PDA

View Full Version : NC750X Manual VS V-Strom 650



Σελίδες : 1 [2]

sam4g
13/01/2023, 14:54
Μετά από τα πρώτα 1500 χλμ, είπα να γράψω την άποψη μου για την μηχανή, για να ξέρουν τα υπέρ και τα κατά οι υποψήφιοι αγοραστές.

Να ξεκινήσω, λέγοντας, πως είναι μία μοτοσικλέτα που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα, την ευκολία κίνησης σε αστικό περιβάλλον καθώς και την οικονομία καυσίμου. Προφανώς, μπορεί να ταξιδέψει άνετα και να γυρίσεις την Ευρώπη, χωρίς να κάνει κιχ, αλλά με συμβιβασμούς.

Θα ξεκινήσω από τα κατά που, έως τώρα, έχω παρατηρήσει. Κατά την άποψη μου, η θέση του τιμονιού είναι αρκετά μπροστά, έχοντας σαν αποτέλεσμα να οδηγείς, ελαφρώς σκυφτός. Εμένα με βολεύει και μου αρέσει (συνηθισμένος από την πιο σκυφτή θέση που είχε το hornet), καθώς οδηγώ, κυρίως, σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς. Για μέσα στην πόλη, όμως, θα κουράσει.

Επίσης, αν είσαι από 1.80 ύψος και πάνω, δεν θα έχεις καλή ανεμοκάλυψη. Εγώ έχω την touring ζελατίνα της Puig, είμαι 1.80 και ο αέρας βαράει ακριβώς στη ζελατίνα του κράνους με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετός θόρυβος.

Ένα ακόμα αρνητικό (κατά την άποψη μου και σύμφωνα με την προηγούμενη εμπειρία μου), είναι τα φρένα. Δέχομαι ότι δεν είναι μηχανή για trackday, και πως η χρήση που προορίζεται είναι η καθημερινή μετακίνηση, αλλά ρε Honda τι κόστος θα είχε να έβαζες μια δισκόπλακα παραπάνω;;; Η μηχανή δεν φρενάρει αν δεν πατάς μπρος-πίσω φρένα. Η επιβράδυνσή της, αν πατάς μόνο μπροστινό είναι να είχαμε να λέγαμε.

Ένα ακόμα αρνητικό, αλλά με ερωτηματικό, θα βάλω την χωρητικότητα καυσίμου. Το βάζω με ερωτηματικό, καθώς θα απασχολήσει μόνο αυτούς που θέλουν να κάνουν ταξίδια. Τέλος, άλλο ένα που πιθανόν να κουράσει τον επίδοξο αγοραστή, είναι οι αρκετά σφιχτές αναρτήσεις, οι οποίες θα ταλαιπωρήσουν τη μέση, αν περνάς από δρόμους με λακκούβες και σαμαράκια.

Πάμε στα θετικά τώρα. Πρώτον και κύριο, η ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης. Μα αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου δεν θα το πίστευα. Πραγματικά, έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση. Γι αυτούς που θα πουν "ε δεν πάει βήμα, τι να κάψει", έχω να πω, πως κι εγώ αυτά έλεγα, αλλά και το στρώμα δεν πάει βήμα αλλά καίει τον πάτο του. Με ταχύτητες ταξιδιού 120-150, έχω μια μέση κατανάλωση 4,2. Εδώ να αναφέρω, ότι σε πρόσφατη βόλτα στη Στενή Ευβοίας, με τον αδερφό που έχει V-Strom 650, στο γυρισμό ξαναγεμίσαμε ντεπόζιτα, με το στρώμα να παίρνει 18lt και το NC 9,4.

Συνεχίζοντας με τα θετικά, να πω ότι ο κινητήρας είναι αρκετά ροπάτος, που σε αφήνει σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο να το ευχαριστηθείς και να ακολουθήσεις και πιο γρήγορες μοτοσικλέτες (που βέβαια αν έχει καμία μεγάλη ευθεία θα τους χάσεις). Σ' αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν και οι αρκετά σφιχτές αναρτήσεις του (εδώ το βάζω στα θετικά), που σου δίνουν τρομερή αίσθηση του δρόμου (για τα δεδομένα την κατηγορίας, δεν είναι ss), και μεγάλη σταθερότητα. Πραγματικά, η μηχανή με ταχύτητα ταξιδιού 150 χλμ/ώρα, ακόμα και τις μέρες που είχε πολύ αέρα, ήταν ακλόνητη.

Εντύπωση, επίσης, μου έχει προκαλέσει το γεγονός ότι είναι μια μηχανή με μόλις 58 ονομαστικά άλογα (προφανώς θα είναι ακόμα λιγότερα στον τροχό), με τελική ταχύτητα τα 170-175 χλμ/ώρα, κι όμως και στα 150-160 νιώθεις ότι δεν ζορίζεται καθόλου το μοτέρ. Μπορείς να ταξιδεύεις για ώρες με 150 χλμ/ώρα και να νιώθεις ότι ο κινητήρας έχει ακόμα πολύ για να είναι στα όρια του.

Για το τέλος άφησα τα οφθαλμοφανή.

Πρώτον, ποιότητα κατασκευής άριστη. Γνήσιο Honda θα έλεγα. Μόνη εξαίρεση, ίσως, αποτελεί ο μηχανισμός που ανοίγει η σέλα του συνεπιβάτη για να βάλεις βενζίνη. Βάλε ρε Honda ένα υδραυλικό αμορτισεράκι, να ανοίγει και να κλείνει smoothly.

Δεύτερον, το ντουλαπάκι που έχει αντί για ντεπόζιτο, με έχει βολέψει απίστευτα. Με χώρο 23lt μπορεί να χωρέσει ένα fullface κράνος, άνετα. Βέβαια, αν έχεις μέσα το κράνος δεν θα χωρέσει, σχεδόν, τίποτα άλλο. Επίσης, να πω ότι, αντίθετα με αυτά που διαφημίζει η Honda, κράνος με γείσο δεν μπαίνει (τουλάχιστον το AGV AX8 δεν χωράει με καμία δύναμη).

Για να κλείσω το σεντόνι που έχω παραθέσει παραπάνω, να πω ότι το NC750X στα μάτια μου, είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για κάποιον που θέλει να έχει μια μηχανή αξιόπιστη, εργαλείο στην καθημερινότητα του, με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση και έναν αρκετά καλό αποθηκευτικό χώρο. Μπορεί να ταξιδέψει, άνετα, με ταχύτητες 130-150 χλμ/ώρα, χωρίς να ζοριστεί καθόλου. Τα μοντέλα από το '21 και μετά (σαν το δικό μου) έχουν καθαρά ασφάλτινο χαρακτήρα (μικρές διαδρομές αναρτήσεων).

Προσφέρει συγκινήσεις; Αν το γουστάρεις και είσαι και λίγο ευσυγκίνητος Ναι

basilis_k6
13/01/2023, 16:45
Με ταχύτητες ταξιδιού 120-150, έχω μια μέση κατανάλωση 4,2. Εδώ να αναφέρω, ότι σε πρόσφατη βόλτα στη Στενή Ευβοίας, με τον αδερφό που έχει V-Strom 650, στο γυρισμό ξαναγεμίσαμε ντεπόζιτα, με το στρώμα να παίρνει 18lt και το NC 9,4.

κατι λαθος μετρησατε εδω. δεν βγαινουν τα νουμερα. το στρομ (ακομη και το δικο μου που ειναι χαρχαλο) με 120-150 παει μαξ 6,5. εκτος αν πηγαινεις μονιμα 150 που παει 7+. παλι ομως θα πρεπει εσυ να καις 3,5/100 για να καψεις τα μισα.

billy84
13/01/2023, 16:48
Έχοντας καβαλήσει στατικά το NC απο το 2021 και μετά, δηλαδή το δικό σου, θα συμφωνήσω στο ότι το έκαναν περισσότερο σπορ και χαμηλό. Το είδα λιγότερο άνετο συγκριτικά με το δικό μου αλλά και τα 750 μέχρι το 2020 αλλά δε μπορώ να το πω με σιγουριά αν δεν το δουλέψω σε μια μεγάλη εξόρμηση. Για τα φρένα δεν έχω άποψη μιας και δεν το οδήγησα αλλά αν είναι σαν τα προηγούμενα 750 είναι σίγουρα υποδεέστερα απο του 700 που είχε συνδυασμένα και 3 πίστονο μπροστά. Για μένα ήταν downgrade που δεν τα συνέχισαν και στα 750 και το έκαναν προφανώς λόγω κόστους και γιατί η συγκεκριμένη μοτο απλά δε χρειάζεται τόσο δυνατά φρένα.

