View Full Version : "Νεογνό" των δύο τροχών ζητεί τα φώτα σας - Daytona Velos αγορασμένο "του κουτιού" .
Καλημέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ! Μόλις μπήκα στο φόρουμ και αφού διαβάζω κάποια ώρα τώρα για διάφορα θέματα που έχουν αντιμετωπίσει άλλα άτομα, σκέφτηκα να ζητήσω και εγώ με την σειρά μου τα φώτα σας.
Είμαι νέα στον χώρο των δύο τροχών, συγκεκριμένα, 3 μέρες πριν αγόρασα καινούργιου Daytona Velos και έχω κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα ( 80 ?! κάτι τέτοιο ).
Έχω ένα άγχος σχετικά με τις ταχύτητες του.
Ναι, είδα σε προηγούμενα θέματα από άλλους ανθρώπους που αναφέρεται ότι είναι σκληρά στην αρχή μέχρι να ολοκληρωθεί το στρώσιμο κτλ το θέμα μου είναι όμως ότι αγχώνομαι καθώς την πρώτη μέρα ζόρισα αρκετά το σύστημα των ταχυτήτων ( μέχρι να συντονιστώ στον ρυθμό που χρειάζεται για να επιτευχθεί η αλλαγή ) και χτες που μπήκα στο πνεύμα των κινήσεων παρατήρησα ότι πέρα από την σκληρότητα που αναφέρεται ( και σε σχέση με τις ταχύτητες από Honda Innova που έκανα τα μαθήματα οδήγησης ), κάποιες φορές δεν "κουμπώνουν" είτε στο ανέβασμα είτε στο κατέβασμα ( σαν να τρώει σκαλώματα ).
Δοκίμασα και σταματημένη τελείως να τις ανεβοκατεβάσω σταδιακά αλλά όταν "κολλούσε", ήθελε να πατήσω το λεβιέ δύο - τρεις φορές μέχρι να δεχθεί και εκτελέσει την εντολή. Μάλιστα, κάποια στιγμή παρατήρησα ότι είχε μία χρονοκαθυστέρηση από το πάτημα του λεβιέ μέχρι να νιώσω - ακούσω το κούμπωμα.
Υπάρχει πιθανότητα να του έκανα ζημιά με την αγαρμποσύνη μου και το ζόρισμα της πρώτης μέρας, ακόμα δεν το πήρα:uplate::sad::bigcry:?!
Δεν γνωρίζω αν αυτά είναι φυσιολογικά καθώς είναι το πρώτο μου μηχανάκι και θα εκτιμούσα τα φώτα σας πριν πάω σαν παλαβή με κρίση πανικού στον μάστορα:sweat::dizzy::ufo::a4::a4:
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά:a10::rockon:
doctoras
17/02/2023, 07:48
Με αναγραμματισμό το nickname σου μου θύμισε το επικό foxy lady
Καλορίζικη καλοτάξιδο και καλώς ήρθες στον χώρο!
μην ασχολείσαι ακόμη με υποψίες γιατί σου λείπει εμπειρία και γνώση για να αντιληφθείς κυκλώματα και μηχανικά εξαρτήματα πως λειτουργούν.
Γράφε χλμ κάνε και στην πρώτη αλλαγή λαδιών ρωτά τον μάστορα για τις συνολικές εντυπώσεις σου
Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους με τον καιρό
Ναι, από εκεί είναι !!! ( αγαπάμε Jimi Hendrix :D )
Σε ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα:D.
Ισχύει, δεν γνωρίζω γι'αυτό είπα να ρωτήσω καθώς δεν ξέρω τις ορολογίες ή να αναγνωρίσω ήχους, συμπεριφορά αυτών των μηχανημάτων και από πιο σημείο ζορίσματος και έπειτα δημιουργείται βλάβη.
doctoras
17/02/2023, 08:05
Πέραν του ότι ολα τα μηχανικά εξαρτήματα είναι σκληρά επειδή είναι καινούργια και πρέπει να πάρουν τους μικρό τζόγους τους, έχεις και λάδι ρονταρισματος, για το στρώσιμο του κινητήρα, όταν αλλάξεις λάδια στο πρώτο σέρβις όλα θα σου φαίνονται πιο μαλακά και στα 2000χλμ εντελώς στρωμένα
Don’t worry, γιαυτο σου είπα γράφε χλμ
Καλημέρα και καλώς ήρθες, μεγειές το παπάκι. :)
Να έκανες ζημιά σε ημιαυτόματο; πολύ δύσκολα, είναι σκληρό, ναι, θα στρώσει με τον καιρό.
