PDA

View Full Version : ΒΟΉΘΕΙΑ!!! Πληροφορίες, διευκρινήσεις και γνώμες για αγορά XT 600 (3TB)



MartinEden
21/02/2023, 21:20
Καλησπέρα σύντροχοι

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα XT600 για χρήση σε χώμα. Έχω βρει ένα ανακατασκευασμένο XT το οποίο εμφανισιακά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Θέλει μόνο λάστιχα (από ότι φαίνεται) και έχει 80.000χλμ.

Προσπαθώ να μάθω πληροφορίες για το μοντέλο αλλά ειναι ποιο δύσκολο απ οτι νόμιζα εξ αρχης ! Ο σειριακός αριθμός πλαισίου και μηχανής ξεκινούν από 3tb-027..... ο ιδιοκτήτης μου λέει ότι είναι μοντέλο του 2003, γεγονός που δεν έχω καταφέρει να διασταυρώσω από όσο ψάξιμο έκανα στο διαδίκτυο. Επίσης έχει μίζα και μανιβέλα που πάλι με μπερδεύει καθώς δεν βρίσκω μοντέλο που να έχει και τα δύο. Επίσης δεν έχω καταλάβει ποιο μοντέλο είναι το artesia, αν ειναι artesia, και ποια η διαφορά ; Η τιμή που το δινει είναι 2000€ !

Κάθε πληροφορία και βοήθεια ευπρόσδεκτη !!!

Υ.Γ Επισυνάπτω και μια φωτο μήπως βοηθήσει!

panavour
21/02/2023, 21:29
πες και τιμουλα,διοτι ολα απ αυτο εξαρτωνται.

MartinEden
21/02/2023, 21:33
πες και τιμουλα,διοτι ολα απ αυτο εξαρτωνται.

Το γράφω, είναι 2000€

Χρηστος FZR
21/02/2023, 21:46
Του 2003 δεν ειναι με τιποτα, αυτο το καλουπι εβγαινε απο 1990 εως 1995. με μιζα και μανιβελα εβγαινε το χτ600κ, νομιζω 1991-1992 μοντελο.
το χτ το αρτεσια ειναι μονο 400 κυβικα, 600 δεν βγηκε ποτε και ερχοταν μεταχειρισμενα απο ιαπωνια. το αρτεσια το ειχα πιτσιρικας για 4 χρονια και το ειχα ψαξει πολυ με τα χτ/ττρ τοτε. βαλε και αλλες φωτο απο το χτ (η μια να ειναι σιγουρα απο τη μερια της εξατμισης).

arisrodolivos
21/02/2023, 21:47
Καλησπερα αυτο δεν ειναι με τιποτα 2003 μοντελο
Βαλε τουλαχιστον μια 10ετια πισω

MartinEden
21/02/2023, 21:52
Του 2003 δεν ειναι με τιποτα, αυτο το καλουπι εβγαινε απο 1990 εως 1995. με μιζα και μανιβελα εβγαινε το χτ600κ, νομιζω 1991-1992 μοντελο.
το χτ το αρτεσια ειναι μονο 400 κυβικα, 600 δεν βγηκε ποτε και ερχοταν μεταχειρισμενα απο ιαπωνια. το αρτεσια το ειχα πιτσιρικας για 4 χρονια και το ειχα ψαξει πολυ με τα χτ/ττρ τοτε. βαλε και αλλες φωτο απο το χτ (η μια να ειναι σιγουρα απο τη μερια της εξατμισης).

441532

panavour
21/02/2023, 21:56
https://www.motorcyclespareparts.eu/en/yamaha-parts/yamaha-model-prefix-motorcycles-1970-1994

katsar
21/02/2023, 22:00
και εγώ πως είναι μοντέλο 1990 ποντάρω ,τότε είχαν μίζα/μανιβέλα κάποια .

panavour
21/02/2023, 22:01
οπως βλεπεις στον πινακα που παραθετω το 3tb εβγαινε απ το 90-94.

