PDA

View Full Version : Ποιο θα διαλέγατε; CBR650R - R7



vagman27
12/03/2023, 19:15
Καλησπέρα σας κ πάντα όρθιοι. Μετά από ένα διάλειμμα από τις μηχανές, λέω να ξαναγυρίσω. Τα θέλω μου τώρα, είναι ένα πολιτισμένο supersport που θα με βοηθήσει να βάλω καλυτερες βάσεις κάνοντας κάποια σχολεία, αλλά και γενικότερα θέλω να βελτιώσω την μοτοσυκλετιστικη μου παιδεία. Είχα ένα ατύχημα και θέλω τώρα κάτι πιο μικρό κ αν στο μέλλον μου βγει να ξαναπάω σε μεγάλη μηχανη καλώς. Αν κάποιος έχει άποψη για αυτές τις μηχανές ας την πει να κάνουμε λίγο κουβέντα.

telegonos
12/03/2023, 19:30
Καλησπέρα σας κ πάντα όρθιοι. Μετά από ένα διάλειμμα από τις μηχανές, λέω να ξαναγυρίσω. Τα θέλω μου τώρα, είναι ένα πολιτισμένο supersport που θα με βοηθήσει να βάλω καλυτερες βάσεις κάνοντας κάποια σχολεία, αλλά και γενικότερα θέλω να βελτιώσω την μοτοσυκλετιστικη μου παιδεία. Είχα ένα ατύχημα και θέλω τώρα κάτι πιο μικρό κ αν στο μέλλον μου βγει να ξαναπάω σε μεγάλη μηχανη καλώς. Αν κάποιος έχει άποψη για αυτές τις μηχανές ας την πει να κάνουμε λίγο κουβέντα.

Γνώμη δική μου: Δεν έχει καμία επαφή το ένα με το άλλο, πολύ καλύτερο το CBR. Και πιο δυνατό με σχεδόν 90 άλογα τροχό, και πιο καλοστημένο, και πιο αρμονικό στο σχέδιο του, σε σχέση με το R7 που είναι λες και πετάξανε τα εξαρτήματα στον αέρα και όπως προσγειώθηκαν τα βιδώσαν πάνω στο πλαίσιο. Αν ήθελα να πάρω μια μηχανή της κατηγορίας θα ήμουν ανάμεσα στο CBR και το Aprilia RS660. Το R7 είναι μάλλον αόρατο ανάμεσα σε αυτά τα δύο, μια κατηγορία κάτω.

Καθένας βέβαια έχει τις προτιμήσεις τις δικές του.

vagman27
12/03/2023, 19:49
Γνώμη δική μου: Δεν έχει καμία επαφή το ένα με το άλλο, πολύ καλύτερο το CBR. Και πιο δυνατό με σχεδόν 90 άλογα τροχό, και πιο καλοστημένο, και πιο αρμονικό στο σχέδιο του, σε σχέση με το R7 που είναι λες και πετάξανε τα εξαρτήματα στον αέρα και όπως προσγειώθηκαν τα βιδώσαν πάνω στο πλαίσιο. Αν ήθελα να πάρω μια μηχανή της κατηγορίας θα ήμουν ανάμεσα στο CBR και το Aprilia RS660. Το R7 είναι μάλλον αόρατο ανάμεσα σε αυτά τα δύο, μια κατηγορία κάτω.

Καθένας βέβαια έχει τις προτιμήσεις τις δικές του.

Η αλήθεια είναι ότι είμαι Ιταλοφιλος γενικότερα, αλλά ρε γαμωτο το καινούργιο Aprilia δεν μου αρέσει καθόλου κ για αυτό δεν το έβαλα μέσα. Πιστεύω ότι είναι κιόλας το καλύτερο της κατηγορίας !! Έχεις προσωπική εμπειρία από το R7;

doctor_john
12/03/2023, 20:36
Είναι δυο αρκετά διαφορετικές μοτοσυκλέτες, τετρακύλινδρη και δικύλινδρη με τον ίδιο κυβισμό.
Λειτουργούν και ακούγονται διαφορετικά, το cbr είναι ένα πολιτισμένο supersport που αποδίδει αυτά που γράφει φιμωμένο
και τα άλλα δύο πολύ ευχάριστες μοτό που αποδίδουν όσα μπορούν.

Θα πρέπει κάπως να δεις τι σου αρέσει και πως θες να ζεις την μοτοσυκλετα.
Το R7 δεν το έχω δει απο κοντά, ξέρω δύο ανθρώπους που έχουν ακριβούς κινητήρες tdm και προγραμματίζουν
αλλαγή μόλις το πάρουν.
Περίεργοι; σίγουρα και βαμμένοι yamahικοί

Ρεαλιστικά η απάντηση στην ερώτηση σου είναι το cbr. Aν σου αρέσουν τα δικύλινδρα και καλύπτεσαι
το RS είναι επίσης πολύ μελετημένη μοτό πρώτης γενιάς, δεν γίνεται να ξέρουμε αν έχει παθογένειες
ακόμα.

