View Full Version : DR-Z400 ή Crf300l;;;;
KotsosDR
30/12/2022, 10:18
Α τα καημένα,σέρνονται στην άμμο :lol:
μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω... :lol:
κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c
KotsosDR
30/12/2022, 10:34
Απ'όσο έχω διαβάσει στο παρελθόν (από ιδιοκτήτες σε ξένα φόρουμς) όλο προβλήματα ήταν.
Το ιδανικότερο μηχανάκι για την χρήση που συζητάμε είναι αυτό που έχει ο καθένας μας,μην ψάχνετε για Μονόκερους στην εποχή μας.
Να βάζουμε βενζίνη στα ρημάδια μας,να βρίσκουμε λίγο χρόνο και να τα φορτώνουμε με μπόλικα χιλιόμετρα.
Ναι αρκετά προβλήματα αλλά μικρά , που αν το έβγαζε μια εταιρεία σαν την honda πχ θα ήταν λυμένα (επίσης η μεγάλη γραμμή παραγωγής θα μείωνε αρκετά το κόστος ) , το έφερα σαν παράδειγμα για το πως μπορεί να γίνει μια σωστή μοτοσυκλέτα , το θέμα είναι οτι η honda δεν θέλει να δώσει κάτι τέτοιο , σου πουλάει το crf 300 στα 6300 με ότι πιο basic (κυριολεκτικά) από περιφερειακά και είσαι ευτυχισμένος και εσυ και αυτη . επειδή δεν υπάρχει ανταγωνισμός εξυψώνουμε ενα μηχανάκι που ok ... ειναι ακριβο και πολύ βασικό .
Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
Λευκάδιος
30/12/2022, 11:10
μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω... :lol:
κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c
Για σουμιέδες αντί αναρτήσεις εγώ μια χαρά τους είδα (στο βίντεο που έβαλε ο stf) να πηγαίνουν και να χαίρονται τα μηχανάκια τους .
Στα δύο που έβαλες βλέπω αρχάριο αναβάτη .Αυτός με το XR650 πήρε το ξένο WR250R και ανέβηκε τον αμμώδη κρατήρα ενώ οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν.
Στην χωμάτινη οδήγηση τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα .
440327
440328
KotsosDR
30/12/2022, 11:48
Για σουμιέδες αντί αναρτήσεις εγώ μια χαρά τους είδα (στο βίντεο που έβαλε ο stf) να πηγαίνουν και να χαίρονται τα μηχανάκια τους .
Στα δύο που έβαλες βλέπω αρχάριο αναβάτη .Αυτός με το XR650 πήρε το ξένο WR250R και ανέβηκε τον αμμώδη κρατήρα ενώ οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν.
Στην χωμάτινη οδήγηση τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα .
440327
440328
Τι μηχανάκι έχει ο συγκεκριμένος που εχει τις φωτο που ανέβασες; :lol:
Λευκάδιος
30/12/2022, 11:52
Ναι αρκετά προβλήματα αλλά μικρά , που αν το έβγαζε μια εταιρεία σαν την honda πχ θα ήταν λυμένα (επίσης η μεγάλη γραμμή παραγωγής θα μείωνε αρκετά το κόστος ) , το έφερα σαν παράδειγμα οπως μπορεί να γίνει μια σωστή μοτοσυκλέτα , το θέμα είναι οτι η honda δεν θέλει να δώσει κάτι τέτοιο , σου πουλάει το crf 300 στα 6300 με ότι πιο basic (κυριολεκτικά) από περιφερειακά και είσαι ευτυχισμένος και εσυ και αυτη . επειδή δεν υπάρχει ανταγωνισμός εξυψώνουμε ενα μηχανάκι που ok ... ειναι ακριβο και πολύ βασικό .
Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
Δεν δικαιολογώ και δεν εξυψώνω τίποτα .Δεν έχω κανένα κέρδος σε ότι γράφω και δεν με απασχολεί καθόλου η αγορά/τιμολόγηση των εκάστοτε μοτοσυκλετών γιατί είμαι ικανοποιημένος με αυτά που έχω.
Και για να μην φεύγω από το θέμα ,το crf300 θα μου φαινόταν καλή αγορά ως μεταχειρισμένο (χαμηλότερη τιμή αγοράς) και να έκανα μια 'επένδυση' στις αναρτήσεις του.
