View Full Version : Kymco X town 300 E5
Nostradamus
04/04/2023, 13:23
Συμπληρώνω αυτές τις μέρες ένα χρόνο με το συγκεκριμένο και είπα να γράψω 5 γραμμές για πιθανούς ενδιαφερόμενους έτσι να υπάρχουν.
Αγορά τον Απρίλιο του 2022, καινούργιο για να εκτελεί χρέη καθημερινού μεταφορικού μέσου για το «δουλεία – σπίτι», από νότια προάστια στο Μαρούσι. Κατά 90% σε περιφερειακή Υμηττού, Κατεχάκη και Κηφισίας. Η επιλογή έγινε με γνώμονα τα ψυχολογικά μου. Δεν ήθελα να δώσω πάνω από ένα ποσό για σκούτερ γιατί το θεωρούσα αστείο με τα χρήματα που ζητάνε αρκετές εταιρίες να μην πάρει κάνεις μοτοσυκλέτα.
Στους 12 μήνες και με 12000 χιλιόμετρα έχουμε και λέμε:
Θετικά:
Χώροι/προστασια από καιρικα φαινομενα: Τεράστιος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα που χωράει δυο κράνη και αρκετά μικροπράγματα. Καλη προστασια, ειδικα με την μεγαλύτερη ζελατινα, δεν περνάει τιποτα από αερα, κρυο, βροχη κτλ κτλ.
Σέλα: Πολυθρόνα, για αναβάτη, συνεπιβάτη και την παρέα τους, ειδικά ο πίσω έχει απλά τεράστιο χώρο. Στον ένα χρόνο που το εχω, δεν έχω δει το υλικό να κάθεται, ωστόσο έχω προγραμματίσει αλλαγή υλικού και ταπετσαρίας στο motok.
Φρένα: Πολύ δυνατά από μαμά, με σωληνάκια υψηλής, είναι υπεραρκετά για τις δυνατότητες και τα κιλά του. Έχω αλλάξει τακάκια με μεταλλικά (για σκούτερ :lol: ) και πραγματικά είναι πλέον υπερβολικό. ABS αρκετά καλό, το πίσω ενεργοποιείται πιο εύκολα από ότι θα ήθελα, σε δρόμο με πολλές εγκάρσιες ανωμαλίες (τυπικό ελληνικό) ενεργοποιείται ακόμη πιο εύκολα. Σε καλό οδόστρωμα, είναι υποδειγματικό και σε συνδυασμό με καλά ελαστικά δεν επεμβαίνει πολύ (ειδικά το μπροστά).
Συναρμογή πλαστικών/ γενική αίσθηση: Δείχνει αρκετά ποιοτικό μέχρι στιγμής, δεν έχει τριγμούς ακόμη, σε αντίθεση με ένα honda vision που αντικατέστησε, και που στα πρώτα 1500 χιλιόμετρα έκανε σαν κουδουνίστρα στους απαράδεκτους δρόμους μας. Όπως και να έχει, too soon to tell που λένε και στο χωρίο μου. Αν μείνει στην κατοχή μου, θα ενημερώσω στο μέλλον πως πάει.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 4 λίτρα, χειμώνα/καλοκαίρι και δεν είμαι σίγουρα το πιο αργό μπαουλοντιβανο στο δρόμο.
Συμπεριφορά: Σταθερό μέχρι την τελική του (σκαρτα 130), με 14¨ μπροστά και 13¨πισω είναι πολύ ευέλικτο για τα κιλά του και θα ακολουθήσει παπιά και μικρά σκούτερ στην διήθηση αφού είναι αρκετά στενό για την κατηγορία του. Μόνο σε επιτόπιους ελιγμούς και ανάμεσα σε ζιγκ ζαγκ μεταξύ κολλημένων αυτοκινήτων είναι δύσκολο λόγω μήκους.
Εισαγωγέας: ΤΟΠ σε συμπεριφορά και αντιμετώπιση (δείτε στα αρνητικά βλάβες/προβλήματα).
