View Full Version : Piaggio MP3 530 Exclusive Euro 5 hpe
Επείδή είμαι κάτοχος Mp3 και ψιλοπαρακολουθώ τις νέες εκδόσεις της piaggio, μόλις κυκλοφόρησε το νέο Mp3 530 με πληθώρα ωραίων χαρακτηριστικών.
Μονοκύλινδρος 4-χρονος
530 cc, 32,5 kW (44,1 hp) @ 7.250 σαλ
50,0 Nm @ 5.250 rpm
ABS - CBS & ASR
keyless σύστημα για εκκίνηση, έγχρωμη οθόνη TFT 7", όπισθεν με κάμερα οπισθοπορείας και τα συστήματα BLIS (Blind Spot Information System) για την ανίχνευση οχημάτων που κρύβονται στα τυφλά σημεία των καθρεπτών και LCDAS (Lane Change Decision Aid System), που ειδοποιεί για τα οχήματα που πλησιάζουν με μεγάλη ταχύτητα και που θα μπορούσαν να αποτελούν κίνδυνο σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας. Βγαίνει σε τέσσερα χρώματα. Βάρος 280 κιλά και τιμή 13.500 ευρώ. Οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου.
436982
https://www.piaggio.com/gr_EL/models/mp3/mp3-exclusive-530-hpe-2022/
ειναι ευκαιρια γιατι κανονικα θα επρεπε να οδηγειται με διπλωμα Ε και ADR
..............σκουτερ με όπισθεν με κάμερα οπισθοπορείας:bawl:
panavour
18/07/2022, 17:46
13500 για τρεις σκουτερο-ροδες.
εχει απογειωθει το πραγμα μου φαινεται.:ufo:
Και γιατί να μην πάρω το Citroen Ami που έχει 4 ρόδες και δεν καίει τίποτα; :p
Μεγαλο το κριμα που με τετοιο μοτερ δεν ξηγιουνται μια "ανασταση" στο Nexus 500 ....:(
motojojo
18/07/2022, 21:05
Καλά η όπισθεν, δεν το πας προς τα πίσω με τα χέρια αυτό το πράμα, αλλά η κάμερα; Άμα είσαι τόσο άμπαλος να χρειάζεσαι κάμερα για όπισθεν στο τρίκυκλο, άστο μεγάλε πάρε καλύτερα ποδήλατο
Γαμάτο feature η όπισθεν!
Η κάμερα οκ, ακουγεται overkill, αλλά είναι άλλη μια προσέγγιση στην χρήση των σύγχρονων tft οθονών.
Θεόβαρο, ζυγίζει όσο ένα grt1400, απο θέμα χρηστικότητας δεν θα λέει πολλά. Για τουριστικό μηχανάκι πάντως θα μπορούσα να το δώ, όπως επίσης και ως αντιTMAX, μιας και εκεί πιστεύω ότι στοχεύει με την τιμή του.
Αυτό με την όπισθεν γιατί δεν έχει γίνει κανόνας στα μεγάλα μηχανάκια να μην βασανιζόμαστε όταν παρκάρουμε με την μούρη σε κατηφορικό???
13500 για τρεις σκουτερο-ροδες.
εχει απογειωθει το πραγμα μου φαινεται.:ufo:
Άλλοι δίνουν τα διπλάσια για δυο ρόδες.
Γαμάτο feature η όπισθεν!
Η κάμερα οκ, ακουγεται overkill, αλλά είναι άλλη μια προσέγγιση στην χρήση των σύγχρονων tft οθονών.
Θεόβαρο, ζυγίζει όσο ένα grt1400, απο θέμα χρηστικότητας δεν θα λέει πολλά. Για τουριστικό μηχανάκι πάντως θα μπορούσα να το δώ, όπως επίσης και ως αντιTMAX, μιας και εκεί πιστεύω ότι στοχεύει με την τιμή του.
