PDA

View Full Version : Μεταφορά χωρίς τρέιλερ



borgiriadis1
01/11/2022, 17:02
Καλησπέρα σας. Θέλω να αρχίσω να μεταφέρω το pit bike από το σπίτι στην πίστα με το αμάξι. Τόσο καιρό το κάνω με το βανακι της δουλειάς (το ξέρω είναι παράνομο), αλλά επειδή η δουλειά είναι 25χλμ από το σπίτι που έχω το pit bike πρέπει να κάνω προεργασία από την Παρασκευή για να πάω στην πίστα.
Και ρωτάω τώρα. Αν φτιάξω κάποια κατασκευή που να την κουμπωνω εκεί που δένει η κοτσαδουρα και να δένει εκεί το μηχανάκι (ας πούμε όπως τα κλουβιά που βαζανε παλιά τα κυνηγετικά σκυλιά) θα είναι παράνομο?

motojojo
01/11/2022, 17:08
Έτσι δένουν τα ποδήλατα οπότε παράνομο δεν πρέπει να είναι, αλλα το Pit bike δεν έχει το ίδιο βάρος με τα ποδήλατα.

Αν θυμάμαι καλά ο ΚΟΚ δικαιολογεί ένα συγκεκριμένο μήκος που να προεξέχει από το συνολικο μήκος του οχηματος (νομίζω μισο μέτρο ειναι).

Λευκάδιος
01/11/2022, 17:26
Υπάρχουν έτοιμες βάσεις μεταφορας μοτό που αντέχουν περίπου μέχρι 100 κιλά.
Συνήθως τις πουλούν κατασκευαστές τρέιλερ κλπ,ψάξε και κάνε τους μερικά τηλεφωνήματα να μάθεις πληροφορίες για νομιμότητα κλπ.
Για ιδιοκατασκευή δεν νομίζω πια να μπορεί να γίνει νομιμοποίηση.
https://www.google.com/search?q=%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%82+%CE%BC%CE%B 7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CF%82&client=ms-android-oppo-rvo3&prmd=inv&sxsrf=ALiCzsbMGsqg1fa7RsUpXoYnse3gYEFgsQ:1667319639877&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj5g_LWsY37AhVUhv0HHWPkCxsQ_AUoAXoECAEQAQ

borgiriadis1
01/11/2022, 18:06
Επειδή είναι σαν βάση ποδηλάτου για να μην μπλέξω με άδειες κλπ. Θέλω να μπορώ να την βάζω όταν είναι να πάω στην πίστα και να την βγάζω όταν επιστρέφω. Τυπου σαν αυτό
https://www.adcardesign.gr/bash-metaforas-motosykletas-kotsadoroy-towcar-balance-mayro
Αλλά να το φτιάξω μόνος μου για να μην δώσω 1000+ €

leftos
01/11/2022, 18:35
Οτιδήποτε και να κάνεις νόμιμο δεν είναι.
Το έκανε χρόνια ο mariospol με το trial του και γενικά στο εξωτερικό υπάρχουν έτοιμες λύσεις για μεταφορά mx, enduro ,trial.
Ακόμα και η βάση ποδηλάτου είναι παράνομη και υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν γράψει αυτοκίνητα.
Για βάση ποδηλάτου η ασφάλεια του αυτοκινήτου θέλει ενημέρωση πότε και που θα κινηθεί το όχημα για να σου βγάλει έξτρα χαρτί ( χωρίς χρέωση μέχρι τελευταία που ήξερα ). Δεν είναι την βάζεις πάνω και πάς βόλτα.

doctor_john
01/11/2022, 18:48
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εμείς πρέπει να έχουμε το αντίθετο της λογικής ενώ αναγνωρίζουμε ότι το έχουν όλοι όσοι εκτιμούμε..
Για όνομα ρε γμτ σε αυτή τη χώρα..