Το τεπόζιτο είναι μικρό και το φωνάζω απο το 2015 αλλά η Honda αμολάει αετό και ακόμα το έχει κρατήσει στα 14.1 λίτρα. Αν τρέχεις δεν έχεις καλή αυτονομία. Παρολαυτά η διαφορά με το Vstrom μου φάνηκε υπερβολική. Μπας και χρειάζεται κανά σέρβις το Σουζούκι ή έχει τελειωμένα αλυσιδογράναζα? Ή μηπως είχε να κοιτάξει τον αέρα στα λάστιχα καιρό?:lol: Υπάρχει όντως σαφής διαφορά αλλά δε θυμάμαι με τα αντίστοιχα Vstrom να βάζω σχεδόν μισή βενζίνη.

Κατά τα άλλα, είναι πολύ ζυγισμένο και σταθερό και σίγουρα το 2021 θα είναι ακόμα περισσότερο. Και με 170-180 μπορείς να ταξιδεύεις συνέχεια χωρίς να νιώθεις οτι ζορίζεται απλά θα βαρεθείς να σταματάς για βενζίνη λόγω μικρής αυτονομίας.

Για τον μηχανισμό της σέλας διαφωνώ. Αν σου έβαζε αμορτισεράκι θα χάλαγε σύντομα και θα έψαχνες μάστορα να στο φτιάξει (και αν βρεις) ή θα πλήρωνες κανά 100αρικο για καινούργιο στην καλύτερη. Ενώ έτσι όπως το έχουν φτιάξει δε χαλάει ποτέ. Δεν είναι κυριλέ αλλά δε νομίζω ότι σε αυτήν την κατηγορία υπάρχουν αυτές οι απαιτήσεις.

Για το αν προσφέρει συγκινήσεις? Σίγουρα μπορεί να κρατήσει πολύ υψηλό ρυθμό με φόρα στα επαρχιακά χωρίς να κόβεις ιδιαίτερα. Οπότε μπορεί σίγουρα να σου χαρίσει συγκινήσεις μέσω ενός υψηλού ρυθμού και ας μην έχει γκάζι. Εκεί βέβαια πάμε και σε θέμα του κάθε οδηγού και προτίμησης.

motojojo
13/01/2023, 16:50
Πιθανόν το σουτζουκι να μην ξεκίνησε γεμάτο.

Σίγουρα όμως θα εχουν καναδυο λιτρα διαφορά στα 100.

zannisvel
13/01/2023, 17:00
Αυτό με το τιμόνι το έχω παρατηρήσει και εγώ και πιστεύω έχει γίνει για να υπάρχει χώρος να ανοίγει το καπάκι.
Προσωπικά το έλυσα με αντάπτορες της sw που το φέρνουν πιο ψηλά και λίγο πιο κοντά σου. Βέβαια χρειάστηκε λίγη δουλίτσα για να γίνει.
Επίσης επειδή και εγώ είμαι στο 1.82 τα γόνατα ήθελαν λίγο καλύτερη κλήση για μεγαλύτερες διαδρομές που και αυτό το έλυσα με ποδοστήρια της sw που τα κατέβασαν 2-3cm.
To θέμα με τον αέρα, αν και έχω αλλάξει 2-3 ζελατίνες, δεν το έχω λύσει. Τώρα θέλω να πάρω και την τουριστική ζελατίνα της ermax και αν δεν κάνει αναγκαστικά θα βάλω extener.

Τα φρένα δε νομίζω ότι είναι τόσο άσχημα, αλλά σίγουρα δεν είναι σαν του Hornet που τύγχανε να έχω πριν το Tuono. Δεν έχω νιώσει ότι δε με σταματάνε όπως θα έπρεπε. Εσύ που έχεις και ride by wire θα μπορούσες να αλλάξεις το engine breaking και να σε βοηθήσει στο φρέναρισμα.

Να το χαίρεσαι!!!!

sam4g
13/01/2023, 18:06
κατι λαθος μετρησατε εδω. δεν βγαινουν τα νουμερα. το στρομ (ακομη και το δικο μου που ειναι χαρχαλο) με 120-150 παει μαξ 6,5. εκτος αν πηγαινεις μονιμα 150 που παει 7+. παλι ομως θα πρεπει εσυ να καις 3,5/100 για να καψεις τα μισα.

Δεν μετρήσαμε κάτι λάθος. Είχαμε φουλάρει και οι 2. Πριν τη βόλτα είχαμε κάνει και οι 2, 70 χλμ. πριν ξεκινήσουμε από το σημείο συνάντησης. Στη βόλτα, λοιπόν, επειδή πηγαίναμε παρέα κινούμασταν με την ίδια ταχύτητα πάνω κάτω. Στη βόλτα, μαξ ταχύτητα ήταν τα 135 κοντερίσια δικά μου, καθώς ακόμα ήμουν στο στρώσιμο και δεν ήθελα να ξεπεράσω τις 4000 στροφές. Γυρίσαμε, έχοντας γράψει τα ίδια χιλιόμετρα και οι μηχανές πήραν τα λίτρα που αναφέρω παραπάνω. Η δικιά μου έγραφε μέση κατανάλωση 3,8. Του αδερφού μου δεν έχει τέτοια ένδειξη, αλλά υπολογίζοντας τα λίτρα που πήρε σε σχέση με τα χιλιόμετρα που είχε κάνει, όντως έβγαινε γύρω στο 6,2-6,4 lt/100km

sam4g
13/01/2023, 18:14
Πιθανόν το σουτζουκι να μην ξεκίνησε γεμάτο.

Σίγουρα όμως θα εχουν καναδυο λιτρα διαφορά στα 100.

2,4-2,6 λίτρα διαφορά υπολογίσαμε βάση του τί κάψαμε. Κανείς μας δεν ξεκίνησε γεμάτος. Και οι 2 είχαμε κάνει περί τα 70 χλμ. Εντάξει, τώρα αν εγώ είχα κάνει 72 κι ο αδερφός 75, όντως μπορεί. Επίσης, αν κάπου άνοιξε ο αδερφός μέχρι τα 150 στην εθνική κι εγώ που το έστρωνα πήγα μέχρι 135, όντως παίζει. Δεν το είπα για να σταθούμε στα απόλυτα νούμερα, αλλά στο ότι η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη.

runner
16/01/2023, 00:26
Δεν μετρήσαμε κάτι λάθος. Είχαμε φουλάρει και οι 2. Πριν τη βόλτα είχαμε κάνει και οι 2, 70 χλμ. πριν ξεκινήσουμε από το σημείο συνάντησης. Στη βόλτα, λοιπόν, επειδή πηγαίναμε παρέα κινούμασταν με την ίδια ταχύτητα πάνω κάτω. Στη βόλτα, μαξ ταχύτητα ήταν τα 135 κοντερίσια δικά μου, καθώς ακόμα ήμουν στο στρώσιμο και δεν ήθελα να ξεπεράσω τις 4000 στροφές. Γυρίσαμε, έχοντας γράψει τα ίδια χιλιόμετρα και οι μηχανές πήραν τα λίτρα που αναφέρω παραπάνω. Η δικιά μου έγραφε μέση κατανάλωση 3,8. Του αδερφού μου δεν έχει τέτοια ένδειξη, αλλά υπολογίζοντας τα λίτρα που πήρε σε σχέση με τα χιλιόμετρα που είχε κάνει, όντως έβγαινε γύρω στο 6,2-6,4 lt/100km

135KM στις 4000 rpm ? Ειναι δυνατον; Το vstrom me 71hp αντι για 58 και θελει τουλαχιστον 5500rpm για να μην πω 6000rpm σε αυτα τα χιλιομετρα. Ειναι εξωπραγματικα τα νουμερα που λες όπως και για την καταναλωση.

Δηλ ποσο εχεις τελική και στις ποσες στροφές;

ptc
16/01/2023, 00:54
https://youtu.be/QXl__szVUYw
@1:11

440702

runner
16/01/2023, 01:11
Παιδια οι μετρησεις γιονται σε ευθειες οχι σε κατηφορες. Απο το βιντεακι φαινεται οτι εχει κατηφορικη κλιση. Επισης στα πρωτα sec δειχνει να εχει ευνοικο ανεμο.
Ακυρη η συγκριση που εκανα με το vstrom για τις στροφες δεν θυμομουν οτι εχει κοκκινο στις 6500rpm ενω το vstrom στις 10.000 αλλα φαινεται τελειως αναξιοπιστος ο στιγμιαιος δεικτης καταναλωσης. Δεν γινεται να κινεισαι με 194KM/h και να εχεις καταναλωση 4l/100KM οπως φαινεται στο βιντεο. (1:01 (https://www.youtube.com/watch?v=QXl__szVUYw&t=61s)) Πρωτα απο ολα δεν παει τετοια τελικη σε κανονικες συνθηκες. Ουτε το vstrom δεν παει τοσα παρολο που υπαρχουν βιντεακια να το δειχνουν.

ptc
16/01/2023, 06:52
Η παράθεση της πηγής μπήκε για να καταλάβεις αυτό.



