PDA

View Full Version : Street Triple RS 20.000χλμ, κόστος σέρβις κ.α.



Nassosa
19/03/2023, 15:34
Ενα ακόμα βίντεο για το RS και το πως είναι να αγοράζεις μια μεταχειρισμένη μηχανή. Ειδικά μια τέτοια μηχανή. Ελπίζω να αρέσει.

https://www.youtube.com/watch?v=U8iHWfTWygs

kouk
19/03/2023, 17:59
Το τικ τικ τικ είναι τεντωτηρας καδένας.
Αν έβαζες έναν μηχανικό και όχι υδραυλικό θα λυνόταν.

Τώρα αν θεωρείς ότι αν πας ένα μηχανάκι πίστα το σπας, τότε τι να πουν κάτι μηχανάκια που ξέρω.
Σέρβις να γίνονται και να μην το παραμελείς.
Και το μηχανάκι δεν παθαίνει τίποτα από το Κουίκ σιφτερ.

telegonos
19/03/2023, 18:22
Επρεπε να κάνεις διάκενο βαλβίδων, το έχει στο manual στον πίνακα εργασιών. Επίσης, καλό θα κάνει ένας καθαρισμός αυλών, πεταλούδων και γενικά του συστήματος τροφοδοσίας.

600τοσα ευρώ για λάδια, μπουζί, φίλτρα, τακάκια και ζοάν, σαν πολλά μου φαίνονται. Είχα 675, τέτοια κοστη δεν είχα δει ποτέ μου, βέβαια εγώ τα έκανα όλα σε δικό μου συνεργείο και με προιόντα της αγοράς, όχι ''γνησια'' Triumph.


Ιν αδερ νιουζ, εκεί που λες ''θα βαριέστε με την οδήγηση'' μένει μια φίλη μου. Και πιο μετά περνάς έξω από την παλιά μου εργασία. Χα!

Nassosa
19/03/2023, 19:05
Το τικ τικ τικ είναι τεντωτηρας καδένας.
Αν έβαζες έναν μηχανικό και όχι υδραυλικό θα λυνόταν.

Τώρα αν θεωρείς ότι αν πας ένα μηχανάκι πίστα το σπας, τότε τι να πουν κάτι μηχανάκια που ξέρω.
Σέρβις να γίνονται και να μην το παραμελείς.
Και το μηχανάκι δεν παθαίνει τίποτα από το Κουίκ σιφτερ.

Αλλάξαμε τεντωντηρα καδένας. Στον κοντη. Δεν νομίζω ότι είναι υδραυλικός. Εκτός αν δεν ξέρω κάτι.

Το άλλο για τον ήχο που έλεγα είναι για την καμπάνα. Και όντως την είχε διαλύσει ο προηγούμενος με τις αλλαγές με πολλές στροφές. Ή έτσι μου είπαν τουλάχιστον. Την στρώσαμε καπωσ Και λογικά θα αντέξει. Και ναι θα την φροντίζω σίγουρα καλύτερα από τον προηγούμενο.

Nassosa
19/03/2023, 19:09
Επρεπε να κάνεις διάκενο βαλβίδων, το έχει στο manual στον πίνακα εργασιών. Επίσης, καλό θα κάνει ένας καθαρισμός αυλών, πεταλούδων και γενικά του συστήματος τροφοδοσίας.

600τοσα ευρώ για λάδια, μπουζί, φίλτρα, τακάκια και ζοάν, σαν πολλά μου φαίνονται. Είχα 675, τέτοια κοστη δεν είχα δει ποτέ μου, βέβαια εγώ τα έκανα όλα σε δικό μου συνεργείο και με προιόντα της αγοράς, όχι ''γνησια'' Triumph.


