View Full Version : Πρώτη μηχανή για αρχάριο
Καλησπέρα στην παρέα!!
Πρόσφατα απέκτησα απεριόριστο δίπλωμα και ως αρχάριος είμαι στη δύσκολη φάση επιλογής μοτοσυκλέτας.
Εμπειρία δεν έχω καθόλου,15 χρόνια μόνο αυτοκίνητο.Αυτο που θέλω είναι να κινούμαι άνετα και οικονομικά μέσα στην Αθήνα αλλά να μπορώ να βγαίνω και λίγο πιο έξω και γιατί όχι και κάποιο ταξιδάκι.
Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν πολύ τα γυμνά αλλά τα έχω απορρίψει λόγω της ανύπαρκτης ανεμοκαλυψης.
Μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο έχω καταλήξει στο CB500X αν και σε τιμή φεύγει λίγο εκτός budget.(ξεκίνησα απ' το voge 500ds αλλά το απέρριψα λόγω εμφάνισης και "ονόματος" παρότι είναι πιο οικονομικό και πιο "ντυμένο").
Πώς το βλέπετε σαν επιλογή?
Κάποιοι με προβληματίζουν ότι μελλοντικά θα το βαρεθω λόγω δύναμης αλλά πιο δυνατό με φοβίζει για αρχή συν ότι η κατανάλωση θα είναι πιο μεγάλη..
Ξέρω ότι ιδανικό θα ήταν να πάρω ένα μικρό μεταχειρισμενο για πρώτο αλλά δε θέλω να μπω σε διαδικασίες αγοραπωλησίας..
Πολύ καλή επιλογή,αν σου αρέσει προχώρα.
Τα γκάζια είναι σχετικά,για νόμιμες ταχύτητες είναι οκ.
Για τέτοιο στυλ μοτοσυκλέτας με ''γκάζια'' πρέπει να αγοράσεις κάτι με αρκετά περισσότερα κ.ε και χρήματα.
Φυσικά κάποιο 650κε θα είναι πιο ζωηρό στις προσπεράσεις.θα κρατάει πιο άνετα λίγα χλμ/ω παραπάνω πορεία αλλά ως εκεί.
Εγώ θα έβλεπα και το ΚΤΜ 390 adventure ( :rolleyes: )
Μου αρέσει πολύ και το 390 αλλά το άφησα εκτός λόγω του ότι είναι μονοκύλινδρο και λίγο πιο ψηλό.Στο CB πατάω με μισό πέλμα περίπου (1,77) και ήδη με αγχώνει λιγάκι σαν πρωτάρης.
Εναλλακτικά είδα και το tiger 660 σε μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα αλλά φοβάμαι μη μπλέξω συν ότι θα είναι χαλαρά +1l σε κατανάλωση.Αν και λατρεία ο ήχος του τρικύλινδρου..
Ilias_83
23/10/2022, 18:32
Εναλλακτικά είδα και το tiger 660 σε μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα αλλά φοβάμαι μη μπλέξω συν ότι θα είναι χαλαρά +1l σε κατανάλωση.Αν και λατρεία ο ήχος του τρικύλινδρου..
Με Trident 660 σαν πρώτη μηχανή από 1η Δεκέμβρίου, έχω στα πρώτα 11000χλμ μέση κατανάλωση 5l/100km.
Δεν ξέρω τι κατανάλωση έχουν πραγματικά τα άλλα δύο, αλλά σου το γράφω για να έχεις μέτρο σύγκρισης.
Για εμένα όσο και να έκαιγε θα ήταν περισσότερο σε κόστος από το αυτοκίνητό μου (και 3l/100km δηλαδή να ήταν πάλι το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό), αλλά είναι τόσο ευχάριστη η ζωή πάνω στη μηχανή που δεν το σκέφτομαι λεπτό.
Άσε που όσο τελικά χάσεις από χρήμα, θα το κερδίσεις σε χρόνο...
να μπλέξεις με μτχ εννοείς;
Τώρα μεταξύ μας αν μετράς και το 1λ/100χλμ και αγχώνεσαι γενικά κοίτα κάτι μικρότερο.
Αν και γενικά δεν θέλει άγχος, και με τα 300-400ρια δεν θέλει προσοχή νομίζεις;
Και με εκείνα ξεφεύγεις εύκολα και μαζεύεις χλμ ή κάνεις μ@λ@κίες μέσα σε πόλη ή στροφιλίκια σε βουνά και πεδιάδες.
Για τον ήχο του τρυκύλινδρου δεν έχω άποψη,σαν μηχανή ,να σε πω κάτι;
Μακάρι όταν εγώ ήμουν στην φάση της πρώτης ή των πρώτων οχημάτων να υπήρχαν τέτοια οχήματα.
Είναι όλα πιο user friendly ,καλά φρένα,ηλεκτρονικά,rain modes και διάφορα άλλα.
Όρμα στο CBX και καλά να περάσεις ,μια χαρά μηχανή είναι νο στρες!!!
doctoras
23/10/2022, 19:13
η νομοθεσία απο τις λίγες φορές το έχει προβλέψει σωστά. ο αρχάριος στον χώρο με εμπειρία μόνο αυτοκινήτου θα μπορεί να ξεκινήσει οδηγώντας 125cc να μάθει και απο εκεί και μετά αν θέλει να συνεχίσει να πάει γραμμικά για να κατακτάει μία- μια βάση των οδηγικών του ικανοτήτων.
Τι να το κάνεις τα 500cc όταν θα οδηγάς όρθιος σα καδρόνι φοβούμενος τις κλίσεις τις ανηφόρες κατηφόρες κλπ.... όταν θα ανοίξεις το γκάζι νομίζοντας οτι το έχεις πια, και βλέποντας την στροφή μπροστά σου ως μια αναπόφευκτη έξοδο με οτι συνεπάγεται.
Τι να το κάνεις οταν δεν ξέρεις πως φρενάρεις με ασφάλεια πως φρενάρεις σε κατάσταση πανικού, πως φρενάρεις πάνω στην στροφή διορθωτικά κλπ πως θα συμπεριφερθείς όταν κάτσει συνεπιβάτης πίσω αλλάζοντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά...
Αν σνόμπαρες τα 125cc, τα 250cc μαξ θα ήταν το άνω ταβάνι με άμεσα προγραμματισμένα μαθήματα σε εξειδικευμένα σχολεία οδήγησης.
υ.σ. για να αντιληφθείς την δυναμική ενός 500cc 47hp η επιδοση του στα 100χαω είναι 6"
Με Trident 660 σαν πρώτη μηχανή από 1η Δεκέμβρίου, έχω στα πρώτα 11000χλμ μέση κατανάλωση 5l/100km.
Δεν ξέρω τι κατανάλωση έχουν πραγματικά τα άλλα δύο, αλλά σου το γράφω για να έχεις μέτρο σύγκρισης.
Για εμένα όσο και να έκαιγε θα ήταν περισσότερο σε κόστος από το αυτοκίνητό μου (και 3l/100km δηλαδή να ήταν πάλι το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό), αλλά είναι τόσο ευχάριστη η ζωή πάνω στη μηχανή που δεν το σκέφτομαι λεπτό.
Άσε που όσο τελικά χάσεις από χρήμα, θα το κερδίσεις σε χρόνο...
