View Full Version : Voge 900 DS
lleonidas
08/11/2022, 18:09
Στη συγκεκριμένη περίπτωση η BMW μοιράζεται με την Voge την πλατφόρμα του τελευταίας γενιάς F 850 GS.
Δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και η TFT οθόνη πλαισιώνεται με θύρα φόρτισης USB και 12V.
Έχοντας παρουσιαστεί ως concept, δεν έχει διαθέσιμα τεχνικά χαρακτηριστικά. Οι πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν πως θα δούμε την έκδοση παραγωγής μέσα στο 2023.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 95PS στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 92 Nm στις 6.250 σ.α.λ.
Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9395-eicma-2022-voge-900-ds-concept)
439280
439281
karellen
08/11/2022, 18:13
Θα κλάψουνε μαννούλαι.
πυξιδας990
08/11/2022, 18:14
Θα κλάψουνε μαννούλαι.
κλαινε ηδη...οι κινεζοι εχουν παρει μεγαλη φορα
μΕ αρέσει... μΕ αρέσει πολύ!
doctoras
08/11/2022, 19:15
Θα κλάψουνε μαννούλαι.
Αυτό λέγαμε με τα πρώτα δείγματα, οι bmw ktm mv agousta Harley κλπ «πληρώνουν» ότι τα οχήματα τους δεν θα είναι μοναδικά..
Εφόσον δίνουν σε τρίτο κατασκευαστή (Loncin) να κατασκευάσει για αυτούς, παρατηρούμε ότι αυτοί (loncin) θα δίνουν και σε άλλους όπως cfmoto voge και όποιος αλλος Κατασκευαστής βγει τα επόμενα χρόνια.
Ηθελεστα και παθεστα
Τώρα δε ξέρω αν στο μέλλον η loncin αναλάβει και τις παραγωγές των Ιαπώνων αλλά και να γίνει κάτι τέτοιο θα πάρει αρκετά χρόνια από αυτό που βιώνουμε σήμερα
Augotaraxos
09/11/2022, 21:21
Έρχεται η επόμενη δυναστεία;
panavour
10/11/2022, 07:34
Αυτό λέγαμε με τα πρώτα δείγματα, οι bmw ktm mv agousta Harley κλπ «πληρώνουν» ότι τα οχήματα τους δεν θα είναι μοναδικά..
Εφόσον δίνουν σε τρίτο κατασκευαστή (Loncin) να κατασκευάσει για αυτούς, παρατηρούμε ότι αυτοί (loncin) θα δίνουν και σε άλλους όπως cfmoto voge και όποιος αλλος Κατασκευαστής βγει τα επόμενα χρόνια.
Ηθελεστα και παθεστα
Τώρα δε ξέρω αν στο μέλλον η loncin αναλάβει και τις παραγωγές των Ιαπώνων αλλά και να γίνει κάτι τέτοιο θα πάρει αρκετά χρόνια από αυτό που βιώνουμε σήμερα
Όλα είναι θέμα συμφωνιών και ημερομηνίας λήξης πατέντας.Δεν γίνονται στο πόδι αυτά τα πράγματα, ούτε συμφέρει κανέναν η δικαστική αντιδικία και τα δικαστικά έξοδα.Προφανως και είναι εις γνώσιν της BMW,και της honda,τα τεκταινόμενα απ' την loncin, αλλά και από τις άλλες κινεζικές εταιρείες που αντιγράφουν η δανείζονται τους κινητήρες τους.
doctoras
10/11/2022, 08:00
Όλα είναι θέμα συμφωνιών και ημερομηνίας λήξης πατέντας.Δεν γίνονται στο πόδι αυτά τα πράγματα, ούτε συμφέρει κανέναν η δικαστική αντιδικία και τα δικαστικά έξοδα.Προφανως και είναι εις γνώσιν της BMW,και της honda,τα τεκταινόμενα απ' την loncin, αλλά και από τις άλλες κινεζικές εταιρείες που αντιγράφουν η δανείζονται τους κινητήρες τους.
