View Full Version : 400-650 γνώμες;
asxetost
20/01/2023, 10:03
Καλημέρα στο φόρουμ, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Λόγω επικείμενης συγκατοίκησης με την κοπελιά σε απόσταση 20 χλμ περίπου από την εργασία μου, βγαίνω κάπως εκτός πλάνου και νιώθω ότι ίσως υπάρχει η ανάγκη να ανέβω λίγο, πιο συγκεκριμένα:
Αυτή τη στιγμή έχω ένα Varadero 125, το οποίο για να έρθει στο καινούριο σπίτι πρέπει να βγει και 5 χλμ Κηφισό και με πιάνω συνέχεια να βαράω κόκκινα για να είμαι πέριξ των 110-115 στη μεσαία -δεξιά προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ λόγω βαρέων οχημάτων και του μπες βγες που συμβαίνει- σε αντίθεση με το προηγούμενο πλάνο που χρησιμοποιείτω για 5 χλμ προς και από την δουλειά και ήταν επαρκέστατο.
Οπότε έχω μπει σε σκέψεις και θα ήταν αρκετά βοηθητικό να διαβάσω καμιά γνώμη, για να το κάνω πιο λιανά, ο προσανατολισμός μου είναι προς KLE 400 ή 500 ή στο τσακίρ κέφι θα κοίταζα και το Dominator το 650 μόνο και μόνο γιατί από ότι καταλαβαίνω είναι σχετικά ήρεμο για τα κυβικά του. Αλλά όποια πρόταση γενικά ευπρόσδεκτη!
Το budget δεν μπορεί να ξεφύγει περισσότερο απο 2κ, στη βάση οτι αν προχωρήσω θα πουληθεί το μωροντεράκι στους προσεχείς μήνες και θα βάλω και ένα συμπλήρωμα και εγώ.
Σαν γενική σημείωση, επειδής είμαι νέος και άπειρος ακόμα θεωρώ, θέλω να πάω και σε αυτήν την αγορά όπως και στην πρώτη σε κάτι που έχει καλύτερα φρένα και overall στήσιμο από ότι έχει γκάζι. :winka:
CorpseAlive
20/01/2023, 10:20
Καλημέρα στο φόρουμ, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Λόγω επικείμενης συγκατοίκησης με την κοπελιά σε απόσταση 20 χλμ περίπου από την εργασία μου, βγαίνω κάπως εκτός πλάνου και νιώθω ότι ίσως υπάρχει η ανάγκη να ανέβω λίγο, πιο συγκεκριμένα:
Αυτή τη στιγμή έχω ένα Varadero 125, το οποίο για να έρθει στο καινούριο σπίτι πρέπει να βγει και 5 χλμ Κηφισό και με πιάνω συνέχεια να βαράω κόκκινα για να είμαι πέριξ των 110-115 στη μεσαία -δεξιά προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ λόγω βαρέων οχημάτων και του μπες βγες που συμβαίνει- σε αντίθεση με το προηγούμενο πλάνο που χρησιμοποιείτω για 5 χλμ προς και από την δουλειά και ήταν επαρκέστατο.
Οπότε έχω μπει σε σκέψεις και θα ήταν αρκετά βοηθητικό να διαβάσω καμιά γνώμη, για να το κάνω πιο λιανά, ο προσανατολισμός μου είναι προς KLE 400 ή 500 ή στο τσακίρ κέφι θα κοίταζα και το Dominator το 650 μόνο και μόνο γιατί από ότι καταλαβαίνω είναι σχετικά ήρεμο για τα κυβικά του. Αλλά όποια πρόταση γενικά ευπρόσδεκτη!
Το budget δεν μπορεί να ξεφύγει περισσότερο απο 2κ, στη βάση οτι αν προχωρήσω θα πουληθεί το μωροντεράκι στους προσεχείς μήνες και θα βάλω και ένα συμπλήρωμα και εγώ.
