View Full Version : Από Crypton X σε V-strom 650 (1st gen) εν έτη 2023, αξίζει???
Καλησπέρα σε όλους!
Τυγχάνει να είμαι ευτυχής κάτοχος ενός Crypton X135 Special '09 με 70κ χλμ. Εργοστασιακό, με τα service στην ώρα τους κλπ, βαλιτσάκι, καθρέπτες και μόνα aftermarket, μανέτα και δαγκάνα εμπρός.
Τα τελευταία 5-6 χρόνια, ζήτημα να το έχω χρησιμοποιήσει εγώ 5 φορές (να κατέβω μέχρι μέχρι το κέντρο για κάποια δουλειά) γιατί καλο-έμαθα με το αυτοκίνητο :p και τον μισό χρόνο τον περνάει κουκουλωμένο μέσα στην αποθήκη (το βγάζω από άνοιξη έως φθινόπωρο). Περισσότερο το χρησιμοποιεί ο αδερφός μου, τον βολεύει...
Να πω ότι είμαι από Λάρισα και οι αποστάσεις είναι μικρές εδώ.
Μπαίνοντας τυχαία να κάνω ένα search στις τιμές πώλησης, βλέπω ότι παίζουν από 2κ+ :eek: κι εκεί κάπου είναι που μου μπήκε η ιδέα.
Λέω να το δώσω, γιατί θεωρώ πως είναι μια καλή οικονομικά συγκυρία (δεν ξέρω αν θα κρατήσουν τιμές τόσο ψηλά) και ιδανικά να έδινα άλλα 1.5-2κ και να έπαιρνα ένα DL650 1ης γενιάς(κάπου στα 4κ ειδα οτι κυμαίνονται) το οποίο θα έχει τα ίδια τέλη, ίδια ασφάλεια (άντε να είναι και 20-30€ παραπάνω) και θα μπορώ να την κάνω και ένα μικρό ταξιδάκι, ένα βουνό ας πούμε...
Πιστεύετε πως αξίζει εν έτη 2023 η αγορά DL650 1ης γενιάς? Για 2-3 βόλτες τη σεζόν μιλάμε, όχι παραπάνω....
Αν ναι, πρέπει να προσέξω κάτι στις χρονολογίες, να προτιμήσω πριν του '07 ας πούμε? μετά του '08? κλπ...
Έχουν κάποιο σημείο που "πονάνε" οι μεταχειρισμένες, που θα πρέπει να προσέξω?
Σαν έξοδα συντήρησης είναι πολύ περισσότερα από το crypton?
CorpseAlive
05/03/2023, 17:56
Καλησπέρα σε όλους!
Τυγχάνει να είμαι ευτυχής κάτοχος ενός Crypton X135 Special '09 με 70κ χλμ. Εργοστασιακό, με τα service στην ώρα τους κλπ, βαλιτσάκι, καθρέπτες και μόνα aftermarket, μανέτα και δαγκάνα εμπρός.
Τα τελευταία 5-6 χρόνια, ζήτημα να το έχω χρησιμοποιήσει εγώ 5 φορές (να κατέβω μέχρι μέχρι το κέντρο για κάποια δουλειά) γιατί καλο-έμαθα με το αυτοκίνητο :p και τον μισό χρόνο τον περνάει κουκουλωμένο μέσα στην αποθήκη (το βγάζω από άνοιξη έως φθινόπωρο). Περισσότερο το χρησιμοποιεί ο αδερφός μου, τον βολεύει...
Να πω ότι είμαι από Λάρισα και οι αποστάσεις είναι μικρές εδώ.
Μπαίνοντας τυχαία να κάνω ένα search στις τιμές πώλησης, βλέπω ότι παίζουν από 2κ+ :eek: κι εκεί κάπου είναι που μου μπήκε η ιδέα.
Λέω να το δώσω, γιατί θεωρώ πως είναι μια καλή οικονομικά συγκυρία (δεν ξέρω αν θα κρατήσουν τιμές τόσο ψηλά) και ιδανικά να έδινα άλλα 1.5-2κ και να έπαιρνα ένα DL650 1ης γενιάς(κάπου στα 4κ ειδα οτι κυμαίνονται) το οποίο θα έχει τα ίδια τέλη, ίδια ασφάλεια (άντε να είναι και 20-30€ παραπάνω) και θα μπορώ να την κάνω και ένα μικρό ταξιδάκι, ένα βουνό ας πούμε...