Nostradamus
04/04/2023, 13:23
Αρνητικά:
Κινητήρας/επιδόσεις: Η ανάγκη για εναρμόνιση με euro 5 έκανε έναν αδύναμο κινητήρα ακόμη χειρότερο. Σκάρτα 24 αλόγα για τα σχεδόν διακόσια κιλά του. Μετα τα 110 αρχίζουν κραδασμοί, οι οποίοι αν και δεν είναι ενοχλητικοί, δεν παύουν να σε αναγκάζουν να αισθάνεσαι ότι το «σκας» χωρίς λόγο. Δουλεύει ευχάριστα και για πάντα μεταξύ 80 και 110 χιλιομετρων. Με υπομονή θα δεις μέχρι και 130 περίπου χιλιόμετρα στο κοντέρ. Κάτι 145αρες που ακούω κατά καιρούς δεν τις λαμβάνω καν υπόψιν. Αν είχε 28-30 αλόγα θα ήταν πραγματικά άριστο. Τώρα είναι απλά αποδεκτό.
Διαστήματα σέρβις: Κάθε 3 χιλιάδες χιλιόμετρα λαδιά φίλτρο. Κάθε 6 χιλιάδες λιπαντικό μετάδοσης και φίλτρο αερα, βαλβίδες έλεγχο/ ρύθμιση κάθε 12 χιλιάδες. Έχω κάνει κοινώς 5 σερβις μέσα στον πρώτο χρόνο χρήσης (μαζί με την αλλαγή των χίλιων χιλιομέτρων). Δεν ξέρω τι κάνουν στις άλλες εταιρίες αλλά με κόστος μεταξύ 55 και 80 ευρώ σχεδόν κάθε τρεις μήνες μου φαίνεται κάπως. Κάτι είπαν στο συνεργείο για μπίλιες και ιμάντες στο επόμενο (στις 12Κ σε δυο βδομάδες από τώρα) και βλέπω να τρώμε τα μουστάκια μας γιατί στο μανουαλι διαβάζω για 18 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αναρτήσεις: Σκληρές, μετά από ένα χρόνο χρήσης δεν έχουν μαλακώσει. Λειτουργούν πολύ καλά σε δικαβαλο αλλά για τον αναβάτη μόνο, θα τις ήθελα ένα κλικ πιο ενδοτικές. Σε καλή άσφαλτό βέβαια είναι παρα πολύ ευχάριστες.
Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης: Μέτρια. Στον στεγνό δεν με προβλημάτισαν ποτέ. Στο βρεγμένο μου βγάζανε τρελή ανασφάλεια. Τα άλλαξα στις 6 χιλιάδες περίπου με heidenau και είναι άλλο μηχανάκι.
Ζελατίνα: Η μαμά για το υψος μου (1.80) φέρνει όλο τον αερα στο κράνος. Θέλει η χαμηλότερη ή ψηλότερη. Αλλάχτηκε με υψηλότερη και πλέον το buffeting έχει σχεδόν εξαλειφθεί.
Βλάβες/προβλήματα: Τίποτα που να με άφησε στο δρόμο η να έχασα έστω και μια μέρα. Ωστόσο τους πρώτους 9 μήνες πήγε στο συνεργείο αρκετές φορές. Εξηγώ λοιπόν.
Α) Στα 1500 περίπου χιλιόμετρα έβγαλε ένα τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα σε συγκεκριμένο εύρος χιλιομέτρων. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, πήγε αρκετές φορές για έλεγχο και αντικαταστάθηκαν δίσκος, ζάντα, δίσκος ξανά και τελικά το θέμα λύθηκε με άλλα τακάκια.