Σαν γενική σημείωση, επειδής είμαι νέος και άπειρος ακόμα θεωρώ, θέλω να πάω και σε αυτήν την αγορά όπως και στην πρώτη σε κάτι που έχει καλύτερα φρένα και overall στήσιμο από ότι έχει γκάζι. :winka:
Και το KLE είναι καλό που λες και το Transalp 650 (δεν έχει ABS) είναι καλό και βρίσκεις στις τιμές που λες.
asxetost
20/01/2023, 10:44
Επειδή έχω αρχίσει να πιάνω λίγο τα φρένα χωρίς abs δεν μου είναι απαραίτητο σαν κριτήριο, αρκεί να μπορούν σε γενικές γραμμές να ανταποκριθούν. Ρε συ τα Transalp για κάποιο λόγο τρώνε πολύ κράξιμο από ένα μηχανικό που πηγαίνω, γενικά δεν ξέρω τι του έχουν κάνει. Δεν είναι τόσο μανιτζεβελο στην κίνηση λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους (???), δεν έχουν τόσο καλά φρένα;; Στησιμο;;; Πολύ λάσπη σου λέω. Εγώ το γλυκοκοίταζα μέχρι να φάω αυτό το σπαμ
motojojo
20/01/2023, 10:49
Για 5χλμ κηφισσο θα μπεις σε αυτή τη διαδικασία;
Η απόσταση απ'ότι κατάλαβα είναι 20 να πας και 20 να γυρισεις σωστά;
Μου φαινεται περίεργο που δεν βάζεις την κατανάλωση στην εξίσωση μιας και 40χλμ καθημερινα δεν τα λες λιγα.
Γιατι δεν πας σε χαμηλότερα κυβικά όπου και οικονομικά θα είναι σε γκάζι, δεν θα χρειάζεται να πηγαινει στα κοκκινα, σε παιρνει για μικρά ταξιδάκια και το μηχανακι θα ειναι πιο καινουργιο, με ότι αυτό συνεπάγεται σε αξιοπιστία;
20+ ετών μηχανή χωρίς εναλλακτικό όχημα μετακίνησης είναι ρίσκο, ειδικά για κάποιον χωρίς εμπειρία στα μηχανολογικά.
Άκου λίγο, με 2 χιλιάρικα δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Βασικά έχεις αλλά όλες είναι 10τιων ή θα είναι 125κε ξερω γω.
Το ΚΛΕ500 σε σχέση με το baby varadero θα σου φανεί Federation Constitution-class starship.
Είσαι νέος-καινούργιος ,μια χαρά το ΚΛΕ για να αποκτήσεις εμπειρία.
asxetost
20/01/2023, 11:52
Για 5χλμ κηφισσο θα μπεις σε αυτή τη διαδικασία;
Η απόσταση απ'ότι κατάλαβα είναι 20 να πας και 20 να γυρισεις σωστά;
Μου φαινεται περίεργο που δεν βάζεις την κατανάλωση στην εξίσωση μιας και 40χλμ καθημερινα δεν τα λες λιγα.
Γιατι δεν πας σε χαμηλότερα κυβικά όπου και οικονομικά θα είναι σε γκάζι, δεν θα χρειάζεται να πηγαινει στα κοκκινα, σε παιρνει για μικρά ταξιδάκια και το μηχανακι θα ειναι πιο καινουργιο, με ότι αυτό συνεπάγεται σε αξιοπιστία;
20+ ετών μηχανή χωρίς εναλλακτικό όχημα μετακίνησης είναι ρίσκο, ειδικά για κάποιον χωρίς εμπειρία στα μηχανολογικά.
Εννοείς τύπου 300;
Ναι, κοιτάζω παλιότερα γιατί πρώτον μου αρέσει αυτή η αισθητική και δεύτερον γιατί φαντάζομαι ότι αν διαπιστωθεί οτι είναι σε καλή κατάσταση είναι πιο αξιόπιστα, ειδικά όταν τα πιέζεις περισσότερο, από αρκετά πιο σύγχρονα.
Την κατανάλωση όσο και να σου φαίνεται ηλίθιο επειδή δεν μου περισσεύουν, δεν την έχω στους πρώτους παράγοντες (και όπως μαρτυράει και το τωρινό μου μηχανάκι) όσο το στήσιμο, φρένα, ύπαρξη συμπλέκτη κτλ.
Άκου λίγο, με 2 χιλιάρικα δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Βασικά έχεις αλλά όλες είναι 10τιων ή θα είναι 125κε ξερω γω.
Το ΚΛΕ500 σε σχέση με το baby varadero θα σου φανεί Federation Constitution-class starship.
Είσαι νέος-καινούργιος ,μια χαρά το ΚΛΕ για να αποκτήσεις εμπειρία.
Χμμμμ..έχω αρχίσει να το επεξεργάζομαι το kle..