οχι δε εννοώ αυτό, να το πω καλύτερα για να καταλάβετε
ως γνωστό η bmw και η ktm στα Ι2 900cc φοράνε νέα μοτερ κατασκευή και αναθεσης εξολοκλήρου loncin. Προφανώς εικάζω η loncin στην συμφωνία αυτή με bmw/ktm, έχει την δικαιοδοσία να αντιγράφει λίγο τα υπολοιπα χαρακτηριστικά όπως πλαίσιο, περιφερειακά και με το εξολοκλήρου δικό μοτερ δικαιωματικά να το παρέχει και σε άλλα μπράντς όπως 800mt, προσεχώς στο 900voge και ενδεχομένως σε όποιο μελλοντικό ενδιαφερόμενο.
Αυτη η συνεργασία κάνει αμφότερες τις bmw/ktm να μην έχουν γνήσιο μηχανάκι δικό τους. Το ίδιο ισχύει και με την bajaj σε συνεργασίες με ktm / triumph. Όπως και σε harley / mv agousta που σε κάποια μοντέλα τους αγοράζουν εξολοκλήρου μοτέρ loncin
Το φαινόμενο σπασιμο πατέντας που μπορεί να ισχύει στα klx300/versys650 (ΑΝ η kawasaki δεν πουλησε λόγω της κατάντιας που την δέρνει).
Όμως μάλλον δεν ισχύει τουλάχιστον χρονικά (στο εμποριο σπαέι η πατέντα στην 10ετία) με το cb500x που εικάζω η χοντα πουλησε πνευματικά δικαιώματα για να παράξουν οι κινέζοι 2-3-4 ή και παραπάνω διαφορετικά μάρκες / μοντέλα.
Όμως αλλο είναι να παράξει ο ιάπωνας το μοτέρ και να το αντιγράψει ο κινέζος που συνέβαινε πολλά χρόνια πριν. Και άλλο να κατασκευάζει ο κινέζος και να το πουλάει στους παραδοσιακούς κατασκευαστές αλλά και νεοεισερχόμενους
Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Αλλά ξαναλέω η κατάντια του οικ.μοντελου της δίψας για κερδοφορία, οδήγησε ευρωπαικούς(και αμερικάνοκους) κολοσούς να αναθέτουν σε τριτους να κατασκευάζουν κινητήρες. Δεν ξέρω αν αυτή η δυναμική καταπιεί και τους ιάπωνες μελλοντικά. Μπορεί
το ράμφος λέτε να ξεκουμπώνει;
439322
Λευκάδιος
10/11/2022, 14:04
το ράμφος λέτε να ξεκουμπώνει;
439322
Πολύ πιο ωραίο χωρίς το ράμφος
το ράμφος λέτε να ξεκουμπώνει;
439322
Εννοείς να το βγάζεις μόνος σου ή να φεύγει μόνο του με τους κραδασμούς; :p
karellen
10/11/2022, 15:41
το ράμφος λέτε να ξεκουμπώνει;
439322
Εδώ άλλοι πάνε και βάζουν μυτάκια σε τρέισο και ντέρο και συ θέλεις να ξεκουμπώνει?
Εδώ άλλοι πάνε και βάζουν μυτάκια σε τρέισο και ντέρο και συ θέλεις να ξεκουμπώνουν?
Στο tracer του πάει.
Είχα βάλει:)
Εννοείς να το βγάζεις μόνος σου ή να φεύγει μόνο του με τους κραδασμούς; :p
Χαχα
Χωρίς Ράμφος εμένα αρχίζει να μου αρέσει. Ίσως θυμίζει περισσότερο τριουμθ παρά μπεμβε
basilis_k6
11/11/2022, 15:45
οχι δε εννοώ αυτό, να το πω καλύτερα για να καταλάβετε
ως γνωστό η bmw και η ktm στα Ι2 900cc φοράνε νέα μοτερ κατασκευή και αναθεσης εξολοκλήρου loncin. Προφανώς εικάζω η loncin στην συμφωνία αυτή με bmw/ktm, έχει την δικαιοδοσία να αντιγράφει λίγο τα υπολοιπα χαρακτηριστικά όπως πλαίσιο, περιφερειακά και με το εξολοκλήρου δικό μοτερ δικαιωματικά να το παρέχει και σε άλλα μπράντς όπως 800mt, προσεχώς στο 900voge και ενδεχομένως σε όποιο μελλοντικό ενδιαφερόμενο.