Β). Στους πρώτους 9 μήνες άναβε συχνά το λαμπάκι κινητήρα εξαιτίας του ¨λ¨. Πάντα όταν το πίεζα και σχεδόν στο 90% των περιπτώσεων σε συγκεκριμένο σημείο της καθημερινής διαδρομής μου (περ. Υμηττού). Σχεδόν μπορούσα να το «ανάψω» επίτηδες. Αν το άφηνα έτσι και δεν σταματούσα στο συνεργείο στο δρόμο για την δουλεία (που από ένα σημείο και μετά δεν σταματούσα πάντα), έσβηνε μόνο του μετά από 1-2 μέρες. Συχνό από ότι μου είπαν θέμα σε αρκετά δίκυκλα euro 5 που έρχονται στεγνά ρυθμισμένα να περνάνε ρύπους. Βγήκε αναβάθμιση πρόσφατα και από τότε κανένα θέμα.
Γ) Μετα από έντονη βροχή το Νοέμβριο μου άναψε λαμπάκι κινητήρα και ένδειξη θερμοκρασίας και μπήκε σε safe mode. Το έκανε πάντα στην βροχή άλλες 2-3 φορές. Δεύτερό ίδιο μοντέλο το παρουσίασε επίσης στο ίδιο εξουσιοδοτημένο. Αλλάχτηκε μια βαλβίδα και στα δύο και εκ τότε κανένα θέμα.
Σε όλες τις περιπτώσεις ο έμπορος, το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και η εισαγωγική εταιρία ήταν άμεσοι, εξυπηρετικοί, με ενδιαφέρον και όρεξη να ασχοληθούν και χωρίς πολλά πολλά. Δύσκολα θα φύγω από την εταιρία μόνο και μόνο για τον τρόπο που μου έχουν φερθεί.
Τίμιο, με χώρους και θέσεις για αρχόντους, φρεναρες, ψοφίμι για τα γούστα μου (αν το κρατήσω θα ασχοληθώ λίγο με μπίλιες για αρχή) χωρίς ουσιαστικές βλάβες και προβλήματα στο έναν χρόνο κτίσης (αυτό έλειπε) είναι ένα ευχάριστο mid-range scooter, που μου γλυτώνει περίπου 10-12 ώρες την εβδομάδα κατ’ ελάχιστον από την κίνηση στον δρόμο. Δεν θα πει όχι για βολτούλες εκτός Αττικής, αλλά όσες έχω κάνει είναι από επαρχιακές οδούς. Σε αυτοκινητόδρομο απλά δεν. Του λείπουν 10 αλόγα τουλάχιστον για να κινηθεί αξιοπρεπώς. Βάζει εύκολα αυτοκίνητο και το «μεγάλο» στον πάγο συστηματικά σε καθημερινή βάση.
skritikos
04/04/2023, 13:43
Ακόμη και το 18000χλμ που λέει το manual είναι συντηρητικό. Στα 12000 που σου είπανε το πιθανότερο είναι να μην είναι ούτε καν στα μισά της ζωής τους.
Κάνε αυτό που λέει το manual, και όχι ότι σου λένε.
Το 3000χλμ oil/filter το λέει στο manual?
Πολύ τακτικά τα service όντως και στο σύνολο αρκετά χρήματα σε σχέση με μια μικρή μοτοσυκλέτα. Από την άλλη κερδίζεις σε χώρους, προστασία. Δύσκολο balance στο μυαλό μου.
yannis24
04/04/2023, 14:00
μεσα Ιουνίου που κλεινω και εγω με το CRUISE SYM α χρονο...... θα σας γραψω και εγω τις εντυπωσεις μου...με τα τοτε χιλιομετρα......μεχρι στιγμης εχω ....20.000κμ !
Nostradamus
04/04/2023, 14:49
Ναι ανα 3 χιλιαδες λαδια/φιλτρο το λεει το manual. Γενικα μεχρι τώρα μου λένε οτι λεεί το manual.
Απλα σε συζητηση του πως θα παρει λιγο τα ποδια του ο κουβας οσο καναμε την αναβαθμιση που ανεφερα για το μειγμα, εκει μιλουσαμε για αλλα γρμ. σε μπιλιες και κατι ειπε αφου στα 12 εχουμε ιμαντες μπορουμε να αλλαξουμε τοτε.. Επειδη λοιπον δεν θυμομουν τι λεει το βιβλιο εκεινη την ωρα δεν ειπα τιποτα. Αλλα θα το αναφερω οταν παω.
