Σύνδεση

View Full Version : Το δίλημμα των 9000 ευρώ



Σελίδες : 1 [2]

stefanos
18/03/2023, 19:45
Το χρηματικο επιβαλει τα παντα δεν χωραει συζητηση.Οταν το χρημα δεν παρεμβαλεται πως οι πραγματικες αναγκες δεν καλυπτονται απο ενα μεγαλυτερο. και σε βαθμο μαλιστα να το αλλαξεις με σημαντικα κατωτερο.Δλδ τι θα πετυχεις ετσι ;

Το δυνατότερο-μεγαλύτερο δεν χωράει σε όλες τις χρήσεις, και το μικρότερο δεν είναι αναγκαστικά κατώτερο, ενδεχομένως να είναι και καλύτερο και γρηγορότερο.
Με το "κατώτερο" βέβαια δεν πετυχαίνεις τίποτα παραπάνω, ούτε καν οικονομία στη χρήση δεν βλέπω να προκύπτει.
Αλλά οκ φαντάζομαι όταν πλέον έχεις αγοράσει ότι 20+ υπάρχει στην πιάτσα και δεν υπάρχει κάτι άλλο να αγοράσεις αναγκαστικά πας στα χειρότερα. :lol:

Johny the Fox
18/03/2023, 20:22
Το δυνατότερο-μεγαλύτερο δεν χωράει σε όλες τις χρήσεις, και το μικρότερο δεν είναι αναγκαστικά κατώτερο, ενδεχομένως να είναι και καλύτερο και γρηγορότερο.
Στην συγκεκριμενη κατηγορια τα μεγα on-of δλδ ,που ανηκει το KTM 1290GT , και πανε γρηγοροτερα απο ενα μικροτερο της ιδιας κατηγοριας, ασχετα που η ταχυτητα δεν ειναι το ζητουμενο αυτης της κατηγοριας , αλλα και με τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα και την γραμμικη αποδοση της ιπποδυναμης ,ειναι μηχανακια που ταξιδευουν υπεροχα και ειναι σε ολες σχεδον τις περιστασεις ασφαλεστερα ευκολα και πολυ φιλικα προς τον χρηστη.Χαμηλα εχουν λειτουργια παπιας με μονο περιορισμο τον ογκο τους ,ενω βγαζουν δοντια οταν και εφ'οσον το επιλεξεις.Αλλωστε με τα προγραμματα περιορισμου της ιπποδυναμης που εχουν σαν επιλογη ,μεταμορφωνεται κυριολεκτικα η μοτοσυκλετα και εχεις με το πατημα αυτης της επιλογης το μικροτερων κυβικων -ηρεμο μηχανακι που ειναι το αντικειμενο της συζητησης ,καταργωντας ετσι την αναγκη να αναζητησεις ενα δευτερο ηπιοτερο μηχανακι.Επομενως δεν χωραει στην λογικη να το αλλαξεις με κατι μικροτερο εαν ο λογος δεν ειναι το λειτουργικο κοστος απο την στιγμη μαλιστα που ηδη το εχεις πληρωσει για να το κατεχεις.Αλλο πραγμα να πεις αλλαζω κατηγορια η παω στην ιδια κατηγορια αλλα σε αλλη μαρκα γιαυτο το δινω.

sam4g
18/03/2023, 20:55
Στην συγκεκριμενη κατηγορια τα μεγα on-of δλδ ,που ανηκει το KTM 1290GT

Το 1290GT δεν είναι on-off. Είναι ένα γουρούνι ροπής γυμνό με ένα μικρό ζελατινακι αν δεν κάνω λάθος.

stefanos
18/03/2023, 21:03
Το 1290GT δεν είναι on-off. Είναι ένα γουρούνι ροπής γυμνό με ένα μικρό ζελατινακι αν δεν κάνω λάθος.

Ε οκ δεν είναι on-off είναι gt ουσιαστικά έτσι πλασάρονται και τα μεγάλα on-off πλέον.

Johny the Fox
18/03/2023, 21:14
Crossover με το κλασσικό 17αρι μπροστινο είναι,όπως το 1000xr και τα λοιπά 17ιντσα,τρέισερ και βερσυς.Αλλα νομίζω ον οφ τα λέμε όλα στην Ελλαδα.Οι Ιταλοί νομίζω τα λένε enduro :D

husky21
18/03/2023, 22:19
Το 1290GT δεν είναι on-off. Είναι ένα γουρούνι ροπής γυμνό με ένα μικρό ζελατινακι αν δεν κάνω λάθος.

Οχι εχει αρκετα καλη ζελατινα συν μεγαλυτερο-φαρδυτερο τεποζιτο,απο το γυμνο 1290, το οποιο κανει εξαιρετικη δουλεια στον αερα που (δεν) τρως στα ποδια

basilis_k6
18/03/2023, 22:43
Crossover με το κλασσικό 17αρι μπροστινο είναι,όπως το 1000xr και τα λοιπά 17ιντσα,τρέισερ και βερσυς.Αλλα νομίζω ον οφ τα λέμε όλα στην Ελλαδα.Οι Ιταλοί νομίζω τα λένε enduro :D

sport tourer τα λέμε πλεον. ουσιαστικα ειναι τυπικές street μοτοσυκλέτες με σχεδον τις ιδιες διαδρομες αναρτησεων με τα υπόλοιπα δρομου. τα on off, ή ψευδοεντουρο που λέγαμε καποτε, ήταν βασισμένα σε καθαροαιμα εντουρο. με την αυξηση ογκου και κυβικων τα λεμε mega on off η απλα on off μιας που τα μικρα on off δεν υπαρχουν πλεον. το 1290 adv ειναι μοντερνο ον οφφ με σχεδον διπλασιες διαδρομες αναρτησεων απο το gt.

sam4g
18/03/2023, 22:47
Οχι εχει αρκετα καλη ζελατινα συν μεγαλυτερο-φαρδυτερο τεποζιτο,απο το γυμνο 1290, το οποιο κανει εξαιρετικη δουλεια στον αερα που (δεν) τρως στα ποδια

Ok δεν γνώριζα ότι έχουν τόσο μεγάλη διαφορά. Είναι δλδ κατηγορία mega on-off? Είναι κατηγορία tracer, s1000xr, versys?

