View Full Version : Kove 800X Super Adventure 2023
lleonidas
16/11/2022, 19:26
Κινέζικη μοτοσυκλέτα 800cc, 95 ίππων.
USD, ύψος σέλας 830mm, τροχοί 21/18, ντεπόζιτο 22 λίτρων, τελική ταχύτητα 218 χλμ/ώρα, βάρος:183 κιλά γεμάτη!
Τιμή κάτω από 9.000€ στην Ιταλία.
Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9454-eicma-2022-kove-800-super-adventure-2023)
439424
439425
439426
439427
439428
Δεν κακό.... Αλλά αυτό το όρθιο.... τάμπλετ...;)
Lioulios
16/11/2022, 20:52
Δηλ ζυγιζει γεματο οσο ενα 300αρι σκουτερ ...
basilis_k6
16/11/2022, 21:04
Δεν κακό.... Αλλά αυτό το όρθιο.... τάμπλετ...;)
εχει και καμερα για βιντεοκλήσεις αν βλεπω καλα :lol:
Αυτό με τα κιλά πρέπει να είναι λάθος.
Αυτό με τα κιλά πρέπει να είναι λάθος.
165 στεγνά ανακοινώνουν. https://kovemoto.com/index.php?c=show&id=10
doctor_john
17/11/2022, 07:55
...most of our employee are motorcycle enthusiasts who know motorcycle very well and with passion.
ψυχωμένοι! ωραίοι :a013:
peterTHErider
17/11/2022, 08:03
:eek::eek::eek:
KotsosDR
17/11/2022, 08:57
το πραγματικά ενδιαφέρον από τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι το παρακάτω:
https://www.youtube.com/watch?v=NlmWoXwx5PA
https://www.2wo.gr/news/9150:colove-excelle-450-rally-adventure-video
τιμή στην κίνα λέει ορίστηκε στα 6.300 ευρώ...
Αν τα κιλά είναι αληθή τότε μιλάμε για εκπληκτικό μηχάνημα. Βέβαια δε βλέπω τον τρόπο πως θα μπορούσαν να είναι αληθή χωρίς πανάκριβα υλικά όταν η ίδια η μοτοσυκλέτα κοστίζει συνολικά πολύ φθηνά. Πάντως πολύ όμορφο και με tubeless ζάντες παρακαλώ (πανάκριβες και αυτές οι στυλ GS, απορώ με αυτές τις τιμές)
Αν τα κιλά είναι αληθή τότε μιλάμε για εκπληκτικό μηχάνημα. Βέβαια δε βλέπω τον τρόπο πως θα μπορούσαν να είναι αληθή χωρίς πανάκριβα υλικά όταν η ίδια η μοτοσυκλέτα κοστίζει συνολικά πολύ φθηνά. Πάντως πολύ όμορφο και με tubeless ζάντες παρακαλώ (πανάκριβες και αυτές οι στυλ GS, απορώ με αυτές τις τιμές)
Άμα μοτέρ, ψαλίδι, και πλαίσιο είναι από... Πλαστελίνη, ακριβό είναι κιόλας...:p
Αυτό το ταμπλετ να μην είχε....
Εμένα πάντως οτιδήποτε φοράει ζάντες μεγαλύτερες από 17 ιντσες....:rolleyes:
panavour
18/11/2022, 19:52
Το ίδιο σχεδον τάμπλετ φοράει και το γιαμαχα το 700.
stefanos
18/11/2022, 20:56
The Dakar Rally is also the dream of the founder of KOVE MOTO so that 450 Rally will realise his dream and will show the world of motorcyclists the high performance of Chinese rally motorbikes.
:cry:
Μοτερ ktm με μεγαλύτερη συμπίεση, ψαλίδι αλουμινίου 4,3 κιλών. Πολλές πληροφορίες εδώ. https://www.voromv.com/2021/09/novedades-2022-colove-800-adventure-103.html?m=1
basilis_k6
18/11/2022, 21:11
καποτε γελαγαμε με την Bmw που εκανε ασχημα μουτρα. τωρα διαγωνίζονται ολοι οι λαοι του κοσμου ποιος θα κανει τα χειροτερα.
doctoras
19/11/2022, 19:33
Το χωμένο φανάρι φανταστικό, θυμίζει τα σπορ καβασακι, παρατεταμένη χρήση αλουμινίου και επιτέλους κάγκελα χωρίς να προεξέχουν άσχημα, ίσως η μόνη αισθητική παραφωνία το όρθιο ταμπλετ.
