View Full Version : Εντελώς αρχάριος και άπειρος
Thanrouf2000
13/03/2023, 01:28
Πολύ καλημέρα σε όλους!!! Παρατηρώ ότι υπάρχετε πάρα πολλοί έμπειροι μηχανοβιοι στο φόρουμ αυτό...τι θα προτείνατε λοιπόν σαν πρώτη μηχανή σε έναν άπειρο οδηγό που η μόνη εμπειρία που έχω είναι με ένα σκούτερ sym symphon 125??? Ο λόγος που θέλω μηχανή είναι κυρίως για να μάθω οδηγηση με συμπλέκτη και για να συνηθίσω τον όγκο ενός μεγαλύτερου οχήματος...το σχέδιο που έχω στο μυαλό μου είναι να πάρω για αρχή μια μηχανή που να οδηγείται με α2 (στα 300 κυβικά) να την κρατήσω κάνα 2 χρόνια να μάθω να οδηγώ καλά και έπειτα με απεριόριστο να προχωρήσω στην αγορά μιας πιο μεγάλης μηχανής...
Έχω λοιπόν στο μυαλό κάτι σε στυλ σαν τα παλιά dr...να είναι με λίγα λόγια κάτι ελαφρύ και ευκολοδηγητο και μέσα στην Αθήνα (αφού θα πουλήσω το σκουτερακι). Και το βασικό που θέλω να αναφέρω...διαθέτω μέχρι 3μιση χιλιάρικα και ψάχνω για μεταχειρισμένο...
Συγγνώμη που σας κούρασα, απλά είμαι παντελώς άσχετος από μοντέλα και τέτοια και χρειάζομαι ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ τα φώτα σας!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!
panavour
13/03/2023, 01:43
Βάλε κάνα πεντακοσαρικο ακόμα και πάρε καινούργιο 250-300,ναχεις και εγγύηση και ABS,μιας και είσαι αρχάριος,μην μπλέξεις με μεταχειρισμένα χρεπια.
Thanrouf2000
13/03/2023, 02:06
Αδερφέ έχεις να προτείνεις μοντέλο στα λεφτά που λες?? Ευχαριστώ πολύ!!
Sym NH-T 300 η το Voge 300DS για λιγο υψος!
H το Voge 300AC. Βασικα εχεις πολλες επιλογες σε καινουρια αν διαθετεις 3-4 χιλιαρικα. Τσεκαρε και CFMOTO και Benelli.
Γυρνα αντιπροσωπειες και κατσε πανω τους στατικα. Δες πως πατας κατω με τη μηχανη ορθια. Ασε το σταντ το πλαινο οπως ειναι, απλα φερτες στην ορθια θεση και δες πως πατας κατω και πως φτανεις το τιμονι.
Thanrouf2000
13/03/2023, 02:42
Αρχηγέ πες με και περίεργο αλλά στα κυβικά αυτά οι συγκεκριμένες μάρκες δεν με εντυπωσιάζουν...Παρ ότι το σκούτερ που έχω είναι συμ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος... Είμαι λίγο περίεργος