PDA

View Full Version : Kawasaki Ninja ZX-4R 2023



lleonidas
01/02/2023, 17:56
Τετρακύλινδρο 399cc, κοντά στους 80 ίππους και με στροφόμετρο που μπορεί να φτάσει μέχρι και 15.000 σ.α.λ., ρεζερβουάρ 15 λίτρων, 4 riding modes και 3 εκδόσεις: ZX-4R, ZX-4R SE, ZX-4RR.
Έρχεται το φθινόπωρο στην Ευρώπη.

Πηγή (https://www.visordown.com/news/new-bikes/kawasaki-zx-4r-range-set-autumn-2023-launch)

441225

441226

441227

liospi
01/02/2023, 19:04
αυτό με τη «γλώσσα» κάτω από το φανάρι ακόμη και στα ss έχει καταντήσει αηδία

telegonos
01/02/2023, 19:05
57*39.1 διαστάσεις είχε και το μοτέρ των ZXR400L στα '90s.

Παίζει να μην έχει κάνει καινούριο μοτέρ η Kawasaki, απλά ένα ραφινάρισμα στο παλιό, με νέα τεχνολογία αντιτριβικών υλικών, εξού και το κόκκινο στις 15000rpm και η αυξημένη απόδοση.

Bowleno
01/02/2023, 19:11
αυτό με τη «γλώσσα» κάτω από το φανάρι ακόμη και στα ss έχει καταντήσει αηδία

Ειδικά στα SS έχει λόγο ύπαρξης, αεροδυναμικά, πιέζει κάτω το μπροστινό.

mr.mister
01/02/2023, 19:34
Αντε να θυμηθω τα νιατα μου με 400αρια στην βουτα 90's.

kostaskk
01/02/2023, 20:02
Κόφτη στις 14,500 είχε το παλιό. Οπότε +500rpm για το καινούριο,

Το παλιό είχε κοντά 60hp που μάλλον τα μετρούσαν στον τροχό λόγο νομοθεσίας,όρια,.

Αν το καινούριο έχει 76 στρόφαλο όπως όλοι οι κατασκευαστές μετράνε σήμερα, αφαιροντας τις απώλειες, μετάδοση, (-15%) πάμε στα 60 τροχό του παλιού,, που και πάλι φαίνεται απίθανο να το πέτυχαν με όλες αυτές τις προδιαγραφές για ρύπους,καταλύτες,euro 5 κτλ που δεν είχε το παλιό. Βάλε και ότι θα είναι βαρύτερο από τα ηλεκτρονικά abs,τρομπες κτλ.

Επίσης με μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι το παλιό είχε πλαίσιο αλουμινίου, μεγαλύτερους δίσκους και ντεπόζιτο και περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις,

Bowleno
01/02/2023, 20:27
Κόφτη στις 14,500 είχε το παλιό. Οπότε +500rpm για το καινούριο,

Το παλιό είχε κοντά 60hp που μάλλον τα μετρούσαν στον τροχό λόγο νομοθεσίας,όρια,.

Αν το καινούριο έχει 76 στρόφαλο όπως όλοι οι κατασκευαστές μετράνε σήμερα, αφαιροντας τις απώλειες, μετάδοση, (-15%) πάμε στα 60 τροχό του παλιού,, που και πάλι φαίνεται απίθανο να το πέτυχαν με όλες αυτές τις προδιαγραφές για ρύπους,καταλύτες,euro 5 κτλ που δεν είχε το παλιό. Βάλε και ότι θα είναι βαρύτερο από τα ηλεκτρονικά abs,τρομπες κτλ.

Επίσης με μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι το παλιό είχε πλαίσιο αλουμινίου, μεγαλύτερους δίσκους και ντεπόζιτο και περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις,

Αυτά τα 400αρια του '90 προορίζονταν για την τοπική Ιαπωνική αγορά και μόνο, όπου οι απαιτήσεις αν ήθελαν να πουλήσουν, ήταν πολύ ψηλά.
Εδώ ήρθαν καραβιές από δαύτα ως μεταχειρισμένα και μόνον, από ανεξάρτητους εισαγωγείς με ότι αυτό συνεπάγεται από υποστήριξη...
Το καινούργιο είναι για Ευρώπη, άρα......

karellen
01/02/2023, 20:43
57*39.1 διαστάσεις είχε και το μοτέρ των ZXR400L στα '90s.

Παίζει να μην έχει κάνει καινούριο μοτέρ η Kawasaki, απλά ένα ραφινάρισμα στο παλιό, με νέα τεχνολογία αντιτριβικών υλικών, εξού και το κόκκινο στις 15000rpm και η αυξημένη απόδοση.

Γιατί το νέο USA KLR 650 και κάτι 125-250 που βγάζουν οι Ιάπωνες για την Ασία όλα από τα 90s και τέλη 80s δεν είναι?

doctor_john
01/02/2023, 20:49
Πω ρε παιδιά με τις παραδοχές.. χωρίς να καταλήγετε κάπου.. εύκολα θα μπερδεύατε και την kawa την ίδια.

