View Full Version : Μηχανάκι για ντελίβερι-κούριερ
Καλησπέρα,ψάχνω μηχανάκι για ντελίβερι-κούριερ αλλά και για να το κυκλοφορώ καθημερινά για να μην παίρνω την μηχανή και μαζεύω χιλιόμετρα κλπ.Τι θα μου προτείνατε;Μπάτζετ μέχρι 1000 ευρώ.Πίστευα πως θα βρω κανα daytona 6ετίας αλλά οι τιμές έχουν ξεφύγει στα μεταχειρισμένα
borgiriadis1
16/09/2022, 14:12
Καλησπέρα,ψάχνω μηχανάκι για ντελίβερι-κούριερ αλλά και για να το κυκλοφορώ καθημερινά για να μην παίρνω την μηχανή και μαζεύω χιλιόμετρα κλπ.Τι θα μου προτείνατε;Μπάτζετ μέχρι 1000 ευρώ.Πίστευα πως θα βρω κανα daytona 6ετίας αλλά οι τιμές έχουν ξεφύγει στα μεταχειρισμένα
Πάρε ένα οποιοδήποτε 125 που να έχει ίσιο πλαίσιο με 400-450€ (ακόμα και αν το μοτέρ καταρρέει). Ένα μοτέρ δεν κοστίζει πάνω από 300-350€. Με ότι άλλα συμμαζέματα και να θέλει οριακά θα βγεις στα 1000€ (ίσως και αρκρτα λιγότερο).
Πως μπορώ να καταλάβω αν έχει ίσιο πλαίσιο αν δεν μπει σε καλίμπρα ή κάτι;Μοτέρ μετά εννοείς κανα λιφαν 110;
Nostradamus
16/09/2022, 14:47
καλα και εντελως ισιο να μην ειναι τι θα αλλαξει? γενικα παρε το λιγοτερο χρεπι, αυτο θελει να πει ο φιλος...
η αληθεια ειναι οτι με αυτο το budget δυσκολα να βρεις κατι αξιοπρεπες. θα θελει μαζεματα απο καθε πλευρα.
και ναι λιφαν μοτερ εννοει..
καλα και εντελως ισιο να μην ειναι τι θα αλλαξει? γενικα παρε το λιγοτερο χρεπι, αυτο θελει να πει ο φιλος...
η αληθεια ειναι οτι με αυτο το budget δυσκολα να βρεις κατι αξιοπρεπες. θα θελει μαζεματα απο καθε πλευρα.
και ναι λιφαν μοτερ εννοει..
Αξίζει να πάρω οποιαδήποτε daytona sprinter πχ 2015 και να του βάλω μοτέρ sprinter του 20;Παιζει θεμα με αδειες και τέτοια;
Αξίζει να πάρω οποιαδήποτε daytona sprinter πχ 2015 και να του βάλω μοτέρ sprinter του 20;Παιζει θεμα με αδειες και τέτοια;
Αν είναι ίδιου τύπου, όχι. Εδώ και χρόνια δεν έχουν πλέον αριθμό σειράς παραγωγής τα μοτέρ, μόνο τύπου. Από όσο γνωρίζω, όμως, μόνο lifan υπάρχουν ολόκληρα μοτέρ. Για άλλες μάρκες δεν έχω δει....
George_M.
16/09/2022, 19:42
Άμα έχεις τσέπη το 1χιλ βάλε κ κανένα γραμμάτιο να πάρεις ένα Daytona κούτα
Θα τα βγάλει τα λεφτά του κ εσύ θα κάνεις δουλειά χωρίς άγχος κ βλάβες...
Το σκέφτηκα,αλλα 2 χιλιάρικα για το Daytona ενώ πριν 2 χρόνια έκανε καινούργιο 1450 είναι ακραία διάφορα.
