Σύνδεση

View Full Version : Αγορά 1ης μηχανής βοήθεια για επιλογή



Dimmanoukas
22/11/2022, 20:08
Καλησπέρα σε όλους
Υποψήφιος αναβάτης τώρα στα γεράματα

νεοσσός
22/11/2022, 20:14
Καλώς ήρθες στο forum!

Θα βοηθούσε αν μας έλεγες τις προτιμήσεις σου και τη χρήση για την οποία προορίζεται.

Dimmanoukas
22/11/2022, 20:14
Ηλικία στα 42 ύψος 1, 86 και περί τα 100 κιλά (το τρώω το φαγακι μου).

Το τελευταίο διάστημα μου έχει καρφωθεί η ιδέα για την απόκτηση της πρώτης (ίσως και τελευταίας λέμε τώρα) μηχανής.

Δίπλωμα δεν έχω αλλά αυτό μπορεί να δρομολογηθεί άμεσα... τελευταία επαφή με μοτό ήταν γύρω στα 22 με ένα θρυλικό chaly και πρόσφατα ενός ποδηλάτου.

Ο σκοπός της κτήσης έχει να κάνει με την ευκολία στην μετακίνηση και το κυριότερο στο παρκάρισμα εντός της πρωτεύουσας σε όχι τόσο μεγάλες διαδρομές.

Για κάποιο λόγο (φόβος για καταπόνηση και κοπανημα) σκούτερ δεν θέλω (αν και ίσως φαντάζει η ορθότερη επιλογή) και το budget είναι έως τα πέντε χιλιάρικα.

Μέχρι τώρα έχω καταλήξει και λόγω γούστου (τι να κάνουμε απωθημένα είναι αυτά) στα εξής με σειρά προτεραιότητας:
1)Royal enfield hunter 350
2)Huqsvarna svartpilen 250
3)Voge 300 acx

Σε αυτές έχω καθήσει πάνω στις 2 και 3 και μου φάνηκαν καλές από άποψη κιλών και διαστάσεων
Θα προσπαθήσω να δω από κοντά και το hunter το οποίο στα χαρτιά το προτιμώ ως λειτουργία λόγω καλής ροπής από χαμηλά.
Έχω καθήσει και στο gk350 της zontes αλλά το αποκλείω λόγω πολλών ηλεκτρονικών που θέλω να τα αποφύγω.

Ποια είναι η γνώμη των πιο έμπειρων μελών?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
Δημήτρης

Dimmanoukas
22/11/2022, 20:18
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και για τη γρήγορη απάντηση
Είχα ένα μικρό θέμα με το πρώτο ποστ αλλά στο επόμενο πιστεύω δίνω επαρκή στοιχεία
Και πάλι ευχαριστώ

THRESH
22/11/2022, 20:34
Καλορίζικος.

Το Royal Enfield φαίνεται νόστιμο,ροπάτο αλλά λίγο σε άλογα για τα κιλά της μηχανής.Προβλεπω ότι θα κάνει πωλήσεις και πολλά θα βρεις ως μεταχειρισμένα στο 6μηνο , με λίγα χλμ από αναβάτες που άλλο περίμεναν κ άλλο τελικά βίωσαν. Οπότε θέλει να είσαι κάπως κατασταλαγμένος.

Και για τα άλλα 2 τα ίδια ισχύουν σε γενικές γραμμές απλά με λιγότερα κιλά άρα καλύτερες επιδόσεις, οικονομία, συμπεριφορά κλπα.Το Voge δοκιμάστηκε περισσότερο καιρό από περισσότερο κοινό άρα μπορείς να ξέρεις τι περίπου να περιμένεις από πλευρά αξιοπιστίας.

Προσωπικά, στο RE θα πήγαινα, μετά από test ride και ιδανικά μεταχειρισμένο : είναι ακριβό για αυτό που πραγματικά είναι (δεδομένου και της τιμής του στην Ινδία)

Dimmanoukas
22/11/2022, 20:46
Ευχαριστώ Thresh
Η αλήθεια είναι ότι έχεις πολύ δίκιο αλλά δύο πράγματα με προβληματίζουν στο μεταχειρισμένο.
Ότι θα πρέπει να το δω του χρόνου τέτοια εποχή και μιλάω για το hunter και επίσης δεν θα ξέρω τι χρήση θα του έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από στρώσιμο κλπ
Ειδικά λόγω του χαρακτήρα του όπου είναι χαμηλοστροφο

Dimmanoukas
23/11/2022, 10:32
Ένας συνάδελφος στο γραφείο έκανε μια πρόταση λόγω αναγκών αλλά και ύψους - κιλών να δω και κανένα μτχ transalp και η αλήθεια είναι ότι το καλοβλέπω.
Τι λέτε?
Αισθητικά είναι από τα λίγα on off που μου αρέσουν και είναι εντός του budget συν ότι μένει υπόλοιπο για τα έξτρα κρανος κλπ που θα πρέπει να αποκτηθούν από την αρχή.

CorpseAlive
23/11/2022, 10:43
Ένας συνάδελφος στο γραφείο έκανε μια πρόταση λόγω αναγκών αλλά και ύψους - κιλών να δω και κανένα μτχ transalp και η αλήθεια είναι ότι το καλοβλέπω.
Τι λέτε?
Αισθητικά είναι από τα λίγα on off που μου αρέσουν και είναι εντός του budget συν ότι μένει υπόλοιπο για τα έξτρα κρανος κλπ που θα πρέπει να αποκτηθούν από την αρχή.

Κάτοχος Transalp .
Ποια Transalp σκέφτεσαι?
π.χ.
650 καρμπυρατερ/χωρίς ABS, μεγαλύτερο τροχό μπροστά.
600 είναι άσπαστα αλλά πολύ παλιά .
400 δεν το συζητάω καν.
700 έχει ABS και 19ρι μπροστά .
Από όλα αυτά έχω το 700ρι.
Ότι θες ρωτάς.