ποιος είπε πχ ότι είναι ή δεν είναι καλύτερο ενα πλαίσιο αλουμινίου από ένα ατσάλινο; για ποιόν, που και με τα χέρια ποιανού; με τι μέγεθος τροχούς, με τι λάστιχα...

Είναι ένα νέο τετρακύλινδρο 400, πρωτότυπο. Υπάρχει ανταγωνισμός; όχι. Σε κάποιους θα αρέσει σε άλλους όχι.

sapila racing
01/02/2023, 20:54
Αυτά τα 400αρια του '90 προορίζονταν για την τοπική Ιαπωνική αγορά και μόνο, όπου οι απαιτήσεις αν ήθελαν να πουλήσουν, ήταν πολύ ψηλά.
Εδώ ήρθαν καραβιές από δαύτα ως μεταχειρισμένα και μόνον, από ανεξάρτητους εισαγωγείς με ότι αυτό συνεπάγεται από υποστήριξη...
Το καινούργιο είναι για Ευρώπη, άρα......

Το Kawasaki ZXR400 ηταν η εξαίρεση κι ειχε ερθει στην Ελλάδα και κανονική εισαγωγή απο την τότε αντιπροσωπεία.

STF
01/02/2023, 20:57
Εμένα μια χαρά μου φαίνεται, το έβλεπα! Εδώ λέμε ότι τα 4Κ σιγά-σιγά τα αποσύρουν οπότε για μένα καλοδεχούμενο, ειδικά για μικρή κατηγορία.
Για 80 ίππους λένε στα 188 κιλά.... αν είναι έτσι... υπέροχα θα έλεγα.

Bowleno
01/02/2023, 21:04
Το Kawasaki ZXR400 ηταν η εξαίρεση κι ειχε ερθει στην Ελλάδα και κανονική εισαγωγή απο την τότε αντιπροσωπεία.

Αφου το λέει η μοτοεγκυκλοπαίδεια του φόρουμ..... :beer:

Nitse3
01/02/2023, 21:18
Το τελω!!!

motojojo
01/02/2023, 21:25
Κρατήστε μικρό καλάθι...

Όχι για τα σπεκς, αλλά για το οτι θα (αν) έρθει ευρώπη.

telegonos
01/02/2023, 22:09
Κόφτη στις 14,500 είχε το παλιό. Οπότε +500rpm για το καινούριο,

Επίσης με μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι το παλιό είχε πλαίσιο αλουμινίου, μεγαλύτερους δίσκους και ντεπόζιτο και περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις

Δεν λέει όλη την αλήθεια αυτό. Το ZXR400L μπορεί να είχε αρχή κόκκινου στις 14500rpm αλλά η μέγιστη ισχύς ήταν στις 12000rpm κι από κει μέχρι τις 14500 συνέχιζε στροφάρισμα με ελαφρά κάθοδο της ιπποδύναμης, πράγμα που χρησίμευε για να αποφεύγεις σε κάποιες στροφές μια αλλαγή ταχύτητας. Το καινούριο με σύχρονο ψεκασμό, και στερεή αντιτριβική επίστρωση στα πιστόνια, μπορεί να πηγαίνει το κόκκινο μόλις 500rpm πιο πάνω, αλλά να έχει ανέβασμα ιπποδύναμης μέχρι εκεί, οπότε να μια πιθανή εξήγηση για την ιπποδύναμη.

Ικασίες όλα αυτά φυσικά, βάση του άρθρου που διαβάσαμε και τίποτα παραπάνω.

Ναι το παλιό, είχε τετραπίστονες, δίσκους 320, ρύθμιση ελατηρίου ΚΑΙ απόσβεσης επαναφοράς, ένα ιδιαίτερο πηρούνι με το ελατήριο κάτω χαμηλά μέσα στο πηρούνι και το cartridge πάνω ψηλά, αλουμινένιο υποπλαίσιο ΔΥΟ κομματιών στο οποίο για αγωνιστική χρήση μπορούσες να ξεβιδώσεις το πίσω κομμάτι του συνεπιβάτη και έτσι να μην χρειάζεται κοψίματα ή aftermarket μονόσελο υποπλαίσιο. Α και σαφέστατα πιο μετρημένα όμορφο με μυώδη σιλουέτα έναντι του dicepticon που βλέπουμε εδώ.

kostaskk
02/02/2023, 01:03
Αντιτριβικη επιστρωση στα πιστόνια είχε και το rgv250 από το 1989, όπως και νικασιλ. (Ακόμα και σήμερα πωλούνται καινούρια,είναι μαύρου χρωματος από τα δαχτυλίδια και κάτω)

Αφού σε όλα τα άλλα πήγαν πίσω σε σχέση με το παλιό, δλδ επέλεξαν τον φτηνό δρόμο δεν βλέπω γιατί στο μοτέρ του να βάλουν ακριβά υλικά η ακριβές επεξεργασίες,τεχνικές λυσεις.

