View Full Version : Service και Εγγύηση --- Service Schedule και Μάστορας
MartinEden
05/05/2023, 19:04
Καλησπέρα σε όλους
Δύο ερωτήσεις απλές και διφορούμενες.
1η ερώτηση
Αν αλλάξεις τα λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρα κλπ (μόνος), όσο η μοτοσυκλέτα σου ειναι σε εγγύηση και προκύψει κάποιο μηχανικό πρόβλημα μελλοντικά, υπάρχει περίπτωση να μην σε καλύψουν με την εγγύηση από την αντιπροσωπία;;;;
2η Ερώτηση
Γιατί ενώ το Service book λέει αλλαγή λαδιών κάθε 12.000χλμ η ο μηχανικος (αντιπροσωπία) σου λέει κάθε 6.000χλμ και γενικά υπάρχει μια τάση να σου αλλάζουν τα πάντα 50% νωρίτερα από ότι προτείνει ο κατασκευαστής;;;
Αυτά!
panavour
05/05/2023, 19:20
1) υπάρχει
2)για το κέρδος.
ΓιώργοςΤΤ
05/05/2023, 19:22
Στο 2, ότι είπε ο Panavour.
Στο 1, εννοείς να τα αλλάξεις μόνος σου ή σε κάποιο συνεργείο;
telegonos
05/05/2023, 21:21
Για να ισχύει η εγγύηση, χρειάζεσαι σφραγίδα νόμιμου συνεργείου, αναλώσιμα και ανταλλακτικά των προδιαγραφών του κατασκευαστή και να γίνουν όλες οι εργασίες που λέει το service manual με τον τρόπο που το λέει. Καλού κακού κράτα τις αποδείξεις αγοράς των αναλωσίμων.
Αλλάζοντας λάδια αν εννοείς μόνος σου σαν ιδιώτης, δεν μπορείς προφανώς να βάλεις σφραγίδα νόμιμου συνεργείου, οπότε αν μιλάμε για αλλαγές στα επίσημα διαστήματα σέρβις, για τον αντιπρόσωπο είναι σαν να μην τα έχεις κάνει. Αν μιλάμε για ενδιάμεσες προληπτικές αλλαγές λαδιών, δεν σε ελέγχει κάπως, εκτός κι αν έχεις κάνει κάτι πολύ κραγμένο π.χ. βρει το κεφάλι της τάπας αποσφράγισης κουτσουρεμένο ή τηγανέλαια μέσα στο μοτέρ ξέρω γω.
Τα μισά διαστήματα είναι για ψυχολογικούς λόγους για τον ιδιοκτήτη, και για κέρδος για τον αντιπρόσωπο. Δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα σε καινούρια μηχανή, εντός εγγύησης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι βάλαμε λάδια στο σέρβις στα 12000 και μέχρι τα 24000 δεν ξανασχολούμαστε. Είναι καθήκον του ιδιοκτήτη να ελέγχει ο ίδιος σε ενδιάμεσα διαστήματα διάφορα πράγματα, με πρώτο και κυριότερο την στάθμη λαδιών.
MartinEden
05/05/2023, 21:39
Στο 2, ότι είπε ο Panavour.
Στο 1, εννοείς να τα αλλάξεις μόνος σου ή σε κάποιο συνεργείο;
Μόνος
Οι συστάσεις των συνεργείων για συχνή αλλαγή λαδιών, έχουν καταντήσει συστηματικές. Στις μοτοσυκλέτες σού λένε να κάνεις στα μισά διανυθέντα χιλιόμετρα σε σχέση με εκείνα που λέει ο κατασκευαστής, ενώ στο αμάξι έχουν φθάσει να μου λένε στο 1/3 των χιλιομέτρων και να επιμένουν γι' αυτό.