Αλλά δεν θα 'κατηγορήσω' ούτε αυτόν που θα το αγοράσει καινούργιο 6300 και θα του ρίξει άλλα 1000 για αναρτήσεις ούτε αυτόν που θα το κρατήσει στοκ για πάντα (γιατί δεν ψάχνεται για το κάτι παραπάνω οδηγικά).
Ο καθένας πράττει με τα δικά του κριτήρια και αυτό πρέπει να γίνεται πάντα σεβαστό.
Λευκάδιος
30/12/2022, 11:58
Τι μηχανάκι έχει ο συγκεκριμένος που εχει τις φωτο που ανέβασες; :lol:
DR650 το καλό το γυμνό :p
KotsosDR
30/12/2022, 12:47
Ο καθένας πράττει με τα δικά του κριτήρια και αυτό πρέπει να γίνεται πάντα σεβαστό.
Αν σου αρέσει κατι το παίρνεις και δεν δίνεις λόγο σε κανεναν , το ξερω απο πρωτο χέρι αυτο και εννοείται είναι απολυτα σεβαστό . Τη Μοτοσυκλέτα κρίνουμε , όχι τον εκάστοτε ιδιοκτήτη .
...... που θα το αγοράσει καινούργιο 6300.....
6000 κομπλέ με πινακίδα
doctoras
30/12/2022, 13:00
Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο
Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
KotsosDR
30/12/2022, 13:25
Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο
Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
Δεν συγκρίνω τις μοτοσυκλέτες γιατι είναι αλλη κατηγορία , τα υλικά/περιφερειακά και το κόστος συγκρίνω , δεν ξερω πως αλλιως να το πω:lol: ... στα ιδια χρήματα παίρνεις Fantic 250 XEF και δες τι φοράει
μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω... :lol:
κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c
Απο το βίντεο αντιλαμβάνομαι πως έχει μαμά γρανάζωμα. Έχω την αίσθηση πως με -1 μπροστά θα μεταμορφωθεί αν και δεν είμαι ειδικός στην άμμο. Για την ανάρτηση νομίζω ότι γίνεται πολύς ντόρος άδικα καθώς κανένας απαιτητικός αναβάτης δεν κρατάει τελείως μαμά οποιοδήποτε μηχανάκι (ακόμη και ΚΤΜ και ότι θες βάλε). Βάζεις μια ανάρτηση πίσω και ελατήρια μπροστά και είσαι κύριος. Άλλωστε τα χρήματα της ανάρτησης δεν τα χάνεις καθώς την πουλάς ξεχωριστά όποτε πουλήσεις και το μηχανάκι. Θα πάρεις τουλάχιστον τα μισά λεφτά πίσω.
Τώρα για το αν θα έπρεπε στα 6.000 ευρώ να έχει και τόσο καλή ανάρτηση δε μπορώ να πω κάτι. Οκ σίγουρα όλοι θα το θέλαμε αλλά ρεαλιστικά δε νομίζω ότι το έχει κάνει κάποια εταιρεία.
PaNick67
30/12/2022, 13:59
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37302658-fantic
Αυτο; 10.799€ εχει και ειναι ουσιαστικα αγωνιστικο.
Ξαναρωταω, απο που κι ως που συγκρινεται ενα ψευδοεντουρο με αγωνιστικα, καθαροαιμα εντουρο ή με ειδικες κατασκευες που φτιαχνουν βιοτεχνιες;
Κοτζαμ ΚΤΜ που μοστραρει αγωνιστικο πεντιγκρι σε καθε της κατασκευη εκανε το 250 να ζυγιζει 30 κιλα παραπανω, και καλα allrounder το μικρο adve αλλα στη σελα θα βγαλεις αιμοροιδες απο την σκληραδα.
Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα
Λευκάδιος
30/12/2022, 14:16
Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο
Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
Στο χώμα είναι σαφώς υποδεέστερο (και το 390) από το crf,να δούμε καααποια στιγμή (έχουν περάσει πόσα χρόνια που το παιδεύουν) το 390 με 21/18 και ψηλότερες αναρτήσεις.