Θεωρο θαύμα αν βγάλει τα ίδια η παραπάνω άλογα από του παλιού με όλες αυτές τις προδιαγραφές, απαγορεύσεις, κανόνες,καταργημενα-απαγορευμενα υλικα-τεχνικες επεξεργασίας και λιγότερο χρήμα στην εξελιξη-σχεδιασμο-και υλικά

liospi
02/02/2023, 06:45
Ειδικά στα SS έχει λόγο ύπαρξης, αεροδυναμικά, πιέζει κάτω το μπροστινό.

για το τετρακύλινδρο 399cc μιλάμε....

Bowleno
02/02/2023, 07:21
για το τετρακύλινδρο 399cc μιλάμε....

Ναι, και; από την στιγμή που ξεπερνάει τα 180 με σχετική ευκολία, μόνο καλό κάνει η ύπαρξή του....

giorgosb
02/02/2023, 14:49
$9.700 στο Αμέρικα

441243

Tsber
02/02/2023, 15:30
Βλέπω και έκδοση RR, εύχομαι μόνο τα 80 άλογα να αφορούν και στις υπόλοιπες δύο...

Leon67
03/02/2023, 16:27
To ZXR 400 ήρθε κανονικά για 1-2 χρόνια τελος 90's και οχι μονο παρα-εισαγωγής.

basilis_k6
03/02/2023, 17:40
αυτα αξιζουν αν με ενα κιτακι σου ξεκλειδώνει full power. σιγουρα μπορει να στροφαρει παραπανω και να δωσει και περισσοτερο γκάζι χαμηλα.

doctor_john
03/02/2023, 20:06
το έχει το κιτάκι, ρυθμίσεις θέλει :lol:

doctoras
05/02/2023, 21:08
Τέλειο!! όνειρο ζωης κάποτε και τέλειο παιχνίδι για πίστες!

Αλλά δεν νομίζω ότι έχει σχεδιαστεί για να πληροί ευρωπαικούς κανονισμούς, θα προορίζεται για αγορές της Αμερικής και Ιαπωνίας εκεί όπου τα μερίδια της καβασακι είναι μεγάλα

giorgosb
24/03/2023, 15:24
Και βίντεο με την τελική του: https://m.youtube.com/watch?v=bYGaa6yt5vs

DoctoR_k6
24/03/2023, 15:28
Και βίντεο με την τελική του: https://m.youtube.com/watch?v=bYGaa6yt5vs

Οτι το διαβαζα...βεβαια στο δυναμομετρο.
Αλλο στο δρομο.
Αλλα δειχνει promising.
Βεβαια κ το ZXR400 του 91 που ειχα 220αριζε... :bawl: :p

THRESH
24/03/2023, 15:52
Του '91 βέβαια δεν χρειαζόταν να κάτσει να σκάσει για ΑΒΣ , τράξιον, Γιούρο 5 κλπα :p

Η αμεσότητα όμως των παλιών ε ? Το κάτι άλλο !

DoctoR_k6
24/03/2023, 16:03
Του '91 βέβαια δεν χρειαζόταν να κάτσει να σκάσει για ΑΒΣ , τράξιον, Γιούρο 5 κλπα :p

Η αμεσότητα όμως των παλιών ε ? Το κάτι άλλο !

Hardcorιλικια λεμε... :D

Βεβαια κ του 06 που εχω ακομα δεν τα εχει αυτα. :bawl:

billy84
24/03/2023, 16:25
Αυτό το 400 για Μέγαρα θα είναι μανούλα καημένη!

THRESH
24/03/2023, 22:50
Hardcorιλικια λεμε... :D

Βεβαια κ του 06 που εχω ακομα δεν τα εχει αυτα. :bawl:

:lol:

πλάκα πλάκα, τη τελευταία δεκαετία τελειοποιήθηκαν όλα αυτά

giorgosb
14/07/2023, 11:31
Η τιμή του ZX-4R είναι στα 9.500€ και αυτή του ZX-4RR στα 10.300€.

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/10594-afti-einai-i-timi-tou-tetrakylindrou-kawasaki-zx-4r-stin-ellada-pote-erxetai

444824

mr.mister
14/07/2023, 18:04
160/60 πισω:bigcry:

doctoras
15/07/2023, 07:34
Μπιμπελό! φτού σκόρδα! :pink:

ratamahatta
15/07/2023, 12:49
Μόνο σε μένα ακούγονται πολλά τα 10Κ για 400cc;;;

Coyote.V
15/07/2023, 12:55
Μόνο σε μένα ακούγονται πολλά τα 10Κ για 400cc;;;

Για τετρακύλινδρο είναι φθηνό.

Tsber
19/07/2023, 09:57
Ξέρει κανείς αν η τελική είναι όντως 243 και έχουν προοδευτικά ελατήρια βαλβίδων και οι δύο παραλλαγές;

Μπράβο στην Kawasaki όπως και να 'χει, σε μία εποχή που δεν έχουν που να κρεμάσουν τους καταλύτες στις μοτοσικλέτες...

