Σύνδεση

View Full Version : αγορα μεταχειρισμενου και μετατροπη σε ... καινουριο



thenikos
01/05/2023, 20:02
Γεια σας !
θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν καινουριοι κινητηρες για παλιες σχετικα μηχανες. για παραδειγμα bmw r1200gs. το σκεπτικο μου ειναι αν βρω μια μηχανη αυτης της κατηγοριας σε καλη τιμη, πχ 4000, να αγορασω καινουριο κινητηρα, αναρτησεις, φρενα κτλ και εν καιρω να την φερω σε κατασταση σχεδον καινουριας. και παλιοτερες θα με ενδιεφεραν, 1100gs, 1150gs. και το varadero 1000 μου αρεσει σαν μεγεθος/εμφανιση. σε διαφορα σαιτ εξωτερικου, βλεπω τιμες μεταχειρισμενων κινητηρων, με λιγα χιλιομετρα, κατω απο 1000αρικο, απλα με φοβιζει ο τροπος επαληθευσης των χιλιομετρων. καινουριες αναρτησεις/φρενα κτλ βλεπω να υπαρχουν. αλλα κινητηρες δεν βρισκω πουθενα.
ευχαριστω

ΓιώργοςΤΤ
01/05/2023, 20:22
Γιατί να αγοράσεις καινούργιο κινητήρα και να μην φτιάξεις τον δικό του;

Αν και σε μια BMW με €4.000 ο κινητήρας θα να είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει.

kostaskk
01/05/2023, 20:51
Δλδ θες να δώσεις 4000 για αγορά μηχανής, άλλες 4000 για καινούριο κινητήρα αν υπάρχει, άλλες 2000 για αναρτήσεις για να έχεις ένα bmw 20 ετίας.που πάλι μπορεί να βγάλει πρόβλημα στα ηλεκτρικά, πλαίσιο, ντεπόζιτο,φρενα, άξονα,όργανα, ψυγείο,τρόμπα νερού,λαδιού,βενζίνης η ότι άλλο λόγο παλαιότητας, με τόσα παίρνεις καινούριο,η ένα σε καλή κατασταση

doctor_john
01/05/2023, 21:00
Φίλε Νίκο καλύτερα δες τι σε ενδιαφέρει συγκεκριμένα σαν μοντέλο και να μιλήσουμε γι' αυτό.
Στα μπόξερ είναι λίγο σπάνιο να χρειαστεί να αλλάξεις κινητήρα και η όλη διαχείριση που αναφέρεις είναι
εκτός των προδιαγραφών που έχουν κατασκευαστεί σαν μοτό.

Διάλεξε ποια θες να μπορούμε να εστιάσουμε.

telegonos
01/05/2023, 21:10
Γεια σας !
θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν καινουριοι κινητηρες για παλιες σχετικα μηχανες. για παραδειγμα bmw r1200gs. το σκεπτικο μου ειναι αν βρω μια μηχανη αυτης της κατηγοριας σε καλη τιμη, πχ 4000, να αγορασω καινουριο κινητηρα, αναρτησεις, φρενα κτλ και εν καιρω να την φερω σε κατασταση σχεδον καινουριας. και παλιοτερες θα με ενδιεφεραν, 1100gs, 1150gs. και το varadero 1000 μου αρεσει σαν μεγεθος/εμφανιση. σε διαφορα σαιτ εξωτερικου, βλεπω τιμες μεταχειρισμενων κινητηρων, με λιγα χιλιομετρα, κατω απο 1000αρικο, απλα με φοβιζει ο τροπος επαληθευσης των χιλιομετρων. καινουριες αναρτησεις/φρενα κτλ βλεπω να υπαρχουν. αλλα κινητηρες δεν βρισκω πουθενα.
ευχαριστω

Δεν γνωρίζω τι κάνει η BMW.

Οι Ιάπωνες, ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ανταλλακτικό κινητήρα ολόκληρο, να τον αγοράσεις. Σου διαθέτουν ένα-ένα τα εξαρτήματα που συνθέτουν τον κινητήρα αν θέλεις να το δέσεις μόνο σου, αλλά έτοιμο κινητήρα ανταλλακτικό δεν δίνει κανείς ΕΜΠΟΡΙΚΑ.

Σε κάποια εγγύηση ή ανάκληση π.χ. που προβλέπει ολόκληρο κινητήρα αλλαγή, έχουν να βάλουν, αλλά δεν τον πουλάνε σαν εμπόρευμα.

