PDA

View Full Version : Kawasaki Eliminator 400 2023



lleonidas
17/03/2023, 16:40
Κινητήρας 398 κ.εκ. o οποίος αποδίδει 47,4 hp / 10.000 rpm και 3,8 kgm / 8.000 rpm.
Πλαίσιο: ατσάλινο χωροδικτύωμα.

Οι τροχοί είναι χυτοί με μπράτσα, και διαστάσεις 18 ιντσών μπροστά και 16 πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 130/70-18 και 150/80-16. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.520 mm και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 150 mm.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm με διαδρομή 120 mm, πίσω έχουμε δυο αμορτισέρ με διαδρομή 90 mm, και στην πέδηση βρίσκουμε έναν δίσκο 310 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, κι έναν ακόμα δίσκο 240 mm πίσω και δικάναλο ABS.
Πέρα από τη βασική έκδοση, η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση SE με υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μάσκα προβολέα, φυσούνες, μια USB Type-C θύρα φόρτισης, δερμάτινες σέλες με μοναδική ραφή και την πρώτη διπλή (εμπρός και πίσω) κάμερα καταγραφής -συμβατή και με GPS- σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki.

Το ρεζερβουάρ χωρά 12 λίτρα καυσίμου, η σέλα είναι ιδιαίτερα χαμηλή στα 735 mm, ενώ το επίσημο βάρος ανακοινώνεται στα 176 κιλά για τη βασική έκδοση και στα 178 για την έκδοση SE.
Οι τιμές του Eliminator 400 στην Ιαπωνία είναι 795.000 γεν (5.614 ευρώ) για τη βασική έκδοση και 858.000 γεν (6.060 ευρώ) για την έκδοση SE .

Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/kawasaki-eliminator-400-2023-se-2-ekdoseis-me-dikylindro-kinitira)

442026

442027

442028

442025

442029

AUFGEBRACHT
17/03/2023, 16:43
Για άνετες και ανέμελες βόλτες με το έτερον ήμισυ...

skritikos
17/03/2023, 17:48
Ένα ομορφότερο Honda Rebel 500. Δεν είναι κακό :)

katsar
17/03/2023, 18:09
Πολύ καλό θα έλεγα και εγώ,πάμε βρε Kawasaki !

o_gavros
17/03/2023, 18:18
Όσοι λίγοι έχουν παραμείνει με τα ελιμινεητορ του τότε, είναι κάτι σαν το φάντασμα του Τζο μπαρ τημ που παλευει να μην ξεπλυθει από την εποχή των γκατζετ, των γκοπρο και των θερμαινομενων καθισμάτωνε...
Είναι ενας αλανης στη γειτονιά μου, ακόμα εκεί, ακόμα έτσι, με την κοτσίδα του, το μαυρο ελιμινεητορ και τα τζιν σωλήνες, τον χαίρομαι οποτε τον βλέπω!

Lioulios
18/03/2023, 08:06
Οπαααα....Ομορφο καβασακι ,αλλα μονο η εκδοση SE.
Χωρις το μασκακι δεν δειχνει και τοσο.

telegonos
18/03/2023, 09:32
Γελάω όταν θυμάμαι τι έγραφε ο Ντάνης Φώτος για τo παλιό eliminator, με τον κινητήρα από GPz500 σε συγκριτικό μικρών chopper του γνωστού περιοδικού τεύχος 106, σελίδα 62.

(μετά ζήτησε η kawasaki να μην ξανακανει τεστ ο Ντάνης σε μηχανή τους ΠΟΤΕ)

Παλιές καλές εποχές.

Nostradamus
18/03/2023, 10:02
Πολύ μου αρέσει, που ίσως αναβιώσουν αυτές τις κατηγορίες. Δεν ξέρω τι αγοραστικό κοινό μπορεί να έχουν, αλλά έχω αρχίσει και τα καλοβλεπω για χαλαρές βολτουλες τα σ/κ με ανοιξιάτικο ήλιο.

doctor_john
18/03/2023, 11:47
Έχουν αρκετό κοινό, είναι βολική μοτό. Έχει και λίγο brat χαρακτήρα, σίγουρα θα ξαναγίνει αγαπητή στους λιγότερο ψηλούς.

Το πρώτο δεν μου άρεσε, είχε ωραία αίσθηση όμως. Αυτό είναι και όμορφο.

motojojo
18/03/2023, 11:49
Αν και δεν ειμαι φαν της κατηγορίας το βρίσκω κι εγω ομορφο.

Μακαρι να πιάσει.