PaNick67
23/11/2022, 10:44
Ένας συνάδελφος στο γραφείο έκανε μια πρόταση λόγω αναγκών αλλά και ύψους - κιλών να δω και κανένα μτχ transalp και η αλήθεια είναι ότι το καλοβλέπω.
Τι λέτε?
Αισθητικά είναι από τα λίγα on off που μου αρέσουν και είναι εντός του budget συν ότι μένει υπόλοιπο για τα έξτρα κρανος κλπ που θα πρέπει να αποκτηθούν από την αρχή.

Καταρχας το σκεφτηκες καλα να μπεις στο χαος της πολης σε δυο ροδες και χωρις εμπειρια;

Κατα δευτερον, οποιαδηποτε παρεις να εχει ABS, αρα ναι στο transalp αν εχει, οπως και σε οποιαδηποτε αλλη μηχανη.

Ακομα οι μοτο που κοιτας ως καινουργιες εχουν εγγυηση και λιγοτερα κοστη απο ενα μεταχειρισμενο, επισης το RE δυσκολα να αποτελεσει και στοχο κλοπης ( εκτος αν υπαρχει γκαραζ σε σπιτι - δουλεια, οποτε δεν σε αφορα )

panavour
23/11/2022, 10:50
εχω voge το 500ds.κοιτα στο φορουμ που εχουμε γραψει αρκετοι εντυπωσεις.Απ τα τρια θα σου προτεινα το 300ρακι της voge,που το εχουν παρει αρκετοι,και εδω μεσα (ψαξε και θα βρεις ),αν και για τα κιλα σου καλυτερο το 500ds η dsx.επισης η αντιπροσωπεια της voge, ειναι αυτη που φερνει και τα kymco,και ειναι πολυ σοβαρη.Το royal enfield με λιγα αλογα,και το huskvarna,δεν θα χωρας επανω,ασε που ζητημα ειναι να τοχουν παρει 2-3 ολοι κι ολοι,ουτε η αντιπροσωπεια δεν τους ξερει.

Dimmanoukas
23/11/2022, 11:01
@CorpseAlive και Νίκος Παππάς
Μάλλον το 650 μοντέλα του 2002 έως 2005 αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει abs μπροστά σωστά?
Το 700αρι είναι λίγο πιο τσιμπημένο σε τιμή.
Γκαράζ στο γραφείο υπάρχει άλλη όχι στο σπίτι.

Πίστευα λόγω παλαιότητας και πολλών μοντέλων ότι δεν θα είναι πόλος έλξης και ότι το re θα ήταν μεγαλύτερη πρόκληση.

Επίσης ως σκέψη μου πέρασε ότι είναι κρίμα καινούργια μηχανή να είναι έξω αφημένη εκτεθειμένη στον καιρό και για αυτό σκεφτόμουν την μτχ πχ μέχρι βαριά 3χιλ και την transalp που δείχνει λόγω ποιότητας πιο ανθεκτική.

Τώρα για την μετακίνηση είναι κρίμα με ένα clio που έχω να πηγαίνω σε απογευματινή εργασία δύο φορές τη βδομάδα και σε διαδρομή είκοσι λεπτών να κάνω μερικές φορές 45 λεπτά να βρω πάρκινγκ...έχω αγανακτήσει.

Είμαι συνειδητοποιημένος πλέον οδηγός και έμπειρος σε οδήγηση αυτοκινήτου και όχι χωρίς αίσθηση σε μηχανάκι αλλά όλα θα γίνουν προσεκτικά πιστεύω.

Η οδήγηση και τα μαθήματα για το δίπλωμα θα μου δώσουν κάποιες πρώτες ενδείξεις στο εάν το έχω ή να κάτσω στα αυγά μου.

Dimmanoukas
23/11/2022, 11:07
@Panavour
Έχω κάτσει στο svartpilen και στο acx και η αλήθεια είναι ότι στο voge το θυμόμουν πιο κοντά σε εμένα.
Βέβαια όλα αυτά στατικά δεν βγήκα στο δρόμο γιατί δεν έχω δίπλωμα
Ίσως στην οδήγηση να είναι αλλιώς

Από επιδόσεις θέλω να πηγαίνω χαλαρά (έως 90) εντός πόλης και δύο τρεις φορές την εβδομάδα λίγη διαδρομή σε Κηφισιάς και Κατεχάκη.

Δεν έχω το χρόνο για βόλτες και καφέδες σκ κλπ και εάν προκύψει είμαι με τον μικρό και τη γυναίκα όπου θα είναι πάντα με αυτοκίνητο.

Άρα καθημερινά διαδρομη όχι πάνω από είκοσι χιλιόμετρα τη φορά και δύο με τρεις φορές την εβδομάδα καμία κατοσταριά, από Μεταμόρφωση - Ζωγράφου

panavour
23/11/2022, 11:13
@Panavour
Έχω κάτσει στο svartpilen και στο acx και η αλήθεια είναι ότι στο voge το θυμόμουν πιο κοντά σε εμένα.
Βέβαια όλα αυτά στατικά δεν βγήκα στο δρόμο γιατί δεν έχω δίπλωμα
Ίσως στην οδήγηση να είναι αλλιώς

Από επιδόσεις θέλω να πηγαίνω χαλαρά (έως 90) εντός πόλης και δύο τρεις φορές την εβδομάδα λίγη διαδρομή σε Κηφισιάς και Κατεχάκη.

Δεν έχω το χρόνο για βόλτες και καφέδες σκ κλπ και εάν προκύψει είμαι με τον μικρό και τη γυναίκα όπου θα είναι πάντα με αυτοκίνητο.

Άρα καθημερινά διαδρομη όχι πάνω από είκοσι χιλιόμετρα τη φορά και δύο με τρεις φορές την εβδομάδα καμία κατοσταριά, από Μεταμόρφωση - Ζωγράφου

η μονη λυση ειναι,να παρεις το διπλωμα και να πας να τα κανεις τεστ.αλλη λυση δεν βλεπω.Εκτος και αν παρεις για αρχη ,ενα σκουτερακι 125 για την πολη που δεν θελει διπλωμα αν εχεις αυτοκινητου,και σε κανα χρονο που θα μαθεις ,ανεβεις κυβικα και παρεις μηχανη.(το ιδανικο για μενα αφου εισαι νεος στα δικυκλα).

