Σύνδεση

View Full Version : Voge 300ds vs RE Himalayan vs KTM 250 adventure



man25
30/01/2023, 13:49
Γεια χαρά σε όλους! Περνάω κατευθείαν στο ψητό και περιμένω τις απόψεις σας για να λύσω τον γρίφο!

Έχουμε και λέμε, 1.68 και 72kg βάρος και ψάχνω κάτι για καθημερινή μετακίνηση σε επαρχιακή πόλη και επιπλέον μικρές εκδρομές από επαρχιακούς δρόμους. Από τα 3 προαναφερθέντα έχω οδηγήσει μόνο το Voge σε σύντομη διαδρομή και κουμπωσα πολύ καλά πάνω του, μου άρεσε σε όλα. Στο ΚΤΜ δεν έχω καθόλου εικόνα τι παίζει και αν το φτάνω καν, το Enfield μόνο στατικά το έχω δει (το φτάνω). Από το λίγο ψάξιμο που έκανα, φαίνεται προς το παρόν να τα πάει αρκετά καλά το Voge σε αξιοπιστία, το Enfield έχει μικρά χαζά που λύνονται αλλά ακόμα και το 2022 συνέχιζαν να υπάρχουν σε καινούρια μηχανάκια, για το KTM δεν έχω βρει ιδαίτερες πληροφορίες. Το ανώτατο budget είναι 5κ+, το καλό με Voge είναι ότι μένουν ρέστα στην άκρη, χωρίς να έχω πρόβλημα να εξαντλήσω το budget όμως (καθαρά για καινούριο - για μτχ δεν το σκέφτομαι).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Nostradamus
30/01/2023, 14:09
Απο τα 3 θα επαιρνα το ΚΤΜ. Εχω οδηγησει τα δυο απο τα τρια. Για το RE δεν εχω αποψη εχω ανεβει πανω του μονο στατικα. Μου αρεσει σαν σχεδιο και attempt αλλα δεν θα πηγαινα εκει. Ειναι βεβαια το πιο "χωματινο" απο τα 3 αν αυτο σε ενδιαφερει.

man25
30/01/2023, 14:30
Ευχαριστώ για την απάντηση @Nostradamus ! Σου φάνηκε συνολικά πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το Voge το ΚΤΜ; Το κυριότερο σημείο που με προβληματίζει είναι το ύψος του, παντού διαβάζω ότι είναι αρκετά ψηλό και δεν ξέρω αν θα το φτάνω, πρέπει να προγραμματίσω επίσκεψη σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη για να το δω από κοντά πριν κατασταλάξω νομίζω

panavour
30/01/2023, 14:43
voge 300,υψος σελλας 810 χιλιοστα,ktm 250, υψος σελλας 855 χιλιοστα.Στο υψος σου,το ΚΤΜ ΔΕΝ το φτανεις, να πατας εστω στις μυτες.
Γι αυτο και μονο VOGE.

Nostradamus
30/01/2023, 14:58
Το υψος σελας απο μονο του δεν λεει τιποτα απαραιτητα. Ειναι και πως ειναι σχεδιαστικα η καθε σελα. Απο εκει και περα, εχω δει μικροσωμους αναβατες να "φερνουν" βολτα μοτοσυκλετες που το βαρος και το υψος τους, ηταν απαγορευτικα για τους περισσοτερους.

Το 300DS για εμενα προσωπικα δεν εχει λογο υπαρξης. Τον ιδιο κινητηρα τον βρηκα μια χαρα για το rallie της voge. Αν μπορουσες οικονομικα το 500 τοτε ναι.

Εγω θα κοιτουσα και το 300 versys X που το θεωρω πολυ καλυτερο απο το voge και το RE.

CorpseAlive
30/01/2023, 15:16
Το υψος σελας απο μονο του δεν λεει τιποτα απαραιτητα. Ειναι και πως ειναι σχεδιαστικα η καθε σελα. Απο εκει και περα, εχω δει μικροσωμους αναβατες να "φερνουν" βολτα μοτοσυκλετες που το βαρος και το υψος τους, ηταν απαγορευτικα για τους περισσοτερους.

Το 300DS για εμενα προσωπικα δεν εχει λογο υπαρξης. Τον ιδιο κινητηρα τον βρηκα μαι χαρα για το rallie της voge. Αν μπορουσες οικονομικα το 500 τοτε ναι.

