PDA

View Full Version : Daytona dy125 rs (efi,euro 5)



Σελίδες : 1 [2]

kostaskk
19/09/2023, 20:12
Τελικά η παραπάνω βίδα το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει το ρελαντί,αν την βιδωσεις βρίσκει κόντρα και είναι σαν να ανοίγεις λίγο το γκάζι.. από την μέση και μετά αν ξεβιδωσεις μένει στον αερα-δημιουργει κενό με το στοπ και δεν γίνεται να ρίξει το ρελαντί, θα υπάρχει άλλη που πάει εσωτερικά του σώματος στην πεταλούδα(νομίζω είναι μια σημαδεμένη)

Έβαλα ντιζα κοντερ και το πήγα για το σέρβις των 7000.
Εκτός λαδια-βαλβιδες και κάτι άλλα,έσφιξαν και την καδένα, τους είπα να αλλάξουν και μπουζί..
446301
446302
Εδώ μάρκας torch κινεζικό, δεν φαίνεται να έχει φθορά παρά τα πολύ παραπάνω (πάνω από τα δίπλα της αλλαγής) χλμ που έκανε και το χρώμα του είναι κεραμίδι άρα δεν είναι πολύ φτωχό( άσπρο χρώμα)
Μερικές καταναλώσεις που μετρισα
1,6. 1,55. 1,7 και 1,8+ (πολύ τέρμα γκάζι,τελικές,Δευτέρα κόφτη,ανοίγματα στα φαναρια) σε μικρή κατηφόρα είδα 115km/h κοντέρ (δεν χτύπησε κοφτη) (16 γρανάζι από 14 μαμά)
.
Και χτες καταναλωση 1,42 λίτρα /100 με κανονική χρήση, ψιλό οικονομική μέχρι τα 50-60 με 2-3 ανοίγματα μέχρι 90 και άλλα τόσα τέρμα γκάζι σε φανάρια. Όλα αυτά σε χρήση ντελιβερι με φανάρια ρελαντί, σταματά ξεκινά,και να δουλεύει αρκετές φορές κατά την παράδοση παραγγελίας (πχ ισόγεια,μαγαζιά) είναι κοντά σε αυτή που δίνει ο κατασκευαστής,, 1,4 πίστευω αν κάνω τέρμα οικονομική δλδ μέχρι 50km/h και ελάχιστα μικρά ανοίγματα γκαζιού,σβήσιμο θα πέσει κ άλλο η θα μείνει εκεί..
Θα το δοκιμάσω σε επόμενες μετρήσεις,

Στο σέρβις μου τραυμάτισαν λίγο το πλαστικό καπάκι ρύθμισης βαλβίδας και μετά είδα ότι έλειπε η μια βίδα από τα πατάκια και η άλλη ήταν χαλαρή, (αριστερή μεριά)(νιώθεις και τρέμουλο στα πατάκια ορισμένες φορές) δεν το είδαν καν, και φαντάζομαι το γενική σύσφιξη βιδων είναι μόνο στα χαρτιά..
Πήρα μια την έβαλα και τις έσφιξα.
Κάτ αλλά δουλεύει ακόμα πολύ καλά.

kostaskk
23/09/2023, 20:18
Μερικές ακόμα καταναλώσεις
1,7 λίτρα/100
1,98
1,51 σήμερα.

Τελευταία δεν είδα τόσο διάφορα απο αλλαγη τρόπου οδήγησης, μάλλον επηρεάζεται περισσότερο από την διαφορά στάθμης όταν γεμίζει max που ποτέ δεν είναι ακριβός ίδια η από την διαφορετική ποσότητα που δίνει κάθε αντλία, σίγουρα θα βγάζουν και λιγότερη ποσότητα.