Johny the Fox
18/03/2023, 23:04
sport tourer τα λέμε πλεον. ουσιαστικα ειναι τυπικές street μοτοσυκλέτες με σχεδον τις ιδιες διαδρομες αναρτησεων με τα υπόλοιπα δρομου. τα on off, ή ψευδοεντουρο που λέγαμε καποτε, ήταν βασισμένα σε καθαροαιμα εντουρο. με την αυξηση ογκου και κυβικων τα λεμε mega on off η απλα on off μιας που τα μικρα on off δεν υπαρχουν πλεον. το 1290 adv ειναι μοντερνο ον οφφ με σχεδον διπλασιες διαδρομες αναρτησεων απο το gt.

Σπορτουρινγκ λέγαμε ΧΧ,Βusa,ΖΖR,και K1300s τα οποία αργότερα ξαναβαφτιστηκαν hyperturing.Τωρα νομίζω λένε κροσσοβερ τα με μπροστινη 17αρα ζάντα και διαδρομες μέχρι 170mm ενώ mega on of η adventure τα με 18-21 ζάντα και διαδρομες 200mm plus.Βαβυλωνια..

husky21
18/03/2023, 23:12
Ok δεν γνώριζα ότι έχουν τόσο μεγάλη διαφορά. Είναι δλδ κατηγορία mega on-off? Είναι κατηγορία tracer, s1000xr, versys?

ον-οφ οχι δεν ειναι γιατι με 17αρι μπροστα δεν πατας χωμα
ειναι ιδια κατηγορια 1000xr ναι

doctoras
19/03/2023, 07:57
τα on off, ή ψευδοεντουρο που λέγαμε καποτε, ήταν βασισμένα σε καθαροαιμα εντουρο. .

οχι ακριβώς.

το KDX250 ήταν ψευδοεντουρο που είχε επιρροή απο τα καθαρά ΚΧ της σειράς
το KMX200 ήταν ενα ψηλόφτερο onoff 50/50, με καμία σχέση με τα παραπάνω

άλλα παραδείγματα ψευδοεντουρο με onoff: τα CRM και τα MTX, τα XR με τα XLR. Τα WR με τα DT τα ΤΤ με τα ΧΤ. Τα RMX με τα TS και πολλά άλλα

Viking
19/03/2023, 09:37
Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι κάποιες μελλοντικές επιλογές μοτοσυκλέτας. Μια από αυτές είναι να γυρίσω σε λίγο μικρότερα κυβικά/άλογα και με λιγότερα χρήματα. Παρόλα αυτά, έχοντας καλομάθει τα τελευταία χρόνια με ηλεκτρονικά, ευκολίες, τζιτζιμπλίκια, θα ήθελα να διατηρήσω κάποια από αυτά. Η κατηγορία που κοιτάω είναι τα ον οφ ή ψηλά στρητ.

Κι εκεί που σε αυτά τα χρήματα, μπορείς να κινηθείς στα κλασσικά Tiger sport, Tracer, ίσως κανά Multi 950 2017, αρχίζω και μπαίνω σοβαρά στο τρυπάκι του CF MOTO 800 MT. Έχει ότι θέλω από μπλιμπλίκια (cruise, θερμαινόμενα γκριπ, σίφτερ) και ακόμα παραπάνω (θερμαινόμενες σέλες, οθόνη κτλ), όσα υπάρχουν μτχ έχουν ελάχιστα χλμ (μόνο μεταχειρισμένα κοιτάω).

Το δίλημμα λοιπόν είναι:
Μεταχειρισμένο 2-5 ετών με 20-30-50000χλμ από "γνωστό, ποιοτικό και καταξιωμένο" κατασκευαστή ή μηχανή σχεδόν καινούργια με γυαλιστερά καθρεπτάκια για τον ιθαγενή των ευκολιών αλλά άγνωστη ποιότητα, υποστήριξη, μεταπώληση σε βάθος χρόνου?
Μπορεί επίσης να επεκταθεί σε πιο premium μοτοσυκλέτες (R1200GS, Multi 1200, Crosstourer κτλ) που όμως θα είναι ακόμα παλιότερες και πιθανώς αρκετά πιο φορτωμένες από χιλιόμετρα.

Και μια προσωπική υποσημείωση:
Έχοντας την τυχή τα τελευταία χρόνια να αποκτήσω αρκετές premium μοτοσυκλέτες (Multi 1200S, S1000XR, SD1290GT, 1290SAS) έχω καταλήξει πως οι τρομερές δυνατότητες στην απόδοση αυτών των μοτοσυκλετών είναι χρήσιμη λίγες φορές και μένει μόνο η ικανοποίηση της κατοχής τους, το "niche" της υπόθεσης. Εξαιρούνται τα ηλεκτρονικά που περιέγραψα παραπάνω και που είναι πραγματικές ευκολίες χρήσης.
Από την στιγμή που αυτά είναι διαθέσιμα σε πιο οικονομικά μηχανάκια, θέλω να πιστεύω πως μια τέτοια "υποβάθμιση" δεν θα με χάλαγε, τουλάχιστον για λίγο καιρό.

Εσείς τι λέτε?

Θεωρώ ότι δεν υπάρχει απάντηση του τύπου, "η καλύτερη επιλογή είναι η τάδε.."

Θα κοιτάξεις την καλύτερη επιλογή για σένα!