Το 500ρι απ' όσο έχω δει από κατόχους παίζει γύρω στα 3,5-3,8 αν πας ήρεμα.
Το tiger έχει ίδιο μοτέρ με το δικό σου.Και όσο έχω ψάξει παίζει γύρω στα 5 όπως κι εσύ..
να μπλέξεις με μτχ εννοείς;
Τώρα μεταξύ μας αν μετράς και το 1λ/100χλμ και αγχώνεσαι γενικά κοίτα κάτι μικρότερο.
Αν και γενικά δεν θέλει άγχος, και με τα 300-400ρια δεν θέλει προσοχή νομίζεις;
Και με εκείνα ξεφεύγεις εύκολα και μαζεύεις χλμ ή κάνεις μ@λ@κίες μέσα σε πόλη ή στροφιλίκια σε βουνά και πεδιάδες.
Για τον ήχο του τρυκύλινδρου δεν έχω άποψη,σαν μηχανή ,να σε πω κάτι;
Μακάρι όταν εγώ ήμουν στην φάση της πρώτης ή των πρώτων οχημάτων να υπήρχαν τέτοια οχήματα.
Είναι όλα πιο user friendly ,καλά φρένα,ηλεκτρονικά,rain modes και διάφορα άλλα.
Όρμα στο CBX και καλά να περάσεις ,μια χαρά μηχανή είναι νο στρες!!!
Και μεταχειρισμένο αλλά και με triumph που απ' όσο έχω ψάξει δεν έχει κ τους καλύτερους από θέμα σέρβις στην Αθήνα..
η νομοθεσία απο τις λίγες φορές το έχει προβλέψει σωστά. ο αρχάριος στον χώρο με εμπειρία μόνο αυτοκινήτου θα μπορεί να ξεκινήσει οδηγώντας 125cc να μάθει και απο εκεί και μετά αν θέλει να συνεχίσει να πάει γραμμικά για να κατακτάει μία- μια βάση των οδηγικών του ικανοτήτων.
Τι να το κάνεις τα 500cc όταν θα οδηγάς όρθιος σα καδρόνι φοβούμενος τις κλίσεις τις ανηφόρες κατηφόρες κλπ.... όταν θα ανοίξεις το γκάζι νομίζοντας οτι το έχεις πια, και βλέποντας την στροφή μπροστά σου ως μια αναπόφευκτη έξοδο με οτι συνεπάγεται.
Τι να το κάνεις οταν δεν ξέρεις πως φρενάρεις με ασφάλεια πως φρενάρεις σε κατάσταση πανικού, πως φρενάρεις πάνω στην στροφή διορθωτικά κλπ πως θα συμπεριφερθείς όταν κάτσει συνεπιβάτης πίσω αλλάζοντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά...
Αν σνόμπαρες τα 125cc, τα 250cc μαξ θα ήταν το άνω ταβάνι με άμεσα προγραμματισμένα μαθήματα σε εξειδικευμένα σχολεία οδήγησης.
υ.σ. για να αντιληφθείς την δυναμική ενός 500cc 47hp η επιδοση του στα 100χαω είναι 6"
Καλά η νομοθεσία για τα 125 είναι τελείως ανούσια θεωρώ αφού με ουτεκαν εξετάσεις και πρακτικά μαθήματα στα χαρτιά μόνο σου επεκτείνουν το δίπλωμα λες και με 125 δε μπορείς να φας τα μούτρα σου..Αλλά απ' την άλλη σε περιορίζει να μην πάρεις 250 λες και θα είναι η σκοτωστρα..
Κατανοώ απόλυτα ότι το σοφότερο θα ήταν ένα 250 για έστω ενα χρόνο αλλά δεν έχω την υπομονή να μπλέξω με αγγελίες συν τη μεγαλύτερη χασουρα χρημάτων σε βάθος χρόνου.Καινουριο δεν το σκέφτομαι καν σε αυτά κυβικά γιατί είναι αστεία τα ποσά..
Έχω δει τι επιτάχυνση έχει ακόμα κ το 500ρι και παρότι παρόμοια έχω κ στο αμάξι η αίσθηση εκεί με όσο έχω καβαλήσει είναι x3
Όπως και να έχει δε θέλω κάτι ούτε για να τρέχω ούτε για να κάνω κανιβαλισμους.Αποφασισα να μπω στο χώρο έστω και αργά για λόγους ευκολίας αλλά και για την αίσθηση ελευθερίας που δίνει μια βόλτα στη φύση με τη μηχανή.
Απλά κάποιοι γνωστοί με προτρέπουν να μην δώσω τόσα χρήματα για κάτι τόσο "αργό" γιατί θα το μετανιώσω σύντομα για αυτό και προβληματίζομαι..
*Τα μαθήματα σίγουρα είναι στα άμεσα σχέδια εφόσον αποκτήσω δίτροχο.
Αν φθάνεις το CB500X, πάρε το. Εναλλακτικά, μεταχειρισμένο NC700/750X. Το 500άρι είναι πολύ καλό για χρήση πόλης, ευέλικτο, ελαφρύ και αρκετά καλό σε ταξίδια. Το 700/750άρι πολύ πιο ποιοτικό, οικονομικό σε κατανάλωση, καλύτερο σε ταξίδια, αλλά σαν αρχάριο θα προβληματίσουν στην αρχή το βάρος και οι διαστάσεις του, σε σημείο να έχεις μικρότερη ενεργητική ασφάλεια σε σχέση με το 500άρι. Δεν θα χρειάζεσαι όμως αλλαγή για χρόνια, αν πάρεις το μεγαλύτερο.
doctoras
23/10/2022, 20:22
οκ δικό σου καρπούζι δικό σου μαχαίρι εμείς λέμε την αποψη μας μιας και την ζήτησες
να προσέχεις τους συμβουλάτορες σου να φιλτράρεις τις απόψεις σχετικά με το τι είναι καλύτερο για εσένα
η ασφάλεια η ομαλή εισαγωγή και η εκπαίδευση είναι μακράν καλύτερη μέθοδος στο να μάθεις ταχύτερα και να απολαύσεις τον μοτοσυκλετισμό
οκ δικό σου καρπούζι δικό σου μαχαίρι εμείς λέμε την αποψη μας μιας και την ζήτησες
να προσέχεις τους συμβουλάτορες σου να φιλτράρεις τις απόψεις σχετικά με το τι είναι καλύτερο για εσένα
η ασφάλεια η ομαλή εισαγωγή και η εκπαίδευση είναι μακράν καλύτερη μέθοδος στο να μάθεις ταχύτερα και να απολαύσεις τον μοτοσυκλετισμό
+300....
@ReaperX έχε τα καλά στο πίσω μέρος του μυαλού σου, αυτά τα λόγια.
Οδηγώ μηχανή κάπου 40 χρόνια, είχα και παπάκια και 250αρια και 500, 600, 1000.... τώρα έχω ένα μονοκύλινδρο 300αράκι. Γυμνό κιόλας. Γιατί; διότι απλά δεν χρειάζεται μεγαλύτερο και κάνω αυτά ακριβώς που περιγράφεις......:wave2:
Αν φθάνεις το CB500X, πάρε το. Εναλλακτικά, μεταχειρισμένο NC700/750X. Το 500άρι είναι πολύ καλό για χρήση πόλης, ευέλικτο, ελαφρύ και αρκετά καλό σε ταξίδια. Το 700/750άρι πολύ πιο ποιοτικό, οικονομικό σε κατανάλωση, καλύτερο σε ταξίδια, αλλά σαν αρχάριο θα προβληματίσουν στην αρχή το βάρος και οι διαστάσεις του, σε σημείο να έχεις μικρότερη ενεργητική ασφάλεια σε σχέση με το 500άρι. Δεν θα χρειάζεσαι όμως αλλαγή για χρόνια, αν πάρεις το μεγαλύτερο.