Παντός ποτέ δεν θυμάμαι να έχει κάψει πάνω από 2 λίτρα και ο μέσος όρος πρέπει να είναι κάπου στα 1,7.. πάντα περιμένω να κάνει 100 χιλιόμετρα και γεμίζω για να δω στην αντλία το νούμερο κατανάλωσης

Liyannis
11/10/2023, 12:11
Λοιπον μετα απο μερικους μηνες εχω μερικα δεδομενα να προσθεσω και εγω. Αργησα να αρχισω να σημειωνω χιλιομετρα πανω στις αποδείξεις οποτε στις αρχες δεν ξερω ποσα χιλιομετρα ειχε στο κοντερ.

Αποστασεις και καταναλωση καυσιμου. (δεν βρηκα τροπο να το κανω embed χωρις να το ξαναγραψω)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRMCikNO_VtbnBPYFTw3S6qgc6zMArudG3oM7Yhd_E69vyUXMTPfAmR1ArgSf7_enciwux1xGxul3-e/pubhtml?gid=0&single=true

Liyannis
11/10/2023, 12:34
τωρα απο θεματα που εβγαλε.

περιπου απο τα 500-600 και μετα αρχισε να ακουγεται ενας χτυπος στο ρελαντι.
Εμενα μου ακουγοταν σαν το πιστονι, αλλα πηγα στην αντιπροσωπεία, το ακουσαν και μου ειπαν οτι ειναι η βαλβιδα του injection και οτι ειναι φυσιολογικο σιγα σιγα με το στρωσιμο να αλλαξει λιγο ο ηχος.

καπου περιπου στα 900 χιλιομετρα ειχε θεμα η μανετα του μπροστινου φρενου.
Το παρατηρησα ενα βραδυ που εφευγα απο δουλεια και το φως απο το φρενο ηταν συνεχεια αναμενο. Πατησα μερικες φορες και καμια διαφορα αλλα οταν τραβηξα την μανετα προς τα εξω το φως εσβησε. Εαν το αφηνα παλι δουλευε συνεχεια το φως.
(ηθελα να ανεβασω φωτο απο την μανετα αλλα για καποιο περιεργο λογο μου λεει οτι απετυχε καθε φορα)

Πηγα στη αντιπροσωπεία τους ειπα το προβλημα, περιμενα λιγο και ηρθε ενα ατομα με μια σύριγγα. Εκανε μια ενεση, εβαλε υγρο και πατησε και αφησε με δυναμη το μανετα. Επειτα δουλευε μια χαρα το φως και ακομη δεν εχει ξαναβγαλει το ιδιο θεμα.

Στα 1000 χμ περασα σερβις (15€ εαν θυμαμαι καλα) και μου ειπαν ολα κλ, τα λεμε στα 3000.

1100-1200 παρατηρησα σκουρια στο πισω δισκοφρενο, δεν εχω ασχοληθει ακομη με αυτο το θεμα μιας και δεν ειχα χρονο.

αυτα μεχρι τωρα.

Liyannis
29/01/2024, 20:04
Το λοιπον, τωρα με τα κρυα σαν να κολλαει η ντιζα του γκαζιου. Δηλαδη το πρωι οταν ειναι να φυγω βαζω πρωτη και τραβαει το μηχανακι μπροστα σαν να δινω ελαχιστα γκαζι.
Αυτο μετα απο 5 λεπτα οδηγησης σταματαει να συμβαίνει.
Το πισω φρενο σφυριζει αλλα στο σερβις τον 3000ων μου ειπαν οτι απλα λογο του οτι το παταω σιγα σιγα εχει γυαλισει και οτι θελει πιο αποτομα να το παταω :rolleyes:

Κατα τα αλλα ολα μια χαρα.

ανανεωμένος πινακας καταναλωσης στο παρακατω λινκ
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRMCikNO_VtbnBPYFTw3S6qgc6zMArudG3oM7Yhd_E69vyUXMTPfAmR1ArgSf7_enciwux1xGxul3-e/pubhtml?gid=705198196&single=true

Acacius
29/01/2024, 22:50
Το λοιπον, τωρα με τα κρυα σαν να κολλαει η ντιζα του γκαζιου. Δηλαδη το πρωι οταν ειναι να φυγω βαζω πρωτη και τραβαει το μηχανακι μπροστα σαν να δινω ελαχιστα γκαζι.
Αυτο μετα απο 5 λεπτα οδηγησης σταματαει να συμβαίνει.