Πολύ καλή προσπάθεια.
Αλλά εμάς τους ώριμους ηλικιακά θα μας έπειθαν αν απο σημερα μέχρι το 2035 παρουσιάζουν πλήρως ανταγωνιστικά μηχανάκια στην κατηγορία τους.
Θα πουλήσουν λογικά σε όσους «ευκατάστατους» 25-30ριδες που θα θελήσουν να αντικαταστήσουν το zontes 310Τ2 για αυτό
Σαράντα επτά κιλά (47) ελαφρύτερο από το V-Strom 800;
Λογικά με κάποιο από τα δύο κάτι δεν πάει καλά :lol:
Lioulios
19/11/2022, 23:41
Too good to be true...αλλα το μουτρο ειναι απο αλλο πλανητη ...τα σπαει.
Το καγγελο δε, οπως ειπωηκε πολυ ωραιο .
Δεν μπορουσανε να εφτιαχναν ετσι και το τρανσαλπ ?
panavour
20/11/2022, 09:36
η μόνη αισθητική παραφωνία το όρθιο ταμπλετ.
Και το γιαμαχα το 700 το τενερε όρθια ταμπλέτα έχει λίγο πιο μικρή βέβαια.
basilis_k6
20/11/2022, 11:12
δεν φαινετε και πολύ φθηνο παντως. για κανα 11αρι το kovo
https://youtu.be/ahI0It7C5rw
basilis_k6
07/11/2023, 17:00
https://www.youtube.com/watch?v=2BT3WqWNcAk
μεγαλο respect στον πρόεδρο. τρεχει αγωνες, παρουσιαζει τις μοτο του... Ειναι θεος ο κοντος. Αλουμινιο παντου το κοβε και το πιο ωραιο ονοφφ μεχρι τωρα.
https://www.youtube.com/watch?v=2BT3WqWNcAk
μεγαλο respect στον πρόεδρο. τρεχει αγωνες, παρουσιαζει τις μοτο του... Ειναι θεος ο κοντος. Αλουμινιο παντου το κοβε και το πιο ωραιο ονοφφ μεχρι τωρα.
Και από κάτι σχόλια που έχω πετύχει παλιότερα, πρέπει να είναι άνθρωπος με πάθος για αυτό που κάνει. Δεν ξέρω τι κατάρτιση έχει αλλά έχω την ελπίδα ότι θα πάει την εταιρεία μπροστά (αν δε φαλιρίσει). Αγαπάμε αρρωστάκια!
giorgosb
30/11/2023, 12:35
Τιμές Ιταλίας (https://www.bikeit.gr/nea-montela-2/item/36521-kove-800x-timi-prota-stoixeia-kai-gia-tis-3-ekdoseis?m=1):
Kove 800X Adventure: Από 9.240€
Kove 800X Adventure Pro: Από 10.040€
Kove 800X Rally: Από 13.230€
Τιμές Ιταλίας (https://www.bikeit.gr/nea-montela-2/item/36521-kove-800x-timi-prota-stoixeia-kai-gia-tis-3-ekdoseis?m=1):
Kove 800X Adventure: Από 9.240€
Kove 800X Adventure Pro: Από 10.040€
Kove 800X Rally: Από 13.230€
Τσιμπημένες δεν είναι αν αναλογιστούμε ότι εδώ θα είναι σίγουρα προς τα πάνω?
panavour
30/11/2023, 16:01
Τσιμπημένες δεν είναι αν αναλογιστούμε ότι εδώ θα είναι σίγουρα προς τα πάνω?
Μπορεί να είναι χαμηλότερες εδώ.ΙΔΩΜΕΝ.
doctor_john
30/11/2023, 18:09
Τσιμπημένες δεν είναι αν αναλογιστούμε ότι εδώ θα είναι σίγουρα προς τα πάνω?
Πάρα πολύ! Είπαμε ωραίο και καλό, πρωτοεμφανιζόμενο όμως.
Αυτοί κοστολογούν την υστεροφημία αυτών που αντιγράφουν...
Τρελή κοροϊδία!
Πολλά μου φαίνονται, εκτός κι αν έχει τοπ περιφερειακά, ή/και κερδίσει το επόμενο Ντακάρ :lol:
Μέχρι τις 20/12 η τιμή του για προπαραγγελια στα 7785 για το pro x με 350 προκαταβολή και παράδοση Απρίλιο, αυτά δηλωσε ο Γκοργκολης
τελικά με τα κιλά του είχαμε κάποια επιβεβαίωση?