Καλημέρα στο φόρουμ, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Λόγω επικείμενης συγκατοίκησης με την κοπελιά σε απόσταση 20 χλμ περίπου από την εργασία μου, βγαίνω κάπως εκτός πλάνου και νιώθω ότι ίσως υπάρχει η ανάγκη να ανέβω λίγο, πιο συγκεκριμένα:
Αυτή τη στιγμή έχω ένα Varadero 125, το οποίο για να έρθει στο καινούριο σπίτι πρέπει να βγει και 5 χλμ Κηφισό και με πιάνω συνέχεια να βαράω κόκκινα για να είμαι πέριξ των 110-115 στη μεσαία -δεξιά προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ λόγω βαρέων οχημάτων και του μπες βγες που συμβαίνει- σε αντίθεση με το προηγούμενο πλάνο που χρησιμοποιείτω για 5 χλμ προς και από την δουλειά και ήταν επαρκέστατο.
Οπότε έχω μπει σε σκέψεις και θα ήταν αρκετά βοηθητικό να διαβάσω καμιά γνώμη, για να το κάνω πιο λιανά, ο προσανατολισμός μου είναι προς KLE 400 ή 500 ή στο τσακίρ κέφι θα κοίταζα και το Dominator το 650 μόνο και μόνο γιατί από ότι καταλαβαίνω είναι σχετικά ήρεμο για τα κυβικά του. Αλλά όποια πρόταση γενικά ευπρόσδεκτη!
Το budget δεν μπορεί να ξεφύγει περισσότερο απο 2κ, στη βάση οτι αν προχωρήσω θα πουληθεί το μωροντεράκι στους προσεχείς μήνες και θα βάλω και ένα συμπλήρωμα και εγώ.
Σαν γενική σημείωση, επειδής είμαι νέος και άπειρος ακόμα θεωρώ, θέλω να πάω και σε αυτήν την αγορά όπως και στην πρώτη σε κάτι που έχει καλύτερα φρένα και overall στήσιμο από ότι έχει γκάζι. :winka:
Ο Κηφισός έχει όριο ταχύτητας τα 80χλμ ανά ώρα και ναι ειμαι από αυτούς τους σπαστικός που πιστευουν ότι τα όρια υπάρχουν για να τα τηρουμε
Κάθε μέρα ανεβαίνω και κατεβαινω τον Κηφισό με το scooter τώρα και με το παπι παλαιότερα και με ταχύτητες στα 80 χλμ στην δεξιά λωρίδα δεν έχω βρεθεί σε δύσκολη θέση ποτέ. Το να πηγαίνεις τάπα το μικρό varadero δεν είναι για πουθενά καλό. Η μηχανή που έχεις τώρα έχει το σωστό βάρος για να πηγαίνεις με 80-90 χλμ για 5 χλμ στον Κηφισό εγώ δεν θα την άλλαζα για να πάρω ένα στοίχημα dominator η kle τα οποία και όταν ειμασταν νέοι εμείς πάλι παλιά τα θεωρούσαμε
asxetost
20/01/2023, 12:28
Ο Κηφισός έχει όριο ταχύτητας τα 80χλμ ανά ώρα και ναι ειμαι από αυτούς τους σπαστικός που πιστευουν ότι τα όρια υπάρχουν για να τα τηρουμε
Κάθε μέρα ανεβαίνω και κατεβαινω τον Κηφισό με το scooter τώρα και με το παπι παλαιότερα και με ταχύτητες στα 80 χλμ στην δεξιά λωρίδα δεν έχω βρεθεί σε δύσκολη θέση ποτέ. Το να πηγαίνεις τάπα το μικρό varadero δεν είναι για πουθενά καλό. Η μηχανή που έχεις τώρα έχει το σωστό βάρος για να πηγαίνεις με 80-90 χλμ για 5 χλμ στον Κηφισό εγώ δεν θα την άλλαζα για να πάρω ένα στοίχημα dominator η kle τα οποία και όταν ειμασταν νέοι εμείς πάλι παλιά τα θεωρούσαμε
Το ακούω αυτό που λες, είμαι νευρικός σαν αναβάτης και είναι ο λόγος που πήρα ένα μηχανάκι-κόφτη, λάθος λογική αλλά έστω.
