View Full Version : CFMOTO 800MT του κουτιου Vs V -Srtom 1000 του 2017 μεταχειρισμενο
Καλησπέρα,
Μετά από πολύ ψάξιμο για νέα μοτοσυκλέτα (κάτοχος Bandit gsf 2009 - 650cc) κατέληξα σε 2 μοντέλα.
Και τώρα είναι το μεγάλο δίλημμα! Γνώμες?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
dumutrus
05/02/2023, 20:17
Θα μπορούσαμε να μάθουμε που κατέληξες;Όστε να βοηθείσουμε στο δίλημα. :)
Ούπς σόρυ τώρα είδα τον τίτλο σόρυ αλλά δεν έχω άποψη, (πωπω και ακόμα δεν άρχισα να πίνω).
Ναι ειμια αναμεσα σε cfmoto800 mt καινουργιο ή v-stromm 1000 του 2017 μεταχειρισμενο
CorpseAlive
05/02/2023, 20:24
Καλησπέρα,
Μετά από πολύ ψάξιμο για νέα μοτοσυκλέτα (κάτοχος Bandit gsf 2009 - 650cc) κατέληξα σε 2 μοντέλα.
Και τώρα είναι το μεγάλο δίλημμα! Γνώμες?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Για τι χρήση?
Το ένα είναι 800 κυβικά και το άλλο 1000.
Το ένα είναι πιο ''πολυμορφικό'' και το άλλο πιο ταξιδιάρικο.
η Χρηση ειναι καθημερινη μεσα στην πολή . και τα σκ εκδρομες και ταξίδια
Δε νομίζω ότι υπάρχει πιο άσχημο μηχανάκι τα τελευταία χρόνια από το προηγούμενο στρώμα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε παροτρύνω να πάρεις το CF. Πάντως γενικά μιλώντας θα προτιμούσα ένα 800 από ένα 1000 για καθημερινή χρήση.
CorpseAlive
05/02/2023, 21:09
η Χρηση ειναι καθημερινη μεσα στην πολή . και τα σκ εκδρομες και ταξίδια
Το 1000ρι είναι πολύ .
Εκεί έχω καταλήξει για εμένα που κοιτάω.
Τώρα νομίζω κοντά στα 700-900 είναι καλύτερα για την χρήση που το θες.
doctoras
05/02/2023, 21:21
Αν θες να το κρατήσεις πάρε το vstrom, αν δεν το κρατήσεις πάρε το MT.
Χωρίς να θέλω να επηρεάσω, σε αυτό το δίλλημα θα πρόσθετα και το πιο όμορφο κινεζικό Moto morini xcape650
Κινέζοι vs Ιάπωνες κτλ στα σχόλια, round 322. FIGHT!
CorpseAlive
05/02/2023, 23:10
Αν θες να το κρατήσεις πάρε το vstrom, αν δεν το κρατήσεις πάρε το MT.
Χωρίς να θέλω να επηρεάσω, σε αυτό το δίλλημα θα πρόσθετα και το πιο όμορφο κινεζικό Moto morini xcape650
Ανάποδα τα λες.
Αν θέλει να το πουλήσει 2-3 χρόνια Vstrom χωρίς μεγάλη χασουρα αν θέλει να κρατήσει Cfmoto.
fatsas35
05/02/2023, 23:48
Cfmoto 800 mt touring κουτα στα 10κ.Η πιο vfm μοτο της αγορας κ τουμπανιασμενη απο εξοπλισμο
doctoras
06/02/2023, 14:06
Ανάποδα τα λες.
Αν θέλει να το πουλήσει 2-3 χρόνια Vstrom χωρίς μεγάλη χασουρα αν θέλει να κρατήσει Cfmoto.