Εμένα μου αρέσουν τα δικύλινδρα και καλύπτομαι με 80hp στον τροχό, αν έκανες όμως την ερώτηση χωρίς μοντέλα
θα σου πρότεινα αυτό που σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσεις τις αναρτήσεις πιο κοντά σου αρχικά.

telegonos
12/03/2023, 20:37
Η αλήθεια είναι ότι είμαι Ιταλοφιλος γενικότερα, αλλά ρε γαμωτο το καινούργιο Aprilia δεν μου αρέσει καθόλου κ για αυτό δεν το έβαλα μέσα. Πιστεύω ότι είναι κιόλας το καλύτερο της κατηγορίας !! Έχεις προσωπική εμπειρία από το R7;

Οχι, δεν έχω. Εχω οδηγήσει λίγο το MT07 που ειναι σχεδόν το ίδιο πράγμα χωρίς τα fairing. Πλάκα είχε, ωραίο ήταν, αλλά το βάζω ανάλογο του SV650. Οχι ανάλογο του CBR και του RS.

Το RS μαρέσει πιο πολύ απόλα, έχει περίπου ισοδύναμο μοτέρ με το CBR, το καλύτερο στήσιμο όλων και έχω γράψει και μια γνώμη πρώτης επαφής εδώ >>> https://motohub.gr/blog/Aprilia-RS660-Review

Ξανασκέψου το Aprilia αν σε ενδιαφέρει στήσιμο-απόδοση

vagman27
12/03/2023, 20:44
Οχι, δεν έχω. Εχω οδηγήσει λίγο το MT07 που ειναι σχεδόν το ίδιο πράγμα χωρίς τα fairing. Πλάκα είχε, ωραίο ήταν, αλλά το βάζω ανάλογο του SV650. Οχι ανάλογο του CBR και του RS.

Το RS μαρέσει πιο πολύ απόλα, έχει περίπου ισοδύναμο μοτέρ με το CBR, το καλύτερο στήσιμο όλων και έχω γράψει και μια γνώμη πρώτης επαφής εδώ >>> https://motohub.gr/blog/Aprilia-RS660-Review

Ξανασκέψου το Aprilia αν σε ενδιαφέρει στήσιμο-απόδοση
Στην παρούσα φάση δεν με νοιάζει καθόλου το γκάζι. Θέλω μόνο όπως είπα ένα πολιτισμένο supersport και να γίνω πολύ καλύτερος οδηγός. Σίγουρα ο Ιταλός είναι η καλύτερη επιλογή. Σε rewiews πάντως λένε ότι το R7 στρίβει φοβερά !!

vagman27
12/03/2023, 20:47
Είναι δυο αρκετά διαφορετικές μοτοσυκλέτες, τετρακύλινδρη και δικύλινδρη με τον ίδιο κυβισμό.
Λειτουργούν και ακούγονται διαφορετικά, το cbr είναι ένα πολιτισμένο supersport που αποδίδει αυτά που γράφει φιμωμένο
και τα άλλα δύο πολύ ευχάριστες μοτό που αποδίδουν όσα μπορούν.

Θα πρέπει κάπως να δεις τι σου αρέσει και πως θες να ζεις την μοτοσυκλετα.
Το R7 δεν το έχω δει απο κοντά, ξέρω δύο ανθρώπους που έχουν ακριβούς κινητήρες tdm και προγραμματίζουν
αλλαγή μόλις το πάρουν.
Περίεργοι; σίγουρα και βαμμένοι yamahικοί

Ρεαλιστικά η απάντηση στην ερώτηση σου είναι το cbr. Aν σου αρέσουν τα δικύλινδρα και καλύπτεσαι
το RS είναι επίσης πολύ μελετημένη μοτό πρώτης γενιάς, δεν γίνεται να ξέρουμε αν έχει παθογένειες
ακόμα.

Εμένα μου αρέσουν τα δικύλινδρα και καλύπτομαι με 80hp στον τροχό, αν έκανες όμως την ερώτηση χωρίς μοντέλα
θα σου πρότεινα αυτό που σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσεις τις αναρτήσεις πιο κοντά σου αρχικά.
Μάλλον το RS είναι η καλύτερη επιλογή !! Ρε γαμωτο όμως δεν μου αρέσει καθόλου. Ενώ το R7 από φωτογραφίες βέβαια μου κάνει πολύ κλικ !!

Pew
13/03/2023, 13:46
Στην παρούσα φάση δεν με νοιάζει καθόλου το γκάζι. Θέλω μόνο όπως είπα ένα πολιτισμένο supersport και να γίνω πολύ καλύτερος οδηγός. Σίγουρα ο Ιταλός είναι η καλύτερη επιλογή. Σε rewiews πάντως λένε ότι το R7 στρίβει φοβερά !!

Πηγαινε για το R7 με κλειστα ματια.
Μπορει να το χαρακτηριζουν ΜΤ07 με πεταμενα επανω του 2-3 ανταλλακτικα αλλα δεν ειναι ετσι, βασικα δεν εχουν καμια απολυτως ιδεα.
Η θεση οδηγησης του, κανει τη μιση και παραπανω δουλεια, για να σε βαλει στο ψητο. Αλλα θα μου πεις, καποιοι νομιζουν οτι το κλιπον ειναι ιδιο με το τιμονι... η εμπειρια τους μπορει να περιοριζεται σε γρηγορη οδηγηση δρομου, παω πασο... ο καθενας μεχρι εκει που ξερει και μπορει, αλλα λεγονται χοντραδες κατα καιρους...