Tsber
18/03/2023, 12:04
Έχει το όνομα και αρκετή ( ; ) από τη χάρη, ελπίζω να είναι ένα από τα πολλά "φρούτα" του διαχωρισμού μεταξύ Kawasaki Heavy Industries και μοτοσικλετιστικού τμήματος της εταιρείας :beer:

Λευκάδιος
18/03/2023, 18:54
Γελάω όταν θυμάμαι τι έγραφε ο Ντάνης Φώτος για τo παλιό eliminator, με τον κινητήρα από GPz500 σε συγκριτικό μικρών chopper του γνωστού περιοδικού τεύχος 106, σελίδα 62.

(μετά ζήτησε η kawasaki να μην ξανακανει τεστ ο Ντάνης σε μηχανή τους ΠΟΤΕ)

Παλιές καλές εποχές.

Υπήρχε Eliminator με μοτέρ GPZ500?Τετρακύλινδρα θυμάμαι,400,600 κοκ και κάποια μικρά 125,250

telegonos
19/03/2023, 09:00
Υπήρχε Eliminator με μοτέρ GPZ500?Τετρακύλινδρα θυμάμαι,400,600 κοκ και κάποια μικρά 125,250

Μπορεί να μην λεγόταν eliminator από την kawasaki, ο κωδικός ήταν EN500, και σε κάποιες χώρες το έλεγε και vulcan. Τα eliminator νομίζω είχαν κωδικούς IL και όχι EN.

Να ένα τυχαίο δείγμα

442096

Ασχέτως αν οντως ανήκε στην ''οικογένεια'' eliminator, ήταν τσόπερ δικύλινδρο εν σειρά σαν το μοντέλο του θέματος. Θα ποστάρω και αυτά που έγραφε ο Φώτος σε λίγο.

Bowleno
19/03/2023, 12:23
Μπορεί να μην λεγόταν eliminator από την kawasaki, ο κωδικός ήταν EN500, και σε κάποιες χώρες το έλεγε και vulcan. Τα eliminator νομίζω είχαν κωδικούς IL και όχι EN.

Να ένα τυχαίο δείγμα

442096

Ασχέτως αν οντως ανήκε στην ''οικογένεια'' eliminator, ήταν τσόπερ δικύλινδρο εν σειρά σαν το μοντέλο του θέματος. Θα ποστάρω και αυτά που έγραφε ο Φώτος σε λίγο.

Μην μου θυμίζετε αυτό το κωλομοτέρ....:cry: είχε 10 ίππους παραπάνω από τα KLE και ER 500 αλλά.....:cry:

THRESH
19/03/2023, 12:35
Κινητήρας 398 κ.εκ. o οποίος αποδίδει 47,4 hp / 10.000 rpm και 3,8 kgm / 8.000 rpm.
Πλαίσιο: ατσάλινο χωροδικτύωμα.

Οι τροχοί είναι χυτοί με μπράτσα, και διαστάσεις 18 ιντσών μπροστά και 16 πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 130/70-18 και 150/80-16. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.520 mm και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 150 mm.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm με διαδρομή 120 mm, πίσω έχουμε δυο αμορτισέρ με διαδρομή 90 mm, και στην πέδηση βρίσκουμε έναν δίσκο 310 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, κι έναν ακόμα δίσκο 240 mm πίσω και δικάναλο ABS.
Πέρα από τη βασική έκδοση, η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση SE με υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μάσκα προβολέα, φυσούνες, μια USB Type-C θύρα φόρτισης, δερμάτινες σέλες με μοναδική ραφή και την πρώτη διπλή (εμπρός και πίσω) κάμερα καταγραφής -συμβατή και με GPS- σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki.

Το ρεζερβουάρ χωρά 12 λίτρα καυσίμου, η σέλα είναι ιδιαίτερα χαμηλή στα 735 mm, ενώ το επίσημο βάρος ανακοινώνεται στα 176 κιλά για τη βασική έκδοση και στα 178 για την έκδοση SE.
Οι τιμές του Eliminator 400 στην Ιαπωνία είναι 795.000 γεν (5.614 ευρώ) για τη βασική έκδοση και 858.000 γεν (6.060 ευρώ) για την έκδοση SE .

Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/kawasaki-eliminator-400-2023-se-2-ekdoseis-me-dikylindro-kinitira)

442026

442027

442028

442025

442029

Νόστιμο.
Λίγο ψηλόστροφο για τη κατηγορία και το Rebel 500

Acacius
19/03/2023, 19:40
Γελάω όταν θυμάμαι τι έγραφε ο Ντάνης Φώτος για τo παλιό eliminator, με τον κινητήρα από GPz500 σε συγκριτικό μικρών chopper του γνωστού περιοδικού τεύχος 106, σελίδα 62.

(μετά ζήτησε η kawasaki να μην ξανακανει τεστ ο Ντάνης σε μηχανή τους ΠΟΤΕ)

Παλιές καλές εποχές.