υπάρχει κι άλλη οπτική
το vstrom το κρατάς για μια ζωή γιατι δε θα βγάλει. Είναι επώνυμο, και επίσης θα έχει για πολλά χρόνια ανταλλακτικά. Το cf το αγοράζεις τώρα με εγγύηση κατασκευαστή, έχει περισσότερα ηλεκτρονικά να παίξεις και με το που λήγει η εγγύηση σιγά σιγά το σπρώχνεις για άλλο
Το επιχειρηματικό πεδίο δεν το εξετάζουμε καν, ουτως ή άλλως χαμένος θα είσαι γιατί η αγορά είναι βομβαρδισμένη και ενδέχεται ακόμη και το vstrom να χρειαστεί να το σκοτώσεις για να φύγει
CorpseAlive
06/02/2023, 14:37
υπάρχει κι άλλη οπτική
το vstrom το κρατάς για μια ζωή γιατι δε θα βγάλει. Είναι επώνυμο, και επίσης θα έχει για πολλά χρόνια ανταλλακτικά. Το cf το αγοράζεις τώρα με εγγύηση κατασκευαστή, έχει περισσότερα ηλεκτρονικά να παίξεις και με το που λήγει η εγγύηση σιγά σιγά το σπρώχνεις για άλλο
Το επιχειρηματικό πεδίο δεν το εξετάζουμε καν, ουτως ή άλλως χαμένος θα είσαι γιατί η αγορά είναι βομβαρδισμένη και ενδέχεται ακόμη και το vstrom να χρειαστεί να το σκοτώσεις για να φύγει
Το χάσιμο μεταπώλησης καινούριου με το χάσιμο μεταπώλησης μεταχειρισμένου έχει μεγάλη διαφορά.
Το 1000ρι το παίρνεις ας πούμε 10.000 , το πουλάς μετά από 5 χρόνια (αναλόγως αγοράς αλλά και πάλι όλα τότε θα είναι αναλογικά) 8500.
Το Mt το παίρνεις 10.000 και με το που πατήσει δρόμο το πουλάς 9.000. Στα 5 χρόνια το πουλάς κάτω από 8000.
Και δεν μιλάω καν για αξιοπιστία , κατασκευαστή και διαχρονικότητα.
Το ίδιο θα έλεγα για καινούριο επώνυμο και μεταχειρισμένο επώνυμο.
Ένας από τους βασικότερους λόγους που αμφιταλαντεύομαι για την δική μου αγορά.
rainmike
06/02/2023, 15:17
υπάρχει κι άλλη οπτική
το vstrom το κρατάς για μια ζωή γιατι δε θα βγάλει. Είναι επώνυμο, και επίσης θα έχει για πολλά χρόνια ανταλλακτικά. Το cf το αγοράζεις τώρα με εγγύηση κατασκευαστή, έχει περισσότερα ηλεκτρονικά να παίξεις και με το που λήγει η εγγύηση σιγά σιγά το σπρώχνεις για άλλο
Το επιχειρηματικό πεδίο δεν το εξετάζουμε καν, ουτως ή άλλως χαμένος θα είσαι γιατί η αγορά είναι βομβαρδισμένη και ενδέχεται ακόμη και το vstrom να χρειαστεί να το σκοτώσεις για να φύγει
+696
skritikos
06/02/2023, 15:22
Αυτό που σε μια αγορά γεμάτη εκπλήξεις και αναπάντεχα κοιτάτε τις τιμές μεταπώλησης με ξεπερνάει. Εδώ δεν ξέρουμε πως θα ξημερώσουμε σε 6 μήνες από τώρα.
Μεταξύ των δυο του θέματος, αν το V-Strom 1000 είναι πεντακάθαρο και από ψείρα θα το κοιτούσα. Είμαι από τους λίγους που μου αρέσει περισσότερο αυτό το μοντέλο από ότι το νέο.
Αν ήθελα καινούργιο έχοντας 10Κ έτοιμα θα πήγαινα στο CF ή θα έκανα άλλους λίγους μήνες οικονομία και θα πήγαινα στο απλό Vstrom 1050 καινούργιο. Ή το 800 το νέο.
CorpseAlive
06/02/2023, 15:41
Αυτό που σε μια αγορά γεμάτη εκπλήξεις και αναπάντεχα κοιτάτε τις τιμές μεταπώλησης με ξεπερνάει. Εδώ δεν ξέρουμε πως θα ξημερώσουμε σε 6 μήνες από τώρα.
Μεταξύ των δυο του θέματος, αν το V-Strom 1000 είναι πεντακάθαρο και από ψείρα θα το κοιτούσα. Είμαι από τους λίγους που μου αρέσει περισσότερο αυτό το μοντέλο από ότι το νέο.
Αν ήθελα καινούργιο έχοντας 10Κ έτοιμα θα πήγαινα στο CF ή θα έκανα άλλους λίγους μήνες οικονομία και θα πήγαινα στο απλό Vstrom 1050 καινούργιο. Ή το 800 το νέο.