Dant3
01/11/2022, 19:01
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εμείς πρέπει να έχουμε το αντίθετο της λογικής ενώ αναγνωρίζουμε ότι το έχουν όλοι όσοι εκτιμούμε..
Για όνομα ρε γμτ σε αυτή τη χώρα..

Δε καταλαβαινω που ειναι το αντιθετο της λογικης.
Αυτονοητο ειναι οτι θα πρεπει με καποιο τροπο να εξασφαλιζεται πως οτι βαζεις εξτρα και εξεχει απο το αυτοκινητο πρεπει να ειναι ασφαλες. Και γιατι προσθετεις βαρος και χαλας το κεντρο.
Μη παμε σε περιπτωση να φυγει τιποτα στον απο πισω, η να γινει ατυχημα και λογω επικινδυνης κατασκευης να σκοτωθει κανεις.
Και επειδη με αυτα που βλεπουμε στο δρομο, καταλαβαινεις πως κυκλοφορουν πολλοι ηλιθιοι, δυστυχως με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Αρα καλυτερα να σου βγαινει το λαδι για να κανεις πατεντες παρα να κυκλοφορει ο καθενας εχοντας κανει το αυτοκινητο τανκ με αυτοσχεδιες σιδεριες.

doctor_john
01/11/2022, 21:35
Για την γραφειοκρατία έλεγα σε αντίθεση με την λειτουργικότητα αλλά και αυτό που λες μου φαίνεται αρνητικό.

Δεν είναι απαραίτητη αυτή η αντιμετώπιση, να στερείς στο σύνολο για να συνετίσεις υποσύνολο.
Αυτό μόνο σαν δικαιολογία υφίσταται για να οδηγείς το κοινό να εξαρτάται καθολικά από καταστήματα κ.ο.κ.
Οκ τα έχουμε δει τόσα χρόνια και έχουμε δει και τα άλλα σε άλλους.

Τα πράγματα είναι απλούστερα και ήδη εφαρμοσμένα σε άλλες χώρες. Μια φορά αν σε έχει σταματήσει τροχαία σε πολιτισμένη χώρα
καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι απλά εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες τους με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση.

Έτοιμα ελεγμένα συστήματα και διαδικασίες που είμαι σίγουρος ότι θα μας έχει ζητηθεί ήδη να ακολουθήσουμε αλλά εμείς κολλιόμαστε.. έχουμε θεματάκια

motojojo
02/11/2022, 08:26
Δεν καταλαβαίνω γιατί η σχάρα κοτσαδορου είναι επικίνδυνη και παράνομη.

Στο εξωτερικό χρησιμοποιείται κατακόρον. Και στην Ελλάδα έχω δει πολλες.

Ακόμα και ο κοκ προβλέπει να εξέχει ένα αντικείμενο (μέχρι ενός ορίου).

Το συνολικό βάρος της σχαρας δεν ξεπερνά αυτό ενός γεμάτου πορτπαγκαζ. Από τη στιγμή που δεν ξεπερνιέται το επιτρεπόμενο μεικτό βάρος του οχήματος δεν πρέπει να τίθεται θέμα ασφάλειας.

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα δαιμονοποιούμε όλα.

Στην τελική αν υπάρχει τόση αμφιβολία ένα μικρό μτχ τρεηλερ έχει κατω από 500 ευρώ που μπορεί να έχει και άλλες χρήσεις.

Dant3
02/11/2022, 09:06
Δεν είναι απαραίτητη αυτή η αντιμετώπιση, να στερείς στο σύνολο για να συνετίσεις υποσύνολο.


Μονο που το συνολο ειναι αυτο που εχει το θεμα και ενα υποσυνολο ειναι συνετο.


Δεν καταλαβαίνω γιατί η σχάρα κοτσαδορου είναι επικίνδυνη και παράνομη.


