PDA

View Full Version : Στάθμη ψυκτικού



macdeath_s
13/04/2023, 15:23
Για χαρά σε όλους. Πρόσφατα άλλαξα από Αυστρία σε Ιταλία και για να μη μου πέσει βαριά η αλλαγή μερικά πράγματα μείνανε ίδια. Η κόρνα δεν κράτησε ούτε 500χλμ (και μετά ξαναχάλασε), η νεκρά για να μπει στο φανάρι θέλει να κάνεις βουντού ή γιόγκα και διάφορες άλλες μλκιούλες σε ηλεκτρονικά/software.

Ένα ωραίο που άκουσα σήμερα ήταν για το παραφλού. Το οποίο όπως φαίνεται στη φωτό (έχει μετρηθεί σωστά με μηχανάκι όρθιο και κρύο) είναι υπό του μίνιμουμ. Παρότι το manual λέει άλλα στο συνεργείο είπαν ότι από την εμπειρία τους το αφήνουν έτσι σε όλα τα σπόρ μοντέλα Ducati και ότι είναι νορμάλ. Πόσο μάλλον επειδή το έχω κυρίως στην πίστα ένας ακόμη λόγος να το αφήσουμε έτσι. Επειδή όμως το μεγαλύτερο μείον σε αυτό το μηχανάκι είναι η θερμοκρασία που ανεβάζει φοβάμαι ότι το καλοκαιρί αν κολλήσω σε κίνηση θα εκραγεί. Το βεντιλατέρ ανάβει για πλάκα με κάτω των 10 βαθμών κρύο.

Επειδή έχω μηδέν εμπιστοσύνη εδώ σε μάστορες, είναι αποδεδειγμένα τρεις χειρότεροι από έλληνες, έχει κάποιος γνώση/πείρα που θα ήθελε να μοιραστεί ?:beer:

442611

kostaskk
13/04/2023, 15:27
Ποια η λογική πίσω από το ότι πάει πίστα χρειάζεται λιγότερο ψυκτικό? Το λογικό θα ήταν το ανάποδο ότι λόγο πίστας-τέρμα γκάζι χρειάζεται παραπάνω γιατί ζεσταίνεται περισσότερο,, για αυτό και βάζουν μεγαλύτερα ψυγεία σε μοτό που πάνε πίστα η αγωνιστικά

DoctoR_k6
13/04/2023, 15:44
Για χαρά σε όλους. Πρόσφατα άλλαξα από Αυστρία σε Ιταλία και για να μη μου πέσει βαριά η αλλαγή μερικά πράγματα μείνανε ίδια. Η κόρνα δεν κράτησε ούτε 500χλμ (και μετά ξαναχάλασε), η νεκρά για να μπει στο φανάρι θέλει να κάνεις βουντού ή γιόγκα και διάφορες άλλες μλκιούλες σε ηλεκτρονικά/software.

Ένα ωραίο που άκουσα σήμερα ήταν για το παραφλού. Το οποίο όπως φαίνεται στη φωτό (έχει μετρηθεί σωστά με μηχανάκι όρθιο και κρύο) είναι υπό του μίνιμουμ. Παρότι το manual λέει άλλα στο συνεργείο είπαν ότι από την εμπειρία τους το αφήνουν έτσι σε όλα τα σπόρ μοντέλα Ducati και ότι είναι νορμάλ. Πόσο μάλλον επειδή το έχω κυρίως στην πίστα ένας ακόμη λόγος να το αφήσουμε έτσι. Επειδή όμως το μεγαλύτερο μείον σε αυτό το μηχανάκι είναι η θερμοκρασία που ανεβάζει φοβάμαι ότι το καλοκαιρί αν κολλήσω σε κίνηση θα εκραγεί. Το βεντιλατέρ ανάβει για πλάκα με κάτω των 10 βαθμών κρύο.

Επειδή έχω μηδέν εμπιστοσύνη εδώ σε μάστορες, είναι αποδεδειγμένα τρεις χειρότεροι από έλληνες, έχει κάποιος γνώση/πείρα που θα ήθελε να μοιραστεί ?:beer:

442611

Εγω θα ακολουθουσα τον κατασκευαστη.
Καινουριο το πηρες η μεταχειρο? Δεν θυμαμαι?

ποπαϋ
13/04/2023, 15:48
Θα συμπληρώσεις ψυκτικό. Προτείνω waterwetter .

