστορης στην αντιπροσωπεία της Κορίνθου που το πήγα μου είπε ότι δεν θέλει ακόμα άλλαγμα! Τα πίσω τα έχω αλλάξει δύο φορές και πάω για τρίτη. Δεν μπορώ να πω ότι το πηγαίνω φουλ ήπια, μάλλον φουλ νορμάλ το πάω. Χρησιμοποιώ και το πίσω και το μπροστά. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Απλά δεν έχουν φαγωθεί.

doctoras
18/06/2022, 11:18
Καλο ομως ειναι να το γνωριζουμε...δεν πας και αγοραζεις μια μηχανη μονο και μονο επειδη εχεις τα χρηματα...το ψαχνεις..

αν ο ενδιαφερόμενος ασχολείται με το αντικείμενο τουλάχιστο 10-15 χρόνια, έχει αλλάξει 5-6 μηχανάκια, έχει διαβάσει κάποια πολλά περιοδικά ειδικού τύπου και αν συνεχίζει ακόμη να ενημερώνεται... στο μυαλό του θα πρέπει να έχουν χαρτογραφηθεί κόστη απο κάθε μπραντ με ανάλυση με αιτιολόγηση και εξήγηση συγκριτικά με αλλα μοντέλα...
Να συζητήσουμε ότι θες και να το πάμε παραπάνω αλλά όχι τα αυτονόητα. Και να πέφτουμε απο τα σύννεφα κιόλας..

zopas
18/06/2022, 12:31
Αρχηγε μου οι περισσοτεροι ουτε περιοδικα διαβαζουν, ουτε εχουν καποια εμπειρια στις μοτο...οι λιγοι που η μοτοσυκλετα ειναι η ζωη τους ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

PaNick67
18/06/2022, 12:53
Αρχηγε μου οι περισσοτεροι ουτε περιοδικα διαβαζουν, ουτε εχουν καποια εμπειρια στις μοτο...οι λιγοι που η μοτοσυκλετα ειναι η ζωη τους ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

Aκομα κι ετσι δεν μιλαμε για μια μικρη μοτοσυκλετα που ενδεχομενως το κοστος καποιων ανταλλακτικων να απατρεψει την αγορα της. Η Αφρικα 1100 κοστιζει απο 16 μεχρι 20+ χιλιαδες ευρω.
Επισης λογω ηλεκτρονικων ολες οι μεγαλες εχουν ακριβες μπαταριες πια. Αρα και GS να κοιταξεις ή ΚΤΜ ή οποιο αλλο παρομοια κοστη εχουν.

Τωρα στο CB που ειναι το θεμα σιγουρα υπαρχουν τακακια αλλων κατασκευαστων με χαμηλοτερη τιμη, παιζει να βρεις ακομα και Νissin εκτος Σαρακακη φυσικα. Εβρισκα για το παλιο Αφρικα το 2006.

panavour
18/06/2022, 13:08
Aκομα κι ετσι δεν μιλαμε για μια μικρη μοτοσυκλετα που ενδεχομενως το κοστος καποιων ανταλλακτικων να απατρεψει την αγορα της. Η Αφρικα 1100 κοστιζει απο 16 μεχρι 20+ χιλιαδες ευρω.
Επισης λογω ηλεκτρονικων ολες οι μεγαλες εχουν ακριβες μπαταριες πια. Αρα και GS να κοιταξεις ή ΚΤΜ ή οποιο αλλο παρομοια κοστη εχουν.

Τωρα στο CB που ειναι το θεμα σιγουρα υπαρχουν τακακια αλλων κατασκευαστων με χαμηλοτερη τιμη, παιζει να βρεις ακομα και Νissin εκτος Σαρακακη φυσικα. Εβρισκα για το παλιο Αφρικα το 2006.