Μήπως απλά επειδή κάνει κρύο ανεβάζει παραπάνω στροφές το ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί;

kostaskk
04/05/2024, 21:19
Από την αρχή σχεδόν όταν πατούσα έντονα φρένο ακούγονταν ένα τακ, και ακόμα ένα όταν το άφηνα, το ίδιο μερικές φορες και σε λακούβες-
πλακόστρωτο. Τελικά έλυσα το εμπρός πλαστικό (5βιδες) και έσφιξα το κεντρικό παξιμάδι του λαιμού (κατσαβίδι σφυρί) και έγινε τέλειο, εξαφανίστηκε εντελος ο ήχος, άρα ήταν ξεσφιχτο από το εργοστάσιο. Βέβαια μου πήρε 3-4 φορές μέχρι να πετύχω το σωστό σφίξιμο, (με πολύ σφιχτό κάνει σαν να έχει χαλάσει ρουλεμάν λαιμού, μαγκωνει ελαφρά το τιμόνι στο κέντρο και έχει περίεργη αίσθηση στην οδήγηση)

Με το γρανάζωμα πάει πολύ άνετα με 80km/h
Άμα βιάζομαι πάω συνέχεια με τόσα +
Τελική βλέπει εύκολα 110+ κοντέρ.
Ακόμα έχω να βάψει εδώ και καιρό τον λαιμό τις εξάτμισης με μαύρο θερμοκρασίας,
Επίσης ρύθμισα τον συμπλέκτη σε λίγο ποιο ομαλό αλλαγμα ταχύτητας, προς τα δεξιά η βίδα, δεν πατιναρει ακόμα ( μόνο αν πέσεις σε λακούβες με τέρμα γκάζι ανηφόρα, υποπτεύομαι ότι τρανταζεται το φυγοκεντρικό και αφήνει στιγμιαία, όπως και αν από τέρμα γκάζι κλείσεις εντελος το γκάζι και ξαναδώσεις στιγμιαία πάλι τέρμα( σαν να πας να κάνεις κλοτσιά,σούζα) τότε ίσως πατιναρει, πρέπει να είναι από την κατασκευή του φυγοκεντρικόυ αυτό σχεδιαση

kostaskk
03/09/2024, 23:37
455541
Σήμερα το έβγαλα από ακινησία κάνα μήνα να δουλέψει λίγο,, τεστ τελικής με κακές συνθήκες, (απλό άνοιγμα και δεν είχα όλη την ευθεία λόγο έργων) ποιο παλιά στον ίδιο δρόμο είχε δείξει 115 κοντέρ,, σήμερα πήγε μέχρι 110 χωρίς ιδιαίτερη πίεση,, το gps κινητού έδειξε 104 km/h πραγματικά, άρα απόκλιση 6km η 6%, καθόλου άσχημα για κινέζικο κοντέρ, η θεωρητική τελική του είναι 110 πραγματικά αν πήγαινε 115 κοντέρ όπως την αλλη φορά..

Kostasks
13/10/2024, 08:53
Καλημέρα. αντιμετωπίζει κανείς πρόβλημα με μπροστινή δαγκάνα φρένου? Έχω πρόβλημα επαναφοράς ο επάνω πύρρος είναι κολλημένος όχι το έμβολο.

Nikos77
13/10/2024, 09:52
Καλημέρα. αντιμετωπίζει κανείς πρόβλημα με μπροστινή δαγκάνα φρένου? Έχω πρόβλημα επαναφοράς ο επάνω πύρρος είναι κολλημένος όχι το έμβολο.
Ίσως θέλει καθαρισμα και γρασάρισμα