Βάλε και μια παράθεση/φωτό για όσους πήραν κάποια στιγμή απόφαση ότι δεν πρόκειται να τα ξαναδιαβάσουν και πέταξαν τα περισσότερα τεύχη που είχαν...

telegonos
19/03/2023, 21:45
Επειδή δεν θέλει το γνωστό περιοδικό να του κάνουμε τζάμπα διαφήμιση και να θυμίζουμε καλές στιγμές του, δεν βάζω φωτό, έκατσα κι έγραψα το κείμενο.

Φυσικά, αν αυτό είναι κακό για τους κανόνες, ας το σβήσει κάποιος διαχειριστής.

''KAWASAKI EN 500. Ο αθώος. Του Ντάνη Φώτου

Υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες σήμερα; Μπορούν να υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες εν έτει 1994; Αποφασιστικά εγώ απαντώ όχι, δεν υπάρχουν. Το ''κακό'' υπάρχει και μπαίνει όταν κάνει κουμάντο το χρήμα, όπου -στην συγκεκριμένη περίπτωση του ΕΝ- αποφασίζουν οι μάνατζερς οι κοστολόγοι, οι διευθυντές πωλήσεων και οι διαφημιστές, τι θα φτιαχτεί και πως και γιατί θα πουλήσει.

Τότε τι φταίει το καλό το μοτοσυκλετάκι που πάει βάρκα-γιαλό και πάσχει από κρίση ταυτότητας, λειτουργικότητας και μοτοσυκλετιστικής αποστολής; Για να καλύψουν οι ανωτέροι κύριοι ασφυκτικά ακόμα ένα φιλετάκι από το μπεκρί-μεζέ της παγκόσμιας αγοράς, μάζεψαν διάφορα ανταλλακτικά από τα ράφια, σχεδίασαν μια δίπατη άβολη σέλα και ένα δακρυσμένο ντεπόζιτο, του πέρασαν κι ένα ιμάντα να κουτσοχαρλείζει και presto. Εφτιαξαν ένα υβρίδιο που δεν φταίει το κακόμοιρο, ούτε chopper ούτε custom ούτε special, ούτε commuter ούτε playbike ούτε παπί, τότε τι είναι; Ρωτήστε καλύτερα Madison Avenue μεριά και εκεί γύρω στο Akashi, κάποιοι κάποιες δικαιολογίες θα βρουν οπωσδήποτε να ψελλίσουν.

Το αληθινό κακό όμως είναι ότι τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και οι υπόλοιπες του συγκριτικού διαμορφώνουν μοτοσυκλετιστική αντίληψη. Ο αρχάριος, ή ο κοινός αθώος που θα αγοράσει ΕΝ, θα νομίσει κατά την διάρκεια της κοινής ζωής τους ότι ΑΥΤΟ είναι η μοτοσυκλέτα, έτσι στρίβουν έτσι φρενάρουν, έτσι δεν γέρνουν και έτσι κουράζουν. Ετσι γυαλίζουν, τόσο κοστίζουν, τόσο τρέχουν και τόσο καίνε. Τέτοιας αντίληψης, σύλληψης και εκτέλεσης μοτοσυκλέτες (που φυσικά ΔΕΝ φταίνε οι ίδιες γι'αυτό) μορφώνουν και διαμορφώνουν (επαναλαμβάνω) μια ''κακή'' κατηγορία αναβατών που δύσκολα -ως άνθρωποι και Ελληνες κυρίως- θα θελήσουν να αποβάλλουν τις διαμορφωμένες αντιλήψεις τους, τα παγιωμένα στερεότυπά τους πλέον. Κι αυτό είναι πολύ κακό και ο μόνος αθώος είναι το Kawasaki EN 500''

ΥΠΕΡ
Κινητήρας(επιδόσεις-αξιοπιστία)-Δεν είναι τεκμήριο-Τιμή αγοράς

ΚΑΤΑ
Τιμόνι-Κράτημα-Θέση οδήγησης

doctor_john
19/03/2023, 21:58
Γι' αυτό ζητήσαν να μην τους τεστάρει ο Φώτος;! αυτά που λέει αποδεικνύουν ότι είχαν σχεδιάσει ένα brat! χωρίς νόρμες κ.λπ.

toyar
19/03/2023, 22:48
εγω θα μιλησω για το 250 που ειχα....
φρενα θεση οδηγησης και κρατηματα αδιαφορα με τα σημερινα δεδομενα........προσωπικα δε με προβληματισαν
το μοτερ και η ποιοτητα κατασκευης και συναρμολογησης απλα δεν υπαρχουν σημερα

Bowleno
19/03/2023, 23:48
Επειδή δεν θέλει το γνωστό περιοδικό να του κάνουμε τζάμπα διαφήμιση και να θυμίζουμε καλές στιγμές του, δεν βάζω φωτό, έκατσα κι έγραψα το κείμενο.