Αυτό με την όπισθεν γιατί δεν έχει γίνει κανόνας στα μεγάλα μηχανάκια να μην βασανιζόμαστε όταν παρκάρουμε με την μούρη σε κατηφορικό???
Για να πω την αλήθεια εμένα μου αρέσει αυτό το σύστημα με τις ειδοποιήσεις για τα τυφλά σημεία και τις αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων.
doctoras
19/07/2022, 07:08
θα ενσωματώσουν όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια απο τα κουτιά στα μηχανάκια, μη σας φαίνεται περίεργο - και εννοείται δε ειναι καθόλου κακό. Για να παράγονται φυσικά και έχουν το κοινό τους. Το αν αξίζει θα το κρίνουν αυτοί που τα εκτιμούν
τα ηλεκρονικα γκατζετακια αυξανονται γιατι ειναι παμφθηνα για τον κατασκευαστη και πανακριβα για τον αγοραστη οποτε αφηνουν μεγαλο ποσοστο κερδους
επισης.....αν ενα σκουτερ ειναι τοσο μεγαλο και βαρυ που δεν το χειριζεσαι πια με χερια και ποδια και κοστιζει οσο ενα αυτοκινητο πολης τα πραγματα εχουν παρει τελειως λαθος δρομο
κι αυτο δεν ισχυει μονο για σκουτερ ουτε μονο για piaggio
Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό...γιατί να μην αγοράσεις ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με τα ίδια χρήματα?
Διήθηση δεν μπορείς να κάνεις και θα βρέχεσαι όταν βρέχει.
doctoras
19/07/2022, 08:56
Παιδιά το αγοραστικό κοινό δε βγαίνει στην αγορά ψάχνοντας «έχω 14 χιλιάρικα για σπρώξιμο τι είδους όχημα να πάρω»..
Αλλοι μπορει να αγόραζαν βάρκα για παραγάδι
motojojo
19/07/2022, 09:15
Το βάρος είναι αναμενόμενο, το μπροστινο του δεν ειναι ένα απλό πιρουνι.
Κατά τα άλλα εχει πλεονεκτήματα, ακόμα και σε σχέση με ένα μικρό αυτοκίνητο. Πάλι πιο ευέλικτο είναι, με ελαφρώς μικροτερη κατανάλωση και πολύ λιγότερη φορολογία και ασφάλεια, σε ότι αφορά το οικονομικό. Επιπλέον η τριτη ρόδα προσφέρει την λίγο παραπάνω ασφάλεια σε κάποιον που φοβάται τις 2 ρόδες και δεν θελει να μπει στη διαδικασία να βγάλει δίπλωμα.
Γενικά ένα ακόμα πιο πρακτικό σκουτερ με το ανάλογο κόστος.
Αλλά όχι και με κάμερα γμτ!
Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό...γιατί να μην αγοράσεις ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με τα ίδια χρήματα?
Διήθηση δεν μπορείς να κάνεις και θα βρέχεσαι όταν βρέχει.
Πίστεψέ με, διήθηση κάνεις άνετα. Επίσης, με όλες τις μηχανές βρέχεσαι.
PaNick67
19/07/2022, 10:27
Δεν ειχε η Piaggio ουτε η Yamaha την ελληνικη αγορα δικυκλων για να τα φτιαξει, αλλα τις ευρωπαικες πολεις που η διηθηση δεν επιτρεπεται με τα οχηματα να κινουνται αρα μονο σταματημενα τα περνας για να πας πρωτος στο φαναρι.
Ειχα δει στο Παρισι πολλα 3κυκλα με ποδιες για το κρυο, αυτες τις χουφτες στο τιμονι που μπαινει ολο το χερι μεσα, μεγαλες ζελατινες και οι 3 ροδες εξασφαλιζουν προσφηση σε συνθηκες που αυτη ειναι χαμηλη. Παρκαρεις και σε πεζοδρομιο κατι που με αμαξι δεν γινεται, συν οτι το οδηγεις με το διπλωμα του αυτοκινητου οποτε τα οφελη ειναι πολλα.