Θα φρεναρει το ιδιο ενα αυτοκινητο με το βαρος κατανεμημενο οπως λεει ο κατασκευαστης και στη περιπτωση που εχει μια σχαρα με 100 κιλα να εξεχει;
Απλη φυσικη ειναι ρε παιδια. Αυξανει η αποσταση απο τον αξονα,αρα ροπη που σηκωνει το μπροστινο μερος και ελαττωνεται το βαρος στους μπροστινους τροχους που φρεναρει. Συν αλλαγη στην οδικη συμπεριφορα κτλ. Εδω 2 ατομα βαζεις στα πισω καθισματα και παει διαφορετικα το αυτοκινητο.

Και τελος εδω στην Ελλαδα ποσοι ασχολουνται να τα αφαιρεσουν αυτα αφου κανουν τη δουλεια τους;
Δε βλεπετε στους δρομους τους τυπαδες με τις βασεις πορτ παγκαζ για τα ποδηλατα;
Αν σκασεις εκει πανω με τη μηχανη, τι θα σου κανει αραγε το σιδερο που εξεχει; Σουβλακι θα σε περασει.
Το ιδιο και με τους κοτσαδορους. Ολοι τους παρατανε πανω. Αν τρακαρεις με αυτοκινητο απο πισω, θα στο ξεφτυλισει, για αυτο και υπαρχει και συνυπαιτιοτητα. Αν συρθεις και σκασεις εκει, στη καλυτερη θα τσακισεις κατι.

Κατ εμε ορθως υπαρχει αυστηροτητα σε οτιδηποτε εξεχει και δεν ειναι απο το κατασκευαστη. Παρτε τρειλερ αν θελετε.

borgiriadis1
02/11/2022, 19:57
Το τρέιλερ προξενεί πολλά άλλα προβλήματα αλλά είναι και θέμα πρακτικότητας. Είναι πολύ πιο δύσκολο να κουβαλάς ολόκληρο τρέιλερ παρά μια ράμπα σαν αυτή που έβαλα στο λινκ. Τώρα όσον αφορά την νομιμότητα δεν θα με πείραζε να υπάρχει μια άδεια για όλα τα αυτοκίνητα που θα μπορώ να την βάλω. Αλλά το τρέιλερ έχει πινακίδα για ένα αυτοκίνητο.

DIG
02/11/2022, 20:37
Το τρέιλερ προξενεί πολλά άλλα προβλήματα αλλά είναι και θέμα πρακτικότητας. Είναι πολύ πιο δύσκολο να κουβαλάς ολόκληρο τρέιλερ παρά μια ράμπα σαν αυτή που έβαλα στο λινκ. Τώρα όσον αφορά την νομιμότητα δεν θα με πείραζε να υπάρχει μια άδεια για όλα τα αυτοκίνητα που θα μπορώ να την βάλω. Αλλά το τρέιλερ έχει πινακίδα για ένα αυτοκίνητο.

Εχει αλλάξει πλέον αυτό. Το κάθε τρέιλερ πρέπει να έχει δικό του αριθμό κυκλοφορίας και δεν θα πάει "πακέτο" με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά θα μπορεί να ρυμουλκηθεί απο οποιοδήποτε!

PaNick67
03/11/2022, 09:02
Ο κοτσαδορος βαση προδιαγραφων κατσκευαστη πρεπει να δεχεται μεγιστο βαρος 70 κιλα, αν θυμαμαι καλα. Μια βαση με ποδηλατα μαζι με τα ποδηλατα δεν το περναει αυτο. Ακομα και τρειλερ με τροχοσπιτο να συρεις ειναι σχεδιασμενο να φορτιζει τον κοτσαδορο με το βαρος αυτο.

Μια σχαρα με ενα μηχανακι επανω δεν νομιζω να ζυγιζει μονο 70 κιλα. Τοσο βαρος τοσο πισω μονο καλο δεν ειναι

EDIT
Επισης νομιζω ο νομος εχει αλλαξει προσφατα και οι σχαρες ποδηλατου πρεπει να ειναι πιστοποιημενες, να εχουν 7pin βυσμα για φωτα, δηλαδη φωτα οπισθεν και ομιχλης.

doctor_john
03/11/2022, 10:03
Το βάρος θα πρέπει να έχει απόσταση από τον πίσω άξονα για να είναι επικίνδυνο.
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να μας ανησυχεί μέχρι 250kg.

