View Full Version : Benelli TRK 502X VS CFmoto 650 mt
Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή,
Ακούω γνώμες για τα 2 προαναφερθέντα.
Αυτό που δεν μπορώ κυρίως να αποφασίσω είναι αν θα καταφέρουν να βγάζουν ταξίδια 3.000-4.000 χλμέτρων 2 κάβαλο με βαλίτσες.
Είμαι κάτοχος του ληστή 1250.
Η αλλαγή κατηγορίας υφίσταται στο ότι πλέον ο ληστής αθάνατος μεν, γέρασε δε!
skritikos
04/12/2022, 10:41
Από την στιγμή που ξέρεις τι καβαλάς κάθε φορά και σέβεσαι τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του, μια χαρά ταξιδεύουν και τα δυο που αναφέρεις. Γιατί όχι άλλωστε;
Και καλή προστασία προσφέρουν, και αξιόπιστα είναι. Από αξεσουάρ και τα σχετικά υπάρχουν τα πάντα που μπορεί να θελήσεις. Οπότε, όλα καλά :)
Προσωπικά θα πήγαινα με το CF Moto καθώς θεωρώ απαράδεκτη σχεδιαστική επιλογή τα 240 σχεδόν γεμάτα κιλά του TRK 502.
Λογικά το CF θα είναι λιγότερα κιλά με όλα τα αξεσουάρ και τις αποσκευές πάνω από τα κιλά του TRK με όλα τα υγρά και χωρίς τίποτα πάνω!
Ευχαριστώ για την απάντηση,
Τα 150kg μέγιστο ωφέλιμο του cf δεν θα ειναι προβλημα ? ειμαι μονος μου 100!
Φαντάζομαι κινείσαι στο πλαίσιο των 6000/7000€. Δεν ξέρω αν θα μπορούσες να δεις και το cf800 για να μην έχεις τέτοια διλήμματα.
Καλημέρα,πιστεύω πως στα κιλά σου (και δικά μου αυτή την στιγμή) ,δικάβαλο με φόρτωμα θα σε κουράσει ένα τέτοιο όχημα αν έχεις πλάνα για τέτοια ταξίδια.
Ειδικά αν το προηγούμενο όχημα είναι ένα πολύ δυνατό μοτέρ σαν και αυτό που έχεις.
Για εμένα είναι καθαρή υποβάθμιση του οχήματος και της ταξιδιωτικής σου εμπειρίας και ας είναι καινούργια.
Κάντα και test,κάτσε απάνω τους,δικιά μου άποψη φυσικά τα παραπάνω.
Έχω βάλει ταβάνι τα 9.000€.
Σαφώς μιλάμε για υποβάθμιση συμφωνώ και είμαι οκ με αυτό. Θέλω ξεκούραστα πράγματα για 3ωρη οδήγηση -στάση και ξανα 3ωρο στάση. Ο ληστής με κούρασε 10 χρόνια τώρα αλλά δεν έχω κανένα παράπονο. !Για αυτό κοιτάω για κάτι πιο αργό. Το cf800 το έκανα test . Πρώτα αυτό είδα. Δεν μου άρεσε η συγκεκριμένη γιατί στρίβει μεν, δύσκολα δε κατά τη δική μου άποψη.
AUFGEBRACHT
04/12/2022, 11:23
Εάν πας στο CFMoto, ξεκούραστα πράγματα και 3ωρη οδήγηση μάλλον δεν πάνε μαζί, λόγω εργοστασιακής σέλας που θέτει τα όρια.
skritikos
04/12/2022, 11:35
Δυστυχώς είναι μπερδεμένη ιστορία το τι τελικά εννοούν με αυτά τα 150 κιλά. Αν το δεις με άλλα αντίστοιχα αλλά σκεφτείς και λογικά είναι σχεδόν αδύνατο να εννοούν συνολικό φορτίο 150kg μόνο.