Αυτη η συνεργασία κάνει αμφότερες τις bmw/ktm να μην έχουν γνήσιο μηχανάκι δικό τους. Το ίδιο ισχύει και με την bajaj σε συνεργασίες με ktm / triumph. Όπως και σε harley / mv agousta που σε κάποια μοντέλα τους αγοράζουν εξολοκλήρου μοτέρ loncin
Το φαινόμενο σπασιμο πατέντας που μπορεί να ισχύει στα klx300/versys650 (ΑΝ η kawasaki δεν πουλησε λόγω της κατάντιας που την δέρνει).
Όμως μάλλον δεν ισχύει τουλάχιστον χρονικά (στο εμποριο σπαέι η πατέντα στην 10ετία) με το cb500x που εικάζω η χοντα πουλησε πνευματικά δικαιώματα για να παράξουν οι κινέζοι 2-3-4 ή και παραπάνω διαφορετικά μάρκες / μοντέλα.
Όμως αλλο είναι να παράξει ο ιάπωνας το μοτέρ και να το αντιγράψει ο κινέζος που συνέβαινε πολλά χρόνια πριν. Και άλλο να κατασκευάζει ο κινέζος και να το πουλάει στους παραδοσιακούς κατασκευαστές αλλά και νεοεισερχόμενους
Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Αλλά ξαναλέω η κατάντια του οικ.μοντελου της δίψας για κερδοφορία, οδήγησε ευρωπαικούς(και αμερικάνοκους) κολοσούς να αναθέτουν σε τριτους να κατασκευάζουν κινητήρες. Δεν ξέρω αν αυτή η δυναμική καταπιεί και τους ιάπωνες μελλοντικά. Μπορεί
το μοτερ της loncin δεν ειναι το ιδιο με της cfmoto νομίζω. δεν εχουν καποια συνεργασια αυτες οι δυο
loncin 800 Bore x stroke: 82 x 75.6mm 798cc
cf800/ktm800 Bore x stroke: 88 x 65.7mm 799cc
doctoras
11/11/2022, 17:43
το μοτερ της loncin δεν ειναι το ιδιο με της cfmoto νομίζω. δεν εχουν καποια συνεργασια αυτες οι δυο
loncin 800 Bore x stroke: 82 x 75.6mm 798cc
cf800/ktm800 Bore x stroke: 88 x 65.7mm 799cc
και τι να λέει οτι έχουν διαφορετική αρχιτεκτονική, η loncin τα παράγει και τα δύο
To 800mt φοράει f850gs που είναι loncin
At present, Loncin makes engines for the BMW F 750 GS and F 850 GS (https://www.bmwgroup-werke.com/berlin/en/unser-werk/internationale-produktion.html)
όπως και εδώ
https://topcarnews.net/voge-expected-to-launch-900ds-adventure-bike-in-eicma-2022-s162729.html
basilis_k6
11/11/2022, 17:58
και τι να λέει οτι έχουν διαφορετική αρχιτεκτονική, η loncin τα παράγει και τα δύο
To 800mt φοράει f850gs που είναι loncin
At present, Loncin makes engines for the BMW F 750 GS and F 850 GS (https://www.bmwgroup-werke.com/berlin/en/unser-werk/internationale-produktion.html)
όπως και εδώ
https://topcarnews.net/voge-expected-to-launch-900ds-adventure-bike-in-eicma-2022-s162729.html
δεν ειναι το ιδιο μοτερ σιγουρα. επισης δεν εχω δει πουθενα να γραφουν οτι το μοτερ ειναι της loncin. σας κατασκευη της cf moto το εχω δει που το εκανε για χαρη της κτμ.
doctoras
11/11/2022, 18:19
Ειμαι με κινητο και δεν μπορω να βρω τώρα , ψάξε το δεν έχει δικά της μοτερ η cfmoto και τα μονοκυλινδρα 250/300 klx είναι
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.