Ακυρη η συγκριση που εκανα με το vstrom για τις στροφες δεν θυμομουν οτι εχει κοκκινο στις 6500rpm ενω το vstrom στις 10.000.

Οι καταναλώσεις έτσι κι αλλιώς μετριούνται μόνο στο βενζινάδικο.

sam4g
16/01/2023, 08:56
Παιδια οι μετρησεις γιονται σε ευθειες οχι σε κατηφορες. Απο το βιντεακι φαινεται οτι εχει κατηφορικη κλιση. Επισης στα πρωτα sec δειχνει να εχει ευνοικο ανεμο.

Είπα ότι πήγα έως 135χλμ/ώρα γιατί δεν ήθελα να ξεπεράσω τις 4000 στροφές. Δεν ανέφερα ότι τα 135 τα έπιασα σε ευθεία ή κατηφόρα. Δεν προσπαθούσα να κάνω μετρήσεις. Βόλτα κάναμε. Δεν είχαμε στο μυαλό μας να δούμε ούτε διαφορές στις καταναλώσεις ούτε να κάνουμε σύγκριση πόσα πιάνει κάθε μηχανή σε συγκεκριμένες στροφές του κινητήρα.

Όταν επιστρέψαμε, απλά με ρώτησε ο αδερφός πόσα λίτρα πήρε που το ξαναγέμισα κι έτσι έγινε η κουβέντα.

Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι. Ανέφερα τί είδα.

sam4g
16/01/2023, 09:08
Όσον αφορά την κατανάλωση, το NC έχει, εκτός της μέσης κατανάλωσης (Lt/100ΧΛΜ), ένδειξη πόσης βενζίνης έχει κάψει σε λίτρα. Έχω παρατηρήσει ότι αυτή η ένδειξη, είναι αρκετά αξιόπιστη. Δηλαδή, μου δείχνει ας πούμε ότι έχω καταναλώσει 9,3 λίτρα, πάω βενζινάδικο και παίρνει 9,3-9,4 λίτρα.

Bowleno
18/01/2023, 07:36
135KM στις 4000 rpm ? Ειναι δυνατον; Το vstrom me 71hp αντι για 58 και θελει τουλαχιστον 5500rpm για να μην πω 6000rpm σε αυτα τα χιλιομετρα. Ειναι εξωπραγματικα τα νουμερα που λες όπως και για την καταναλωση.

Δηλ ποσο εχεις τελική και στις ποσες στροφές;

Το μοτέρ είναι μισό honda jazz, υποτετράγωνο, άρα λογικό αυτό. Τώρα, το πόσο γρήγορα ανεβάζει είναι άλλου παπά ανέκδοτο :lol:
Είναι όμως από τα πλέον αξιόπιστα και οικονομικά μοτέρ που μπορεί να βρει κανείς σε μοτοσυκλέτα.

STF
18/01/2023, 08:53
135KM στις 4000 rpm ? Ειναι δυνατον; Το vstrom me 71hp αντι για 58 και θελει τουλαχιστον 5500rpm για να μην πω 6000rpm σε αυτα τα χιλιομετρα. Ειναι εξωπραγματικα τα νουμερα που λες όπως και για την καταναλωση.

Δηλ ποσο εχεις τελική και στις ποσες στροφές;

Τι σχέση είχαν οι στροφές με τα άλογα; Για ροπές έριξες μια ματιά για να δεις που βρίσκονται αυτές; Έτσι για τη συζήτηση τα σχεδόν 7 κιλά ροπής τα έχει στις 4750 στροφές. Στις 4000 στροφές είναι το σημείο που ο κινητήρας γουργουρίζει καθώς το μάξιμουμ της ιπποδύναμής το έχει στις 6250 στροφές.
Επίσης.... οι στροφές επηρεάζονται ελάχιστα από τη κλίση του οδοστρώματος και κυρίως έχει να κάνει με τον χρόνο στον οποίο πιάνει μια μοτοσυκλέτα τη ταχύτητα της σε συγκεκριμένες στροφές, δηλαδή σε κατηφόρα απλά θα πιάσει τη σχέση ταχύτητας/στροφών πιο σύντομα σε σχέση με μια ευθεία (ή ακόμη χειρότερα συγκριτικά με μια ανηφόρα). Τώρα αν θα είναι 100 στροφές κάτω μικρή σημασία έχει και αυτό συνήθως θα συμβεί με λανθασμένη σχέση κουμπωμένη στο κιβώτιο συγκριτικά με τις συνθήκες. Εγώ θα έμενα στο ότι στις 3500 στροφές κρατάει τα 120 χλμ/ω και εκεί εύκολα πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα στην οικονομία καυσίμου (μπορεί και καλύτερα αλλά λέμε να συζητάμε με νορμάλ όρους έστω και ενός χαλαρού ταξιδιού).

Η παγκόσμια επιτυχία του NC750X οφείλεται σε αυτούς τους παράγοντες ακριβώς, στην αυτοκινητάδικη λειτουργία του (για όσους αρέσει αυτό) και στην υπέρ-οικονομία του.
Μια χαρά τα λέει ο ptc. Σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχθεί ότι η αντλία στο πρατήριο δίνει ακόμη καλύτερες επιδόσεις οικονομίας από αυτές που ανακοινώνει η Honda.

STF
18/01/2023, 09:14
Το μοτέρ είναι μισό honda jazz, υποτετράγωνο, άρα λογικό αυτό. Τώρα, το πόσο γρήγορα ανεβάζει είναι άλλου παπά ανέκδοτο :lol:
Είναι όμως από τα πλέον αξιόπιστα και οικονομικά μοτέρ που μπορεί να βρει κανείς σε μοτοσυκλέτα.

Αυτό το αναπαράγουν και διάφοροι δημοσιογράφοι του "ειδικού" τύπου αλλά είναι μύθος. Ουδεμία σχέση έχει με κινητήρα Jazz. Μάλλον η Honda απλά έχει όφελος και επιτρέπει να αναπαράγεται αυτή η φήμη από τότε που εμφανίστηκε αυτό το μοτέρ.

SeniorCanardo
18/01/2023, 14:27
Αυτό το αναπαράγουν και διάφοροι δημοσιογράφοι του "ειδικού" τύπου αλλά είναι μύθος. Ουδεμία σχέση έχει με κινητήρα Jazz. Μάλλον η Honda απλά έχει όφελος και επιτρέπει να αναπαράγεται αυτή η φήμη από τότε που εμφανίστηκε αυτό το μοτέρ.

Τα έχω ξαναγράψει κάπου εδώ μέσα:

Η ιστορία ξεκινάει από το αστείο που έκανε ο Soya Uchida επικεφαλής του project του NC700X, σχολιάζοντας (σε ελέυθερη μετάφραση):
"Πήρα ένα πριόνι και έκοψα τον κινητήρα του Jazz στη μέση, αλλά δεν δούλεψε όπως έπρεπε, όποτε έπρεπε να ρίξουμε λίγη παραπάνω δουλειά".

Επίσης ο επικεφαλής μηχανολόγος μηχανικός-σχεδιαστής Takanori Osuka υποστηρίζει ότι είχαν συναντήσεις με τους αντίστοιχους σχεδιαστές-μηχανικούς του τμήματος αυτοκινήτου 2 φορές το μήνα κατά τη διάρκεια σχεδιασμού του κινητήρα, για πρώτη φορά στην ιστορία της Honda.

Σημ: Αυτά, κάπου, κάπως, κάποτε τα είχα διαβάσει σε αγγλόφωνα φλόρουμ, δεν μπορώ να ξέρω τον βαθμό ακρίβειας τους.:rolleyes:

Μάλλον το "αστείο" ήταν τόσο επιτυχημένο, που εξελίχθηκε σε "λαϊκό μύθο".:D

skritikos
18/01/2023, 14:36
Αυτό το αναπαράγουν και διάφοροι δημοσιογράφοι του "ειδικού" τύπου αλλά είναι μύθος. Ουδεμία σχέση έχει με κινητήρα Jazz. Μάλλον η Honda απλά έχει όφελος και επιτρέπει να αναπαράγεται αυτή η φήμη από τότε που εμφανίστηκε αυτό το μοτέρ.