Kostasks
13/10/2024, 10:21
Ίσως θέλει καθαρισμα και γρασάρισμα
Δυστυχώς έχει κολλήσει όταν λύνο την δαγκάνα το κομμάτι το επάνω Πύρρου μένει στο σίδερο που στηρίζεται η δαγκάνα στην μπουκάλα

kostaskk
21/10/2024, 22:24
457027
457028
457029
457030
457031
457032
Μετά από καθημερινό ντελιβερι άρχισα να καταλαβαίνω τριξιματα από τα πλαστικά τις ποδιάς,, τα κόλλησα μαζί με το πιστόλι για καλάι να λυθεί οριστικά το θέμα, έβαλα και ενίσχυση από κομμάτια πλαστικού glx, στο κάτω σημείο είχαν πολύ ελαστικότητα τώρα είναι οκ

kostaskk
03/01/2025, 01:33
Μιας και πέρασαν 2 χρόνια από την αγορά ας δούμε κατάσταση... Τα συνολικά χιλιόμετρα τα υπολογίζω κάπου στα 40 με 50.000

τώρα κάνει στάνταρ κάπου στα 2500 χιλιόμετρα κάθε μήνα (από αρχές καλοκαιριού αυτό)...

Τα μόνα πράγματα που έχω αλλάξει είναι λάδια μερικές φορές και ένα μπουζί, + λίγο σέρβις που έχει κάνει 1 η 2 ρυθμίσεις βαλβίδων και 1 μάζεμα καδένας. Δηλαδή δεν ζήτησε κάποιο ακριβό ανταλλακτικό η ακριβή επισκευή...

Ακόμα ΔΕΝ έχω αλλάξει μπαταρία,λάστιχα,τακάκια,ντιζες, λάμπες(δεν έχει κάψει ποτέ καμία και όλα τα λαμπάκια στο καντράν,φλας λειτουργούν), οι αναρτήσεις είναι καλές,δεν χάνουν, τα φρένα ακόμα πολύ καλά,, η κατανάλωση και τα γκάζια το ίδιο, δεν καίει λάδια (και δεν θυμάμαι καν ποτέ άλλαξα τελευταία φορά)
Δεν έχω αλλάξει φίλτρο αέρα, ούτε φίλτρο βενζίνης, ούτε τρόμπα, παίρνει ακόμα με πρώτη μιζια-μανιβελια πάντα, η αλυσίδα και τα γρανάζια είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση, δεν έχει πάθει ποτέ λάστιχο, οπότε δεν έχει βγει ποτέ ο τροχός,, λαστιχακια-συνεμπλοκ είναι ακόμα τα μαμά, δεν έχει ανοιχτεί το μοτέρ,, έχει ακόμα τα μαμά δισκα-φυγοκεντρικο, από ηλεκτρικά δεν έχει κάψει τίποτα (αισθητήρες κτλ) σκουριά δεν έχει παρά τις άπειρες βροχές που έχει φάει,

Τα τακάκια φτάσανε σχεδόν στο τέλος τους και είναι το πρώτο που θα χρειαστεί αλλαγή,, μετά τα λάστιχα που σε βρεγμένο είναι λιγο επικίνδυνα, το πίσω δεν έχει και πολύ ψωμί έτσι κ αλλιώς..
Κάποιες μικρο ρωγμές στα πλαστικά, κύριος στην κάτω αριστερή μεριά και μπροστά, που θα φτιαχτούν χωρίς κόστος,, η εμπρός δισκοπλακα αρχίζει να έχει μια μικρή φθορά,, αυτά, για 2 χρόνια σκληρής χρήσης (ντελιβερι, και ανοίγματα-τελικες του κάνω,και κόφτες και ανοίγματα στα φανάρια με αλλά πάπια) νομίζω καλά πήγε μέχρι τώρα,,, σχεδόν μηδέν κόστος χρήσης συντήρησης

kostaskk
03/01/2025, 01:37
459122

kostaskk
03/01/2025, 01:41
459123
459124
459125
459126
459127
459128
459129
459130
459131

toyar
03/01/2025, 07:29
Αφού σου βγάζει μεροκάματο γιατί δεν το συντηρείς;