Η αλήθεια είναι ότι εμφανισιακά δε μου πολυαρεσει το NC και λίγο που έχω ανέβει όντως μου φάνηκε πολύ πιο ζορικο απ' το CB σε όγκο/βάρος.
οκ δικό σου καρπούζι δικό σου μαχαίρι εμείς λέμε την αποψη μας μιας και την ζήτησες
να προσέχεις τους συμβουλάτορες σου να φιλτράρεις τις απόψεις σχετικά με το τι είναι καλύτερο για εσένα
η ασφάλεια η ομαλή εισαγωγή και η εκπαίδευση είναι μακράν καλύτερη μέθοδος στο να μάθεις ταχύτερα και να απολαύσεις τον μοτοσυκλετισμό
Ναι εννοείται και το εκτιμώ όπως και λαμβάνω υπόψιν όλες τις απόψεις ειδικά από άτομα που είναι χρόνια στο χώρο γι'αυτό και γράφτηκα εδώ.
Ναι εννοείται και το εκτιμώ όπως και λαμβάνω υπόψιν όλες τις απόψεις ειδικά από άτομα που είναι χρόνια στο χώρο γι'αυτό και γράφτηκα εδώ.
Μόλις κέρδισες πόντους εκτίμησης :beer:
Ναι εννοείται και το εκτιμώ όπως και λαμβάνω υπόψιν όλες τις απόψεις ειδικά από άτομα που είναι χρόνια στο χώρο γι'αυτό και γράφτηκα εδώ.
Καλα αυτο μην το δενεις και κομπο
Το οτι καποιος ειναι χρονια στον χωρο δεν λεει απολυτως τπτ
Εχουμε δει/διαβασει απειρα μαργαριταρια απο "παλιους" και "γνωστες"
Καλα αυτο μην το δενεις και κομπο
Το οτι καποιος ειναι χρονια στον χωρο δεν λεει απολυτως τπτ
Εχουμε δει/διαβασει απειρα μαργαριταρια απο "παλιους" και "γνωστες"
Αν μείνει, θα μάθει να τα ξεχωρίζει....
Με Trident 660 σαν πρώτη μηχανή από 1η Δεκέμβρίου, έχω στα πρώτα 11000χλμ μέση κατανάλωση 5l/100km.
Δεν ξέρω τι κατανάλωση έχουν πραγματικά τα άλλα δύο, αλλά σου το γράφω για να έχεις μέτρο σύγκρισης.
Για εμένα όσο και να έκαιγε θα ήταν περισσότερο σε κόστος από το αυτοκίνητό μου (και 3l/100km δηλαδή να ήταν πάλι το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό), αλλά είναι τόσο ευχάριστη η ζωή πάνω στη μηχανή που δεν το σκέφτομαι λεπτό.
Άσε που όσο τελικά χάσεις από χρήμα, θα το κερδίσεις σε χρόνο...
Με το συμπάθειο...τι αμάξι είναι και καίει κάτω από 3λ/100;
Για εμένα τα ιδανικά entry level μηχανάκια ήταν ανάκαθεν crf, klx και γενικά μικρά ονοφάκια 250άρια.
Δεν ξέρω αν τα βρίσκω μόνο εγώ τόσο απολαυστικά, μαλακά, εύκολα, ελαφριά, κλπ.
Τα τέλεια σχολεία με διττή χρήση.
Αν θέλεις σώνει και ντε να ξεκινήσεις με μεγάλο, καινούριο και οικονομικό, μπορείς να κοιτάξεις κάποιο από τα μεγάλα της Μπενέλλι, της Voge, CF moto, Daytona Maverick, κλπ.
CorpseAlive
24/10/2022, 11:17
Με το συμπάθειο...τι αμάξι είναι και καίει κάτω από 3λ/100;
Λογικα το παίρνει στις κατηφόρες και μετά γυρίζει με τα μέσα.
Θεωρητικά, τα υβριδικά (γιάρις κλπ) κάπου εκεί παίζουν στα 3,5 lt.
masterone
24/10/2022, 12:15
Θεωρητικά, τα υβριδικά (γιάρις κλπ) κάπου εκεί παίζουν στα 3,5 lt.
Απο φιλο με fiesta 1.0 125hp mild hybrid δλδ ηπιο υβριδικό όταν το παει με 80 καιει 3.2λ/100 . Εθνικη με καλες ταχυτητες ταξιδιου 140-150 δεν ξεπερναει ποτε τα 6λ/100
μπορει να εχει και lng αμαξακι που ειναι πολυ οικονομικο
μπορει να εχει και lng αμαξακι που ειναι πολυ οικονομικο
Απλά δεν συνάδει η κατανάλωση αυτή με το παρακάτω
Έχω δει τι επιτάχυνση έχει ακόμα κ το 500ρι και παρότι παρόμοια έχω κ στο αμάξι η αίσθηση εκεί με όσο έχω καβαλήσει είναι x3
Θα περιμένουμε τον φίλο να μας λυθεί η απορία :D
Απο φιλο με fiesta 1.0 125hp mild hybrid δλδ ηπιο υβριδικό όταν το παει με 80 καιει 3.2λ/100 . Εθνικη με καλες ταχυτητες ταξιδιου 140-150 δεν ξεπερναει ποτε τα 6λ/100
Καταλαβαίνεις ότι είναι παράνομες αυτές οι ταχύτητες, έτσι;:D
:lol:
masterone
24/10/2022, 12:47
Καταλαβαίνεις ότι είναι παράνομες αυτές οι ταχύτητες, έτσι;:D
:lol:
Αμα κλεβει και λιγο το κοντερ και βάλεις και την αποκλιση που σ επιτρέπει ενα ποσοστο να εισαι πανω απο το οριο που στην εθνικη ειναι γυρω στα 130χλμ κομπλε είναι
Απο φιλο με fiesta 1.0 125hp mild hybrid δλδ ηπιο υβριδικό όταν το παει με 80 καιει 3.2λ/100 . Εθνικη με καλες ταχυτητες ταξιδιου 140-150 δεν ξεπερναει ποτε τα 6λ/100
Στο δικό μου το puma (ίδιο κινητήρα) κάτω από 6,4 δεν εχω δει.
motojojo
24/10/2022, 14:03
Στιγμιαια θα εννοει, σε ισαδι χωρις ανεμο! :lol:
Στο δικό μου το puma (ίδιο κινητήρα) κάτω από 6,4 δεν εχω δει.
Εμ ήθελες suv εσύ :-)
CorpseAlive
24/10/2022, 17:04
Αν πας σε κούτα νομίζω το CB500 του 22 είναι ταμαμ.
Αν και για μένα , επειδή δεν έχεις ακόμα εμπειρία ούτε ξέρεις και ούτε θα μπορούσες να ξέρεις τι θες, καλύτερα σε μεταχειρισμένο (αφού το ελεγξεις διεξοδικά ) για να μην χάσεις πολλά σε πιθανή μεταπώληση.