Επιτέλους και κάποιος άλλος που τονίζει αυτή την ιντερνετική ανοησία που έχει κρατήσει 10 χρόνια.

:beer:

Bowleno
18/01/2023, 14:40
Αυτό το αναπαράγουν και διάφοροι δημοσιογράφοι του "ειδικού" τύπου αλλά είναι μύθος. Ουδεμία σχέση έχει με κινητήρα Jazz. Μάλλον η Honda απλά έχει όφελος και επιτρέπει να αναπαράγεται αυτή η φήμη από τότε που εμφανίστηκε αυτό το μοτέρ.


Επιτέλους και κάποιος άλλος που τονίζει αυτή την ιντερνετική ανοησία που έχει κρατήσει 10 χρόνια.

:beer:

Οκ ρε σεις, το δέχομαι, ακόμα και έτσι, όμως, δεν παύει να να είναι "αυτοκινητάδικο", σωστά; Με κόκκινο στις 6 κάτι Χιλ. Εκεί που μόλις αρχίζουν να "ξυπνάνε" άλλα μοτέρ.

skritikos
18/01/2023, 14:53
Οκ ρε σεις, το δέχομαι, ακόμα και έτσι, όμως, δεν παύει να να είναι "αυτοκινητάδικο", σωστά; Με κόκκινο στις 6 κάτι Χιλ. Εκεί που μόλις αρχίζουν να "ξυπνάνε" άλλα μοτέρ.

Το κόκκινο είναι στις 7250 εδώ και αρκετά χρόνια.
Πρέπει να το οδηγήσεις για να το καταλάβεις. Ειδικά με το DCT.

Για μένα ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα μοτέρ μοτοσυκλέτας για πραγματικά συνείδητοποιημένους αναβάτες.
Αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση, ροπή, χαμηλές στροφές λειτουργίας και αρκετή δύναμη για λίγο κέφι σε στροφές αν το θέλει κάποιος.

basilis_k6
18/01/2023, 17:32
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.

karateo
18/01/2023, 18:04
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.

δηλαδή απο φανάρι σε φανάρι στην Αθήνα χρησιμοποιείς πάνω απο 50 άλογα? :lol:

skritikos
18/01/2023, 18:04
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.

Ο καθένας έχει τις προτεραιότητες σου. Αν κρίνεις τον πλούτο από την μηχανή σου, κάτι κάνεις λάθος.
Πέρασαν οι εποχές για τα τρελά γκάζια χωρίς μεγάλο κόστος. Και κάποιοι δεν έχουμε καμιά διάθεση να είμαστε με το χέρι στην τσέπη συνέχεια όσα $ και αν έχουμε.

panavour
18/01/2023, 18:23
Λογια της πλωρης και του τσιπουρου,χιλιοειπωμενα,και τετριμμενα.Αλλος παιρνει μτχ χαγιαμπουσα με 3000 και 180 αλογα,και αλλος καινουργιο χοντα με 55 αλογα και 11000.Ποιος ειναι φτωχοτερος,και ποιος πιο συνειδητοποιημενος?

sam4g
18/01/2023, 18:28
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.

Καλό! :bawl:

STF
18/01/2023, 19:21
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.

Ρε 'συ... ειλικρινά και με το χέρι στη καρδιά στο γράφω, με στεναχωρείς. Εν έτη 2023 δεν υπάρχει το "φτάνει πια" για καμία κατηγορία αναβατών, ούτε για συνειδητοποιημένους, ούτε για αρχόντους, ούτε για κάγκουρες. Στη δύση των θερμικών κινητήρων -θα το δούμε και αυτό γιατί γίνονται μεγάλες συζητήσεις στην Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα- έχουμε τη τύχη να απολαμβάνουμε τεράστια ποικιλία μοτοσυκλετών. Οι κινητήρες που φαίνεται να μειώνονται σιγά-σιγά είναι οι μεγάλοι μονοκύλινδροι και οι μεγάλοι τετρακύλινδροι και είναι κρίμα. Και πάλι όμως υπάρχουν ακόμη επιλογές και σε τέτοιους κινητήρες αλλά κυρίως υπάρχει πλούσιο εύρος σε μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών.

Εγώ ΧΑΙΡΟΜΑΙ όταν βλέπω μια παρέα μοτοσυκλετιστών με εκ διαμέτρου διαφορετικές μοτοσυκλέτες γιατί αυτό σημαίνει πως ο καθένας από αυτούς κάνει το μεράκι του με τη μοτοσυκλέτα της επιλογής του και όλοι μαζί βάζουν πρωταγωνιστή τον άνθρωπο τη στιγμή που συναντιούνται για μια βόλτα. Για τον κάθε ένα από εμάς η μοτοσυκλέτα... ο μοτοσυκλετισμός σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Κάποιος παίρνει μια μοτοσυκλέτα οικονομική γιατί θέλει να ταξιδεύει και να γράφει αδιάκοπα χιλιόμετρα, χωρίς τον πονοκέφαλο της δαπάνης των καυσίμων. Ένας άλλος θέλει να βγαίνει μια βόλτα ημερήσια το Σάββατο ή την Κυριακή και να στρίψει στην Επίδαυρο. Και οι δυο με κοινό μέσο τη μοτοσυκλέτα επιστρέφουν "γεμάτοι" στο σπίτι τους και ας έχουν τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό που κάνει τον κάθε ένα από εμάς να αναρωτιέται για την επιλογή ενός άλλου, "εκείνον" τον κάνει ευτυχισμένο, όπως "ευτυχισμένο" κάνει εμάς η δική μας επιλογή. Για να μη πω και πόσα "ξεχασμένα" ξανά ανακαλύπτουμε στο μικρό, στο αδύναμο, στο ταπεινό.

Μακάρι όλοι μας να είχαμε τα χρήματα, το χρόνο, το χώρο και να είχαμε και 2 και 3 και 4 και 5 μοτοσυκλέτες ο καθένας μας, αλλά ακόμη πιο "μακάρι" να είμαστε κι εμείς και οι σύντροχοι μας ευτυχισμένοι με αυτό το ένα που έχουν/έχουμε. Για μένα... ακόμη και μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να είναι το αποτέλεσμα του οποιουδήποτε συμβιβασμού, μπορεί να σου δώσει χαρά αρκεί να έχεις "ανοιχτό μυαλό" και καλή πρόθεση να εκμεταλλευτείς αυτά που σου δίνει αντί να κλαίγεσαι (σε τρίτο πρόσωπο γράφω).

Και φίλοι μου... να ξέρετε ότι και η ηλικία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Από 30 στα 40 και από εκεί στα 50 και στα 60, τα πράγματα, οι αξίες, οι συμβιβασμοί, οι οικογενειακές συνθήκες. οι φυσικές μας δυνάμεις, είναι η μέρα με τη νύχτα. Το μυαλό μπορεί να θέλει.... αλλά το σώμα.... άστα!
Οπότε είναι πολύ εύκολο όλοι μας μια μέρα... να γίνουμε "συνειδητοποιημένοι".

ptc
18/01/2023, 22:34
440744

basilis_k6
18/01/2023, 23:51
440744

:lol::lol::lol:

sam4g
29/03/2023, 09:14
Ένα update αφού φτάσαμε τα 3500 χλμ.

Οι αναρτήσεις δεν έχουν μαλακώσει καθόλου (πίστευα ότι τα ελατήρια θα στρώσουν λίγο και θα μαλακώσουν). Εμένα προσωπικά αυτό μ αρέσει γιατί κινούμαι ελάχιστα εντός αστικού ιστού. Τα περισσότερα χλμ είναι εθνική. Επίσης, το ότι είναι σκληρές οι αναρτήσεις βοηθάει πολύ σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο. Πραγματικά, η μηχανή στρίβει πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας και σε συνδυασμό με την αρκετή ροπή που έχει από χαμηλά, παίζεις πολύ ωραία στις στροφές.

Εγώ προσωπικά αρνητικά δεν έχω βρει ακόμα στη μηχανή (γιατί άραγε :bawl:). Οπότε θα αναφέρω αυτά που θεωρεί ο αδερφός μου ως αρνητικά (κάτοχος στρώματος 650, πρώην κάτοχος GSXR 600 k9). Κατ'αρχήν, να αναφέρω ότι πριν το οδηγήσει δεν είχε την καλύτερη εικόνα για τη μηχανή (προκατειλημμένος αντι-hondaκιας). Την είχε οδηγήσει πολύ λίγο πριν γίνει το πρώτο σερβις, οπότε δεν μπορούσε να την πιέσει (και μόνο στο standard mode).