Πιστεύετε πως αξίζει εν έτη 2023 η αγορά DL650 1ης γενιάς? Για 2-3 βόλτες τη σεζόν μιλάμε, όχι παραπάνω....
Αν ναι, πρέπει να προσέξω κάτι στις χρονολογίες, να προτιμήσω πριν του '07 ας πούμε? μετά του '08? κλπ...
Έχουν κάποιο σημείο που "πονάνε" οι μεταχειρισμένες, που θα πρέπει να προσέξω?
Σαν έξοδα συντήρησης είναι πολύ περισσότερα από το crypton?
Είναι μη συγκρίσιμα.
Το Crypton αξίζει να το πουλήσεις για τους λόγους που έχει καταλάβει και ο ίδιος.
Το V-Strom από την άλλη είναι μια μεγάλη μηχανή , 20ετίας που θα ζητήσει μαζέματα .
Αν μιλάς για επαρχιακό μόνο και βουνό, καλύτερα να πας σε κάτι πιο μανιτζέβελο από το Vstrom.
Ότι είπε ο από πάνω και θα προσθέσω, πέραν των μαζεμάτων που θα χρειαστεί (τα οποία είναι ουκ ευκαταφρόνητα....) τα ετήσια κόστη το ένα με το άλλο, είναι η μέρα με την νύχτα, να ξέρεις.
Καύσιμα, υπολόγισε τουλάχιστον το τριπλάσιο σε λίτρα ανά 100 χλμ. ελαστικά, περί τα 80-100 το ένα και κάπου 300 για το άλλο.
Σέρβις, το παπί παίρνει 1 λίτρο, το στρώμα 3 η 3,5 αν δεν κάνω λάθος, συν αναλώσιμα (τριπλάσιο τουλάχιστον κόστος) και μην πω ρύθμιση βαλβίδων, η αν χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό (μιλάμε για 20ετίας) τρόμπα ας πουμε κ.λ.π. εκεί ξεφεύγει πάρα πολύ.
Πάρε κάτι πιο μαζεμένο και σύγχρονο....
motojojo
05/03/2023, 22:52
Τα κόστη είναι πραγματι Χ3. Ίσως και παραπάνω. Αλλά επειδή μιλάμε για περιστασιακή χρήση, θα έλεγα γιατί όχι; Δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Κακή ιδέα ειναι όμως τα 4 χιλιάρικα για μηχανή 20ετίας. Φουλ υπερτιμημένη κατά τη γνώμη μου. Θα έλεγα να κοτάξεις άλλο μοντέλο, ή κάτι ελαφρώς μτχ αλλά στα μισά κυβικά.
Καταρχήν να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση!
Τώρα, όσον αφορά το καύσιμο, δεδομένου ότι θα κάνει 2-3 εκδρομές το χρόνο, μιλάμε για 1-2κ χλμ/χρόνο, που θα είναι καθαρά ψυχαγωγικου χαρακτήρα, οποτε νομίζω είναι αμελητέα.
Ούτως ή άλλως, με το crypton, δε μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους εξόρμηση, γι αυτό και ανέφερα το στρώμα. Ένα Πήλιο πχ, ή Ζαγοροχώρια, τέτοια πράγματα, που περιλαμβάνουν και οδήγηση σε εθνική αλλά και βουνό και σίγουρα off road (δασικο πχ).
Επίσης, λάστιχα, 1 φορά στην 3 ετια νομίζω θα χρειαστεί, κι αυτό λόγω παλαιοτητας, σίγουρα όχι λόγω χιλιομέτρων, αν και δε γνώριζα ότι είναι τόσο ακριβά, οπότε good to know!
Θεωρείτε λοιπόν ότι θα αρχίσει να βγάζει προβλήματα λόγω παλαιοτητας που θα είναι ασυμφορα, αν κατάλαβα σωστά
Υπάρχει δλδ μηχανή που κάνει για τη χρήση που θέλω, στα 4κ, πιο καινούρια, με εφάμιλλη άνεση και αντίστοιχο γκάζι με το vstrom?
Καταρχήν να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση!
Τώρα, όσον αφορά το καύσιμο, δεδομένου ότι θα κάνει 2-3 εκδρομές το χρόνο, μιλάμε για 1-2κ χλμ/χρόνο, που θα είναι καθαρά ψυχαγωγικου χαρακτήρα, οποτε νομίζω είναι αμελητέα.