TONYBANDIT
19/07/2022, 10:47
Και γιατί να μην πάρω το Citroen Ami που έχει 4 ρόδες και δεν καίει τίποτα; :p
Γιατί σε αυτό το πράγμα θα σε βλέπουν όλοι και θα πουλάς και μούρη.
Πάντως είναι ένα όχημα με τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου μαζί.
Την καλύτερη ατάκα πάντως την άκουσα από κάτοχο tracer .
ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΊΚΥΚΛΟ.
motojojo
19/07/2022, 10:59
Αν θυμαμαι καλά το mp3 έβγαινε και υβριδικό και μάλιστα στα 9Κ! Σωστά;
Και είχε και όπισθεν (με το ηλεκτρικο μοτέρ βέβαια αλλά και πάλι)
Τώρα χωρίς υβριδικό σύστημα πως έφτασε τα 13; Τόσο κόστος μια καμερα και μια tft οθόνη;
Γιατί σε αυτό το πράγμα θα σε βλέπουν όλοι και θα πουλάς και μούρη.
Πάντως είναι ένα όχημα με τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου μαζί.
Την καλύτερη ατάκα πάντως την άκουσα από κάτοχο tracer .
ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΊΚΥΚΛΟ.
Μούρη πουλάς με τη gs ή με καμιά χάρλεϊ, όχι με piaggio με τα τρία ροδάκια.
Θα μπορούσες μήπως να αναφέρεις ποια είναι τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου μαζί για να καταλάβω τί εννοείς, μιας και καβαλάω ένα τέτοιο μηχανάκι.
Μούρη πουλάς με τη gs ή με καμιά χάρλεϊ, όχι με piaggio με τα τρία ροδάκια.
Θα μπορούσες μήπως να αναφέρεις ποια είναι τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου μαζί για να καταλάβω τί εννοείς, μιας και καβαλάω ένα τέτοιο μηχανάκι.
Λογικά δεν έχεις την ευελιξία του μηχανακίου και τρως πάνω - κάτω την ίδια ταλαιπώρια σε βροχή και αέρα.
Θα ήταν ενδιαφέρον αν έβγαινε κάποτε σε 3Χ3 με τα αντίστοιχα περιθώρια πρόσφυσης.
TONYBANDIT
19/07/2022, 12:37
Μούρη πουλάς με τη gs ή με καμιά χάρλεϊ, όχι με piaggio με τα τρία ροδάκια.
Θα μπορούσες μήπως να αναφέρεις ποια είναι τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου μαζί για να καταλάβω τί εννοείς, μιας και καβαλάω ένα τέτοιο μηχανάκι.
Τα μειονεκτήματα της μοτοσυκλέτας είναι φυσικά η έκθεση στις καιρικές συνθήκες.
Τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου μιλάμε πάντα για την πόλη είναι το αυξημένο κόστος χρήσης δεν το παρκάρεις όπου να ναι εύκολα και δεν μπορείς να χωθείς στην κίνηση
εύκολα.
Μιλάω πάντα για την προσωπική μου εμπειρία στον δρόμο που κινούμαι απόγευμα στην πηγμενη Κατεχάκη με το 150αρι σκούτερ μου στην επιστροφή για το σπίτι.
Μιλάω για το mp3 γιατί έχει βγάλει νομίζω η Yamaha ένα tricity το οποίο είναι πολύ πιο μανιτζεβελο από το mp3.
Νομίζω πως τα έχετε παρεξηγήσει λίγο αυτά τα οχήματα. Δεν είναι τόσο διαφορετικά σε διαστάσεις. Το MP3 300 πχ έχει ίδιο πλάτος με ένα Beverly (80cm) και το συγκεκριμένο είναι 1,5 εκατοστό πιο φαρδύ. Αυτά που γράφετε ισχύουν για τις γουρούνες.
Εντάξει, παπί δεν είναι αλλά η σύγκριση με αυτοκίνητο είναι τραβηγμένη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.