Οι εκπλήξεις είναι στατιστική ανωμαλία .
Επομένως ορθολογικά αν το δεις το θέμα και βγάζοντας το συναίσθημα σε μια αγορά , δεν προσπαθείς να κερδίσεις αλλά να χάσεις λιγότερο.
Μόνο ο αγοραστής ξέρει αν θα κρατήσει μια μηχανή για 10 χρόνια και αν θα αλλάξει 3 στο ίδιο διάστημα.
Η λογική είναι απλή , αν αλλάζεις σύντομα , αγοράζεις μεταχειρισμένη και επώνυμη και ιδανικά εμπορική μοτο.
Αν δεν αλλάζεις σύντομα ήτοι το παραπάνω χρονικό πλαίσιο, το να αγοράσεις καινούρια συγκλίνει σε απώλεια αξίας με το να αγόραζες μεταχειρισμένη + το ρίσκο που έχει μια μεταχειρισμένη για τα ίδια έτη , άρα αγόρασε καινούρια.
Δεν είναι ιδιαίτερα περίπλοκο.
Ας μην ξεχνάμε πως η αγορά κινείται αντίστοιχα για όλα.
Πτώση τιμών σημαίνει μεγαλύτερη αξία των χρημάτων. Αύξηση τιμών το ανάποδο.
Επομένως αν πέσει τόσο η αγορά , δεν θα έχει πέσει στις μοτό μόνο, θα έχει πέσει παντού.
Η μόνη μεταβλητή είναι το τι θέλει να κάνει ο κάτοχος και πως θα του κάτσει η μηχανή.
επισης υπαρχει το εξης ερωτημα....
χρειαζομαι μια μεγαλη μηχανη για να πηγαινω τακτικες εκδρομες δικαβαλος φορτωμενος η θα παρω μια μεγαλη μηχανη για να νιωθω οτι μπορω να κανω τις εκδρομες (τις οποιες τελικα δεν θα κανω ποτε);
τετοιου μεγεθους μηχανες ειναι κριμα να καθονται και πανακριβες οταν κουνιουνται
CorpseAlive
06/02/2023, 16:16
επισης υπαρχει το εξης ερωτημα....
χρειαζομαι μια μεγαλη μηχανη για να πηγαινω τακτικες εκδρομες δικαβαλος φορτωμενος η θα παρω μια μεγαλη μηχανη για να νιωθω οτι μπορω να κανω τις εκδρομες (τις οποιες τελικα δεν θα κανω ποτε);
τετοιου μεγεθους μηχανες ειναι κριμα να καθονται και πανακριβες οταν κουνιουνται
Για 1000ρι ο φίλος δεν είναι ξεκάθαρα, εκτός αν εννοεί καθημερινή μετακίνηση το Αθήνα-Κορωπί μέσω αττικής οδού .
Αν εννοεί εντός πόλης , καλως όρισε στο κλαμπ των πονεμένων μεταξύ των οποίων και εμού, που θέλουν να πάρουν 1000ρι αλλά δεν είναι λογικό.
Για 1000ρι ο φίλος δεν είναι ξεκάθαρα, εκτός αν εννοεί καθημερινή μετακίνηση το Αθήνα-Κορωπί μέσω αττικής οδού .
Αν εννοεί εντός πόλης , καλως όρισε στο κλαμπ των πονεμένων μεταξύ των οποίων και εμού, που θέλουν να πάρουν 1000ρι αλλά δεν είναι λογικό.
Ακόμα και για εκεί είναι υπερβολή τα 1.000cc. Όταν θα έρχεται η ώρα του σέρβις θα κλαις. Ακόμα και το τρανσάλπ είναι μεγάλο.
basilis_k6
06/02/2023, 16:41
Ακόμα και για εκεί είναι υπερβολή τα 1.000cc. Όταν θα έρχεται η ώρα του σέρβις θα κλαις. Ακόμα και το τρανσάλπ είναι μεγάλο.
τι σχεση εχουν τα κυβικα με το σερβις? τα ιδια λεφτα ειναι ακριβως.
panavour
06/02/2023, 16:46
τι σχεση εχουν τα κυβικα με το σερβις? τα ιδια λεφτα ειναι ακριβως.