Αν έχεις ένα κινητήρα με φθορές, καίει λάδια, δεν δουλεύει σωστά, κοπανάει κ.ο.κ. μπορείς να απευθυνθείς σε ένα αξιοπρεπές συνεργείο, να σου ανακατασκευάσει τον κινητήρα, αλλάζοντας ότι βρεθεί φθαρμένο.

ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση, όλα αυτά, κοστίζουν. Είναι πολύ προτιμότερο οικονομικά, αν ο κινητήρας σου είναι πολύ φθαρμένος, να βρεις έναν μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση στο εμπόριο μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, εγχώριο ή εκτός συνόρων, και να αλλάξεις τον κινητήρα.

panavour
01/05/2023, 21:39
Άστο φίλε,θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι.Βρες κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο, λιγότερα θα σου κοστίσει.

PortisHead
02/05/2023, 11:15
Μονο ενα παλιο, ορθοδοξο ΠΑΣΟΚ σε σωζει.
Ολες οι αλλες πατεντες θα πάνε απατο :lol:

bmwr1100gs
02/05/2023, 11:55
Καλημέρα,

πραγματικά ειδικά στις BMW ο κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σε απασχολεί. Σε κάθε περίπτωσης όμως, εάν δεν είναι σφραγισμένος από τον εργοστάσιο, είναι καλύτερα να κάνεις μια πλήρη ανακατασκευή στον παλιό κινητήρα και πιο οικονομικά (από έναν καινούργιο) και θα σου έρθει και θα ξέρεις τι έχει γίνει στον κινητήρα (σε σχέση με ένα άλλο μεταχείρισμένο).

thenikos
02/05/2023, 15:13
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. οποτε σε 15-20αετιας μεταχειρισμενο, καλυτερα ανακατασκευη λοιπον. η μαλλον ειναι και η μονη λυση αφου δεν πουλιουνται καινουριοι.

telegonos
02/05/2023, 16:26
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. οποτε σε 15-20αετιας μεταχειρισμενο, καλυτερα ανακατασκευη λοιπον. η μαλλον ειναι και η μονη λυση αφου δεν πουλιουνται καινουριοι.

Δεν είπαμε ότι το 15-20ετίας θα θέλει sony και καλά ανακατασκευή. Μπορεί να είναι μια μοτό αυτής της ηλικίας άψογη και να μην θέλει απολύτως τίποτα, μπορεί να θέλει και σέρβις, μπορεί να θέλει λίγη αγάπη, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα θέλει ανακατασκευή.

Παράδειγμα δικό μου: Το VFR750F (http://forcev4.blogspot.com/2017/04/to-750-to-vfr750f-rc36-2.html) μου, μοντέλο 1996, παραπάνω ακόμα και από 15-20ετίας, ενώ το παρέλαβα σε μη-λειτουργική κατάσταση εν γνώση μου χαλασμένο για να το φτιάξω εγώ καλό, με πάρα πολλά προβλήματα περιφερειακά, ο καθέ αυτό κινητήρας είναι ά-ψ-ο-γ-ο-ς, και δεν καίει καν ούτε λίγο λάδι.

Είπαμε ότι ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ το μοτέρ, τότε μπλα μπλα μπλα. Το διευκρινίζω για το ορθόν του νοήματος.