billyka
21/02/2023, 22:01
3TB 600 ειναι,μιζα και μανιβέλα.Εβγαινε μιζάτο, μανιβελάτο και μίζα/μανιβέλα.Οπως ειπαν και ποιο πάνω,αρτεσια ειναι μονο το 400,αλλα επικράτησε και στο 600 η ονομασία λόγω οτι εμφανισιακά ειναι ίδια.Έχω το 600Κ,μονο μανιβέλα.90-95 χρονολογία.Το αν η άδεια λεει 2003 αυτό δεν το κανει 2003 μοντέλο,τοτε εβγαλε πρώτη φορά άδεια.Ασε που 2003 Χτ δεν υπάρχει,μεχρι 2002.Τα 03 ειναι πάλι πρωτη αδεια κτλ.Σε καλή κατάσταση φαίνεται,τσίλικο βασικά.Για τι χρήση το θελεις?Χωμα λέγοντας φλαταδουρες και βατά μονοπατάκια ή εντούρο?Για εντούρο δεν κάνει

doctoras
21/02/2023, 22:09
Αν έκανε καλή ανακατασκευή και το μοτέρ δουλεύει υγιέστατα, καλό είναι το ντιλ

Bowleno
21/02/2023, 22:17
Ότι είπαν οι από πάνω σε ότι αφορά την χρονολογία, έψαχνα κι εγώ τότε (μέσα ΄90) για τέτοιο αλλά ήταν ακριβά .
Για "σοβαρό" χώμα ΔΕΝ κάνει, το πολύ πολύ να περνάς χωματόδρομους για να φτάσεις παραλία που λέει ο λόγος.
Αν έχει κάνει ανακατασκευή μοτέρ, καλή η τιμή.
Αλλά όπως είπα, δες κάτι άλλο για σοβαρή χωματάδα.....

panavour
21/02/2023, 22:17
για 30 χρονια μηχανακι τουλαχιστον,μονο αν ειναι αριστο,και το θελεις πολυ.

Χρηστος FZR
21/02/2023, 22:38
ωραια, παρατηρησε οτι το μισο υποπλαισιο λειπει. απο το 1990-1995 κομματι του υποπλαισιου ηταν και η μαμα εξατμιση, απο το 1996-2002 αυτο το <<προβλημα>> δεν υπηρχε.
στο δικο μου, καποτε που εβαλα και εγω την ιδια arrow, ειχα φτιαξει εκεινο το σημειο με παρομοιο στρογγυλο δοκο γιατι το φορτωνα με δυο σακους και το φοβομουν λιγο

MartinEden
21/02/2023, 22:39
3TB 600 ειναι,μιζα και μανιβέλα.Εβγαινε μιζάτο, μανιβελάτο και μίζα/μανιβέλα.Οπως ειπαν και ποιο πάνω,αρτεσια ειναι μονο το 400,αλλα επικράτησε και στο 600 η ονομασία λόγω οτι εμφανισιακά ειναι ίδια.Έχω το 600Κ,μονο μανιβέλα.90-95 χρονολογία.Το αν η άδεια λεει 2003 αυτό δεν το κανει 2003 μοντέλο,τοτε εβγαλε πρώτη φορά άδεια.Ασε που 2003 Χτ δεν υπάρχει,μεχρι 2002.Τα 03 ειναι πάλι πρωτη αδεια κτλ.Σε καλή κατάσταση φαίνεται,τσίλικο βασικά.Για τι χρήση το θελεις?Χωμα λέγοντας φλαταδουρες και βατά μονοπατάκια ή εντούρο?Για εντούρο δεν κάνει

Για σοβαρό χώμα το θέλω!

MartinEden
21/02/2023, 22:40
Ότι είπαν οι από πάνω σε ότι αφορά την χρονολογία, έψαχνα κι εγώ τότε (μέσα ΄90) για τέτοιο αλλά ήταν ακριβά .
Για "σοβαρό" χώμα ΔΕΝ κάνει, το πολύ πολύ να περνάς χωματόδρομους για να φτάσεις παραλία που λέει ο λόγος.
Αν έχει κάνει ανακατασκευή μοτέρ, καλή η τιμή.
Αλλά όπως είπα, δες κάτι άλλο για σοβαρή χωματάδα.....