Πραγματικά έχω απορία αν υπάρχει σημαντικός λόγος γι' αυτό, ειδικά όταν βλέπω τον Billy84 να έχει κάνει 300.000 χιλιόμετρα με τη μοτοσυκλέτα και να αλλάζει λάδια ανά 12.000 km που αναφέρει ο κατασκευαστής.
MartinEden
05/05/2023, 21:45
Κατάλαβα. Για να έχω εγγύηση πρέπει να πληρώνω την αντιπροσωπία να μου αλλάζει λάδια δύο φορές ποιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής, συν ότι άλλη εργασία χρεώσουν όπως π.χ έλεγχος τακάκια και υγρά φρένων (γιατί εγώ δεν μπορώ να δω τα τακάκια και τα υγρά).
Δεν είσαι υποχρεωμένος να αλλάζεις λάδια πιο συχνά από ό,τι αναγράφεται στον πίνακα συντήρησης του κατασκευαστή, προκειμένου να διατηρήσεις την εγγύηση. Το γεγονός ότι τα συνεργεία προσπαθούν να σε πείσουν να κάνεις συχνότερες αλλαγές λαδιών, είναι άλλη υπόθεση και δικαιούσαι να μην τη λάβεις υπόψη.
Οι έλεγχοι που αναφέρονται στο βιβλίο συντήρησης νομίζω ότι είναι για καλό. Σε συνεργείο που πήγαινα παλιότερα έλεγχαν κατά γράμμα ό,τι πρότεινε ο κατασκευαστής, όλα τα φώτα, την κόρνα, τη διαδρομή του φρένου, γρασάριζαν τον πλαγιοστάτη. Κάποιοι από αυτούς τους ελέγχους μπορεί να σε σώσουν από σημαντική μελλοντική φθορά ή από ατύχημα και θεωρώ ότι αξίζει να γίνονται.
Αντιθέτως, κάποια συνεργεία τείνουν να κάνουν μόνο τα βασικά, ώστε να μειώσουν το κόστος και να μη χάσουν τον πελάτη.
telegonos
05/05/2023, 21:56
Κατάλαβα. Για να έχω εγγύηση πρέπει να πληρώνω την αντιπροσωπία να μου αλλάζει λάδια δύο φορές πιο συχνά από ότι λέει ο κατασκευαστής, συν ότι άλλη εργασία χρεώσουν όπως π.χ έλεγχος τακάκια και υγρά φρένων (γιατί εγώ δεν μπορώ να δω τα τακάκια και τα υγρά).
Δεν διάβασες καθόλου τι έγραψα;
Και αν κάποιος εχει νόμιμη άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού από το υπουργειο μεταφορών,
αλλά δεν έχει συνεργείο και εξασκεί κάποιο άλλο επάγγελμα ή είναι συνταξιούχος δεν μπορεί στην δική του
μοτοσυκλέτα να κάνει εργασίες όσο είναι στην εγγύηση χωρίς να την χάνει;
kostaskk
05/05/2023, 23:36
Αν ο κατασκευαστής λέει 12.000 προφανως και το όριο του λαδιού θα είναι αρκετά ποιο πάνω για να είναι καλυμμένος και θα έχει προβλέψει όλες τις πιθανές χρησεις- συνθήκες.. άσε που άμα καίει και λίγο λάδι και ο ιδιοκτήτης το κοιτάει και συμπληρώνει στο τέλος των 12.000 αρκετή ποσότητα λαδιού θα είναι σχετικά φρέσκια..
Συνθήκες όπως πολλά άναψε-σβησε, ακινησία,κίνηση σε πολη-φαναρια με καύσωνα ίσως μειώνουν την διάρκεια ζωής του λαδιού,η το φθείρουν η παίρνει υγρασία, ενώ τακτική χρήση με μεγάλες διαδρομές σε ανοικτό δρόμο αυξάνουν την ζωή του...
Θεωριτικα οκ ίσως είναι καλό να το αλλάζεις λίγο ποιο νωρίς, ίσως ο κατασκευαστής ενδιαφέρεται να αντέξει μόνο τα 2-4 χρόνια τις εγγύησης και αλλάζοντας ποιο συχνά το βοηθάς να αντέξει για 10-20 χρόνια..