ναι ακριβως το ιδιο.το ιδιο κοστιζει το πανιγκαλε το v4,με το σκουτερ το 110 της χοντα.:a018:
CorpseAlive
06/02/2023, 17:04
ναι ακριβως το ιδιο.το ιδιο κοστιζει το πανιγκαλε το v4,με το σκουτερ το 110 της χοντα.:a018:
To service το μεγάλο για 700 κυμαίνεται στα 200-250 με τα αναλώσιμα.
Το Service της νέας Africa νομίζω κυμαίνεται στα 250-300 .
Το Service του CB500X από ότι έγραψε ο πάνος είναι στα ίδια ποσά με πάνω.
basilis_k6
06/02/2023, 17:35
ναι ακριβως το ιδιο.το ιδιο κοστιζει το πανιγκαλε το v4,με το σκουτερ το 110 της χοντα.:a018:
για 2κυλινδρα μιλαμε εδω
τα σερβις δεν αλλαζουν με βαση τα κυβικα αλλα αναλογα με το ποσα λιτρα λαδι παιρνει, ποσους κυλινδρους εχει και ποσο τα κοστολογει η εταιρια. ενα 4κ 600αρι εχει πιο ακριβα σερβις απο το 2κ 800αρι. ακομα και στην ιδια μαρκα, τα αναλωσιμα μπορει να ειναι πιο ακριβα στα μικρα τους μοντελα παρα στα μεγαλα.
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
Μοτοσυκλέτα δεν αλλάζω συχνά. Είμαι κάτοχος bandit με 163.000 από το 2010! Ωστόσο δεν έχω σκοπό να ξανα μείνω τόσα χρόνια με το ίδιο μότο.
Σκοπός μου είναι η αλλαγή σε 3-5 χρόνια όμως δεν ειναι και απόλυτο.
Όσον αφορά το στρώμα είναι προσεγμένο μηχανάκι αυτό που έχω βρει και καλοδιατηρημένο. το ερωτηματικό μου είναι ότι το 2027 που θα αποφασίσω πχ αλλαγή θα ειναι μηχανακι 10ετιας και ετσι οπως εξελίσσεται η μοτοσυκλέτα σαν όχημα βράστα.
Βέβαια δεν έδινα ποτέ εμφαση στο επιχειρηματικό πλάνο, οπότε διαγράφω αμέσως την παραπάνω σκέψη.
Ο κινέζος τώρα είναι όμορφος και vfm. Με ωραίες τεχνολογίες επάνω.
Θα ηθελα να προσθέσω και τον παράγοντα γυναίκα που γκρινιάζει για το στρώμα!
Η αξιοπιστία του κινέζου δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα αν και , αν τύχει και με αφήσει στην εθνική και μου καταστρέψει ένα εκδρομικό σκ σίγουρα θα με εκνευρίσει. . Αλλά Αν σκεφτεί κανείς ότι όλο και περισσότερο η συγκεκριμένη χώρα μπαίνει στη ζωή μας σε ολοένα και περισσότερους τομείς, υποθέτω ότι θα έρθει κάποια στιγμή η χρονιά που θα κυριαρχεί σε διάφορες αγορές σαν σύνολο ο κινέζος.
Το ερώτημα μου δεν ειναι όμως η μεταπώληση ή το κόστος. Το ερώτημα μου ειναι τι ειναι πιο worth it overall σα σχέδιο.
Ψάχνωντας τα 2 μότο και αναλύοντας τα στα υπερ και κατά αυτών (τα δικά μου προσωπικά υπερ και κατά) σαν οδηγός φτάνω πάντα στην ζυγαριά να ισοσκελίζει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ειμαι 1.98 ύψος!
Ελπίζω να απάντησα σε όλα τα σχόλια !
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
motojojo
06/02/2023, 18:28
Μονο για τα χλμ που θα κάνεις, τον κινέζο. Η διαφορά κατανάλωσης στα 25000χλμ δεν είναι καθόλου αμελητεα και θα ισοσκελίσει, αν δεν ξεπεράσει, την όποια χασούρα από τη μεταπώληση.
Ειδικά αν και η γυναίκα νοιώθει πιο άνετα στο cf σε σχέση με το στρομ, δεν τίθεται καν δίλημμα.
karellen
06/02/2023, 18:32
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
!
V strom δαγκωτό.Η ποιότητα κύλισης είναι σε άλλο επίπεδο εν σχέσει με το τραχύ CF.