Την αλλη μιση δουλεια, την κανει ο κινητηρας ο οποιος ειναι μεν ΒΑΡΕΤΟΣ μεχρι αηδιας, ωστοσο το ωφελιμο φασμα που μπορεις να χρησιμοποιησεις σε συγκριση με ενα 4κυλινδρο ειναι αρκετα μεγαλυτερο.

Για εμενα μεταξυ οσων αναφερθηκαν η σειρα παει ως εξης:

1) RS660
2) R7
3) CBR650r


Υ.Γ. Τα μπροστινα του CBR650R ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ.

THRESH
13/03/2023, 14:02
ένα συγκριτικό μεταξύ των 3 είναι αυτό -> https://www.youtube.com/watch?v=5jRqbRTl7tA όπου βγάζει πρώτο το Aprilia , δεύτερο το Honda και τρίτο το R7

Απο κει και πέρα, δεν θα έπαιρνα κανένα αν δεν το δοκίμαζα γιατί μιλάμε για μηχανές που πρώτα μιλάνε στο συναίσθημα αλλά και μπολιάζουν αρκετή λογική
εν έτει 2023.

Το CBR650 ως τετρακύλινδρο σε αυτά τα κυβικά , δεν με πείθει. Όχι γιατί δεν είναι καλό σφαιρικά αλλά ο κόσμος , στο δρόμο, ψάχνει κάτι να είναι
άμεσο , διασκεδαστικό χωρίς να πιάνει ταχύτητες αφαίρεσης διπλώματος.
Το R7 είναι πιο στοχευμένο σε ακριβώς αυτή τη διάσταση , είναι πιο σφιχτό και απαιτητικό απο το ΜΤ07 αλλά έχει και βελτιώσεις για να το υποστηρίξει
σε φρένα, ανάρτηση και σκελετό. Το μοτέρ είναι γνωστή αξία, πάρα πολύ καλό. Αν είσαι τύπος των αριθμών και καφετέριας (δεν κρίνω) , δεν είναι φαίνεται να είναι
καλή επιλογή το 7άρι.
Για το RS660, πολύ νόστιμο , φανταστικός ήχος , ηλεκτρονικά , ακριβό όμως ξεκάθαρα , σε δυναμομετρήσεις και σε αίσθηση βγαίνει λίγο πιο κούφιο στις μεσαίες
για να δώσει στις ψηλές (όλα μαζί δε γίνονται αν και το καινούργιο Hornet με παραπάνω κυβικά βέβαια, είναι κοντά στο να πείσει). Επίσης στα πρώτα έπαιξαν κάτι θεματάκια, ελπίζω να τα έχουν λύσει αυτά.

Απο αυτά, θα ήμουν μεταξύ RS660 και R7 , παρά το κόστος του Απρίλια γιατί για μένα μετράει ο ήχος, η αίσθηση και η διασκέδαση σε λογικές ταχύτητες σε δημόσιο δρόμο.
Αν μπαίνεις πίστα , θα μπορείς να ξεζουμίσεις το κάθε ένα , όπου και πάλι φαίνονται καλές επιλογές με τις ιδιαιτερότητες τους.

vagman27
06/11/2024, 13:22
Καλησπέρα σε όλους σας. Είμαι στη φάση μετά από απουσίας 2 χρόνων περίπου από τους 2 τροχούς και ένα ατύχημα που είχα να γυρίσω ξανά.

Η κατηγορία που κοιτάω είναι super sport και naked μεσαίου βεληνεκούς με μια εξαίρεση το Mt 09. Δλδ κοιτάω πχ Tuono 660, Cbr 650. Προτείνεται και άλλα αν θέλετε.

Μένω σε επαρχιακή πόλη και το θέλω καθημερινά να μετακινούμαι, κοντινές εξορμήσεις και κοντινά ταξιδάκια. Και γενικως θέλω να το ξανά πάρω λίγο από την αρχή το θέμα 2τροχου με ηρεμία και περισσότερο μυαλο αυτή τη φορά μαζί με μελλοντικό σχολείο οδήγησης.

Ποιο θα επιλέγατε στην θέση μου; Από θέμα αξιοπιστίας, ποιότητας κτλ κτλ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

harris_x
06/11/2024, 13:38
Οπότε αφήνουμε στην άκρη το R7 και βάζουμε στο παιγνίδι το Tuono.

Εγω για τη χρήση που περιγράφεις, θα έπαιρνα (το) γυμνό.

vagman27
06/11/2024, 14:45
Οπότε αφήνουμε στην άκρη το R7 και βάζουμε στο παιγνίδι το Tuono.

Εγω για τη χρήση που περιγράφεις, θα έπαιρνα (το) γυμνό.

Μόνο εξωτερικά με χαλάει ρε γαμωτο