Νιώθω περισσότερη ασφάλεια με τον τρόπο που οδηγώ να είμαι +5 χλμ ας πούμε από την υπόλοιπη κίνηση στο δρόμο, γιαυτό και ο προβληματισμός, νιώθω κάπως εκτεθειμένος όταν είμαι μεσαία λωρίδα τερματισμένος. Μια ρεαλιστική λύση ίσως θα ήταν απλά να βρω δρόμους εκτός Κηφισού που η υπόλοιπη κίνηση δεν υπερβαίνει τα όρια ταχυτητας και να μείνω με ότι έχω.
Λευκάδιος
20/01/2023, 12:52
Δεν χαλάνε συχνά μάλλον.
Και βαριούνται να αλλάξουν και μπουζί μπροστινού κυλίνδρου.
Transalp 600,650,KLE500 μια χαρά είναι ,δεν υπάρχει λόγος να κοιτάζεις τα αντίστοιχα τους 400άρια.
Αφού το θες μόνο για μικρό μετακινήσεις στην πόλη ένα μονοκύλινδρο θα είναι πιο μανιτζεβελο και οικονομικό στην συντήρηση.
Εκτός του Dominator 650 (btw είχα ένα για περίπου 10 χρόνια) δες και Suzuki Freewind. Είναι εξαιρετικό all around μηχανάκι που βρίσκεται σε αρκετά χαμηλές τιμές.
panavour
20/01/2023, 13:02
Αν έχεις βολευτει με το βαραντερακι,μια χαρά είσαι,και είναι και άνετο για την κοπέλλα.Μην το αλλάξεις για 5 χλμ.Τα άλλα που θα πάρεις,μπορεί να τα χρυσοπληρωσεις,και σαν κατανάλωση, και σαν χρεπια μεταχειρισμένα.Ολα αυτά στα 2 χιλιάρικα είναι συνήθως λιωμένα.Γνωμη μου.Ασε που ειδικά το τρανσαλπ θα σου φανεί και νταλίκα και σε βάρος και σε κατανάλωση.
KotsosDR
20/01/2023, 13:34
δες και xtr660 , bmw f650gs
skritikos
20/01/2023, 13:37
Για 5χλμ Εθνικής δεν αλλάζεις μοτορσυκλέτα. Ειδικά με κάτι που θα είναι πιθανόν λειωμένο και με τουλαχιστον διπλή (μάλλον προς τριπλή) κατανάλωση.
Για να μην πούμε για service και αναλώσιμα.
Με 3900-4000 παίρνεις σύγχρονο 300cc+ του κουτιού.
Κάνε οικονομία συστηματική, βάλε στόχο και πάρε κάτι καλύτερο του χρόνου.
asxetost
20/01/2023, 13:44
Αν έχεις βολευτει με το βαραντερακι,μια χαρά είσαι,και είναι και άνετο για την κοπέλλα.Μην το αλλάξεις για 5 χλμ.Τα άλλα που θα πάρεις,μπορεί να τα χρυσοπληρωσεις,και σαν κατανάλωση, και σαν χρεπια μεταχειρισμένα.Ολα αυτά στα 2 χιλιάρικα είναι συνήθως λιωμένα.Γνωμη μου.Ασε που ειδικά το τρανσαλπ θα σου φανεί και νταλίκα και σε βάρος και σε κατανάλωση.
Η κοπέλα δεν ανεβαίνει ποτέ και για κανένα λόγο επάνω, οπότε αυτό έτσι και αλλιώς δεν ήταν θέμα, ελαφρύς είμαι γύρω στα 70-75( ανάλογα πόσο ήταν το τελευταίο γεύμα) οπότε δεν με προβληματίζει στο πώς πιάνει αυτά που πιάνει. Έχω πιάσει συζήτηση κάποια στιγμή με φιλαράκι που έχει το dominator και έχει αναφέρει ότι αν αλλάξει κατηγορία κάποια στιγμή θα το συζητούσε, πολύ προσεγμένο εκείνο, αγρατζούνιστο και συντηρημένο.
Δεν ξέρω, συνήθως όταν φτάνω στο σημείο να είμαι έτσι προβληματισμένος κάθομαι στα αυγά μου...
Ειναι στη μέση και η αναβάθμιση στο απεριόριστο απο α1 που είμαι τώρα, είναι και οτι θέλω και κράνος γιατί το ls2 το rapid που έχω τώρα σε ταξίδι που είχα κάνει με άλλη μηχανή κυβισμού μετά τα 120 μου έπαιρνε το μυαλό....
Τσαμπα ονειρευόμανε, του χρόνου πάλι...