Στην πόλη ή κοντινές εκδρομές δεν φαίνεται αμέσως η διαφορά,αν βγεις όμως εθνική και γράψεις πολλά χιλιόμετρα θα την καταλάβεις.
basilis_k6
06/02/2023, 18:38
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
Μοτοσυκλέτα δεν αλλάζω συχνά. Είμαι κάτοχος bandit με 163.000 από το 2010! Ωστόσο δεν έχω σκοπό να ξανα μείνω τόσα χρόνια με το ίδιο μότο.
Σκοπός μου είναι η αλλαγή σε 3-5 χρόνια όμως δεν ειναι και απόλυτο.
Όσον αφορά το στρώμα είναι προσεγμένο μηχανάκι αυτό που έχω βρει και καλοδιατηρημένο. το ερωτηματικό μου είναι ότι το 2027 που θα αποφασίσω πχ αλλαγή θα ειναι μηχανακι 10ετιας και ετσι οπως εξελίσσεται η μοτοσυκλέτα σαν όχημα βράστα.
Βέβαια δεν έδινα ποτέ εμφαση στο επιχειρηματικό πλάνο, οπότε διαγράφω αμέσως την παραπάνω σκέψη.
Ο κινέζος τώρα είναι όμορφος και vfm. Με ωραίες τεχνολογίες επάνω.
Θα ηθελα να προσθέσω και τον παράγοντα γυναίκα που γκρινιάζει για το στρώμα!
Η αξιοπιστία του κινέζου δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα αν και , αν τύχει και με αφήσει στην εθνική και μου καταστρέψει ένα εκδρομικό σκ σίγουρα θα με εκνευρίσει. . Αλλά Αν σκεφτεί κανείς ότι όλο και περισσότερο η συγκεκριμένη χώρα μπαίνει στη ζωή μας σε ολοένα και περισσότερους τομείς, υποθέτω ότι θα έρθει κάποια στιγμή η χρονιά που θα κυριαρχεί σε διάφορες αγορές σαν σύνολο ο κινέζος.
Το ερώτημα μου δεν ειναι όμως η μεταπώληση ή το κόστος. Το ερώτημα μου ειναι τι ειναι πιο worth it overall σα σχέδιο.
Ψάχνωντας τα 2 μότο και αναλύοντας τα στα υπερ και κατά αυτών (τα δικά μου προσωπικά υπερ και κατά) σαν οδηγός φτάνω πάντα στην ζυγαριά να ισοσκελίζει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ειμαι 1.98 ύψος!
Ελπίζω να απάντησα σε όλα τα σχόλια !
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
οδηγησε τα. εγω θα πηγαινα στο στρομ κυριως λογω αξιοπιστίας χωρις να τα εχω οδηγησει. μετα το τεστ αλλαζεις αποψη ομως..
skritikos
06/02/2023, 18:48
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
Μοτοσυκλέτα δεν αλλάζω συχνά. Είμαι κάτοχος bandit με 163.000 από το 2010! Ωστόσο δεν έχω σκοπό να ξανα μείνω τόσα χρόνια με το ίδιο μότο.
Σκοπός μου είναι η αλλαγή σε 3-5 χρόνια όμως δεν ειναι και απόλυτο.
Όσον αφορά το στρώμα είναι προσεγμένο μηχανάκι αυτό που έχω βρει και καλοδιατηρημένο. το ερωτηματικό μου είναι ότι το 2027 που θα αποφασίσω πχ αλλαγή θα ειναι μηχανακι 10ετιας και ετσι οπως εξελίσσεται η μοτοσυκλέτα σαν όχημα βράστα.
Βέβαια δεν έδινα ποτέ εμφαση στο επιχειρηματικό πλάνο, οπότε διαγράφω αμέσως την παραπάνω σκέψη.
Ο κινέζος τώρα είναι όμορφος και vfm. Με ωραίες τεχνολογίες επάνω.
Θα ηθελα να προσθέσω και τον παράγοντα γυναίκα που γκρινιάζει για το στρώμα!
Η αξιοπιστία του κινέζου δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα αν και , αν τύχει και με αφήσει στην εθνική και μου καταστρέψει ένα εκδρομικό σκ σίγουρα θα με εκνευρίσει. . Αλλά Αν σκεφτεί κανείς ότι όλο και περισσότερο η συγκεκριμένη χώρα μπαίνει στη ζωή μας σε ολοένα και περισσότερους τομείς, υποθέτω ότι θα έρθει κάποια στιγμή η χρονιά που θα κυριαρχεί σε διάφορες αγορές σαν σύνολο ο κινέζος.