PaNick67
03/11/2022, 10:13
Το βάρος θα πρέπει να έχει απόσταση από τον πίσω άξονα για να είναι επικίνδυνο.
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να μας ανησυχεί μέχρι 250kg.

Δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες. Θα ηθελα καποια μελετη που να το λεει αν εχεις.

Εχω σχαρα ποδηλατων που πιανει στην 5η πορτα, πανω στο αυτοκινητο δηλαδη και οχι εκτος. Οταν βαλω 3 ποδηλατα πανω και μπουμε 4 μεσα το αμαξι αλαφραινει μπροστα αισθητα, αλλα οχι επικινδυνα. Φυσικα η κινηση γινεται μεχρι 100-110 χαω σε ΕΟ και με πολυ λιγοτερα αλλου. Επηρεαζει δε το πως στριβει το αμαξι και αυτο φαινεται στις αλλαγες λωριδας, οπως και την ευπαθεια σε πλευρικους ανεμους. Μιλαμε τωρα για λιγοτερα απο 50 κιλα συνολικα

motojojo
03/11/2022, 10:36
Επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος αλλά να μην το πάμε τόσο μακρυά. Δεν συζηταμε τι θα γίνει σε μια ακραία περιπτωση. Πιο ακραίο είναι να πας με 150 με το τρεηλερ παρά με τη σχαρα με 110. Ακόμα και με τους επιβάτες μόνο μπορεί να αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Είναι αυτονοητο ότι σε κάθε περίπτωση το στυλ οδήγησης πρέπει να προσαρμόζεται αναλόγως.

Η κατανομή του βάρους όμως δεν παίζει κανένα ρόλο στο φρενάρισμα. Όπου φρενάρισμα = απόσταση ακινητοποίησης (να μην παρεξηγουμαι). 100 κιλα επιπλέον είτε στον κοτσαδόρο, ειτε στην οροφή, ειτε στο τρεηλερ, το συστημα πέδησης έχει να διαχειριστει 100 κιλά παραπάνω μεικτό βάρος. Ο κατασκευαστής αναφέρει καθαρά όλα τα βάρη που μπορεί να διαχειριστεί με ασφάλεια το όχημα.

Αυτό με τα 70 κιλά στον κοτσαδόρο αν θυμάμαι καλά ισχύει σε κάθετη δύναμη. Δηλ σε κατάσταση ηρεμίας να δέχεται πίεση προς τα κάτω 70 κιλά. Γιατι αν το τρεηλερ ζυγιζει 400 κιλά, σε καθε φρεναρισμα ο κοτσαδόρος 400 κιλά θα κρατάει αλλά στον οριζόντιο άξονα.
Αμφιβάλλω όμως αν είναι παντου τόσο το μέγιστο, καθε κοτσαδόρος έχει τις δικιες του προδιαγραφές.

Από εκει και πέρα η επιλογή γίνεται βάση πρακτικότητας. Αν υπάρχουν στην αγορά σχάρες για τετοιο μηχανακι τοτε μια χαρά νόμιμη ειναι. Από τη στιγμή που πληρουνται οι προδιαγραφές που πρέπει δεν υπάρχει κανένα θέμα.

doctor_john
03/11/2022, 11:00
Δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες. Θα ηθελα καποια μελετη που να το λεει αν εχεις.