Επίσης κάτι μου λέει ότι ορισμένα ελληνικά μανουαλ μαγειρεύονται.. δλδ αγοράζεις ενα φτηνό μοτό πχ παπί και ο πίνακας συντήρησης η το μεταφρασμένο μανουαλ από τον τοπικό εισαγωγέα έχει υποστεί αλλαγές κύριος στα διαστήματα αλλαγής λαδιών για να έχουν κέρδος οι αντιπρόσωποι από τα σέρβις... Για αυτό ψάχνουμε μανουαλ από διαφορετικές πηγές και σε άλλες γλώσσες, αγγλικά,Ταϊβάν και συγκρίνουμε αν λένε τα ίδια με τα ελληνικά, μεταφρασμένα η ότι έχει online στη σελίδα του ο εισαγωγέας.
Και αν κάποιος εχει νόμιμη άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού από το υπουργειο μεταφορών,
αλλά δεν έχει συνεργείο και εξασκεί κάποιο άλλο επάγγελμα ή είναι συνταξιούχος δεν μπορεί στην δική του
μοτοσυκλέτα να κάνει εργασίες όσο είναι στην εγγύηση χωρίς να την χάνει;
Αφού απαιτείται σφραγίδα συνεργείου (νόμιμου, κιόλας :cry::lol:) στο βιβλίο συντήρησης, πως να την κάνει;
Είναι διαφορετικό πράγμα η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος με την άδεια συνεργείου....
2 χρόνια είναι, (η κάποιο όριο χιλιομέτρων σε κάποια μοντέλα) Αν υποθέσουμε ότι κάνουμε 10.000 χλμ. τον χρόνο (γενικός μέσος όρος στον οποίο δεν περιλαμβάνεται ο Billy84 :lol:) είναι 4 άντε 5 σέρβις.
Αν σκεφτούμε ότι συνήθως οι "χαζοβλάβες" η οι "παιδικές ασθένειες" των νέων μοντέλων εμφανίζονται σε αυτό το διάστημα, αξίζει να την χάσεις;
MartinEden
06/05/2023, 06:48
Αφού απαιτείται σφραγίδα συνεργείου (νόμιμου, κιόλας :cry::lol:) στο βιβλίο συντήρησης, πως να την κάνει;
Είναι διαφορετικό πράγμα η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος με την άδεια συνεργείου....
2 χρόνια είναι, (η κάποιο όριο χιλιομέτρων σε κάποια μοντέλα) Αν υποθέσουμε ότι κάνουμε 10.000 χλμ. τον χρόνο (γενικός μέσος όρος στον οποίο δεν περιλαμβάνεται ο Billy84 :lol:) είναι 4 άντε 5 σέρβις.
Αν σκεφτούμε ότι συνήθως οι "χαζοβλάβες" η οι "παιδικές ασθένειες" των νέων μοντέλων εμφανίζονται σε αυτό το διάστημα, αξίζει να την χάσεις;
Έχεις δίκιο, δεν αξίζει να την χάσεις!
Απλά....
Αγορά μοτοσυκλέτας 9/03/23. Πρώτη αλλαγή λαδιων στα 1000χλμ (23/03/23) 70€. Επόμενη αλλαγή, όπως μου είπαν από το συνεργείο στα 6000χλμ (δηλαδή μετά από 5000χλμ). Χιλιόμετρα σήμερα 6/05/23 5.100χλμ. Και επειδή γνωρίζω μόνος μου να αλλάξω λάδια, φίλτρο. Έχω πάρει dna φίλτρα αέρα και γνωρίζω να τα βάλω, όπως και γνωρίζω να τσεκάρω, τακάκια, υγρά, αλυσίδα, γρανάζια, crankcase breather (δεν ξέρω πως το λένε στα ελληνικά) κλπ κλπ γιαυτό και η ερώτηση μου εξαρχής. Δεν το βλέπω κυρίως οικονομικά. Πιστεύω πως προσέχω την μοτοσυκλέτα μου πολύ ποιο λεπτομερώς από ότι οποιοδήποτε συνεργείο και επίσης μου αρέσει να ασχολούμαι.
doctor_john
06/05/2023, 07:15
4-5 αλλαγές, ημισυνθετικών ή συνθετικών στις 20000χλμ ???