Τουλάχιστον εγώ το σκέφτηκα.
Ilias_83
24/10/2022, 17:21
Με το συμπάθειο...τι αμάξι είναι και καίει κάτω από 3λ/100;
Είναι ένα VW ecoup! που καίει εργοστασιακά CNG. Όταν αυτό τελειώσει έχει ένα ρεζερβουάρ 10 λίτρα βενζίνη για να μην ξεμείνεις.
Σε κάθε περίπτωση στο αέριο δεν μετράω σε λίτρα, αλλά σε κιλά. ;)
Από όταν το πήρα έχει 70000χλμ μόνο πόλη με γενική μέση κατανάλωση 3,7kg/100km.
Αυτή τη στιγμή το CNG κοστίζει 1,3€/kg, οπότε πάμε στα 4,81€/100km.
Αν υπολογίσουμε πως από τις φθηνότερες βενζίνες που βρίσκεις στην Αττική σήμερα είναι στο 1,85€/l για να κάψεις τα ίδια χρήματα πρέπει να έχεις μέση κατανάλωση 2.6l/100km.
Και για να το κάνω ακόμα πιο προκλητικό το CNG είχε σταθερά για 3 χρόνια τιμή 0.834€/kg και αυξήθηκε μόλις πριν κάτι μήνες ραγδαία.
Συνεπώς για 3 χρόνια έκαιγα 3.1€/100km που σημαίνει πως δεν υπήρχε πιθανότατα ούτε παπί πιο οικονομικό.
Sorry για το Off Topic στο θέμα του παιδιού, αλλά στάθηκαν πολλοί, οπότε έπρεπε να απαντήσω.
motojojo
24/10/2022, 18:10
Εντάξει παιδιά νομιζω μας κατουρησε ολους τώρα! :bawl:
Φίλος με panda cng που το έχει σαν δευτερο, σκεφτόταν κάποτε να δώσει το πρώτο (λεον) και να πάρει κι άλλο πάντα! Πρόσφατα μου έλεγε ότι καιει 3-4 ευρώ βενζίνη το μήνα.
... Πρόσφατα μου έλεγε ότι καιει 3-4 ευρώ βενζίνη το μήνα.
Έχουμε ακούσει για μονάδα μέτρησης κατανάλωσης σε παπί τα 5€/εβδομάδα, αλλά τώρα ανέβηκε ο πήχης με τα 4€/μήνα σε αμάξι.
Έχει πλάκα να το λέμε σαν δόση υπερβολής, αλλά πραγματικά δεν βγαίνει άκρη με τέτοια μονάδα μέτρησης. Εδώ με την καθιερωμένη L/100 km και έχουμε θέμα να συνεννοηθούμε, διότι άλλος το πάει τάφο κι άλλος επιτάφιο.
motojojo
24/10/2022, 18:32
Έχουμε ακούσει για μονάδα μέτρησης κατανάλωσης σε παπί τα 5€/εβδομάδα, αλλά τώρα ανέβηκε ο πήχης με τα 4€/μήνα σε αμάξι.
Έχει πλάκα να το λέμε σαν δόση υπερβολής, αλλά πραγματικά δεν βγαίνει άκρη με τέτοια μονάδα μέτρησης. Εδώ με την καθιερωμένη L/100 km και έχουμε θέμα να συνεννοηθούμε, διότι άλλος το πάει τάφος κι άλλος επιτάφιος.
Το cng καιει βενζίνη κατά την εκκίνηση και μετά γυρνάει στο αέριο.
Τα 3-4 ευρώ που είπα είναι η βενζίνη (με τωρινές τιμές) που καιει κατά την εκκίνηση του κινητήρα και για κανα λεπτό το πολύ μέχρι να γυρίσει στο αέριο.
Μέσα στο λεπτό αυτό ίσα που προλαβαίνεις να βάλεις τη ζώνη σου, όχι να κινηθείς για να βγάλεις μέτρηση σε lt/100.
Ilias_83
24/10/2022, 20:16
Έχει πλάκα να το λέμε σαν δόση υπερβολής, αλλά πραγματικά δεν βγαίνει άκρη με τέτοια μονάδα μέτρησης. Εδώ με την καθιερωμένη L/100 km και έχουμε θέμα να συνεννοηθούμε, διότι άλλος το πάει τάφο κι άλλος επιτάφιο.
Θα συμφωνήσω ως προς την προσέγγιση. Ακόμα και εντός πόλης που θεωρητικά η κίνηση είναι ίδια για όλους, άλλος είναι νευρικός γκάζι φρένο και άλλος οδηγεί σαν ταξιτζής.
Έχοντας πάντως πλέον οχήματα που καίνε Βενζίνη, Πετρέλαιο, Ρεύμα, CNG και LPG η σύγκριση είναι ακόμα πιο δύσκολη. 1 λίτρο πετρέλαιο, βενζίνης και υγραερίου δεν έχουν την ίδια θερμική απόδοση, οπότε δεν λέει τίποτα το να πει κάποιος το πετρέλαιο μου καίει τόσο ενώ η βενζίνη τόσο, το αέριο τόσο. Είναι σαν να συγκρίνει τις θερμίδες σε ένα μαγιονέζα, ένα κιλό μοσχάρι και ένα κιλό μπανάνες.
Προτιμώ το €/100km χρησιμοποιώντας την μέση ή κατώτερη τιμή καυσίμου στην περιοχή μου.
Το cng καιει βενζίνη κατά την εκκίνηση και μετά γυρνάει στο αέριο.
Το έχω ακούσει από πολλούς ιδιοκτήτες Fiat αυτό.
Ο τρόπος λειτουργίας στο δικό μου είναι εντελώς διαφορετικός. Λειτουργεί με βάση το CNG σαν καύσιμο και καταλαβαίνω πως ψεκάζει στιγμιαία βενζίνη επειδή ακούω έναν διακόπτη να ανοίγει και να κλείνει. Αλλά αυτό γίνεται αρκετά σπάνια. Χαρακτηριστικό δείγμα του γεγονότος πως δεν χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου βενζίνη είναι πως μπορείς να κινείσαι μήνες με CNG χωρίς να γυρίσει σε βενζίνη το αυτοκίνητο (το βλέπεις πότε γυρνάει) και αν πας σε πρατήριο να μην καταφέρεις να βάλεις ούτε λίτρο.
Δεύτερος τρόπος να κάνεις τον ίδιο έλεγχο είναι μέσω της εφαρμογής της VW (σου δίνουν οι ίδιο BT adapter που διαβάζει από την OBD) όπου και σου γράφει το πόσο καύσιμο έχεις στο αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή. (Λογικό όταν σου δίνει 10 λίτρα ρεζερβουάρ)
mangelasakis
25/10/2022, 00:07
Θα συμφωνήσω ως προς την προσέγγιση. Ακόμα και εντός πόλης που θεωρητικά η κίνηση είναι ίδια για όλους, άλλος είναι νευρικός γκάζι φρένο και άλλος οδηγεί σαν ταξιτζής.