Τι άλλο θα μπορούσα σε αυτή την τιμή να δω;;;;

Χρηστος FZR
21/02/2023, 22:46
ττρ 250, ττρ 600, xr 400, xr600, dr 250,350,650, klx 250,300,650.

doctoras
21/02/2023, 22:47
Τι άλλο θα μπορούσα σε αυτή την τιμή να δω;;;;

Πάλι σε παλιό γιατί το μπατζετ σου είναι πολύ μικρό
Xr250, xl250, ttr250 ttr250raid dt200r dr250r xt225, klx250

katsar
21/02/2023, 22:54
Για σοβαρό χώμα δεν κάνει.
Να πεις θα πάω 3 μέρες στα βουνά ναι,θα πάει εύκολα σχεδόν παντού με ρυθμούς τουριστικού offroad.
TTR 250 το open enduro θα έβλεπα σε αυτά τα λεφτά αν θέλεις δηλαδή φανάρια και τα σχετικά.
Το ΤΤ600R το μαναβελάτο είναι ωραίο μηχανάκι αν αντέχεις μόνο μανιβέλα με ότι σημαίνει αυτό .(οκ είναι και λίγο τριμπ@@ρδ@λο το συγκεκριμένο)
edit και βασικά βαριά κουβέντα το ''σοβαρό χώμα'΄΄ πως το εννοείς; :)

Bowleno
21/02/2023, 23:01
ττρ 250, ττρ 600, xr 400, xr600, dr 250,350,650, klx 250,300,650.


Πάλι σε παλιό γιατί το μπατζετ σου είναι πολύ μικρό
Xr250, xl250, ttr250 ttr250raid dt200r dr250r xt225, klx250

Προσυπογράφω, πλην του ΧΤ225
έχε όμως κατά νου, τα μεγάλα μονοκύλινδρα μόνο με μανιβέλα, έχουν "σπάσει" πολλά άμαθα πόδια.....

MartinEden
21/02/2023, 23:05
Για σοβαρό χώμα δεν κάνει.
Να πεις θα πάω 3 μέρες στα βουνά ναι,θα πάει εύκολα σχεδόν παντού με ρυθμούς τουριστικού offroad.
TTR 250 το open enduro θα έβλεπα σε αυτά τα λεφτά αν θέλεις δηλαδή φανάρια και τα σχετικά.
Το ΤΤ600R το μαναβελάτο είναι ωραίο μηχανάκι αν αντέχεις μόνο μανιβέλα με ότι σημαίνει αυτό .(οκ είναι και λίγο τριμπ@@ρδ@λο το συγκεκριμένο)
edit και βασικά βαριά κουβέντα το ''σοβαρό χώμα'΄΄ πως το εννοείς; :)

Όντως, λέγοντας σοβαρό χώμα αφήνει πολλά περιθώρια ερμηνειών, διότι αυτό που για κάποιον μπορεί να είναι σοβαρό χώμα, για κάποιον άλλο είναι της πλάκας. Λοιπόν εγώ όταν λε σοβαρό χώμα εννοώ, μεγάλες ανηφόρες με χοντρή πέτρα, λάσπες, μονοπάτια και ποτάμια.

Bowleno
21/02/2023, 23:17
Όντως, λέγοντας σοβαρό χώμα αφήνει πολλά περιθώρια ερμηνειών, διότι αυτό που για κάποιον μπορεί να είναι σοβαρό χώμα, για κάποιον άλλο είναι της πλάκας. Λοιπόν εγώ όταν λε σοβαρό χώμα εννοώ, μεγάλες ανηφόρες με χοντρή πέτρα, λάσπες, μονοπάτια και ποτάμια.

Ξεχνάς το ΧΤ μεμιάς. Με αυτά που θέτεις, εγώ θα έψαχνα κάτι στα 250 κυβικά, ελαφρύ (σχετικά) και άνετο....

kostaskk
22/02/2023, 00:32
Το μηχανάκι μπορεί να καθόταν απουλητο για 10 χρόνια και μετά να έβγαλε την πρώτη άδεια στην Ελλάδα το 2003, αυτό δεν το κάνει μοντέλο 2003.

Αριθμός πλαισίου και εξωτερικές παρατηρήσεις,συγκρίσεις με διάφορες μοντέλων ανά χρονολογία θα σου πουν ποιο μοντέλο είναι,,.

2000 € για 30 χρόνων μονοκύλινδρο που είναι λίγο ποιο γρήγορο από παπί, πρέπει να είναι άριστο,,. Και πάλι με τόσα παίρνεις 640.

Για χώμα όπως το λες δεν κάνει,, να πηγαίνεις με ταχύτητες παπιου σε βατό χωματόδρομο οκ (χωρίς πολλές λακούβες, λάσπες,ανηφόρες,στενά κομμάτια,μαλακό χώμα,βράχια και όχι μεγάλες αποστασεις). Η για το χωριό,ψώνια μετακίνηση στην πόλη οκ

Είναι πολύ βαρύ, δεν έχει καλά φρένα και αναρτήσεις σουμιεδες,,. Είναι σε όλα μέτριο και τα κάνει όλα μετρια,. Επίσης δύσκολα χαλάνε. Και έχουν αντοχή στην μη συντήρηση και κακομεταχείριση.