Νομίζω η τιμή "καταπίνεται" για ένα πραγματικό σπεσιαλάκι, μόνο το πιρούνι με ενοχλεί ελαφρώς, και 37άρι και χωρίς ρυθμίσεις.

mr.mister
19/07/2023, 12:16
Αυτο να χα στα χερια μου το 92 στην βουτα θα επεφτε τρομοκρατια:rockon:.

kostaskk
19/07/2023, 12:50
243 τελική πραγματική η κοντέρ πολύ δύσκολο..
200-210 άντε 220 το πολύ.

Tsber
19/07/2023, 13:23
243 τελική πραγματική η κοντέρ πολύ δύσκολο..
200-210 άντε 220 το πολύ.

Υπάρχει βιντεάκι που αγγίζει στιγμιαία 243 κοντερίσια:

https://www.topspeed.com/the-manic-kawasaki-ninja-zx-4rr-just-went-faster-than-a-yamaha-r7/

Και άλλο βιντεάκι από πίστα όπου χτυπάει 207 με πέμπτη και ένα με 253 στο δυναμόμετρο μεν, χωρίς ram air δε.

Όσα και να πιάνει πάντως χαίρεται το αυτί σου τετρακύλινδρο ουρλιαχτό :)

STF
19/07/2023, 13:31
Υπάρχει βιντεάκι που αγγίζει στιγμιαία 243 κοντερίσια:

https://www.topspeed.com/the-manic-kawasaki-ninja-zx-4rr-just-went-faster-than-a-yamaha-r7/

Και άλλο βιντεάκι από πίστα όπου χτυπάει 207 με πέμπτη και ένα με 253 στο δυναμόμετρο μεν, χωρίς ram air δε.

Όσα και να πιάνει πάντως χαίρεται το αυτί σου τετρακύλινδρο ουρλιαχτό :)

Δεν θα το εμπιστευόμουν και πολύ αυτό το βίντεο καθώς κυκλοφορούν κάποια άλλα βίντεο που το δείχνουν να τερματίζει στα 210. Πολλοί κάνουν την εξυπνάδα να αλλάζουν το γρανάζωμα σε κοντύτερο για να "ζωηρέψει" το μοτέρ που όμως επηρεάζει τις ενδείξεις του ταχύμετρου προς τα πάνω. Αναρωτιέμαι... δεν καταλαβαίνουν ότι την εποχή της πληροφόρησης δεν περνάει το παραμύθι τους παρά μόνον αν δίνουν μια έγκυρη αιτιολόγηση;

Tsber
19/07/2023, 13:43
Δεν θα το εμπιστευόμουν και πολύ αυτό το βίντεο καθώς κυκλοφορούν κάποια άλλα βίντεο που το δείχνουν να τερματίζει στα 210. Πολλοί κάνουν την εξυπνάδα να αλλάζουν το γρανάζωμα σε κοντύτερο για να "ζωηρέψει" το μοτέρ που όμως επηρεάζει τις ενδείξεις του ταχύμετρου προς τα πάνω. Αναρωτιέμαι... δεν καταλαβαίνουν ότι την εποχή της πληροφόρησης δεν περνάει το παραμύθι τους παρά μόνον αν δίνουν μια έγκυρη αιτιολόγηση;

Καλά, ότι τα διάφορα βιντεάκια είναι αναξιόπιστα το ξέρουμε όλοι, απλώς τα βάζω σαν ενδεικτικά των ορίων.

Το νόημα της συγκεκριμένης μοτό δεν είναι οι τελικές ούτως ή άλλως, θα ήθελα όμως να ξέρω αν μοιράζονται ακριβώς τον ίδιο κινητήρα οι δύο εκδόσεις.

Lakisss
19/07/2023, 13:49
Λογικά πρέπει να πηγαίνει 220. Τα παλιά gullarm χτύπαγαν σχεδόν 210. https://youtu.be/h-qpTRVcUEI

STF
19/07/2023, 13:53
Καλά, ότι τα διάφορα βιντεάκια είναι αναξιόπιστα το ξέρουμε όλοι, απλώς τα βάζω σαν ενδεικτικά των ορίων.

Το νόημα της συγκεκριμένης μοτό δεν είναι οι τελικές ούτως ή άλλως, θα ήθελα όμως να ξέρω αν μοιράζονται ακριβώς τον ίδιο κινητήρα οι δύο εκδόσεις.

Να πω την αλήθεια η αποκάλυψη σου για 37άρι πηρούνι κι εμένα με χάλασε (αποφεύγουν να το αναφέρουν).
Από την άλλη αφού το εμπρός έχει τη δυνατότητα να προφορτίζεται και μπορείς να φέρεις -πιθανά- το SAG, ίσως αν είναι καλοστήμένο να δουλεύει όμορφα και χωρίς ρυθμίσεις. Άλλωστε όπως λέει ο φίλος μας ο F9 το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για να στρίβει όμορφα και απολαυστικά στις ταχύτητες των κανονικών δρόμων (δλδ αργά). Γενικά να πω ότι μου αρέσει πολύ ως μια μηχανή που μπορείς εύκολα να την εξαντλήσεις και να την ευχαριστηθείς.