Dimmanoukas
23/11/2022, 11:30
@panavour
Για το σκούτερ το λυπάμαι το καημένο
Θα βγάλει χέρια να με βαρέσει και θα πει δίαιτα Επειγόντως...
Το λογικό είναι το δίπλωμα πρώτα και μετά αναλόγως πορεύομαι.
Μην βάλω thread για γνώμες για cb φοβάμαι? Χαχαχα

Nitse3
23/11/2022, 11:33
Απ' ότι κατάλαβα σου αρέσουν τα γυμνά στρογγυλοφάναρα, αλλά αν τελικά θες να πάς σε on off λόγω όγκου στα 5000 θα βρεις ελαφρως μεταχειρισμένα εννοώ μοντέλα 21-22 cf 650, RE Χιμαλάιαν, ΚΤΜ 250 adventure.

D3300
23/11/2022, 11:36
Ηλικία στα 42 ύψος 1, 86 και περί τα 100 κιλά (το τρώω το φαγακι μου).

Το τελευταίο διάστημα μου έχει καρφωθεί η ιδέα για την απόκτηση της πρώτης (ίσως και τελευταίας λέμε τώρα) μηχανής.

Δίπλωμα δεν έχω αλλά αυτό μπορεί να δρομολογηθεί άμεσα... τελευταία επαφή με μοτό ήταν γύρω στα 22 με ένα θρυλικό chaly και πρόσφατα ενός ποδηλάτου.

Ο σκοπός της κτήσης έχει να κάνει με την ευκολία στην μετακίνηση και το κυριότερο στο παρκάρισμα εντός της πρωτεύουσας σε όχι τόσο μεγάλες διαδρομές.

Για κάποιο λόγο (φόβος για καταπόνηση και κοπανημα) σκούτερ δεν θέλω (αν και ίσως φαντάζει η ορθότερη επιλογή) και το budget είναι έως τα πέντε χιλιάρικα.

Μέχρι τώρα έχω καταλήξει και λόγω γούστου (τι να κάνουμε απωθημένα είναι αυτά) στα εξής με σειρά προτεραιότητας:
1)Royal enfield hunter 350
2)Huqsvarna svartpilen 250
3)Voge 300 acx

Σε αυτές έχω καθήσει πάνω στις 2 και 3 και μου φάνηκαν καλές από άποψη κιλών και διαστάσεων
Θα προσπαθήσω να δω από κοντά και το hunter το οποίο στα χαρτιά το προτιμώ ως λειτουργία λόγω καλής ροπής από χαμηλά.
Έχω καθήσει και στο gk350 της zontes αλλά το αποκλείω λόγω πολλών ηλεκτρονικών που θέλω να τα αποφύγω.

Ποια είναι η γνώμη των πιο έμπειρων μελών?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
Δημήτρης

Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή?
Είσαι 42 και τελευταία φορά που καβάλησες ήταν στα 22 ένα chaly, ενώ τον τελευταίο καιρό καβαλάς ποδήλατο.
Δεν έχεις άδεια οδήγησης αλλά θα την δρομολογήσεις άμεσα.
Άρα έχουμε σαν δεδομένα την άγνοια και την έλλειψη εμπειρίας.
Πιστεύω πως θα ήταν λάθος να κινηθείς προς την αγορά μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης από 300cc και αυτό με επιφύλαξη.
Αν θέλεις να μετακινείσαι ευκολότερα στους πηγμένους δρόμους της πόλης θα πρότεινα την αγορά ενός παπιού ή ενός μικρού σε κυβικά scooter, έτσι ώστε να εξοικειωθείς αρχικά με την έννοια του δικύκλου και στη συνέχεια στοχεύεις κάπου ψηλότερα.

CorpseAlive
23/11/2022, 13:02
@CorpseAlive και Νίκος Παππάς
Μάλλον το 650 μοντέλα του 2002 έως 2005 αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει abs μπροστά σωστά?
Το 700αρι είναι λίγο πιο τσιμπημένο σε τιμή.
Γκαράζ στο γραφείο υπάρχει άλλη όχι στο σπίτι.

Πίστευα λόγω παλαιότητας και πολλών μοντέλων ότι δεν θα είναι πόλος έλξης και ότι το re θα ήταν μεγαλύτερη πρόκληση.

Επίσης ως σκέψη μου πέρασε ότι είναι κρίμα καινούργια μηχανή να είναι έξω αφημένη εκτεθειμένη στον καιρό και για αυτό σκεφτόμουν την μτχ πχ μέχρι βαριά 3χιλ και την transalp που δείχνει λόγω ποιότητας πιο ανθεκτική.

Τώρα για την μετακίνηση είναι κρίμα με ένα clio που έχω να πηγαίνω σε απογευματινή εργασία δύο φορές τη βδομάδα και σε διαδρομή είκοσι λεπτών να κάνω μερικές φορές 45 λεπτά να βρω πάρκινγκ...έχω αγανακτήσει.

Είμαι συνειδητοποιημένος πλέον οδηγός και έμπειρος σε οδήγηση αυτοκινήτου και όχι χωρίς αίσθηση σε μηχανάκι αλλά όλα θα γίνουν προσεκτικά πιστεύω.

Η οδήγηση και τα μαθήματα για το δίπλωμα θα μου δώσουν κάποιες πρώτες ενδείξεις στο εάν το έχω ή να κάτσω στα αυγά μου.

Δεν ξέρω αν θα βρεις καλό 700 στα 3.000 ειδικά με την αύξηση των τιμών τώρα.
Το 700 είναι ένα βαρύ μηχανάκι αλλά τίμιο γιατί είναι πολυχρηστικό.
Εμένα η πρώτη μου μηχανή ήταν και είναι πολύ φιλική προς τον αναβάτη.
Αν θες όμως στο Budget που διαθέτες να κάνεις υπέρβαση 2-3 χλρικα πας σε κούτα το 500CBX .
Δεν ξέρω τι συζήτηση όμως κάνουμε, αφού δεν έχεις δίπλωμα, ούτε καν χιλιόμετρα πάνω σε οποιαδήποτε μηχανή.

rainmike
23/11/2022, 13:06
@CorpseAlive και Νίκος Παππάς
Μάλλον το 650 μοντέλα του 2002 έως 2005 αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει abs μπροστά σωστά?
Το 700αρι είναι λίγο πιο τσιμπημένο σε τιμή.
Γκαράζ στο γραφείο υπάρχει άλλη όχι στο σπίτι.