Ούτως ή άλλως, με το crypton, δε μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους εξόρμηση, γι αυτό και ανέφερα το στρώμα. Ένα Πήλιο πχ, ή Ζαγοροχώρια, τέτοια πράγματα, που περιλαμβάνουν και οδήγηση σε εθνική αλλά και βουνό και σίγουρα off road (δασικο πχ).
Επίσης, λάστιχα, 1 φορά στην 3 ετια νομίζω θα χρειαστεί, κι αυτό λόγω παλαιοτητας, σίγουρα όχι λόγω χιλιομέτρων, αν και δε γνώριζα ότι είναι τόσο ακριβά, οπότε good to know!
Θεωρείτε λοιπόν ότι θα αρχίσει να βγάζει προβλήματα λόγω παλαιοτητας που θα είναι ασυμφορα, αν κατάλαβα σωστά
Καταρχήν, καταρχάς! :D (ψάξτο αν θες)
Υπάρχει δλδ μηχανή που κάνει για τη χρήση που θέλω, στα 4κ, πιο καινούρια, με εφάμιλλη άνεση και αντίστοιχο γκάζι με το vstrom?
Με αντίστοιχο γκάζι, όχι αλλά για την χρήση που θες, ότι πρέπει: Voge 300 DS ολοκαίνουργιο με 4200 μαξ....
Με αρκετά μικρότερα κόστη και θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου για κάμποσο καιρό.
Χαχαχαχαχα, ισχύει! Καταρχάς!
Ρε συ, που να βάλεις 2 κάβαλο τη γυναίκα σ αυτό!? Είναι πολύ μικρό!
Νομίζω ότι το nc750x είναι ίσως σωστή επιλογή, ή και το 500x, αν και λίγο μικρό, αλλά ξεφεύγουν οικονομικά..
Χαχαχαχαχα, ισχύει! Καταρχάς!
Ρε συ, που να βάλεις 2 κάβαλο τη γυναίκα σ αυτό!? Είναι πολύ μικρό!
Νομίζω ότι το nc750x είναι ίσως σωστή επιλογή, ή και το 500x, αν και λίγο μικρό, αλλά ξεφεύγουν οικονομικά..
Μια χαρά την βάζεις εκτός πια και αν είναι "αρκετών κυβικών" :D
Επειδή ανέφερες τα 4 χιλιάρικα είπα το 300. Αν ανέβεις ακόμα 2, υπάρχει και το 500 ds πολύ καλύτερο! Καινούργιο πάντα.
Το έχουν πάρει κάποια μέλη εδώ, θα σου πουν και αυτοί.
Εγώ έχω το ac 500 καθώς δεν με απασχολούν ταξίδια, το πολύ βόλτες των 100-150 χλμ. (Πλέον.....)
karellen
06/03/2023, 08:29
Υπάρχει δλδ μηχανή που κάνει για τη χρήση που θέλω, στα 4κ, πιο καινούρια, με εφάμιλλη άνεση και αντίστοιχο γκάζι με το vstrom?
Απόφυγε β στρομ 1ης γεννεάς γιατί δεν έχουν abs,αν βρεις σε αυτά τα χρήματα επόμενο μοντέλο πάρτο αβλεπί.Θα σε βολέψει στην πόλη και ταξιδάκια (ταξιδάρες) θα κάνεις.
Εγώ θα το πιάσω από αλλού, 4 χιλιάρικα για vstrom 650 Α gen . Που σχεδόν σίγουρα θα γίνουν 4.5+ σύντομα λόγο επισκευών/αναλώσιμων.
Δεν θα ένιωθα καλά με τον εαυτό μου αν έκανα μια τέτοια αγορά,φυσικά αυτές είναι οι τιμές στην ''πιάτσα'' και εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι που λένε.
skritikos
06/03/2023, 12:17
Καταρχήν να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση!
Τώρα, όσον αφορά το καύσιμο, δεδομένου ότι θα κάνει 2-3 εκδρομές το χρόνο, μιλάμε για 1-2κ χλμ/χρόνο, που θα είναι καθαρά ψυχαγωγικου χαρακτήρα, οποτε νομίζω είναι αμελητέα.
Ούτως ή άλλως, με το crypton, δε μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους εξόρμηση, γι αυτό και ανέφερα το στρώμα. Ένα Πήλιο πχ, ή Ζαγοροχώρια, τέτοια πράγματα, που περιλαμβάνουν και οδήγηση σε εθνική αλλά και βουνό και σίγουρα off road (δασικο πχ).