Tsber
19/07/2023, 14:01
Να πω την αλήθεια η αποκάλυψη σου για 37άρι πηρούνι κι εμένα με χάλασε (αποφεύγουν να το αναφέρουν).
Από την άλλη αφού το εμπρός έχει τη δυνατότητα να προφορτίζεται και μπορείς να φέρεις -πιθανά- το SAG, ίσως αν είναι καλοστήμένο να δουλεύει όμορφα και χωρίς ρυθμίσεις. Άλλωστε όπως λέει ο φίλος μας ο F9 το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για να στρίβει όμορφα και απολαυστικά στις ταχύτητες των κανονικών δρόμων (δλδ αργά). Γενικά να πω ότι μου αρέσει πολύ ως μια μηχανή που μπορείς εύκολα να την εξαντλήσεις και να την ευχαριστηθείς.

Κι εμένα με εξιτάρει αρκετά σαν πακέτο και υπό άλλες (ιδανικές :lol: ) συνθήκες θα το σκεφτόμουν σοβαρά.

Την προφόρτιση, που για εμένα δεν πιάνεται καν για ρύθμιση μπρος - πίσω, τη βάλανε μόνο στο "καλό" γιατί θα πει ο άλλος αγοράζω RR και έχει μπροστινό χωρίς ρυθμίσεις :lol:

Αν κρίνω πάντως από το μεράκι και την προσοχή στον κινητήρα, πιστεύω θα είναι εξαιρετικά καλοστημένο και απολαυστικό out of the box!

mr.mister
19/07/2023, 14:34
Λογικά πρέπει να πηγαίνει 220. Τα παλιά gullarm χτύπαγαν σχεδόν 210. https://youtu.be/h-qpTRVcUEI
Αυτο που βλεπεις ειναι με κοφτη. Αφαιροντας την φισα του κοντερ και ενωνοντας της με ενα τσουτσουνι ανεβαζε 225.
Το νεο ZX4R θα δειχνει 250 κοντερ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ

DoctoR_k6
19/07/2023, 14:48
Αν δεν παει πανω απο 220 αποτυχια!!! :lol:
Το δικο μου το ZXR400 (1990) 200αριζε στο κοντερ με 4η...βεβαια μετα τα 180 το χαος.
Παντως με ειχει χτυπησει ρανταρ της τροχαιας αττικης οδου δικαβαλο με φιλο στα 202... :bawl:
Καπου πρεπει να εχω βιντεακι στα 200-220 με ενα Κ100 διπλα μου που το οδηγουσε ο αδερφος του κουμπαρου μου.

Επειδη κ το gull arm το ειχαμε στην παρεα μετα την μοντιφια στο κοντερ 220αριζαμε κ τα 2 400αρακια...τα ειχαμε ξεπατωσει στις κοντρες σαν πιτσιρικαδες!! :bawl:

STF
19/07/2023, 16:15
Και μόνο για το γεγονός ότι λείπουν τέτοια μηχανάκια θα πω μπράβο στη Kawa ακόμη και αν διακοσάριζε "μόνο". Και μπράβο στην αντιπροσωπεία που σκέφτεται να το φέρει.

kostaskk
19/07/2023, 17:23
Υπάρχει βιντεάκι που αγγίζει στιγμιαία 243 κοντερίσια:

https://www.topspeed.com/the-manic-kawasaki-ninja-zx-4rr-just-went-faster-than-a-yamaha-r7/

Και άλλο βιντεάκι από πίστα όπου χτυπάει 207 με πέμπτη και ένα με 253 στο δυναμόμετρο μεν, χωρίς ram air δε.

Όσα και να πιάνει πάντως χαίρεται το αυτί σου τετρακύλινδρο ουρλιαχτό :)

236-237 πάει στο βίντεο και τρεμοπαιζει πάνω κάτω το κοντέρ, και από εκεί δείχνει ξαφνικά +5 σε ένα δευτερόλεπτο. Σφάλμα κοντέρ για αυτό και δεν συνέχισε το βίντεο γιατί το επόμενο δευτερόλεπτο θα έδειχνε -5.. και αν έχει πειραξει το γρανάζομα μπορεί να δείξει και 300 άμα θες.
250 πάνε τα 600αρια με 100+αλογα

Tsber
19/07/2023, 18:05
236-237 πάει στο βίντεο και τρεμοπαιζει πάνω κάτω το κοντέρ, και από εκεί δείχνει ξαφνικά +5 σε ένα δευτερόλεπτο. Σφάλμα κοντέρ για αυτό και δεν συνέχισε το βίντεο γιατί το επόμενο δευτερόλεπτο θα έδειχνε -5.. και αν έχει πειραξει το γρανάζομα μπορεί να δείξει και 300 άμα θες.
250 πάνε τα 600αρια με 100+αλογα

Αδερφέ δεν διάβασες και τα αμέσως επόμενα ποστ μάλλον :D

Ενδεικτικά είναι τα βίντεο για να πάρουμε μια ιδέα των ορίων, κι εγώ ούτως ή άλλως ρωτώ γιατί επίσημη τιμή τελικής δε βρήκα.