ΓιώργοςΤΤ
13/04/2023, 17:30
Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, το δοχείο υπερχείλισης βλέπουμε;

viper1
13/04/2023, 17:39
Όσον αφορά το ψυκτικο υγρό και την χρήση μοτοσυκλετας σε πίστα ίσως έχει να κάνει με την ποσότητα που μπορει να διαφύγει αν πέσεις στην πίστα και κινδυνεύουν οι υπόλοιποι αναβάτες να πατήσουν στα υγρά και να πέσουν και αυτοί.
Οπότε ίσως για αυτό προτείνουν την ελάχιστη επιτρεπτή ποσότητα

o_gavros
13/04/2023, 17:54
Θα συμπληρώσεις ψυκτικό. Προτείνω waterwetter .

Σε τουτο, ορκίζονταν κόσμος και ντουνιάς το πάλαι ποτε. Δεν είναι όμως ίδια η εφαρμογή του με τα χρωματιστά ψυκτικα.
Θυμάμαι ότι ήθελε ανάμειξη με κάποια αναλογία με ορό.
4:1? Δε το θυμάμαι.
Και επίσης ότι ήθελε παλι άδειασμα απαξ και έφευγαν οι ζέστες του καλοκαιριού.
Ξέρω ότι έχω ακόμα τα μπουκάλια ζουμιου & ορών, στο ράφι εδώ και πολλα χρονια γιατί δεν αξιωθηκα να το βάλω.

Volpad
13/04/2023, 18:05
Σε τουτο, ορκίζονταν κόσμος και ντουνιάς το πάλαι ποτε. Δεν είναι όμως ίδια η εφαρμογή του με τα χρωματιστά ψυκτικα.
Θυμάμαι ότι ήθελε ανάμειξη με κάποια αναλογία με ορό.
4:1? Δε το θυμάμαι.
Και επίσης ότι ήθελε παλι άδειασμα απαξ και έφευγαν οι ζέστες του καλοκαιριού.
Ξέρω ότι έχω ακόμα τα μπουκάλια ζουμιου & ορών, στο ράφι εδώ και πολλα χρονια γιατί δεν αξιωθηκα να το βάλω.

Δοκίμασε το red line supercool που έχει και ww μέσα, αλλά δεν χρειάζεται άδειασμα στα κρύα...

macdeath_s
13/04/2023, 19:07
Ποια η λογική πίσω από το ότι πάει πίστα χρειάζεται λιγότερο ψυκτικό? Το λογικό θα ήταν το ανάποδο ότι λόγο πίστας-τέρμα γκάζι χρειάζεται παραπάνω γιατί ζεσταίνεται περισσότερο,, για αυτό και βάζουν μεγαλύτερα ψυγεία σε μοτό που πάνε πίστα η αγωνιστικά

έχει μια λογική αυτό για την πίστα γιατί όντως την θερμοκρασία που ανεβάζει στην κίνηση ακόμη και με χαμηλότερες θερμοκρασίες στην πίστα δεν την έχει ανεβάσει.


Εγω θα ακολουθουσα τον κατασκευαστη.
Καινουριο το πηρες η μεταχειρο? Δεν θυμαμαι?

Καινούργιο αλλά αρνούνται πεισματικά να το πάνε στο μαξ. Βασικά μου είπε η τύπισα εκεί ότι αν θες να ηρεμήσεις να βάλουμε λίγο ακόμα αλλά να φτάσει οριακά πάνω από το Min. Για μέση ή Max κανένας λόγος. Γιατί παρότι το manual λέει να είναι ανάμεσα στο Min/Max η εμπειρία τους λεέι ότι υπερχειλίζουν πολύ εύκολα ειδικά τα σπορ μοντέλα.

toyar
13/04/2023, 19:45
Πιθανόν ο Ιταλός έβαλε μικρό κύκλωμα ψύξης και δοχείο διαστολης και στα ζόρια τους το ξεχείλιζε όποτε αφήνουν τη στάθμη χαμηλά για να μην το ξερναει

o_gavros
13/04/2023, 20:19
Δοκίμασε το red line supercool που έχει και ww μέσα, αλλά δεν χρειάζεται άδειασμα στα κρύα...

