PDA

View Full Version : Αγορα μοτο μεχρι 2000



fatsas35
10/03/2023, 11:24
Χαιρετω τον λαο!Ψαχνω μοτο low badjet all around για καθημερινη χρηση κ ταξιδακια.Badjet μεχρι 2500 ευρω ιδανικα μεχρι 2000..
Ειμαι αναμεσα σε KLE500 (1000-1200 ευρω),TRANSALP 650 (1500-2000),FREEWIND 650(1200-1500) ιδανικα..
Σκεφτομαι μηπως κανω την υπερβαση κ παω σε VSTROM 650..(2500-3000)
Ποια ειναι η γνωμη σας?

Bowleno
10/03/2023, 11:33
Σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις aprilia strada η trail που είναι αρκετά νεότερα και με μοτέρ ΧΤ 660 και κάνει όσα θες ρίξε και εκει μια ματιά.

doctoras
10/03/2023, 22:34
Χαιρετω τον λαο!Ψαχνω μοτο low badjet all around για καθημερινη χρηση κ ταξιδακια.Badjet μεχρι 2500 ευρω ιδανικα μεχρι 2000..
Ειμαι αναμεσα σε KLE500 (1000-1200 ευρω),TRANSALP 650 (1500-2000),FREEWIND 650(1200-1500) ιδανικα..
Σκεφτομαι μηπως κανω την υπερβαση κ παω σε VSTROM 650..(2500-3000)
Ποια ειναι η γνωμη σας?

Αυτες οι τιμές που έχεις βάλει για αυτά τα μοντέλα είναι της χαμηλής μπάντας τιμές, άρα ψιλοχρεπια που θα ζητήσουν πράγματα άμεσα.

Ενδεικτικά αναλύοντας από τις τιμες στο car βλέπω για το kle500 (2000-2005): χαμηλή / μέση / υψηλή τιμή 1000 / 2000/ 3000

XF650(1999-2003) 1000 / 1600 / 2500

ΤΑ 650(2000-2006) 1500 / 2500 / 3500

Vstrom 650 (2005-2009) 2300 / 3500 / 4200

Στην υψηλη μπαντα τιμων συναντάς μηχανάκι ακόμη με ένα ιδιοκτήτη που βεβαιώνεσαι για τα πραγματικά χιλιόμετρα και συνήθως τα πιο περιποιημένα.
Όποτε η λογική λέει αν το μπατζετ παραμένει εκεί, θα πρέπει να κινηθείς κάπου μεταξύ των kle/xf

kostaskk
10/03/2023, 23:23
Kle500 θα κοίταγα για σκουριά-τρυπα στο ντεπόζιτο που πολλά είχαν, και τους μαγνήτες στο βολάν που σε σχεδόν όλα ξεκόλλησαν.. η θα ξεκολλήσουν αν δεν έχει επισκευαστεί,αλλαχτεί,πειράχτει το βολάν.. όπως και τα ηλεκτρικά του γενικά,Βέβαια λόγο κακής εργονομίας και ίσως κακής ποιότητας βίδες δεν νομίζω να φτάσεις τόσο βαθιά,,. Άντε και το ρουμπινετο πως δουλεύει,αν χάνει,

Κατά τη αλλά σχεδίαση,τεχνολογία 1980,βαρύ,αργό,καίει αρκετά,κακά φρένα,αναρτήσεις σουμιεδες, αλλά ταξιδεύει, φορτώνεται,ίσως πας λίγο χώμα,

Στα 1000-1500 που λες οκ,,. Στα 3000 είναι λίγο αστείο,, εκτός αν είναι μέσα στο κιβώτιο του με 0 χιλιόμετρα,,,. Κάπου 5-6000 πρέπει να είχε καινούριο αν θυμάμαι καλά..

Bowleno
11/03/2023, 03:39
Kle500 θα κοίταγα για σκουριά-τρυπα στο ντεπόζιτο που πολλά είχαν, και τους μαγνήτες στο βολάν που σε σχεδόν όλα ξεκόλλησαν.. η θα ξεκολλήσουν αν δεν έχει επισκευαστεί,αλλαχτεί,πειράχτει το βολάν.. όπως και τα ηλεκτρικά του γενικά,Βέβαια λόγο κακής εργονομίας και ίσως κακής ποιότητας βίδες δεν νομίζω να φτάσεις τόσο βαθιά,,. Άντε και το ρουμπινετο πως δουλεύει,αν χάνει,

Κατά τη αλλά σχεδίαση,τεχνολογία 1980,βαρύ,αργό,καίει αρκετά,κακά φρένα,αναρτήσεις σουμιεδες, αλλά ταξιδεύει, φορτώνεται,ίσως πας λίγο χώμα,

Στα 1000-1500 που λες οκ,,. Στα 3000 είναι λίγο αστείο,, εκτός αν είναι μέσα στο κιβώτιο του με 0 χιλιόμετρα,,,. Κάπου 5-6000 πρέπει να είχε καινούριο αν θυμάμαι καλά..