Ναι ειναι πολυ συχνα τα διαστηματα αερβις γιατι και ο κινητηρας δεν ειναι τελευταιας γενιας απο οσο ξερω. Επισης εχωντας παρει τιμες και απο αλλου, ο δικος μου δνε ειναι πιο ακριβος.
Σε επιπεδο απολυτης οικονομιας σιγουρα δεν κερδιζω κατι. Κερδιζω σε χρονο (απειρο) και ευκολια ειδικα απο την στιγμη που στην δουλεια εχουμε ατυπο dress code και δεν μπορω να γυρναω οπως θα ηθελα (thus typical biker's outfit, η casual) οποτε το μπαουλο ηταν μονοδρομος γι αυτο.
Nostradamus
04/04/2023, 14:50
μεσα Ιουνίου που κλεινω και εγω με το CRUISE SYM α χρονο...... θα σας γραψω και εγω τις εντυπωσεις μου...με τα τοτε χιλιομετρα......μεχρι στιγμης εχω ....20.000κμ !
Θυμαμαι που εσυ το ξεφτυλιζεις σε ετησια βαση (εδω ο billy διαβαζει και γελαει βεβαια) και ηδη εχεις αποσυρει ενα SYM. keep us posted, γιατι αυτο το ρημαδι το maxsym tl πολυ το καλοβλεπω.
Για το σεντόνι και μόνο, :beer:
Nostradamus
04/04/2023, 14:59
Κοιτα. γραφω κανα δυο μερες τωρα απο λιγο, οσο ειμαι στην δουλεια και δεν εχω κατι αλλο να κανω. :lol:
Θα μου πεις γραφεις τοσα για το κασονι ? Που να εγραφα και για κανενα σοβαρο μοτοσακο. Οπως εχω πει, ειμαι αρκετα διαταραγμενος να διασκεδαζω με οτι εχει δυο ροδες και κινητηρα. Με κανει τρομερα χαρουμενο και η πιο απλη διαδρομη σε δυο ροδες και το ειχα βγαλει απο την ζωη μου (κακως) για πολλα πολλα χρονια ολο αυτο. Στην παρουσα φαση λοιπον,ειτε με το kymco ετε με το μικρο gs που επισης εχω, καθε χιλιομετρο το βλεπω ως ψυχοθεραπεια.
Nostradamus
10/05/2023, 13:22
Ενα μικρο update για "προβλημα" που τρεχει, για να υπαρχει ως μπουσουλας. Εντελως ξαφνικα παρουσιασε θεμα με το ρουλεμαν λαιμου. Το χιλιομετρα που εχει δεν δικαιολογουν κατα την γνωμη μου το προβλημα (λιγο πανω απο 12Κ, και ενα χρονο στον δρομο). Θα εχω εικονα την Παρασκευη που θα μπει συνεργειο.
Η πρωτη διαγνωση ειναι στο εξης συμπτωμα. Σε πληρη περιστροφη του τιμονιου εχει "σκαλι" σε δυο θεσεις, τοσο στριβωντας αριστερα οσο και δεξια σε γωνια περιπου 45 μοιρων. Το περιεργο ειναι οτι το εμφανισε αποτομα. Στο συνεργειο που ειπαν οτι ειναι η δευτερη περιπτωση εντος λιγων ημερων, σε ιδιο σκουτερ, με το ιδιο θεμα, και σε αυτον ξαφνικα.
Ειδωμεν..
Ενα μικρο update για "προβλημα" που τρεχει, για να υπαρχει ως μπουσουλας. Εντελως ξαφνικα παρουσιασε θεμα με το ρουλεμαν λαιμου. Το χιλιομετρα που εχει δεν δικαιολογουν κατα την γνωμη μου το προβλημα (λιγο πανω απο 12Κ, και ενα χρονο στον δρομο). Θα εχω εικονα την Παρασκευη που θα μπει συνεργειο.