Την περασμένη βδομάδα, σε βόλτα μας στα Βίλια, του είπα να την πάρει στις στροφές με το sport mode και να μην τη λυπηθεί, ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα. Εντυπωσιάστηκε, λοιπόν, με το πόσο καλά στρίβει, με την ροπή που έχει χαμηλά αλλά και με το πόσο σταθερό είναι και την πληροφόρηση που παίρνεις από το δρόμο. Στα αρνητικά, δεν του άρεσε η θέση οδήγησης που σε φέρνει πάνω στη μοτοσικλέτα και όχι μέσα.

Υ.Γ: Για να προλάβω ορισμένους, μιλάμε πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Προφανώς, δεν στρίβει όπως ένα SS ούτε έχει τη δύναμη που μπορεί να έχει ένα SS. Απλά γράφω για εμάς τους φτωχούς (πλην τίμιους) που κοιτάζουμε μηχανές αυτής της κατηγορίας.

Panos76
29/03/2023, 11:47
Αυτό:


Στα αρνητικά, δεν του άρεσε η θέση οδήγησης που σε φέρνει πάνω στη μοτοσικλέτα και όχι μέσα.

εμπίπτει σε αυτό:


Υ.Γ: Για να προλάβω ορισμένους, μιλάμε πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Προφανώς, δεν στρίβει όπως ένα SS ούτε έχει τη δύναμη που μπορεί να έχει ένα SS. Απλά γράφω για εμάς τους φτωχούς (πλην τίμιους) που κοιτάζουμε μηχανές αυτής της κατηγορίας.

Οπότε καταρρίπτεται και αυτό το αρνητικό :evil: :D

CorpseAlive
29/03/2023, 12:11
Αυτό:


εμπίπτει σε αυτό:


Οπότε καταρρίπτεται και αυτό το αρνητικό :evil: :D

Το Nc είναι η πιο τίμια μηχανή all around που κυκλοφορεί.
Δεν την επιλέγω μόνο λόγω εμφάνισης (προσωπικό γούστο)
Αλλά είναι το μηχανάκι για τα πάντα όλα.
Ειδικά η προηγούμενη γενιά που ήταν ελαφρώς πιο ψηλό .

sam4g
29/03/2023, 12:57
Όντως πολύ τίμια. Πας τη βόλτα σου και σβέλτα αν θες, νιώθεις ασφάλεια και στο τέλος σου κερνάει και τον καφέ αν σκεφτείς την κατανάλωση

doctor_john
29/03/2023, 13:14
Όταν η εκτίμηση είναι ίδια σε πλήθος
αποδεκτών νομίζω είναι κοινή παραδοχή, όχι προσωπικό γούστο... :D

ptc
29/03/2023, 13:20
Χωρίς να ξέρω πώς είναι οι αναρτήσεις σου, έχω την εντύπωση ότι το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη συμπεριφορά της μηχανής απ όσο φαντάζεσαι. Έτσι το αισθάνομαι εγώ τουλάχιστον στο Integra. Είναι λες και έχεις ένα μαγνήτη που σε τραβάει προς την άσφαλτο. Το νιώθω έντονα σε στροφές όπου υπάρχουν λακκούβες/σαμαράκια και πιστεύω πως είναι μεγάλο κομμάτι της σταθερότητας και πληροφόρησης που αναφέρεις.

Να το χαίρεσαι το εργαλείο!

ποπαϋ
29/03/2023, 13:25
Οι υποψήφιοι αγοραστές του nc θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για μια βαριά, αργή μοτοσυκλέτα με μέτρια ποιότητα πλαστικών και όχι μόνο μερών. Τρισάθλια πίσω ανάρτηση και με 14αρι μόνο ντεπόζιτο καυσίμου. Η όποια οικονομία καυσίμου ευαγγελίζεται η χόντα περιορίζεται σε πραγματικές ταχύτητες των 100 -110 km/h.

CorpseAlive
29/03/2023, 13:30
Οι υποψήφιοι αγοραστές του nc θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για μια βαριά, αργή μοτοσυκλέτα με μέτρια ποιότητα πλαστικών και όχι μόνο μερών. Τρισάθλια πίσω ανάρτηση και με 14αρι μόνο ντεπόζιτο καυσίμου. Η όποια οικονομία καυσίμου ευαγγελίζεται η χόντα περιορίζεται σε πραγματικές ταχύτητες των 100 -110 km/h.

Τα μόνα πλαστικά που έχω δει σε καινούριο μηχανάκι και να είναι όντως Premium είναι της Moto guzzi και της Ducati στα ακριβά της μοντέλα (όχι στο V2S πάντως)
Όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε

karellen
29/03/2023, 14:58
Τα μόνα πλαστικά που έχω δει σε καινούριο μηχανάκι και να είναι όντως Premium είναι της Moto guzzi και της Ducati στα ακριβά της μοντέλα (όχι στο V2S πάντως)
Όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε

Έχει και η Honda στις 'ακριβές' της σειρές,Crosstourer και Crossrunner,ακόμα και το παλιό.

DoctoR_k6
29/03/2023, 15:13
Τα μόνα πλαστικά που έχω δει σε καινούριο μηχανάκι και να είναι όντως Premium είναι της Moto guzzi και της Ducati στα ακριβά της μοντέλα (όχι στο V2S πάντως)
Όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε

Καλα δωσε μερικα χρονια αβατζο κ μετα θα δεις ποιοι εχουν ποιοτικα πλαστικα...κ ποιοι οχι.

sam4g
29/03/2023, 15:20
Οι υποψήφιοι αγοραστές του nc θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για μια βαριά, αργή μοτοσυκλέτα με μέτρια ποιότητα πλαστικών και όχι μόνο μερών. Τρισάθλια πίσω ανάρτηση και με 14αρι μόνο ντεπόζιτο καυσίμου. Η όποια οικονομία καυσίμου ευαγγελίζεται η χόντα περιορίζεται σε πραγματικές ταχύτητες των 100 -110 km/h.

Γενικά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, ειδικά όταν γράφω σε φόρουμ γιατί θέλω να μεταδώσω όση περισσότερη πληροφορία (είτε καλή είτε κακή) για τον μελλοντικό αγοραστή. Κατ'αρχήν το έχεις οδηγήσει;

Δεν το λέω επειδή έχω το NC αλλά πραγματικά αυτά που γράφεις δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα, πέραν του ότι είναι αργή. Κι αυτό εξαρτάται από την εμπειρία του καθενός. Βαριά είναι στα χαρτιά, αλλά λόγω χαμηλού κέντρου βάρους πραγματικά τα κιλά δεν φαίνονται. Τα πλαστικά της τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται πολύ καλά (μοντέλο '23 έχω δεν έχω δει παλαιότερα). Και τέλος για την κατανάλωση, όντως καίει πολύ λίγο.

Τώρα για την πίσω ανάρτηση που λες ότι είναι τρισάθλια, μπορείς να μου εξηγήσεις το λόγο που το λες; και γιατί συγκεκριμένα η πίσω; με τις μπροστά είσαι ευχαριστημένος;

sam4g
29/03/2023, 15:23
Χωρίς να ξέρω πώς είναι οι αναρτήσεις σου, έχω την εντύπωση ότι το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη συμπεριφορά της μηχανής απ όσο φαντάζεσαι. Έτσι το αισθάνομαι εγώ τουλάχιστον στο Integra. Είναι λες και έχεις ένα μαγνήτη που σε τραβάει προς την άσφαλτο. Το νιώθω έντονα σε στροφές όπου υπάρχουν λακκούβες/σαμαράκια και πιστεύω πως είναι μεγάλο κομμάτι της σταθερότητας και πληροφόρησης που αναφέρεις.

Να το χαίρεσαι το εργαλείο!

Μπορεί, όντως, να παίζει ρόλο το χαμηλό κέντρο βάρους. Δεν πήγε εκεί το μυαλό μου. Θεώρησα ότι επειδή είναι σκληρή η ανάρτηση, μου δίνει αυτή την αίσθηση.

skritikos
29/03/2023, 15:26
Οι υποψήφιοι αγοραστές του nc θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για μια βαριά, αργή μοτοσυκλέτα με μέτρια ποιότητα πλαστικών και όχι μόνο μερών. Τρισάθλια πίσω ανάρτηση και με 14αρι μόνο ντεπόζιτο καυσίμου. Η όποια οικονομία καυσίμου ευαγγελίζεται η χόντα περιορίζεται σε πραγματικές ταχύτητες των 100 -110 km/h.

Γιατί οι υπόλοιποι κατασκευαστές δίνουν τιμές κατανάλωσης για 160 και 200χλμ/ω??? Οι περισσότεροι ούτε με 80 και ούριο άνεμο δεν τα μετράνε.