Πίστευα λόγω παλαιότητας και πολλών μοντέλων ότι δεν θα είναι πόλος έλξης και ότι το re θα ήταν μεγαλύτερη πρόκληση.

Επίσης ως σκέψη μου πέρασε ότι είναι κρίμα καινούργια μηχανή να είναι έξω αφημένη εκτεθειμένη στον καιρό και για αυτό σκεφτόμουν την μτχ πχ μέχρι βαριά 3χιλ και την transalp που δείχνει λόγω ποιότητας πιο ανθεκτική.

Τώρα για την μετακίνηση είναι κρίμα με ένα clio που έχω να πηγαίνω σε απογευματινή εργασία δύο φορές τη βδομάδα και σε διαδρομή είκοσι λεπτών να κάνω μερικές φορές 45 λεπτά να βρω πάρκινγκ...έχω αγανακτήσει.

Είμαι συνειδητοποιημένος πλέον οδηγός και έμπειρος σε οδήγηση αυτοκινήτου και όχι χωρίς αίσθηση σε μηχανάκι αλλά όλα θα γίνουν προσεκτικά πιστεύω.

Η οδήγηση και τα μαθήματα για το δίπλωμα θα μου δώσουν κάποιες πρώτες ενδείξεις στο εάν το έχω ή να κάτσω στα αυγά μου.
Τα είπες όλα φιλαράκι.
Ξεκίνα μαθήματα δες οτι πηγαινει καλά ,βγάλε διπλώμα και μηχανάκια να φάνε και οι κότες:beer:

panavour
23/11/2022, 14:47
@panavour
Για το σκούτερ το λυπάμαι το καημένο
Θα βγάλει χέρια να με βαρέσει και θα πει δίαιτα Επειγόντως...
Το λογικό είναι το δίπλωμα πρώτα και μετά αναλόγως πορεύομαι.
Μην βάλω thread για γνώμες για cb φοβάμαι? Χαχαχα

Μην το λυπάσαι,είχα 50αρακι γιαμαχα σκούτερ,με 50 κιλά παραπάνω από σένα,και 180αρακι επίσης,και 125αρακι.Δεν με βαρεσε κανένα,άσε που άμα συνηθίσεις στην πόλη δυσκολά θα πας σε μηχανή μετά.Ξεκινα σιγά σιγά μιας και είσαι νέος στο σπορ.

skritikos
23/11/2022, 15:02
@Dimmanoukas
Για τις ανάγκες που περιγράφεις θα πήγαινα καρφί σε ένα Honda Cb125F. Δεν σπάει, δεν χαλάει, συντήρηση σχεδόν μηδενική σε κόστος, ομορφούλι, κατανάλωση περί το 1.5lt/100km !!!
Βάρος κάτι σαν 117 κιλά ΓΕΜΑΤΟ!

2800 ευρώ και ίσως και πιο κάτω αν τα δώσεις 'μετρητά'.

Για κλειστό αστικό περιβάλλον το 90% των αναβατών θα μπορούσε να κάνει τα πάντα με 125cc μοτοσυκλέτες.

Dimmanoukas
23/11/2022, 15:36
@skritikos
Το cb125 δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου αισθητικά
Εάν πήγαινα σε κάτι τόσο χαμηλά θα πήγαινα στο zontes g155 με την χαμηλή κατανάλωση και την τεράστια αυτονομία στο οποίο έχω κάτσει πάνω και είμαι οκ
Αλλά έλεγα αφού μπαίνω στη διαδικασία να έπαιρνα κάτι πιο future proof από το μπαίνω στην λογική της αλλαγής μετά (και που το μετά θα ήταν σε ένα χρόνο)
Πάντως αυτά που μου γράφετε είναι η φωνή της λογικής αλλά να που στα γεράματα σε πιάνουν τα υπαρξιακά σου... χαχαχα
Ξεκίνησα με το gk155 άντε λέω στα 3
Μετά είδα acx ωραίο στα 4,2
Ε λέω δεν πας στο svartpilen 4,6
Και βγάζει και η royal το hunter 4,3
Και μπαίνει και ένα transalp μέχρι τα 2,5 για να μπερδευτώ ακόμη περισσότερο

Αυτό στο οποίο καταλήγω είναι δίπλωμα για να δω τι παίζει και με τα βάρη και όγκους κλπ με κανένα cb και αναλόγως βλέπουμε

skritikos
23/11/2022, 16:19
@skritikos
Το cb125 δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου αισθητικά
Εάν πήγαινα σε κάτι τόσο χαμηλά θα πήγαινα στο zontes g155 με την χαμηλή κατανάλωση και την τεράστια αυτονομία στο οποίο έχω κάτσει πάνω και είμαι οκ
Αλλά έλεγα αφού μπαίνω στη διαδικασία να έπαιρνα κάτι πιο future proof από το μπαίνω στην λογική της αλλαγής μετά (και που το μετά θα ήταν σε ένα χρόνο)
Πάντως αυτά που μου γράφετε είναι η φωνή της λογικής αλλά να που στα γεράματα σε πιάνουν τα υπαρξιακά σου... χαχαχα
Ξεκίνησα με το gk155 άντε λέω στα 3
Μετά είδα acx ωραίο στα 4,2
Ε λέω δεν πας στο svartpilen 4,6
Και βγάζει και η royal το hunter 4,3
Και μπαίνει και ένα transalp μέχρι τα 2,5 για να μπερδευτώ ακόμη περισσότερο

Αυτό στο οποίο καταλήγω είναι δίπλωμα για να δω τι παίζει και με τα βάρη και όγκους κλπ με κανένα cb και αναλόγως βλέπουμε

Φιλικά θα στο πω, το Transalp ξέχασε το. Ωραίο και άξιο και αξιόπιστο αλλά μόνο την κατανάλωση να δεις..... σε ίδια διαδρομή εγώ είμαι με 3.5 και φίλος με 650 είναι στα 6.5.
Με τιμή βενζίνης που μάλλον θα περάσει και τα 3 μέσα στο 2023, έχεις $ για κάψιμο;

Επίσης το έχεις σκεφτεί καλά σαν πρώτο μετά από τόσα χρόνια κάτι στα 215+ kg? Και από 22 ως και 15 χρόνια παλιό (αν πας για 650) ?