kostaskk
22/01/2025, 01:56
459659
459660
459661
459662
Το γνήσιο φίλτρο βγήκε σε καλή κατάσταση μετά από 2 χρόνια, άνετα θα άντεχε αλλά 2, δεν βρήκα γνήσιο supra και έβαλα ένα άλλο (1€) το οποίο οπτικά δείνει να είναι ποιο 'ανοικτο'
Τα πίσω τακάκια που το ένα έχει περισσότερη φθορά αλλάχτηκαν και αυτα

kostaskk
22/01/2025, 02:05
459669
459668
459667
459666
Αλλαγή και εμπρός τακάκια, (μάλιστα αντιπροσωπεία μου έδωσαν λάθος οπότε πήγα και πήρα όχι γνήσια αυτερμαρκετ, αλυσιδογραναζα ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση, έγινε και τεντωμα πρόσφατα,, ίσως αντέχουν τόσο πολύ λόγο του μπάνιου με λάδι που τους κάνω πολύ συχνά..
Αλλαγή λαδιού,, πολύ καλό λάδι,,, γράφει και daytona dv πάνω του,

kostaskk
22/01/2025, 02:13
459670
459671
459672
459673
459674

Ο διακόπτης για τα φώτα,, ίσως συνέβαλε να αντέξει η μπαταρία και η εμπρός λάμπα.
Αλλαγή και μπουζί το οποίο ήταν σε καλή κατάσταση, δεν ήθελε αλλαγή και ωραίο κεραμίδι χρώμα..

Το παλιό φίλτρο είδα ότι είχε μαζέψει λίγο νερό κάτω κάτω(είχα κάνει πλύσιμο πριν 2 μέρες με πίεση στα μέσα φίλτρο κουτιά κτλ)

Αυτή η τάπα είχε λίγο νερό μέσα, δεν ξέρω για ποιο λόγο είναι εκεί, ίσως για να βλέπεις αν έχει νερό η να αδειάζεις όταν μαζέψει,, οδηγεί στην μέσα μεριά του φίλτρου οπότε αν την βγάλεις θα παίρνει αφιλτράριστο αέρα μέσα,, για το εμπρός μέρος του φίλτρου είδα 2 άλλες τρύπες δεξιά και αριστερά,

kostaskk
22/01/2025, 02:30
459675
459676
459677
Συσκευασίες και κόστος..
Εμπρός τακάκια 14€
Πίσω τατάκια 15€
Φίλτρο αέρα 1€
Λάδι 13€
Μπουζί 6€ NGK R CPR6EA 9
Καθαρισα και τα εμβολακια στις δαγκάνες(με πετρέλαιο και πινέλο, και πλησιμο) δεν ξέρω αν το πετρέλαιο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στα τσιμουχακια,μάλλον όχι).
Συνολικό κόστος 50€.

kostaskk
22/01/2025, 03:12
Τα παλιά λάδια δεν θυμάμαι πόσο καιρό ήταν μέσα,
Ίσως να κάνανε και πάνω από 6000km, δεν εκαψε όμως... Στο γέμισμα βλέπω να γεμίσει το ματάκι μέχρι πάνω και μετά στην τάπα-δεικτης η στάθμη να πάει μέχρι το κυκλάκι, που είναι ελάχιστα ποιο πάνω από το max,

Με τις αλλαγές είδα ότι έγινε ποιο αθοριβο,
Ειδικά στις χαμηλές rpm
Καλύτερη λειτουργία στο σασμάν, ποιο γλυκιες αλλαγές ταχυτήτων(με λιγότερη δυναμη) και ποιο αθοριβες, σαν να πηγαίνει λίγο καλητερα στα ψηλά,
Ακόμα πηγαίνει 105-110 κοντέρ εύκολα ανάλογος συνθηκών(κουτί,αέρας,ορθιος) αλλά τώρα μου φαίνεται ότι γεμίζει λίγο ποιο γρήγορα στα 60-90km/h

Κάτι που πάντα έκανε είναι ότι κοφταρει καλητερα όταν έχει το γκάζι ελάχιστα ποιο κάτω από το τέρμα,,, έτσι με Δευτέρα κοφταρει στα 75km/h ενώ με εντελος τέρμα γκάζι μπορεί ποιο κάτω..