Και αν θες, θα πειραματιστείς με "φτηνό" μηχανάκι. Στην χειρότερη θα χάσεις 1 χιλιάρικο (το πολύ)? Αν μάλιστα βρεις κάτι σε σωστή τιμή και μειώσεις τα περιθώρια χασούρας, ακόμα καλύτερα.

gior-gos
19/03/2023, 10:55
Μήπως σε έχει πιάσει "κρίση τιμιότητας" και θέλεις ένα "τίμιο" μηχανάκι;
Μιά χαρά είναι τα "τίμια" μηχανάκια, σε πάνε παντού, απολαμβάνεις τα τοπία, την παρέα κτλ κτλ. Αλλά,
τα "τίμια" και με αψεγάδιαστη λειτουργία μηχανάκια δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο διασκεδαστικά και γοητευτικά όσο τα "πλεονάζοντα" ή και με χαρακτήρα (χαρακτήρας=αυτά που έχουν συνήθως μιά πιο ιδιόμορφη λειτουργία, έχουν ίσως μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και δεν είναι vfm).
Αν θέλεις να εξασκηθείς στον ασκητισμό και την εγκράτεια, ευλόγησον :priest:
:lol:

panavour
19/03/2023, 19:35
μην ακους κανεναν και προχωρα,η ευχαριστηση ερχεται μ αυτα που ΕΣΥ γουσταρεις.

SeniorCanardo
20/03/2023, 10:34
Endo με παπί *, αποκλείουμε το γεγονός ο θεματοθέτης ωριμάζοντας να είχε μια στιγμιαία αναλαμπή και να αποφάσισε να μετακινηθεί από την κατηγορία των μοτο-καταναλατών, που αποστηθίζουν specs, features και επιδόσεις, και να περάσει συνειδητά στην κατηγορία των χρηστών, που δεν ορίζονται από τα αντικείμενα που κατέχουν, δεν αφήνουν να αποτελέσουν αυτά προέκταση του εαυτού τους, αλλά αντίθετα επαναφέρουν στο τραπέζι την εργαλειακή σχέση με αυτά, ακόμα και αν η σχέση αυτή έχει ως μοναδικό σκοπό την διασκέδαση, αμφισβητώντας τελικά το ατομικό και κατ' επέκταση και το συλλογικό φαντασιακό;

Μήπως με μια απλή αναγωγή της αρχής του Pareto, μπορούμε να έχουμε το 80% της όποιας μοτοσυκλετιστικής ευχαρίστησης με μόλις το 20% των ακριβοθώρητων χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας ή ακόμα και το 20% των χρημάτων.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι λίγο σαν τους κυνηγούς και τους ψαράδες, λένε πολλά και κάνουν σαφώς λιγότερα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών δεν μπορεί να αξιοποιήσει ούτε τις μισές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Η δικιά μου εμπειρία σε 2 riding school, στα οποία θεωρώ ότι υπήρχε ένα τυχαίο δείγμα αναβατών και μοτοσυκλετών, μου έδειξε ότι οι πιο "κουλοί" ήταν αυτός με το γρηγορότερο και αυτός με το ακριβότερο.
Παρόμοια είναι η εμπειρία μου και από τις καρτόπιστες.

Φυσικά κατανοώ την κοινωνικά προστιθέμενη αξία, που προσθέτει ένα ακριβό αντικείμενο, πολυτελές όχημα, ακριβό ρολόι, εξωφρενικά ακριβή τσάντα (ίσως και απαραίτητο εργαλείο σε κάποιους επαγγελματικούς κλάδους (βλ.γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, πολιτικάντηδες κλπ)., δεν θεωρώ όμως ότι έχει σχέση με τον μοτοσυκλετισμό, γιατί η απάντηση είναι απλή, "Πάρε το ακριβότερο που μπορείς και διαφήμισε το όσο περισσότερο μπορείς".
Για μένα, η πλέον αδιάφορη συζήτηση.
"Για να βγάζει τόσα, πρέπει να είναι καλός" ή "Για να οδηγεί τέτοιο, πρέπει να είναι τρελό χέρι".

Τέσπα, τέρμα η ανάλυση, θεωρώ ότι είμαστε πιθανότατα σε περίπτωση, "Βαρέθηκα παγωτό βανίλια, σοκολάτα και λέω να δοκιμάσω φράουλα, φιστίκι, αν και δεν τρώω φράουλες και είμαι αλλεργικός στα φυστίκια".


*Σοβαρό endo, όχι ταξί και μ@λακίες, με ταξί παν οι θειές.:bawl:

CorpseAlive
20/03/2023, 11:38
Endo με παπί *, αποκλείουμε το γεγονός ο θεματοθέτης ωριμάζοντας να είχε μια στιγμιαία αναλαμπή και να αποφάσισε να μετακινηθεί από την κατηγορία των μοτο-καταναλατών, που αποστηθίζουν specs, features και επιδόσεις, και να περάσει συνειδητά στην κατηγορία των χρηστών, που δεν ορίζονται από τα αντικείμενα που κατέχουν, δεν αφήνουν να αποτελέσουν αυτά προέκταση του εαυτού τους, αλλά αντίθετα επαναφέρουν στο τραπέζι την εργαλειακή σχέση με αυτά, ακόμα και αν η σχέση αυτή έχει ως μοναδικό σκοπό την διασκέδαση, αμφισβητώντας τελικά το ατομικό και κατ' επέκταση και το συλλογικό φαντασιακό;

Μήπως με μια απλή αναγωγή της αρχής του Pareto, μπορούμε να έχουμε το 80% της όποιας μοτοσυκλετιστικής ευχαρίστησης με μόλις το 20% των ακριβοθώρητων χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας ή ακόμα και το 20% των χρημάτων.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι λίγο σαν τους κυνηγούς και τους ψαράδες, λένε πολλά και κάνουν σαφώς λιγότερα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών δεν μπορεί να αξιοποιήσει ούτε τις μισές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Η δικιά μου εμπειρία σε 2 riding school, στα οποία θεωρώ ότι υπήρχε ένα τυχαίο δείγμα αναβατών και μοτοσυκλετών, μου έδειξε ότι οι πιο "κουλοί" ήταν αυτός με το γρηγορότερο και αυτός με το ακριβότερο.
Παρόμοια είναι η εμπειρία μου και από τις καρτόπιστες.