Nostradamus
20/01/2023, 14:06
Αν δουλευεις 9-5 απορω που βρισκεις ανοιχτο δρομο στο ποταμι (με βαση αυτα που βλεπουμε καθε μερα) :lol:
f650gs στο budget σου δεν βρισκεις ουτε με σφαιρες (που να μην θελει αλλα τοσα να γινει μηχανακι). KLE και Freewind συνεχιζω να τα βλεπω ομορφα εστω και τοσα χρονια μετα, και προσωπικα θα κοιτουσα αυτα πρωτα. Επισης transalp 650 ειναι αξιολογη επιλογη.
P.S. φορα ωτοασπιδες next time που θα βγεις σε ανοιχτο δρομο με πανω απο 100 και θα δεις οτι δεν χρειαζεσαι απαραιτητα καινουργιο κρανος (αν αυτο σου "πηρε" το κεφαλι).
asxetost
20/01/2023, 17:46
Αν δουλευεις 9-5 απορω που βρισκεις ανοιχτο δρομο στο ποταμι (με βαση αυτα που βλεπουμε καθε μερα) :lol:
f650gs στο budget σου δεν βρισκεις ουτε με σφαιρες (που να μην θελει αλλα τοσα να γινει μηχανακι). KLE και Freewind συνεχιζω να τα βλεπω ομορφα εστω και τοσα χρονια μετα, και προσωπικα θα κοιτουσα αυτα πρωτα. Επισης transalp 650 ειναι αξιολογη επιλογη.
P.S. φορα ωτοασπιδες next time που θα βγεις σε ανοιχτο δρομο με πανω απο 100 και θα δεις οτι δεν χρειαζεσαι απαραιτητα καινουργιο κρανος (αν αυτο σου "πηρε" το κεφαλι).
Είμαι και βράδυ ανά εβδομάδα, τότε συνήθως ανοίγουν περισσότερο όλοι.
Όπως και να έχει μάλλον κατέληξα, θα περιμένω καμιά πενταετία και αν έχω επιβιώσει τους δρόμους του κέντρου που θα αναγκαστώ να χρησιμοποιώ αντί για Κηφισό θα πάρω ένα ωραίο τενερε ραλλυ να ζήσω τη ζωή μου:cool:
Δεν είναι μόνο οι ωτασπίδες, πάνω από 120 το κεφάλι πήγαινε βόλτες, και σα συνοδηγός κιόλας σκέψου.
όταν πάρω το εφαπαξ θα ξαναανοιξω αυτό το θρεντ!!
skritikos
20/01/2023, 18:34
Είμαι και βράδυ ανά εβδομάδα, τότε συνήθως ανοίγουν περισσότερο όλοι.
Όπως και να έχει μάλλον κατέληξα, θα περιμένω καμιά πενταετία και αν έχω επιβιώσει τους δρόμους του κέντρου που θα αναγκαστώ να χρησιμοποιώ αντί για Κηφισό θα πάρω ένα ωραίο τενερε ραλλυ να ζήσω τη ζωή μου:cool:
Δεν είναι μόνο οι ωτασπίδες, πάνω από 120 το κεφάλι πήγαινε βόλτες, και σα συνοδηγός κιόλας σκέψου.
όταν πάρω το εφαπαξ θα ξαναανοιξω αυτό το θρεντ!!
Μπορείς να απολαύσεις ωραίες βόλτες πολύ νωρίτερα. Μην πας κατευθείαν στα μεγάλα και ακριβά.
https://www.bikeit.gr/on-off-voge/item/30603-test-voge-300ds-2022
Ταξιδεύει άνετα, δεν καίει 'τίποτα' και είναι και όμορφο. Αυτό ήταν το 3900 euro που ανέφερα νωρίτερα.
Από ότι καταλαβαίνω είσαι πολύ νέος ακόμη. Απόλαυσε αυτά που μπορείς και βάζε στόχους. Μόνο με πρόγραμμα βγαίνει η ζωή χωρίς αναποδιές.
(εκτός αν σου τρέχουν από τις τσέπες, αλλά τότε δεν θα μας ρωτούσες εδώ :) )
Είμαι και βράδυ ανά εβδομάδα, τότε συνήθως ανοίγουν περισσότερο όλοι.
Όπως και να έχει μάλλον κατέληξα, θα περιμένω καμιά πενταετία και αν έχω επιβιώσει τους δρόμους του κέντρου που θα αναγκαστώ να χρησιμοποιώ αντί για Κηφισό θα πάρω ένα ωραίο τενερε ραλλυ να ζήσω τη ζωή μου:cool:
Δεν είναι μόνο οι ωτασπίδες, πάνω από 120 το κεφάλι πήγαινε βόλτες, και σα συνοδηγός κιόλας σκέψου.