Στην πρώτη βόλτα τα φρένα δεν είχαν καλή απόδοση, αλλά μετά πήγαινα με λιγο πατημένα φρένα για να πατήσουν, σιγά σιγά καλητερεψαν.
Στο πίσω δεν είχε αντίσταση στο γύρισμα ρόδας αλλά στο εμπρός είχε,, η οποία μειώνεται όσο γίνονται χιλιόμετρα,, μετά από 100km η απόδοση είναι όπως πριν με ίσως λιγο ποιο προοδευτική αίσθηση, πιστεύω θα στρώσουν ακόμα και θα γίνουν ποιο καλά (δυνατα) από ότι πριν. Αν και το μηχανάκι έχει πολύ καλά φρένα από μαμά,

Στην εμπρός δαγκάνα έχει 3 έμβολα, το τρίτο ενεργοποίητε όταν πατάς το πίσω φρένο, και φρενάρει λιγο και τον εμπρός τροχό,, αν πατήσεις μπροστινό φρενάρει μονο με τα άλλα 2 έμβολα,

Αν πατήσεις και τα 2 φρένα, έχεις σύνολο 5 εμβολα

Tallyban
23/01/2025, 07:20
Σε κινητήρα με κιβώτιο και συμπλέκτη μέσα στο λάδι,χωρίς χάρτινο φίλτρο λαδιού,αφήνεις τα λάδια 6000χλμ;;;;

D3300
23/01/2025, 09:22
Κώστα πολύ όμορφα όλα φίλε!!
Τα λαδάκια πέταξε τα κάθε 1000 χλμ, σιγά το κόστος.

Nikos77
23/01/2025, 09:55
Να καθαρίζεις δαγκανες με αβα και νερό στην αρχή να φυγουν τα πολλα και μετά μπορείς με σπρέι φρένων. Πετρέλαιο κάνει κακό όπως σκεφτηκες

CHINARULEZ21
25/01/2025, 09:34
Καλημέρες κι από εμένα.
Εγώ το CRYPTON X που έχω αγοράσει καινούριο, το έστρωνα για 3.500χλμ. περίπου πριν δοκιμάσω τις "αρετές" του.
Δεν ξεπέρασα ποτέ τα 50-60 χαω στο στρώσιμο, αν και έκανα και λίγο εθνική κανένα 15άρι χλμ πήγαινε έλα (τέρμα δεξιά ΛΕΑ εννοείται γιατί οι ΙΧδες δεν αστειεύονται, δεν σε βλέπουν καν μπροστά τους) και το άφηνα λίγο ρελαντί να πέσει λίγο η θερμοκρασία.
Το πρωί το άφηνα 3-4 λεπτά χειμώνα καλοκαίρι ρελαντί και μετά ξεκινούσα σιγούλια σιγούλια να πάω για το μεροοκάματο.
Επίσης ρυθμίζω ακόμη βαλβίδες κάθε 12.000 χλμ στη YAMAHA.
Όσον αφορά τα λάδια τώρα.
Εγώ από καινούριο, παρά το ότι το εγχειρίδιο της YAMAHA έλεγε αλλαγές κάθε 4.000 χλμ,(αν θυμάμαι καλά) τα λάδια του τα άλλαζα, μαζί με φίλτρο, κάθε 2.500χλμ μέγιστο.
Τα πρώτα λάδια-φίλτρο τα άλλαξα στα 1.000χλμ εννοείται.
Πάντα έβαζα τα YAMALUBE 10W-40 SEMISYNTHETIC που πρότεινε η YAMAHA.
Ως αποτέλεσμα, πιστεύω, όλων αυτών των ενεργειών εδώ και 41.000 χλμ έχω την μηδενική κατανάλωση λαδιού και την πολύ καλή οικονομία καυσίμου.
Επίσης το μηχανάκι τραβάει σαν καινούριο και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Θα σε συμβούλευα επειδή έχεις κάνει δουλίτσα με αυτό το μηχανάκι, να αλλάζεις τα λαδάκια του κάθε 1500χλμ λόγω της έλλειψης φίλτρου λαδιού.
Πιστεύω πιό πολύ καλό θα του κάνεις παρά κακό.