Φυσικά κατανοώ την κοινωνικά προστιθέμενη αξία, που προσθέτει ένα ακριβό αντικείμενο, πολυτελές όχημα, ακριβό ρολόι, εξωφρενικά ακριβή τσάντα (ίσως και απαραίτητο εργαλείο σε κάποιους επαγγελματικούς κλάδους (βλ.γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, πολιτικάντηδες κλπ)., δεν θεωρώ όμως ότι έχει σχέση με τον μοτοσυκλετισμό, γιατί η απάντηση είναι απλή, "Πάρε το ακριβότερο που μπορείς και διαφήμισε το όσο περισσότερο μπορείς".
Για μένα, η πλέον αδιάφορη συζήτηση.
"Για να βγάζει τόσα, πρέπει να είναι καλός" ή "Για να οδηγεί τέτοιο, πρέπει να είναι τρελό χέρι".

Τέσπα, τέρμα η ανάλυση, θεωρώ ότι είμαστε πιθανότατα σε περίπτωση, "Βαρέθηκα παγωτό βανίλια, σοκολάτα και λέω να δοκιμάσω φράουλα, φιστίκι, αν και δεν τρώω φράουλες και είμαι αλλεργικός στα φυστίκια".


*Σοβαρό endo, όχι ταξί και μ@λακίες, με ταξί παν οι θιές.:bawl:

Είχα μπει στην διαδικασία που λες.
Θεωρώ έχω από μικρός απομυθοποιήσει κάποια πράγματα . Βέβαια είμαι ο ίδιος που κοιτάω ακριβά μοντέλα και προσπαθώ να μην το σκεφτώ λογικά υπό την αίρεση ότι έχω ακόμα μαξ 4 χρόνια ανέμελα για να ευχαριστηθώ μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες χωρίς παιδιά και υποχρεώσεις και φόβο επιβίωσης που πιάνει τους περισσότερους μετά το πρώτο παιδί.
Ταυτόχρονα ένα άλλο κομμάτι μου θεωρεί εντελώς παράλογο να διαθέσω ένα κεφάλαιο σε ένα αντικείμενο που χάνει τόσο σύντομα αξία και να μην διαθέσω το ίδιο κεφάλαιο σε 1-2 Project Που τρέχω παράλληλα με το κύριο αντικείμενο μου.
Τέλος όμως ενώ είμαι 29 και όπως έγραψα παραπάνω ασκώ ουσιαστικά 1 επάγγελμα και διαχειρίζομαι 2 επιχειρήσεις , έχω ανάγκη να πω ότι δουλεύω σαν τρελός όλη μέρα, αλλά ρε πούστη μου αξίζει, μπορώ να πάρω το τάδε μηχανάκι.
Και ο φαύλος κύκλος ξεκινά και πάλι.

Καταλήγω , λόγω βέβαια και πολλών αιφνίδιων θανάτων γύρω μου, να ζήσω το τώρα και να προσπαθώ να χαλαρώσω με το αύριο που ούτως ή άλλως δεν είναι υπό τον έλεγχο μου .
Για αυτό και συνεχίζω να ψάχνομαι στα ακριβά παιχνίδια με λιγότερες τύψεις και περισσότερη αυτογνωσία σε σχέση με τα τελικά κίνητρα αγοράς τους.
Είπα και σήμερα τον πόνο μου, μπορώ να συνεχίσω πιο ήρεμος την εργασία μου. :lol:

lospsi
20/03/2023, 12:28
Ενδιαφέρουσες απαντήσεις, τις επεξεργάζομαι όλες!


Endo με παπί *, αποκλείουμε το γεγονός ο θεματοθέτης ωριμάζοντας να είχε μια στιγμιαία αναλαμπή και να αποφάσισε να μετακινηθεί από την κατηγορία των μοτο-καταναλατών, που αποστηθίζουν specs, features και επιδόσεις, και να περάσει συνειδητά στην κατηγορία των χρηστών, που δεν ορίζονται από τα αντικείμενα που κατέχουν, δεν αφήνουν να αποτελέσουν αυτά προέκταση του εαυτού τους, αλλά αντίθετα επαναφέρουν στο τραπέζι την εργαλειακή σχέση με αυτά, ακόμα και αν η σχέση αυτή έχει ως μοναδικό σκοπό την διασκέδαση, αμφισβητώντας τελικά το ατομικό και κατ' επέκταση και το συλλογικό φαντασιακό;

Μήπως με μια απλή αναγωγή της αρχής του Pareto, μπορούμε να έχουμε το 80% της όποιας μοτοσυκλετιστικής ευχαρίστησης με μόλις το 20% των ακριβοθώρητων χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας ή ακόμα και το 20% των χρημάτων.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι λίγο σαν τους κυνηγούς και τους ψαράδες, λένε πολλά και κάνουν σαφώς λιγότερα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών δεν μπορεί να αξιοποιήσει ούτε τις μισές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Η δικιά μου εμπειρία σε 2 riding school, στα οποία θεωρώ ότι υπήρχε ένα τυχαίο δείγμα αναβατών και μοτοσυκλετών, μου έδειξε ότι οι πιο "κουλοί" ήταν αυτός με το γρηγορότερο και αυτός με το ακριβότερο.
Παρόμοια είναι η εμπειρία μου και από τις καρτόπιστες.

