View Full Version : Κεφαλονιά- Αίνος (1.627m)- Άτρος 3-7-2022
Τον Γενάρη του 2015 απέκτησα αυτήν την παράξενη λευκή μοτοσυκλέτα που απο τότε βλέπετε σε εβδομαδιαία βάση μέσω των ταξιδιωτικών. Αγοράστηκε με 22.000km ενώ υπήρχε ήδη στην κατοχή μου ένα Yamaha R1 τότε. Ο λόγος που αγοράστηκε τότε το NC ήταν γιατί είχα ξεκινήσει να γράφω πολλά χιλιόμετρα με το R1 ενώ οι επιλογές σε ταξιδιωτικό επίπεδο ήταν περιορισμένες. Δηλαδή προφανώς δε μπορούσα να πάω διακοπές στο Ιόνιο δικάβαλος με μπαγκάζια ας πούμε. Μέχρι τότε για 2ο είχα ένα παπί για μέσα στην πόλη οπότε αν ήθελα να πάω σε κάποιο νησί θα ήταν μόνο μέσω Πειραιά. Επίσης στόχος μου ήταν να μπορώ να περάσω μερικούς χωματόδρομους χωρίς να μου βγει η Παναγία όπως μου είχε βγει κάποιες λίγες φορές με το R1. Επέλεξα λοιπόν το NC για την οικονομία του σε χρήση και συντήρηση αλλά και για τον ''πολυμορφικό'' χαρακτήρα του.
Δε φανταζόμουν φυσικά ότι θα έκανα ούτε το 10% όσων έχω κάνει μέχρι σήμερα. Το πήρα με το σκεπτικό ότι θα το κρατήσω 2-3 χρόνια, κατά πάσα πιθανότητα θα διαλυθεί στους χωματόδρομους οπότε θα το σκοτώσω αργότερα και βλέπουμε. Άλλωστε με τα χιλιόμετρα που έκανα κάθε χρόνο θα έκανα απόσβεση πολύ σύντομα. Ποιος να περίμενε ότι 7+ χρόνια αργότερα με το κοντέρ να γράφει 358.000km θα γράφω αυτές τις γραμμές και όχι απλά δε θα έχει σκορπίσει τίποτα αλλά θα βρίσκεται και σε άριστη κατάσταση με όλα όσα έχει περάσει. Είναι τελείως τρελό! Αγγίζει όρια επιστημονικής φαντασίας αυτό το σενάριο. Και όμως το ζούμε όλοι μαζί από τότε.
Το καλοκαίρι του 2015 τελικά κατάφερα να κάνω διακοπές στο Ιόνιο, κάτι που δε θα μπορούσα να κάνω ποτέ με το R1. Αυτοκίνητο δεν έπαιρνα για κανένα λόγο στις διακοπές. Καλύτερα να καθόμουν στην Αθήνα...
Η Κεφαλονιά ήταν το 1ο νησί του Ιονίου που είδα και αμέσως μπήκε στη λίστα των αγαπημένων μου. Ανέβηκα στον Αίνο και τότε όμως όχι στην κορυφή του η οποία απείχε πολύ λίγο απο εκεί που είχα φτάσει. Δεν είχα στο μυαλό μου τότε τα ψηλότερα βουνά. Έπρεπε φυσικά να πάω ξανά. Έπρεπε να πατήσω στην κορυφή αλλιώς το όλο εγχείρημά μου δε θα είχε νόημα. Και 50 μέτρα μακριά να είχα φτάσει, αν δεν πατούσα το ψηλότερο σημείο του βουνού η ανάβαση είναι ως μη γενόμενη.
7 χρόνια μετά λοιπόν έκανα κάτι που δε θα σκεφτόμουν ποτέ να κάνω. Ξαναπήγα στην Κεφαλονιά για λίγες μόνο ώρες σε μονοήμερη εξόρμηση. Δεν ξέρω τι σκέφτεστε αλλά αν το δούμε λογικά, είναι το ίδιο τρελό με μια ανάβαση στα σύνορα. Και ας μην είναι τόσο δύσκολο. Και ας είναι λιγότερα τα χιλιόμετρα. Είναι κάτι που ξεφεύγει απο το συνηθισμένο αλλά για μένα τη συγκεκριμένη εποχή δεν υπήρχε άλλος τρόπος. Ή θα πήγαινα έτσι όπως πήγα ή δε θα πήγαινα καθόλου. Έτσι τσουλάει η ζωή μου τα τελευταία χρόνια. Πρέπει να εκμεταλλεύομαι το κάθε δευτερόλεπτο και να παίρνω το μάξιμουμ απο αυτό. Και τα δευτερόλεπτα που απομένουν είναι πολύ λίγα απλά ποτέ δεν το αντιλαμβανόμαστε μέχρι να είναι πλέον αργά...