Έχοντας πάντως πλέον οχήματα που καίνε Βενζίνη, Πετρέλαιο, Ρεύμα, CNG και LPG η σύγκριση είναι ακόμα πιο δύσκολη. 1 λίτρο πετρέλαιο, βενζίνης και υγραερίου δεν έχουν την ίδια θερμική απόδοση, οπότε δεν λέει τίποτα το να πει κάποιος το πετρέλαιο μου καίει τόσο ενώ η βενζίνη τόσο, το αέριο τόσο. Είναι σαν να συγκρίνει τις θερμίδες σε ένα μαγιονέζα, ένα κιλό μοσχάρι και ένα κιλό μπανάνες.
Προτιμώ το €/100km χρησιμοποιώντας την μέση ή κατώτερη τιμή καυσίμου στην περιοχή μου.
Το έχω ακούσει από πολλούς ιδιοκτήτες Fiat αυτό.
Ο τρόπος λειτουργίας στο δικό μου είναι εντελώς διαφορετικός. Λειτουργεί με βάση το CNG σαν καύσιμο και καταλαβαίνω πως ψεκάζει στιγμιαία βενζίνη επειδή ακούω έναν διακόπτη να ανοίγει και να κλείνει. Αλλά αυτό γίνεται αρκετά σπάνια. Χαρακτηριστικό δείγμα του γεγονότος πως δεν χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου βενζίνη είναι πως μπορείς να κινείσαι μήνες με CNG χωρίς να γυρίσει σε βενζίνη το αυτοκίνητο (το βλέπεις πότε γυρνάει) και αν πας σε πρατήριο να μην καταφέρεις να βάλεις ούτε λίτρο.
Δεύτερος τρόπος να κάνεις τον ίδιο έλεγχο είναι μέσω της εφαρμογής της VW (σου δίνουν οι ίδιο BT adapter που διαβάζει από την OBD) όπου και σου γράφει το πόσο καύσιμο έχεις στο αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή. (Λογικό όταν σου δίνει 10 λίτρα ρεζερβουάρ)
Φίλε μου συγκρίνεις δύο εντελώς διαφορετικους τύπους οχημάτων. Δεν είναι μόνο η κατανάλωση το ζητούμενο. Εμένα και 0 ευρώ να καιει το αυτοκίνητο αναγκάζομαι και δίνω 5 ευρώ πάρκινγκ οποτε παίρνω το αυτοκίνητο στην εργασία μου επειδή δεν βρίσκω να παρκάρω. Οπότε και 10 l/100km να καίει η μοτοσυκλέτα και με την βενιζη στα 2 ευρώ και πάλι με συμφέρει γιατί δεν κάνω πανω από 100 χλμ την βδομάδα για την δουλειά οπότε με 20 ευρώ την βγάζω την βδομάδα ενώ με το αυτοκίνητο θέλω μόνο 25 ευρώ στο παρκινγκ. Συν ότι κερδίζω κάποιο χρόνο από την ζωή μου λόγο κίνησης που αυτό είναι ανεκτίμητο ειδικά όταν βλέπεις τα παιδιά σου μόνο 2-3 ώρες την μέρα λόγο δουλειάς και ωραρίων.Οπότε δεν συμφέρει πάντα και όλους το αυτοκίνητο ακόμη και αν καίει τόσο λίγο όσο το δικό σου. Επίσης πόσο ήταν το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου και πόσο της μηχανής και πότε θα κάνεις τα παραπάνω χρήματα του αυτοκινήτου απόσβεση; Επίσης αν συγκρίνεις με ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα τοτε γιατί δεν συγκρίνεις και με την πιο οικονομική μοτοσυκλέτα όπως πχ με ένα ηλεκτρικο σκούτερ που δεν καιει σχεδόν τίποτα. Αυτές οι συγκρίσεις είναι εντελώς ανούσιες.
DoctoR_k6
25/10/2022, 08:40
Αξια ανεκτιμητη να εισαι κολλημενος στην κινηση κ να τραβας τα βυζια σου...αλλα να καις λιγο εως καθολου.
Ilias_83
25/10/2022, 09:55
Καλημέρα @mangelasakis και @DoctoR_k6.
Θα ήθελα να παραθέσω το πρώτο μου post σε αυτό το topic:
Με Trident 660 σαν πρώτη μηχανή από 1η Δεκέμβρίου, έχω στα πρώτα 11000χλμ μέση κατανάλωση 5l/100km.
Δεν ξέρω τι κατανάλωση έχουν πραγματικά τα άλλα δύο, αλλά σου το γράφω για να έχεις μέτρο σύγκρισης.
Για εμένα όσο και να έκαιγε θα ήταν περισσότερο σε κόστος από το αυτοκίνητό μου (και 3l/100km δηλαδή να ήταν πάλι το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό), αλλά είναι τόσο ευχάριστη η ζωή πάνω στη μηχανή που δεν το σκέφτομαι λεπτό.
Άσε που όσο τελικά χάσεις από χρήμα, θα το κερδίσεις σε χρόνο...
Νομίζω πως και οι δύο δεν μπήκατε ποτέ στην διαδικασία να διαβάσετε τι πραγματικά ξεκίνησα να γράφω και με αδικήσατε αρκετά θεωρώ.
Από εκεί και πέρα λοιπόν για να μπω στη διαδικασία να απαντήσω σε αυτά στα οποία αναρωτιέσαι @mangelasakis όλα είναι πολύ σχετικά και ο κάθε άνθρωπος θα βρει 100 λόγους στα στηρίξει τις επιλογές του.
Στην δική μου περίπτωση λοιπόν:
Το αυτοκίνητο μου κόστισε 13000€ καινούργιο το 2018 (πούλησα μια Alfa Romeo Giulietta τότε και το πήρα και μέχρι τώρα η διαφορά στα καύσιμα βάση των καταναλώσεων που είχα με το δικό μου πόδι στο γκάζι μου έχουν εξοικονομήσει 9000€). Η μηχανή μου κόστισε το Δεκέμβριο το 2021 8500€ και έχω δώσει άλλα 3500€ σε εξοπλισμό, συνεπώς 12000€ για την μηχανή ως τώρα.
Πάρκινγκ έχω στο σπίτι και στη βασική μου δουλειά και κάνω καθημερινά 40km. Με τη μηχανή γλυτώνω περίπου ένα 10λεπτο πήγαινε και άλλο τόσο έλα καθώς δεν ρισκάρω με σφήνες και προσπαθώ να έχω υπομονή (όπως και στο αυτοκίνητο) Στην δεύτερη δουλειά μου δεν έχω πάρκινγκ και μετακινούμε αρκετά περισσότερο, οπότε εκεί γλιτώνω αρκετό χρόνο (σίγουρα όχι απαγορευτικά πολύ και άλλωστε επειδή δουλεύω βάση ραντεβού και έχω στάνταρ πρόγραμμα τα 10 λεπτά που θα γλυτώσω με τη μηχανή θα είναι χρόνος που θα κάτσω να πιω ένα καφέ, δεν είναι πως θα σχολάσω νωρίτερα)
Συνεπώς για εμένα η μηχανή, κοστίζει περισσότερο και δεν μου γλιτώνει πρακτικά πολύ χρόνο.