Μην μου το θυμίζεις, 30 χρόνια μετά, ακόμα πονάει.....:cry:

Nostradamus
11/03/2023, 06:16
Freewind, domi.

man25
11/03/2023, 10:33
Υπάρχει κι ένα KLE 500 στο καρ που φαίνεται από την περιγραφή καλά συντηρημένο, αν για KLE θα του έριχνα μια μάτια. Κατά τ αλλά +1 για dominator, free wind.

leftos
11/03/2023, 11:43
Κάνε την υπέρβαση για vstrom η κοίτα για το aprilia strada.
Τα υπόλοιπα που λές είναι παλιά και θα έχεις να ασχολήσε με συνεργεία.

Tallyban
11/03/2023, 18:48
Άμα βρεις φρηγουιντ σε γνήσια κατάσταση πάρτο με κλειστά μάτια.

fatsas35
13/03/2023, 00:35
Σας ευχαριστω ολους παιδια για τις απαντησεις!!Το pegaso 2002 μοντελο τι λεει?Εκτος απο το κομπλερ μιζας εβγαλε κ αλλα θεματα?

doctoras
13/03/2023, 06:58
Σας ευχαριστω ολους παιδια για τις απαντησεις!!Το pegaso 2002 μοντελο τι λεει?Εκτος απο το κομπλερ μιζας εβγαλε κ αλλα θεματα?

το μοτερ είναι αξιόπιστο το ίδιο με καρμπς φορούσαν τα fanduro, κομπλερ έβγαζε γιατί ήθελε δυνατές μπαταρίες και όχι ξελιγωμένες (που δεν το είχαν λάβει υπόψη οι ιδιοκτήτες τους)

το είχε φίλος μου πριν 15 χρόνια και πηγαίναμε ημερήσιες, το θέμα που είχε τότε: στη θεσσαλονίκη δεν υπήρχε μαστορας που να ήξερε να ρυθμίσει τον ψεκασμό (ήταν το πρώτο της aprilia στα μεσαία ονοφ με ψακασμό-όλοι οι ανταγωνιστές φορούσαν καρμπς).
οπότε το φόρτωνε με μεταφορική και το έστελνε αθήνα σε συγκεκριμένο μαστορα που είχε μαθει απο το aprilia bikers φορουμ

Οπότε ψάξε ποιος μπορεί να το υποστηρίξει στην πόλη που μένετε

Bowleno
13/03/2023, 07:30
Σας ευχαριστω ολους παιδια για τις απαντησεις!!Το pegaso 2002 μοντελο τι λεει?Εκτος απο το κομπλερ μιζας εβγαλε κ αλλα θεματα?

Αν εννοείς το ΙΕ απέφυγε το, παραείναι παλιό πια, δες από 2006-07 με το μοτέρ του ΧΤ 660 πολύ πιο αξιόπιστο, το είχα 11 χρόνια (από κούτα) και δεν έβγαλε το παραμικρό στο μοτέρ.
Όπως είπε όμως και ο από πάνω, θέλουν καλές μπαταρίες αλλιώς αρχίζουν τα τρελά τους στα ηλεκτρικά.....

fatsas35
14/03/2023, 14:41
Ευχαριστω κ παλι παιδια.Βοηθησατε αρκετα στο τι να αποκλεισω.Γνωμη για africa 750?

Bowleno
14/03/2023, 17:43
Ευχαριστω κ παλι παιδια.Βοηθησατε αρκετα στο τι να αποκλεισω.Γνωμη για africa 750?

Πολύ παλιά, το νεότερο είναι 20+ ετών με ότι συνεπάγεται... Αν βρεις (λέμε τώρα:lol:) κανένα καλοσυντηρημενο σε λογική τιμή...

turrican
17/03/2023, 12:36
Αν δεν σε ανησυχεί η ηλικία, και το yamaha fzs 600 (2002-2003) αν πάρεις το οκ από τον μηχανικό που θα στο δει μια χαρά είναι.