Ξύπνησα το ξημέρωμα ώστε να προλάβω το πλοίο των 9.00 στην Κυλλήνη.
436787
Χάρτης εξόρμησης
436788
Καφεδάκι στο πλοίο το οποίο ήταν γεμάτο!
436789
Μετά απο περίπου 1,5 ώρα το πλοίο προσεγγίζει την Κεφαλονιά. Στο πλάνο δεσπόζει ο Αίνος και η Άτρος στα δεξιά όπου θα πήγαινα αν περίσσευε χρόνος.
436790
Η καταπράσινη Κεφαλονιά!
436791
Απο το λιμάνι ανέβηκα σβέλτα στο Διγαλέτο. Η διαδρομή όμορφη αλλά το οδόστρωμα κάκιστο, όπως ακριβώς το είχα αφήσει 7 χρόνια πριν. Βέβαια τότε φορούσα μπροστά Bridgestone RS10 ενώ τώρα Anakee Adventure και φυσικά σε τέτοια τεραίν το 1ο έκανε τη διαφορά.
https://www.youtube.com/watch?v=2iCWSlM5oU8
Απο το Διγαλέτο τράβηξα τον ασφάλτινο δρόμο που ανεβαίνει μέχρι τις κεραίες του Αίνου. Η διαδρομή είναι φανταστική με την ενδημική Κεφαλληνιακή ελάτη να δεσπόζει στα ψηλά του βουνού.
https://www.youtube.com/watch?v=LvlTCT8cLH0
Φτάνω στο ψηλότερο σημείο που μπορεί να φτάσει ένα όχημα και η θέα είναι εκπληκτική! Θαρρείς πως θα βγάλεις φτερά και θα χαθείς σαν πουλί στον γαλάζιο ορίζοντα.
436792
436793
Κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον Αίνο.
436794
Η θέα είναι αεροπλανική! Η δροσιά εκεί πάνω σωτήρια σε μια μέρα που η δυτική Ελλάδα είχε καύσωνα.
436795
Λίγο παρακάτω θα αφήσω το μηχανακι και θα συνεχίσω με τα πόδια μέχρι την κορυφή. Στη φωτό βλέπετε το Mitas E09 που μπήκε πρόσφατα. Ένα αρκετά χωμάτινο λάστιχο το οποίο στη συνέχεια μου έδωσε πολύ καλή αίσθηση στους κακοτράχαλους χωματόδρομους που ακολούθησα.
436796
436797
Συνεχίζοντας για την κορυφογραμμή.
436798
Γλυπτά και εδώ όπως αναμενόταν!
436799
Απέχω λίγα μέτρα απο την κορυφογραμμή και ήδη η θέα γίνεται ακόμα καλύτερη
436800
Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές. Ο Αίνος πολύ συχνά τραβάει τα σύννεφα σαν μαγνήτης. Ήμουν τυχερός. Άλλωστε για μια επιτυχημένη εξόρμηση χρειάζονται τα 3 Τ που λέμε. Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη. Ίσως το τελευταίο να είναι και το σημαντικότερο...
436801
Απέραντο γαλάζιο και η Ζάκυνθος στο βάθος.
436802
Οι κεραίες στο πλάνο.
436803
Η κορυφή απέχει κάποια ώρα απο το σημείο που επέλεξα να ανέβω καθώς η κορυφογραμμή είναι βραχώδης.
436804
Απο εδώ είναι η πιο άγρια πλευρά του Αίνου με τεράστιες σάρες.
436805
Με είχε μαγέψει απο το 2015 αυτό το νησί. Συνέχισε να με μαγεύει στον ίδιο βαθμό
436806
Πέτυχα ένα κοπάδι πρόβατα τα οποία ένα κουρεματάκι το θέλουν και ας έχει δροσιά εδώ.