Επίσης, λάστιχα, 1 φορά στην 3 ετια νομίζω θα χρειαστεί, κι αυτό λόγω παλαιοτητας, σίγουρα όχι λόγω χιλιομέτρων, αν και δε γνώριζα ότι είναι τόσο ακριβά, οπότε good to know!
Θεωρείτε λοιπόν ότι θα αρχίσει να βγάζει προβλήματα λόγω παλαιοτητας που θα είναι ασυμφορα, αν κατάλαβα σωστά
Αυτά που τώρα σου φαίνονται αμελητέα είναι περισσότερα από όσα νομίζεις. Όσοι έχουμε περάσει από φάσεις να συντηρούμε πολλά οχήματα παράλληλα για πολλά χρόνια μπορούμε να στο υπογράψουμε αυτό :)
Μόνο το ετήσιο service να βάλεις με την διαφορά στο κόστος, ασφάλεια, λάστιχα, τακάκια, ΚΤΕΟ, υγρά, τρόμπες, μπόμπες, μόμπες και άλλα, εύκολα φτάνεις στο 4-5πλο κόστος per year.
Χωρίς να υπολογίσουμε καύσιμα.
Από εκεί δηλαδή που μπορεί πχ να είχες 50 ευρώ τον χρόνο για το ακίνητο τωρινό σου, θα φτάσεις στα 200+ χωρίς καν να έχεις κάνει βόλτα ακόμη.
Για την χρήση που λες απορώ γιατί χρειάζεσαι 650 κυβικά! Ένα σύγχρονο 300αρι θα στα κάνει όλα και οικονομικά. Αλλά είσαι βέβαιος πως θέλεις να βάλεις κεφάλαιο σε κάτι που ως τώρα δεν έκανες χρήση;
Στην θέση σου θα πήγαινα μάλλον σε κάποιο μεταχειρισμένο Daytona T310 με κάπου 2800-3000 max. Μοτοσυκλέτα πρόσφατη και ασφαλής και με ελάχιστη κατανάλωση. Όμοια και τα Benelli TRK 251 και άλλα παρόμοια.
Ποσα κιλα εισαι εσυ και ποσα η γυναικα σου? Για να καταλαβουμε αν βολευει δικαβαλο το 300ds, το οποιο κανει 4 χηνες καινουριο και πουλαει πολυ καλα. Εχεις την εγγυηση σου, καιει λιγο, φτηνα αναλωσιμα, εισαι κυριος. Μπορει να το αγορασω κι εγω συντομα.
Το να θες να τα σκασεις για μια παλια μηχανη με ακριβα ανταλλακτικα και αναλωσιμα και να πληρωνεις κατοσταρικα εδω κι εκει ... θα το καταλαβαινα μονο απο καποιον που γουσταρει τη συγκεκριμενη μηχανη και του την εχει καρφωσει να την παρει. Δε χρειαζεσαι 650cc για να κανεις ταξιδακια.
Όταν λέω 1ης γενιάς, εννοώ από '08 και μετά, που έχουν Abs. Επίσης στα 4κ βρίσκεις στρώμα με διόλου ευκαταφρονητη προικα, σελα, βαλιτσακι, καινούρια λάστιχα π.χ.
Είμαστε απο 80kg έκαστος.
Απλα, τη μηχανή, την έχω κάπως στο μυαλό μου, σαν ξεσκασμα, να κάνεις λίγο τα γούστα σου. Δε λέω να πάω με 300, γι αυτό και δεν αναφέρθηκα σε κλασσικα 600αρια 4 κυλινδρα.
Αλλά και το ds που λέτε, μου κάνει πολύ μικρό.
Επίσης έχω κανόνα, πότε καινούριο κάτι που δεν ξέρω αν θα μ αρέσει τλκ ή όχι. Το μεταχειρισμένο, το μετανιωσες, το έδωσες όσο το πηρες κι όλα good. Στο καινούργιο, έχασες 15% της αξίας με το που έκανες το 1ο χλμ.
Όπως και να χει, αντιλαμβάνομαι ότι όντως θα χρειάζεται ενα σεβαστό ετήσιο ποσο για συντήρηση, ακόμη κι αν δεν κυκλοφορεί.
Παρόλα αυτά, δεν γνωρίζω αν υπάρχει άλλη επιλογή, μ αυτά τα χαρακτηριστικά, σ αυτή την τιμή και πιο καινούρια...