Υπάρχει μια πιθανότητα να πάρω το παλιό παπί της δουλειάς,ειναι dy του 2019,το θέμα είναι οτι είναι σχεδόν 1 χρόνο σε ακινησία.Επίσης, είναι το επαγγελματικό που έχει από το εργοστάσια την σχάρα και τις αντιριδες, αυτές μπορούν να βγουν ώστε να μπορώ να πάρω δικαβαλο κλπ;Τι θα πρέπει να αλλαχτεί, πως θα μπορέσω να το πάω σε συνεργείο λόγω ακινησίας κλπ
1 Χρόνος ακινησίας δεν είναι και τόσο μεγάλο διάστημα. Δες αν μπορείς να βρεις έναν φίλο να σου κάνει μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και προσπάθησε να το βάλεις μπροστά με μανιβέλα. Οι αντηρίδες βγαίνουν αλλα θα χρειαστεί να αλλάξεις σέλα.
Keeway target, φθηνό και αξιοπρεπές πιστεύω. Μην περιμένεις την πιο υψηλή ποιότητα παπιού αλλά μπορείς να βρεις μερικά κούτα που έχουν ξεμείνει στοκ και είναι κοντά στα 1500€. Πόσο χειρότερο να είναι από μεταχειρισμένα που έχουν φάει την ταλαιπωρία τους; Επίσης δεν ξέρω αν θα σε βόλευε και ένα μεταχειρισμένο cbf125 που καίει σαν παπί και θεωρείται σκυλί.
borgiriadis1
17/09/2022, 03:59
Αν είναι ίδιου τύπου, όχι. Εδώ και χρόνια δεν έχουν πλέον αριθμό σειράς παραγωγής τα μοτέρ, μόνο τύπου. Από όσο γνωρίζω, όμως, μόνο lifan υπάρχουν ολόκληρα μοτέρ. Για άλλες μάρκες δεν έχω δει....
Υπάρχουν κ άλλες μάρκες έτοιμα μοτέρ. Ο Γκοργκολης εδινε το μοτέρ του sprinder 125 στα 350€ πριν κάποια χρόνια (είχα τιναξει τα πέταλα στο δικό μου και προτίμησα καινούριο από την επισκευή). Και στην intercars φέρνουν κάποια πολωνικά μετά από παραγγελία απ' ότι μου έχει πει γνωστός που έψαχνε επίσης μοτέρ.
Και βέβαια ένα παπί δεν είναι και κτ πολυσύνθετο για να βγάλει πολλά προβλήματα. Τώρα βέβαια αν δεν θέλεις να ασχοληθείς όντως θα πρέπει να φτάσεις γύρω στα 1500 αλλά με τα προβλήματα που διαβάζω εδώ μέσα πως έχουν κάποια παιδιά και τρέχουν με τις εγγυήσεις εγω δεν θα έδινα χρήματα για καινούριο κινεζοπαπο.
Συμφωνώ Βοριγιάδης και γω δεν θα επερνα καινούργιο.Πηρα μεταχειρο το Daytona 800$,τα εβγαλε τα λεφτα του 10 φορές.Οχι προβλημα να βγαλει δεν με νοιάζει,ακομα και τωρα το βαζω φωτιά και το καιω που λέει ο λόγος.Ασε που με το ζητησαν 600€ ετσι οπως ειναι..
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,περιμένω απάντηση απο την δουλειά για να δω τι θα κάνω,το μηχανάκι έχει 4000χλμ και τα ειχα κάνει εγώ οπότε είναι καινούργιο ουσιαστικά και μη κανιβαλισμένο.Για το cbf που αναφέρθηκε,δεν καίει μια αλλα δεν βολεύει για ντελίβερι να έχεις συμπλέκτη αν θες να κουβάλας κάτι στο αριστερό,κίνηση κλπ.Λυπάμαι να δώσω 2 χιλιάρικα για μηχανάκι που θα πάει ντελίβερι,το μοτέρ του θα ταλαιπωρηθεί και θα μαζέψει φουλ χιλιόμετρα σε λίγο καιρό και θα χάσει μεταπωλητική.Όπως είπε και ο billyka,μεταχειρο δεν σε νοιάζει το ίδιο αν πέσει,αν βγάλει θέμα κλπ κλπ.
Πως σας φαίνεται 1200 ευρώ με 4.000κμ dy 125 του 2019;Θέλει λάστιχα και ένα καλό σέρβις αρα να υπολογίζω +κανα 150αρι;
Nostradamus
20/09/2022, 14:16
Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι το γιατι το δινει τοσο γρηγορα...Συνηθως τα παπια ειναι συνειδητες επιλογες αγορας που αγοραζονται για να γραψουν πολλα οικονομικα χιλιομετρα.