Ωστόσο από το Δεκέμβριο που έχω αγοράσει τη μηχανή έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο 4-5 φορές. Ακόμα και διακοπές που πήγαμε και έπρεπε να κουβαλήσουμε πράγματα, έδωσα το αυτοκίνητο στη γυναίκα μου και πήγα με τη μηχανή. Η μηχανή βοηθά τη ψυχική μου υγεία και σταθερότητα σε καθημερινή βάση. Σε μια τόσο πιεσμένη καθημερινότητα, η ώρα που ανεβαίνω πάνω, είναι η ώρα που θα αποσυμφωρήσω την πίεση και το άγχος που μπορεί να έχω συγκεντρώσει μέσα στην ημέρα και είναι η ώρα που θα ζω για εμένα.
Και για αυτούς τους λόγους έγραψα στο φίλο που ψάχνει πιο πάνω για καταναλώσεις να μην το σκέφτεται καθόλου.
Η πρώτη φορά που είπα πως θέλω μηχανή ήταν το 2004 ή το 2005, αγόρασα τέλος του 2021 και το σκεφτόμουν όλα αυτά τα χρόνια.
Πλέον απορώ πως ήταν η ζωή μου λιγότερο από ένα χρόνο πριν και γιατί περίμενα/φοβόμουν τόσο.
Αυτά σε εντελώς φιλικό ύφος, απλά για να λυθεί η όποια παρανόηση...:)
Ποτέ δεν κατάλαβα την άποψη του στυλ "θα το βαρεθείς γρήγορα"...σε έναν νέο οδήγο.
Δηλαδή όλοι ξεκίνησαν με 1000cc και 100+ άλογα;
Και αν ναι, πόσοι από αυτούς να οδηγούν ακόμα;
Φίλε ReaperΧ πολύ ωραίο το cb, άνετο, οικονομικό, 48 αλογάκια επαρκέστατα για να κάνεις ότι ζητάς αλλά και να μάθεις να τα αξιοποιείς σωστά! Δεν είναι τυχαίο που το προτιμούν τόσοι αναβάτες.
Σε 3-4 ή 54 χρόνια να είσαι καλά εσύ και θα πας και στο επόμενο και στο μεθεπόμενο!
Το 390 το κτμ όπως ειπώθηκε πιο πάνω φοβερό. νομίζω αξίζει να του ρίξεις μια ματιά (γιατί όχι και μεταχειρισμένο)
Το bmw το 310 επίσης πολύ ενδιαφέρον (34hp!)
(φτου φτου φτου απεταξάμην τη Χόντα, θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου)
Augotaraxos
25/10/2022, 22:00
Ταπεινή μου άποψη ως νέος και εγώ στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, αν αποφασίσεις να μην πας για κούτα, είναι να προσανατολιστείς σε ένα μεταχειρισμένο που να έχει συντηρηθεί κάπως καλά. Στη θέση σου, ως εντελώς πρωτάρης σε δύο τροχούς, θα κοίταζα πρώτα ένα κάπου στα 250cc ώστε να σε πηγαίνει και λίγο άνετα κανένα μικρό ταξιδάκι. Δεν θες πολλά πράγματα, να έχει έναν αξιόπιστο κινητήρα, όχι πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, και να έχει ABS. Επίσης μην ξεχνάς και το κόστος του αρχικού εξοπλισμού (κλειδαριές, κουκούλα, συναγερμοί, μπουφάν, γάντια, μπότες, κράνος, καθαριστικά, λιπαντικά και ίσως λάστιχα) ότι φτάνει άνετα χιλιάρικο αν επιλέξεις αξιόπιστα πράγματα. Ότι και να επιλέξεις πάντως στην τελική, το σίγουρο είναι ότι σαν νέος οδηγός θα πηγαίνεις προσεκτικά. Το στοίχημα είναι να συνεχίσεις προσεκτικά και να μην υπερεκτιμάς τις δυνατότητές σου. Στην τελική ο αναβάτης κάνει το μηχανάκι, όχι το μηχανάκι τον αναβάτη. Υπάρχουν άτομα που κάνουν ταξίδια χιλιάδων χιλιομέτρων με μηχανές 125cc και άτομα που έχουν μηχανές 1000cc για commuter. Το Honda που σκέφτεσαι είναι εξαιρετική επιλογή και το προτείνει όλος ο ντουνιάς για all around bike που κάνει και για αρχάριους. Θα σου έλεγα ότι επειδή δεν έχεις εμπειρία ούτε από σκούτερ ή παπιά, θα ήταν προτιμότερο να πάρεις κάτι μικρότερο και πιο οικονομικό, να δεις αν όντως σου αρέσει να οδηγείς μοτοσυκλέτα, και μετά πήγαινε για ότι τραβάει η ψυχή σου. Παρόλα αυτά, αν δεις ότι δε σου αρέσει, δεν θα έχεις και θέμα να πουλήσεις το Honda με ελάχιστη χασούρα. Οπότε αν πας για κούτα, ΜΟΝΟ ΧΟΝΔΑ :)
Έχουμε ακούσει για μονάδα μέτρησης κατανάλωσης σε παπί τα 5€/εβδομάδα, αλλά τώρα ανέβηκε ο πήχης με τα 4€/μήνα σε αμάξι.
Με "τρελαίνει" όταν ακούω αυτή τη "μονάδα μετρήσης". Δηλ καλύτερα πες ρε αδερφε, δεν ξέρω-δεν απαντώ, παρά αυτό.
ferminpit
30/10/2022, 00:58
Πριν αγοράσεις test ride ΌΛΑ όσα σε ενδιαφέρουν.
Και κάποια λίγα σχόλια από έναν άσχετο.
Ξεχνάς την αίσθηση ελευθερίας. Κράνος μπουφάν με προστασία ακόμα και το χειμώνα, χωρίς να ακουμπήσεις καλοκαίρι, και νιώθεις σα σαρδέλα σε κονσέρβα.
Η επιτάχυνση της μηχανής από στάση δεν έχει καμιά σχέση με το αυτοκίνητο.
Το cb500x του 19 που έχω εγώ, μια χαρά με καλύπτει σε Αττική οδό, ποτάμι κτλ. Του λείπει λίγη ροπή και φρένα, άλλα όχι κάτι τραγικό, χώρια που του 21 έχει διπλά δισκόφρενα. Είναι πάντως τρομερά μανιτζέβελο, έχουμε το ίδιο ύψος . Προτίμησε μεταχειρισμένο για να γλυτώσεις απο μεταπώληση και κάγκελα, top case... αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα καταλήξεις με χρεπι. Αν δεν έχεις άνθρωπο πραγματικά εμπιστοσύνης να το δει, τότε καινούργιο.
Augotaraxos
31/10/2022, 13:15
Πριν αγοράσεις test ride ΌΛΑ όσα σε ενδιαφέρουν.
Και κάποια λίγα σχόλια από έναν άσχετο.
Ξεχνάς την αίσθηση ελευθερίας. Κράνος μπουφάν με προστασία ακόμα και το χειμώνα, χωρίς να ακουμπήσεις καλοκαίρι, και νιώθεις σα σαρδέλα σε κονσέρβα.
Η επιτάχυνση της μηχανής από στάση δεν έχει καμιά σχέση με το αυτοκίνητο.