πήρα το crf250 rally πριν ένα χρόνο σε ΤΡΟΜΕΡΗ τιμή (μεταχειρώ)
κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτό τις βελτιώσεις που έχω κάνει (αισθητικές και ουσιαστικές)
το μόνο που θέλει το μηχανάκι είναι μια ανάρτηση ή ελατήριο πίσω και αυτό αν βάζεις δεύτερο άτομο πίσω ή είσαι πάνω από 85 κιλά
εγώ αυτά που έχω κάνει είναι
1. ελατήριο πίσω από το γνωστό μαγαζί στα δικαστήρια
2. τιμόνι protaper fatbar που είναι μακράν πιο όμορφο από το μαμά και έχει λιγότερους κραδασμούς στα χέρια (έχει μια ελαστικότητα που την καταλαβαίνεις αμέσως)
3. σέλα από το motOK, όχι τόσο για τον οδηγό αλλά πιο φορδιά στο πίσω μέρος για τον συνοδηγό
4. μικρότερες μανέτες που ρυθμίζονται
5. χούφτες accerbis
6. φίλτρο DNA
7. αυτοκολλητάκια στις ζάντες (να μοιάζει με το concept)
8. λάστιχα πιο πολιτικά για την πόλη (metzeler tourance)
9. τετράγωνη μπαγκαζιέρα για πίσω (να ταιριάΕΙ περισσότερο)
το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια :D
αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
Λευκάδιος
30/12/2022, 14:29
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37302658-fantic
Αυτο; 10.799€ εχει και ειναι ουσιαστικα αγωνιστικο.
Ξαναρωταω, απο που κι ως που συγκρινεται ενα ψευδοεντουρο με αγωνιστικα, καθαροαιμα εντουρο ή με ειδικες κατασκευες που φτιαχνουν βιοτεχνιες;
Κοτζαμ ΚΤΜ που μοστραρει αγωνιστικο πεντιγκρι σε καθε της κατασκευη εκανε το 250 να ζυγιζει 30 κιλα παραπανω, και καλα allrounder το μικρο adve αλλα στη σελα θα βγαλεις αιμοροιδες απο την σκληραδα.
Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα
To Fantic του λινκ είναι καθαρόαιμο εντούρο Yanaha WR250F με άλλα χρώματα και όντως δεν χωράει στην κουβέντα.
Προφανώς ο KotsosDR εννοεί αυτό
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/316497442-fantic-250e
Το είδα στην 'εκθεση' που έγινε στο Γκάζι και πραγματικά έπαθα σοκ από την χάλια ποιότητα κατασκευής του...ενώ είμαι θετικός σε κάποιες Κινεζικές εταιρείες (γιατί Κινεζικό είναι το συγκεκριμένο) και μοντέλα αυτό δεν μπορούσα ούτε να το βλέπω.Χαλια λεπτομέρειες παντού και για κερασάκι ειχε πάνω του διάφορα χρωματιστά μπλιμπλίκια που συνήθως τα βρίσκει κανείς στο Alibaba :cry:
Το ready to race (παλιό μότο της Husaberg..) της ΚΤΜ χάθηκε από την εποχή που αποφάσισαν να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες για το ευρύ κοινό.
Δυστυχώς η Χόντα παίζει μπάλα μόνη της ...
skritikos
30/12/2022, 14:32
Στο χώμα είναι σαφώς υποδεέστερο (και το 390) από το crf,να δούμε καααποια στιγμή (έχουν περάσει πόσα χρόνια που το παιδεύουν) το 390 με 21/18 και ψηλότερες αναρτήσεις.
Δεν θα το δούμε ποτέ. Η κύρια αγορά του 390 είναι η Ινδία και εκεί αρκούνται και με τα 19" εμπρός και τους πέφτει ήδη ψηλό όπως είναι τώρα.
doctoras
30/12/2022, 14:36
πήρα το crf250 rally πριν ένα χρόνο σε ΤΡΟΜΕΡΗ τιμή (μεταχειρώ)
κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτό τις βελτιώσεις που έχω κάνει (αισθητικές και ουσιαστικές)
το μόνο που θέλει το μηχανάκι είναι μια ανάρτηση ή ελατήριο πίσω και αυτό αν βάζεις δεύτερο άτομο πίσω ή είσαι πάνω από 85 κιλά
εγώ αυτά που έχω κάνει είναι
1. ελατήριο πίσω από το γνωστό μαγαζί στα δικαστήρια
2. τιμόνι protaper fatbar που είναι μακράν πιο όμορφο από το μαμά και έχει λιγότερους κραδασμούς στα χέρια (έχει μια ελαστικότητα που την καταλαβαίνεις αμέσως)
3. σέλα από το motOK, όχι τόσο για τον οδηγό αλλά πιο φορδιά στο πίσω μέρος για τον συνοδηγό
4. μικρότερες μανέτες που ρυθμίζονται
5. χούφτες accerbis
6. αυτοκολλητάκια στις ζάντες (να μοιάζει με το concept)
7. λάστιχα πιο πολιτικά για την πόλη (metzeler tourance)
8. τετράγωνη μπαγκαζιέρα για πίσω (να ταιριάΕΙ περισσότερο)
το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια :D
αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
Την καλύτερη δουλειά έκανες! Και καλορίζικο αν δε σου είχα πει!