Το αντιστοίχων προδιαγραφών και σχεδίασης Versys 650 είναι στα 180-190 αν θυμάμαι καλά κι ακόμη και μικρά 125 και 250 φτάνουν ή περνούν τα 150 κιλά. Έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις σχετικά με το 650 αλλά ούτε η ίδια η εταιρεία (στην Ελλάδα) δεν έχει δώσει σαφέστατη τεκμηριωμένη απάντηση από όσο θυμάμαι. Είχαν πει πως είναι το έξτρα βάρος πλην του αναβάτη αν θυμάμαι καλά. Που είναι άκυρο έτσι κι αλλιώς μια που ο οδηγός γίνεται άγνωστος παράγοντας (50-80-150 κιλά;;; )
skritikos
04/12/2022, 11:38
Εάν πας στο CFMoto, ξεκούραστα πράγματα και 3ωρη οδήγηση μάλλον δεν πάνε μαζί, λόγω εργοστασιακής σέλας που θέτει τα όρια.
Η σέλα είναι το ευκολότερο να διορθωθεί (Τα έξτρα 30 κιλά του TRK όχι όμως)
ΓιώργοςΤΤ
04/12/2022, 12:23
Ληστή φαντάζομαι εννοείς το Suzuki Bandit 1250;
Και σκέφτεσαι να το αλλάξεις με ένα από αυτά τα δύο;
Τα έχεις δεί από κοντά δίπλα στο δικό σου;
Αν ο λόγος δεν είναι οικονομικός, πας να κάνεις ένα τραγικό λάθος.
skritikos
04/12/2022, 12:34
Μια που τα έχω δει όλα της κατηγορίας πρόσφατα (και αρκετά ακόμη), μου έρχεται και μια πρόταση τώρα που τα σκέφτηκα πάλι.
Βάλε στην λίστα σου και το Voge 500 DS/DSX. Αν τα δεις και τα 3 θα δεις πως είναι το ποιοτικότερο όλων και με μια πολύ σοβαρή αντιπροσωπεία από πίσω.
Υποκειμενικό μεν, αλλά για μένα είναι και το ομορφότερο εκ των τριών. Και είναι και το μοναδικό που δεν προσπαθεί να είναι κάποιο άλλο (ΤΡΚ -> GS, 650MT-> Versys).
Έχει σίγουρα μικρές επιρροές από το CB500X αλλά έχει την δική του σχεδιαστική ταυτότητα και είναι προσεγμένο μέχρι την τελευταία βίδα του.
Αν το μπάτζετ είναι τόσο φθάνεις οριακά και τα μεσαία on off γιαπωνέζικα και το Tiger 660.
skritikos
04/12/2022, 12:58
Tiger 660 με μαμά 3βάλιτσο είναι στα 11000+
Σχεδόν διπλά χρήματα από τα 500αρια. Και χωρίς πραγματικό όφελος κάπου πέραν την ιπποδύναμης φυσικά. Σε χώρους ίσως να είναι και το μικρότερο όλων, οπτικά και πραγματικά.
doctor_john
04/12/2022, 14:17
Κοίταξε, 30 kg διαφορά δεν έχει. Όση και να είναι η διαφορά τους όμως, δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα λόγο του ότι εσύ το βλέπεις έτσι.
Yπάρχουμε πολλοί που αισθανόμαστε πιο ασφαλείς με περισσότερα κιλά, ειδικά σε μοτό που καλείται να καταπίνει χλμ.
Επίσης αν κάποιος θέλει να αφαιρέσει κιλά είναι αρκετά εύκολο τα πρώτα.
Πιστεύω ότι το μεγάλο μείον των δύο τους απέναντι σε κάποιον συνηθισμένο σε αρκετή ροπή είναι η ροπή.
Τώρα το voge πως λές ότι έχει ταυτότητα όταν είναι τόσο όμοιο με το cb που για τους περισσότερους είναι μειονέκτημα, δεν το καταλαβαίνω.
Αντίστοιχα η μοναδικότητα και η επωνυμία του trk θα έπρεπε να υπολογίζεται πολύ παραπάνω για όποιον εκτιμά το σχέδιο.
Μην ξεχνάμε και το πρωτότυπο της kawasaki που αν δεν κάνω λάθος δεν ξεπερνά τα 9000ε .
Ληστή φαντάζομαι εννοείς το Suzuki Bandit 1250;
Και σκέφτεσαι να το αλλάξεις με ένα από αυτά τα δύο;
Τα έχεις δεί από κοντά δίπλα στο δικό σου;
Αν ο λόγος δεν είναι οικονομικός, πας να κάνεις ένα τραγικό λάθος.