Φυσικά, αν αυτό είναι κακό για τους κανόνες, ας το σβήσει κάποιος διαχειριστής.

''KAWASAKI EN 500. Ο αθώος. Του Ντάνη Φώτου

Υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες σήμερα; Μπορούν να υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες εν έτει 1994; Αποφασιστικά εγώ απαντώ όχι, δεν υπάρχουν. Το ''κακό'' υπάρχει και μπαίνει όταν κάνει κουμάντο το χρήμα, όπου -στην συγκεκριμένη περίπτωση του ΕΝ- αποφασίζουν οι μάνατζερς οι κοστολόγοι, οι διευθυντές πωλήσεων και οι διαφημιστές, τι θα φτιαχτεί και πως και γιατί θα πουλήσει.

Τότε τι φταίει το καλό το μοτοσυκλετάκι που πάει βάρκα-γιαλό και πάσχει από κρίση ταυτότητας, λειτουργικότητας και μοτοσυκλετιστικής αποστολής; Για να καλύψουν οι ανωτέροι κύριοι ασφυκτικά ακόμα ένα φιλετάκι από το μπεκρί-μεζέ της παγκόσμιας αγοράς, μάζεψαν διάφορα ανταλλακτικά από τα ράφια, σχεδίασαν μια δίπατη άβολη σέλα και ένα δακρυσμένο ντεπόζιτο, του πέρασαν κι ένα ιμάντα να κουτσοχαρλείζει και presto. Εφτιαξαν ένα υβρίδιο που δεν φταίει το κακόμοιρο, ούτε chopper ούτε custom ούτε special, ούτε commuter ούτε playbike ούτε παπί, τότε τι είναι; Ρωτήστε καλύτερα Madison Avenue μεριά και εκεί γύρω στο Akashi, κάποιοι κάποιες δικαιολογίες θα βρουν οπωσδήποτε να ψελλίσουν.

Το αληθινό κακό όμως είναι ότι τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και οι υπόλοιπες του συγκριτικού διαμορφώνουν μοτοσυκλετιστική αντίληψη. Ο αρχάριος, ή ο κοινός αθώος που θα αγοράσει ΕΝ, θα νομίσει κατά την διάρκεια της κοινής ζωής τους ότι ΑΥΤΟ είναι η μοτοσυκλέτα, έτσι στρίβουν έτσι φρενάρουν, έτσι δεν γέρνουν και έτσι κουράζουν. Ετσι γυαλίζουν, τόσο κοστίζουν, τόσο τρέχουν και τόσο καίνε. Τέτοιας αντίληψης, σύλληψης και εκτέλεσης μοτοσυκλέτες (που φυσικά ΔΕΝ φταίνε οι ίδιες γι'αυτό) μορφώνουν και διαμορφώνουν (επαναλαμβάνω) μια ''κακή'' κατηγορία αναβατών που δύσκολα -ως άνθρωποι και Ελληνες κυρίως- θα θελήσουν να αποβάλλουν τις διαμορφωμένες αντιλήψεις τους, τα παγιωμένα στερεότυπά τους πλέον. Κι αυτό είναι πολύ κακό και ο μόνος αθώος είναι το Kawasaki EN 500''

ΥΠΕΡ
Κινητήρας(επιδόσεις-αξιοπιστία)-Δεν είναι τεκμήριο-Τιμή αγοράς

ΚΑΤΑ
Τιμόνι-Κράτημα-Θέση οδήγησης

Αποκλείεται το μοτέρ να είναι αυτούσιο από GPZ, μάλλον kle η ER... Ίδια ήταν με μόνη διαφορά ότι του GPZ είχε "αγριότερους" εκκεντροφόρους (μεγαλύτερη διάρκεια βυθίσματος, εν ολίγοις) και απέδιδε 10 ίππους παραπάνω. Το κακό; Τα συνεργεία ρύθμιζαν βαλβίδες και χρονισμό για...kle με αποτέλεσμα να... Κλαίει γοερά ο ιδιοκτήτης μετά όταν έβλεπε τα σωθικά του μοτέρ... Έμβολα και βαλβίδες ερχόντουσαν εις σάρκαν μιαν..:cry:

giorgosb
05/02/2024, 19:50
Από 7.295€ (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/kawasaki-timi-kai-diathesimotita-gia-eliminator-500-ninja-500-kai-z500) το Eliminator 500..

450454

doctoras
05/02/2024, 21:04
Έχει ψηλοπροφιλα λάστιχα αλλά τα 90mm πίσω διαδρομής δε συνάδουν με την ελλην πραγματικότητα

Ίσως βγάλουν καμία παραλλαγή scrambler όπου θα ήταν πιο ενδιαφέρον