Η πρωτη διαγνωση ειναι στο εξης συμπτωμα. Σε πληρη περιστροφη του τιμονιου εχει "σκαλι" σε δυο θεσεις, τοσο στριβωντας αριστερα οσο και δεξια σε γωνια περιπου 45 μοιρων. Το περιεργο ειναι οτι το εμφανισε αποτομα. Στο συνεργειο που ειπαν οτι ειναι η δευτερη περιπτωση εντος λιγων ημερων, σε ιδιο σκουτερ, με το ιδιο θεμα, και σε αυτον ξαφνικα.
Ειδωμεν..
Όντως, πολύ λίγα τα χλμ. για να παρουσιάσει τέτοιο θέμα. Πιθανολογώ αστοχία παρτίδας ρουλεμάν....λογικά θα επισκευαστεί στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν ναι, να απαιτήσεις να αναγραφεί στο βιβλίο του σέρβις και να επεκταθεί η εγγύηση για το συγκεκριμένο, ανάλογο διάστημα.
Nostradamus
10/05/2023, 14:15
Όντως, πολύ λίγα τα χλμ. για να παρουσιάσει τέτοιο θέμα. Πιθανολογώ αστοχία παρτίδας ρουλεμάν....λογικά θα επισκευαστεί στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν ναι, να απαιτήσεις να αναγραφεί στο βιβλίο του σέρβις και να επεκταθεί η εγγύηση για το συγκεκριμένο, ανάλογο διάστημα.
Θεωρω οτι δεν θα εχω προβλημα Δημητρη. Η Mototrend (οπως γνωριζεις και εσυ) εχει αποδειχθει μεχρι στιγμης αψογη σε οτι χρειαστηκε, οποτε θεωρω οτι και σε αυτο θα εχουν την ιδια σωστη αντιμετωπιση.
DoctoR_k6
10/05/2023, 14:27
Όντως, πολύ λίγα τα χλμ. για να παρουσιάσει τέτοιο θέμα. Πιθανολογώ αστοχία παρτίδας ρουλεμάν....λογικά θα επισκευαστεί στα πλαίσια της εγγύησης.
Αν ναι, να απαιτήσεις να αναγραφεί στο βιβλίο του σέρβις και να επεκταθεί η εγγύηση για το συγκεκριμένο, ανάλογο διάστημα.
Θα αλλαχθει εντος εγγυησης κ τελος.
Δεν υπαρχει καμια επεκταση πανω στο θεμα ρουλεμαν.
Απλα θα ακολουθει την εγγυηση του σκουτερ μεχρι την τελευταια μερα.
Να αναφέρω για ενημέρωση σε ενδιαφερόμενους
Στους δύο μήνες που το έχω στην κατοχη μου και με 1200 χλμ παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα με το τον αισθητήρα λ όπου λύθηκε με αναβάθμιση λογισμικού αλλά κυρίως το πρόβλημα με ένδειξη υψηλής θερμοκρασίας σε πολύ βροχή και λαμπάκι ένδειξης κινητήρα. Στην περίπτωση μου αλλαχτηκαν δύο αισθητήρες θερμοκρασίες αλλά και ολόκληρο το ψυγειο από την αντιπροσωπεία. Το περίεργο είναι πως η συγκεκριμένη βλάβη χαρακτηρίζεται ως πλασματική βλάβη και όχι πραγματική και αλλάζονται προληπτικά τα παραπάνω ώστε να μη μπαίνει σε safe mode το μηχανάκι.