Το ερώτημα μου δεν ειναι όμως η μεταπώληση ή το κόστος. Το ερώτημα μου ειναι τι ειναι πιο worth it overall σα σχέδιο.
Ψάχνωντας τα 2 μότο και αναλύοντας τα στα υπερ και κατά αυτών (τα δικά μου προσωπικά υπερ και κατά) σαν οδηγός φτάνω πάντα στην ζυγαριά να ισοσκελίζει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ειμαι 1.98 ύψος!
Ελπίζω να απάντησα σε όλα τα σχόλια !
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
Για την χρήση που αναφέρεις δεν θα πήγαινα σε τίποτα πάνω από 200-300 κυβικά. Προσωπικά σε 125 θα πήγαινα με 2900 (Honda CB125F που είναι και απίστευτα ευρύχωρο για ψηλούς).
Ξέρω πως είναι πιο δύσκολο για μας τους 2μετρους (ergos) αλλά για πόλη τα μεγάλα κυβικά είναι σαν να βάζεις φωτιά σε 20ευρα και να τα πετάς στην θάλασσα.
Τα χρήματα που θα γλυτώνεις με κάτι μικρότερο μπορείς να τα κάνεις μια ωραία μεγάλη μοτοσυκλέτα που δεν θα ταλαιπωρείς ούτε και θα σε ταλαιπωρεί κάθε μέρα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ:
Τι να σε προβληματίσει στην αξιοπιστία του CF? Ούτε να σε αφήσει πρόκειται ούτε να σκορπίσει πουθενά.
Η ποιότητα σε συναρμολόγηση και υλικά είναι από τα top ράφια. Πήγαινε δες τα και μίλα με ανθρώπους που έχουν γράψει χλμ.
Μονο για τα χλμ που θα κάνεις, τον κινέζο. Η διαφορά κατανάλωσης στα 25000χλμ δεν είναι καθόλου αμελητεα και θα ισοσκελίσει, αν δεν ξεπεράσει, την όποια χασούρα από τη μεταπώληση.
Ειδικά αν και η γυναίκα νοιώθει πιο άνετα στο cf σε σχέση με το στρομ, δεν τίθεται καν δίλημμα.
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
Μοτοσυκλέτα δεν αλλάζω συχνά. Είμαι κάτοχος bandit με 163.000 από το 2010! Ωστόσο δεν έχω σκοπό να ξανα μείνω τόσα χρόνια με το ίδιο μότο.
Σκοπός μου είναι η αλλαγή σε 3-5 χρόνια όμως δεν ειναι και απόλυτο.
Όσον αφορά το στρώμα είναι προσεγμένο μηχανάκι αυτό που έχω βρει και καλοδιατηρημένο. το ερωτηματικό μου είναι ότι το 2027 που θα αποφασίσω πχ αλλαγή θα ειναι μηχανακι 10ετιας και ετσι οπως εξελίσσεται η μοτοσυκλέτα σαν όχημα βράστα.
Βέβαια δεν έδινα ποτέ εμφαση στο επιχειρηματικό πλάνο, οπότε διαγράφω αμέσως την παραπάνω σκέψη.
Ο κινέζος τώρα είναι όμορφος και vfm. Με ωραίες τεχνολογίες επάνω.
Θα ηθελα να προσθέσω και τον παράγοντα γυναίκα που γκρινιάζει για το στρώμα!
Η αξιοπιστία του κινέζου δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα αν και , αν τύχει και με αφήσει στην εθνική και μου καταστρέψει ένα εκδρομικό σκ σίγουρα θα με εκνευρίσει. . Αλλά Αν σκεφτεί κανείς ότι όλο και περισσότερο η συγκεκριμένη χώρα μπαίνει στη ζωή μας σε ολοένα και περισσότερους τομείς, υποθέτω ότι θα έρθει κάποια στιγμή η χρονιά που θα κυριαρχεί σε διάφορες αγορές σαν σύνολο ο κινέζος.
Το ερώτημα μου δεν ειναι όμως η μεταπώληση ή το κόστος. Το ερώτημα μου ειναι τι ειναι πιο worth it overall σα σχέδιο.
Ψάχνωντας τα 2 μότο και αναλύοντας τα στα υπερ και κατά αυτών (τα δικά μου προσωπικά υπερ και κατά) σαν οδηγός φτάνω πάντα στην ζυγαριά να ισοσκελίζει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ειμαι 1.98 ύψος!