Θα σε κουράζει αφάνταστα λόγο βάρους αν πας σε κανένα δύσκολο κομμάτι,ενώ αν πας να τρέξεις θα είσαι με την ψυχή στο στόμα μην γληστρισει το μπροστινό, η γληστρισει λίγο το πίσω και φύγει σαν ακυβέρνητο βαπόρι προς τον γκρεμό,
Σε λάσπες η μαλακό χώμα άμα κολλήσει θα σου βγει η ψυχή να βγεις,ενώ σε βράχο,πέτρες, χαλίκια θα παλεύεις μην φυγει πίσω. Η απλά να περάσει.
Σε λακούβες η παράλληλες ανωμαλίες θα παλεύεις μπας και προλάβει να στρίψει πριν την ανωμαλία

Όσο μικρότερο το βάρος τόσο καλητερα,
Ένα dt200 σε δύσκολο κομμάτι το παίρνεις στον ώμο που λέει ο λόγος,. Θα μπορέσει πολύ ποιο εύκολα να το μετακινήσεις, σηκώσεις την πίσω ροδα, η ολόκληρο άμα πέσει και να το ελέγξεις γενικά πολύ ποιο εύκολα και άνετα.. με καλητερη αίσθηση στο χώμα και ποιο γρήγορη ταχύτητα, ποιο καλή,γρήγορη,εύκολη προσπέλαση εμποδίων, ανωμαλιών

Με λίγα λόγια εκεί που με το dt θα περάσεις ένα ποτάμι γρήγορα με βρεγμένη πέτρα κάτω και θα διορθώσεις τα γληστριματα εύκολα με μετακίνηση βάρους, ανασηκωμα, η πόδι κάτω με το xt θα βρεθείς κάτω με σπασμένο πόδι και πλακωμενος με 180+ κιλά μέσα σε ποτάμι,,

Όπως και το να περάσεις πάνω από κόρμο με ταχύτητα, με το dt λίγο γκάζι και ελαφρό τραβιγμα του τιμονιού είσαι οκ, ενώ με το xt πρέπει να τραβήξεις επί 10 και αν πέσουν τόσα κιλά με φορά στο εμπόδιο μπορεί να βρεθείς όπου δηποτε..

Το ίδιο και σε μια ανηφόρα που γλιστράει, το ελαφρύ θα ανέβει πολύ εύκολα ενώ το βαρύ θα μείνει ακουνητο να σπινιαρει,

MartinEden
22/02/2023, 05:38
Το μηχανάκι μπορεί να καθόταν απουλητο για 10 χρόνια και μετά να έβγαλε την πρώτη άδεια στην Ελλάδα το 2003, αυτό δεν το κάνει μοντέλο 2003.

Αριθμός πλαισίου και εξωτερικές παρατηρήσεις,συγκρίσεις με διάφορες μοντέλων ανά χρονολογία θα σου πουν ποιο μοντέλο είναι,,.

2000 € για 30 χρόνων μονοκύλινδρο που είναι λίγο ποιο γρήγορο από παπί, πρέπει να είναι άριστο,,. Και πάλι με τόσα παίρνεις 640.

Για χώμα όπως το λες δεν κάνει,, να πηγαίνεις με ταχύτητες παπιου σε βατό χωματόδρομο οκ (χωρίς πολλές λακούβες, λάσπες,ανηφόρες,στενά κομμάτια,μαλακό χώμα,βράχια και όχι μεγάλες αποστασεις). Η για το χωριό,ψώνια μετακίνηση στην πόλη οκ

Είναι πολύ βαρύ, δεν έχει καλά φρένα και αναρτήσεις σουμιεδες,,. Είναι σε όλα μέτριο και τα κάνει όλα μετρια,. Επίσης δύσκολα χαλάνε. Και έχουν αντοχή στην μη συντήρηση και κακομεταχείριση.