Η αλήθεια είναι ότι λιγάκι με χάλασε να ανοίγουμε καινούριο μηχανάκι αλλά τουλάχιστον οι άνθρωποι της mototred ειναι υπόδειγμα στον χώρο
Έφτασε τις 12 Χιλ χλμ και αντιμετωπίζω το εξής θεμα, το μηχανάκι δεν παίρνει μπροστά χωρίς γκάζι ούτε το καλοκαίρι, εξήγηση από αντιπροσωπεια πως λόγω euro 5 το μοτερ έχει φιμωθεί αρκετά και πως με τα φτωχά μίγματα βενζίνης που έχουμε στην χώρα πρπει να δίνω λίγο γκάζι. Στην κρύα εκκίνηση μέχρι να ζεσταθεί το μοτερ οι στροφές αυξομειωνονται και ακούγεται ένας θόρυβος σαν έντονο χτύπημα από το μοτερ (ανέβασα στη σελίδα μας στο fb ένα βίντεο εάν θέλει κάποιος να τον ακούσει), εχθες πήγα το μηχανάκι στην αντιπροσωπεία για το service των 12 Χιλ και για να δουν το πρόβλημα, ακόμα δεν το έχω πάρει πίσω και σε τηλεφωμηνα που έκανα μου ανέφεραν για έλεγχο της μπαταρίας. Το ερώτημα μου είναι μπορεί μια μπαταρία να προκαλεί πρόβλημα στο ρελαντί ενώ μου δείχνει από 14 και πάνω?
Nostradamus
12/03/2025, 20:36
Δημήτρη, πάρε με ένα τηλέφωνο αύριο, έχω κάποιες ενστάσεις γι αυτό που λένε για τα euro 5, σε εμένα είχαν κάνει update, για την ρύθμιση του ψεκασμού(για αλλο λογο).
Σε αντίστοιχο θέμα με δυσκολία στην πρώτη πρωινή εκκίνηση, ήταν θέμα ρύθμισης βαλβίδων.
Αν μπορείς να δεις το βίντεο που έχω ανεβάσει ακούγεται σαν να κοπανάς κάτι με σφυρακι, θα σε καλέσω γιατί θα ξεχάσω και τα λίγα που ξέρω με αυτά που ακούω!! Ταιβανεζικες και κινεζικές φωτοτυπίες καλά να πάθω
Σήμερα παρέλαβα πισω τον τενεκε , η διάγνωση είναι πως η μπαταρία ήθελε φόρτιση και καθαρισμό στο σώμα ψεκασμού, η αλήθεια είναι πως δεν κάνει τώρα θόρυβο και έχει πιο ομαλή λειτουργία στο ρελαντί αλλά τώρα έχουμε και 24 βαθμούς, μου είπαν να το παρακολουθήσω και βλέπουμε
Η αλήθεια είναι πως τον μηχανικό της mototred τον εμπιστεύομαι αρκετά
Θα δείξει
chris.p98
22/04/2025, 12:52
Καλησπέρα σε όλους, νέος οδηγός εδώ που δεν την παλεύει άλλο με την κίνηση/πάρκινγκ στην Αθήνα με το αμάξι και θέλω να πάρω ένα καλό σκούτερ 300 κυβικών για να με πηγαίνει άνετα.
Σκέφτομαι μόλις ξεμπερδέψω με το δίπλωμα να πάω για το Kymco X-Town 300i. Κάνω κι εγώ την διαδρομή από περιφερειακό αρκετά συχνά και είμαι αρκετά βαρύς. Πιστεύετε θα πηγαίνει; Το βρίσκω μεταχειρισμένο γύρω στα 3 χιλιάρικα, για μοντέλα μέχρι 30 χιλιάδες χιλιόμετρα και από το 2020 και μετά. Το μπάτζετ κάπου εκεί είναι, ιδανικά και λίγο πιο κάτω. Με ενδιαφέρουν κυρίως το να μη βγάζουν πολλές βλάβες και να υπάρχει αρκετός χώρος κάτω από την σέλα για μέχρι και 2 κράνη.