όταν πάρω το εφαπαξ θα ξαναανοιξω αυτό το θρεντ!!
Το Varadero 125 είναι δικύλινδρο V και δε ζορίζεται στα 110-120 μην το φοβάσαι αν το ακούς να δουλεύει κάπως ψηλά. Δε θα έπαιρνα άλλο για αυτή τη χρήση που λες. Οικονομικό πρέπει να είναι σίγουρα και ίσως οικονομικότερο απο τα υπόλοιπα που κοιτάς ακόμη και αν πηγαίνει τέρμα. Επίσης τόσο παλιές μηχανές είναι μεγάλο ρίσκο και μπορεί το μπάτζετ των 2.000 ευρώ που έχεις θέσει εύκολα να πάει στα 2.500 μέσα σε λίγους μήνες για μαζέματα (πολύ δύσκολα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά να μη χρειάζονται μαζέματα στην καλύτερη).
Κράτα τα χρήματα και πάρε ένα καλό κράνος το οποίο θα είναι επένδυση και για την επόμενη μεγάλη μοτοσυκλέτα. Θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά στην αεροδυναμική και στη γενικότερη άνεση.
Μπορείς να απολαύσεις ωραίες βόλτες πολύ νωρίτερα. Μην πας κατευθείαν στα μεγάλα και ακριβά.
https://www.bikeit.gr/on-off-voge/item/30603-test-voge-300ds-2022
Ταξιδεύει άνετα, δεν καίει 'τίποτα' και είναι και όμορφο. Αυτό ήταν το 3900 euro που ανέφερα νωρίτερα.
Από ότι καταλαβαίνω είσαι πολύ νέος ακόμη. Απόλαυσε αυτά που μπορείς και βάζε στόχους. Μόνο με πρόγραμμα βγαίνει η ζωή χωρίς αναποδιές.
(εκτός αν σου τρέχουν από τις τσέπες, αλλά τότε δεν θα μας ρωτούσες εδώ :) )
Άλλος ένας που προστέθηκε στο καταχθόνιο κύκλωμα των panavour-Bowleno και συστήνει voge
Σιγά σιγά θα γίνουμε 29 που προτείνουν voge σαν την γνωστή διαφήμιση :lol:
Πάντως, τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε ότι άδικο δεν έχουμε :D
skritikos
22/01/2023, 10:20
Άλλος ένας που προστέθηκε στο καταχθόνιο κύκλωμα των panavour-Bowleno και συστήνει voge
Σιγά σιγά θα γίνουμε 29 που προτείνουν voge σαν την γνωστή διαφήμιση :lol:
Πάντως, τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε ότι άδικο δεν έχουμε :D
Σκέψου δηλαδή να κάνω το βήμα και να βρεθώ και εγώ με Voge, θα γίνουμε 'ιεροκήρυκες'
*καλές μοτοσυκλέτες να υπάρχουν και καλές τιμές και το σήμα στο τεπόζιτο λίγο με ενφιαφέρει πια. Έχω περάσει από όλους τους Ιάπωνες και 2 ευρωπαίους. Ίσως πλησιάζει και η εποχή για κάτι από Κίνα (όπως το 99% των προϊόντων που χρησιμοποιούμε δηλαδή!)
asxetost
22/01/2023, 10:43
Το Varadero 125 είναι δικύλινδρο V και δε ζορίζεται στα 110-120 μην το φοβάσαι αν το ακούς να δουλεύει κάπως ψηλά. Δε θα έπαιρνα άλλο για αυτή τη χρήση που λες. Οικονομικό πρέπει να είναι σίγουρα και ίσως οικονομικότερο απο τα υπόλοιπα που κοιτάς ακόμη και αν πηγαίνει τέρμα. Επίσης τόσο παλιές μηχανές είναι μεγάλο ρίσκο και μπορεί το μπάτζετ των 2.000 ευρώ που έχεις θέσει εύκολα να πάει στα 2.500 μέσα σε λίγους μήνες για μαζέματα (πολύ δύσκολα μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά να μη χρειάζονται μαζέματα στην καλύτερη).