Η χαμηλή κατανάλωση, η ελάχιστη συντήρηση και η αξιοπιστία του NC κάνουν κλικ σε πολλούς. Και με τις νέες τιμές των περισσότερων μοτοσυκλετών βρίσκω τα 9300 του manual και τα 10300 του DCT ως μια πολύ τίμια και καλή πρόταση για πάρα πολλούς αναβάτες που δεν ψάχνουν 80-90-100 άχρηστα άλογα στα χάλια των ελληνικών δρόμων.

giorgosb
29/03/2023, 15:40
βρίσκω τα 9300 του manual και τα 10300 του DCT ως μια πολύ τίμια και .

9.600€ πλέον κι αυτό.. Πάει για 10αρικο του χρόνου..

Συμφωνώ για τις χάρες του NC παρ όλα αυτά

ποπαϋ
29/03/2023, 15:47
Γενικά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, ειδικά όταν γράφω σε φόρουμ γιατί θέλω να μεταδώσω όση περισσότερη πληροφορία (είτε καλή είτε κακή) για τον μελλοντικό αγοραστή. Κατ'αρχήν το έχεις οδηγήσει;

Δεν το λέω επειδή έχω το NC αλλά πραγματικά αυτά που γράφεις δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα, πέραν του ότι είναι αργή. Κι αυτό εξαρτάται από την εμπειρία του καθενός. Βαριά είναι στα χαρτιά (20 κιλά ελαφρύτερη απο το V strom), αλλά λόγω χαμηλού κέντρου βάρους πραγματικά τα κιλά δεν φαίνονται. Τα πλαστικά της τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται πολύ καλά (μοντέλο '23 έχω δεν έχω δει παλαιότερα). Και τέλος για την κατανάλωση, όντως καίει πολύ λίγο.

Τώρα για την πίσω ανάρτηση που λες ότι είναι τρισάθλια, μπορείς να μου εξηγήσεις το λόγο που το λες; και γιατί συγκεκριμένα η πίσω; με τις μπροστά είσαι ευχαριστημένος;

Το έχω το μηχανάκι , και σε dct. 240 κιλά είναι λίγα ή πολλά για σένα;
Και φαίνονται στις κλειστές στροφές, όπως και το πίσω αμορτισέρ. Το μπροστινό, αν δεν έχει ρυθμίσεις δεν σε απασχολεί τόσο.

ποπαϋ
29/03/2023, 15:48
Γιατί οι υπόλοιποι κατασκευαστές δίνουν τιμές κατανάλωσης για 160 και 200χλμ/ω??? Οι περισσότεροι ούτε με 80 και ούριο άνεμο δεν τα μετράνε.

Η χαμηλή κατανάλωση, η ελάχιστη συντήρηση και η αξιοπιστία του NC κάνουν κλικ σε πολλούς. Και με τις νέες τιμές των περισσότερων μοτοσυκλετών βρίσκω τα 9300 του manual και τα 10300 του DCT ως μια πολύ τίμια και καλή πρόταση για πάρα πολλούς αναβάτες που δεν ψάχνουν 80-90-100 άχρηστα άλογα στα χάλια των ελληνικών δρόμων.

Καλή αγορά λοιπόν!

sam4g
29/03/2023, 15:53
Το έχω το μηχανάκι , και σε dct. 240 κιλά είναι λίγα ή πολλά για σένα;
Και φαίνονται στις κλειστές στροφές, όπως και το πίσω αμορτισέρ. Το μπροστινό, αν δεν έχει ρυθμίσεις δεν σε απασχολεί τόσο.

Το δικό μου είναι 214 κιλά. Και ναι δεν μου φαίνονται πολλά. Μιλάω μόνο για το manual. DCT δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Κάνε ένα κόπο και γράψε κι εσύ την άποψη σου σ ένα άλλο θέμα να αναφέρεις τα θετικά και αρνητικά για το DCT μοντέλο :beer:

skritikos
29/03/2023, 15:53
9.600€ πλέον κι αυτό.. Πάει για 10αρικο του χρόνου..

Συμφωνώ για τις χάρες του NC παρ όλα αυτά

Με λίγο μπίρι μπίρι 9300 το παίρνεις. Ακόμη τουλάχιστον. Ή σου βάζουν 1-2 πράγματα όπως πχ διπλό σταντ στην τιμή και βγαίνει το ίδιο.

Johny the Fox
29/03/2023, 15:55
Καλα δωσε μερικα χρονια αβατζο κ μετα θα δεις ποιοι εχουν ποιοτικα πλαστικα...κ ποιοι οχι.

Δοκτωρ μην μιλας με υπονοουμενα ,δωσε την γνωση σου και σε εμας που δεν εχουμε την εμπειρια σου.

giorgosb
29/03/2023, 15:56
Γενικά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, ειδικά όταν γράφω σε φόρουμ γιατί θέλω να μεταδώσω όση περισσότερη πληροφορία (είτε καλή είτε κακή) για τον μελλοντικό αγοραστή. Κατ'αρχήν το έχεις οδηγήσει;

Δεν το λέω επειδή έχω το NC αλλά πραγματικά αυτά που γράφεις δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα, πέραν του ότι είναι αργή. Κι αυτό εξαρτάται από την εμπειρία του καθενός. Βαριά είναι στα χαρτιά (20 κιλά ελαφρύτερη απο το V strom), αλλά λόγω χαμηλού κέντρου βάρους πραγματικά τα κιλά δεν φαίνονται. Τα πλαστικά της τουλάχιστον εμένα μου φαίνονται πολύ καλά (μοντέλο '23 έχω δεν έχω δει παλαιότερα). Και τέλος για την κατανάλωση, όντως καίει πολύ λίγο.

Τώρα για την πίσω ανάρτηση που λες ότι είναι τρισάθλια, μπορείς να μου εξηγήσεις το λόγο που το λες; και γιατί συγκεκριμένα η πίσω; με τις μπροστά είσαι ευχαριστημένος;

Το manual NC είναι 214kg, ενώ το V-Strom 650 είναι 213 kg το απλό και 216 kg το ΧΤ..

sam4g
29/03/2023, 16:02
Το manual NC είναι 214kg, ενώ το V-Strom 650 είναι 213 kg το απλό και 216 kg το ΧΤ..

Έχεις δίκιο, το διορθώνω

Nostradamus
29/03/2023, 16:19
Αν δεν κανω λαθος ο ποπαυ ειναι σβελτος αναβατης με εμπειρια σε ss και πιστα. Οπως και να εχει ο καθενας με τις εμπειριες του μπορει να βρισκει ανθρακα τον θησαυρο του αλλου.

Ο billy επισης σβελτος αναβατης με εμπειρια απο ss πινει νερο στο ονομα του για μια σειρα απο πλυ συγκεκριμενους λογους..

Το μοτοσακο ειναι σουπερ αν ξερεις τι θελεις.

billy84
29/03/2023, 16:30
Το έχω το μηχανάκι , και σε dct. 240 κιλά είναι λίγα ή πολλά για σένα;
Και φαίνονται στις κλειστές στροφές, όπως και το πίσω αμορτισέρ. Το μπροστινό, αν δεν έχει ρυθμίσεις δεν σε απασχολεί τόσο.


Αν έχεις το παλιό NC είναι 218 κιλά + 10 το DCT άρα 228kg. To τελευταίο NC είναι 214 + 10 το DCT. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά στα τόσα χρόνια που παρακολουθώ απόψεις δεν πρέπει να έχω διαβάσει ούτε έναν που να έχει οδηγήσει το NC και να μην το νιώθει τουλάχιστον 15-20 κιλά ελαφρύτερο από το πραγματικό του βάρος. Εσύ όχι απλά δεν το νιώθεις ελαφρύτερο αλλά έχεις πιστέψει ότι είναι 240 κιλά κιόλας? Δηλαδή 12 πάνω από το πραγματικό?:lol:

Κάτι περίεργο συμβαίνει και θα εστίαζα στις πιέσεις και το είδος των ελαστικών που φοράς. Ίσως και στον άξονα μην είναι τραβηγμένος τέρμα πίσω?

ποπαϋ
29/03/2023, 16:35
Το έχω ζυγίσει γεμάτο

ποπαϋ
29/03/2023, 16:48
Εγώ κατέθεσα τις απόψεις μου για μια μηχανή που έχω. Για commuter θεωρώ ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές, προς σκούτερ πλευρά, όπως και για ταξίδια.

basilis_k6
29/03/2023, 17:45
Εγώ κατέθεσα τις απόψεις μου για μια μηχανή που έχω. Για commuter θεωρώ ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές, προς σκούτερ πλευρά, όπως και για ταξίδια.