Το έχω όντως άχτι το στρώμα από χρόνια, που παίρνανε φίλοι δρόμου, tdm, motard κλπ, εγώ έλεγα ενα v strom θέλω να πάρω κάποια στιγμή:D
karellen
07/03/2023, 08:22
Το έχω όντως άχτι το στρώμα από χρόνια, που παίρνανε φίλοι δρόμου, tdm, motard κλπ, εγώ έλεγα ενα v strom θέλω να πάρω κάποια στιγμή:D
Σου εύχομαι να το πάρεις το συντομότερο και να είναι στα γούστα σου,θα απολαύσεις ωραία ταξίδια με τη σύντροφό σου και κυρίως άνετα,χωρίς να αγκομαχάει ούτε να στριμώχνεσαι στο 300ράκι.
motojojo
07/03/2023, 17:33
300αρι για ταξιδι αυτοκινητοδρομο ειναι μικρό, ότι και να λέμε. Πόσο μάλλον δικάβαλο.
Όχι οτι δεν γίνεται αλλά να μην αγκομαχάει κιολας.
Δες αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση και να πας σε 500αρακι ελαφρως μτχ, αλλιώς κοιτα και άλλα μοντέλα.
dimitris23
07/03/2023, 19:15
Αν θες οικονομία ή τα φέρνεις δύσκολα κρατάς το παπί. Αν θες να κάνεις τη καυλα σου έστω και για 5 βόλτες το χρόνο πάρε αυτό που γουστάρεις. Τα έξοδα της μηχανής είναι τρεις φορές πάνω σε σχέση με το παπί. Αλλά τα έξοδα ενός v strom και ενός 300 για 5 βόλτες το χρόνο δεν έχουν τρομερές διάφορες. Αν το θέλεις για κάθε μέρα εκεί ισχύει καλύτερα ένα 300 στα πολλά χιλιόμετρα θα βγεις κερδισμένος
Μιλάμε καθαρά για 4-5 βόλτες το χρόνο, δε φαντάζομαι πάνω από 3κ χλμ....
Ούτως ή άλλως καθημερινά δεν μπορώ να χρησθμιποιησω 2 τροχο.... Θέλω το αυτοκίνητο.
Οπότε μιλάμε απλά για ένα service το χρόνο (ξέρω γω λαδια, φίλτρο)... Δεν κοιτάω την οικονομία, κοιτάω απλά να εκμεταλλευτώ την μεταπωλητικη αξία ενός παπιου που δεν χρησιμοποιώ καθόλου, αλλά πληρώνω τέλη και ασφάλεια, και να πάρω μια μηχανή που τουλάχιστον θα μου προσφέρει και 3-5 βόλτες ευχαριστησης, χωρίς να σκέφτομαι αν θα κάψω και 5€ παραπάνω /100χλμ.
Σε κουβέντα που είχα με φιλαράκι, μου πρότεινε και το Transalp 700!
Lioulios
08/03/2023, 07:50
Αυτο που σκεφτεσαι να κανεις ειναι μια σουπερ ιδεα .
Ενα μηχανακι πολυπουλημενο και το καλο ειναι πως θα βρεις καποιο καλο και οχι καγκουρεμενο.
Ενα καλοσυντηρημενο βστρωμ absάτο με 4Κ θα βρεις .
Το μηχανακι δεν εχει βγαλει στανταρ σοβαρα θεματα απο αποψης αξιοπιστίας.Αν κατι βγαλει ,θα ειναι οπως ολα τα μηχανηματα .Κατι χαζο,κατι απο δω ,κατι απο κει ...μπορει και τιποτα.
Μπροστα σε αυτα που θα σου δωσει , αυτα που ζηταει δεν ειναι τιποτα .Δεν μπορεις να χεις μηχανη τζαμπα,αλλα με την χριση που θες δεν θα χεις τρελα κοστη.
Βενζυνες δεν υπολογιζουμε .Λαστιχα θα αλλαξεις καθε 3-3.5 χρονια ,αναλωσιμα το ιδιο .
Ασφαλεια ,τελη ,κτεο,λυπαντικο ετησιο σερβις .
Με ενα υπολογισμο ανα ετος εχεις
Λαστιχα 90
Ασφαλεια 100
Τελη 60
Κτεο 20
Σεβρις 50-100 αναλογα
Σε αυτα τα λ7 για δυο ατομα αξιοπιστο ,με βασιλικη ανεση και τετοιο γκαζι ,δεν υπαρχει αλλο.