Για τις αλλαγές, λίγο "παίξιμο" του γκαζιού βοηθάει κάπως αλλά όχι τίποτα σπουδαίο. Μπορείς αν θέλεις, να πας στον εξουσιοδοτημένο να του ρίξει μια ματιά και να ρυθμίσει καλύτερα τον συμπλέκτη του, στα κινέζικα βλέπεις, ειδικά στα παπάκια ο έλεγχος και σωστή ρύθμιση τους στην παραγωγή δεν είναι ακριβώς και το καλύτερό τους. :lol:
Δώσε χρόνο και σε αυτό και στον εαυτό σου κάνοντας χαλαρές βόλτες χωρίς βιασύνη....Στην φάση που είσαι, δεν είναι ότι καλύτερο να αργήσεις π.χ. να πας στην δουλειά, σε ενα ραντεβού κ.λ.π. με συνέπεια να πιεστείς και εσύ και το παπί.
Θα κάνεις λάθη, ναι, (ΟΛΟΙ κάναμε, εμένα π.χ. στην πρώτη μου επαφή με παπι το....1982(!) με σταμάτησε μια....ζαρντινιέρα η οποία βεβαίως διαλύθηκε αλλιώς θα είχα μπει στην τζαμαρία που ήταν πίσω της :lol: ) απλώς είναι καλύτερα να τα κάνεις σε χαλαρές φάσεις.
Καλώς ήρθες και ελπίζουμε να μείνεις :beer:
doctor_john
17/02/2023, 08:17
Θα συνηθίσεις γρήγορα, κλείνε το γκάζι 1" πριν βάλεις ταχύτητα και μην προσπαθείς "ευγενικά".
Θέλει αποφασιστική, μία κίνηση με λίγη δύναμη. Ας πούμε με την μισή δύναμη απο όσο θα μπορούσες αν έβαζες όλη σου την δύναμη.
Αν προσπαθείς μαλακά, περιμένοντας να κουμπώσει κατεβάζοντας το λεβιέ θα κάνεις ζημιά σιγά σιγά.
Κάνε προπόνηση πρώτη - νεκρά - δεύτερη με τον κινητήρα σβηστό.
Για να κατεβάσεις να έχουν πέσει οι στροφές, ας πούμε 2" πριν την αλλαγή.
Καλό δρόμο και ρώτα άνετα οτιδήποτε σε απασχολεί.
:a012: Thank you!!! Doctoras Hercooligan
:a10: got it, θα προσπαθήσω να κάνω την θεωρία πράξη :D. Ευχαριστώ Doctor_john Custom freak
Καλώς σας βρήκα! Σε ευχαριστώ.
Χαχαχα, έχεις πλάκα! ζαρντινιέρα λέει:sweat:.
Ναι, με οτιδήποτε δεν κατέχω, δεν κάνω μαγκιές, προτιμώ να αργήσω παντού :sweat:.
All of your mighty three gods bless you :priest::p. Cheers Bowleno O Γαμωbowler!
telegonos
17/02/2023, 08:49
Με αναγραμματισμό το nickname σου μου θύμισε το επικό foxy lady
Αναγραμματισμός είναι όταν αλλάζεις τις θέσεις των γραμμάτων, όχι όμως τα ίδια τα γράμματα.
Στην περίπτωση foxie - foxy είναι ηχητικά παρόμοιες λέξεις, και όχι αναγραμματισμός.
Καλώς σας βρήκα! Σε ευχαριστώ.
Χαχαχα, έχεις πλάκα! ζαρντινιέρα λέει:sweat:.
Ναι, με οτιδήποτε δεν κατέχω, δεν κάνω μαγκιές, προτιμώ να αργήσω παντού :sweat:.
All of your mighty three gods bless you :priest::p. Cheers Bowleno O Γαμωbowler!
Τώρα ακούγεται αστείο, τότε, όμως σε διαβεβαιώνω, δεν ήταν καθόλου:cry:
Πλήρωσε ο γέρος μου την ζαρντινιέρα και κάτι ψιλά για το παπί.
Μια βδομάδα του κρυβόμουν μέχρι να ξεθυμάνει...:lol:
Αφού ήσουν αρτιμελής, χαλάλι. Το αντίτιμο δεν ήταν τίποτα:beer::sweat:
δεν ξέρω τις ορολογίες ή να αναγνωρίσω ήχους.
Εδω θα σε βοηθησω εγω.