Φυσικά κατανοώ την κοινωνικά προστιθέμενη αξία, που προσθέτει ένα ακριβό αντικείμενο, πολυτελές όχημα, ακριβό ρολόι, εξωφρενικά ακριβή τσάντα (ίσως και απαραίτητο εργαλείο σε κάποιους επαγγελματικούς κλάδους (βλ.γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, πολιτικάντηδες κλπ)., δεν θεωρώ όμως ότι έχει σχέση με τον μοτοσυκλετισμό, γιατί η απάντηση είναι απλή, "Πάρε το ακριβότερο που μπορείς και διαφήμισε το όσο περισσότερο μπορείς".
Για μένα, η πλέον αδιάφορη συζήτηση.
"Για να βγάζει τόσα, πρέπει να είναι καλός" ή "Για να οδηγεί τέτοιο, πρέπει να είναι τρελό χέρι".

Τέσπα, τέρμα η ανάλυση, θεωρώ ότι είμαστε πιθανότατα σε περίπτωση, "Βαρέθηκα παγωτό βανίλια, σοκολάτα και λέω να δοκιμάσω φράουλα, φιστίκι, αν και δεν τρώω φράουλες και είμαι αλλεργικός στα φυστίκια".


*Σοβαρό endo, όχι ταξί και μ@λακίες, με ταξί παν οι θιές.:bawl:

:beer:
(με έκανες και γκούγκλαρα την Αρχή του Παρέτο)

STF
22/03/2023, 00:04
Είχα μπει στην διαδικασία που λες.
Θεωρώ έχω από μικρός απομυθοποιήσει κάποια πράγματα . Βέβαια είμαι ο ίδιος που κοιτάω ακριβά μοντέλα και προσπαθώ να μην το σκεφτώ λογικά υπό την αίρεση ότι έχω ακόμα μαξ 4 χρόνια ανέμελα για να ευχαριστηθώ μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες χωρίς παιδιά και υποχρεώσεις και φόβο επιβίωσης που πιάνει τους περισσότερους μετά το πρώτο παιδί.
Ταυτόχρονα ένα άλλο κομμάτι μου θεωρεί εντελώς παράλογο να διαθέσω ένα κεφάλαιο σε ένα αντικείμενο που χάνει τόσο σύντομα αξία και να μην διαθέσω το ίδιο κεφάλαιο σε 1-2 Project Που τρέχω παράλληλα με το κύριο αντικείμενο μου.
Τέλος όμως ενώ είμαι 29 και όπως έγραψα παραπάνω ασκώ ουσιαστικά 1 επάγγελμα και διαχειρίζομαι 2 επιχειρήσεις , έχω ανάγκη να πω ότι δουλεύω σαν τρελός όλη μέρα, αλλά ρε πούστη μου αξίζει, μπορώ να πάρω το τάδε μηχανάκι.
Και ο φαύλος κύκλος ξεκινά και πάλι.

Καταλήγω , λόγω βέβαια και πολλών αιφνίδιων θανάτων γύρω μου, να ζήσω το τώρα και να προσπαθώ να χαλαρώσω με το αύριο που ούτως ή άλλως δεν είναι υπό τον έλεγχο μου .
Για αυτό και συνεχίζω να ψάχνομαι στα ακριβά παιχνίδια με λιγότερες τύψεις και περισσότερη αυτογνωσία σε σχέση με τα τελικά κίνητρα αγοράς τους.
Είπα και σήμερα τον πόνο μου, μπορώ να συνεχίσω πιο ήρεμος την εργασία μου. :lol:

Η φωτογραφική απάντηση είναι: Μέτρον άριστον

Bowleno
22/03/2023, 07:12
Η φωτογραφική απάντηση είναι: Μέτρον άριστον

Άρα του λέμε να πάρει κινέζικο; :lol:

doctoras
22/03/2023, 07:13
Άρα του λέμε να πάρει κινέζικο; :lol:

στο σωστό πεδίο είσαι :D

billy84
22/03/2023, 09:43
Endo με παπί *, αποκλείουμε το γεγονός ο θεματοθέτης ωριμάζοντας να είχε μια στιγμιαία αναλαμπή και να αποφάσισε να μετακινηθεί από την κατηγορία των μοτο-καταναλατών, που αποστηθίζουν specs, features και επιδόσεις, και να περάσει συνειδητά στην κατηγορία των χρηστών, που δεν ορίζονται από τα αντικείμενα που κατέχουν, δεν αφήνουν να αποτελέσουν αυτά προέκταση του εαυτού τους, αλλά αντίθετα επαναφέρουν στο τραπέζι την εργαλειακή σχέση με αυτά, ακόμα και αν η σχέση αυτή έχει ως μοναδικό σκοπό την διασκέδαση, αμφισβητώντας τελικά το ατομικό και κατ' επέκταση και το συλλογικό φαντασιακό;

Μήπως με μια απλή αναγωγή της αρχής του Pareto, μπορούμε να έχουμε το 80% της όποιας μοτοσυκλετιστικής ευχαρίστησης με μόλις το 20% των ακριβοθώρητων χαρακτηριστικών της μοτοσυκλέτας ή ακόμα και το 20% των χρημάτων.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι μοτοσυκλετιστές είναι λίγο σαν τους κυνηγούς και τους ψαράδες, λένε πολλά και κάνουν σαφώς λιγότερα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών δεν μπορεί να αξιοποιήσει ούτε τις μισές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Η δικιά μου εμπειρία σε 2 riding school, στα οποία θεωρώ ότι υπήρχε ένα τυχαίο δείγμα αναβατών και μοτοσυκλετών, μου έδειξε ότι οι πιο "κουλοί" ήταν αυτός με το γρηγορότερο και αυτός με το ακριβότερο.
Παρόμοια είναι η εμπειρία μου και από τις καρτόπιστες.