Αν το δεις ως βελτίωση βάρους η εξάτμιση μπορεί να σου ελευθερώσει μέχρι και 4-5 κιλά και αυτό είναι το σημαντικότερο παρά την οποία βελτίωση μπορεί να προσδίδει στις επιδόσεις
Λευκάδιος
30/12/2022, 14:37
Δεν θα το δούμε ποτέ. Η κύρια αγορά του 390 είναι η Ινδία και εκεί αρκούνται και με τα 19" εμπρός και τους πέφτει ήδη ψηλό όπως είναι τώρα.
Το παιδεύουν ακόμα,ίσως σε μια άλλη ζωή :lol:
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-390-rally-enduro-nees-kataskopikes-fotografies
Την καλύτερη δουλειά έκανες! Και καλορίζικο αν δε σου είχα πει!
Αν το δεις ως βελτίωση βάρους η εξάτμιση μπορεί να σου ελευθερώσει μέχρι και 4-5 κιλά και αυτό είναι το σημαντικότερο παρά την οποία βελτίωση μπορεί να προσδίδει στις επιδόσεις
Δηλ. δεν θα πάρει 10 άλογα; χαχαχα
η συγκεκριμένη μου αρέσει σαν σχήμα/μέγεθος, θόρυβο και φυσικά που είναι πιο ελαφριά από τη μαμά..
skritikos
30/12/2022, 14:52
Νομίζω αυτό θα είναι κάτι σαν 490 με την ανάλογη αύξηση τιμής. Αν κρίνω από την τωρινή τιμή αυτό θα μπαίνει στα 8500-9000 οπότε, καληνύχτα!
Αν ήθελα κάτι απλό εύκολο 'χωμάτινο' τώρα για μικτή χρήση δεν βλέπω άλλη επιλογή από Honda (CRF300L & Rally) και το νέο Voge 300 Rally (που το μόνο που θέλει για γενική χρήση είναι πιο μακρύ γρανάζωμα).
skritikos
30/12/2022, 14:55
....
το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια :D
αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
Και για μένα ήταν love at first sight ειδικά το εμπρός μέρος αλλά μου τα χάλασε στην εργονομία η Honda με τις περίεργες γωνίες στο τεπόζιτο/πλαινά πλαστικά.
Έκοψε την επιλογή από πολλούς ψηλούς που ξέρω.
Μιας και μιλάτε για το 390 και τη 19αρα εμπρός που φοράει. Προσωπικά αν έβγαινε ένα σύγχρονο ΑΧ 1-250 θα ήταν μέσα στις επιλογές μου. Οκ δε θα πήγαινε όπως το CRF στο χώμα αλλά ήταν πάντα ένα πολύ καλό ελαφρύ ΟΝ-off με tubeless ζάντες με το οποίο έστω και πιο σιγά πήγαινες παντού. Φίλος χωμάτινος το είχε πάντα για 2ο (και 1ο κάποιες φορές) και ταξίδεψε απο χώμα παντού. Το χαμηλό βάρος είναι πάντα πλεονέκτημα.
skritikos
30/12/2022, 15:13
Μιας και μιλάτε για το 390 και τη 19αρα εμπρός που φοράει. Προσωπικά αν έβγαινε ένα σύγχρονο ΑΧ 1-250 θα ήταν μέσα στις επιλογές μου. Οκ δε θα πήγαινε όπως το CRF στο χώμα αλλά ήταν πάντα ένα πολύ καλό ελαφρύ ΟΝ-off με tubeless ζάντες με το οποίο έστω και πιο σιγά πήγαινες παντού. Φίλος χωμάτινος το είχε πάντα για 2ο (και 1ο κάποιες φορές) και ταξίδεψε απο χώμα παντού. Το χαμηλό βάρος είναι πάντα πλεονέκτημα.