Εγω θα κοιτουσα και το 300 versys X που το θεωρω πολυ καλυτερο απο το voge και το RE.

Και εγώ το Kawa θα πρότεινα.
Αλλά είναι μεγαλούτσικο αυτό. Δες το από κοντα.

panavour
30/01/2023, 15:20
Το υψος σελας απο μονο του δεν λεει τιποτα απαραιτητα. Ειναι και πως ειναι σχεδιαστικα η καθε σελα. Απο εκει και περα, εχω δει μικροσωμους αναβατες να "φερνουν" βολτα μοτοσυκλετες που το βαρος και το υψος τους, ηταν απαγορευτικα για τους περισσοτερους.


μαλλον τον παρακατω θα εννοεις.:lol:


https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic

man25
30/01/2023, 15:56
Σας ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις. Το versys το έχω οδηγήσει, το κουμαντάρω σχετικά άνετα αλλά δεν υπάρχει σε καινούριο παρά μόνο μτχ κοντά στα 5κ που θα θέλει σίγουρα και κάποια αναλώσιμα όπως κάθε μτχ οπότε προς το παρόν το βγάζω από την εξίσωση καθώς κοιτάω για καινούρια.

Nitse3
30/01/2023, 16:21
Το σταμάτησαν το Kawasaki;

Lakisss
30/01/2023, 16:28
Έχω Voge 300άρι αλλά όχι DS, οπότε μπορώ να σου πω για το μοτέρ. Αν και είμαι πολύ βαρύτερος από εσένα, τραβάει καλά και έχει ροπή από χαμηλά με ελαστικότητα. Στα χαρτιά το KTM έχει ιπποδύναμη/ροπή σε υψηλότερες στροφές. Κάνε το δοκιμή γιατί ίσως χρειάζεται ξεζούμισμα για να κινηθεί αξιοπρεπώς δικάβαλο. Στα συν η διαφορά του χιλιάρικου υπέρ του Voge.

Augotaraxos
30/01/2023, 16:33
Το σταμάτησαν το Kawasaki;

Είχα ρωτήσει σε αντιπρόσωπο και μου είπε ότι το μοντέλο σταμάτησε στην Ευρώπη επειδή δεν ήταν Euro 5 ο κινητήρας. Επίσης νομίζω ότι η Kawasaki στην Ελλάδα εδώ και 2 χρόνια δεν έχει παρουσιάσει επίσημο κατάλογο καθώς δεν είχε επίσημη αντιπροσωπεία.

man25
30/01/2023, 16:52
Ναι, όπως τα είπε ο Augotaraxos. Δεν έγινε ποτέ euro 5 και τα τελευταία δόθηκαν 5.995€ εδώ και χρόνια.

@Lakisss εσύ ευχαριστημένος γενικά από το acx, σωστά;

Lakisss
30/01/2023, 16:58
@Lakisss εσύ ευχαριστημένος γενικά από το acx, σωστά;

Ναι.

man25
01/02/2023, 14:27
Απ' ότι βλέπω το τεύχος Φεβρουάριου του Moto έχει δοκιμή τα on off μονοκύλινδρα (έχει το 300 rally βέβαια, όχι το ds), ήρθε στο καταλληλο timing

Bowleno
01/02/2023, 14:44
Ναι, όπως τα είπε ο Augotaraxos. Δεν έγινε ποτέ euro 5 και τα τελευταία δόθηκαν 5.995€ εδώ και χρόνια.

@Lakisss εσύ ευχαριστημένος γενικά από το acx, σωστά;

Κι εγώ ήμουν ευχαριστημένος απλά ήθελα κάτι μεγαλύτερο οπότε πήρα το ίδιο σε 500 κυβικά:lol:

man25
01/02/2023, 14:59
Ναι, το θυμάμαι από τα ποστ σου Bowleno! Καλοτάξιδο και απροβληματιστο το 500ac!

SeniorCanardo
01/02/2023, 16:07
Δεν είδα πουθενά να λες όμως τι μοτοσυκλετιστική εμπειρία έχεις, που παίζει μεγάλο ρόλο.

Επειδή πάνω-κάτω είμαστε στις ίδιες διστάσεις, εμένα δεν με πείραξε τόσο το ύψος όσο το βάρος.
Πέφτω καλύτερα από το ψηλό και ελαφρύ...