Tsber
19/07/2023, 18:07
Και μόνο για το γεγονός ότι λείπουν τέτοια μηχανάκια θα πω μπράβο στη Kawa ακόμη και αν διακοσάριζε "μόνο". Και μπράβο στην αντιπροσωπεία που σκέφτεται να το φέρει.

Έτσι ακριβώς, και οσονούπω μόνο η kawasaki διατηρεί στην παραγωγή τετρακυλινδρο 600αρι supersport.

Tsber
19/07/2023, 18:08
Αν δεν παει πανω απο 220 αποτυχια!!! :lol:
Το δικο μου το ZXR400 (1990) 200αριζε στο κοντερ με 4η...βεβαια μετα τα 180 το χαος.
Παντως με ειχει χτυπησει ρανταρ της τροχαιας αττικης οδου δικαβαλο με φιλο στα 202... :bawl:
Καπου πρεπει να εχω βιντεακι στα 200-220 με ενα Κ100 διπλα μου που το οδηγουσε ο αδερφος του κουμπαρου μου.

Επειδη κ το gull arm το ειχαμε στην παρεα μετα την μοντιφια στο κοντερ 220αριζαμε κ τα 2 400αρακια...τα ειχαμε ξεπατωσει στις κοντρες σαν πιτσιρικαδες!! :bawl:

Δε γίνεται να μη σε τσιγκλίσει ψυχικά το άτιμο :lol:

basilis_k6
19/07/2023, 20:27
Να πω την αλήθεια η αποκάλυψη σου για 37άρι πηρούνι κι εμένα με χάλασε (αποφεύγουν να το αναφέρουν).
Από την άλλη αφού το εμπρός έχει τη δυνατότητα να προφορτίζεται και μπορείς να φέρεις -πιθανά- το SAG, ίσως αν είναι καλοστήμένο να δουλεύει όμορφα και χωρίς ρυθμίσεις. Άλλωστε όπως λέει ο φίλος μας ο F9 το μηχανάκι είναι φτιαγμένο για να στρίβει όμορφα και απολαυστικά στις ταχύτητες των κανονικών δρόμων (δλδ αργά). Γενικά να πω ότι μου αρέσει πολύ ως μια μηχανή που μπορείς εύκολα να την εξαντλήσεις και να την ευχαριστηθείς.

big piston. δεν θελει μεγαλυτερο.
444945

Tsber
20/07/2023, 12:29
big piston. δεν θελει μεγαλυτερο.


Η αλήθεια είναι ότι ποιοτικά δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά ούτε και ό,τι χειρότερο, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι το βάρος της μοτοσικλέτας δεν είναι και τόσο μικρό και λόγω φιλοσοφίας και χαρακτηριστικών απόδοσης κινητήρα θα απαιτεί πολλή φόρα στις εισόδους των στροφών, οπότε ένα πιρούνι ανάλογης ποιότητας με το αμορτισέρ θα ήταν το ιδανικό :)

telegonos
20/07/2023, 19:15
big piston. δεν θελει μεγαλυτερο.
444945

Big Piston είναι το δεξιά στην εικόνα;

Απότι καταλαβαίνω, big piston=δεν έχει cartdidge, όπως δλδ τα παλιά απλά πηρούνια.

Γιατί αυτό παρουσιάζεται σαν καλύτερο;

basilis_k6
20/07/2023, 20:32
Big Piston είναι το δεξιά στην εικόνα;

Απότι καταλαβαίνω, big piston=δεν έχει cartdidge, όπως δλδ τα παλιά απλά πηρούνια.

Γιατί αυτό παρουσιάζεται σαν καλύτερο;

δεν ξερω...
https://www.youtube.com/watch?v=LBe7fF9FVkc

toyar
21/07/2023, 07:49
Θεωρητικά λιγότερα κινούμενα μέρη μικρότερο βάρος μικρότερη αδρανεια
Ίσως και μεγαλύτερη ακαμψία στις ίδιες διαστάσεις
Θεωρητικά πάντα...
Είναι αυτά τα διαφορετικά που πλασάρουν ως τεχνολογική υπεροχή σε νέα μοντελα

Tallyban
25/07/2023, 20:02
Το sl250 έχει μοχλικο και το zx4 όχι;
Κακώς ενοούμενη οικονομία από τη Κλαματάκη.

giorgosb
04/10/2024, 20:36
Πρώτη δυναμομέτρηση - 70 άλογα τροχό


https://m.youtube.com/watch?v=OFoQj60rV48

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto-moto-tv/kawasaki-zx-4rr-2024-proti-dynamometrisi-70-aloga-troho-horis-ram-air)

RaGe_Raptor
04/10/2024, 21:25
Πρώτη δυναμομέτρηση - 70 άλογα τροχό


https://m.youtube.com/watch?v=OFoQj60rV48

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto-moto-tv/kawasaki-zx-4rr-2024-proti-dynamometrisi-70-aloga-troho-horis-ram-air)