thenikos
03/05/2023, 06:32
τελεγονε εννοειτε οτι αν βρω μηχανη που ειναι μια χαρα ο κινητηρας, δεν θα χρεαστει να κανω κατι. απλα καμια φορα βλεπω κατι προσφορες με παρα πολλα χιλιομετρα, 150.000 κλτ και λεω φαντασου να ειναι τελεια η μοτοσυκλετα και να τα παιξει το μοτερ :)
παντως οποιος εχει διαβασει προηγουμε να μου ποστ, το μεγαλυτερο μου θεμα ειναι η ανεση. και ειδικα η πισω αναρτηση :) οταν περναω απο ανωμαλιες δεν θελω με τιποτα να κατακτυπιεται. γιαυτο σε μια παλια μηχανη το πρωτο πραγμα που θα αλλαζα (αν φυσικα ειχε θεμα και κτυπουσε) θα ηταν η πισω αναρτηση. το δευτερο μεγαλο μου προβλημα ειναι οι ταχυτητες. οδηγουσα μια μεταχειρισμενo honda cb και ενω ηταν τελειο στις αναρτησεις ορισμενες φορες κολουσαν οι χαμηλες ταχυτητες (νεκρα, 1η, νεκρα, 1η). επρεπε να το κουνησω λιγο μπροστα για να αλλαξει ταχυτητα. ημουν τοτε λιγο πιο νεος και δεν εδινα σημασια. αλλα τωρα δεν θα το ανεχομουν με τιποτα. να ειμαι στα φαναρια και να μου κορναρουν επειδη δεν μπαινει η ταχυτητα :) η μου εσβηνε επειδη νομιζα οτι ειχα βαλει νεκρα ενω αυτο ηταν ακομα στην πρωτη και ασυναισθητα αφηνα τον συμπλεκτη. αυτα τελειωσαν πια. θελω οδηγικη ησυχια στην ζωη μου.
επισης αυτο που ειχε πει ο κοσταςκκ το ειχα ξεχασει, οτι εχουμε και τα ηλεκτρικα (και ηλεκτρονικα συμπληρωνω εγω). αν υπαρχουνε δηλαδη ανταλακτικα για μηχανες 20ετιας (η γνωση για να τα επισκευαζουν). πχ σε ενα αυτοκινητο μου 30ετιας, εχει χαλασει το trip και δεν εχω βρει καποιον να το φτιαζει. η μια αντιπροσωπεια εδω ειπε οχι, 2-3 αλλοι απο εξω ειπαν οχι. γιαυτο ψαχνω κατι οσο δυνατον πιο ποιοτικο και με ανταλλακτικα αμεσα διαθεσιμα. προτιμω καινουρια φυσικα και οχι μεταχειρισμενα.
αν μπορουσα με 5000-6000 χιλιαρικα να φτιαξω μια παλια μηχανη να πηγαινει καλυτερα απο μια καινουρια κινεζα, τοτε θα ημουν πολυ χαρουμενος. γιατι ειμαι μεταξυ qj800 και cfmoto 800 αυτη την στιγμη. 8000-10000χιλ καινουρια. αρα λεω με τα μισα μηπως καταφερνα να φτιαξω μια r gs (η επιλογη) η varadero σε μια κατασταση καλη για τα δικα μου δεδομενα. ευχαριστω

Bowleno
03/05/2023, 07:33
τελεγονε εννοειτε οτι αν βρω μηχανη που ειναι μια χαρα ο κινητηρας, δεν θα χρεαστει να κανω κατι. απλα καμια φορα βλεπω κατι προσφορες με παρα πολλα χιλιομετρα, 150.000 κλτ και λεω φαντασου να ειναι τελεια η μοτοσυκλετα και να τα παιξει το μοτερ :)
παντως οποιος εχει διαβασει προηγουμε να μου ποστ, το μεγαλυτερο μου θεμα ειναι η ανεση. και ειδικα η πισω αναρτηση :) οταν περναω απο ανωμαλιες δεν θελω με τιποτα να κατακτυπιεται. γιαυτο σε μια παλια μηχανη το πρωτο πραγμα που θα αλλαζα (αν φυσικα ειχε θεμα και κτυπουσε) θα ηταν η πισω αναρτηση. το δευτερο μεγαλο μου προβλημα ειναι οι ταχυτητες. οδηγουσα μια μεταχειρισμενo honda cb και ενω ηταν τελειο στις αναρτησεις ορισμενες φορες κολουσαν οι χαμηλες ταχυτητες (νεκρα, 1η, νεκρα, 1η). επρεπε να το κουνησω λιγο μπροστα για να αλλαξει ταχυτητα. ημουν τοτε λιγο πιο νεος και δεν εδινα σημασια. αλλα τωρα δεν θα το ανεχομουν με τιποτα. να ειμαι στα φαναρια και να μου κορναρουν επειδη δεν μπαινει η ταχυτητα :) η μου εσβηνε επειδη νομιζα οτι ειχα βαλει νεκρα ενω αυτο ηταν ακομα στην πρωτη και ασυναισθητα αφηνα τον συμπλεκτη. αυτα τελειωσαν πια. θελω οδηγικη ησυχια στην ζωη μου.
επισης αυτο που ειχε πει ο κοσταςκκ το ειχα ξεχασει, οτι εχουμε και τα ηλεκτρικα (και ηλεκτρονικα συμπληρωνω εγω). αν υπαρχουνε δηλαδη ανταλακτικα για μηχανες 20ετιας (η γνωση για να τα επισκευαζουν). πχ σε ενα αυτοκινητο μου 30ετιας, εχει χαλασει το trip και δεν εχω βρει καποιον να το φτιαζει. η μια αντιπροσωπεια εδω ειπε οχι, 2-3 αλλοι απο εξω ειπαν οχι. γιαυτο ψαχνω κατι οσο δυνατον πιο ποιοτικο και με ανταλλακτικα αμεσα διαθεσιμα. προτιμω καινουρια φυσικα και οχι μεταχειρισμενα.
αν μπορουσα με 5000-6000 χιλιαρικα να φτιαξω μια παλια μηχανη να πηγαινει καλυτερα απο μια καινουρια κινεζα, τοτε θα ημουν πολυ χαρουμενος. γιατι ειμαι μεταξυ qj800 και cfmoto 800 αυτη την στιγμη. 8000-10000χιλ καινουρια. αρα λεω με τα μισα μηπως καταφερνα να φτιαξω μια r gs (η επιλογη) η varadero σε μια κατασταση καλη για τα δικα μου δεδομενα. ευχαριστω