harris_x
28/01/2025, 19:51
Κύριοι εδω μιλάμε για το Daytona.

kostaskk
04/02/2025, 00:19
459873
459874
Έγιναν ήδη 1300 χιλιόμετρα από το σέρβις, δλδ σε 10 μέρες.
Τα τακάκια στρώθηκαν,, μου φαίνεται ότι έχω λίγο παραπάνω δύναμη και στα 2 φρένα σε σχέση με πριν, στο πίσω ρυθμιστικε το κενό του στο ελάχιστο, δλδ να πιάνει σχεδόν άμεσος όταν ακουμπάς τον λεβιέ,, ξεβιδωνεις το κόντρα παξιμάδι και μετά το μεγάλο δεξιόστροφα..

Παρατήρησα ότι η εμπρός ρόδα γυρνάει πολύ ποιο ελεύθερα από ότι πριν,, πολλές περιστροφές όταν είναι στον αέρα ενώ πριν φρενάρε λιγο,, κάτι που ίσως οφείλεται στον καθαρισμό στα έμβολα η στα τακάκια που αλλάχτηκαν- πατήθηκαν.

Μια πρόχειρη μέτρηση κατανάλωσης σήμερα,
66 χιλιόμετρα με ένα λίτρο,,, τα 25 ήταν σε ανοικτό δρόμο με σταθερά 60km/h με 2 ανοιγματα-τελικιασματα,, τα υπόλοιπα ήταν σε χρήση ντελιβερι μέσα στην πόλη, με 2-3 τέρμα ανοίγματα σε φανάρια.. βγαίνει κάπου στο 1,6 λίτρα/100. Οπότε ακόμα καλά πάει από κατανάλωση,, αν δεν έκανα τα ανοίγματα, και πήγαινα 50km/h και φούσκωνα λίγο τέρμα τα λάστιχα (που έχω κάνα μήνα να τα δω πίεση) θα έγραφε ίσως και αρκετά κάτω..

Στα κακά νέα άρχισε ελάχιστο πατιναρισμα..
Ίσως φταίει και η στάθμη λαδιού που είναι ελάχιστα ποιο πάνω από max,, όσο και να πείραξα την βίδα ρύθμισης συμπλέκτη δεν κατάφερα να το κάνω να μην πατιναρει,,, τώρα η ρύθμιση είναι περίπου στα 20λεπτα από το τέρμα(αν το δούμε σαν ρολόι). Είχα διαβάσει και για 1/4 τις στροφής απόστασης και 1/5. Εκεί παίρνει γλυκά τις ταχύτητες και δεν πατιναρει στην επιτάχυνση από φανάρι, 1η-3η. Όμως αν πας τελικές με 4η κάπου στα 80 μερικές φορές πατιναρει,, σχεδόν πάντα αν πέσεις σε λακούβα η μικρό ανωμαλία του δρόμου με 4η τέρμα γκάζι..
δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό.
Μερικές φορές δεν πατιναρει και ανοίγει οκ,,
Με κουτί βλέπω 105-110..

Σε κανονική χρήση δηλαδή όχι τέρμα γκάζι είναι καλό και δεν πατιναρει,, οπότε στο μακρινό μέλλον θα μπορούσα να το ανοίξω για δισκα ελατήρια, ίσως και φυγοκεντρικό, (έχω διαβάσει ότι παίρνει από lifan 125,, από honda δεν ξέρω...). Αλλά αφού σε κανονική χρήση είναι οκ μάλλον θα αργισει πολύ να αλλαχτούν,, έχει και καμιά 50.000km

Tallyban
04/02/2025, 09:24
Σταμάτα τα συνθετικά λάδια ,απλό ορυκτέλαιο στο παπί,ακόμα και αυτοκινήτου κάνει.