Εχω σχαρα ποδηλατων που πιανει στην 5η πορτα, πανω στο αυτοκινητο δηλαδη και οχι εκτος. Οταν βαλω 3 ποδηλατα πανω και μπουμε 4 μεσα το αμαξι αλαφραινει μπροστα αισθητα, αλλα οχι επικινδυνα. Φυσικα η κινηση γινεται μεχρι 100-110 χαω σε ΕΟ και με πολυ λιγοτερα αλλου. Επηρεαζει δε το πως στριβει το αμαξι και αυτο φαινεται στις αλλαγες λωριδας, οπως και την ευπαθεια σε πλευρικους ανεμους. Μιλαμε τωρα για λιγοτερα απο 50 κιλα συνολικα

Ποιά μελέτη, φυσική είναι. Βάζεις εμπρός του πίσω άξονα 150kg + 50kg μετά από αυτόν και φταίνε τα 50kg; αναρτήσεις δεν έχεις.
Έχεις κινητήρα, κιβώτιο, διαφορικό, οδηγό -συνοδηγό σε απόσταση από τον πίσω άξονα (μοχλός) και τα κερδίζουν 50kg μετά από αυτόν;
Δεν είναι ευδιάκριτο ότι θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον την ίδια απόσταση με το μεταξόνιο για να το συζητήσουμε;

PaNick67
03/11/2022, 11:37
Αυτό με τα 70 κιλά στον κοτσαδόρο αν θυμάμαι καλά ισχύει σε κάθετη δύναμη. Δηλ σε κατάσταση ηρεμίας να δέχεται πίεση προς τα κάτω 70 κιλά. Γιατι αν το τρεηλερ ζυγιζει 400 κιλά, σε καθε φρεναρισμα ο κοτσαδόρος 400 κιλά θα κρατάει αλλά στον οριζόντιο άξονα.
Αμφιβάλλω όμως αν είναι παντου τόσο το μέγιστο, καθε κοτσαδόρος έχει τις δικιες του προδιαγραφές.

.

Ακριβως. Υπαρχει και με μικροτερο μεγιστο βαρος, παει αναλογα με το αυτοκινητο και συνηθως ειναι ποσοστο βαρους του τρειλερ με ανωτατο αυτο το οριο. Αν το τρειλερ εχει φρενα δεν αλλαζει το βαρος στον κοτσαδορο αλλα μονο το βαρος του τρειλερ.

Στο δικο μου αυτοκινητο, μικρομεσαιο χατς, ειναι 60 κιλα το μεγιστο βαρος στην μπιλια.

Οι σχαρες μπορει να υπαρχουν αλλα να αφορουν οχηματα που μπορουν να δεχθουν στην μπιλια του κοτσαδορου το φορτιο βασης - μηχανης

Γενικα καθε οχημα εχει το δικο του ωφελιμο φορτιο και το καθετο βαρος που μπορει να δεχθει ο κοτσαδορος υπαρχει στις προδιαγραφες του.

Χαζευα τις πιστοποιημενες σχαρες μεταφορας ποδηλατων της TΗULE και δεχονται συνολικο βαρος μεχρι 45 κιλα για 3 ποδηλατα!!

motojojo
03/11/2022, 12:05
Έχω την αίσθηση ότι τα 60 κιλά (σε σένα) δεν ειναι κατασκευαστικός περιορισμός. Δηλαδή αν κάποιος ευτραφής κύριος πατήσει πάνω στον κοτσαδορο, τι θα πάθει; Θα στραβώσει;
Μου φαινεται απίθανο να αντέχει καμια 400αρια κιλα σε έλξη και να αντεχει μόνο 60 κάθετα. Υποθέτω έχει να κάνει με την ισοροπία του συνόλου αυτοκινητο-τρεηλερ, δηλ να μην ειναι εμπροσθοβαρές το τρέηλερ. Δεν εχω βρει πουθενα κάποια εξήγηση, θα ηθελα όμως να μαθω!