Κεφαλαιο 1) Ορολογιες
Οταν θελουμε να περιγραψουμε ενα μερος της μοτοσικλετας μας, χρησιμοποιουμε αποκλειστικα τον εξης επιστημονικο ορο "Ματζαφλαρι" Καλυπτει το 99,9% των μερών μιας μοτο
Κεφαλαιο 2) Ηχοι
Οταν θες να πεις σε ενα φιλο/μαστορα για εναν περιεργο ηχο που ακους απο το μηχανακι σου, χρησιμοποποιεις την εξεζητημενη φραση "Κανει ενα γκλινγκ γκλινγκ" και να εισαι σιγουρη οτι θα καταλαβουν
:lol:
Περα απο τη πλακα, δωσε το μηχανακι σου σε ενα εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα, και θα σου πει αν το κιβωτιο σου δουλευει σωστα ;)
Περα απο τη πλακα, δωσε το μηχανακι σου σε ενα εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα, και θα σου πει αν το κιβωτιο σου δουλευει σωστα ;)
στον Bowleno να το δώσει που έχει εμπειρία και εκτιμά τα κινέζικα.:p
στον Bowleno να το δώσει που έχει εμπειρία και εκτιμά τα κινέζικα.:p
Σε πονάει κι εσένα ο λώκος σου; :moutza:
:bawl:
ο λεβιες των ταχυτητων στο παπι συμπεριλαμβανει και την λειτουργια του συμπλεκτη στην αρχικη του διαδρομη
χρειαζεται αποφασιστικο πατημα για να δουλεψει σωστα και δεν υπαρχει κανενας λογος να φοβασαι οτι θα παθει κατι
καλα χλμ σου ευχομαι:)
Εδω θα σε βοηθησω εγω.
Κεφαλαιο 1) Ορολογιες
Οταν θελουμε να περιγραψουμε ενα μερος της μοτοσικλετας μας, χρησιμοποιουμε αποκλειστικα τον εξης επιστημονικο ορο "Ματζαφλαρι" Καλυπτει το 99,9% των μερών μιας μοτο
Κεφαλαιο 2) Ηχοι
Οταν θες να πεις σε ενα φιλο/μαστορα για εναν περιεργο ηχο που ακους απο το μηχανακι σου, χρησιμοποποιεις την εξεζητημενη φραση "Κανει ενα γκλινγκ γκλινγκ" και να εισαι σιγουρη οτι θα καταλαβουν
:lol:
Περα απο τη πλακα, δωσε το μηχανακι σου σε ενα εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα, και θα σου πει αν το κιβωτιο σου δουλευει σωστα ;)
Χρήσιμες πληροφορίες για τις ορολογίες και τους ήχους:lol:
ο λεβιες των ταχυτητων στο παπι συμπεριλαμβανει και την λειτουργια του συμπλεκτη στην αρχικη του διαδρομη
χρειαζεται αποφασιστικο πατημα για να δουλεψει σωστα και δεν υπαρχει κανενας λογος να φοβασαι οτι θα παθει κατι
καλα χλμ σου ευχομαι:)
Μετά από κάποιες μέρες, κάνοντας βόλτες και θέτοντας την θεωρία σε πράξη, μπορώ να πω ότι έχω γνωρίσει παραπάνω το εργαλείο και η αλληλεπίδραση μαζί του είναι πιο άνετη. Σε ευχαριστώ:D
Εχε υποψη σου οτι μπορει να σε βολευει διαφορετικη θεση του λεβιε για να αλλαζεις ταχυτητες. Πχ εχουν μια βιδα που βγαζεις, αλλαζεις θεση στο λεβιε κ ξαναβιδωνεις. Αν το συνηθισες τωρα, ολα καλα. Αν νομιζεις οτι θα βοηθησει η αλλαγη θεσης του λεβιε, περνα απο εκει που το πηρες να το βαλετε σε θεση που σε βολευει.
για να γίνει ποιο κατανοητό αυτό που σου έγραψε από επάνω.
κάποιοι ,όπως και εγώ μας βόλεψε να κατεβάζουμε ταχύτητες με την φτέρνα χωρίς να σηκώνουμε το πέλμα από το πατάκι. για να γίνει αυτό πρέπει ο λεβιές τον ταχυτήτων να τοποθετηθεί στο πολυσφηνο του μια ή δυο θέσεις πιο μπροστά.να περιστραφεί ουσιαστηκα όπως τον βλέπεις προς τα αριστερά. αυτό συνεπαγετε στο να ανεβάζεις και ταχύτητες χωρίς να σηκώνετε το πόδι σου από το πατάκι μιας που πλέων το μπροστινό μέρος του λεβιέ είναι πιο χαμηλά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.