PortisHead
18/07/2024, 09:13
Ολα τα τεστ το εκθειαζουν.
190 κιλα πληρης υγρων !!!
Πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο KTM 790 και απο το Africa !
Για μενα προσωπικα οτι καλυτερο εμφανησιακα....στενό και ψηλο και οχι θηριο.
Και το βασικοτερο, το εχει παρει ο μηχανικος μου και το σκιζει.
Μενει μονο να αποδειχτει τι θα γινει σε βαθος χρόνου γιατι οταν βαζεις στο μπλεντερ KTM και Κινα μαζι, φοβάσαι λίγο για το αποτελεσμα.
Παντως για μενα αν αντεξει στο χρονο ειναι οτι καλυτερο για τα λεφτα του.
Υ.Γ.
Και στο Dakar μια χαρά τα πήγαν. χωρις ζημιες και προβλήματα
Ολα τα τεστ το εκθειαζουν.
190 κιλα πληρης υγρων !!!
Πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο KTM 790 και απο το Africa !
Για μενα προσωπικα οτι καλυτερο εμφανησιακα....στενό και ψηλο και οχι θηριο.
Και το βασικοτερο, το εχει παρει ο μηχανικος μου και το σκιζει.
Μενει μονο να αποδειχτει τι θα γινει σε βαθος χρόνου γιατι οταν βαζεις στο μπλεντερ KTM και Κινα μαζι, φοβάσαι λίγο για το αποτελεσμα.
Παντως για μενα αν αντεξει στο χρονο ειναι οτι καλυτερο για τα λεφτα του.
Υ.Γ.
Και στο Dakar μια χαρά τα πήγαν. χωρις ζημιες και προβλήματα
Eίνσι πολύ ελαφρύ αλλά κάγκελα προστασίας, υποπλαίσιο είναι από αλουμίνιο. Πόσο φόρτωμα να αντέχει άραγε? Γιατί τέτοια μηχανή τη θες και για ταξίδι.
Η ποιότητα των στεφανιών των τροχών ? Για να βγει ελαφρύ, έχει ποιοτικά γερά στεφάνια ή δεν γνωρίζουμε τι παίζει? Γιατί θα μπεις και χώμα.
Οι αναρτήσεις? η ποιότητα των καλαμιών και του άξονα του αμορτισέρ? Πως θα είναι άραγε στα 80.000 km?
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο. Όταν έβαλε πρώτη φορά η Honda αλουμινένιο πλαίσιο σε mx μοτοσυκλέτα ήταν ντουβατι και της πήρε πάνω από 5 χρόνια να το κάνει να δουλέψει σωστά. Οι Κινέζοι χωρίς εμπειρία θα το πετύχουμε τη πρώτη?
Είναι μερικά ερωτήματα που εμένα με προβληματίζουν και θα προτιμούσα να πάρω ενα crf 1100 ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάποια χιλιαρικα παραπάνω.
Θα έχουμε καλύτερη εικόνα σε 2-3 χρόνια όταν θα αρχίσουν να μαζεύουν χιλιόμετρα. Τότε θα δούμε αν όντως αξίζει.
Lioulios
18/07/2024, 11:02
και θα προτιμούσα να πάρω ενα crf 1100 ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάποια χιλιαρικα παραπάνω. .
Μη σου πω και 1000
Μη σου πω και 1000
Εγώ 1000 θα πάρω γιατί είναι πιο ταξιδιαρικο και πιο ανετο. Έγραψα 1100 γιατί ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία του Κove.
Αν βγει το 800. αξιόπιστο τότε οι Κινέζοι αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
PortisHead
18/07/2024, 12:35
Eίνσι πολύ ελαφρύ αλλά κάγκελα προστασίας, υποπλαίσιο είναι από αλουμίνιο. Πόσο φόρτωμα να αντέχει άραγε? Γιατί τέτοια μηχανή τη θες και για ταξίδι.
Η ποιότητα των στεφανιών των τροχών ? Για να βγει ελαφρύ, έχει ποιοτικά γερά στεφάνια ή δεν γνωρίζουμε τι παίζει? Γιατί θα μπεις και χώμα.
Οι αναρτήσεις? η ποιότητα των καλαμιών και του άξονα του αμορτισέρ? Πως θα είναι άραγε στα 80.000 km?