Ιν αδερ νιουζ, εκεί που λες ''θα βαριέστε με την οδήγηση'' μένει μια φίλη μου. Και πιο μετά περνάς έξω από την παλιά μου εργασία. Χα!
Τα τακάκια μόνο κανανε 200€ έβαλα και λάμπες λεντ γιατί δεν είχε και άλλαξα όλα τα υγρά ψυγείο κλπ. Βασικά μου έκανε εντύπωση το κόστος και φαντασου τα 600 τόσα ευρώ ήταν με έκπτωση. Κανονικά ήταν κοντά στα 800.

Το θέμα είναι γιατί δεν έκανε την ρύθμιση βαλβίδων… δεν ξέρω ίσως φοβήθηκε ότι θα περναγαμε τα 1000€ και θα ξενέρωνα; Και ναι είναι γνήσια ανταλλακτικά. Τεσπα. Θα την πάω όμως σύντομα για βαλβίδες. Αν έχεις καλό συνεργείο πες μήπως το δοκιμάσω.

ΓιώργοςΤΤ
19/03/2023, 19:30
Ωραία μηχανή!

Αυτό που λέει ο Τηλεγονος είναι ότι τα ίδια πράγματα θα τα πάρεις έξω πολύ πιο φτηνά. Πχ τα τακάκια που λες είναι Brembo σε κουτάκι Triumph, κατά τα άλλα δεν έχουν διαφορά με αυτά του εμπορίου. Επίσης τα επίσημα έχουν μια τάση να υπερκοστολογουν τα αναλώσιμα όπως λάδια και υγρά. Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται να έγινε σωστή δουλειά. Να έχεις καλές βόλτες!

Nassosa
19/03/2023, 22:04
Ωραία μηχανή!

Αυτό που λέει ο Τηλεγονος είναι ότι τα ίδια πράγματα θα τα πάρεις έξω πολύ πιο φτηνά. Πχ τα τακάκια που λες είναι Brembo σε κουτάκι Triumph, κατά τα άλλα δεν έχουν διαφορά με αυτά του εμπορίου. Επίσης τα επίσημα έχουν μια τάση να υπερκοστολογουν τα αναλώσιμα όπως λάδια και υγρά. Εν πάση περιπτώσει, φαίνεται να έγινε σωστή δουλειά. Να έχεις καλές βόλτες!
σε ευχαριστώ είναι όντως κούκλα. Και θα το ψάξω καλύτερα στο επόμενο σέρβις για αναλώσιμα κλπ.

Bowleno
20/03/2023, 00:06
200 ευρώ για τακάκια; Δεν στον πιάσανε τον κωλ@ απλώς....:a021:

Nassosa
20/03/2023, 04:35
200 ευρώ για τακάκια; Δεν στον πιάσανε τον κωλ@ απλώς....:a021:
Έχει δυο διπλές μπροστά και μια μόνη πίσω. Δεν λέω ότι είναι φτηνές αλλά δεν ξέρω ποσό πιο φτηνά θα ήταν εκτός αντιπροσωπείας. 50-60€ κάτω;

Bowleno
20/03/2023, 07:13
Έχει δυο διπλές μπροστά και μια μόνη πίσω. Δεν λέω ότι είναι φτηνές αλλά δεν ξέρω ποσό πιο φτηνά θα ήταν εκτός αντιπροσωπείας. 50-60€ κάτω;

Στον Πήγασο που έχει μονή δισκόπλακα και δαγκάνα Brembo320 mm μπροστά, είχαν τα "μαμά" 45 ευρώ (δεν ξέρω πια πόσο έχουν τώρα) και τα "no name" που ο μηχανικός μου έπινε νερό στο όνομά τους (είχε απόλυτο δίκιο....) 20 ευρώ! και ήταν σε αίσθηση, αποτελεσματικότητα, ανώτερα των "μαμά".

Στο AC500 που έχω τώρα, με διπλή μπροστά θα μάθουμε εν καιρώ.......