δύναμη η kawa!

doctoras
06/10/2024, 22:40
Ονειρικός ο ήχος της επιτάχυνσης!

doctoras
28/10/2024, 09:19
φανταστικό βίντεο παρουσίαση του motoraw (https://www.youtube.com/watch?v=MPrDy3MSxSA), δεν ξέρω αν τα υλικά κατασκευής των 400 των 90ties ήταν ποιοτικότερα, το μηχανάκι είναι και φαίνεται να έχει τεράστιο άλμα εξέλιξης! (αυτό πάει σε περιπτώσεις αναβίωσης που το παλαιότερο ήταν καλύτερο)
Το μοτερ ειδικά που είναι ο λόγος, είναι γεμάτο παντού χωρίς σκαλοπάτια ισχύος, αποκριση σε όλες τις στροφές και όλο το σύνολο φάινεται ικανο για όλες της χρήσεις δρόμο, πίστα και commuter για μετακίνηση.
Αισθητικά, οργανα, μούτρο αντάξια του ονοματος της kawa που φημιζόταν οτι έβγαζε ομορφότερα σύνολα των big4

Απίστευτη συνολική δουλειά! :a23:

telegonos
28/10/2024, 09:42
Το ότι το 2024, 35 χρόνια μετά, χρησιμοποιώντας ψεκασμό, έμβολα με στέρεα αντιτριβικά, την εξέλιξη των θαλάμων καύσης, έβγαλε 70 άλογα αντί 59 που βγάζαν τότε, ε ναι το λές θετική εξέλιξη, αλλά αλίμονο αν δεν είχε κι αυτό.

Αυτό όμως που έχει ένα φτηνιάρικο σωληνωτό σιδερένιο πλαίσιο, μονό δίσκο μπροστά (το πρώτης χρονιάς), πηρούνι χωρίς cartridge που το πασσάρουν με το μαρκετινγκ του ''big piston'' και σαν σπουδαία ιδέα, δεν ξέρω αν λέγεται ''τεράστιο άλμα εξέλιξης''. Μάλλον βήματα προς την ... οικονομία το λες.

Ασε που δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών.

Sorry αλλά θα προτιμούσα και πάλι το ZXR400L αντί για αυτό εδώ. Ψαλίδαρος, πηρούνι USD με ρυθμίσεις, πλαίσιο αλουμινιού κι όχι της οικονομίας καμώματα. Και αν πάμε και σε εκτός kawa επιλογές, γειά οριστικό.

Ετσι για να καταλάβουμε για τι μιλάμε και συγκρίνουμε τώρα. Στο ZXR400L των 90s, το υποπλαίσιο στήριζε αναβάτη και συνεπιβάτη. Αν ήθελες να μπεις σε αγώνες ή σε trackdays, δεν χρειαζόταν να κόβεις το υποπλαίσιο. Είχε προβλέψει η Kawa το υποπλαίσιο να είναι ΔΥΟ κομμάτια, και να λύνεται το κομμάτι του συνεπιβάτη μόνο, που δεν χρειάζεται στην πίστα.

Ναι πες μας motoraw.

kostaskk
28/10/2024, 11:25
Ένα από τα τελευταία μοντέλα zxr400 L7, δλδ 1997
Νυχτερίδα με μόνο Φανάρι εμπρός έβγαζε 64 hp.
Ίσως το μόνο που πέρασε τα 59hp και ίσως το ποιο γρήγορο 400 που βγήκε στα 90s(που κοντραρε τα 250 2t του 1990) βγήκε λιγο αργά βέβαια σε μια εποχή που όλοι άρχισαν να αγοράζουν 600cc.
Και ήτανε σαν να αγοράζεις μηχανή από το τοπ ράφι. Δλδ όλα η τελευταία τεχνολογία και ότι καλητερο μπορούσανε,,

Το καινούριο δεν είναι ετσι.
Δεν έχει καν πλαίσιο αλουμινίου και μάλλον είναι ποιο βαρύ από το παλιο

doctoras
28/10/2024, 14:59
Συγκρίνετε τεχνολογία διαφορετικών εποχών .

Στο πέρας των χρόνων δηλαδή η τεχνολογία με τις εφαρμογές της για την σχεδίαση τεχνολογία και κατασκευή δεν εξελίχθηκαν αλματωδώς;
Συγκρίνουμε τα πλαίσια που το ένα είναι αλουμινένια κοιλοδοκος με κάθετα αξονακια για το δέσιμο κινητήρα; Με αυτό που γίνεται με ότι πιο εξελιγμένο cnc υπάρχει στη βιομηχανία συμπεριλαμβάνοντας ένα σωρό νόρμες και αναθεωρήσεις;
Τι να πούμε για τα φρένα ή για την εξέλιξη των υπολοίπων περιφερειακών που έχουν δοκιμές και επιδόσεις αποτυπωμένες στο χαρτί

Είμαι λάτρης της εποχής αλλά ειναι λαθος και άδικο η σύγκριση..