Το ερώτημα ήταν αν επιτρέπεται η χρήση τέτοιας σχάρας, όχι αν αντέχει. Η συγκεκριμένη που λες προφανως και δεν αντέχει.
Εφόσον μιλάς για πιστοποιημένες σχάρες υποθέτω τότε ότι ειναι νομιμες, σωστα;


Ακόμα και αν η σχάρα αντέχει 100 κιλά, η δική μου απορία θα ήταν αν η πορτα του αυτοκινήτου αντέχει τέτοιο φορτίο. Πιο πολύ θα με προβλημάτιζε να μην στρεβλώσει η πορτα και οι μεντεσέδες παρά το πως θα φρενάρει και θα στρίψει το αυτοκίνητο.
Και φυσικά από πρακτικής άποψης, πως θα φόρτωνα ένα μηχανακι 100 κιλών επάνω στη σχάρα! Γιατι οι σχάρες ποδηλάτων μπορει να αντέχουν 50-60 κιλά αλλά ενα ποδήλατο δεν ζυγιζει τόσο! Ενα-ένα τα φορτώνεις!

borgiriadis1
03/11/2022, 17:28
Καλά στο πώς θα το φορτώσεις δεν είναι θέμα καθώς το μηχανάκι δεν είναι καν 100κιλα. 60-70 το που θα είναι. Αλλά αν μια τέτοια πιστοποιημένη κοστίζει 1000€ νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο.
Τώρα βέβαια για το τι αντέχει κ το τι όχι δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το συζητάμε. Σίγουρα αντέχει και πολύ παραπάνω.

motojojo
03/11/2022, 19:10
Για τι αμαξι (θα) ειναι;

borgiriadis1
03/11/2022, 20:50
Fiat panda 4x4.

Pew
03/11/2022, 23:41
Έχω την αίσθηση ότι τα 60 κιλά (σε σένα) δεν ειναι κατασκευαστικός περιορισμός. Δηλαδή αν κάποιος ευτραφής κύριος πατήσει πάνω στον κοτσαδορο, τι θα πάθει; Θα στραβώσει;
Μου φαινεται απίθανο να αντέχει καμια 400αρια κιλα σε έλξη και να αντεχει μόνο 60 κάθετα. Υποθέτω έχει να κάνει με την ισοροπία του συνόλου αυτοκινητο-τρεηλερ, δηλ να μην ειναι εμπροσθοβαρές το τρέηλερ. Δεν εχω βρει πουθενα κάποια εξήγηση, θα ηθελα όμως να μαθω!

Εχει μεγαλη διαφορα το να πατησεις με βαρος 60 κιλων, απο το να κρεμασεις αυτη τη μαζα και να συντονιζει σε κραδασμους ή ο,τι αλλο.
Δεν σημαινει οτι στα 60 ή 70 ή 80 κιλα θα κανει κραου, τα ορια ειναι συνηθως πολυ υψηλοτερα, αλλα θα ηθελες να το ρισκαρεις ρυμουλκωντας την περιουσια σου;

katsar
04/11/2022, 07:00
Ερώτηση.
Αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα δεν χωράει στο ΙΧ;

ποπαϋ
04/11/2022, 08:50
ρώτησε τους υπευθύνους τις πίστας που πας, εάν υπάρχει η δυνατότητα να το αφήνεις εκεί, όπως κάνουν ορισμένοι με τα cart τους.

ποπαϋ
04/11/2022, 08:56
Ερώτηση.
Αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα δεν χωράει στο ΙΧ;

σε fiat panda σίγουρα όχι.

σε hyundai matrix χωράει οριακά και στριμωγμένα αλλά θα λερώσει και θα μυρίζει η καμπίνα μετά.

motojojo
04/11/2022, 09:05
Εχει μεγαλη διαφορα το να πατησεις με βαρος 60 κιλων, απο το να κρεμασεις αυτη τη μαζα και να συντονιζει σε κραδασμους ή ο,τι αλλο.
Δεν σημαινει οτι στα 60 ή 70 ή 80 κιλα θα κανει κραου, τα ορια ειναι συνηθως πολυ υψηλοτερα, αλλα θα ηθελες να το ρισκαρεις ρυμουλκωντας την περιουσια σου;

Το έχεις διαβάσει καπου αυτό; Ή απλά έτσι το αντιλαμβάνεσαι; Γιατι και με τη δική μου αντίληψη κατασκευαστικά δείχνει να αντέχει περισσότερα κιλά κάθετα παρά οριζόντια.