DoctoR_k6
20/03/2023, 08:55
Κ τεντωτηρα κ καμπανα?
Το προσεχε λογικα ο προηγουμενος...
Τακακια βρισκεις εντο με ταξι απο 30-35ε το ζευγος (χ 3 κοινως ενα 100αρι).
Αλλα να μην δει βαλβιδες ενω ειναι μεσα στη συντηρηση...? Ντα φακ...?

Nassosa
20/03/2023, 11:36
Κ τεντωτηρα κ καμπανα?
Το προσεχε λογικα ο προηγουμενος...
Αλλα να μην δει βαλβιδες ενω ειναι μεσα στη συντηρηση...? Ντα φακ...?
Ε αυτό λέω κι εγώ. Το «πρόσεχε». Αλλά οκ το έφερα στα ίσια του τώρα.
Για τις βαλβιδεσ κι εμένα μου φάνηκε κάπως που δεν τις ειδε.

DoctoR_k6
20/03/2023, 12:30
Tουλαχιστον οσοι δεν γνωριζουν πραγματα κ καταστασεις η δεν εχουν εμπειρια, καλο ειναι να ρωτανε πριν κανουν κατι.
Τα φορουμ περα απο τα πολλα που κανουν βοηθανε παρα πολυ σε αυτο το κομματι.
Τουλαχιστον οι ιδιοκτητες με το δικο σου μοτο θα σου λεγανε διαφορα...

Nassosa
20/03/2023, 14:44
Tουλαχιστον οσοι δεν γνωριζουν πραγματα κ καταστασεις η δεν εχουν εμπειρια, καλο ειναι να ρωτανε πριν κανουν κατι.
Τα φορουμ περα απο τα πολλα που κανουν βοηθανε παρα πολυ σε αυτο το κομματι.
Τουλαχιστον οι ιδιοκτητες με το δικο σου μοτο θα σου λεγανε διαφορα...
Θενξ

o teos
20/03/2023, 19:10
O εντατηρας καδενας ακουγωταν τοσο που χρειαστηκε αλλαγη ε??στα 20000χλμ εε??κοιτα να δεις...ενα daytona 675 απ τα 3 triple που περασαν απ τα χερια μου σο φαρ ειχε τρεξει πανελληνιο ενα σωρο αγωνες και τρακντει και αλλαξαμε εντατηρα προληπτικα χωρις ιδιαιτερο θορυβο στα 40000χλμ...θεμα με το σασμαν ειχαμε το γνωστο με το shift rod που εβαζες απο το 2013 μοντελο και εστρωνε μπαμ κοστος κανα 60αρι...επισης τα triple οοοολα κανουν θορυβο στο πατα-ασε συμπλεκτη..το εκανε και το 675 και το 765 τωρα και αν το ψαξεις εξω θα δεις οτι ειναι γνωστο φαινομενο χωρις καποιο προβλημα...τωρα αν αλλαξες ολα αυτα σε ''καινουριο'' μηχανακι κατι δεν παει καλα...ο προηγουμενος πρεπει να το ειχε γ@μησει να το ειχε σαν παπι με 1ες 2ες και σουζες κλπ...

οσο για τις βαλβιδες...οι μαστορες εχουν ενα μοτο ειδικα οι παλιοι ''αν δεν ακουγεται δε το πειραζεις'' παντα ζητας να στις κανουν η οτι αλλο θες και ειναι υποχρεωμενος να το κανει.....το αν θα το κανει η θα σε χρεωσει σα να το εκανε αυτο ειναι αλλο θεμα και παιζει φοβερο ρολο ποσο εμπιστευεσαι τον εκαστοτε μαστορα....αυτα...να το χαρεις οσο δεν παει το μηχανακι γ@μ@ει:wave2:

telegonos
20/03/2023, 19:43
Δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης. Ζητάς το χαρτί με τις μετρήσεις από τον μάστορα ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ κάνει την ρύθμιση.

Αν αρχίσει τα μα-μου-σου-του, δεν έκανε τίποτα. Αν σου φέρει ένα μουντζουρόχαρτο με σχέδιο των βαλβίδων και νούμερα πάνω, μάλλον κάτι έχει κάνει.


Οι βαλβίδες χαλάνε πολύ περισσότερο όταν ΔΕΝ ακούγονται. Οταν ακούγονται, πάει να πει ότι έχει μεγαλώσει το διάκενο και χτυπάνε λίγο πιο δυνατά στην επαφή με το έκκεντρο. Αν δεν φτάσει να κάνει σαν ραπτομηχανή, αυτό δεν είναι πρόβλημα που απειλεί την υγεία του κινητήρα. Οταν όμως ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ, μπορεί να έχει μικρύνει το διάκενο, οι βαλβίδες κάθονται λίγο παραπάνω ανοικτές, ακουμπάνε λιγότερο χρόνο την έδρα, μεταφέρουν λιγότερη θερμότητα σε αυτήν, άρα τελικά ψύχονται λιγότερο, με αποτέλεσμα η βαλβίδα που ''δεν ακούγεται'' να λιώσει στην επιφάνεια που ακουμπάει στην έδρα κάποια στιγμή, και να μηδενίσει διάκενο. Αρχίζουν τα προβλήματα συμπίεσης και όταν εξαντληθεί το μέγεθος στο καπελότο, πάμε για άνοιγμα κεφαλής και αλλαγή στις λιωμένες βαλβίδες. Κόστος σημαντικό.

Ολα αυτά, δεν πρόκειται να γίνουν σε όχημα που δεν έκανε ρύθμιση στα 20,000 χλμ, αλλά αν τραβήξει πολύ αυτό, και κάτσει η περίπτωση, στις 120,000 χλμ κάποιος μελλοντικός ιδιοκτήτης θα την φάει, και τότε ο μάστορας που έλεγε ''δεν έχει ανάγκη'' θα τον απασχολεί τι θα κάνει το ΣΚΔ της Καθαράς Δευτέρας.

Να μια βαλβίδα που δεν ακουγόταν. Το βελάκι δείχνει πόσο ''ελλειπτικό'' έχει γίνει το υλικό εκεί που ακουμπάει στην έδρα. Ακριβώς από χρόνια λειτουργία με μικρό διάκενο που δεν ρυθμίστηκε όταν έπρεπε.
442105

Nassosa
20/03/2023, 23:16
Με αγχώνετε τώρα με όλα αυτά. Θα το ψάξω γιατί το αγαπώ το μικρό μου. Αλλά γενικά πάει πολύ καλά στον χρόνο δεν δείχνει σκορτσαρει ή κάτι άλλο. Αλλά θα το δω. Θενξ όλους για την βοήθεια.

kostaskk
20/03/2023, 23:50
Μικρό διάκενο δεν δημιουργεί και δυσκολία στην εκκίνηση?

Nassosa
21/03/2023, 04:34
Μικρό διάκενο δεν δημιουργεί και δυσκολία στην εκκίνηση?
Εννοείς να πάρει μπροστά ή να φυγει με την πρώτη και καλά στο φανάρι;

telegonos
21/03/2023, 07:34
Μικρό διάκενο δεν δημιουργεί και δυσκολία στην εκκίνηση?

Ναι, εννοείται. Αρχίζει και διαρρέει αέριο και χάνει λίγη συμπίεση, οπότε αρχίζει να ζορίζεται να πάρει μπροστά. Οσο πιο λίγοι κύλινδροι, τόσο πιο έντονο το φαινόμενο.

Nassosa
21/03/2023, 10:01
Ναι, εννοείται. Αρχίζει και διαρρέει αέριο και χάνει λίγη συμπίεση, οπότε αρχίζει να ζορίζεται να πάρει μπροστά. Οσο πιο λίγοι κύλινδροι, τόσο πιο έντονο το φαινόμενο.
Όχι όχι δεν ζορίζεται ούτε για πλάκα.