Honda και να μην μπαίνουν η κολλάνε οι ταχύτητες; σπάνιο.... μόνο κακορυθμισμένος συμπλέκτης, μάπα λάδια και ίσως καμιά φαγωμένη φουρκέτα.....
Με 5000-6000 χιλιάρικα αγοράζεις καινούργια όσα θες ρε συ :lol:

D3300
03/05/2023, 09:16
Αν βρεις καλοσυντηρημένο BMW , όσο παλιό κι αν είναι πάρτο.
Ο άξονας και ο συμπλέκτης είναι αυτά που πονάνε και φυσικά κοστίζουν.
Όπως πολύ σωστά επισήμανε και ο Τελέγονος (έχω διαβάσει όλες τις ανακατασκευές του στο blog, σου το προτείνω ανεπιφύλακτα) ένα rebuild στον κινητήρα όταν και αν χρειάζεται είναι η καλύτερη λύση.

viper1
03/05/2023, 10:23
Άρα εσύ θέλεις ένα BMW με DCT HONDA κιβώτιο ,άξονα, αναρτήσεις ohlins και κινητήρα με λίγα χλμ

thenikos
03/05/2023, 15:34
ε ενταξει βιπερ, αν αλλαζουν οι ταχυτητες δεν εχω προβλημα :) αλλα ναι ohlins θα του εβαζα :)

oti nanai
03/05/2023, 17:07
μαλλον κατι σκεφτεσαι λαθος ενα μοτερ για 1200 gs καινουργιο εχει 7.000 ευρα , θα αλλαξεις μοτερ και θα αφησεις το παλιο σασμαν ?οχι . ενα σασμαν εχει 3.000 δεν θα αλλαξεις αξονα και συμπλεκτη ? αλλα 2.500 αν βαλεις και ohlins που λες θες αλλα 3.600 , αν κανεις την σουμα σε συμφερει να παρεις μηχανακι κουτα

thenikos
03/05/2023, 17:57
οτι να ναι, γιαυτο ρωτησα αν ξερει κανεις ποσο εχει. να σου πω την αληθεια δεν περιμενα να κανει τοσο. ουτε και τα υπολοιπα ανταλλακτικα. τα ειχα στο μυαλο μου πιο φτηνα απο τα αντιστοιχα των αυτοκινητων.

Bowleno
03/05/2023, 18:33
οτι να ναι, γιαυτο ρωτησα αν ξερει κανεις ποσο εχει. να σου πω την αληθεια δεν περιμενα να κανει τοσο. ουτε και τα υπολοιπα ανταλλακτικα. τα ειχα στο μυαλο μου πιο φτηνα απο τα αντιστοιχα των αυτοκινητων.

εξυπακούεται ότι η αγορά μοτό σε....τεύχη, κοστίζει 2, ακόμα και 3 φορές πάνω από ότι κοστίζει ολόκληρη κούτα!
Ειδικά αυτή του Σαρακάκη.....:cry:

:lol:

ΟΚΤΑΝΙΟ
04/05/2023, 10:49
Ειδικά αυτή του Σαρακάκη.....:cry:
:lol:

καπΟτες ενα περιοδικο ειχε αναφερει ποσο κοστιζει να φτιαξεις (συναρμολογησεις μαλλον ειναι η καταλληλη λεξη) κομματι κομματι* ενα africa twin
Μη τα πολυλογω, το τελικο κοστος θα εφτανε τα 18.5 εκατομυρια οταν το αγοραζες καινουριο με 4 :lol:


(* 2 κομματια:bawl: )

dorso
09/05/2023, 02:56
Δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει με τον κινητήρα..Για να αλλάξεις κινητήρα σε αυτή την μηχανή θα έχει χρειαστεί να αλλάξεις 2 κ 3 κ παραπανω φορές αλλά αναλώσιμα που στο τέλος το κόστος του κινητήρα θα σου φανεί γελοίο τόσα που θα έχεις δώσει...150000 χλμ για αυτό τον κινητήρα δεν είναι τίποτα κυριολεκτικά..