Είναι λάδια, δεν συζητάμε για χαζοβλαβες, αν σου χαλάσει το όργανο τι θα σου πουν έβαλες μόνος λάδια και χάλασε το όργανο ή το ρουλεμαν τροχού κ.λπ.;
Αυτά τα ρωτάνε όταν είναι ζεστός ο πωλητής πριν την αγορά.
Δείχνεις ότι έχεις την τεχνική κατάρτιση και ρωτάς ευγενικά αν μπορείς να κάνεις τις αλλαγές γιατι είσαι λεπτολόγος και σου αρέσει.
Φεύγοντας παίρνεις και ροδέλες και είναι όλοι χαρούμενοι.
...Έχω πάρει dna φίλτρα αέρα ...
Με φιλτρο dna αλλάζεις την ποσότητα του αέρα και την ροή του, αν είναι ήδη φτωχό για να περνά προδιαγραφές μπορεί να
επιβαρύνει λίγο την λειτουργία.
Θα έχουν δίκιο να σου πουν ότι αλλάζεις χαρακτηριστικά..
Έχεις δίκιο, δεν αξίζει να την χάσεις!
Απλά....
Αγορά μοτοσυκλέτας 9/03/23. Πρώτη αλλαγή λαδιων στα 1000χλμ (23/03/23) 70€. Επόμενη αλλαγή, όπως μου είπαν από το συνεργείο στα 6000χλμ (δηλαδή μετά από 5000χλμ). Χιλιόμετρα σήμερα 6/05/23 5.100χλμ. Και επειδή γνωρίζω μόνος μου να αλλάξω λάδια, φίλτρο. Έχω πάρει dna φίλτρα αέρα και γνωρίζω να τα βάλω, όπως και γνωρίζω να τσεκάρω, τακάκια, υγρά, αλυσίδα, γρανάζια, crankcase breather (δεν ξέρω πως το λένε στα ελληνικά) κλπ κλπ γιαυτό και η ερώτηση μου εξαρχής. Δεν το βλέπω κυρίως οικονομικά. Πιστεύω πως προσέχω την μοτοσυκλέτα μου πολύ ποιο λεπτομερώς από ότι οποιοδήποτε συνεργείο και επίσης μου αρέσει να ασχολούμαι.
Μπρε συ, μαζί σου, κι ασχολούμαι με αυτά αλλά όσο διαρκεί η εγγύηση κάνω (κάνε) την πάπια....
Όταν με το καλό λήξει, θα πάρουν μπρος τα εργαλεία μας...
4-5 αλλαγές, ημισυνθετικών ή συνθετικών στις 20000χλμ ???
Είναι λάδια, δεν συζητάμε για χαζοβλαβες, αν σου χαλάσει το όργανο τι θα σου πουν έβαλες μόνος λάδια και χάλασε το όργανο ή το ρουλεμαν τροχού κ.λπ.;
Αυτά τα ρωτάνε όταν είναι ζεστός ο πωλητής πριν την αγορά.
Δείχνεις ότι έχεις την τεχνική κατάρτιση και ρωτάς ευγενικά αν μπορείς να κάνεις τις αλλαγές γιατι είσαι λεπτολόγος και σου αρέσει.
Φεύγοντας παίρνεις και ροδέλες και είναι όλοι χαρούμενοι.
..
Επειδή δούλευα σε κεντρική αντιπροσωπεία επαγγελματικών οχημάτων...