Θα σε κουράζει αφάνταστα λόγο βάρους αν πας σε κανένα δύσκολο κομμάτι,ενώ αν πας να τρέξεις θα είσαι με την ψυχή στο στόμα μην γληστρισει το μπροστινό, η γληστρισει λίγο το πίσω και φύγει σαν ακυβέρνητο βαπόρι προς τον γκρεμό,
Σε λάσπες η μαλακό χώμα άμα κολλήσει θα σου βγει η ψυχή να βγεις,ενώ σε βράχο,πέτρες, χαλίκια θα παλεύεις μην φυγει πίσω. Η απλά να περάσει.
Σε λακούβες η παράλληλες ανωμαλίες θα παλεύεις μπας και προλάβει να στρίψει πριν την ανωμαλία

Όσο μικρότερο το βάρος τόσο καλητερα,
Ένα dt200 σε δύσκολο κομμάτι το παίρνεις στον ώμο που λέει ο λόγος,. Θα μπορέσει πολύ ποιο εύκολα να το μετακινήσεις, σηκώσεις την πίσω ροδα, η ολόκληρο άμα πέσει και να το ελέγξεις γενικά πολύ ποιο εύκολα και άνετα.. με καλητερη αίσθηση στο χώμα και ποιο γρήγορη ταχύτητα, ποιο καλή,γρήγορη,εύκολη προσπέλαση εμποδίων, ανωμαλιών

Με λίγα λόγια εκεί που με το dt θα περάσεις ένα ποτάμι γρήγορα με βρεγμένη πέτρα κάτω και θα διορθώσεις τα γληστριματα εύκολα με μετακίνηση βάρους, ανασηκωμα, η πόδι κάτω με το xt θα βρεθείς κάτω με σπασμένο πόδι και πλακωμενος με 180+ κιλά μέσα σε ποτάμι,,

Όπως και το να περάσεις πάνω από κόρμο με ταχύτητα, με το dt λίγο γκάζι και ελαφρό τραβιγμα του τιμονιού είσαι οκ, ενώ με το xt πρέπει να τραβήξεις επί 10 και αν πέσουν τόσα κιλά με φορά στο εμπόδιο μπορεί να βρεθείς όπου δηποτε..

Το ίδιο και σε μια ανηφόρα που γλιστράει, το ελαφρύ θα ανέβει πολύ εύκολα ενώ το βαρύ θα μείνει ακουνητο να σπινιαρει,

Πολύ χρήσιμη τοποθέτηση! Σε ευχαριστώ!

SeniorCanardo
22/02/2023, 10:46
Όντως, λέγοντας σοβαρό χώμα αφήνει πολλά περιθώρια ερμηνειών, διότι αυτό που για κάποιον μπορεί να είναι σοβαρό χώμα, για κάποιον άλλο είναι της πλάκας. Λοιπόν εγώ όταν λε σοβαρό χώμα εννοώ, μεγάλες ανηφόρες με χοντρή πέτρα, λάσπες, μονοπάτια και ποτάμια.

Με απλά λόγια μιλάς για εντούρο και μάλιστα σε βλέπω προς την hard μεριά του.

Δεν κατάλαβα αν έχεις μέσο να πας το μηχανάκι στα χώματα, (τρέιλερ, φορτηγάκι) ή αν θα πρέπει να κάνεις και αρκετά, ασφάλτινα χιλιόμετρα.:confused:
Αν ισχύει το πρώτο κοιτάς για εντούρο, κατά προτίμηση δίχρονο 250-300cc, αλλιώς για 4T 450-520cc.

Και επειδή μάλλον το σοβαρό χώμα θέλει και σοβαρό μηχανάκι, μάζεψε κάνα 500-1000€ ακόμα και ξεκίνα να κοιτάς προς Ευρώπη μεριά, ο Ιάπωνας σοβαρό εντούρο μηχανάκι, με εξαίρεση ίσως τη σειρά WRF της "γιαφάπα", δεν έβγαλε ποτέ.

billyka
23/02/2023, 21:33
Για σοβαρό χώμα έχω να προτείνω ΚΤΜ 250exc δίχρονο.Με 2-2500€.Καλό χρυσό το Χτάκι αλλά δεν συγκρίνεται με κάτι τέτοιο.Ειδικά αν τα παρεις βολτα back to back θα πάθεις σοκ.Δυναμη,βαρος, αναρτήσεις,τα πάντα όλα είναι υπερ του Κτμ

Lioulios
24/02/2023, 12:49
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/330820119-yamaha-wr-450f