69€ το τετραλιτρο;;; βλέπω καλά;;;

RaGe_Raptor
13/04/2023, 20:23
Βάλε μέχρι το max.
Τώρα το καλοκαίρι με τις ζεστές θα υπερχειλίζει σίγουρα.
Παρατηρείς ποτέ σταματά να κατουράει ζεστό κ σημαδεύεις τη στάθμη όταν κρυώσεις. Αυτό είναι το νέο max σου.

Volpad
13/04/2023, 20:37
69€ το τετραλιτρο;;; βλέπω καλά;;;

Ναι, αλλά το concentrate. Θέλει αραίωμα 50/50.

442633

o_gavros
13/04/2023, 21:06
Α, θα δώσουμε και στα 'γγονια μας δηλαδή :D
Πανάθεμά τους, όλα στο Θεό τα χουν παει

macdeath_s
13/04/2023, 21:06
Βάλε μέχρι το max.
Τώρα το καλοκαίρι με τις ζεστές θα υπερχειλίζει σίγουρα.
Παρατηρείς ποτέ σταματά να κατουράει ζεστό κ σημαδεύεις τη στάθμη όταν κρυώσεις. Αυτό είναι το νέο max σου.

Αν ξεχειλίσει στην πίστα θα είναι καταστροφικές οι συνέπειες για αυτό διστάζω.

Volpad
13/04/2023, 21:32
Α, θα δώσουμε και στα 'γγονια μας δηλαδή :D
Πανάθεμά τους, όλα στο Θεό τα χουν παει

Μπααα αυτό τόσο είχε πάντα...

Εμενα μου έρχεται κομπλε, γιατί φτάνει για ακριβώς 2 μηχανάκια και βάζω στο δικό μου και του κολλητού μου που του κάνω εγώ τα service, οπότε έρχεται στα 35€ στο καθένα.

Φυσιολογικό πόσο...

zpaf
13/04/2023, 21:40
Θα σου ανεβάσω αύριο μια φωτό από το δικό μου αν και όταν ρώτησα τα παιδιά εδώ Αθηνα στην Καλλιρόης περι θερμοκρασιών μου ειπαν οτι μέχρι 4 κουτάκια στην ένδειξη θερμοκρασίας είναι αποδεκτό.
Εγώ εδώ και δυόμιση μήνες που την εχω με 2500χλμ δεν εχω δει πάνω από 3 κουτάκια.
Θα περάσω μια βόλτα την Τρίτη να τους ρωτήσω περί min max.

telegonos
13/04/2023, 21:56
Όσον αφορά το ψυκτικο υγρό και την χρήση μοτοσυκλετας σε πίστα ίσως έχει να κάνει με την ποσότητα που μπορει να διαφύγει αν πέσεις στην πίστα και κινδυνεύουν οι υπόλοιποι αναβάτες να πατήσουν στα υγρά και να πέσουν και αυτοί.
Οπότε ίσως για αυτό προτείνουν την ελάχιστη επιτρεπτή ποσότητα

Στην πίστα, στους αγώνες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρήση πρόσθετων στο νερό, και οι αγωνιζόμενοι βάζουν σκέτο αποσταγμένο νερό. Το οποίο σκέτο νερό, έχει ΚΑΙ καλύτερη θερμοχωρητικότητα ΚΑΙ καλύτερη θερμοαγωγιμότητα από το μίγμα νερό-αιθυλενογλυκόλη, οπότε κάνει και την καλύτερη δυνατή υδρόψυξη.

kostaskk
14/04/2023, 01:38
Πίστα δεν βάζουν κύριος γιατί γλυστραει δλδ είναι σαν λάδι αν πέσει στην πιστα, και το σκέτο νερό κάνει καλητερη δουλεια-ψυξη,,. Που στην πίστα χρειάζεσαι την καλητερη δυνατή.

Ίσως χάνεις λίγο από τα πρόσθετα όπως προστασία οξείδωσης,διαβρωσης, σπηλαιωσης, ίσως χάνεις λίπανση τσιμουχων αντλίας κτλ...

Σε μηχανή δρόμου θα έβαζα πολύ νερό και λίγο αντιψυκτικό ίσα για τα πρόσθετα που έχει,.
Άραγε υπάρχει υγρό με καλητερη θερμοχωρητικότητα,θερμοαγωγιμοτητα από το νερό?