436807
Συνεχίζοντας...
436808
436809
Δεν ξέρω που να πρωτοκοιτάξω...
436810
Στο κέντρο της φωτό βρίσκεται η κορυφή του Αίνου.
436811
Μετά απο λίγο πατάω στην κορυφή του Αίνου.
436812
Ονομάζεται Μεγάλος Σωρός και έχει ύψος 1627m
436813
Oνομάζεται απο τους ντόπιους ''Στο Σωρό τα κόκκαλα'' γιατί εκεί μέχρι πρόσφατα υπήρχε σωρός απο απολιθωμένα οστά προβάτων και βοδιών. Τα οστά αυτά ερμηνεύτηκαν ότι ήταν υπολείμματα απο τα ιερά σφάγια των θυσιών
436814
H νότια συνέχεια της κορυφογραμμής
436815
https://www.youtube.com/watch?v=YSbiFg0WGIs
Απο το σημείο που είχα σταματήσει συνέχισα χωμάτινα μέχρι τα Αργίνια σε μια φανταστική διαδρομή που είχα κάνει και τότε αλλά δικάβαλος. Φυσικά τώρα τα πάντα ήταν εύκολα όμως τότε η αλήθεια είναι ότι με 2ο άτομο και ασφάλτινα λάστιχα είχε μια δυσκολία η όλη φάση.
https://www.youtube.com/watch?v=uN3wP13xfHs
Σε ένα σημείο πέτυχα και μερικά απο τα άγρια άλογα του βουνού.
436816
Φτάνοντας στα Αργίνια.
436817
Απο τα Αργίνια μέσω ενός στενού ασφαλτόδρομου έφτασα στα Καμπιτσάτα
https://www.youtube.com/watch?v=zWL_Yeu-UaA
Και απο εκεί στη βάση της Άτρου. Η Άτρος είναι ένα κοφτερό βουνό που ανυψώνεται απότομα απο την ανατολική πλευρά του νησιού. Έχει ύψος 894m και βρίσκεται βόρεια του Πόρου Κεφαλονιάς.
https://www.youtube.com/watch?v=PBKfDajozYs
Εκεί με περίμενε μια ζόρικη ανάβαση σε σαθρό τεραίν και υψηλές κλίσεις σε κάποια σημεία. Τελικά έφτασα στο τέρμα του δρόμου.
https://www.youtube.com/watch?v=0vAbvlJMmZM
Ο ορεινός όγκος της κορυφής μπροστά μου. Με έχει ήδη βαρέσει η ζέστη ακόμη και στα 500 υψομετρικά μέτρα που βρίσκομαι.
436818
Εκεί ψηλά βρίσκεται το γραφικό εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής.
436819
Είχα ακόμα λίγο χρόνο στη διάθεσή μου. Επόμενος στόχος ήταν μια παραθαλάσσια διαδρομή απο την άλλη πλευρά του βουνού. Έπρεπε να γυρίσω πίσω και να κατευθυνθώ προς τον Πόρο ξανά. Απο την παραλία Ράγια συνέχισα χωμάτινα και η διαδρομή με αποζημίωσε με όμορφες εικόνες παρά την αφόρητη ζέστη που επικρατούσε.
https://www.youtube.com/watch?v=BpxQ_eF4ckE
Συνεχίζει προς το ακρωτήρι Μακριά Πέτρα αλλά μια μπάρα σταμάτησε την πορεία μου λίγο νωρίτερα.
436820
436821
Επιστρέφοντας φωτογράφησα αυτήν την πανέμορφη διαδρομή η οποία κινείται στις παρυφές της Άτρου
436822
Στο βάθος η Ιθάκη
436823
Η παραλία Ράγια στο πλάνο. Ωραία θα ήταν να βουτήξω λίγο όμως είχα επιστροφή νωρίς με το καράβι των 3.15. Ήθελα να είμαι απόγευμα στην Κυλλήνη ώστε να επιστρέψω σχετικά νωρίς και ξεκούραστος. Αν βούταγα θα μου έβγαινε η κούραση αργότερα. Υπο άλλες συνθήκες θα το έκανα.
436824
Πόρος Κεφαλονιάς και στο βάθος η Άτρος και η Ιθάκη
436825
Κάπου σε έναν λόφο του Πόρου
436826
Το καράβι με περιμένει.