Όπως είπε και ο Ι. Παππας φαίνεται να ειναι ποσοστό του επιτρεπόμενου βάρους ρυμούλκησης που δείχνει ότι υπάρχει ένα όριο στην κατανομή του βαρους μπρος-πίσω από τον άξονα.
Αν το βαρος ειναι πολύ πίσω ή πολύ μπροστά στο τρεηλερ, αυτό έχει καταστροφικές συνέπειες στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ακόμα και αν ειναι στα όρια του κατασκευαστή.
Υπάρχουν βιντεο που το δειχνουν παραστατικά.

borgiriadis1
04/11/2022, 10:46
Ερώτηση.
Αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα δεν χωράει στο ΙΧ;

Δεν χωράει ήταν το πρώτο που σκέφτηκα κ εγώ. Ίσως ξάπλα το μηχανάκι κ πάλι με το ζόρι και θα γεμίσω βενζίνες κ λάδια παντού.


ρώτησε τους υπευθύνους τις πίστας που πας, εάν υπάρχει η δυνατότητα να το αφήνεις εκεί, όπως κάνουν ορισμένοι με τα cart τους.

Κ αυτό το έχω σκεφτεί και θα ήταν μια λύση. Απλά επειδή κάθε 3 προπονήσεις (οι οποίες μπορεί να γίνουν σε διάστημα 2 εβδομάδων)αλλάζω λάδια βαλε κ τπτ επισκευές κλπ θα προτιμούσα να το έχω σπίτι να το μαστορευω.

PaNick67
04/11/2022, 11:01
Καλά στο πώς θα το φορτώσεις δεν είναι θέμα καθώς το μηχανάκι δεν είναι καν 100κιλα. 60-70 το που θα είναι. Αλλά αν μια τέτοια πιστοποιημένη κοστίζει 1000€ νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο.
Τώρα βέβαια για το τι αντέχει κ το τι όχι δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το συζητάμε. Σίγουρα αντέχει και πολύ παραπάνω.

Επειδη εχω Fiat Panda δεν θα ημουν καθολου σιγουρος οτι ειναι ασφαλες να φορτωσεις 70 κιλα μηχανη και αλλα 20 η σχαρα, περα απο το αν αντεχει η οπισθια μετωπη τοσο καθετο βαρος ( που πιθανοτατα αντεχει )

Τωρα βεβαια στην Ελλαδα αντε να βρεις ανθρωπο να σου πει στα σιγουρα τι ισχυει οπως και να ελεγξει.

Επειδη αλλαξε ο νομος προσφατα η υπαρξη κοτσαδορου απαιτει ειτε τρειλερ με δικη του πινακιδα ειτε πιστοποιημενη σχαρα ποδηλατων με φωτα και 13pin βυσμα ( ειχα γραψει πιο πριν κατα λαθος 7 ) και ο κοτσαδορος να ειναι αφαιρουμενος ή αυτοματος και επισης το τρειλερ να υπαρχει στην αδεια του ΙΧ κατι που δεν υπαρχει εξω. Φιλος που ζει στο εξωτερικο ψαχνει να βρει τροπο να πιστοποιηει την απλη του αλλαζοντας φωτα και καλωδιωση γιατι εκει ελεγχουν.

ptc
01/02/2025, 21:39
Εκανες κατι τελικα με το θεμα;

azar41
02/02/2025, 08:33
Πιθανόν να χωράει στο φιατ αν βγάλεις τον μπροστινό τροχό,έχω βάλει έτσι το CRM σε πεζώ 206!

sanctusan
04/02/2025, 02:13
Πιθανόν να χωράει στο φιατ αν βγάλεις τον μπροστινό τροχό,έχω βάλει έτσι το CRM σε πεζώ 206!

Έχει γίνει με Townmate το 2023

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155197&page=60&p=3163826&viewfull=1#post3163826

Και με EXC το 2016 αλλά δεν υπάρχει φωτογραφία