Κάτι θερμοκρασίες -50 -20 φαίνονται αστείες για Ελλάδα,,, θα έβαζα τετεια ποσότητα ώστε να μην παγώνει στους -5 άντε -10 και το άλλο νερό

Πίστα αντικαθιστούν το δοχείο διαστολής (που ρουφάει αλλά και αποβάλει πόσοτητα υγρού από το ψυγείο ανάλογα τις ανάγκες). Με απλό δοχειο που έχει σκοπό να μαζέψει ότι βγει αν πάει να κάνει ας πούμε υπερχείλιση και να μην πέσει τπτ στον δρομο

Οπότε το τι έχει το δοχείο δεν παίζει τόσο σημαντικο ρόλο,αν όλα είναι οκ και ελέγχετε όπως ένα αγωνιστικό,δλδ συνέχεια.
σημασία έχει πόσο γεμάτο είναι το ψυγείο και τι εξαέρωση έγινε,,, αν το ψυγείο έχει τάπα την ανοίγεις και κοιτάς να είναι μέχρι πάνω τέρμα φουλαρισμενο..η όπως λέει το manoual. και ότι το όλο σύστημα δεν έχει φυσαλίδες αέρα παγιδευμένες.

Όταν το υγρό υπέρζεσταθει και διασταλλει-αυξησει πίεση, θα κινηθεί προς το δοχείο διαστολής (αλλιώς θα σκάσει το ψυγείο η τα σωληνάκια). Οπότε το δοχείο γεμίζει και η στάθμη αυξάνεται,, αν γεμίσει πολύ η αυξηθεί η πίεση υπάρχει σωληνάκι που αδειάζει το έξτρα νερό-ατμο από το δοχείο στο περιβάλλον. Συνιθος κάπου κοντά στο μοτέρ

Όταν το νερό αρχίσει να κρυώνει, πχ πας σταθερά με 6η σιγά, η σβήσεις, το νερό στο ψυγείο θα συσταλει, θα δημιουργήσει υποπίεση και θα ρουφιξει ξανά πίσω από το δοχείο διαστολής την ποσότητα που είχε βγάλει η όση χρειάζεται,,. Δλδ το σημαντικό είναι το ψυγείο να είναι πάντα τέρμα γεμάτο και αυτό καταφέρνει.

Αν δεν έβρισκε νερό να τραβήξει θα τραβούσε αέρα με ότι αυτό σημαίνει(μειωμένη ψύξη).

Αν το μοτέρ μας έχει κάποιο θέμα η κάτι συμβεί ξαφνικά, διαρροή από σωληνάκια,φλάντζα, διαρροή από τσιμουχα αντλίας νερού, το ψυγείο θα τραβήξει την ποσότητα που χάθηκε από το δοχείο,, αν αυτό είναι άδειο και δεν το ελενχουμε,ούτε την στάθμη ψυγείου τότε κάποια στιγμή θα κάψουμε το μοτέρ
Γιατί θα μείνει χωρίς νερό.

Η στάθμη στο δοχείο είναι και μια ένδειξη για το αν έχουμε η όχι απώλεια νερού από το σύστημα.

Εγώ το έχω πάντα στο max. Ακόμα δεν μας είπες αν αυτό είναι στάθμη ψυγείου η στάθμη δοχείου διαστολής,,. Υπάρχουν και ψυγεία χωρίς μεταλλική με τσιμουχα τάπα που περνουν νερό μόνο από το πλαστικό δοχείο διαστολής και ότι άλλο σύστημα μπορεί να υπάρχει.

Αν είναι διαστολης και αν το πήγαινες στο max ίσως άρχιζε να πετάει νερα και για αυτό ισως δεν το βάζουν εκεί,, αλλά και πάλι πόσο να πετάξει; 1-2 ποτήρια με ρυθμο χελώνας(μικρό σωληνάκι,αργή διαστολή) δεν νομίζω να είναι επικίνδυνο,. Σαν σταγονίδια με ατμό θα βγαίνει. Που με έξτρα δοχείο πάλι μπορείς να το συγκρατήσεις να μην πέσει πουθενά,, άρα μάλλον λένε ότι να ναι εκεί.. η τα μοντέλα έχουν κάποιο πρόβλημα..
Πίστα τι εννοείς, αγώνες η track day?

zpaf
14/04/2023, 08:17
Σε δύσκολο σημείο το ματάκι.