Καλησπέρα φίλε μου, το x town έχει τα εξής θετικά
Απλετους χώρους και τεράστια σέλα καθώς και πολύ καλή προστασία από βροχή και αέρα, πολύ στιβαρό στο δρόμο χαμηλή κατανάλωση στα 3,5 λίτρα φθηνά ανταλλακτικα και πλαστικά και ακολούθως οικονομικά Service,
Αρνητικά είναι το πιο αργό 300αρι καθότι έχει 25 σκάρτα άλογα και περίπου 170 κιλά, το euro 4 που κοιτάς εσύ είναι καπως πιο γρήγορο από το euro 5 που έχω εγώ αλλά και πάλι είναι αργό
Επίσης το euro 4 έχει βγάλει λιγότερες βλάβες από το euro 5, και φυσικά δεν το αγαπάνε και πολύ οι κλέφτες σημαντικό εάν το παρκάρεις στο δρομο
Ταξιδάκι έχω πάει μέχρι Βόρεια Εύβοια και έχω γυρίσει και την μισή Κρήτη με την σύζυγο που γενικά δεν τα συμπαθεί τα μηχανακια καθότι έχει ευαίσθητα οπίσθια και όλο παραπονιέται ότι την ποναν στην μηχανή!
Αν έχεις απορίες ρωτα ελεύθερα
Nostradamus
23/04/2025, 13:03
Επιβεβαιωνω το παραπανω που λεει ο Δημρης και εγω με την σειρα μου. Οι χωροι του ειναι κορυφαιοι ανεξαρτητος κατηγοριας.
Ναι ειναι στα χαρτια το πιο αργο 300αρι, αλλα δεν ειναι τραγικα πιο αργο απο οτι κυκλοφορει.
Ναι βγαζει χαζο προβληματα (ο συγκεκριμενος κινητηρας/ηλεκτρονικα) αρκετα πιο συχνα σε σχεση με αλλα "πακετα" της KYMCO ( π.χ. ο κινητηρας που φορανε τα 350 δεν κανει κιχ) ειδικα σε καποιες παρτιδες/χρονιες παραγωγης (euro 5). Δεν σε αφηνει στον δρομο, αλλα το γεγονος οτι ισως πρεπει να πας απο το συνεργειο ειναι αρκετο για να ξενερωσεις.
Με 100-110 απλα μπορεις να γυριζεις ασταματητα και να σε παει οπου αντεχεις εσυ. Αν θελεις παραπανω, δεν κανει (γνωμη μου).
chris.p98
26/04/2025, 14:41
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μέσα στην πόλη θα το κινώ 90%. Αν βγω έξω πιθανότατα θα παίρνω το αυτοκίνητο. Οπότε μιλάμε για ταχύτητες μέχρι 80 το πολύ σε καμιά Αλίμου-Κατεχάκη που ανοίγει ή στη Βουλιαγμένης. Δεν έχω καταλάβει την διαφορά μεταξύ Euro 4 και Euro 5. Τι διαφορά έχουν στην απόδοση που αναφέρετε;
Nostradamus
26/04/2025, 17:25
Λόγω προδιαγραφών ρύπων ριναι λίγο πιο αδύναμο το μοτέρ euro5. Μην φανταστείς όμως κάτι τραγικό.
Για την διαδρομή που λες είναι μια χαρά το x town.
DoctoR_k6
26/04/2025, 20:44
Για μέχρι 80 πάρε ένα 150αρι.
Μια χαρά ίδια είσαι.
doctor_john
27/04/2025, 08:44
Είμαι σίγουρος πως ξέρετε τι θα ρωτήσω :)
Εφόσον είναι ξεκάθαρο το γεγονός πως ο κινητήρας δουλεύει με οριακό μίγμα στις μεσαίες, ενώ χαμηλά και ψηλά είναι ελειπές.
Δουλεύει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία επιβαρύνοντας τα πάντα κ.λπ.
Υπάρχει σκέψη να κλείσουν από την ecu οι ρουτινες και να αντικατασταθεί ο χάρτης τροφοδοσίας;
Δεν ξέρω, μου φαίνεται κρίμα να λειτουργεί το σύνολο στο κατώτατο όριο και με τόσες επιβαρύνσεις.
Το μαγκωμα δεξιά και αριστερά στο λαιμό συνήθως είναι κτυπημα στην ευθεία ή και κάποιο σκαλοπάτι που ανεβαίνει συχνά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.