επι της ουσιας λοιπον τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλ...............ς.Δεν μπορεις να εχεις πορσε και να ζητας τιμες ανταλλακτικων ζασταβα.Βεβαια τα τακακια του σε-μπε 500 να κανουν το ζευγος 77 ευρω καπως μου καθεται,ευτυχως υπαρχουν το ιδιο καλα με τα μισα και λιγωτερα λεφτα.

STF
18/06/2022, 15:49
επι της ουσιας λοιπον τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλ...............ς.Δεν μπορεις να εχεις πορσε και να ζητας τιμες ανταλλακτικων ζασταβα.Βεβαια τα τακακια του σε-μπε 500 να κανουν το ζευγος 77 ευρω καπως μου καθεται,ευτυχως υπαρχουν το ιδιο καλα με τα μισα και λιγωτερα λεφτα.

Έχω την αίσθηση ότι η τιμή αναφερόταν σε τιμή πλήρους σετ για το μπροστινό, δηλαδή δυο ζεύγη,

panavour
18/06/2022, 15:52
Έχω την αίσθηση ότι η τιμή αναφερόταν σε τιμή πλήρους σετ για το μπροστινό, δηλαδή δυο ζεύγη,

δεν νομιζω,αλλα αν ειναι ετσι,θα τα προτιμουσα απο αφτερ μαρκετ.

STF
18/06/2022, 16:04
δεν νομιζω,αλλα αν ειναι ετσι,θα τα προτιμουσα απο αφτερ μαρκετ.

Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά το νούμερο όσο ακριβή και να είναι η Honda μου φαίνεται εξωπραγματικό. Επίσης το CB500X δεν κατασκευάζεται στη Ιαπωνία και θεωρώ πως έχει και αυτό τη σημασία του συγκριτικά με άλλα μοντέλα της. Όπως έγραψα όμως, είναι λίγο περίεργο όπως αναφέρεται δεν είναι σαφές.

GoFigure
18/06/2022, 16:54
Στα ~70€ είχαν τα τακάκια στο MY2014 το δικό μου με τον μονό δίσκο. Άρα πάει μάλλον Χ2 στο νέο μοντέλο με τον διπλό. Προσωπικά στα 55Κ km που βρίσκομαι έχω αλλάξει μόνο το μπροστά, δύο φορές, με EBC στα 35€. Η δισκόπλακα απο άποψη φθοράς δεν έχει επηρεαστεί, μου φαίνονται ελάχιστα πιο θορυβώδη απο τα γνήσια αλλά και με καλύτερη αίσθηση.

STF
18/06/2022, 17:06
Τράτζικ... :(

Tallyban
19/06/2022, 20:16
Δηλαδή αν πάει κάποιος με ένα CRF1100DCT,να αλλάξει τακάκια, μπαταρία και δίσκους συμπλέκτη θέλει 2000€;

panavour
19/06/2022, 20:45
Δηλαδή αν πάει κάποιος με ένα CRF1100DCT,να αλλάξει τακάκια, μπαταρία και δίσκους συμπλέκτη θέλει 2000€;

NAI.

Lord84
20/06/2022, 01:15
Μακράν SH 350i για οτι ζητάς
(Οσο νωριτερα , θα ανεβουν κ αλλο ολα )

zopas
01/08/2022, 13:59
Ποσο καιει ρε παιδια το 350i στην αθηνα; χοντα γενικευει σε 3,5/100χλμ, αλλου εχω διαβασει καιει μεχρι και 5 λιτρα..καποιος που το εχει και ξερει;

DoctoR_k6
03/08/2022, 14:02
Ποσο καιει ρε παιδια το 350i στην αθηνα; χοντα γενικευει σε 3,5/100χλμ, αλλου εχω διαβασει καιει μεχρι και 5 λιτρα..καποιος που το εχει και ξερει;

Αναλογως ποσο κουνας τον καρπο σου.
Αν εισαι απο αυτους που πανε μεχρι 80 λογικα εκει θα ειναι.
Αν το στριβεις το γκριπ :D το 5αρι οριακα θα το πιασεις.