οπως και για πιστα. νομιζω ομως στις μοτοσυκλέτες -εξω τα σκουτερ- λίγες τα κάνουν ολα μαζι αυτα που κάνει το nc. χαμηλη κατανάλωση, ανετο, χωροι, ταξιδακι και πολη. τα παντρεύει ολα σε νορμαλ τιμη.


οριστε είπα καλη κουβεντα για το nc πανάθεμα σας :D

DoctoR_k6
29/03/2023, 23:05
Δοκτωρ μην μιλας με υπονοουμενα ,δωσε την γνωση σου και σε εμας που δεν εχουμε την εμπειρια σου.

Δεν χρειάζεται να δώσω γνώση...μάτια έχετε κ βλέπετε.

Johny the Fox
29/03/2023, 23:36
Δεν χρειάζεται να δώσω γνώση...μάτια έχετε κ βλέπετε.
σιγα μην εδινες δοκτορα...:winka:

DoctoR_k6
30/03/2023, 08:58
σιγα μην εδινες δοκτορα...:winka:

Τι θες να σου δωσω δηλαδη?
Οτι τα Guzzi/Ducati εχουν τα ποιοτικοτερα με ξεπερναει.

Οι Ιαπωνες στο θεμα ποιοτητας πλαστικων ειναι χρονια μπροστα...

Johny the Fox
30/03/2023, 09:30
Τι θες να σου δωσω δηλαδη?
Οτι τα Guzzi/Ducati εχουν τα ποιοτικοτερα με ξεπερναει.

Οι Ιαπωνες στο θεμα ποιοτητας πλαστικων ειναι χρονια μπροστα... πρωτου αρχίσεις να ξεπερνιεσαι , ξαναδιαβασε το κουωτ που έκανες στον Corpse Alive που αναφέρεται σε premium μοντέλα .Εκει στην έκθεση είναι η Ducati,πήγαινε ,δες από κοντά και τοτε ξεπερασου.

DoctoR_k6
30/03/2023, 09:32
πρωτου αρχίσεις να ξεπερνιεσαι , ξαναδιαβασε το κουωτ που έκανες στον Corpse Alive που αναφέρεται σε premium μοντέλα .Εκει στην έκθεση είναι η Ducati,πήγαινε ,δες από κοντά και τοτε ξεπερασου.

Ναι ξεχασα...μονο η Ducati ειναι premium.
Αναμεσα στα κινεζικα...

Johny the Fox
30/03/2023, 09:41
Ναι ξεχασα...μονο η Ducati ειναι premium.
Αναμεσα στα κινεζικα... Σοβαρη απαντηση.Καλα κρασια doctor..

DoctoR_k6
30/03/2023, 09:44
Σοβαρη απαντηση.Καλα κρασια doctor..

Ετσι απανταω στις σοβαρες ερωτησεις. :wave2:

Johny the Fox
30/03/2023, 09:50
Ετσι απανταω στις σοβαρες ερωτησεις. :wave2:

ναι ναι το καταλαβα .:hunter:

CorpseAlive
30/03/2023, 10:52
Τι θες να σου δωσω δηλαδη?
Οτι τα Guzzi/Ducati εχουν τα ποιοτικοτερα με ξεπερναει.

Οι Ιαπωνες στο θεμα ποιοτητας πλαστικων ειναι χρονια μπροστα...

Τα Πλαστικά της Moto Guzzi V85TT- V100 τα είδα ξανά μόνο στην Ducati Pikes Peak και στην Tour V4.
Και έχω δει/πιάσει/τσεκάρει και συνταξιδέψει με τις περισσότερες ναυαρχίδες από Japan σε αυτού του τύπου μηχανής.
(Africa 1000-1100, Tracer gen 2-3 , Suzuki 1050 )

Μιλάμε για πλαστικά και για μοντέλα μετά του 13-14 έτσι , για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώση για να έχω σοβαρή άποψη.
Τα παλιά Ιαπωνικά ήταν άφθαρτα.

sam4g
30/03/2023, 11:12
Ρε παιδιά πως κρίνετε την ποιότητα των πλαστικών γιατί δεν έχω καταλάβει; Από τη σκληρότητα; Τη συναρμογή; το χρώμα; την ενδοτικότητα; Την αντοχή στο χρόνο;

Πώς αξιολογούμε αν ένα πλαστικό είναι καλό; Εγώ θεωρούσα ότι ένα πλαστικό το εννοούμε καλό σε μία μοτοσικλέτα αν είναι ελαφρώς ενδοτικό (εξαίρεση τα off road που εκεί πρέπει να είναι πολύ ενδοτικά τα πλαστικά) και να μην πολυμερίζεται απ τη θερμοκρασία και τον ήλιο (πράγμα που θέλει χρόνο για να αποδειχτεί).

Ας πούμε ότι στο NC του '23 το μόνο που δείχνει ως τώρα να μην έχει την ποιότητα των υπόλοιπων πλαστικών είναι τα χειριστήρια στο τιμόνι για το μενού.

CorpseAlive
30/03/2023, 11:24
Ρε παιδιά πως κρίνετε την ποιότητα των πλαστικών γιατί δεν έχω καταλάβει; Από τη σκληρότητα; Τη συναρμογή; το χρώμα; την ενδοτικότητα; Την αντοχή στο χρόνο;

Πώς αξιολογούμε αν ένα πλαστικό είναι καλό; Εγώ θεωρούσα ότι ένα πλαστικό το εννοούμε καλό σε μία μοτοσικλέτα αν είναι ελαφρώς ενδοτικό (εξαίρεση τα off road που εκεί πρέπει να είναι πολύ ενδοτικά τα πλαστικά) και να μην πολυμερίζεται απ τη θερμοκρασία και τον ήλιο (πράγμα που θέλει χρόνο για να αποδειχτεί).

Ας πούμε ότι στο NC του '23 το μόνο που δείχνει ως τώρα να μην έχει την ποιότητα των υπόλοιπων πλαστικών είναι τα χειριστήρια στο τιμόνι για το μενού.

Το πλαστικό που είναι από ανακυκλωμένο με το πλαστικό που δεν είναι έχουν τρομακτικές διαφορές μεταξύ τους και το καταλαβαίνεις απευθείας που θα το δεις ή θα το ακουμπήσεις.
Στο NC τα πλαστικά του π.χ. τα άβαφτα αν δεν τα περνάς με σιλικονούχο κάθε 2 μήνες θα τα κλάψεις στα 2-3 χρόνια.
Τα βερνικομένα χάνουν την αρχική τους γυαλάδα πολύ πιο σύντομα από άλλα.

Τα πλαστικά του V100 π.χ. μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση. Γενικά η όλη κατασκευή ήταν τρομερά στιβαρή και με φοβερές λεπτομέρειες.
Λίγο πιο ψηλό να ήταν θα το είχα πάρει.

skritikos
30/03/2023, 11:32
Το πλαστικό που είναι από ανακυκλωμένο με το πλαστικό που δεν είναι έχουν τρομακτικές διαφορές μεταξύ τους και το καταλαβαίνεις απευθείας που θα το δεις ή θα το ακουμπήσεις.
Στο NC τα πλαστικά του π.χ. τα άβαφτα αν δεν τα περνάς με σιλικονούχο κάθε 2 μήνες θα τα κλάψεις στα 2-3 χρόνια.
Τα βερνικομένα χάνουν την αρχική τους γυαλάδα πολύ πιο σύντομα από άλλα.

Τα πλαστικά του V100 π.χ. μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση. Γενικά η όλη κατασκευή ήταν τρομερά στιβαρή και με φοβερές λεπτομέρειες.
Λίγο πιο ψηλό να ήταν θα το είχα πάρει.

Και για τo CB500X το ίδιο λέγανε για τα πλαστικά του γύρω από το τιμόνι αλλά δεν έχω δει κανένα ως τώρα ξεθωριασμένο. Ακόμη κι αυτά του 2013-14.
Το πως αισθανόμαστε ένα υλικό με το τι πραγματικά ιδιότητες δεν συμβαδίζουν πάντα.

ΥΓ. η καθαρή σιλικόνη περισσότερο κακό κάνει παρά καλό, ειδικά όταν ψήνεται στον ήλιο. Υπάρχουν πολύ καλύτερα προϊόντα για άβαφα πλαστικά και λάστιχα.