Κράτα τα χρήματα και πάρε ένα καλό κράνος το οποίο θα είναι επένδυση και για την επόμενη μεγάλη μοτοσυκλέτα. Θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά στην αεροδυναμική και στη γενικότερη άνεση.
κοίτα επειδή έχουμε και 80.000 + χιλιόμετρα στην πλάτη το 120(κοντερ) δεν το βλέπω ούτε με κιάλια. Σπαμε στα 115-117, και δεν νιώθω και πολύ ωραία να βαράω κόφτη για πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Αλλά ναι θα το κρατήσω για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι σίγουρα η αυτοπειθαρχία.
Αλήθεια σε αυτές τις ταχύτητες τι καίει; Αν θυμάμαι καλά για τα κυβικά του δεν είναι και τόσο οικονομικό σε κατανάλωση.
κοίτα επειδή έχουμε και 80.000 + χιλιόμετρα στην πλάτη το 120(κοντερ) δεν το βλέπω ούτε με κιάλια. Σπαμε στα 115-117, και δεν νιώθω και πολύ ωραία να βαράω κόφτη για πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Αλλά ναι θα το κρατήσω για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι σίγουρα η αυτοπειθαρχία.
Στις γριούλες συμπεριφερομαστε με σύνεση για να τις έχουμε πολλά χρόνια ακόμα μαζί μας
Είμαι και βράδυ ανά εβδομάδα, τότε συνήθως ανοίγουν περισσότερο όλοι.
Όπως και να έχει μάλλον κατέληξα, θα περιμένω καμιά πενταετία και αν έχω επιβιώσει τους δρόμους του κέντρου που θα αναγκαστώ να χρησιμοποιώ αντί για Κηφισό θα πάρω ένα ωραίο τενερε ραλλυ να ζήσω τη ζωή μου:cool:
Δεν είναι μόνο οι ωτασπίδες, πάνω από 120 το κεφάλι πήγαινε βόλτες, και σα συνοδηγός κιόλας σκέψου.
όταν πάρω το εφαπαξ θα ξαναανοιξω αυτό το θρεντ!!
Τον απογοητέψατε τον άνθρωπο.Να ξέρετε ότι μερικοί έχετε ήδη επικηρυχθεί απο την ένωση εμπόρων μοτοσυκλετώνε :lol:
motojojo
22/01/2023, 12:37
Πόσους βλέπετε να τρέχουν παιδιά; Εγω το αντιθετο βλέπω, όλοι πανε κυρίες. Όταν κρίνουμε κάθε όχημα (αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα) με την κατανάλωση που έχει, δεν παίρνει τον καθένα να είναι τόσο λαρτζ και να τρέχει παντού και πάντα με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων.
Κηφισσός βράδυ ειναι σαφώς πιο επικίνδυνα αλλά στις ακριανές λωρίδες (1-2 δεξια) συνηθως κινουνται με πιο ανθρωπινες ταχύτητες οπότε και τα 80 μια χαρα ειναι.
Τουλαχιστον αυτό έχω δει τις λίγες φορές που βγήκα κηφισό βράδυ.
Έκανα για μήνες διαδρομή 20+20 χλμ για τη δουλειά μου με ένα 125, εκ των οποίων τα 15+15 ήταν Κηφισός. Μια χαρά ήταν. Επειδή κινείσαι και βράδυ, όμως, να πας στα 250-300cc. Περισσότερα είναι υπερβολή και περιττά έξοδα.
Η Συγγρού, από την άλλη, είναι πραγματικά επικίνδυνη για μικρά μηχανάκια.
κοίτα επειδή έχουμε και 80.000 + χιλιόμετρα στην πλάτη το 120(κοντερ) δεν το βλέπω ούτε με κιάλια. Σπαμε στα 115-117, και δεν νιώθω και πολύ ωραία να βαράω κόφτη για πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Αλλά ναι θα το κρατήσω για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι σίγουρα η αυτοπειθαρχία.