Αυτο που σκεφτεσαι να κανεις ειναι μια σουπερ ιδεα .
Ενα μηχανακι πολυπουλημενο και το καλο ειναι πως θα βρεις καποιο καλο και οχι καγκουρεμενο.
Ενα καλοσυντηρημενο βστρωμ absάτο με 4Κ θα βρεις .
Το μηχανακι δεν εχει βγαλει στανταρ σοβαρα θεματα απο αποψης αξιοπιστίας.Αν κατι βγαλει ,θα ειναι οπως ολα τα μηχανηματα .Κατι χαζο,κατι απο δω ,κατι απο κει ...μπορει και τιποτα.
Μπροστα σε αυτα που θα σου δωσει , αυτα που ζηταει δεν ειναι τιποτα .Δεν μπορεις να χεις μηχανη τζαμπα,αλλα με την χριση που θες δεν θα χεις τρελα κοστη.
Βενζυνες δεν υπολογιζουμε .Λαστιχα θα αλλαξεις καθε 3-3.5 χρονια ,αναλωσιμα το ιδιο .
Ασφαλεια ,τελη ,κτεο,λυπαντικο ετησιο σερβις .
Με ενα υπολογισμο ανα ετος εχεις
Λαστιχα 90
Ασφαλεια 100
Τελη 60
Κτεο 20
Σεβρις 50-100 αναλογα
Σε αυτα τα λ7 για δυο ατομα αξιοπιστο ,με βασιλικη ανεση και τετοιο γκαζι ,δεν υπαρχει αλλο.
Ασφάλεια 100 ανά έτος; για 650 κυβικά; που ρε συ; στην ασφαλιστική manameekapses; :cry:
:lol:
Εγώ για 500αρι πληρώνω 71 το 6μηνο στην anytime. φτηνότερη μόνο σε κάτι ασφαλιστικές που ούτε οι μέτοχοί της δεν την ξέρουν....:cry:
giorgosb
08/03/2023, 08:40
Ασφάλεια 100 ανά έτος; για 650 κυβικά; που ρε συ; στην ασφαλιστική manameekapses; :cry:
:lol:
Εγώ για 500αρι πληρώνω 71 το 6μηνο στην anytime. φτηνότερη μόνο σε κάτι ασφαλιστικές που ούτε οι μέτοχοί της δεν την ξέρουν....:cry:
160-170€ θα βγει ετήσιο στην Anytime. Δεν νομίζω να τον επηρεάσει αυτή η διαφορά. Μια χαρά τα πε ο Lioulios.
Lioulios
08/03/2023, 14:18
Εχω να ασφαλισω πολυ καιρο μεγαλη μοτο και ειχα την αισθηση πως εκει παιζανε .
Δεν ξερω ,αλλα νομιζω επαρχια ειμαστε πιο φθηνοι σε σχεση με την Αθηνα .
Διορθωστε με αν κανω λαθος.
Σε ολα τα αλλα παντως ειναι πανω κατω οπως τα λεω .Και τα λεω και σαν πρωην κατοχος του 650 1st gen without abs
CorpseAlive
08/03/2023, 15:31
Δεν θέλω να κάνω Hijack αλλά επειδή πουλάω το δικό μου και επειδή το έχω προσέξει όντως πολύ ρίξε του μια ματιά.
Μπες στο Car Και τσέκαρε για αγγελίες Transalp 700.
Δεν θα σου πω ποιο ειναι το δικό μου, θεωρώ θα το προτιμήσεις όταν δεις τι παίζει!
Είμαι στο Budget σου και έχει κυριολεκτικά ότι μπορεί να έχει πάνω του.
Υ.γ. για να μην παρεξηγηθώ, ήδη μου το ζητούν 2 απλά το κρατάω μέχρι το Σάββατο για να το δουν από κοντά γιατί ειναι επαρχία και οι δύο.
Επομένως ότιδηπότε αν προκύψει μιλάμε για μετά το Σάββατο.