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο. Όταν έβαλε πρώτη φορά η Honda αλουμινένιο πλαίσιο σε mx μοτοσυκλέτα ήταν ντουβατι και της πήρε πάνω από 5 χρόνια να το κάνει να δουλέψει σωστά. Οι Κινέζοι χωρίς εμπειρία θα το πετύχουμε τη πρώτη?
Είναι μερικά ερωτήματα που εμένα με προβληματίζουν και θα προτιμούσα να πάρω ενα crf 1100 ελαφρώς μεταχειρισμένο με κάποια χιλιαρικα παραπάνω.
Θα έχουμε καλύτερη εικόνα σε 2-3 χρόνια όταν θα αρχίσουν να μαζεύουν χιλιόμετρα. Τότε θα δούμε αν όντως αξίζει.
Συμφωνω στα περισσοτερα, αλλα και παλι, οπως εχω γραψει και αλλου, παρολο που ειναι φθηνοτερο απο τον ανταγωνισμο,
για να παρω ολα αυτα τα ρισκα θα επρεπε να κοστιζει ΤΟ ΠΟΛΥ 6 χιλιαρικα.
Δλδ. αν πανε ολα στραβα να εχεις να λες τουλαχιστον οτι ενταξει, γλυτωσες τα μισα λεφτα και παραπανω απο το να επαιρνες το Tenere ξερω γω.
Συμφωνω στα περισσοτερα, αλλα και παλι, οπως εχω γραψει και αλλου, παρολο που ειναι φθηνοτερο απο τον ανταγωνισμο,
για να παρω ολα αυτα τα ρισκα θα επρεπε να κοστιζει ΤΟ ΠΟΛΥ 6 χιλιαρικα.
Δλδ. αν πανε ολα στραβα να εχεις να λες τουλαχιστον οτι ενταξει, γλυτωσες τα μισα λεφτα και παραπανω απο το να επαιρνες το Tenere ξερω γω.
Κάπως έτσι σκέφτομαι και γω. Θα δούμε στο μέλλον και μακάρι να βγει οκ γιατί θα έχουμε περισσότερες επιλογές όσοι δεν το φυσάμε το χρήμα.
Για να δούμε τι θα δούμε.
Peterjackson
27/01/2025, 00:44
Το καβάλησα σήμερα, στατικά, στην κοπή πίτας του ΜΟΠ στην Πάτρα και με ενθουσίασε! Ο αντιπρόσωπος μου το πούλησε πολύ ωραία, αλλά μετά άρχισα να σκέφτομαι ότι είναι too good to be true σαν συνδυασμός specs/τιμης.
Πήρα μάτι και και ωραία τενερέ και ειδικά το world raid του Χελιώτη. Συγκριτικά με το Kove και μόνο η σκέψη ότι με την τιμή της Yamaha συν τα απαραίτητα περιφερειακά παίρνεις δύο κινέζους, πως να μην το σκέφτεσαι μετά; Ιδωμεν
ThatSlowMF
27/01/2025, 08:04
Το καβάλησα σήμερα, στατικά, στην κοπή πίτας του ΜΟΠ στην Πάτρα και με ενθουσίασε! Ο αντιπρόσωπος μου το πούλησε πολύ ωραία, αλλά μετά άρχισα να σκέφτομαι ότι είναι too good to be true σαν συνδυασμός specs/τιμης.
Πήρα μάτι και και ωραία τενερέ και ειδικά το world raid του Χελιώτη. Συγκριτικά με το Kove και μόνο η σκέψη ότι με την τιμή της Yamaha συν τα απαραίτητα περιφερειακά παίρνεις δύο κινέζους, πως να μην το σκέφτεσαι μετά; Ιδωμεν
Στατικά το καβάλησα και γω τις προάλλες... ωραία στάση σωματος ειχα πάνω (1.70 εγώ) και μου έδεσε σαν γάντι. Εντύπωση μου έκανε πόσο πανάλαφρο είναι, με ψηλό κέντρο βάρους το κουνούσα σαν φτέρο στο άνεμο, έπαθα πλάκα, βέβαια δεν έχω δικαίωμα να μιλάω γιατι εχω συνηθίσει στο μοσχάρι το δικό μου (TLR) αλλά και παλί η εντύπωση πολύ καλή. Θα θέλα να το κάνω και καμιά γυρα να δω που μπορέσαν και τα έχωσαν τα 95 άλογα εκεί μέσα όταν ο ανταγωνισμός του τερματίζει σε καμια 10αρια πιο κάτω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.