442675

macdeath_s
14/04/2023, 10:43
Πίστα δεν βάζουν κύριος γιατί γλυστραει δλδ είναι σαν λάδι αν πέσει στην πιστα, και το σκέτο νερό κάνει καλητερη δουλεια-ψυξη,,. Που στην πίστα χρειάζεσαι την καλητερη δυνατή.

Ίσως χάνεις λίγο από τα πρόσθετα όπως προστασία οξείδωσης,διαβρωσης, σπηλαιωσης, ίσως χάνεις λίπανση τσιμουχων αντλίας κτλ...

Σε μηχανή δρόμου θα έβαζα πολύ νερό και λίγο αντιψυκτικό ίσα για τα πρόσθετα που έχει,.
Άραγε υπάρχει υγρό με καλητερη θερμοχωρητικότητα,θερμοαγωγιμοτητα από το νερό?

Κάτι θερμοκρασίες -50 -20 φαίνονται αστείες για Ελλάδα,,, θα έβαζα τετεια ποσότητα ώστε να μην παγώνει στους -5 άντε -10 και το άλλο νερό

Πίστα αντικαθιστούν το δοχείο διαστολής (που ρουφάει αλλά και αποβάλει πόσοτητα υγρού από το ψυγείο ανάλογα τις ανάγκες). Με απλό δοχειο που έχει σκοπό να μαζέψει ότι βγει αν πάει να κάνει ας πούμε υπερχείλιση και να μην πέσει τπτ στον δρομο

Οπότε το τι έχει το δοχείο δεν παίζει τόσο σημαντικο ρόλο,αν όλα είναι οκ και ελέγχετε όπως ένα αγωνιστικό,δλδ συνέχεια.
σημασία έχει πόσο γεμάτο είναι το ψυγείο και τι εξαέρωση έγινε,,, αν το ψυγείο έχει τάπα την ανοίγεις και κοιτάς να είναι μέχρι πάνω τέρμα φουλαρισμενο..η όπως λέει το manoual. και ότι το όλο σύστημα δεν έχει φυσαλίδες αέρα παγιδευμένες.

Όταν το υγρό υπέρζεσταθει και διασταλλει-αυξησει πίεση, θα κινηθεί προς το δοχείο διαστολής (αλλιώς θα σκάσει το ψυγείο η τα σωληνάκια). Οπότε το δοχείο γεμίζει και η στάθμη αυξάνεται,, αν γεμίσει πολύ η αυξηθεί η πίεση υπάρχει σωληνάκι που αδειάζει το έξτρα νερό-ατμο από το δοχείο στο περιβάλλον. Συνιθος κάπου κοντά στο μοτέρ

Όταν το νερό αρχίσει να κρυώνει, πχ πας σταθερά με 6η σιγά, η σβήσεις, το νερό στο ψυγείο θα συσταλει, θα δημιουργήσει υποπίεση και θα ρουφιξει ξανά πίσω από το δοχείο διαστολής την ποσότητα που είχε βγάλει η όση χρειάζεται,,. Δλδ το σημαντικό είναι το ψυγείο να είναι πάντα τέρμα γεμάτο και αυτό καταφέρνει.

Αν δεν έβρισκε νερό να τραβήξει θα τραβούσε αέρα με ότι αυτό σημαίνει(μειωμένη ψύξη).

Αν το μοτέρ μας έχει κάποιο θέμα η κάτι συμβεί ξαφνικά, διαρροή από σωληνάκια,φλάντζα, διαρροή από τσιμουχα αντλίας νερού, το ψυγείο θα τραβήξει την ποσότητα που χάθηκε από το δοχείο,, αν αυτό είναι άδειο και δεν το ελενχουμε,ούτε την στάθμη ψυγείου τότε κάποια στιγμή θα κάψουμε το μοτέρ
Γιατί θα μείνει χωρίς νερό.

Η στάθμη στο δοχείο είναι και μια ένδειξη για το αν έχουμε η όχι απώλεια νερού από το σύστημα.

Εγώ το έχω πάντα στο max. Ακόμα δεν μας είπες αν αυτό είναι στάθμη ψυγείου η στάθμη δοχείου διαστολής,,. Υπάρχουν και ψυγεία χωρίς μεταλλική με τσιμουχα τάπα που περνουν νερό μόνο από το πλαστικό δοχείο διαστολής και ότι άλλο σύστημα μπορεί να υπάρχει.