Το cb500x του 19 που έχω εγώ, μια χαρά με καλύπτει σε Αττική οδό, ποτάμι κτλ. Του λείπει λίγη ροπή και φρένα, άλλα όχι κάτι τραγικό, χώρια που του 21 έχει διπλά δισκόφρενα. Είναι πάντως τρομερά μανιτζέβελο, έχουμε το ίδιο ύψος . Προτίμησε μεταχειρισμένο για να γλυτώσεις απο μεταπώληση και κάγκελα, top case... αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα καταλήξεις με χρεπι. Αν δεν έχεις άνθρωπο πραγματικά εμπιστοσύνης να το δει, τότε καινούργιο.
Βασικά υπάρχει μεγάλος προβληματισμός για το test ride από αρχάριους που είναι άσχετοι με το συμπλέκτη και τις δύο ρόδες, ακόμα και μετά το πέρας των μαθημάτων. Π.χ. επειδή εγώ βρέθηκα σε αυτή τη θέση, δεν εμπιστευόμουν τον εαυτό μου να πάρω το μηχανάκι κάποιου άλλου για τεστάρισμα, για καινούργιο δεν το συζητάω. Οπότε καταλαβαίνω και τους νέους που φοβούνται το test ride, αλλά δυστυχώς στις εποχές που ζούμε, ειδικά το μεταχειρισμένο θέλει να έχεις άνθρωπο με γνώσεις που να τον εμπιστεύεσαι και να το περάσεις από κόσκινο.
Η αλήθεια είναι ότι σαν άπειρος που είμαι με αγχώνει και εμένα το test ride.Άλλωστε περα από την θέση οδήγησης τι άλλο να δω..ούτε να το πιέσω μπορώ ούτε έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης..
Μεταχειρισμένο ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο το έχω απορρίψει.Η διαφορά από το καινούριο είναι μαξ 1500€ και μιλάμε για παλαιότερα μοντέλα που υστερούν σε αναρτήσεις και φρένα συν την όλη ταλαιπωρία οπότε δε νομίζω πως αξίζει.
Ilias_83
01/11/2022, 09:28
Η αλήθεια είναι ότι σαν άπειρος που είμαι με αγχώνει και εμένα το test ride.Άλλωστε περα από την θέση οδήγησης τι άλλο να δω..ούτε να το πιέσω μπορώ ούτε έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης..
Μην το σκέφτεσαι έτσι. Και εγώ αγχωνόμουν πάρα πολύ έχοντας μόλις 7 ώρες σε δίκυκλο μέσα στο πάρκιγκ του πάρκου Τρίτση.
Με πίεσε ο πωλητής της Triumph να οδηγήσω τα μηχανάκια που με ενδιαφέρουν και τελικά είχε δίκιο.
Οδήγησέ τα και ό,τι καταλάβεις.
Αν δεν οδηγούσα και τα 3 μηχανάκια θα είχα καταλήξει με το CB650R, αλλά τελικά το Trident πέρα από το γεγονός πως στα μάτια μου από κοντά ήταν πιο όμορφο, είχε καλύτερο ήχο στις στροφές που το οδηγούσα και το βασικότερο ήταν πολύ πιο εύκολο να το χειριστώ λόγο του τρόπου λειτουργίας του τρικύλινδου.
Αν με ρωτάς και τώρα μετά από 11000χλμ ακόμα μαθαίνω και ακόμα δεν μπορώ να αντιληφθώ πολλά πράγματα που άλλοι αναβάτες καταλαβαίνουν απευθείας.
Ωστόσο όταν ανέβηκα πάνω σε 3 διαφορετικά μηχανάκια, ήμουν σε θέση με την μηδενική μου εμπειρία να καταλάβω κάτι ώστε να μπορέσω να αποφασίσω.
Και αυτή μου την απόφαση δεν την έχω μετανιώσει ούτε λεπτό.
ferminpit
05/11/2022, 09:06
Το καταλαβαίνω το άγχος αλλά η μηχανή δεν είναι σουβλάκι που αν δε σου αρέσει το δίνεις σε ένα αδέσποτο. Κοστίζει σε χρήμα η λάθος επιλογή και κυρίως είναι επικίνδυνη. Σίγουρα προβλήματα όπως λίγο παραπάνω ύψος η ένας λίγο βαρύς συμπλέκτης, σε μια εβδομάδα θα τα ξεπεράσεις αλλά αν σου φαίνεται μη διαχειρίσιμη πως θα την πας από τον έμπορο σπίτι σου; Και το μακραν σημαντικότερο είναι ότι θα συγκρίνεις τις μηχανές μεταξύ τους. Και ακριβώς επειδή είσαι άπειρος τότε θα καταλάβεις τι πρέπει να θεωρήσεις δεδομένο και ποια είναι για εσένα ζητούμενα.
CorpseAlive
05/11/2022, 10:50
Η αλήθεια είναι ότι σαν άπειρος που είμαι με αγχώνει και εμένα το test ride.Άλλωστε περα από την θέση οδήγησης τι άλλο να δω..ούτε να το πιέσω μπορώ ούτε έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης..
Μεταχειρισμένο ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο το έχω απορρίψει.Η διαφορά από το καινούριο είναι μαξ 1500€ και μιλάμε για παλαιότερα μοντέλα που υστερούν σε αναρτήσεις και φρένα συν την όλη ταλαιπωρία οπότε δε νομίζω πως αξίζει.
Είναι πολύ σημαντικό να κάτσεις πάνω του να δεις πως κουμπώνεις.
Όταν και εγώ ήμουν πριν 2 χρόνια στην θέση σου, κοίταζα διάφορες κατηγοριες.
Είχα καταλήξει πως το πιο VFM μηχανάκι ήταν το Mt03 .
Έλα μου όμως που δεν χωρούσα?
Μετά δοκίμασα το GSR 600 Suzuki.
Έλα μου όμως που είχε σκυφτή θέση και θα με σκότωνε ο αυχένας μου?
Έτσι κατέληξα στην Transalp , 700 Κυβικά και 230 κιλά.
Πλέον νιώθω σαν να οδηγώ ποδηλάτο. Την κάνω ότι θέλω, όπως θέλω όπου θέλω.
Αλλά προσπάθησα πολύ.
Έκανα πράγματα που ενστικτωδώς φοβόμουν. Με τον χρόνο, την εξάσκηση και πολλά χιλιόμετρα έμαθα.
Έτσι θα μάθεις και εσύ.
Διευκρίνιση..Στο μηχανάκι έχω ανέβει.
Σαν θεση μου άρεσε αρκετά μόνο το ότι δεν πατάω όλο το πέλμα κάτω με προβλημάτισε λίγο.Και συμπλέκτης βούτυρο σε σχέση με CBF500 και hornet της σχολής.
Βόλτα δεν το έχω κάνει όμως..
CorpseAlive
05/11/2022, 12:35
Διευκρίνιση..Στο μηχανάκι έχω ανέβει.
Σαν θεση μου άρεσε αρκετά μόνο το ότι δεν πατάω όλο το πέλμα κάτω με προβλημάτισε λίγο.Και συμπλέκτης βούτυρο σε σχέση με CBF500 και hornet της σχολής.
Βόλτα δεν το έχω κάνει όμως..
Τι ύψος έχεις?
CorpseAlive
05/11/2022, 13:34
1,76-77
Τότε είναι θέμα τεχνικής.
Θα το βρεις με το καιρό μην σε φοβίζει.
Είσαι άνετος για το CB500X
Μια χαρά είναι αυτό το ύψος για το μηχανάκι. Φρόντισε να κάθεσαι μπροστά, εκεί που η σέλα κάνει γούβα.
Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν!
Ο κύβος ερρίφθη..Σε μια βδομάδα περίπου θα έχω ένα CB500X.
DoctoR_k6
08/11/2022, 14:46
Τι μονο 4 σελιδες...
Κατι λαθος πηγε εδω...
Augotaraxos
08/11/2022, 17:53
Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν!
Ο κύβος ερρίφθη..Σε μια βδομάδα περίπου θα έχω ένα CB500X.
Καλορίζικο και πάντα όρθιος, ανέβασε φώτο μόλις παραλάβεις.
Τι μονο 4 σελιδες...
Κατι λαθος πηγε εδω...
Αφού οι Ducati δεν είναι ετοιμοπαράδοτες, το νέο Transalp θα αργήσει να έρθει και το V-Strom δεν έχει πια κινηρήτρα βε. Μονόδρομος το CB500X...
Πέσαμε στην περίπτωση που επιβεβαιώθηκε η αρχική του επιλογή.
doctoras
08/11/2022, 19:03
Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν!
Ο κύβος ερρίφθη..Σε μια βδομάδα περίπου θα έχω ένα CB500X.
Second hand?
Γιατί νομίζω παράδοση έχουν κάνα τρίμηνο
Καλορίζικο και πάντα όρθιος, ανέβασε φώτο μόλις παραλάβεις.
Ευχαριστώ πολύ!Εννοείται!
Αφού οι Ducati δεν είναι ετοιμοπαράδοτες, το νέο Transalp θα αργήσει να έρθει και το V-Strom δεν έχει πια κινηρήτρα βε. Μονόδρομος το CB500X...
Πέσαμε στην περίπτωση που επιβεβαιώθηκε η αρχική του επιλογή.
Θα πήγανα σε Africa αλλά μου πέφτει ψηλή για πρώτη :lol:
Ελπίζω να βγει καλή η επιλογή μου τουλάχιστον..
Second hand?
Γιατί νομίζω παράδοση έχουν κάνα τρίμηνο
Όχι καινούριο.Ήμουν τυχερός γιατί συνήθως κάνουν 1-2 μήνες απ όσο ρώτησα.Απ' όλους ένας έμπορος με κέρδισε σαν τιμή,ενδιαφέρον κτλπ και όταν πήγα να το κλείσω με πιθανή αναμονή κάνα μήνα έτυχε να παραλαμβάνει σε μια βδομάδα!:eek:
Ilias_83
08/11/2022, 21:56
Καλοτάξιδο φίλε. Πάντα όρθιος!!
Αν δεν σε τρώει ο δεξιός καρπός, είναι μία εξαιρετική all around επιλογή.
Οικονομικό και σβέλτο στην πόλη, αξιοπρεπέστατο στα ταξιδάκια, το φορτώνεις και έφυγες.
Το σημαντικό για εμένα; 3 χρόνια τώρα, απλά βάζω μπρος και φεύγω. Ούτε λαμπάκια, ούτε τριγμοί, ούτε προβλήματα στις ταχύτητες, ούτε ανορθωτές, μπαταρίες (με μεγάλα διαστήματα παρατημένο), τίποτα.
Χρωματάκι που πέτυχες;
Καλοτάξιδο φίλε. Πάντα όρθιος!!
Ευχαριστώ πολύ!!
Αν δεν σε τρώει ο δεξιός καρπός, είναι μία εξαιρετική all around επιλογή.
Οικονομικό και σβέλτο στην πόλη, αξιοπρεπέστατο στα ταξιδάκια, το φορτώνεις και έφυγες.
Το σημαντικό για εμένα; 3 χρόνια τώρα, απλά βάζω μπρος και φεύγω. Ούτε λαμπάκια, ούτε τριγμοί, ούτε προβλήματα στις ταχύτητες, ούτε ανορθωτές, μπαταρίες (με μεγάλα διαστήματα παρατημένο), τίποτα.
Χρωματάκι που πέτυχες;
Πάντα καλή είναι η δύναμη να υπάρχει αλλά καλύτερα να μην μπω στον πειρασμό.Καλα να είμαστε ας αποκτήσω εμπειρία πρώτα..Άλλωστε είχα ξεκινήσει με σκέψη για κάτι πολύ μικρότερο αλλά είπα να πάω σε καλύτερη κατηγορία και από θέμα στησίματος αλλά να μπορώ να βγω και λίγο πιο έξω πάντα όμως οικονομικά..
Ευτυχώς βρήκα και σε κόκκινο που ήθελα εξαρχής.
CorpseAlive
09/11/2022, 12:31
Αφού οι Ducati δεν είναι ετοιμοπαράδοτες, το νέο Transalp θα αργήσει να έρθει και το V-Strom δεν έχει πια κινηρήτρα βε. Μονόδρομος το CB500X...
Πέσαμε στην περίπτωση που επιβεβαιώθηκε η αρχική του επιλογή.
Μην μου πετάς σπόντες ρε Νεοσσέ σε άλλα θέματα...Κάνε στο αρχικό να μαζεύω σελίδες!
440440
Kαλησπέρα και καλή χρονιά!
Το μηχανάκι καθυστέρησε λίγο παραπάνω ωστόσο το έχω κάτι λιγότερο από μήνα.
Είμαι στο στρώσιμο ακόμα (600χλμ) με κυκλοφορία σε ανοιχτούς δρόμους,πόλη-κίνηση και λίγο βουνό-χώμα.
Παρότι νεοεισερχόμενος στο χώρο μέσα στα τόσα λίγα χλμ νιώθω σα να το είχα χρόνια.Το βάρος του εν κινήση ανύπαρκτο και είναι όντως σαν παπί μέσα στην κίνηση.Βοηθάει πολύ και το ύψος του που περνάς πάνω απ τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων με άνεση.
Έχω μόνο κάποιες δεύτερες σκέψεις για τη δύναμή του όταν βγαίνω σε δρόμους 100+,ειδικά αν πάρω και δικάβαλο.Έχω κακομάθει και λόγω δυνατού αυτοκινήτου είναι η αλήθεια,αλλά δεν το έχω πιέσει ιδιαίτερα προς το παρόν μέχρι τα 1000χλμ.
Το καλό είναι ότι κατανάλωση είναι στα 3,4l/100km.
Πάντως αν μετανιώνω για κάτι είναι που τόσα χρόνια δεν το έπαιρνα απόφαση να κάνω την κίνηση και εγκλωβιζόμουν στο αυτοκίνητο.Μόνο και μόνη η αίσθηση του να πηγαίνεις μια χαλαρή βόλτα στη φύση με έκανε να νιώσω και πάλι παιδί.
doctoras
05/01/2023, 07:33
καλορίζικο! :welcome: στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
karellen
05/01/2023, 08:55
Κούκλα,είναι βλέπω το τελευταίο με τα USD.
Καλορίζικο και καλές βόλτες!! :beer:
Dr.Monty
05/01/2023, 09:37
Κουκλι ειναι! Να το χαρεις και παντα παιδι!!
Καλορίζικη και καλοτάξιδη φίλε, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχετε!
Μπραβο πολύ όμορφο! Καλοριζικο και καλά χιλιόμετρα!
Καλοτάξιδο! Πολύ όμορφη μηχανή!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.