Karim
25/07/2024, 20:36
3TB 600 ειναι,μιζα και μανιβέλα.Εβγαινε μιζάτο, μανιβελάτο και μίζα/μανιβέλα.Οπως ειπαν και ποιο πάνω,αρτεσια ειναι μονο το 400,αλλα επικράτησε και στο 600 η ονομασία λόγω οτι εμφανισιακά ειναι ίδια.Έχω το 600Κ,μονο μανιβέλα.90-95 χρονολογία.Το αν η άδεια λεει 2003 αυτό δεν το κανει 2003 μοντέλο,τοτε εβγαλε πρώτη φορά άδεια.Ασε που 2003 Χτ δεν υπάρχει,μεχρι 2002.Τα 03 ειναι πάλι πρωτη αδεια κτλ.Σε καλή κατάσταση φαίνεται,τσίλικο βασικά.Για τι χρήση το θελεις?Χωμα λέγοντας φλαταδουρες και βατά μονοπατάκια ή εντούρο?Για εντούρο δεν κάνει

Γειά σου φίλε
Εγώ καινούργιος είμαι στο φόρουμ ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό αλλά όχι και τόσο
Έχω το ΧΤ 3ΤΒ μόνο μανιβελα
Μετά από κάποιες χρήσεις σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να ψάξω να βάλω μιζα με κάποια πατέντα αν γινεται διότι το μηχανάκι είναι ανεβασμένο φοράει καρμπιλατερ πιο μεγάλα όχι τα μαμά με αποτέλεσμα μια ωραία μέρα που πήγα να το βάλω μπροστά μετά από κάποιες μανιβελες σπάσει η κόντρα τς μανιβελα και κάρφωσε στο καπάκι το τρύπησε κανονικα και έγινε ζημιά δεν ράγισε κάποιο καρτερ αλλά ήταν κοντά
Ρωτάω δηλαδή αν γίνεται να του βάλω μιζα;
Λογικά θα προσπαθήσω να ρίξω και την συμπίεση με κάποιον τρόπο
Ευχαριστώ

billyka
26/07/2024, 11:03
Καλημέρα φίλε μου.Και εγώ το μανιβελάτο έχω,το βάζω μπρος πανεύκολα, πρέπει να βρεις το κόλπο του(πότε ανοίγει ο αποσυμπιεστής την βαλβίδα).Όσο για την ερώτηση σου,ναι μπορείς να το βάλεις μίζα αλλά είναι μεγάλη διαδικασία και θα κοστίσει πολύ.Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις ένα μιζάτο μοτέρ και να πουλήσεις το μανιβελάτο.Υποψιν το μανιβέλατο είναι λίγο ποιο νευρικό λόγω απουσιάς κόμπλερ μίζας κτλ.Συμπίεση γιατί να ρίξεις?Ήδη έχει πολύ χαμηλή συμπίεση,8.5:1.Εγω θα του βάλω πιστόνι JE 11.5:1:lol:.Το θέμα όπως είπα και ποιο πριν είναι να βρεις το κολπάκι του,πότε ανοίγει ο αποσυμπιεστής την βαλβίδα.Απο κοντά θα μπορούσα να στο δείξω και μετά είναι παιχνιδάκι,από γραπτό λόγο δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω με τα "όταν θα ακούσεις το τσικ που θα κάνει το κλάτς η μανιβέλα κτλ":lol:

2stroker
26/07/2024, 13:02
To μηχανάκι είναι μοντέλο 90ς απλά είναι 1η άδεια 2003. Για χώμα και ειδικά για σοβαρό χώμα που λες δεν κάνει σε καμία περίπτωση. Για φλατ κομμάτια και εκδρομικό εντουρο είναι μια χαρά. Γενικά πάντως τα xt είναι vfm μηχανάκια, δε σπάνε δε χαλάνε, βρικεις ανταλλακτικά και στο περίπτερο και κάνουν λίγο απολα. Το τελευταίο κρατά το. Λίγο απολα σημαίνει τα κάνω όλα αλλά μέτρια. Είχα για δυο χρόνια το XT600E και ήταν τιμιοτατο!

billyka
26/07/2024, 17:02
Για σοβαρο εντουρο(που ποτε δεν εχω κανει) ενα ΚΤΜ 250 διχρονο θελεις.Το εχω καβαλησει και επαθα πλακα απο το μηχανακι.Νομιζα οτι το οδηγαω χρονια και το ξερω.

viper1
27/07/2024, 05:23
Βρες DR250 350 και τα υπόλοιπα που σου έγραψαν. Σοβαρό χώμα θέλει και σοβαρό εργαλείο. Τα XT βγήκαν για πόλη ταξιδάκια σε νησί και μετατροπή σε SM