Αν είναι διαστολης και αν το πήγαινες στο max ίσως άρχιζε να πετάει νερα και για αυτό ισως δεν το βάζουν εκεί,, αλλά και πάλι πόσο να πετάξει; 1-2 ποτήρια με ρυθμο χελώνας(μικρό σωληνάκι,αργή διαστολή) δεν νομίζω να είναι επικίνδυνο,. Σαν σταγονίδια με ατμό θα βγαίνει. Που με έξτρα δοχείο πάλι μπορείς να το συγκρατήσεις να μην πέσει πουθενά,, άρα μάλλον λένε ότι να ναι εκεί.. η τα μοντέλα έχουν κάποιο πρόβλημα..
Πίστα τι εννοείς, αγώνες η track day?

Σε ευχαριστώ για το αναλυτικό ποστ. Το δοχείο η αλήθεια είναι δεν γνωρίζω τι είναι αλλά από ότι είδα είναι το πλαστικό δοχείο στο οποίο προσθέτεις υγρό. Και στο KTM για να βάλεις υγρό δεν άνοιγες το ψυγείο αλλά πρόσθετες σε αυτό το δοχείο.

Πίστα εννοώ trackdays αλλά πέραν από τη χρήση που κάνω εγώ στο μηχανάκι, όσον αφορά κανονισμούς και best practices δεν έχει καμία διαφορά από αγώνες. Ορισμένες φορές σκάνε και από το πουθενά κανάς από τους Καταλανούς που τρέχουν MotoGP οπότε εκεί συγκινούνται οι διοργανωτές και γίνονται λίγο πιο ζόρικοι.



Σε δύσκολο σημείο το ματάκι.

442675

Από ότι βλέπω και εσένα ψιλοάδειο φαίνεται. Ρώτησες στην αντιπροσωπεία ? Σε ευχαριστώ για τη φωτό :beer:

macdeath_s
14/04/2023, 13:04
Τελικά διευκρινίστηκε ότι είναι το δοχείο υπερχείλισης και η στάθμη του ψυγείου δεν φαίνεται (το ίδιο ήταν και στο ΚΤΜ). Σε άλλα νέα χρεώσανε 66€ για έλεγχο post-circuit (μετά από πίστα) για να δουν πίεση στα λάστιχα, αλυσίδα και γρανάζια, φρένα και ρουλεμάν άξονες. Επίσης είχαν το θράσος να πούνε ότι συνήστατε μετά από κάθε trackday :facepalm: :nono:

zpaf
20/04/2023, 12:00
Από ότι βλέπω και εσένα ψιλοάδειο φαίνεται. Ρώτησες στην αντιπροσωπεία ? Σε ευχαριστώ για τη φωτό :beer:

Σήμερα πέρασα και ρώτησα και μου είπαν ακριβώς ότι και σένα.
Αυτό που βλέπουμε είναι το δοχείο υπερχείλισης όπως γράφεις και η στάθμη του είναι ελάχιστα κάτω του min.

Άσχετο.
Σε ακούω που λες για πίστα και θέλω να σε ρωτήσω στα ποσά χλμ είσαι και τι κανείς με το στρώσιμο ;
Εγώ είμαι κοντά στα 3000χλμ και ακόμα δεν ανεβαίνω πάνω από τις 9000 στροφές.

macdeath_s
20/04/2023, 12:34
Μου είπαν για στρώσιμο 6χιλ στροφές μέχρι 1000 και μετά μέχρι 1500 σταδιακά ανέβαινα. Μέχρι στιγμής έχω πάει 2 φορές πίστα και είχε 1700-1800 την πρώτη φορά. Τώρα έχει 2200 και τελευταία φορά στο πήγα μέχρι 14500 σε στροφές. Στο συνεργείο μου είπαν ότι ο κόφτης και που ανάβει το κόκκινο ανεβαίνει προοδευτικά και ουσιαστικά έχει φτάσει στο 100% της απόδοσης στα 3.000 χλμ Μέχρι στιγμής δεν έχω κτλβει τπτ :p

Δεν λέει κάτι διαφορετικό το manual πάντως όσον αφορά το στρώσιμο. Το μόνο που με νευρίασε λίγο ήταν ότι όταν πήγα να το πάρω μου λέγανε ότι η εγγύηση δεν καλύπτει χρήση σε πίστα, που όλα τα βίντεο τα διαφημιστικά είναι σε πίστα :lol:

442865