ΥΓ. Ποια γεράματα; Στα 42? Είμαι αρκετά χρόνια μεγαλύτερος και νοιώθω καλύτερα και νεότερος από ποτέ! Μια χαρά είσαι.

Dimmanoukas
23/11/2022, 20:27
Ανέβηκα πάνω σε ένα transalp...ενώ δεν μου είναι ξένο ως μέγεθος δεν μου ήταν τόσο αρεστό...ίσως λόγω του όγκου που είχε μπροστά.

Ανέβηκα στο hunter της re και ενώ είναι compact και όπως μου αρέσει φοβάμαι μήπως δείχνει λίγο αστεία για το ύψος μου στο 1,86
Πάντως από κοντά είναι πολύ όμορφη

Ανέβηκα και στο scram και εκεί είναι πιστεύω η Χρυσή τομή από μέγεθος και εφαρμογή, αλλά...δεν διαβάζω τα καλύτερα για αυτόν τον κινητήρα εν αντιθέσει με τον 350 (παρόλο που έχει λιγότερα άλογα και ροπή) και σε κάποια βίντεο φαίνονται κάποια θέματα στην ποιότητα του φινιρίσματος στο σασί και στην εξάτμιση ως οξείδωση?

Αύριο θα αρχίσω να ρωτάω για τα του διπλώματος και βλέπουμε

CorpseAlive
23/11/2022, 20:54
Φιλικά θα στο πω, το Transalp ξέχασε το. Ωραίο και άξιο και αξιόπιστο αλλά μόνο την κατανάλωση να δεις..... σε ίδια διαδρομή εγώ είμαι με 3.5 και φίλος με 650 είναι στα 6.5.
Με τιμή βενζίνης που μάλλον θα περάσει και τα 3 μέσα στο 2023, έχεις $ για κάψιμο;

Επίσης το έχεις σκεφτεί καλά σαν πρώτο μετά από τόσα χρόνια κάτι στα 215+ kg? Και από 22 ως και 15 χρόνια παλιό (αν πας για 650) ?

ΥΓ. Ποια γεράματα; Στα 42? Είμαι αρκετά χρόνια μεγαλύτερος και νοιώθω καλύτερα και νεότερος από ποτέ! Μια χαρά είσαι.

6.5 με καρμπυρατέρ και μοντέλο του 2005 είναι αισιόδοξο νούμερο μέσα στην πόλη.
Σκέψου το δικό μου ψεκαστό κάτω από 5 δεν παίζει μέσα στην πόλη.

strokt up
23/11/2022, 21:05
Αν μιλάμε για κίνηση εντός πόλης αποκλειστικά και για άνθρωπο χωρίς εμπειρία θα έλεγα τουλάχιστον 300cc για λόγους ασφαλείας.

skritikos
24/11/2022, 09:45
6.5 με καρμπυρατέρ και μοντέλο του 2005 είναι αισιόδοξο νούμερο μέσα στην πόλη.
Σκέψου το δικό μου ψεκαστό κάτω από 5 δεν παίζει μέσα στην πόλη.

Αναφερόμουν σε διαδρομή στις εξοχές, έπρεπε να το έχω γράψει :)
Για πόλη δεν έχω ιδέα, δεν κυκλοφορούμε παρά ελάχιστα.

CorpseAlive
24/11/2022, 10:24
Αναφερόμουν σε διαδρομή στις εξοχές, έπρεπε να το έχω γράψει :)
Για πόλη δεν έχω ιδέα, δεν κυκλοφορούμε παρά ελάχιστα.

Στην εξοχή είσαι στο 6.
Το λέω επειδή έχει ο πατέρας μου την 650.
Στην εξοχή (όχι εθνική και όχι πάνω από 5.000 Στροφές) το 700 είναι πάνω κάτω στο 5.

phovos
25/11/2022, 10:21
Νομίζω πως είμαι στην ίδια περίπου φάση με εσένα φίλε. Αποφάσισα να βγάλω δίπλωμα στα 38 χωρίς προηγούμενη εμπειρία γιατί έτρωγα πολύ κίνηση και βενζίνη κάθε μέρα προς τη δουλειά (Εξάρχεια) και είχα θέμα με το πάρκινγκ. Πρώτη μηχανή που πήρα ήταν το Sym NH-T 200 και στο χρόνο, αφού απέκτησα λίγη εμπειρία στην καθημερινή κίνηση, αποφάσισα ότι χρειάζομαι λίγα παραπάνω κυβικά για να κινούμαι λίγο πιο άνετα. Έτσι πλέον έχω το bajaj dominar 400. Η προσωπική μου εμπειρία, με παρόμοια χρήση που σκοπεύεις να κάνεις, μου λέει ότι 250-300-400 κυβικά είναι υπεραρκετα. Είναι αχρειαστο νομίζω να πας στα 600-700cc για την πόλη και κοντινές εκδρομές μόνος. Στα 300cc θα έχεις έναν καλό συνδυασμό από γκάζι, επιτάχυνση και οικονομία και κυρίως θα σε απασχολήσει η ροπή και η οικονομια. Μη νομίζεις ότι θα πηγαινεις συχνά με > 100χλμ/ώρα ειδικά αν πηγαινεις σε δρόμους με κινηση. Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.

Kickstart
25/11/2022, 10:53
ξερω είπες οχι για σκουτερ

αλλα με δεδομένη την απειρία σου, τα οσα προσφέρει αυτο που θα σου παραθέσω και την τιμη που ειναι πραγματικά πατωμα, εγω θα πηγαινα να το κοιταξω απο κοντα τουλάχιστον
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314072345-keeway

και που σαι....όχι αύριο, σήμερα.