Υ.γ.2
Δεν προσπαθώ να πουλήσω, απλά επειδή ξέρω την μηχανή μου θα χαρώ να πάει σε κάποιον που θα την ψιλοβλέπω και μετά σε ποστ( ελπίζω)
Υ.γ. 3 Κύριοι διαχειριστές αν κάπου είμαι εκτός κανόνων σβήστε το σχόλιο!
telegonos
08/03/2023, 15:58
Ασφάλεια 100 ανά έτος; για 650 κυβικά;
Ανά έτος ίσως όχι, αλλά αν ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για ταξίδια π.χ. τους πέντε ζεστούς μήνες μόνο, μπορεί να έχει σε προσωρινή ακινησία το όχημα τους μήνες που δεν του χρειάζεται, και να γλυτώνει και μέρος του τέλους κυκλοφορίας και το ασφάλιστρο για τους μήνες που είναι σε προσωρινή ακινησία. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί το κόστος ασφάλισης που θα καλείται να πληρώσει στο έτος, να βγαίνει πολύ λιγότερο από 100 ευρώ.
AristidisZ
08/03/2023, 16:03
Δεν θέλω να κάνω Hijack αλλά επειδή πουλάω το δικό μου και επειδή το έχω προσέξει όντως πολύ ρίξε του μια ματιά.
Μπες στο Car Και τσέκαρε για αγγελίες Transalp 700.
Δεν θα σου πω ποιο ειναι το δικό μου, θεωρώ θα το προτιμήσεις όταν δεις τι παίζει!
Είμαι στο Budget σου και έχει κυριολεκτικά ότι μπορεί να έχει πάνω του.
Υ.γ. για να μην παρεξηγηθώ, ήδη μου το ζητούν 2 απλά το κρατάω μέχρι το Σάββατο για να το δουν από κοντά γιατί ειναι επαρχία και οι δύο.
Επομένως ότιδηπότε αν προκύψει μιλάμε για μετά το Σάββατο.
Υ.γ.2
Δεν προσπαθώ να πουλήσω, απλά επειδή ξέρω την μηχανή μου θα χαρώ να πάει σε κάποιον που θα την ψιλοβλέπω και μετά σε ποστ( ελπίζω)
Υ.γ. 3 Κύριοι διαχειριστές αν κάπου είμαι εκτός κανόνων σβήστε το σχόλιο!
Νομίζω είναι Λάρισα το παλικάρι...
CorpseAlive
08/03/2023, 19:14
Νομίζω είναι Λάρισα το παλικάρι...
Α συγνώμη δεν το γνώριζα!
Ανά έτος ίσως όχι, αλλά αν ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για ταξίδια π.χ. τους πέντε ζεστούς μήνες μόνο, μπορεί να έχει σε προσωρινή ακινησία το όχημα τους μήνες που δεν του χρειάζεται, και να γλυτώνει και μέρος του τέλους κυκλοφορίας και το ασφάλιστρο για τους μήνες που είναι σε προσωρινή ακινησία. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί το κόστος ασφάλισης που θα καλείται να πληρώσει στο έτος, να βγαίνει πολύ λιγότερο από 100 ευρώ.
Ετσι, ναι, δεν αντιλέγω, απλώς ψάρευα μήπως κάνει καμιά ασφαλιστική 100 το έτος να πάω το δικό μου :lol:
AUFGEBRACHT
08/03/2023, 20:34
Ασφάλεια 100 ανά έτος; για 650 κυβικά; που ρε συ; στην ασφαλιστική manameekapses; :cry:
Στο 650GS πλήρωνα περίπου €80 ετήσια στην Hellas Direct...
Στο 650GS πλήρωνα περίπου €80 ετήσια στην Hellas Direct...
Επαρχία οκ, το ξέρω. Για έλα Αθήνα...:cry:
nikos6750
08/03/2023, 22:43
Hellasdirect για το v strom 650 108€ εδώ Αθήνα.
Hellasdirect για το v strom 650 108€ εδώ Αθήνα.
Ετήσια; Με τι καλύψεις;
nikos6750
08/03/2023, 23:45
Τις βασικές.Δεν έβαλα οδική βοήθεια που είναι ενα 20αρι.Τα v strom δε μένουν
Τις βασικές.Δεν έβαλα οδική βοήθεια που είναι ενα 20αρι.Τα v strom δε μένουν
Αρα πάνω κάτω στα ίδια είμαστε, εγώ με οδική και νομική κάλυψη είμαι στα 69 ευρώ το 6μηνο.
Ούτε τα Voge μένουν αλλά ήταν απαίτηση της γυναίκας να βάλω οδική :moutza: της :lol:
nikos6750
09/03/2023, 10:53
Εγω εμεινα με το 300DS.Τρομπα βενζινης στα 18000χλμ:confused:
Εγω εμεινα με το 300DS.Τρομπα βενζινης στα 18000χλμ:confused:
Μήπως συνηθίζεις να κυκλοφορείς με λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο;
nikos6750
10/03/2023, 10:27
Οχι.Παντα εχω 5-6 λιτρα μεσα οταν βαζω βενζινη.Ετυχε μου ειπαν στην mototrend.