87.5 εκατοστά ύψος σέλας, 185 κιλά βάρος μοτό, σε "περίεργες" φάσεις δυσκολότερα διαχειρίσιμο.
(Πατάνε και τα 2 πόδια στις μύτες και λίγο παραπάνω ή το ένα πόδι φουλ πέλμα).

92.5 εκατοστά ύψος σέλας, 115 κιλά βάρος μοτό, σαφώς καλύτερα τα πράγματα.
(Κάνω την μπαλαρίνα στο ένα πόδι).

Σε κάνα τσακιρ κέφι πας και λίγο χωματόδρομο, γιατί λες "επαρχιακό" δίκτυο;
Και αυτό παίζει το ρόλο του.

man25
01/02/2023, 16:31
@ SeniorCanardo

Σωστά, δεν τα ανέφερα. Τα πρώτα χρόνια οδηγούσα μικρό σκούτερ και μετά συνέχισα με κλασσική Vespa την παλιά δίχρονη με τις ταχύτητες στο χέρι), μέχρι και σήμερα είμαι με αυτή, συνολική οδηγική εμπειρία 10 χρόνια, όλα με αυτά τα οχήματα, μεγαλύτερο όχημα δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου, παρά μόνο σποραδικές βόλτες με μοτοσυκλέτες φίλων (μέχρι 200kg οι περισσότερες).

Για τον χωματόδρομο ναι, θέλω να τον πάω ιδανικά, απλά δεν θα κάνω το σκληρό enduro. Μέχρι πριν λίγο καιρό έλεγα να πάω σε κλασσικό σκούτερ 300αρι αλλά μετά από ένα θέμα με τη μέση, σκέφτηκα την άνετη ανάρτηση των μικρών on off και για αυτό στράφηκα σε αυτά.

Για το βάρος πιστεύω κάπως έτσι θα είναι όπως τα λες (για αυτό δεν ξέρω αν τα 200kg του Himalayan είναι καλή ιδέα).. Σε εκδρομή πχ με Versys 300 ήμουνα άνετος παντού, εντός πόλης σχετικά άνετος, αλλά αν πχ χρειάζονταν μανούβρα σε δρόμο με κλίση, ήθελα αρκετό κόπο (κυρίως δυναμη στα πόδια) για να το σπρώξω όντας καβάλα επάνω του.

Ελπίζω να σας βοηθάω (για να μπορείτε κι εσείς να έχετε σωστότερα δεδομένα)

skritikos
01/02/2023, 19:43
Έχοντας δοκιμάσει πλέον και τα 3, το RE είναι εντελώς άλλη κατηγορία που δεν χρειάζεσαι από την περιγραφή σου.
To KTM 250 είναι.... well....KTM, που μπορεί σαν πρώην κάτοχος να είμαι ικανοποιημένος γενικά, αλλά η συντήρηση είναι πάντα αρκετά κλικ πιο πάνω.

Μια διαφήμιση του Voge 300DS έχει την φωτογραφία σου πάνω. Μην το σκέφτεσαι καν! Τα ρέστα που θα μείνουν πήγαινε κάνε τα λίγα ταξίδια.

man25
24/06/2023, 08:07
Τελικά επιλέχθηκε το Voge 300ds. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, οσονούπω θα επανέλθω με τις πρώτες εντυπώσεις.

Bowleno
24/06/2023, 09:11
Τελικά επιλέχθηκε το Voge 300ds. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, οσονούπω θα επανέλθω με τις πρώτες εντυπώσεις.

Πολύ καλή και σοφή επιλογή! Καλόβολτο και άπεφτο να είναι :beer:
Όταν είναι να γράψεις, άνοιξε θέμα στα μοντέλα και γράψε εκεί διότι εδώ θα χαθεί και είναι κρίμα. Γράψε τα πάντα όμως, τι σου άρεσε, τι όχι, καταναλώσεις κ.λ.π.

bulmont
24/06/2023, 10:28
μαλλον τον παρακατω θα εννοεις.:lol:


https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic

Και στα φανάρια ο κοντοπούτανος τι κάνει;;;;; Ψάχνει πεζοδρόμιο;;;;;;;;;;;

doctor_john
24/06/2023, 10:43
Ξεκαβαλάς στο φανάρι.
Όπως με τα παλιά gsx όταν είσαι με μαγιό :cool: