View Full Version : CB 500X 2023
Και αμμέσως μετά μια βολτούλα
Στρώνουμε αργά - αργά και διαπιστώνουμε πως στρίβει πολύ καλύτερα απο ότι περιμέναμε ...
Για ένα προσκύνημα στο Ναό
doctoras
02/04/2023, 19:25
Καλορίζικο! Πόλου όμορφο εργαλείο να το χαρείς!
Και επιστροφή σπίτι για Χάζι ...
Δεν ξέρω αν υπάρχει μοτοσυκλέτα με λιγότερα εργαλεία ( που λέει ο λόγος ...)
Η περιπέτεια λοιπόν του 60άρη ( 61 πλέον ) ελπίζω να τελείωσε .
Δόθηκε το VFR 800 , οπότε έπεσε αναβάθμιση απο το κινέζικο (Voge 500 DSX) στο Ταιλανδέζικο (CB 500) :lol::lol:
Πολύ ωραία μοτο,με γειά ,καλά χιλιόμετρα!
panavour
02/04/2023, 20:07
Πόσο πήγε το μαλλί και με τι εξοπλισμό;
o_gavros
02/04/2023, 20:08
Καλόβολτο και να το χαρείς!
να ξέρεις ότι πλαγιάζει, εύκολα, πολύ ακόμα, το λάστιχο το πατάς όλο άκοπα.
doctoras
02/04/2023, 21:10
απο το κινέζικο (Voge 500 DSX) στο Ταιλανδέζικο (CB 500) :lol::lol:
Εδώ όταν και με το καλό χρωστάς μια ανάλυση για τους λόγους που σε οδήγησαν στην αλλαγή με ίδιου κυβισμού και κατηγορίας αντικαταστάτη.
Καθώς και με τον καιρό να μας γράψεις τις διάφορες από την προσωπική σου αίσθηση
Lioulios
02/04/2023, 21:16
Καλοριζικο .
Ωραιο χρωματακι :beer:
Καλορίζικο, πάντα όρθιος και καλό στρώσιμο!
Καλορίζικο, να το χαρείς!:beer:
Μια συμβουλή: αντικατέστησε τα εργαλεία που συνοδεύουν την μηχανή με ίδια καλύτερης ποιότητας, αυτά μόλις τα βλέπουν οι βίδες πάνε και χαλάνε Μόνες τους....:lol:
Nostradamus
03/04/2023, 08:48
Πολυ ωραιο χρωμα. Να το χαρεις με υγεια.
DoctoR_k6
03/04/2023, 09:52
Καλοταξιδο κ πολλα χλμ.
:beer:
:eek: λιποθυμώ! :faint:
Απλά κούκλα, στο χρώμα που το θέλω!
skritikos
03/04/2023, 10:08
Δεν ξέρω αν υπάρχει μοτοσυκλέτα με λιγότερα εργαλεία ( που λέει ο λόγος ...)
Αστειευόμενος εν μέρη θα πω, είναι Honda και από τα πολύ καλά. Δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν έχει περίεργες μέρες.
Βενζίνη να έχει και την συντήρηση που λέει το manual (και όχι το συνεργείο αν σου είπανε τίποτα για κάθε 4-5000χλμ λάδια) και θα είστε καλά για χρόνια.
Τα OEM Dunlop πως σου φάνηκαν σαν πρώτη αίσθηση;
Αστειευόμενος εν μέρη θα πω, είναι Honda και από τα πολύ καλά. Δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν έχει περίεργες μέρες.
Έτσι, 4 χρόνια τώρα απλά βάζω μπροστά και φεύγω.
Βενζίνη να έχει και την συντήρηση που λέει το manual (και όχι το συνεργείο αν σου είπανε τίποτα για κάθε 4-5000χλμ λάδια) και θα είστε καλά για χρόνια.
Κάθε 6 αλλάζω, τα 12 του μάνουαλ ακούγονται πολλά.
[/QUOTE]Τα OEM Dunlop πως σου φάνηκαν σαν πρώτη αίσθηση;[/QUOTE]
Προσωπικά, τον πρώτο χρόνο μια χαρά, δεύτερο οκ, τρίτο χρόνο γλιστρούσαν σχετικά εύκολα, μόνο στην αττική οδό τα εμπιστευόμουν.
Πάντως για ένα χωμάτινο πέρασμα καλύτερα από αυτά που έχω τώρα.
Αναμένουμε ένα μίνι ριβιού :beer:
Πόσο πήγε το μαλλί και με τι εξοπλισμό;
Τελική 7950 με το κλειδί στο χέρι (μόνο το κλειδί :lol:) .
Τίποτα απο εξτρά .
Όταν βγήκα στην αγορά πήγαινα για το Voge 500 DS (στα 5900 - Τούμπανο) .
Όμως προέκυψαν εξτρά πόροι (πώληση του VFR ) , οπότε έγινε η υπέρβαση .
Ο βασικός λόγος της επιλογής είναι η ευκολία μεταπώλησης , διότι δεν ξέρω τι θα κάνει η μέση μου σε 1-2 χρόνια (αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που πούλησα το ADV 350) .
Μόλις μπήκε και η βαλίτσα .
Ο βασικός λόγος που απαρνήθηκα το πολύ όμορφο Voge 500 AC . Δεν βλεπότανε με βαλίτσα και έτσι αναγκαστικά απορρίφθηκε :sad::sad:
Μετα στράφηκα στο 500 DS , και πάνω στην αναμπουμπούλα ... βρέθηκα με το CB500X .
Η βαλίτσα λοιπόν είναι 42 lt και έκατσε άψογα , ούτε τρίζει ούτε κοπανάει .
Έκανα και το δεύτερο φουλάρισμα .
400 km και πήρε 14,1 lt . Δηλαδή 3,53 lt/100km .
Το όργανο μου έδινε 3,4 .
Σε αυτά τα χιλιόμετρα τα μισα ήταν δικάβαλο (160 kg) και τα πρώτα 100 μόνος και χωρίς πίεση (στο Σούνιο) .
Τα υπόλοιπα 300 στην πόλη
Ο δείκτης ρεζέρβας ανάβει πριν της ώρας του , όταν το κάνει έχει ακόμα 4 λίτρα καυσίμου .
ratamahatta
06/04/2023, 17:42
Ωραίος χρωματισμός και η βαλίτσα του πάει πολύ
Εύχομαι μια απροβλημάτιστη συμβίωση
skritikos
06/04/2023, 17:57
Πολύ όμορφο αν και προσωπικά ζαχαρώνω το κόκκινο. Από κατανάλωση για να δεις 4.0lt/100km πραγματική μέση θα πρέπει να πηγαίνεις με 120-130+ συνέχεια.
Πρακτικά και χωρίς καμία προσπάθεια θα μένεις γύρω από 3.5-3.8 χειμώνα-καλοκαίρι. Τρελό!
Με το 2017 το δικό μου βγάζω άνετα 450-480χλμ χωρίς ποτέ να έχω μείνει. Βασικά ποτέ δεν έχω προσθέσει πάνω από 15lt σε γέμισμα (πάντα γεμίζω μέχρι το λαμάκι όριο με το CB στο διπλό σταντ).
Σχετικά με τα Voge, δεν μπορούσες να περιμένεις να δεις και το 525 DS που έρχεται σε λίγους μήνες;
Πολύ όμορφο design και επιτέλους φτιάχνουν μια δική τους σχεδιαστική προσέγγιση που δεν θυμίζει σε τίποτα την Honda. Τόσο με το 625 DS όσο και με το 525.
Από κοντά δείχνει πάρα πολύ όμορφο (μπλε-ασημί με τα χρυσά στεφάνια).
Πολλές και καλές βόλτες και από εμένα :beer:
Πολύ ωραίο!
Μόλις ήρθε και η πρώτη παραγγελία απο Ali ...
https://www.aliexpress.com/item/4000480347291.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.35.20ab1802KH7SdZ
Και 2 πανοραμικές ...
Το απόγευμα θα δοκιμάσω την τοποθέτηση .
Βέβαια ΑΝ είχα πάρει το 500 DS , αυτά θα ήταν λυμμένα τώρα ( το CB500X ΔΕΝ έχει ούτε φορτιστή USB - έχουν κόψει απο όπου μπορούν για να κρατήσουν το κόστος ...)
skritikos
10/04/2023, 17:41
Αν δεν πηγαίνεις πραγματικό χώμα δεν έχει κανένα νόημα η ποδιά. Μόνο βάρος και θόρυβο προσθέτει (συντονισμό, ηχώ). Είναι άλλο ένα πράγμα που μπορεί θεωρητικά να προκαλέσει προβλήματα αντί να λύσει, από χαλαρές βίδες μέχρι ραγίσματα κ.α.
stefanos
10/04/2023, 18:48
Αν δεν πηγαίνεις πραγματικό χώμα δεν έχει κανένα νόημα η ποδιά. Μόνο βάρος και θόρυβο προσθέτει (συντονισμό, ηχώ). Είναι άλλο ένα πράγμα που μπορεί θεωρητικά να προκαλέσει προβλήματα αντί να λύσει, από χαλαρές βίδες μέχρι ραγίσματα κ.α.
Χώρια που μπορεί να σου δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να πας χώμα με το cb.:D
Ε καλά δεν είπαμε ότι θα σκιστούμε στο χώμα :lol:
Αλλά μου φαινόταν πολύ εκτεθειμένη (πεζοδρόμια κτλ) .
Το θέμα των συντονισμών με απασχόλησε είναι η αλήθεια , θα την δοκιμάσω αύριο και θα δω . Αν συντονίζει κάπου θα την βγάλω .
Μου πήρε περίπου μια ώρα να την βάλω καθότι πλήρης έλειψη οδηγιών και μια βίδα που δεν μου άρεσε οπότε μέχρι να βρώ την κατάλληλη ...
Την επόμενη φορά την βάζω σε 10 λεπτά
Βάζω μερικές φωτογραφίες μήπως βοηθήσουν κανένα ταλαίπωρο σαν και μένα
Όπως βλέπω άρχισε να τσιμπάει η κατανάλωση με τα ανοίγματα του στρωσίματος .
Μετά τα 500 km , κάθε 50 km ανοίγω μια τετάρτη με τέρμα γκάζι μεχρι τα κόκκινα και την αφήνω να ξαναπέσει λιγο χαλαρά και μετά απο λίγο ξανακάνω το ίδιο με την Πέμπτη . Μετα χαλαρά να κρυωσει το μοτέρ .
Επίσης με ζεστό μοτερ καθε 4-5 km κανω ένα άνοιγμα με τερμα γκάζι σε μικρές ταχύτητες (Για τα φουκαριάρικα τα ελατήρια:lol:)
Ε καλά δεν είπαμε ότι θα σκιστούμε στο χώμα :lol:
Αλλά μου φαινόταν πολύ εκτεθειμένη (πεζοδρόμια κτλ) .
Το θέμα των συντονισμών με απασχόλησε είναι η αλήθεια , θα την δοκιμάσω αύριο και θα δω . Αν συντονίζει κάπου θα την βγάλω .
Μου πήρε περίπου μια ώρα να την βάλω καθότι πλήρης έλειψη οδηγιών και μια βίδα που δεν μου άρεσε οπότε μέχρι να βρώ την κατάλληλη ...
Την επόμενη φορά την βάζω σε 10 λεπτά
Βάζω μερικές φωτογραφίες μήπως βοηθήσουν κανένα ταλαίπωρο σαν και μένα
Εμένα την έχει από μαμά (ίδιο σχεδιαστικά, μοτέρ) :D
Όπως βλέπω άρχισε να τσιμπάει η κατανάλωση με τα ανοίγματα του στρωσίματος .
Μετά τα 500 km , κάθε 50 km ανοίγω μια τετάρτη με τέρμα γκάζι μεχρι τα κόκκινα και την αφήνω να ξαναπέσει λιγο χαλαρά και μετά απο λίγο ξανακάνω το ίδιο με την Πέμπτη . Μετα χαλαρά να κρυωσει το μοτέρ .
Επίσης με ζεστό μοτερ καθε 4-5 km κανω ένα άνοιγμα με τερμα γκάζι σε μικρές ταχύτητες (Για τα φουκαριάρικα τα ελατήρια:lol:)
Φτωχό πάνελ αναλογικά με το κόστος της η μου φαίνεται; :p
Κούκλα, να την χαίρεσαι! :beer:
Φτωχό πάνελ αναλογικά με το κόστος της η μου φαίνεται; :p
Κούκλα, να την χαίρεσαι! :beer:
Πιο φτωχό δεν γίνεται...
Το πάνελ του 500AC είναι το καλύτερο που υπάρχει σήμερα.
Καλημέρες!
Το κόστος για το γνήσιο usb είναι 30€ με τα περαστικά στη χόνδα, δεν είναι τίποτα.
( το CB500X ΔΕΝ έχει ούτε φορτιστή USB - έχουν κόψει απο όπου μπορούν για να κρατήσουν το κόστος ...)
Βάζω μερικές φωτογραφίες μήπως βοηθήσουν κανένα ταλαίπωρο σαν και μένα
Η ποδιά έκατσε πολύ όμορφα, εντελώς διακριτική και με το συγκεκριμένο χρώμα + μπαγκαζιέρα, δείχνει πολύ μαχήμη.
Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ωστόσο ότι κατεβαίνει και ανεβαίνει σκαλιά και ψηλά πεζοδρόμια χωρίς πρόβλημα! Ο φόβος είναι ψυχολογικός επειδή βλέπεις εκτεθειμένους τους σωλήνες.
Βγάλε το λευκό αυτοκόλλητο από το καπάκι διότι μακροπρόθεσμα από τις θερμοκρασίες θα αφήσει σημάδι.
:beer:
geagelak
11/04/2023, 10:42
Καλά έκανες και την έβαλες, δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με συντονισμούς κλπ, η συγκεκριμένη είναι ότι πιο VFM.
Το κόστος για το γνήσιο usb είναι 30€ με τα περαστικά στη χόνδα, δεν είναι τίποτα.
Το είχα δεί αλλά με συγκίνησε περισότερο αυτό :
https://www.ebay.co.uk/itm/133935638904
Μόλις ήρθε (πολύ γρήγορα -σε μια βδομάδα) και φυσικά το πέρασα - μου πήρε σκάρτη μισή ώρα χαζεύοντας κάθε κομμάτι των πλαστικών που έβγαζα .
Παρεπιπτόντως τα πλαστικά βγαίνουν ΠΟΛΥ εύκολα και δείχνουν ανθεκτικά στις ενώσεις .
Η ποιότητα του USB άγνωστη . Η καλωδίωση εξαιρετική , με αδιάβροχη φισα που κούμπωσε πάνω στην εργοστασιακή ( που περνάει απο ασφάλεια 7,5 Α) - ο κόκκινος κύκλος .
Και μερικές φωτό απο την τοποθέτηση ...
Τώρα όσον αφορά την ακρίβεια του βολτόμετρου , όταν δείχνει 12.3 η τάση στην μπαταρία είναι 12.5 και στα 13.9 είναι 14.1 .
0.2 διαφορά λογική και μια χαρά είναι (Θα κάνω την αναγωγή στο μυαλό μου:lol::lol:)
Και έχει 2 Θύρες .
Αμέσως μετά τις διακοπές του Πάσχα ήρθαν και άλλα καλούδια απο την βαθιά Κίνα :
https://www.aliexpress.com/item/1005002023246130.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.63.21ef1802309aLS
Τοποθετήθηκε πολύ εύκολα ( 4 βίδες )και το αποτέλεσμα είναι αυτό :
Μέχρι στιγμής (Δεν έχω κατέβει στο μποτιλιαρισμένο κέντρο) δεν έχει δείξει ότι επηρεάζει σοβαρά την λειτουργία του ψυγείου . Στα προάστια που κινούμαι δεν έχει ανάψει το βεντιλατέρ ...
Θα δείξει ...
Ταυτόχρονα ήρθε και αυτό :
https://www.aliexpress.com/item/4001035987550.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.57.21ef1802309aLS
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!
Σε περιβάλλον 16 βαθμών έδειχνε 22,5 και σε τάση 12,5 έδειχνε 12,0 .
Δεν το τοποθέτησα καν επάνω στο μηχανάκι .
Χθές όμως ήρθε το ΑΣΤΕΡΙ ...
https://www.aliexpress.com/item/1005001286033543.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.46.21ef1802309aLS
ΑΡΙΣΤΗ ακρίβεια - ευκρίνεια - τοποθέτηση .
Σε τάση πόλων 12,43 έδειχνε 12,4 και σε 12,46 έδειχνε 12,5 !!
Βέβαια έχει 4πλάσια τιμή απο το άλλο αλλά αξίζει .
Και άλλες δύο για να το δούμε και την ημέρα
Καλημέρα ,
ανεβάζω ένα αρχείο pdf με προδιαγραφές και ροπές για όλα τα CB500 2013-2021 του Haynes
Μόλις ήρθε αυτό :
https://www.aliexpress.com/item/32990146890.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.11.6d781802iUqii2&gatewayAdapt=glo2ita
Αγοράστηκε μετά απο έμμεση προτροπή του panavour και τοποθετήθηκε για δοκιμή
Η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή , η εφαρμογή πολύ καλή .
Όπως είχε πει και ο panavour ταξιδεύεις με ανοικτή ζελατίνα κράνους .
Συγκεκριμένα :
Πήγα μέχρι 140 και δεν είχα καμμία απολύτως πίεση στο κεφάλι , ούτε χρειάστηκε να κλείσω ζελατίνα κράνους . Βέβαια η κατανάλωση πήγε στα ύψη .
Στα 120 με 130 απόλυτη ησυχία και 4,5 λίτρα στα 100 .
Όλα αυτά με ενδείξεις κοντέρ (στην ταχύτητα ) και έχοντας ανεβάσει το μαμά fairing στην πάνω θέση .
Στα 130 με 140 ΔΕΝ ένιωθα καμμία πίεση στον αυχένα .
Έχει το καλό ότι ρυθμίζεται πολύ εύκολα απο τον μοχλό σε πολλές θέσεις .
ΟΜΩΣ δεν είναι αυτό το αξεσουάρ που προτείνω για ανεμοκάλυψη αλλά αυτο :
https://www.aliexpress.com/item/1005004388919404.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.46.6d781802iUqii2
Στα 140 νοιώθεις μια - στην κυριολεξία - υποψία πίεσης στον αυχένα (κλειστή ζελατίνα ) , μπορείς να έχεις την ζελατίνα μισή . Ο αέρας βρίσκει ελαφρά το πάνω μέρος του κράνους .
Στα 120 με 130 μπορείς να έχεις ανοικτή ζελατίνα οριακά . Η κατανάλωση 4,3 lt/100 Km .
Εννοείται μετρήσεις απο κοντέρ και το fairing στην πάνω θέση .
Ρυθμίζεις το ύψος που θέλεις με ένα 3άρι allen .
Στην φωτογραφία δεν είχα βγάλει ακόμη την βάση της άλλης προσθήκης ...
Όπως καταλαβαίνετε προτείνω ισχυρά αυτές τις προεκτάσεις και επειδή είναι λίγο μανούρα η τοποθέτησή τους ακολουθεί φωτορομάντζο ...
Με κόκκινο είναι οι αρχικές βίδες της οθόνης . Τις βιδώνετε κανονικά πάνω στις θέσεις τους (4) .
Κανονικά τώρα στην συνέχεια θα πρέπει να βιδώσεις την οθόνη στις άλλες 4 βίδες και είσαι έτοιμος .
Αμ δε ...
Για να το καταφέρω ( επειδή δεν έχω μικρά κινέζικα δακτυλάκια ) χρειάστηκα αυτό:
Και επειδή μπορεί να λείπει αυτό το εργαλείο προτείνω εναλλακτικά το εξής:
Ξεβιδώνετε τις πράσινες βίδες , παίρνετε τις βάσεις στο χέρι , βιδώνετε με την άνεσή σας τις γαλάζιες βίδες με την οθόνη και ξανατοποθετείτε όλο το σετ στην θέση του . Υπάρχει χώρος για να δουλέψετε ...
Και εννοείτα πως το προηγούμενο σετάκι πωλείται - ας πούμε 15 Ευρώ .
Άψογο και στην αρχική του συσκευασία
Δεν είναι το απόλυτο αλλά κάνουν όντως δουλίτσα οι αντάπτορες-προεκτάσεις!Το μόνο ότι χαλάει λίγο αισθητικά η μούρη,αλλά σίγουρα πολύ καλύτερα από την έξτρα προέκταση.
(από τον ίδιο κινέζο ψωνήσαμε,τελευταίο review ήταν δικό μου :lol:)
Δεν είναι το απόλυτο αλλά κάνουν όντως δουλίτσα οι αντάπτορες-προεκτάσεις!Το μόνο ότι χαλάει λίγο αισθητικά η μούρη,αλλά σίγουρα πολύ καλύτερα από την έξτρα προέκταση.
(από τον ίδιο κινέζο ψωνήσαμε,τελευταίο review ήταν δικό μου :lol:)
Ναι , δεν θα το περίμενε κανείς πως με 12 ευρώ αποκτάς τόσο καλή προστασία .
Για την καθημερινή κίνηση την έχω στην χαμηλότερη θέση οπότε και η μούρη αισθητικά είναι ΟΚ ( και φυσικά έχω το 3αράκι allen σε πρώτη ζήτηση ) .
Καλό το review σου - τώρα το πρόσεξα:lol::lol:
1)
Μπορείς να μας δώσεις κάποιο νεότερο feedback για την προστασία του ψυγείου; Πως συμπεριφέρθηκε σε μποτιλιάρισμα & ζέστες καλοκαιριού;
Τρομερή διαφορά τιμής πάντως με το αντίστοιχο της givi που μου έχουν αναφέρει έμποροι
2)
Respect το usb-βολτόμετρο :a23::a23::a23:
Το usb που λές άγνωσης ποιότητας, έχει αποδειχτεί εντάξει μέχρι στιγμής;
1)
Μπορείς να μας δώσεις κάποιο νεότερο feedback για την προστασία του ψυγείου; Πως συμπεριφέρθηκε σε μποτιλιάρισμα & ζέστες καλοκαιριού;
Τρομερή διαφορά τιμής πάντως με το αντίστοιχο της givi που μου έχουν αναφέρει έμποροι
Καλημέρα
Την σίτα του ψυγείου την έβγαλα .
Εμπόδιζε την σωστή ψύξη στη διάρκεια του καύσωνα .
Αναλυτικά : ΜΕΣΑ στην πόλη δεν είχε καμμία διαφορά (προφανώς λόγω των χαμηλών θερμικών φορτίων το βεντιλατερ επαρκούσε και ΔΕΝ δούλευε περισσότερο απο ότι συνήθως )
Σε ταξίδι όμως δικάβαλος (150 κιλά) , με τη ζελατίνα στην ψηλή θέση ( άνεση - ανοικτό κράνος ) , ταχύτητα 140 (γκάζι ανοιχτό στα 4/5) , στην ανηφόρα απο διόδια κρυονερίου μέχρι Μαλακάσα το βεντιλατέρ ΔΕΝ έσβησε καθόλου !!
Η θερμοκρασία της μηχανής ήταν ΟΚ .
Μόλις έστριψα για Χαλκίδα όλα επανήλθαν στη θέση τους (βεντιλατέρ κλειστό κτλ) .
Βγάζω τη σίτα και σε ταξίδι μόνος (90 κιλά) , ζελατίνα σε ψηλή θέση , ταχύτητα 150 (τέρμα γκάζι) , στις ανηφόρες του Μαρτίνου και μετά την Πελασγία ΔΕΝ άναψε το βεντιλατέρ .
Υποθέτω ότι το μέγεθος των οπών της σίτας σε σχέση με την απόσταση της σίτας από το ψυγείο (δεν κολάει πάνω του - υπάρχει ένα κενό 1 cm περίπου ) , δημιουργεί κάποιο "μπλοκάρισμα " της ροής του αέρα στις ψηλές ταχύτητες .
Φυσικά δεν θα έπαιρνα χαμπάρι απο όλα αύτα αν δεν είχα το βολτόμετρο ακριβείας κάτω απο το κοντέρ που μου δείχνει πότε πάιρνει μπροστά το βεντιλατέρ ( είναι αθόρυβο και μόνο σταματημένος το ακούς )
Γενικώτερα σε Εθνική ΔΕΝ ξαναψε ...
Τώρα θα μου πείς η φάση στην ανηνηφόρα απο Αγ.Στέφανο με 38 βαθμούς δικάβαλος με πράματα και σχεδόν τέρμα γκάζι δεν τυχαίνει συχνά ...
Τώρα που δρόσισε σκέφτομαι να το ξαναβάλω ( για να μην βρομίζει το ψυγείο :lol:)
2)
Respect το usb-βολτόμετρο :a23::a23::a23:
Το usb που λές άγνωσης ποιότητας, έχει αποδειχτεί εντάξει μέχρι στιγμής;
Το USB μέχρι στιγμής είναι άψογο .
Φορτίζει ΓΡΗΓΟΡΑ , το λάστιχο στο καπάκι του δεν έχει χάσει καθόλου απο την ελαστικότητά του , σφραγίζει τέλεια (δεν μασάει ούτε στο πλύσιμο ) και γενικότερα για φορτιστής είναι άψογος (με έτοιμη και ποιοτική καλωδίωση - που περνάει μέσα απο προεγκαταστημένη-αποκλειστική ασφάλεια της μηχανης ) .
Ε τώρα σαν βολτόμετρο ...(μόνο για χάζι )
doctoras
05/09/2023, 13:30
δεν έχω ξαναακούσει σε ταχύτητες 150χαω να αναβει βεντιλατέρ...ουτε μου έχει συμβεί, ανεξαρτήτως φορτίου. σε αυτές τις ταχύτητες ο άνεμος ψύχει τα πάντα
θα πρότεινα να δεις τα υγρά στο διαστολής και ψυγείο. έχω εμπειρία απο κακή σύσφιξη κολάρων είτε απο το εργοστάσιο είτε απο την αντιπροσωπεία κατα την ετοιμασία, έχανε υγρά με αποτέλεσμα να μου ανάψει λαμπάκι θερμοκρασίας.
Stevegrivas
24/09/2023, 00:01
Καλησπερα σε ολους, νεος στην παρεα, πουλησα το σκουτερ μου (xmax 250, my2015) και εχω βαλει πλωρη για cb500x, θα ηθελα να σας ρωτησω, επειδη το οικονομικο ειναι ενα θεμα, βρηκα ενα του 2019 σε εξαιρετικη κατασταση με 5000χλμ, απο φιλο στα 5800 ευρω. εχει μεγαλη αποκλιση η συμπεριφορα του απο το μοντελο του 2022 με την νεα αναρτηση και φρενα και δευτερον με δευτερο επιβατη μονο σε καθημερινες μετακινησεις πως τα παει ? Ο συνεπιβατης καθεται νορμαλ 'η την πατησε, καθως με το xmax η συζυγος ηταν αρχοντισα
Καλησπερα σε ολους, νεος στην παρεα, πουλησα το σκουτερ μου (xmax 250, my2015) και εχω βαλει πλωρη για cb500x, θα ηθελα να σας ρωτησω, επειδη το οικονομικο ειναι ενα θεμα, βρηκα ενα του 2019 σε εξαιρετικη κατασταση με 5000χλμ, απο φιλο στα 5800 ευρω. εχει μεγαλη αποκλιση η συμπεριφορα του απο το μοντελο του 2022 με την νεα αναρτηση και φρενα και δευτερον με δευτερο επιβατη μονο σε καθημερινες μετακινησεις πως τα παει ? Ο συνεπιβατης καθεται νορμαλ 'η την πατησε, καθως με το xmax η συζυγος ηταν αρχοντισα
Καλημέρα και καλώς ήρθες.
Για το θέμα του συνεπιβάτη κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί τίποτα για κανένα μοντέλο καθώς ο κώλος (sic) του καθενός ανέχεται διαφορετικά την όποια κατάσταση.
Π.χ. εγώ τώρα έχω το Voge AC 500 η νυν σύζυγος όποτε ανεβαίνει νομίζει ότι ξαπλώνει στον πάγκο του....Προκρούστη (καλύτερα για μένα....:D)
Ενώ η πρώην το έχει λατρέψει και το θεωρεί άνετο και βολικό!
Τουτέστιν, μόνο ένα τεστ ride θα σας διαφωτίσει και να είναι τουλάχιστον μιας ώρας για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα εαν είναι όντως κάτι που σας απασχολεί σοβαρά.
o_gavros
24/09/2023, 09:03
Καλησπερα σε ολους, νεος στην παρεα, πουλησα το σκουτερ μου (xmax 250, my2015) και εχω βαλει πλωρη για cb500x, θα ηθελα να σας ρωτησω, επειδη το οικονομικο ειναι ενα θεμα, βρηκα ενα του 2019 σε εξαιρετικη κατασταση με 5000χλμ, απο φιλο στα 5800 ευρω. εχει μεγαλη αποκλιση η συμπεριφορα του απο το μοντελο του 2022 με την νεα αναρτηση και φρενα και δευτερον με δευτερο επιβατη μονο σε καθημερινες μετακινησεις πως τα παει ? Ο συνεπιβατης καθεται νορμαλ 'η την πατησε, καθως με το xmax η συζυγος ηταν αρχοντισα
Αν το μόνο που θα σε απασχολήσει αρνητικά στο μηχανάκι είναι η καθουρα που προσφερει η σέλα, τότε δεν έχεις λόγο να ανησυχείς καθώς και να μην σου κάνει (είτε εσένα είτε της συζύγου), είναι κάτι που βελτιώνεται απείρως με μια καστομ σέλα.
Stevegrivas
24/09/2023, 10:41
Ευχαριστω πολυ, σκεφτομαι να νοικιασω ενα απο rent a bike για μια δυο μερες και να δω πως θα παει γτ δυστυχως απο test ride ο αντιπροσωπος στην Κερκυρα δεν......
Stevegrivas
24/09/2023, 10:44
Ευχαριστω πολυ, σκεφτομαι να νοικιασω ενα απο rent a bike για μια δυο μερες και να δω πως θα παει γτ δυστυχως απο test ride ο αντιπροσωπος στην Κερκυρα δεν...... καμια ιδεα αν οντως υπαρχει μεγακη διαφορα στην οδηγικη συμπεριφορα το μοντελο του 2022 (με την νεα αναρτηση )σε σχεση με το προηγουμενο 2019-201 ?
Ενώ η πρώην το έχει λατρέψει και το θεωρεί άνετο και βολικό!
Προχωρημένο σε βλέπω ...:lol:
Προερχόμενος από ADV 350 , έχω να πώ τα εξής :
Η σέλα του CB είναι άνετη (όχι στο ίδιο επίπεδο ) και δεν θα ξενίσει .
Το ΜΗΚΟΣ της σέλας είναι μικρότερο.
Στο δικό μου με βαλίτσα πίσω (που κόβει άνεση ) ισα που ακουμπάμε - και έχουμε κάνει ταξίδι ωρών άνετα .
ΟΤΑΝ φοράει την τσάντα της στην πλάτη πέφτει στριμωξίδι (Λογικό ) , αλλά δεν γκρινιάζει γιατι ακόμα θυμάται τα κοπανήματα του scooter :D
Το μηχανάκι που βρήκες , αφου είναι απο γνωστό , μου φαίνεται πολύ καλή αγορά και το μοντέλο του 23 ΔΕΝ αξίζει την διαφορά των 2200 (τουλάχιστον) Ευρώ .
Προχωρημένο σε βλέπω ...:lol:
Κρύβε λόγια :D
Stevegrivas
24/09/2023, 13:47
Προερχόμενος από ADV 350 , έχω να πώ τα εξής :
Η σέλα του CB είναι άνετη (όχι στο ίδιο επίπεδο ) και δεν θα ξενίσει .
Το ΜΗΚΟΣ της σέλας είναι μικρότερο.
Στο δικό μου με βαλίτσα πίσω (που κόβει άνεση ) ισα που ακουμπάμε - και έχουμε κάνει ταξίδι ωρών άνετα .
ΟΤΑΝ φοράει την τσάντα της στην πλάτη πέφτει στριμωξίδι (Λογικό ) , αλλά δεν γκρινιάζει γιατι ακόμα θυμάται τα κοπανήματα του scooter :D
Το μηχανάκι που βρήκες , αφου είναι απο γνωστό , μου φαίνεται πολύ καλή αγορά και το μοντέλο του 23 ΔΕΝ αξίζει την διαφορά των 2200 (τουλάχιστον) Ευρώ .
Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ, πραγματικά ήσουν κατατοπιστικότατος, όντως ο άνθρωπος το έχει πένα καθώς με το που το αγόρασε έκανε τα πιτσιρίκια του και έμεινε στο γκαράζ, με το xmax 250 κάναμε 2-3 μικρές αποδράσεις της πλάκας απόσταση δλδ 1μισης ωρας αλλα ήταν άνετα η συνεπιβάτης. τώρα πλέον 90% μόνος μου θα είμαι πάνω στην μοτοσυκλέτα (όντας με 3 μωρά) αλλα για όποτε έρθει η ώρα να ανέβει θέλω να είναι και η σύζυγος κομπλέ.
Διαβάζω παντού και σε ξένα site οτι το μοντέλο 2019-2021 ήταν εξαιρετικό μετά και την αλλαγή σε 19' τροχών εμπρός και με καλύτερα φρένα απο την προηγούμενη έκδοση. Δυστυχώς δεν βγαίνω για cash να τσιμπήσω κούτα το μοντέλο του2023 και προκειμένου να έχω την ανεστραμένη ανάρτηση και τους διπλούς δίσκους εμπρός.... (πλέον στα 39 και με 3 πιτσιρίκια θελω να είμαι σίγουρος οτι θα κάνω την value for money επιλογη, μην γυρίσει μπούμερανγκ στην φαμίλια γτ δεν περισεύει φράγκο να ξαναλλάζω χαχαχαχα)
Προχωρημένο σε βλέπω ...:lol:
Όχι εντάξει, θα μπορούσε να αναφερθεί και στη μέλλουσα. Εντός πλαισίου κινείται ακόμη.
o_gavros
24/09/2023, 14:09
Να μην έχεις ανησυχία, το μηχανάκι είναι όντως πολυ αξιόλογο.
Τα ανάποδα μπροστινά του '22 δεν έχουν καμία διαφορά με τα συμβατικά του '19 καθώς δεν διαθέτουν ρυθμίσεις. Είναι απλά για τη μόστρα. Βρήκανε παπά και θαβουνε πεντε-εξι οι Χονταιοι.
Όχι εντάξει, θα μπορούσε να αναφερθεί και στη μέλλουσα. Εντός πλαισίου κινείται ακόμη.
Δεν αναφέρθηκα διότι ακόμη δεν την έχω βρει. Μείνετε συντονισμένοι, πάντως....:D
Nyn_tou_Bowleno
24/09/2023, 15:03
Δεν αναφέρθηκα διότι ακόμη δεν την έχω βρει. Μείνετε συντονισμένοι, πάντως....:D
Για πες, αγάπη μου. Είμαστε συντονισμένοι!
Dimmanoukas
24/09/2023, 16:14
Χαχαχα... πεθαίνω
Now you got my attention.
This is seriously good stuff
Tallyban
24/09/2023, 19:27
Άμα έχετε σωματότυπο ταυλανδεζων,ναι ,χωράει δύο άτομα.
Για πες, αγάπη μου. Είμαστε συντονισμένοι!
:lol::lol:
Δεν είναι αυτό που νομίζεις :lol:
:lol::lol:
Δεν είναι αυτό που νομίζεις :lol:
Όντως, δεν είναι :lol:
(είναι χειρότερο):bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.