Βγαίνει αλλά δυστυχώς η τοπική Suzuki κοιμάται μάλλον. Υπήρχε μόνο Ινδία το 2022 αλλά το 2023 πάει και Αυστραλία.
Τους έχω ρωτήσει εδώ αλλά ΖΖΖΖζζζζζζζ
Suzuki V-strom 250 SX
doctoras
30/12/2022, 15:23
Βγαίνει αλλά δυστυχώς η τοπική Suzuki κοιμάται μάλλον. Υπήρχε μόνο Ινδία το 2022 αλλά το 2023 πάει και Αυστραλία.
Τους έχω ρωτήσει εδώ αλλά ΖΖΖΖζζζζζζζ
Suzuki V-strom 250 SX
Το μειονέκτημα σε αυτό είναι ότι πήρε όλο το πακέτο του gixxer 250 (του μονοκυλινδρου) μαζί ομως και τις αναρτήσεις του (120mm μπρος-πίσω).
Εύκολο μηχανάκι (και ελαφρύτερο από το 250adve )για να διασχίσει χώμα αλλά ως εκεί
skritikos
30/12/2022, 15:27
Είναι όμως ελαφρύ και αρκετά ικανό για μικτά πράγματα με έμφαση στην άσφαλτο φυσικά.
Για μένα κάτι σαν αυτό ή το CRF300L/Rally θα ήθελα να είναι κάτι σαν οι τελευταίες μοτοσυκλέτες μου. Ούτε τρελό γκάζι ούτε βάρος. Οικονομία όσο δεν πάει, συντήρηση ελάχιστη και απόλαυση άπειρων χιλιομέτρων δίχως άγχος.
skritikos
30/12/2022, 15:35
Βλέπω πως Αυστραλία θα τιμολογηθεί κάπου στα 1500 AU$ κάτω από το CRF300L.
Άρα εδώ κάνοντας αντιπαραβολή τιμών θα ερχόταν 4500-4800. Βλακεία τους που δεν το φέρνουν. Ίσως το σκεφτούν όταν δουν πόσες πωλήσεις θα κάνει η Voge και οι λοιποί στα μικρά.
KotsosDR
30/12/2022, 15:50
To Fantic του λινκ είναι καθαρόαιμο εντούρο Yanaha WR250F με άλλα χρώματα και όντως δεν χωράει στην κουβέντα.
Προφανώς ο KotsosDR εννοεί αυτό
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/316497442-fantic-250e
Το είδα στην 'εκθεση' που έγινε στο Γκάζι και πραγματικά έπαθα σοκ από την χάλια ποιότητα κατασκευής του...ενώ είμαι θετικός σε κάποιες Κινεζικές εταιρείες (γιατί Κινεζικό είναι το συγκεκριμένο) και μοντέλα αυτό δεν μπορούσα ούτε να το βλέπω.Χαλια λεπτομέρειες παντού και για κερασάκι ειχε πάνω του διάφορα χρωματιστά μπλιμπλίκια που συνήθως τα βρίσκει κανείς στο Alibaba :cry:
Το ready to race (παλιό μότο της Husaberg..) της ΚΤΜ χάθηκε από την εποχή που αποφάσισαν να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες για το ευρύ κοινό.
Δυστυχώς η Χόντα παίζει μπάλα μόνη της ...
Ναι αυτό έλεγα , έχεις δίκιο οντως το μοτέρ είναι κινεζικό , τα υπόλοιπα ιταλικά και οι αναρτήσεις από Ισπανία , δεν είχα την τύχη να το δω από κοντά αλλά βλέποντας αναρτήσεις τιμόνι και εξάτμιση υπέθεσα ότι θα ακολουθούσε την ποιότητα των αγωνιστικών , το swm rs 300 το έχεις δει;
Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα
Σε βλέπω στην χοντα να καταλήγεις κι' εσύ...........
Σε βλέπω στην χοντα να καταλήγεις κι' εσύ...........
Και ο KotsosDR... εκεί θα καταλήξει... να μου το θυμηθείς. Βιώνει άρνηση αλλά θα του περάσει :D
Κώστα μη με παρεξηγήσεις, αστειεύομαι!