436827
Μόλις βγήκα απο το καράβι στην Κυλλήνη ήταν 17.00 και ο τόπος ήταν η κόλαση η ίδια. Καμίνι κανονικό. Δεν υπήρχε περίπτωση να μη γυρίσω μέσα απο τα βουνά. Αμέσως επέλεξα να πάω απο Αρχαία Ολυμπία και να ανέβω στα Λαγκάδια. Ήταν σοφή επιλογή, αν και τα σχεδόν 60km μέχρι να ξεκινήσω να κερδίζω ύψος με ταλαιπώρησαν, τα υπόλοιπα ήταν παράδεισος.
Έκανα μια στάση για (πολύ) νερό στις πηγές της Μουριάς
436828
Πέρασμα απο την all time classic γέφυρα του Ερύμανθου
436829
Βρήκα στο αρχείο και μια παλιά φωτό στο ίδιο σημείο. Εχουν περάσει 13-14 χρόνια! Έχω άσπρα μαλλιά πια και τα μάτια μου πάνω στους 2 τροχούς έχουν δει πράγματα που τότε δε θα μπορούσα ούτε καν να φανταστώ.
436830
Ανέβασμα στα Λαγκάδια! Διαδρομή απο τις καλύτερες και με δροσιά ακόμα καλύτερη!!!
436831
Απο εκεί επιστροφή στην Αθήνα μέσω παλιάς εθνικής. Ήταν μια ακόμα εξόρμηση που θα θυμάμαι ως ''τρελή''. Πήγα για λίγες ώρες εκεί που κάποτε πήγα διακοπές και το είχα στο μυαλό μου σαν μια μεγάλη διαδικασία για να γίνει. Η ανάγκη με ώθησε να καταρρίπτω ''στεγανά'' που είχα στο κεφάλι μου και να πηγαίνω πολύ παραπέρα απο το συνηθισμένο. Ο περιορισμένος χρόνος με βοήθησε να προσαρμοστώ και να προσπαθώ να παίρνω το καλύτερο που μπορώ μέσα σε αυτό το πλαίσιο.
Κερασάκι στην τούρτα η συντήρηση μετά την εξόρμηση η οποία άργησε να γίνει κατα 3.000km. Έχοντας λοιπόν 15.000km απο την προηγούμενη αλλαγή λαδιών πήγα στον μηχανικό την επόμενη μέρα ο οποίος το 1ο πράγμα που έκανε ήταν να τσεκάρει αν έχει κάψει λίγο λάδι. Μπα...
436832
Όχι απλά δεν έκαψε λάδι αλλά το χρώμα εξακολουθεί να βγαίνει σούπερ. Με ζέστες, καύσωνες και σταθερά σβέλτα και πολλά χιλιόμετρα σχεδόν χωρίς στάσεις το λάδι δε δείχνει να ταλαιπωρείται καθόλου σε αυτό το μοτέρ. Και το σημαντικότερο? Δεν ταλαιπωρεί τον κάτοχό του με οποιοδήποτε είδος προβλήματος. Απλά συνεχίζει ακάθεκτο με το κοντερ να γράφει 358.000km.
436833
Τα μπουζί βάσει μάνιουαλ πρέπει να αλλάζονται ανά 48.000km. Εγώ τα κράτησα λίγο παραπάνω, όχι πολύ, καμια δεκαριά χιλιάδες km όντας όμως ήσυχος για το αποτέλεσμα (το σημαντικότερο)
436834
Η αναφορά στο NC γίνεται καθαρά γιατί είναι το βασικό εργαλείο σε όλες τις εξορμήσεις μου και έχει παίξει κομβικό ρόλο σε όλα αυτά τα ταξίδια όντας απροβλημάτιστο, χαρίζοντάς μου σιγουριά και piece of mind όχι μόνο κατά τη διάρκεια των εξορμήσεων αλλά και μετά απο αυτές...
Πάντα όρθιοι!:beer:
o_gavros
08/07/2022, 20:11
Επικό νουμερο το 358Κ, ευχομαι αλλα τόσα!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
08/07/2022, 21:13
Μας έχεις στείλει αδιάβαστους! Μπράβο φιλε:beer:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
08/07/2022, 21:13
Επικό νουμερο το 358Κ, ευχομαι αλλα τόσα!