DoctoR_k6
30/03/2023, 11:34
Τα Πλαστικά της Moto Guzzi V85TT- V100 τα είδα ξανά μόνο στην Ducati Pikes Peak και στην Tour V4.
Και έχω δει/πιάσει/τσεκάρει και συνταξιδέψει με τις περισσότερες ναυαρχίδες από Japan σε αυτού του τύπου μηχανής.
(Africa 1000-1100, Tracer gen 2-3 , Suzuki 1050 )

Μιλάμε για πλαστικά και για μοντέλα μετά του 13-14 έτσι , για τα υπόλοιπα δεν έχω γνώση για να έχω σοβαρή άποψη.
Τα παλιά Ιαπωνικά ήταν άφθαρτα.

Δεν θελω να στο χαλασω αλλα αν πιστευεις οτι ενα Ευρωπαικο που θα κανει την ιδια χρηση με ενα απο τα Γιαπωνεζικα που αναφερες θα ειναι στην ιδια κατασταση μετα απο 7-8-10 χρονια εισαι γελασμενος.
Κ επειδη εισαι κ ψειρας οπως εχεις πει κ δεν αντεχεις τις ''ανωμαλιες'' σου ειχα πει απο την αρχη οτι δεν εισαι για ευρωπαικο που να θελει στοργη κ προδερμ για να μην σκορπισει.
Δικα σου ειναι τα λεφτα κ κανεις οτι θελεις.
Τις γνωμες μας λεμε εδω ολοι κ κανεις δεν θα ''νοιαστει'' αν κανεις την λαθος επιλογη...στην κουβεντα ολοι μαζι στο συνεργειο μονος σου!! :bawl:

CorpseAlive
30/03/2023, 11:38
Δεν θελω να στο χαλασω αλλα αν πιστευεις οτι ενα Ευρωπαικο που θα κανει την ιδια χρηση με ενα απο τα Γιαπωνεζικα που αναφερες θα ειναι στην ιδια κατασταση μετα απο 7-8-10 χρονια εισαι γελασμενος.
Κ επειδη εισαι κ ψειρας οπως εχεις πει κ δεν αντεχεις τις ''ανωμαλιες'' σου ειχα πει απο την αρχη οτι δεν εισαι για ευρωπαικο που να θελει στοργη κ προδερμ για να μην σκορπισει.
Δικα σου ειναι τα λεφτα κ κανεις οτι θελεις.
Τις γνωμες μας λεμε εδω ολοι κ κανεις δεν θα ''νοιαστει'' αν κανεις την λαθος επιλογη...στην κουβεντα ολοι μαζι στο συνεργειο μονος σου!! :bawl:

Καλά προφανώς , εγώ δεν μπήκα στην διαδικασία να μανουριάσω μαζί σου, κουβέντα κάνω και όχι σε επιθετικό ύφος.
Έχω την άποψη μου (που μεταξύ μας δεν έχει ιδιαίτερη αξία όντας μοτοσυκλετιστής για 3 χρόνια) έχεις την δική σου.
Παρατηρήσεις κάνω από αυτά που μπορώ να δω και να αισθανθώ.
Εμπειρική φιλοσοφία 101 :P

DoctoR_k6
30/03/2023, 11:49
Καλά προφανώς , εγώ δεν μπήκα στην διαδικασία να μανουριάσω μαζί σου, κουβέντα κάνω και όχι σε επιθετικό ύφος.
Έχω την άποψη μου (που μεταξύ μας δεν έχει ιδιαίτερη αξία όντας μοτοσυκλετιστής για 3 χρόνια) έχεις την δική σου.
Παρατηρήσεις κάνω από αυτά που μπορώ να δω και να αισθανθώ.
Εμπειρική φιλοσοφία 101 :P

Κανεις δεν μανουριαζει...σιγα μην μανουριαζαμε ετσι κ γι αυτο το λογο.
Καλα κανεις κ εχεις την αποψη σου.
Ο χρονος θα σου δειξει αν επραξες σωστα με οτι κ να κανεις.

sam4g
30/03/2023, 11:50
Άλλο ένα θέμα που θα καταλήξει Japan VS all :bawl:

doctor_john
30/03/2023, 11:53
Παιδια αν είναι "αβαφα" κάποια πλαστικά
με την σιλικόνη διασφαλίζουμε ότι θα είναι αδύνατον να βαφουν..

Και εμένα μου φαίνονται υποδεέστερα αυτά των γιαπωνέζικων. Γενικά θεωρώ πολύ φτηνά τα χρωμματιστα πλαστικά. Σε enduro και adv έχουν λόγο ύπαρξης σε άλλες μοτό μόνο για οικονομία.

Οτιδήποτε αβαφο θεωρώ ότι έχει λιγότερο χρόνο ζωής από κάποιο βαμμένο. Ανάλογα πώς είναι βαμμένο προστατεύεται

runner
30/03/2023, 12:22
Και για τo CB500X το ίδιο λέγανε για τα πλαστικά του γύρω από το τιμόνι αλλά δεν έχω δει κανένα ως τώρα ξεθωριασμένο. Ακόμη κι αυτά του 2013-14.
Το πως αισθανόμαστε ένα υλικό με το τι πραγματικά ιδιότητες δεν συμβαδίζουν πάντα.

ΥΓ. η καθαρή σιλικόνη περισσότερο κακό κάνει παρά καλό, ειδικά όταν ψήνεται στον ήλιο. Υπάρχουν πολύ καλύτερα προϊόντα για άβαφα πλαστικά και λάστιχα.

Οπως ποια ;

CorpseAlive
30/03/2023, 12:26
Και για τo CB500X το ίδιο λέγανε για τα πλαστικά του γύρω από το τιμόνι αλλά δεν έχω δει κανένα ως τώρα ξεθωριασμένο. Ακόμη κι αυτά του 2013-14.
Το πως αισθανόμαστε ένα υλικό με το τι πραγματικά ιδιότητες δεν συμβαδίζουν πάντα.

ΥΓ. η καθαρή σιλικόνη περισσότερο κακό κάνει παρά καλό, ειδικά όταν ψήνεται στον ήλιο. Υπάρχουν πολύ καλύτερα προϊόντα για άβαφα πλαστικά και λάστιχα.

Σιλικονούχο είπα όχι καθαρή σιλικόνη.

skritikos
30/03/2023, 12:43
Οπως ποια ;

ένα καλό παράδειγμα: Koch-Chemie Plast Star

basilis_k6
30/03/2023, 13:41
μπερδεύετε την βαφη με τα πλαστικα. τα παλια ιαπωνικα είχαν, οπως και τα παλια ευρωπαικα, πολύ καλυτερες βαφες. Τα πλαστικά πανω κατω ειναι τα ίδια, μαλλον ειναι καλυτερα τα μοντερνα.

Bowleno
30/03/2023, 15:13
Άλλο ένα θέμα που θα καταλήξει Japan VS all :bawl:

Εν τω μεταξύ, τελικά μάλλον υπάρχει λόγος που κάποιοι τα ευρωπαϊκά τα λένε ευρωΠΕΗκα....:lol:

McGyver
30/03/2023, 16:13
"Πάρτε Honda" μας έλεγαν, "You meet the nicest people on a Honda" μας έλεγαν...

:bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl:

Panos76
30/03/2023, 16:25
"Πάρτε Honda" μας έλεγαν, "You meet the nicest people on a Honda" μας έλεγαν...

:bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl::bawl:

Ε αλήθεια δεν είναι;; :bawl:

karateo
31/03/2023, 18:24
Χωρίς να ξέρω πώς είναι οι αναρτήσεις σου, έχω την εντύπωση ότι το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη συμπεριφορά της μηχανής απ όσο φαντάζεσαι. Έτσι το αισθάνομαι εγώ τουλάχιστον στο Integra. Είναι λες και έχεις ένα μαγνήτη που σε τραβάει προς την άσφαλτο. Το νιώθω έντονα σε στροφές όπου υπάρχουν λακκούβες/σαμαράκια και πιστεύω πως είναι μεγάλο κομμάτι της σταθερότητας και πληροφόρησης που αναφέρεις.

Να το χαίρεσαι το εργαλείο!


Έχω την εντύπωση ότι
ψηλό κέντρο βάρους = μικρότερη κλίση για τα ίδια χιλιόμετρα στη στροφή
χαμηλό κέντρο βάρους = ευκολότερη αλλαγή κλίσης

Το σκεπτικό μου (εκτός της μικρής μου εμπειρίας λόγο της οποίας το σκέφτηκα) είναι ότι στη στροφή στα σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης μαθαίνουμε να βγάζουμε τον κορμό προς το εσωτερικό της στροφής για να μεταφέρουμε το κέντρο βάρους και να πάρουμε λιγότερη κλίση.
Η μηχανή με ψηλό κέντρο βάρους όταν παίρνει κλίση αυτόματα μεταφέρει περισσότερο το κέντρο βάρους (οριζόντια) αφού απέχει περισσότερο απο το έδαφος (κέντρο).