Δεν θες να ξέρεις σε πόσες εγγυήσεις ρίξαμε άκυρο σε θέματα άσχετα με το μοτέρ για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Δεν ακολουθούσαν τις όποιες οδηγίες οι αγοραστές.
Είμαστε εμείς οι κακοί; Όχι απλώς το εργοστάσιο ΔΕΝ τις κάλυπτε εφόσον το βιβλίο συντήρησης ήταν ελλιπές. Τόσο απλά. Αλλά άντε να δώσεις στον πελάτη να το καταλάβει. Οι εγγυήσεις πάντοτε καλύπτονται από το εργοστάσιο κατασκευής εκτός εάν κάνει δική της επέκταση η τοπική αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, για να αυξήσει τις πωλήσεις....
MartinEden
06/05/2023, 09:43
4-5 αλλαγές, ημισυνθετικών ή συνθετικών στις 20000χλμ ???
Είναι λάδια, δεν συζητάμε για χαζοβλαβες, αν σου χαλάσει το όργανο τι θα σου πουν έβαλες μόνος λάδια και χάλασε το όργανο ή το ρουλεμαν τροχού κ.λπ.;
Αυτά τα ρωτάνε όταν είναι ζεστός ο πωλητής πριν την αγορά.
Δείχνεις ότι έχεις την τεχνική κατάρτιση και ρωτάς ευγενικά αν μπορείς να κάνεις τις αλλαγές γιατι είσαι λεπτολόγος και σου αρέσει.
Φεύγοντας παίρνεις και ροδέλες και είναι όλοι χαρούμενοι.
Με φιλτρο dna αλλάζεις την ποσότητα του αέρα και την ροή του, αν είναι ήδη φτωχό για να περνά προδιαγραφές μπορεί να
επιβαρύνει λίγο την λειτουργία.
Θα έχουν δίκιο να σου πουν ότι αλλάζεις χαρακτηριστικά..
Τι εννοείς επιβάρυνση λειτουργίας με το φίλτρο dna ;;;;
Τι εννοείς επιβάρυνση λειτουργίας με το φίλτρο dna ;;;;
Κανονικά το τρίγωνο αναπνοή - ανάφλεξη - εξαγωγή πρέπει να αλληλοσυμπληρώνεται, δηλαδή να αλλάζεις μαζί το φίλτρο ελευθέρας με πιο ελεύθερη εξάτμιση και με έναν μηχανισμό που ισορροπεί το μίγμα (ξεγελαστήρι, pc ή reflashing).
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι ντε και καλά θα γίνει ζημιά αν αλλάξεις μόνο το φίλτρο αέρος (το αντίθετο μάλλον) αλλά ότι δίνεις πάτημα και δικαιώματα δίνεις...
Αυξάνοντας τη ροή του αέρα, γίνεται πιο φτωχό το μείγμα και ανεβαίνει η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Αν θυμάμαι καλά, κάποιοι είχαν πει ότι τέτοια μετατροπή ήταν η πιθανή αιτία για το κάρφωμα των βαλβίδων στα Versys 650. Όπως είπε ήδη ο γιατρός, λόγω προδιαγραφών ρύπων, οι κατασκευαστές έχουν ήδη ανεβάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας στους κινητήρες, οπότε παίζεις με τα όριά τους με τέτοιες αλλαγές.
DoctoR_k6
06/05/2023, 10:06
Πιστεύω τζάμπα το παιδεύεις.
Κοιτάς να έχεις σφραγίδα επίσημου στα διαστήματα σέρβις που οριζει ο κατασκευαστής κ στα ενδιάμεσα άλλαζε τα μόνος σου αρκεί να μην κάνεις καμιά χοντρή πατάτα.
Τώρα αν θες φίλτρο κλπ κλπ όταν πας στο μεγάλο σέρβις ζητά να στο βάλει ο επίσημος να είσαι οκ. Όχι ότι με ένα φίλτρο θα κάνεις καμιά ζημιά. Αλίμονο να βάζαμε ένα φίλτρο κ να είχαμε θέματα αξιοπιστίας.