Ελπίζω να απάντησα σε όλα τα σχόλια !
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
Και μόνο που βάζεις στο δίλημμα το CF σημαίνει ότι έχεις απαλλαχθεί από τα στερεότυπα που π.χ. εγώ κουβαλάω (αληθή ή όχι δεν έχει σημασία). Άρα στη θέση σου θα έβλεπα το CF800MT μόνο και μόνο γιατί πράγματι τα 1000cc γενικώς είναι πολλά όταν κάποιος δεν κάνει εξειδικευμένη χρήση (π.χ. ταξίδια μόνο). Οπότε σίγουρα θα έμενα στη μεσαία κατηγορία. Εγώ θα έβλεπα σε μεταχειρισμένο και το V-Strom 650ΧΤ και προτείνω αυτό επειδή είσαι ψηλός, ειδάλλως υπάρχουν κι άλλες επιλογές και νέες κοντά στα λεφτά του CF800MT. Επίσης θα μπροούσες να δεις το νέο Transalp ή το νέο V-Strom 800DE (όταν έρθουν). Κοντά στα 10-11 χιλιάρικα δεν είναι και το CFMOTO;
Σε κάθε περίπτωση είσαι για μεσαίο επειδή πρέπει να συνδυάσεις αστική χρήση συν ταξίδια. Να δεις -γιατί εκεί δε ξέρω τι συμβαίνει- μήπως το CF800MT βγάζει πολύ ζέστη από τον κινητήρα στα πόδια σας. Οι νέες μοτοσυκλέτες στον βωμό των euro είναι θερμάστρες και στην αστική χρήση αυτό θα μπορούσε να είναι βασανιστικό.
karellen
06/02/2023, 19:21
Μονο για τα χλμ που θα κάνεις, τον κινέζο. Η διαφορά κατανάλωσης στα 25000χλμ δεν είναι καθόλου αμελητεα και θα ισοσκελίσει, αν δεν ξεπεράσει, την όποια χασούρα από τη μεταπώληση.
Ειδικά αν και η γυναίκα νοιώθει πιο άνετα στο cf σε σχέση με το στρομ, δεν τίθεται καν δίλημμα.
Με τίποτα.Παίζει και να έχει χαμηλότερη το suzuki.
Η θερμοκρασια του κινητήρα για το cf που αναφέρεις είναι τόσο μεγάλη? Το έχω οδηγήσει νοέμβριο με την παλια χαρτογράφηση και αρχες ιανουαρίου με την νεα.
Το έχουν αναφέρει κι αλλοι αυτό το θέμα αλλα δεν φαντάζομαι ότι ειναι τόσο μα τόσο υψηλές!
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομαδα,
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις απαντήσεις, και με την σειρά μου να απαντήσω σε όσα περισσότερα σχόλια μπορώ.
Η καθημερινή χρήση της μοτοσυκλέτας είναι μέσα στην πόλη της θεσνίκης. Τυχαίνει να είναι από 20χλμ μέχρι και 100χλμ τη μέρα. Ουσιαστικά διανύω μέσο όρο τα 25000χλμ ετησίως περίπου.
Οι καλοκαιρινοί μήνες τα ΣΚ είναι γεμάτα με βόλτες ανά την Ελλάδα, όπως και εξωτερικό.
Μοτοσυκλέτα δεν αλλάζω συχνά. Είμαι κάτοχος bandit με 163.000 από το 2010! Ωστόσο δεν έχω σκοπό να ξανα μείνω τόσα χρόνια με το ίδιο μότο.
Σκοπός μου είναι η αλλαγή σε 3-5 χρόνια όμως δεν ειναι και απόλυτο.
Όσον αφορά το στρώμα είναι προσεγμένο μηχανάκι αυτό που έχω βρει και καλοδιατηρημένο. το ερωτηματικό μου είναι ότι το 2027 που θα αποφασίσω πχ αλλαγή θα ειναι μηχανακι 10ετιας και ετσι οπως εξελίσσεται η μοτοσυκλέτα σαν όχημα βράστα.
Βέβαια δεν έδινα ποτέ εμφαση στο επιχειρηματικό πλάνο, οπότε διαγράφω αμέσως την παραπάνω σκέψη.