D3300
04/02/2025, 10:11
Σταμάτα τα συνθετικά λάδια ,απλό ορυκτέλαιο στο παπί,ακόμα και αυτοκινήτου κάνει.

Τα λάδια αυτοκινήτου έχουν αντιτριβικά και θα πατινάρει σαν τρελό (θα μπορούσε αν ήταν scooter).
Θα πρότεινα MOTUL 5100 15W-50 για μηχανάκια και αλλαγή κάθε 1000-1500 χλμ.
Αυτό κάνω εγώ στο Lifan 110, αλλά δεν το δουλεύω delivery, οπότε δεν μπορώ να ξέρω.

Tallyban
04/02/2025, 18:46
Με απλο ορυκτέλαιο αυτοκινήτου δε πατιναρει.

kostaskk
16/03/2025, 20:13
Για δοκιμή μπήκε ένα φτηνό ορυκτέλαιο 15-40 6€
Και μετά από 1-2 μέρες χρήσης πλέων δεν πατιναρει καθόλου.. μεγάλη αλλαγή.. σε βάθος χρόνου όμως ίσως έχει παραπάνω φθορές ο κινητήρας με αυτά..

kostaskk
06/05/2025, 07:42
Συνεχίζει ακόμα να δουλεύει καθημερινά απροβληματιστα, στο κοντέρ πλησίασε τα 20.000.
Πραγματικά υπολογίζω 60-70.000. ίσως και παραπάνω, ακόμα με μαμά αλυσιδογραναζα και λάστιχα,, δεν έκαψε λάμπα,ούτε ντιζες,ούτε διαρροές από φρένα,ούτε ρουλεμάν,ούτε τρόμπα βενζινης τπτ.
2500χιλιομετρα τον μήνα με μόνο λαδια, και αυτά όχι πολύ συχνά. Ίσως θα πρέπει να ελέγξω βαλβίδες για ασφάλεια γιατί έχει γίνει μόνο μια φορά, αν και δεν ακούγεται κάτι.

Δεν καίει λάδια και πάει το ίδιο ακόμα..
Το πίσω λάστιχο ίσως κοντεύει στο τέλος του.(Δλδ να βγουν Λίνα,θα δείξει) .

Τώρα κάθε μέρα λαδωνω αλυσίδα,, βουτηγμα πινέλου σε παλιό λάδι παπιου, πασαλημα αλυσίδας για 4-5 εκατοστά, γύρισμα ρόδας, ξανά πινέλο στο λάδι κτλ,, μπορεί να ξοδεύω μισό ποτήρι λάδι κάθε φορά, και το μισό πεφτει κάτω, αλλά η αλυσίδα θα φτάσει κοντά στα 100.000 χωρίς να την έχω καθαρίσει ποτέ, ενώ άλλοι αλλάζουν στα 10.000.

Μια δυσλειτουργία που παρατηρούσα είναι ότι αν το πλένεις και ρίχνεις νερό για ώρα στην περιοχή του μοτέρ,φιλτροκουτι, εξάτμιση, μετά μπορεί να μην παίρνει μπρος μέχρι να στεγνώσει..
Υποψιάζομαι ότι βρέχεται η μπουζοπιπα η το μπουζί, αλλά οκ.

Είμαι στην δεύτερη αλλαγή λαδιών με τα απλα15-40 και το πατιναρισμα έχει εξαφανιστεί εντελος.
Τέλεια λειτουργεία αλλά φοβάμαι μακροχρόνια μην δημιουργηθούν φθορές από την παραπάνω τριβή που έχουν θεωριτικα τα λάδια αυτά. Σε σχέση με αυτά που δίνουν αντιπροσωπεία..

kostaskk
24/05/2025, 06:00
462637
462636
Ακόμα μια αλλαγή με τα ίδια, (7,5€ ορυκτέλαιο)
Στα 3000 χιλιόμετρα, εκεί νιώθω ότι θέλουν αλλαγή. Παραπάνω θόρυβος μοτέρ και ποιο σκληρη αισθηση σασμάν.