KotsosDR
31/12/2022, 02:10
Και ο KotsosDR... εκεί θα καταλήξει... να μου το θυμηθείς. Βιώνει άρνηση αλλά θα του περάσει :D
Κώστα μη με παρεξηγήσεις, αστειεύομαι!
Πολύ πιθανό να καταληξω σε honda ... Κάπου εκεί στα 65...:lol:
προς το παρόν είμαι ανάμεσα σε yamaha και aprilia :rolleyes:
Πέρα από το χαβαλε που κάνουμε , δεν είμαι βαμμένος στα χρώματα καμίας εταιρείας .
Υγ : μην αγχώνεσαι, δεν είμαι παρεξηγιαρης άνθρωπος :beer:
Υγ : μην αγχώνεσαι, δεν είμαι παρεξηγιαρης άνθρωπος :beer:
Και έτσι πρέπει, όχι σαν τον άλλον τον μπουκλάκια.....:lol:
Και έτσι πρέπει, όχι σαν τον άλλον τον μπουκλάκια.....:lol:
Tι μλκα είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl::bawl:
Και έτσι πρέπει, όχι σαν τον άλλον τον μπουκλάκια.....:lol:
Tι μλκα είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bawl::bawl::bawl:
Ο Bowleno; Και παλιόπαιδο!
Μια χαρά είναι ο μπουκλάκιας ρε!
Ο Bowleno; Και παλιόπαιδο!
Μια χαρά είναι ο μπουκλάκιας ρε!
Γιατί σταμάτησε τότε να γράφει μετά την άνευ σημασίας παρεξηγησουλα ρε σεις;
SeniorCanardo
03/01/2023, 15:21
Ένα σύντομο συγκριτικό άρθρο (https://www.cycleworld.com/story/bikes/5-least-powerful-motorcycles-tested-on-dyno/) από το cycle world, με τα πιο αδύναμα μηχανάκια (με βάση δυναμομετρήσεις) του 2022 :D, που ίσως και να βοηθάει.
skritikos
03/01/2023, 15:26
Ένα σύντομο συγκριτικό άρθρο (https://www.cycleworld.com/story/bikes/5-least-powerful-motorcycles-tested-on-dyno/) από το cycle world, με τα πιο αδύναμα μηχανάκια (με βάση δυναμομετρήσεις) του 2022 :D, που ίσως και να βοηθάει.
Εντυπωσιακή η καμπύλη ροπής της Royal Enfield. Απίθανο!
Πολύ σωστή καμπύλη και το CRF300L. Δεν είναι τυχαία τόσο γλυκό και ομαλό. Ψήνομαι λέμε :D
Εντυπωσιακή η καμπύλη ροπής της Royal Enfield. Απίθανο!
Πολύ σωστή καμπύλη και το CRF300L. Δεν είναι τυχαία τόσο γλυκό και ομαλό. Ψήνομαι λέμε :D
Η άλλη πλευρά του νομίσματος όταν βγάζεις 41 άλογα από 650 κυβικά. Και τα 40 αληθινά άλογα του 390 εντυπωσιακά πάντως.
Επί του θέματος, το ένα (300) πιο τάφος απ το άλλο (400). Αλλά τα άλογα δεν παίζουν και τόσο ρόλο μάλλον.
skritikos
03/01/2023, 15:31
Η άλλη πλευρά του νομίσματος όταν βγάζεις 41 άλογα από 650 κυβικά. Και τα 40 αληθινά άλογα του 390 εντυπωσιακά πάντως.
Επί του θέματος, το ένα (300) πιο τάφος απ το άλλο (400).
Μα φυσικά. Αυτό το μοτέρ της KTM είναι υπέροχο σε τέτοιο ρόλο, αλλά όχι στον ADV ρόλο.
Είμαι fan των μικρών κυβικών. Τίποτα δεν θεωρώ τάφο πια αν η χρήση του γίνεται από συνειδητοποιημένο αναβάτη.
DoctoR_k6
03/01/2023, 15:42
Αν δεν κανω λαθος οι δυναμομετρησεις στο Αμερικα δεν ειναι το καλυτερο σημειο αναφορας.
22hp το CRF? :confused:
Δυσκολο.
Επίσης υπάρχει διαφορά στα ελαστικά των μοτοσυκλετών και αυτό επηρεάζει.
Του KLX είναι παρ' ολίγον παρόμοια με του ΙΝΤ650 και του RC390.