Ο κινέζος τώρα είναι όμορφος και vfm. Με ωραίες τεχνολογίες επάνω.
Θα ηθελα να προσθέσω και τον παράγοντα γυναίκα που γκρινιάζει για το στρώμα!
Η αξιοπιστία του κινέζου δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα αν και , αν τύχει και με αφήσει στην εθνική και μου καταστρέψει ένα εκδρομικό σκ σίγουρα θα με εκνευρίσει. . Αλλά Αν σκεφτεί κανείς ότι όλο και περισσότερο η συγκεκριμένη χώρα μπαίνει στη ζωή μας σε ολοένα και περισσότερους τομείς, υποθέτω ότι θα έρθει κάποια στιγμή η χρονιά που θα κυριαρχεί σε διάφορες αγορές σαν σύνολο ο κινέζος.
Το ερώτημα μου δεν ειναι όμως η μεταπώληση ή το κόστος. Το ερώτημα μου ειναι τι ειναι πιο worth it overall σα σχέδιο.
Ψάχνωντας τα 2 μότο και αναλύοντας τα στα υπερ και κατά αυτών (τα δικά μου προσωπικά υπερ και κατά) σαν οδηγός φτάνω πάντα στην ζυγαριά να ισοσκελίζει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι ειμαι 1.98 ύψος!
Ελπίζω να απάντησα σε όλα τα σχόλια !
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
Έτσι όπως τα λες, βουρ για τον κινέζο....
worth overall,την απάντηση την έδωσες μόνος σου.
Η μία *άγνωστη ακόμα με ελάχιστο καιρό κυκλοφορίας και η άλλη Suzuki Vstrom.
edit *μοτοσυκλέτα,όχι εταιρία.
CorpseAlive
06/02/2023, 20:42
Αν καταλαβαίνω καλά είσαι στα 10.000 ευρώ Budget.
Μόνο αυτά τα 2 βρίσκεις σε αυτό το Budget?
Ναι εκεί ειναι το budget.
Νομίζω σε αυτό το budget κατέληξα σε αυτά τα 2. Αν υπάρχει κάποια αλλη πρόταση σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
πυξιδας990
06/02/2023, 21:10
Το cf ξεκινάει απ τα 8990 με τις χυτές ζάντες...
CorpseAlive
06/02/2023, 21:47
Ναι εκεί ειναι το budget.
Νομίζω σε αυτό το budget κατέληξα σε αυτά τα 2. Αν υπάρχει κάποια αλλη πρόταση σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Βρίσκεις από Africa 1000ri , Tracer 900, Multistrada 950 και προσωπικά το καλύτερο Crossrunner Honda.
doctoras
06/02/2023, 21:55
Ναι εκεί ειναι το budget.
Νομίζω σε αυτό το budget κατέληξα σε αυτά τα 2. Αν υπάρχει κάποια αλλη πρόταση σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ρίξε μια μάτια σε αυτό το φιλτρο μήπως βρεις κάποια εναλλακτική πρόταση
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=pra&condition=used&offer_type=sale&price-from=6000&price-to=11000®istration-from=2016&vehicle_category=15229&vehicle_category=15230&vehicle_category=15424&engine_size-from=800&fuel_type=1&gearbox_type=manual&significant_damage=f&hi=1
Με 25000 χλμ το χρονο κανεις δεν ξερει πως θα ειναι το cf σε 4 χρονια ουτε τι θα ζητησει μεχρι τοτε
Εγω στη θεση σου με αυτα τα χλμ και αυτο το υψος θα επαιρνα σε καινουριο οτι χωραγα καλυτερα και με τη μεγαλύτερη εγγυηση.... Ανεξαρτητως μαρκας
Η θερμοκρασια του κινητήρα για το cf που αναφέρεις είναι τόσο μεγάλη? Το έχω οδηγήσει νοέμβριο με την παλια χαρτογράφηση και αρχες ιανουαρίου με την νεα.
Το έχουν αναφέρει κι αλλοι αυτό το θέμα αλλα δεν φαντάζομαι ότι ειναι τόσο μα τόσο υψηλές!
Σε κάποιες μηχανές είναι ανυπόφορο στην αστική χρήση (πάσχουν συνήθως τα νέας τεχνολογίας με Euro5). Δε ξέρω για το συγκεκριμένο, θα πρέπει να το διασταυρώσεις με κατόχους που το είχαν από το καλοκαίρι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.