Νεοσσε αυτό είναι Honda. Δεν πρόκειται να καρφώσει καμιά βαλβίδα από φίλτρο.
PaNick67
06/05/2023, 10:38
Επειδή δούλευα σε κεντρική αντιπροσωπεία επαγγελματικών οχημάτων...
Δεν θες να ξέρεις σε πόσες εγγυήσεις ρίξαμε άκυρο σε θέματα άσχετα με το μοτέρ για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Δεν ακολουθούσαν τις όποιες οδηγίες οι αγοραστές.
Είμαστε εμείς οι κακοί; Όχι απλώς το εργοστάσιο ΔΕΝ τις κάλυπτε εφόσον το βιβλίο συντήρησης ήταν ελλιπές. Τόσο απλά. Αλλά άντε να δώσεις στον πελάτη να το καταλάβει. Οι εγγυήσεις πάντοτε καλύπτονται από το εργοστάσιο κατασκευής εκτός εάν κάνει δική της επέκταση η τοπική αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, για να αυξήσει τις πωλήσεις....
Ακομα κι ετσι θετει καποιους ορους για να ισχυει.
Ημουν μπροστα σε καποιον με RAV4 που ειχε χασει ενα σερβις, ο ιδιος ειπε οτι αλλαξε λαδια σε αλλο συνεργειο αλλα δεν σφραγισε το βιβλιο, στον οποιο δεν του καλυπταν επισκευη στο σασμαν.
Επισης μπορει αν εχεις σφραγιδα απο αλλα συνεργειο και αποδειξεις αναλωσιμων να θεωρεισαι καλυμμενος αλλα αν συμβει καμια καλη στραβη θα βρεθεις στα δικαστηρια περιμενοντας χρονια να παρεις τα λεφτα σου. Κι η μηχανη; Θα εχεις τα λεφτα να την φτιαξεις και να την χαιρεσαι ή θα ειναι σε γκαραζ αραγμενη να περιμενει;
Αξιζει ολο αυτο γιατι γλυτωσες λιγα ευρω;
υπαρχουν μηχανες που δε χρειαζονται ποτε την εγγυηση και μηχανες που βγαζουν 3 βλαβες στην εγγυηση και 15 μετα
η αρχικη επιλογη μετραει κι οχι που θα αλλαξεις λαδια
panavour
06/05/2023, 11:54
υπαρχουν μηχανες που δε χρειαζονται ποτε την εγγυηση και μηχανες που βγαζουν 3 βλαβες στην εγγυηση και 15 μετα
η αρχικη επιλογη μετραει κι οχι που θα αλλαξεις λαδια
Εντάξει ρε για απλά μηχανακια μιλάμε εδώ του λαού,όχι για ιταλικά και μπεμπες.χαχαχα...
Και αν κάποιος εχει νόμιμη άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού από το υπουργειο μεταφορών,
αλλά δεν έχει συνεργείο και εξασκεί κάποιο άλλο επάγγελμα ή είναι συνταξιούχος δεν μπορεί στην δική του
μοτοσυκλέτα να κάνει εργασίες όσο είναι στην εγγύηση χωρίς να την χάνει;
Μπορεί .
Αλλά δεν θα ισχύει η εγγύηση
Ακομα κι ετσι θετει καποιους ορους για να ισχυει.
Ημουν μπροστα σε καποιον με RAV4 που ειχε χασει ενα σερβις, ο ιδιος ειπε οτι αλλαξε λαδια σε αλλο συνεργειο αλλα δεν σφραγισε το βιβλιο, στον οποιο δεν του καλυπταν επισκευη στο σασμαν.