80.000km στην πλάτη δεν είναι πολλά για Honda. Τι σας μαθαίνω τόσα χρόνια?:lol:
Πέρα απο πλάκα τσέκαρε αλυσιδογράναζα σε τι κατάσταση είναι και πόσα χιλιόμετρα έχουν. Επίσης να τσεκάρεις την πίεση των ελαστικών συχνά γιατί αν υπάρχει καμια μικροδιαρροή και χάνεις 6-7psi ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση. Θυμάμαι ότι τα 120 τα είχαν εύκολα και άνετα.
asxetost
24/01/2023, 01:23
κάτι παίζει με το μηχανάκι μου γενικά αλλά εφόσον κινείται και δε σπάει σε κομμάτια στο δρόμο ( το ελέγχει μηχανικός εννοείται σε κάθε αλλαγή λαδιων) έχω πει οτι δε θα ασχοληθώ μέχρι να ζητήσει κάτι βαρβάτο -πέραν των αναλωσίμων όταν φαν τα ψωμιά τους, αλυσιδογραναζα, λαστιχα, δισκοπλακες κτλ- όπως πχ αλλαγή ζιγκλερ ή κάτι τέτοιο. γύρω στα 4/100 καίει φυσιολογικά, επειδή είμαι κάφτης ξεπερνάω σίγουρα τα 5...@%#*@^€(!
πυξιδας990
24/01/2023, 09:51
παρε ενα pegaso strada..γλυτωνεις και τις σαμπρελες
ε ναι, τώρα να καις 5-6λ με 125 κε αμαρτία .
Εκτός και αν είναι κανένα δίχρονο Απριλια με 30 αλογάκια :wave2:
κάτι παίζει με το μηχανάκι μου γενικά αλλά εφόσον κινείται και δε σπάει σε κομμάτια στο δρόμο ( το ελέγχει μηχανικός εννοείται σε κάθε αλλαγή λαδιων) έχω πει οτι δε θα ασχοληθώ μέχρι να ζητήσει κάτι βαρβάτο -πέραν των αναλωσίμων όταν φαν τα ψωμιά τους, αλυσιδογραναζα, λαστιχα, δισκοπλακες κτλ- όπως πχ αλλαγή ζιγκλερ ή κάτι τέτοιο. γύρω στα 4/100 καίει φυσιολογικά, επειδή είμαι κάφτης ξεπερνάω σίγουρα τα 5...@%#*@^€(!
6 λτ μου καίει το 900 το hornet με οδήγηση βέβαια μόνο σε ανοιχτούς δρόμους και μέχρι 120 χλμ, σαν πολλα μου φαίνονται αυτά που λες
sapila racing
24/01/2023, 11:50
6 λτ μου καίει το 900 το hornet με οδήγηση βέβαια μόνο σε ανοιχτούς δρόμους και μέχρι 120 χλμ, σαν πολλα μου φαίνονται αυτά που λες
Φυσικο ειναι να καιει τοσο αφού το πηγαινεις κοιμισμενο το μηχανακι.
Εγω σε ιδιο Hornet 900 κατω απο 7 εχω δει μονο οταν το εστρωνα καποτε.
Φυσικο ειναι να καιει τοσο αφού το πηγαινεις κοιμισμενο το μηχανακι.
Εγω σε ιδιο Hornet 900 κατω απο 7 εχω δει μονο οταν το εστρωνα καποτε.
Στην πόλη δεν το βγαζω καθόλου και στις βόλτες που πάμε έχουμε και αργά μηχανακια στην παρέα οπότε δύσκολα να ανεβούμε πάνω από τα 120, δλδ δουλεύει περίπου στις 5000 στροφές σε πορεία γι αυτό καίει τόσο λιγο
asxetost
24/01/2023, 13:48
παρε ενα pegaso strada..γλυτωνεις και τις σαμπρελες
Ρε συ, ξέρεις πώς τα γλυκοκοιτάζω αυτά;;;; Ούτε να το ξερες...
Ρε συ, ξέρεις πώς τα γλυκοκοιτάζω αυτά;;;; Ούτε να το ξερες...
Αν βρεις κανένα καλό σε λογικά λεφτά χτύπα το χθες .. Είχα για 11 χρόνια και μόνο τα καλύτερα έχω να πω. Μοτέρ σκυλί μαύρο, πλαίσιο, αναρτήσεις και κυρίως, φρένα! Μόνο τα ηλεκτρικά του είναι κάπως, καθότι ιταλικό, θέλει να το έχεις λίγο.
Πάντως για κάθε θέμα τους υπάρχει λύση ανέξοδη η πολύ φτηνή, στο apriliabikers...
πυξιδας990
24/01/2023, 15:59
Ρε συ, ξέρεις πώς τα γλυκοκοιτάζω αυτά;;;; Ούτε να το ξερες...
καλο ειναι..τα λεει και ο Bowleno που ηταν κατοχος..
βρισκεις ανετα καλο κομματι στα λεφτα που παιζεις...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.