Τώρα αν λέτε ότι το προτιμούσατε να φοράει ακριβότερα περιφερειακά οκ αλλά αντί για 10 θα έκανε 14 και μετά θα λέγατε είναι ακριβό

Αυτό για αυτό που είναι, απέχει μόλις 2 χιλιάρικα από το δικιλυνδρο 500ρι της ίδιας εταιρειας. Και η αισθηση μεταξύ τους είναι μεγάλη ή αν θέλετε αξίζει και με το παραπάνω

kostaskk
28/10/2024, 23:22
Συγκρίνετε τεχνολογία διαφορετικών εποχών .

Στο πέρας των χρόνων δηλαδή η τεχνολογία με τις εφαρμογές της για την σχεδίαση τεχνολογία και κατασκευή δεν εξελίχθηκαν αλματωδώς;
Συγκρίνουμε τα πλαίσια που το ένα είναι αλουμινένια κοιλοδοκος με κάθετα αξονακια για το δέσιμο κινητήρα; Με αυτό που γίνεται με ότι πιο εξελιγμένο cnc υπάρχει στη βιομηχανία συμπεριλαμβάνοντας ένα σωρό νόρμες και αναθεωρήσεις;
Τι να πούμε για τα φρένα ή για την εξέλιξη των υπολοίπων περιφερειακών που έχουν δοκιμές και επιδόσεις αποτυπωμένες στο χαρτί

Είμαι λάτρης της εποχής αλλά ειναι λαθος και άδικο η σύγκριση..

Τώρα αν λέτε ότι το προτιμούσατε να φοράει ακριβότερα περιφερειακά οκ αλλά αντί για 10 θα έκανε 14 και μετά θα λέγατε είναι ακριβό

Αυτό για αυτό που είναι, απέχει μόλις 2 χιλιάρικα από το δικιλυνδρο 500ρι της ίδιας εταιρειας. Και η αισθηση μεταξύ τους είναι μεγάλη ή αν θέλετε αξίζει και με το παραπάνω

Για αρχή το καινούριο είναι 189 κιλά ενω το παλιό ήταν 160,, 30 κιλά διάφορα δεν είναι καθόλου λίγα και μόνο από αυτό φαίνεται ότι έχουν γίνει εκπτώσεις σε υλικά,ποιότητα,σχεδιασμό..

Κανένα cnc δεν χρησιμοποιείται για αυτό.
Ο μαστρομιτσος κολλάει με ηλεκτροκόλληση τους σωλήνες σκαλωσιάς που πήραν για πλαίσιο στα βάθη του Νοτίου Βιετνάμ, η Κίνας, Ινδία, Ινδονησία, παντός όχι Ιαπωνία όπως τα παλια,,

Όλη αυτή η σημερινή κινέζια σε ποιότητα,σχεδίαση, οφείλεται ότι οι μάνατζερ,γραφείαδες και γενικά η εταιρία θέλει να βγάλει το μέγιστο κερδος . Μέγιστο κέρδος βγάζεις αν πουλάς σκουπίδια για χαβιάρι...

Παλιά οι εταιρίες νοιάζονταν πρώτα ποια είναι η ποιο καλή, ποιο μεγάλη, ποια θα καθιερωθεί, έβγαινε το cbr400 και έριχναν τεράστια ποσά για να κάνουν το zxr400 ποιο γρήγορο,ποιο ελαφρύ,ποιο στριφτερο, ποιο ποιοτικό, αξιόπιστο,, δεν τους ένοιαζε το μέγιστο κέρδος... Πολλές φορές μπαίνανε και μέσα,, η σου πουλούσαν ένα μοντέλο με ελάχιστο κόστος για αυτους (για να είναι και ανταγωνιστικοί). Μερικά μηχανάκια τα βγάλανε μόνο για το όνομα - image τις εταιρίας,, πχ το κόστος εξέλιξης και παραγωγής του honda nr750 δεν νομίζω ότι η honda έβγαλε κάποιο κέρδος από το μοντέλο αυτό

ptc
28/10/2024, 23:46
Κωστα λογικα συγκρινεις κιλα γεματου με αδειο. Δεν μπορει να εχουν 30 κιλα διαφορα.

Παντως τα 190 κιλα ειναι οντως πολλα. Χανεται το μονο πλεονεκτημα που εχουν τα μικρα εναντι των μεγαλων. Οταν ζυγιζει οσο ενα MT09 ή ενα R6 που εχουν 40-50 αλογα παραπανω τι να το κανεις. Το μονο που σου μενει ειναι ο ηχος του υψηλοστροφου μοτερ.

ΥΓ: Ο motoraw ειναι απο τους αγαπημενους μου youtubers. Γαματο καναλι.

Tallyban
29/10/2024, 07:07
Δεκαετία 90 είχα κάπου διαβάσει ότι ο αντιπρόσωπος της Ντόχα στην Αγγλία,εισήγαγε παράλληλα με το cbr900rr και το cbr400rr (αυτό με τα γρανάζια).
Δεν το αγόραζε κανένας όμως γιατί η τιμή του ήταν σχεδόν ίδια με το 900rr.