Οχι.Παντα εχω 5-6 λιτρα μεσα οταν βαζω βενζινη.Ετυχε μου ειπαν στην mototrend.
Το πιο πιθανό αυτό που σου είπαν, ατυχία. Στην άλλαξαν στην εγγύηση, ελπίζω.
Στο σχετικό γκρουπ στο φατσοβιβλίο που μετράει πολλά μέλη, δεν έχει αναφερθεί τέτοια ζημιά αλλά και γενικότερα κάτι που να σε αφήσει....
nikos6750
11/03/2023, 18:17
Ναι ειμαι εντος εγγυησης.Αλλα εφαγα ταλαιπωρια γιατι εμεινα νυχτα,μετα τη δουλεια.Ολα καλα.
Επειδή έχω vstrom 1ης γενιάς αγορασμένο από μένα το 2004 και επειδή είχα και παπί πριν από από αυτό ( πολύ πριν βασικά, είχα transalp και χτζ750, πριν από το στρώμα), θα πρότεινα να μην το επιχειρήσεις. Ιδίως με 4 χιλιάρικα. Ούτε καν.
Θα έχει κάποια θέματα που δεν φαίνονται με τη πρώτη. Σίγουρα θα θέλει αναρτήσεις, ίσως αντλία βενζίνης, μπορεί TPS, μπορεί ο θόρυβος της καμπάνας να σε ενοχλεί, μπορεί να θέλει ανορθωτή, ρουλεμάν ψαλιδιού-μοχλικού, κλπ κλπ κλπ....
Ναι είναι αξιόπιστα, αλλά μόνο αν είναι αξιόπιστος και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης/ες.
Ακόμη και γω τώρα τελευταία που δε το χρησιμοποιώ πολύ, δε του ρίχνω λεφτά για επισκευές, πχ αναρτήσεις, αντλία βενζίνης, λάστιχα, αρχίζει και γίνεται αναξιόπιστο.
Επίσης το χειρότερο που μπορείς να κάνεις σε ένα παλιό μηχανάκι είναι να το χρησιμοποιείς δυο τρεις φορές το χρόνο.
dimitris23
01/04/2023, 19:24
Άρα προτείνεις στον φίλο να αγοράσει καινούριο μηχανάκι ή να μην αγοράσει τίποτα; Γιατί μόνο έτσι θα έχει το κεφάλι του ήσυχο. Μη γινόμαστε υπερβολικοί προφανώς και δεν θα πρέπει να έχουμε τρελές απαιτήσεις από μηχανάκια 20 χρόνων. Και μιλάς για επισκευές οι οποίες θα γίνουν έτσι και αλλιώς όπως αναρτήσεις πηνια ρουλεμάν κτλ. Ναι αυτές οι επισκευές κοστίζουν αλλά ο μόνος τρόπος να της αποφύγει είναι να πάει σε καινούριο.
Υπάρχει και άλλη επιλογή από μηχανάκια 20ετίας. Μεταχειρισμένα μεν αλλά όχι 20ετίας που θέλουν ένα μηνιάτικο στο συνεργείο για επισκευές. Δλδ για μένα προτιμότερο είναι να δώσει 5000€ για να πάρει ένα νεώτερο μοντέλο (να έχει και abs), παρά 3000€ + 1000€ σε επισκευές, και αναλώσιμα.
Όταν ελέγξεις το μηχανάκι και τον ιδιοκτήτη χτύπησε το άφοβα.
Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να σου βγάλει είναι ο διακόπτης στο δεξί γκριπ, τον λύνεις και με σπρει επαφών γίνεται καινούριος.
Αντλία βενζίνης υπάρχει η αντίστοιχη από γιαπωνέζικα αυτοκίνητα με 40 ευρώ.
Πρόσεξε να είναι από νοικοκύρη ιδιοκτήτη και δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, να έχει και τπτ έξτρα ε? κάγκελα, ζελατίνα κλπ.
Αγόρασα vstrom του 2009 με ABS πριν ένα χρόνο με 92.000 χιλιόμετρα και είναι πιπίλα. Το μόνο που του έκανα δώρο ήταν μια ψηλότερη ζελατίνα.
442412
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.