Καλησπέρα,
Ο λόγος δεν ειναι οικονομικός. Ο λόγος ειναι οτι ο ληστής που καβαλαω 12 χρονια τώρα γέρασε για εμένα. τον πήρα στα 23 μου ειμαι 35!
Θέλω κάτι πιο ήσυχο αλλά να αντέχει χιλίομετρα. Οι ροπές του ληστή είναι εκπλικτικές και τις χώνεψα τόσα χρόνια.
Δεν το έχω βάλει δίπλα δίπλα όχι. Επίσης αν και ο ληστής γερό σκυλί θέλω πλέον να δοκιμάσω τις νέες τεχνολογίες στις μοτοσυκλετες δλδ 2016 και μετά πχ.
skritikos
04/12/2022, 15:04
Κοίταξε, 30 kg διαφορά δεν έχει. Όση και να είναι η διαφορά τους όμως, δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα λόγο του ότι εσύ το βλέπεις έτσι.
Yπάρχουμε πολλοί που αισθανόμαστε πιο ασφαλείς με περισσότερα κιλά, ειδικά σε μοτό που καλείται να καταπίνει χλμ.
Επίσης αν κάποιος θέλει να αφαιρέσει κιλά είναι αρκετά εύκολο τα πρώτα.
.
.
.
Τώρα το voge πως λές ότι έχει ταυτότητα όταν είναι τόσο όμοιο με το cb που για τους περισσότερους είναι μειονέκτημα, δεν το καταλαβαίνω.
Αντίστοιχα η μοναδικότητα και η επωνυμία του trk θα έπρεπε να υπολογίζεται πολύ παραπάνω για όποιον εκτιμά το σχέδιο.
Με σχάρες και βαλίτσες το TRK ίσως να είναι και 35 βαρύτερο. Τώρα που τα έχει αυτά τα κιλά, μόνο η Benelli μπορεί να μας πει (λογικά...παντού) και οποιαδήποτε λογική δίαιτας σε προσιτές μοτοσυκλέτες νορμάλ επιδόσεων είναι ένα παιχνίδι χωρίς νόημα.
Οι περισσότεροι μόνο προσθέτουμε βάρος (από βάσεις GPS μέχρι tankbag και φορτωμένες βαλίτσες).
Σχετικά με το Voge, το παρακάτω έχει αρκετές φωτο των δυο μαζί. Πλην του φαναριού πες μου πόσα άλλα κοινά βλέπεις μεταξύ τους. Πλαινά, ουρές, εξατμίσεις, ψαλίδια, σκελετοί, όλα διαφορετικά και πολύ μάλιστα.
Κάτοχος CB550X είμαι και μάλιστα πολύ ικανοποιημένος, αλλά σε εμφάνιση σίγουρα το Voge 500DS κερδίζει.
https://www.motoservices.com/dossiers-moto/Match-Benelli-TRK-502-vs-Honda-CB-500-X-vs-Voge-DS-500-l-aventure-pour-les-A2.htm
panavour
04/12/2022, 15:09
Κάνε υπομονή έρχεται το voge 900.
skritikos
04/12/2022, 15:12
Όπως ανέφερα και από πάνω, σαν κάτοχος για χρόνια θα σου έλεγα να δοκιμάσεις και το τελευταίο CB500X (2022+ δηλαδή). Κι εγώ προήλθα από 1000 κυβικά V2 και θα ομολογήσω πως δεν μου έχει λείψει καθόλου το τρελό γκάζι και η ροπή του.
Ειδικά όταν πηγαίνω στο βενζινάδικο, πάρτι κάνω :lol:
Δεν νομιζω οτι ειναι καλη επιλογη
αυτο που σκεφτεσαι να κανεις
Θα ειναι σαν να καβαλας παπακι μετα το
μπαντιτ...
doctoras
04/12/2022, 20:13
Tiger 660
panavour
04/12/2022, 20:32
Πόσα χλμ έχει ο λήσταρχος και πόσο τον πουλάς;
Πόσα χλμ έχει ο λήσταρχος και πόσο τον πουλάς;
127.000, kai ton dinw 4.000. με 3βαλιτσο givi, 2ο τριβαλιτσο με τα καγκελα του απο swmotec , yoshimura, και διπλοστατη!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.