Φυσικά κατανοώ την κοινωνικά προστιθέμενη αξία, που προσθέτει ένα ακριβό αντικείμενο, πολυτελές όχημα, ακριβό ρολόι, εξωφρενικά ακριβή τσάντα (ίσως και απαραίτητο εργαλείο σε κάποιους επαγγελματικούς κλάδους (βλ.γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, πολιτικάντηδες κλπ)., δεν θεωρώ όμως ότι έχει σχέση με τον μοτοσυκλετισμό, γιατί η απάντηση είναι απλή, "Πάρε το ακριβότερο που μπορείς και διαφήμισε το όσο περισσότερο μπορείς".
Για μένα, η πλέον αδιάφορη συζήτηση.
"Για να βγάζει τόσα, πρέπει να είναι καλός" ή "Για να οδηγεί τέτοιο, πρέπει να είναι τρελό χέρι".

Τέσπα, τέρμα η ανάλυση, θεωρώ ότι είμαστε πιθανότατα σε περίπτωση, "Βαρέθηκα παγωτό βανίλια, σοκολάτα και λέω να δοκιμάσω φράουλα, φιστίκι, αν και δεν τρώω φράουλες και είμαι αλλεργικός στα φυστίκια".


*Σοβαρό endo, όχι ταξί και μ@λακίες, με ταξί παν οι θειές.:bawl:



Σενιόρ αυτό το ποστ είναι διαμάντι και θα έπρεπε να καρφιτσωθεί κάπου να το βλέπουν νέοι που δε γνωρίζουν αλλά και παλιοί που θα έπρεπε να γνωρίζουν. :a23:


Υ.Γ: Το έκανα ήδη screenshot για να το έχω.

toyar
22/03/2023, 15:35
Πωωω ρε φίλε
Τελικά εργαλειακή σχέση έχω με τις μοτό που οδηγαω από το 1992
Να πω ότι δεν έχω χρειαστεί ποτέ πάνω από 250 κυβικά και 2 κυλίνδρους
Και ότι η μοτό είναι προέκταση του κορμιού μου

SeniorCanardo
22/03/2023, 16:51
Πωωω ρε φίλε
...Να πω ότι δεν έχω χρειαστεί ποτέ πάνω από 250 κυβικά και 2 κυλίνδρους...
Ξανασκέψου του, πολλά μπορεί να είναι. :bawl:

THRESH
22/03/2023, 17:29
Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι κάποιες μελλοντικές επιλογές μοτοσυκλέτας. Μια από αυτές είναι να γυρίσω σε λίγο μικρότερα κυβικά/άλογα και με λιγότερα χρήματα. Παρόλα αυτά, έχοντας καλομάθει τα τελευταία χρόνια με ηλεκτρονικά, ευκολίες, τζιτζιμπλίκια, θα ήθελα να διατηρήσω κάποια από αυτά. Η κατηγορία που κοιτάω είναι τα ον οφ ή ψηλά στρητ.

Κι εκεί που σε αυτά τα χρήματα, μπορείς να κινηθείς στα κλασσικά Tiger sport, Tracer, ίσως κανά Multi 950 2017, αρχίζω και μπαίνω σοβαρά στο τρυπάκι του CF MOTO 800 MT. Έχει ότι θέλω από μπλιμπλίκια (cruise, θερμαινόμενα γκριπ, σίφτερ) και ακόμα παραπάνω (θερμαινόμενες σέλες, οθόνη κτλ), όσα υπάρχουν μτχ έχουν ελάχιστα χλμ (μόνο μεταχειρισμένα κοιτάω).

Το δίλημμα λοιπόν είναι:
Μεταχειρισμένο 2-5 ετών με 20-30-50000χλμ από "γνωστό, ποιοτικό και καταξιωμένο" κατασκευαστή ή μηχανή σχεδόν καινούργια με γυαλιστερά καθρεπτάκια για τον ιθαγενή των ευκολιών αλλά άγνωστη ποιότητα, υποστήριξη, μεταπώληση σε βάθος χρόνου?
Μπορεί επίσης να επεκταθεί σε πιο premium μοτοσυκλέτες (R1200GS, Multi 1200, Crosstourer κτλ) που όμως θα είναι ακόμα παλιότερες και πιθανώς αρκετά πιο φορτωμένες από χιλιόμετρα.

Και μια προσωπική υποσημείωση:
Έχοντας την τυχή τα τελευταία χρόνια να αποκτήσω αρκετές premium μοτοσυκλέτες (Multi 1200S, S1000XR, SD1290GT, 1290SAS) έχω καταλήξει πως οι τρομερές δυνατότητες στην απόδοση αυτών των μοτοσυκλετών είναι χρήσιμη λίγες φορές και μένει μόνο η ικανοποίηση της κατοχής τους, το "niche" της υπόθεσης. Εξαιρούνται τα ηλεκτρονικά που περιέγραψα παραπάνω και που είναι πραγματικές ευκολίες χρήσης.
Από την στιγμή που αυτά είναι διαθέσιμα σε πιο οικονομικά μηχανάκια, θέλω να πιστεύω πως μια τέτοια "υποβάθμιση" δεν θα με χάλαγε, τουλάχιστον για λίγο καιρό.

Εσείς τι λέτε?

Έτσι όπως τα περιγράφεις, σίγουρα μπορείς να μεταβείς σε κάτι πιο usable στους καθημερινούς δρόμους , με λιγότερα άλογα και κυβικά αλλά κάτι θα πρέπει σου αρέσει πολύ.
Είτε το μοτέρ , είτε τα ηλεκτρονικά, είτε το feeling , κάτι θα πρέπει να σου "μιλά".

Ειδάλλως, θα χαλαστείς πιστεύω γιατί θα πέσουν όλοι οι συμβιβασμοί μαζί.

Το νόημα , αν σε σκιαγραφώ σωστά, είναι οτι θα πρέπει να σε κάνει να νιώθεις όμορφα και ξεχωριστά , κ ας είναι φτιαγμένο στη Κουάλα Λουμπούρ.

Οπότε δε γνωρίζω αν το MT800 θα σε εξυπηρετήσει αν και σίγουρα , έχει ένα πλήρες πακέτο.