Το DRZ φοράει 80/20 (υπέρ της ασφάλτου).
Το CRF φοράει τα πιο τακουνάτα από όλα.
Αν φορούσαν και τα 5 τα ίδια ελαστικά θα μικραίναν οι αποκλίσεις.
SeniorCanardo
04/01/2023, 10:17
Εγώ πάντως κράτησα και αυτό από το άρθρο:
"While the Honda CRF300L may produce the least amount of horsepower recorded on the Cycle World dyno in 2022, it may be one of the most capable motorcycles around."
Σε (πολύ) ελεύθερη μετάφραση, παρόλο που είναι "ψόφιο", συνολικά είναι ικανό να κάνει πολλά πράγματα,(πιθανότατα όλα μέτρια), αλλά αυτό ήταν και το πνεύμα των παλιών on-off που όλοι αναπολούμε.:rolleyes:
Η τιμή του μου φαίνεται ακριβή για αυτό που είναι, αλλά την σήμερον όλα ακριβά μου φαίνονται.:bawl:
sapila racing
04/01/2023, 10:26
Εντυπωσιακή η καμπύλη ροπής της Royal Enfield. Απίθανο!
Κι εγω απίθανο το βλέπω που το RE 650 βγαζει ακριβως τα ιδια αλογα και ροπή σε σχεδόν ίδιες στροφες με το BMW R60/6 του 1974 που εχει αναφλεξη με πλατίνες και 50 λιγοτερα κυβικα...
:cry:
skritikos
04/01/2023, 10:42
Κι εγω απίθανο το βλέπω που το RE 650 βγαζει ακριβως τα ιδια αλογα και ροπή σε σχεδόν ίδιες στροφες με το BMW R60/6 του 1974 που εχει αναφλεξη με πλατίνες και 50 λιγοτερα κυβικα...
:cry:
Με ανύπαρκτες προδιαγραφές καυσαερίων το παλιό. Δεν είναι συγκρίσιμο τίποτα πια, ούτε καν με 15 χρόνια πριν.
sapila racing
04/01/2023, 10:48
Με ανύπαρκτες προδιαγραφές καυσαερίων το παλιό. Δεν είναι συγκρίσιμο τίποτα πια, ούτε καν με 15 χρόνια πριν.
Ok αλλά μιλάμε για μια ήσυχη και ροπάτη μοτοσυκλέτα 48 χρονων με πλατίνες, ρυθμιση αβανς με φυγοκεντρικα βαριδια και λιγοτερα κυβικα!!
skritikos
04/01/2023, 11:15
Ok αλλά μιλάμε για μια ήσυχη και ροπάτη μοτοσυκλέτα 48 χρονων με πλατίνες, ρυθμιση αβανς με φυγοκεντρικα βαριδια και λιγοτερα κυβικα!!
Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Προφανώς μπορούσαν στην RE να βγάλουν περισσότερη ισχύ αλλά η επιλογή τους ήταν αυτή. Και αν την οδηγήσεις θα δεις πως δεν χρειάζεται περισσότερα για το στυλ και το στήσιμο της. Είναι spot on και η ροπή και η δύναμη.
sapila racing
04/01/2023, 11:41
Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Προφανώς μπορούσαν στην RE να βγάλουν περισσότερη ισχύ αλλά η επιλογή τους ήταν αυτή. Και αν την οδηγήσεις θα δεις πως δεν χρειάζεται περισσότερα για το στυλ και το στήσιμο της. Είναι spot on και η ροπή και η δύναμη.
Προφανως αν μπορούσαν θα εβγαζαν περισσότερη ροπή χαμηλα αλλά φαίνεται οτι δεν μπορουσαν.
Βασικα το RE Interceptor το συζηταγανε και το σχεδίαζαν πολλά χρόνια πριν εμφανιστεί στην αγορά και μονο που το εβγαλαν ηταν επιτυχια για την RE.
Οσο για μενα δεν με ενδιαφερει τετοιου ειδους μοτο ( Classic Retro look) και ειδικά η RE 650 αφου η δικη μου BMW R75/6 του 1975 της ριχνει στα αυτια σε ολα εκτός απο τα φρενα.
Αλλά αρκετά το τραβηξαμε το θεμα.
Το CRF300 εχει αρκετο 'μοτερ' για τον σκοπό του κατα την γνωμη μου.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.