Dimmanoukas
25/11/2022, 13:22
@phovos
Έχεις απόλυτο δίκιο
Έως τώρα επικρατεί το acx όπου καλώς εχόντων των πραγμάτων θα καταλήξω εκεί*
Προς το παρόν αρχίζω να οργανώνομαι με τα του διπλώματος
Έκανε ένα δύο τηλέφωνα και από εβδομάδα θα το τρέξω
@Kickstart
Που να πάω Κρήτη να το δω?
Αστειεύομαι το πήρε το μάτι μου και όντως είναι τρομερή προσφορά αλλά μάλλον δεν
Προηγείται ένα κράνος , δίπλωμα και έπειτα απόφαση για μηχανή

Ευχαριστώ πάντως για τις προτάσεις
Όλα λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.

*Η αλήθεια είναι ότι και το svartpilen και το hunter μου αρέσουν πολύ απλά ενώ έκατσα επάνω και εργονομικά ήμουν κομπλέ από αποστάσεις χέρια πόδια κλπ φοβάμαι ότι θα φαίνομαι λίγο τεράστιος ή πιο σωστά αυτά πιο μικρά
Στο acx που το έχει και συνάδελφος στο γραφείο επειδή το ντεπόζιτο και το τιμόνι είναι πιο ψηλά μου είναι και πιο άνετο και φαίνεται πιο...μπαμπάτσικο. Α και μου αρέσει αρκετά και ίσως σε κίτρινο να είναι και λίγο αλητεία (καταλαβαίνετε ότι μετά τον αστερίσκο είναι ο κλασσικός μονόλογος των τελευταίων ημερών... χαχαχα)

skritikos
25/11/2022, 19:17
@phovos
Έχεις απόλυτο δίκιο
Έως τώρα επικρατεί το acx όπου καλώς εχόντων των πραγμάτων θα καταλήξω εκεί*
Προς το παρόν αρχίζω να οργανώνομαι με τα του διπλώματος
Έκανε ένα δύο τηλέφωνα και από εβδομάδα θα το τρέξω
@Kickstart
Που να πάω Κρήτη να το δω?
Αστειεύομαι το πήρε το μάτι μου και όντως είναι τρομερή προσφορά αλλά μάλλον δεν
Προηγείται ένα κράνος , δίπλωμα και έπειτα απόφαση για μηχανή

Ευχαριστώ πάντως για τις προτάσεις
Όλα λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.

*Η αλήθεια είναι ότι και το svartpilen και το hunter μου αρέσουν πολύ απλά ενώ έκατσα επάνω και εργονομικά ήμουν κομπλέ από αποστάσεις χέρια πόδια κλπ φοβάμαι ότι θα φαίνομαι λίγο τεράστιος ή πιο σωστά αυτά πιο μικρά
Στο acx που το έχει και συνάδελφος στο γραφείο επειδή το ντεπόζιτο και το τιμόνι είναι πιο ψηλά μου είναι και πιο άνετο και φαίνεται πιο...μπαμπάτσικο. Α και μου αρέσει αρκετά και ίσως σε κίτρινο να είναι και λίγο αλητεία (καταλαβαίνετε ότι μετά τον αστερίσκο είναι ο κλασσικός μονόλογος των τελευταίων ημερών... χαχαχα)

Κάτι που ευτυχώς έμαθα νωρίς στην ζωή μου με το καταραμένο ύψος μου είναι το "μην σε νοιάζει διόλου πως δείχνεις πάνω ή μέσα σε ένα όχημα". Ααα και το "μην σε νοιάζει η γνώμη των άλλων για τέτοια θέματα".
Διάλεξε όποια μοτοσυκλέτα σου κάνει κλικ και τα περί εμφάνισης μόνο στο μυαλό σου είναι.

Dimmanoukas
25/11/2022, 20:44
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα λες φίλε skritikos
Ωστόσο αυτή η σκέψη έχει να κάνει με δική μου ανάγκη όπως αντίστοιχα μου αρέσει και για την εμφάνιση της μηχανής και για κανέναν λόγο δεν με απασχολεί τι νομίζουν οι άλλοι.

Dilliger
26/11/2022, 18:11
Ότι είπε ο κ user 'phovos' νωρίτερα. Ένα sym ή voge κ εισαι οκ για αρχή. Αν δεν χρειάζεσαι Μπαγκαζιερα τότε κ τα τύπου scrambler είναι μια χαρά. Επειδή διάβασα για γραφείο να έχεις υπόψιν ότι αν ντύνεσαι με τσινο/κοστούμια κ αντίστοιχα παντελόνια μόνο σκοοτερ βολεύει. 40 ετών με έμπειρια σε πάπια σε επαρχία αλλά δεν είχα ασχοληθεί με το άθλημα εδώ κ 10+χρονια.μονο πριν έρθει το παιδί ενοικίαση πιατζιο σε κάνα νησί τα καλοκαίρια. Έκανα 4-5μθμτα για εξοικείωση με συμπλέκτη πριν Έχω πάρει εδώ κ ένα χρόνο 1 nh t 200 κ εχω βολευτεί αρκετές φορές μέσα στην εβδομαδα σε διαδρομή Πετρούπολη Εξάρχεια ή Γαλάτσι. Απλά επειδή κυκλοφορώ με ρούχα γραφείου κ όχι καζουαλ τρώω χρόνο στην προετοιμασία (προστατευτικα για παπούτσι μπουφάν κράνη κλπ.
Προτείνω αλλαγή ελαστικών με το που το πάρεις.

Dimmanoukas
26/11/2022, 18:58
Η λογική λέει σκούτερ
Η καρδιά (εκ του ασφαλούς όμως γιατί δεν το έχω δοκιμάσει) ένα acx

Γραφείο μεν αλλά με τη δυνατότητα να πηγαίνω ακόμη με τζην και sneakers ή μποτάκια.

