PDA

View Full Version : Πρώτη Μηχανή



vasilis_kampani
10/05/2023, 00:22
Καλησπέρα στην ομάδα, είμαι νέο μέλος και θέλω να πάρω το πρώτο μου μηχανάκι σκούτερ ή παπί (κυρίως σκούτερ) για μετακινήσεις εντός πόλης ή και κάποια απόσταση 40-50 χιλλιομέτρων που και που. Το budget μου είναι μέχρι 1000 ευρώ όποτε όπως καταλάβατε δεν ψάχνω το τέλειο μηχανάκι. Έχω πολλά μηχανάκια στο μυαλό όπως Piaggio Skipper 150 4t, Gilera Runner 180 ή 125 VFX, piaggio Liberty 100, Piaggio Typhoon 125, Yamaha BWs 100, Yamaha Majesty 180, Yamaha Aerox 100, Yamaha Cycnus 125 και ναι όλα αυτά τα βρήκα κάτω από 1000. Αρχικά θα ήθελα την γνώμη σας τι θα μου προτείνατε απο αυτά (ή και αλλά αν εχετε στο μυαλό σε τέτοιο budget). Δευτερόν επειδή είμαι αρκετά άσχετος με τις μηχανές έαν πήγαινα σε 50άρι θα αξιζέ δίχρονο; Γνωρίζω ότι αρπάζει πολυ πιο ευκόλα και λόγω του χαμηλού βάρους έχει και μεγαλύτερη τελική. Τρίτον τι να κοιτάξω όταν πάρω ένα μηχανάκι γενικά. Επίσης αξίζει να πληρώσω για μεταφορική σε περίπτωση που βρώ κάτι στον τόπο καταγωγής μου. Επειδή τώρα σπουδάζω αλλού. Πολλές ερωτήσεις το ξέρω, όσο μπορείτε διαφωτίστε με. Σας ευχαριστώ πολύ μάγκες!

panavour
10/05/2023, 02:21
Κοίτα μέχρι 125-150 τετράχρονα,τα δίχρονα 50αρια δεν θα σου κάνουν διότι πάνε μέχρι 60 χλμ ώρα,και καίνε και δύο φορές περισσότερο με το λάδι.Ενα πιατζιο 125αρι η 150αρι αν το βρεις σε σχετικά καλή κατάσταση θα σου κάνει,η κάποιο Χόντα.Βεβαια στα λεφτά που ψάχνεις λίγο δύσκολο.Ολα καλά ήταν στην εποχή τους αυτά που ανέφερες, άλλα πλέον θεωρούνται πολύ παλιά.Ενα σύγχρονο 125 έχει τα υπερδιπλάσια χρήματα απ' αυτά που διαθέτεις.

Bowleno
10/05/2023, 06:41