Επισης μπορει αν εχεις σφραγιδα απο αλλα συνεργειο και αποδειξεις αναλωσιμων να θεωρεισαι καλυμμενος αλλα αν συμβει καμια καλη στραβη θα βρεθεις στα δικαστηρια περιμενοντας χρονια να παρεις τα λεφτα σου. Κι η μηχανη; Θα εχεις τα λεφτα να την φτιαξεις και να την χαιρεσαι ή θα ειναι σε γκαραζ αραγμενη να περιμενει;
Αξιζει ολο αυτο γιατι γλυτωσες λιγα ευρω;
Ασφαλώς και θέτει, είχαμε κάνει κι εμείς επέκταση εγγύησης προαιρετικά, σε όποιον την ήθελε (με το αζημίωτο, βεβαίως βεβαίως) αλλά οι όροι που είχαν τεθεί, την κάνανε ασύμφορη στο τέλος :bawl:
Αφού απαιτείται σφραγίδα συνεργείου (νόμιμου, κιόλας :cry::lol:) στο βιβλίο συντήρησης, πως να την κάνει;
Είναι διαφορετικό πράγμα η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος με την άδεια συνεργείου....
2 χρόνια είναι, (η κάποιο όριο χιλιομέτρων σε κάποια μοντέλα) Αν υποθέσουμε ότι κάνουμε 10.000 χλμ. τον χρόνο (γενικός μέσος όρος στον οποίο δεν περιλαμβάνεται ο Billy84 :lol:) είναι 4 άντε 5 σέρβις.
Αν σκεφτούμε ότι συνήθως οι "χαζοβλάβες" η οι "παιδικές ασθένειες" των νέων μοντέλων εμφανίζονται σε αυτό το διάστημα, αξίζει να την χάσεις;
Εννοείτε ότι δεν αξιζει με τίποτα να χάσεις εγγύηση, ότι μηχανάκι και να έχεις (ευρωπαικό ή Ιαπωνικό ή οτιδήποτε άλλο), αλλλά είναι τουλάχιστον οξύμωρο να πηγαίνεις
στην αντιπροσωπεία για να έχεις το κεφάλι ήσυχο και να σου κλωτσάει ο κάθε μαθητευόμενος ότι βίδα υπάρχει στο μηχανάκι επειδή έχει έλλειψη εμπειρίας και άγνοια από αντοχή υλικών.
Tallyban
06/05/2023, 19:28
Βενζίνη προδιαγραφών του εργοστασίου πουλάει καμία αντιπροσωπεία, ξέρετε;
Αν πουλάει να πάρουμε κάνα μπιτονι ναχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Δεν μπορεί καμμια αντιπροσωπεία να αλλάζει λάδια νωρίτερα από το προβλεπόμενο πρόγραμμα συντήρησης.
Ζήτησε να στο δώσουν γραπτώς και στείλε ένα email στην κατασκευαστρια εταιρία
MartinEden
07/05/2023, 06:22
Δεν μπορεί καμμια αντιπροσωπεία να αλλάζει λάδια νωρίτερα από το προβλεπόμενο πρόγραμμα συντήρησης.
Ζήτησε να στο δώσουν γραπτώς και στείλε ένα email στην κατασκευαστρια εταιρία
Είχα στείλει και στο παρελθόν ένα mail στην κατασκευαστρια εταιρεία και με πήραν τηλέφωνο αντί να μου απαντήσουν γραπτά.
Ξέρουν αυτοί την δουλειά τους. Τα γραπτά μένουν ενώ τα προφορικά ο καθένας λέει ότι θέλει και μετά εεεεε όχι δεν καταλάβατε άλλο είπαμε, άλλο ακούσατε και άλλο εννοούσαμε !
telegonos
07/05/2023, 07:33
Είχα στείλει και στο παρελθόν ένα mail στην κατασκευαστρια εταιρεία και με πήραν τηλέφωνο (προφανώς) αντί να μου απαντήσουν γραπτά.