Crossrunner 800 ?
Tracer 9 ?
Tuareg 660 με κάποια καλούδια ?

Κάτι αντίστοιχο

thunder ace
22/03/2023, 18:31
Καπως ετσι σκεφτεται η κυρια HONDA

GogosLux
23/03/2023, 07:42
Ψηλέ, δεν σου φταίνε τα μηχανάκια !

Αναζητάς την χαρά της νιότης και την ικανοποίηση της αγοράς, όταν έχεις φτάσει να εχεις γευτεί premium μηχανακια τοτε ή θα κυνηγήσεις την ταχύτητα ή τις γκόμενες ;)


Κράτα αυτά που έχεις και ψάξε για γκόμενα, θα τα χαρείς περισσότερο :lol: :D


ΥΓ, χωρίς παρεξήγηση, και εγω στην ίδια φάση είμαι ;)

karellen
23/03/2023, 08:13
Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι κάποιες μελλοντικές επιλογές μοτοσυκλέτας. Μια από αυτές είναι να γυρίσω σε λίγο μικρότερα κυβικά/άλογα και με λιγότερα χρήματα. Παρόλα αυτά, έχοντας καλομάθει τα τελευταία χρόνια με ηλεκτρονικά, ευκολίες, τζιτζιμπλίκια, θα ήθελα να διατηρήσω κάποια από αυτά. Η κατηγορία που κοιτάω είναι τα ον οφ ή ψηλά στρητ.

Κι εκεί που σε αυτά τα χρήματα, μπορείς να κινηθείς στα κλασσικά Tiger sport, Tracer, ίσως κανά Multi 950 2017, αρχίζω και μπαίνω σοβαρά στο τρυπάκι του CF MOTO 800 MT. Έχει ότι θέλω από μπλιμπλίκια (cruise, θερμαινόμενα γκριπ, σίφτερ) και ακόμα παραπάνω (θερμαινόμενες σέλες, οθόνη κτλ), όσα υπάρχουν μτχ έχουν ελάχιστα χλμ (μόνο μεταχειρισμένα κοιτάω).
[...]

Εσείς τι λέτε?

Οι μοτοσυκλέτες που σκέπτεσαι σαν εναλλακτικές είναι λίγο κατώτερες από τις πρίμιουμ που είχες στην κατοχή σου και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τις βαρεθείς γρήγορα γιατί δεν θα σου επιφέρουν τη μεγάλη αλλαγή.

Αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα ένα "μικρό" διάβολο ώστε να αλλάξω εντελώς τα βιώματα,ένα Duke 690,SMT ή ακόμα Tuareg 660.Αυτά τα τριβόλια είναι ελαφριά,μανιτζέβελα,έχουν σύγχρονους κινητήρες και δυνατούς,φουλ τεχνολογία και το κυριότερο σου βγάζουν και τον κάγκουρα που κρύβεις μέσα σου.

husky21
23/03/2023, 10:24
Οι μοτοσυκλέτες που σκέπτεσαι σαν εναλλακτικές είναι λίγο κατώτερες από τις πρίμιουμ που είχες στην κατοχή σου και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τις βαρεθείς γρήγορα γιατί δεν θα σου επιφέρουν τη μεγάλη αλλαγή.

Αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα ένα "μικρό" διάβολο ώστε να αλλάξω εντελώς τα βιώματα,ένα Duke 690,SMT ή ακόμα Tuareg 660.Αυτά τα τριβόλια είναι ελαφριά,μανιτζέβελα,έχουν σύγχρονους κινητήρες και δυνατούς,φουλ τεχνολογία και το κυριότερο σου βγάζουν και τον κάγκουρα που κρύβεις μέσα σου.

να παρει το Husqvarna 701 που ειναι και μο@ν@ρα

THRESH
23/03/2023, 11:54
υπάρχουν και πιο φτηνά κομπρεσέρ στην αγορά

Bowleno
23/03/2023, 12:06
να παρει το Husqvarna 701 που ειναι και μο@ν@ρα

Eγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο νηματοθέτης είναι σε φάση όπου θέλει μια που να του κάνει....γιουβαρλάκια, μουσακά και όχι κόλπα στο κρεβάτι....

VGA
23/03/2023, 16:20
να παρει το Husqvarna 701 που ειναι και μο@ν@ρα

Τι ειναι αυτο ρε, ελεος! :bawl:

Λες και δεν υπαρχουν ωραιες enduro ...

skritikos
23/03/2023, 17:53
Τι ειναι αυτο ρε, ελεος! :bawl:

Λες και δεν υπαρχουν ωραιες enduro ...

Όμορφες καλές και ελαφριές όσο το 701, δεν υπάρχουν μάλλον.

husky21
23/03/2023, 18:03
Τι ειναι αυτο ρε, ελεος! :bawl:

Λες και δεν υπαρχουν ωραιες enduro ...

μιλησε κανεις για εντουρο;
για το σουπερμοτο λεμε:D

RaGe_Raptor
24/03/2023, 08:25
Αν δεν συντρέχουν οικονομικοί λόγοι ή/και συγκεκριμένες ανάγκες καθημερινής μετακίνησης, γιατί να *"εκλογικεύσεις" την απόλαυση?

*Και με οικονομικά κριτήρια αλλά και από άποψη υπερβολικών δυνατοτήτων μοτοσυκλέτας .

Crypto_85
24/03/2023, 09:33
tracer γιατί είναι επένδυση ότι και να δώσεις στο δίνει πίσω σε αποδόσεις κι αν θες να το πουλήσεις κρατάει την τιμή του ψηλά

CorpseAlive
24/03/2023, 11:04
tracer γιατί είναι επένδυση ότι και να δώσεις στο δίνει πίσω σε αποδόσεις κι αν θες να το πουλήσεις κρατάει την τιμή του ψηλά

Πλασματικά ψηλά.
Εγώ π.χ. που είμαι στην αγορά και διαθέτω τα χρήματα γιατί να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο 2ετίας στην ίδια (άντε 500ρικο κάτω) τιμή με το καινούριο?