Ευτυχώς υπάρχουν και καλόγουστα δερμάτινα...ε εάν προκύψει ανάγκη σακακιού, ε τότε θα κουνήσουμε και το clio να μην πέσει και η μπαταρία... χαχαχα

Αλλά τον τελικό λόγο θα μας το πει το test ride μετά την κτήση του διπλώματος.

Αλλά και πάλι για ένα καλό σκούτερ καινούργιο θες από 4,5 και πάνω.
Κρίμα δεν είναι να δώσεις τόσα για κάτι που δεν σου κάνει και κέφι αισθητικά? Δεν ξέρω θα φανεί

Προς το παρόν κοιτάω για κράνη κλπ και να ξεκινήσω τα του διπλώματος

ReaperX
26/11/2022, 20:47
Σε ίδια φάση ήμουν κι εγώ..
Λόγω κίνησης παρκαρίσματος κτλπ έφτασα σε απόγνωση πήγα και έβγαλα δίπλωμα πριν λίγο καιρό στα 34 με σκοπό να πάω για κάνα σκούτερ 300ρι που θα ναι βολικό,άνετο και σίγουρα θα καίει πολύ λιγότερο απ' το αυτοκίνητο.

Στο μυαλό μου όμως δε μπορούσα να δικαιολογησω τα χρήματα που κοστίζουν σε σχέση με μια κανονική μοτοσυκλέτα και επειδή κακά τα ψέματα είναι κάτι άψυχο και θα ήθελα να κάνω κ το "κέφι" μου παρήγγειλα CB500X ως χρυσή τομή από δύναμη κατανάλωση χρηστικότητα ασφάλεια.

Αν είσαι ψημένος πήγαινε άμεσα για δίπλωμα γιατί τώρα θα είναι πιο ζορικα που χαλάει ο καιρός.Οταν καβαλήσεις πιστεύω θα ενθουσιαστείς αλλά να ξέρεις δυστυχώς στην πράξη για να κυκλοφορήσεις έξω δε σου μαθαίνουν απολύτως τίποτα.

Κράνος συνήθως μπορούν να σου δώσουν κ απ' τη σχολή αν θες να μη χάνεις χρόνο ή να επιλέξεις πιο μετά ανάλογα το τι θα πάρεις,αν και τώρα αυτές τις μέρες τρέχουν πολύ καλές προσφορές για αγορές εξοπλισμού (εγώ πήρα όλο τον εξοπλισμό τις δύο τελευταίες βδομάδες)

Dimmanoukas
26/11/2022, 22:20
@ReaperX
Με γεια σου και για τον εξοπλισμό αλλά και για το 500αρι
Είναι πολύ όμορφο και πιστεύω η χρυσή τομή για την Αθήνα

Στο μυαλό μου το έχω μέχρι τις γιορτές να έχω το δίπλωμα και με τον νέο χρόνο κυριολεκτικά πριν τα φώτα ότι αποφασίσω από μηχανή

Dilliger
26/11/2022, 23:09
Θεωρώ επίσης καλό είναι για πρώτη μηχανή όσο πιο ελαφριά γίνεται. γνώμη μου φυσικά με βάση κουβέντες με πιο έμπειρους. είναι σημαντικό για αρχή, που δεν έχεις την εμπειρία να "δεις" απλες καταστάσεις πριν να σου δημιουργήσουν θέμα. πχ. ανεβαίνω στην πυλωτή να παρκάρω, με 1η λίγο πιο φουρίοζικα, κάτω πλακάκι, πατάω μπροστινό φρένο για να σταματήσω και γλιστράει ο τρόχός (δίπλα το αμάξι μου). βάζω πόδι κάτω κ το μαζέυω πριν πέσει (nh-t 200 160 kg) . αν είχα μία 200+ kg , δεν ξέρω τι θα γινόταν κ αν έτρεχα σε φαναρτζή για το αμάξι ή σε ορθοπεδικό...
κάποιος πιο έμπειρος μπορεί να πεί ότι λέω χαζά αλλά τέσπα εγώ στο αναφέρω.

phovos
27/11/2022, 05:34
Και τα μαθήματα οδήγησης μπορεί να σε βοηθήσουν να σχηματίσεις καλύτερη εικόνα. Εγώ πχ ξεκίνησα με τη λογική να πάρω ένα σκούτερ να με πηγαινοφερνει. Μέχρι που σε ένα μάθημα ανέβηκα στη CB 600f hornet και κατάλαβα ότι η μηχανή είναι κάτι περισσότερο από αυτό :p

Dimmanoukas
08/12/2022, 20:54
Έγιναν τα πρώτα βήματα.
Ξεκίνησε η διαδικασία για το δίπλωμα παράβολα κλπ και πήρα και το κράνος.
Μάλλον η σκέψη για μηχανή θα μείνει σκέψη προς το παρόν και καταλήγω σε σκούτερ εκεί κάπου στα 300 για καθαρά λόγους πρακτικούς.

Άρα για να μην καταντήσω γραφικός είπαμε τα μαθήματα με το κλασσικό cb θα ξεδιαλύνουν το τοπίο (αλλά για τη χρήση που θέλω να κάνω το σκούτερ φαντάζει μονόδρομος)

Θα σας ενημερώνω για την πορεία των πραγμάτων
Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας και τις απόψεις σας
Λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.

Bowleno
09/12/2022, 04:58
Έγιναν τα πρώτα βήματα.
Ξεκίνησε η διαδικασία για το δίπλωμα παράβολα κλπ και πήρα και το κράνος.
Μάλλον η σκέψη για μηχανή θα μείνει σκέψη προς το παρόν και καταλήγω σε σκούτερ εκεί κάπου στα 300 για καθαρά λόγους πρακτικούς.

Άρα για να μην καταντήσω γραφικός είπαμε τα μαθήματα με το κλασσικό cb θα ξεδιαλύνουν το τοπίο (αλλά για τη χρήση που θέλω να κάνω το σκούτερ φαντάζει μονόδρομος)

Θα σας ενημερώνω για την πορεία των πραγμάτων
Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας και τις απόψεις σας
Λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.