Πρόσεχε τι εύχεσαι! Ο αποπανου δε θέλει και πολύ :lol:
Επικό νουμερο το 358Κ, ευχομαι αλλα τόσα!
Να είσαι καλά φιλαράκι! :beer: Δε νομίζω ότι θα το κρατήσω τόσο πολύ αλλά απο την άλλη, έτσι έλεγα και το 2015!:lol:
Μας έχεις στείλει αδιάβαστους! Μπράβο φιλε:beer:
Ευχαριστώ φιλε! Εντάξει αδιάβαστοι δεν είστε όσοι παρακολουθείτε! Παίρνετε καλό βαθμό!:D
Μπράβο ξανά!
:beer:
Christos ktm R
09/07/2022, 23:39
Ρε Billy ήρθες στα μερη μου (Κεφαλλονιά) κ δεν σε ειδα πουθενα να σε κεράσω μια παγωμένη εστω.Να ειμαστε καλα την επόμενη φορα.
giorgosb
10/07/2022, 00:28
:beer: :beer:
Ρε Billy ήρθες στα μερη μου (Κεφαλλονιά) κ δεν σε ειδα πουθενα να σε κεράσω μια παγωμένη εστω.Να ειμαστε καλα την επόμενη φορα.
Ελα ρε Χρήστο εκεί είσαι μόνιμα ή για διακοπές? Είχα λίγο σφιχτό πρόγραμμα καθώς έμεινα κανα 4ωρο μόνο στο νησί. Αλλά αν το ήξερα θα πέρναγα καμια βόλτα να τα πούμε!:beer:
:beer: :beer:
:beer::beer::beer:
Christos ktm R
12/07/2022, 23:38
Ελα ρε Χρήστο εκεί είσαι μόνιμα ή για διακοπές? Είχα λίγο σφιχτό πρόγραμμα καθώς έμεινα κανα 4ωρο μόνο στο νησί. Αλλά αν το ήξερα θα πέρναγα καμια βόλτα να τα πούμε!:beer:
:beer::beer::beer:
Μόνιμα billy.εκτος του χειμωνα που ταξιδευω ανα τον κοσμο λογω εργασιας.
Καλα να ειμαστε την επομενη φορα.
doctoras
16/07/2022, 15:17
Γαματος προορισμός το νησί. Πολύ ωραίο υλικό, και καλά έκανες και ένα μίνι απολογισμό του μηχανακιού, είναι ωραίο να θυμίζεις πράγματα στοιχεία όπως και τι θα χρειαστεί κατά την διάρκεια του ταξιδιωτικού και ποσό εύκολα το αντιμετώπισες.
Ένα γαματο πρότζεκτ είναι να Μότο-χαρτογραφηθούν όλα τα νησιά της ελλαδας.
Μοναδικό προσόν της χωρας αυτής συγκριτικά με χερσαίους προορισμούς του εξωτερικού.
κάθε φορά από ένα εκτός από τα πολύ μικρά που μπορεί να ολοκληρωθούν 2-3 μαζί.
Αλλά φυσικά απαιτεί περισσότερα φράγκα και χρόνο
Γαματος προορισμός το νησί. Πολύ ωραίο υλικό, και καλά έκανες και ένα μίνι απολογισμό του μηχανακιού, είναι ωραίο να θυμίζεις πράγματα στοιχεία όπως και τι θα χρειαστεί κατά την διάρκεια του ταξιδιωτικού και ποσό εύκολα το αντιμετώπισες.
Ένα γαματο πρότζεκτ είναι να Μότο-χαρτογραφηθούν όλα τα νησιά της ελλαδας.
Μοναδικό προσόν της χωρας αυτής συγκριτικά με χερσαίους προορισμούς του εξωτερικού.
κάθε φορά από ένα εκτός από τα πολύ μικρά που μπορεί να ολοκληρωθούν 2-3 μαζί.
Αλλά φυσικά απαιτεί περισσότερα φράγκα και χρόνο
Θα ήθελα πολύ να γυρίσω όλα τα νησιά απο χώμα και άσφαλτο αλλά κάτι τα αραιά δρομολόγια κάτι η έλλειψη χρόνου κάνει το εγχείρημα πολύ δύσκολο. :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.