Ξέρουν αυτοί την δουλειά τους. Τα γραπτά μένουν ενώ τα προφορικά ο καθένας λέει ότι θέλει και μετά εεεεε όχι δεν καταλάβατε άλλο είπαμε, άλλο ακούσατε και άλλο εννοούσαμε !
Τις ίδιες ατιμίες με τις ελληνικές εταιρίες σε ...οτιδήποτε δλδ. Ρεύματος, τηλεφώνου, παραθείου κ.ο.κ. τους στέλνεις email και την άλλη μέρα χτυπάει το τηλέφωνο.
Βρε για δες....
Πρώτον στο email διευκρινίζεις ότι περιμένεις απάντηση γραπτώς και μόνο γραπτώς.
Δεύτερον αποκλείεις νούμερα που δεν έχεις καταχωρημένα στον κατάλογό σου στο τηλέφωνό σου,
Τρίτον ενεργοποιείς ηχογράφηση και στην αρχή της κλήσης τους ενημερώνεις ότι το τηλεφώνημα ηχογραφείται και ότι περιμένεις γραπτή απάντηση με email. Ειδικά με αυτό, χέζονται, και δικαιολογούνται να μην συνεχίσουν την κλήση.
Το βασικό για μένα είναι: Αν το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 12.000 χλμ και ο αντιπρόσωπος λέει κάθε 6.000 χλμ, τί γίνεται αν στις 8.000 χλμ χρειαστείς εγγύηση χωρίς να το έχεις πάει για σέρβις νωρίτερα;
τα γραπτα μετρανε.....
ο αντιπροσωπος συστηνει προτεινει κλπ αλλα δεν μπορει να υποχρεωσει
DoctoR_k6
07/05/2023, 14:13
Το βασικό για μένα είναι: Αν το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 12.000 χλμ και ο αντιπρόσωπος λέει κάθε 6.000 χλμ, τί γίνεται αν στις 8.000 χλμ χρειαστείς εγγύηση χωρίς να το έχεις πάει για σέρβις νωρίτερα;
Υπάρχει μανουαλ από τον κατασκευαστή. Τέλος...
Κάνε αυτά που λέει ο κατασκευαστής κ δεν θα σου αρνηθεί κανείς εγγύηση. Μην ακούτε τι λέει ο καθένας.
Καμιά σοβαρή εταιρία δεν πρόκειται να σου πει κάτι...
stefanos
07/05/2023, 15:08
Οι συστάσεις των συνεργείων για συχνή αλλαγή λαδιών, έχουν καταντήσει συστηματικές. Στις μοτοσυκλέτες σού λένε να κάνεις στα μισά διανυθέντα χιλιόμετρα σε σχέση με εκείνα που λέει ο κατασκευαστής, ενώ στο αμάξι έχουν φθάσει να μου λένε στο 1/3 των χιλιομέτρων και να επιμένουν γι' αυτό.
Πραγματικά έχω απορία αν υπάρχει σημαντικός λόγος γι' αυτό, ειδικά όταν βλέπω τον Billy84 να έχει κάνει 300.000 χιλιόμετρα με τη μοτοσυκλέτα και να αλλάζει λάδια ανά 12.000 km που αναφέρει ο κατασκευαστής.
Δηλαδή αλλάζει λάδια 2 φορές το χρόνο, με το ρυθμό που κάνει χιλιόμετρα, και από την άλλη κάνει χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες ταξιδιού, ιδανική κατάσταση για τον κινητήρα και το σύστημα λίπανσης.
Tallyban
07/05/2023, 17:48
Άμα είναι φρέσκο το φίλτρο λαδιού, έχεις βάλει τάπα αποστράγγισης με μαγνήτη (στους κινητήρες με ενσωματωμένο κιβώτιο και συμπλέκτη που βγάζουν γρεζακια),και κανεις μεγάλες διαδρομές (οπότε δεν ανοίγει η ελεύθερη δίοδος του φίλτρου)μια χαρά αντέχουν τα λάδια 10000+χλμ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.