Σε 3 χρονια 4Κ χιλιομετρα ουτε ναυτικος να το ειχε... :lol:
Δεν ξερω ποσο μπορει να ειναι τα λαστιχα. το 150αρι ακουγεται οριακο παντως για λαστιχα και σερβις, αν και τα σερβις πρεπει να ειναι σχεδον τσαμπα.
δεν ειναι τεραστια επιστημη, ειναι σχετικα απλες κατασκευες και πρεπει να δειχνει και να ειναι σε καταπληκτικη κατασταση με μονο 4Κ χιλιομετρα.
Αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι το γιατι το δινει τοσο γρηγορα...Συνηθως τα παπια ειναι συνειδητες επιλογες αγορας που αγοραζονται για να γραψουν πολλα οικονομικα χιλιομετρα.
Σε 3 χρονια 4Κ χιλιομετρα ουτε ναυτικος να το ειχε... :lol:
Δεν ξερω ποσο μπορει να ειναι τα λαστιχα. το 150αρι ακουγεται οριακο παντως για λαστιχα και σερβις, αν και τα σερβις πρεπει να ειναι σχεδον τσαμπα.
δεν ειναι τεραστια επιστημη, ειναι σχετικα απλες κατασκευες και πρεπει να δειχνει και να ειναι σε καταπληκτικη κατασταση με μονο 4Κ χιλιομετρα.
Το είχαν πάρει για εξωτερικές δουλειές,έκατσαν οι 2 καραντίνες και το οδηγούσα εγώ απο τα 2.000 χλμ μεχρι και τα 4.Μετά σταμάτησαν να ασχολούνται με τις εξωτερικές εργασίες και για αυτό είναι με τόσα λίγα χλμ.
o_gavros
20/09/2022, 15:26
Λάστιχα 60-70€.
Καλο σέρβις στα 4Κ τι μπορεί να εννοείς;
Ένα λίτρο λάδι και ένα φίλτρο λαδιου 10-15€ κόστος, αν το κάνεις μόνος σου. Αλλεως, οσο σου παρει ο μάστορας, που ποσο να παρει δηλαδή για μια αλλαγή λαδιών στο παπι.
Το αν αξίζει ή όχι, εσυ μόνο το ξέρεις.
Λάστιχα 60-70€.
Καλο σέρβις στα 4Κ τι μπορεί να εννοείς;
Ένα λίτρο λάδι και ένα φίλτρο λαδιου 10-15€ κόστος, αν το κάνεις μόνος σου. Αλλεως, οσο σου παρει ο μάστορας, που ποσο να παρει δηλαδή για μια αλλαγή λαδιών στο παπι.
Το αν αξίζει ή όχι, εσυ μόνο το ξέρεις.
Σίγουρα θα θέλει μπαταρία λόγω ακινησίας ναι και μετά αυτά που είπες.Μεσα στα 150 αναφέρομουν και σε ασφάλεια.
Nostradamus
20/09/2022, 15:40
Τώρα κατάλαβα ότι μιλάς για το παπί της δουλειάς. Άρα το ξέρεις αφού το είχες εσύ. Κόψε και άλλα 100 ευρώ για το παζάρι και πάρτο. Πόσο είναι η μέση τιμή τους στην αγορά? Δεν βλέπω γιατί να διστάσεις.
Λάστιχα 60-70€.
Καλο σέρβις στα 4Κ τι μπορεί να εννοείς;
Ένα λίτρο λάδι και ένα φίλτρο λαδιου 10-15€ κόστος, αν το κάνεις μόνος σου. Αλλεως, οσο σου παρει ο μάστορας, που ποσο να παρει δηλαδή για μια αλλαγή λαδιών στο παπι.
Το αν αξίζει ή όχι, εσυ μόνο το ξέρεις.
Φίλτρο λαδιού δεν νομίζω να έχει
Νομίζω υπάρχουν και καινούργια πάπια jicheng και jianshei στα 950-1100 ευρώ με 110cc.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.