Ακόμα ένας που χάθηκε στον βωμό των....μπανιερών.:(



:lol:


Με το καλό οτι πάρεις, προσοχή στον δρόμο και πάντα κράνος. :beer:

Dimmanoukas
03/01/2023, 13:56
Αναμονή παραλαβής του m310 της zontes.
Όταν με το καλό παραλάβω θα μεταφέρω και πρώτες εντυπώσεις.
Ας γίνει η αρχή έτσι από χαμηλά και βλέπουμε εν καιρώ πως πάμε και για μηχανή.
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχουμε.

Dimmanoukas
26/01/2023, 18:10
Από τα έως τώρα χιλιόμετρα (λίγο πάνω από 300) θεωρώ ότι η κίνηση στο κέντρο, για έναν νέο άπειρο οδηγό, θα ήταν πιο δύσκολο με κάποια μηχανή, το να έχει δηλαδή το νου και σε καθρέφτες, λωρίδες και ταχύτητες.

Οπότε υπό αυτή την έννοια το m310 έχει κάτσει μια χαρά και παραπάνω.
Ωραία φρένα, ακόμη καλύτερο γκάζι, εξαιρετική σέλα και επαρκή κάλυψη από αέρα, αλλά θέλει πολύ προσοχή με τα μαμά λάστιχα πάνω για καλή πρόσφυση ειδικά τώρα το χειμώνα.

Το cb της σχολής βέβαια, τόσο με τη συμπεριφορά του στην οδήγηση (φρένα, γκάζι) όσο και με τον ήχο του (εθιστικός) με έχει στοιχειώσει.

Ίσως αν πάνε καλά τα πράγματα, δίπλα στον Κινέζο να έρθει και κάποια μηχανή...δεν ξέρω θα δούμε.

Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις.
Με πολύ ενδιαφέρον παρακολουθώ και τα υπόλοιπα νήματα και μαζεύω πληροφορίες.
Να στε καλά και πάντα όρθιοι.

THRESH
01/02/2023, 19:12
Αναμονή παραλαβής του m310 της zontes.
Όταν με το καλό παραλάβω θα μεταφέρω και πρώτες εντυπώσεις.
Ας γίνει η αρχή έτσι από χαμηλά και βλέπουμε εν καιρώ πως πάμε και για μηχανή.
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχουμε.

μ'αρέσει αυτό , με το καλό να γράψεις τις εμπειρίες σου !

Καλοτάξιδο, πάντα όρθιος.

Dimmanoukas
02/02/2023, 15:37
Εντυπώσεις έχω γράψει ακριβώς πάνω από τη δική σας δημοσίευση.

Πάντως θετικότατη εντύπωση είναι το γεγονός ότι εκτός από εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων είναι η αίσθηση ελευθερίας και επαφής με τους εξωτερικούς παράγοντες (δρόμος, φρέσκος αέρας ε καμία φορά και το καυσαέριο αλλά όλα καλά) και όλα σε συνθήκες σχετικού κρύου.

Δεν μπορώ να φανταστώ με την βελτίωση του καιρού την αίσθηση και ακόμη μεσούσης του χειμώνα ψάχνω δικαιολογία και αφορμή για βόλτα.

Και όλα αυτά από έναν φανατικό αυτοκινητάκια... χαχαχα.

Το zontes από συμπεριφορά στο δρόμο εξαιρετικό...φρένα εξαιρετικά και ρεπριζ τρομερές.
Η σέλα ποιημα από άνεση.
Το μόνο μείον μέχρι τώρα το γεγονός ότι δεν χωράει ένα full face κράνος κάτω από τη σέλα και ούτε ένα μεγάλο back pack.

Dimmanoukas
06/06/2023, 18:04
Εξέλιξη της τελευταίας στιγμής.
Σε μια στιγμή αδυναμίας (νίκησε το συναίσθημα και όχι η λογική) δόθηκε το m310 στο βωμό της κτήσης ενός naked.

Θα μου λείψει είναι αλήθεια το σκούτερ από θέματα πρακτικότητας
Τώρα εάν το συναίσθημα επικαλύψει την πρακτικότητα θα φανεί αύριο εάν ευοδώσει αυτό που έχω κατά νου.

Περισσότερα αύριο εάν όλα πάνε κατ' ευχή.

asxetost
06/06/2023, 21:40
Γειά σου αρχηγέ μου, περιμένουμε με το καλό να μας πεις.
Μπράβο σου για την κλιμακωτή λογική στα κυβικά-και λέει αγόρασε mt09 χθες- :p
Να το χαρείς και πάντα όρθιος!

Bowleno
06/06/2023, 22:05
Εξέλιξη της τελευταίας στιγμής.
Σε μια στιγμή αδυναμίας (νίκησε το συναίσθημα και όχι η λογική) δόθηκε το m310 στο βωμό της κτήσης ενός naked.

Θα μου λείψει είναι αλήθεια το σκούτερ από θέματα πρακτικότητας
Τώρα εάν το συναίσθημα επικαλύψει την πρακτικότητα θα φανεί αύριο εάν ευοδώσει αυτό που έχω κατά νου.

Περισσότερα αύριο εάν όλα πάνε κατ' ευχή.

Τωρα είναι που μπήκες στον ίσιο τον δρόμο, τον ορθόδοξο..... εύγε νέε μου! :beer:

Dimmanoukas
07/06/2023, 12:09
Έγινε τελικά...η μηχανή είναι της clx της cf στην κλασσική της εκδοχή, το heritage στο μπλε ασημί.

Εντελώς πρώτες εντυπώσεις εύκολη στην οδήγηση αλλά θέλει πολλή προσοχή και εξοικείωση...ευτυχώς υπάρχει το eco πρόγραμμα

katsar
07/06/2023, 13:41
το 700ρι ;
Πολύ ωραίο φίλε,καλές βόλτες, δώσε και καμία φωτογραφία να το δούμε αν θέλεις, καλόβολτο !!!

Dimmanoukas
07/06/2023, 13:44
Ναι το 700αρι
Φωτό όταν με το καλό γίνει το πρώτο καλό μπάνιο για να είναι όπως πρέπει.
Ευχαριστώ για τις ευχές