Χαζομάρες είναι οι τιμές που φαίνονται και εντελώς παράλογες.

GogosLux
24/03/2023, 13:24
fixed ;)


tracer γιατί είναι επένδυση στην φασαρία χωρίς ουσία ότι και να δώσεις στο δίνει πίσω σε μούρη κάγκουρα αποδόσεις κι αν θες να το πουλήσεις ζητάς ότι θέλεις και περιμένεις κρατάει την τιμή του ψηλά

CorpseAlive
24/03/2023, 13:34
fixed ;)

Το τερμάτισες.
Μια χαρά αποδόσεις έχει και το απλό παίζει μπάλα μόνο του στην κατηγορία λόγω επιδόσεων.
12.500 για 110 άλογα και 890 κυβικά δεν το λες φασαρία χωρίς ουσία .
Για το ότι το προτιμούν κάγκουρες ή είναι καγκούρικο συμφωνώ.

GogosLux
24/03/2023, 13:35
Το τερμάτισες.
Μια χαρά αποδόσεις έχει και το απλό παίζει μπάλα μόνο του στην κατηγορία λόγω επιδόσεων.
12.500 για 110 άλογα και 890 κυβικά δεν το λες φασαρία χωρίς ουσία .
Για το ότι το προτιμούν κάγκουρες ή είναι καγκούρικο συμφωνώ.

Μια χαρά μηχανάκι είναι για αυτό που ειναι, αυτοι που το παίρνουν νομίζουν ότι πήράν κάτι που δεν ειναι :D

lospsi
24/03/2023, 13:39
Ψηλέ, δεν σου φταίνε τα μηχανάκια !

Αναζητάς την χαρά της νιότης και την ικανοποίηση της αγοράς, όταν έχεις φτάσει να εχεις γευτεί premium μηχανακια τοτε ή θα κυνηγήσεις την ταχύτητα ή τις γκόμενες ;)


Κράτα αυτά που έχεις και ψάξε για γκόμενα, θα τα χαρείς περισσότερο :lol: :D


ΥΓ, χωρίς παρεξήγηση, και εγω στην ίδια φάση είμαι ;)

Βρε λες?
χμ...
:lol:


Οι μοτοσυκλέτες που σκέπτεσαι σαν εναλλακτικές είναι λίγο κατώτερες από τις πρίμιουμ που είχες στην κατοχή σου και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τις βαρεθείς γρήγορα γιατί δεν θα σου επιφέρουν τη μεγάλη αλλαγή.

Αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα ένα "μικρό" διάβολο ώστε να αλλάξω εντελώς τα βιώματα,ένα Duke 690,SMT ή ακόμα Tuareg 660.Αυτά τα τριβόλια είναι ελαφριά,μανιτζέβελα,έχουν σύγχρονους κινητήρες και δυνατούς,φουλ τεχνολογία και το κυριότερο σου βγάζουν και τον κάγκουρα που κρύβεις μέσα σου.

Μπα, δεν νομίζω ότι θέλω κι άλλο μηχανάκι. Το ότι θα θέλω να αλλάξω ότι πάρω το θεωρώ δεδομένο:D


Eγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο νηματοθέτης είναι σε φάση όπου θέλει μια που να του κάνει....γιουβαρλάκια, μουσακά και όχι κόλπα στο κρεβάτι....

Είναι και αυτό μια άποψη. Να κάνει κόλπα και μουσακά δεν παίζει λες?:smokin:


Αν δεν συντρέχουν οικονομικοί λόγοι ή/και συγκεκριμένες ανάγκες καθημερινής μετακίνησης, γιατί να *"εκλογικεύσεις" την απόλαυση?

*Και με οικονομικά κριτήρια αλλά και από άποψη υπερβολικών δυνατοτήτων μοτοσυκλέτας .

Σωστός και είναι και η άλλη άποψη του νομίσματος του προβληματισμού μου.
Υπό σκέψιν όλα...


tracer γιατί είναι επένδυση ότι και να δώσεις στο δίνει πίσω σε αποδόσεις κι αν θες να το πουλήσεις κρατάει την τιμή του ψηλά

Μηχανάκι και επένδυση δεν πάνε μαζί, τουλάχιστος βραχυπρόθεσμα. Όπως σωστά σχολιάζουν πιο πάνω, οι τιμές είναι αστείες. Αν είναι να πάω σε υποδεέστερη μηχανή θα δώσω λιγότερα χρήματα και εκεί "κολλάει" και ο κινέζος;)


Προς το παρόν όμως, χαίρομαι τον ευγενή γίγαντα:)

https://www.youtube.com/watch?v=EDblxUrhKtM

husky21
24/03/2023, 14:13
fixed ;)

Πες τα χρυσοστομε
ειναι το TDM της τωρινης εποχης

THRESH
24/03/2023, 15:49
tracer γιατί είναι επένδυση ότι και να δώσεις στο δίνει πίσω σε αποδόσεις κι αν θες να το πουλήσεις κρατάει την τιμή του ψηλά

σωστός, εγχώρια και μη

peterTHErider
24/03/2023, 17:28
Στο car ο καθένας ζητάει ότι θέλει.σημασία έχει τι παίρνει και πότε,γιατί στο τέλος(το έχω ζήσει με γνωστό μου) που ζητούσε περίπου ότι έλεγε το car δεν τα έβρισκε ποτέ και μέτα από πολύ καιρό και αναμονή αναγκάστηκε να ρίξει την τιμή σε παζάρι μπας και φύγει.γιατί δεν έχει και λίγα διαθέσιμα και όλο και κάποιος θα πέσει στο παζάρι ανεξάρτητα τι τρέλες ζητάει αρχικά.ειδικά αν σε βιάζει μια πώληση κλάφτα...