View Full Version : Λογικές τιμές για Transalp650 kai V-strom650
Καλησπέρα σε όλους,
Βγάζω δίπλωμα Α σε λίγες μέρες και είμαι στο ψάξιμο για μηχανή μεταχειρισμένη. Να σημειώσω ότι δεν έχω φιλοσοφία μηχανόβιου, εγώ είμαι της άνεσης του αυτοκινήτου γενικά (τσιγαράκι, φρέντο και μουσική). Οπότε τη μηχανή τη θέλω
α) απωθημένο
β) για να πηγαίνω στη δουλειά με καλό καιρό (7 χλμ έξω από τη πόλη η δουλειά) και
γ) να κυκλοφορώ στη πόλη και να μη με νοιάζει το παρκάρισμα (επαρχεία οπότε δε χρειάζομαι κάτι μικρό για να χώνομαι στα φανάρια, ωστόσο το πάρκινγκ στο κέντρο είναι πολύ δύσκολο).
Οι 2 μηχανές που έχω καταλήξει ως αρχάριος είναι Transalp 650 και V-Strom DL650 (ABS). Και οι 2 είναι δεκαπενταετίας μηχανές. Τι θεωρείτε λογική τιμή για αυτές τις 2 μηχανές για να μη μου πιάσουν τον κώλο? Έστω ότι είναι σε καλή κατάσταση και οι 2.
Ευχαριστώ
panavour
02/06/2023, 16:27
Καλησπέρα σε όλους,
Βγάζω δίπλωμα Α σε λίγες μέρες και είμαι στο ψάξιμο για μηχανή μεταχειρισμένη. Να σημειώσω ότι δεν έχω φιλοσοφία μηχανόβιου, εγώ είμαι της άνεσης του αυτοκινήτου γενικά (τσιγαράκι, φρέντο και μουσική). Οπότε τη μηχανή τη θέλω
α) απωθημένο
β) για να πηγαίνω στη δουλειά με καλό καιρό (7 χλμ έξω από τη πόλη η δουλειά) και
γ) να κυκλοφορώ στη πόλη και να μη με νοιάζει το παρκάρισμα (επαρχεία οπότε δε χρειάζομαι κάτι μικρό για να χώνομαι στα φανάρια, ωστόσο το πάρκινγκ στο κέντρο είναι πολύ δύσκολο).
Οι 2 μηχανές που έχω καταλήξει ως αρχάριος είναι Transalp 650 και V-Strom DL650 (ABS). Και οι 2 είναι δεκαπενταετίας μηχανές. Τι θεωρείτε λογική τιμή για αυτές τις 2 μηχανές για να μη μου πιάσουν τον κώλο? Έστω ότι είναι σε καλή κατάσταση και οι 2.Με τα σημερινα δεδομενα στην αγορα μεταχειρισμενων,ειδικα για το βεστρωμα.
Ευχαριστώ
τρανσαλπ σε αριστη κατ/ση οροφη 2000
V STROM 3500 χωρις ABS, 4500 με ABS.για αριστη ομως.
Γυρω στα 4.000 για vstrom ευρω ειναι νορμαλ τιμη.Transalp πιο λιγο.
Το τρανσλαπ
-λιγο πιο ευκολο στην πολη
-''πινει'' πολυ βενζινη για τα λιγα αλογα που εχει
-καλυτερο στο χωμα γιατι εχει 21' μπροστινο τροχο.
το v-strom
-εχει μεγαλυτερο μεταξονιο αρα λιγοτερο ευελικτο στην πολη
-πιο δυνατο μοτερ
-καλυτερο στην ασφαλτο
-καλυτερη μεταπωληση
basilis_k6
02/06/2023, 17:18
Κανενα απο τα δυο. Ειναι παλιες μοτο. Τα χρονια που κουβαλανε θα πρεπει να τα πληρώσεις σε μικρες ζημιες που ομως πονανε την τσεπη αρκετα. Παρε ενα ελαφρως μτχ που δεν εχει την τρελλη μεταπωλιτικη αξια των δυο αυτών. Η λογικη βεβαια λεει σκουτερ.
CorpseAlive
02/06/2023, 19:04
Transalp 650 είναι με καρμπς και χωρίς ABS , καλό χρυσό δεν το προτείνω για αρχάριο αν και το έχω στην κατοχή μου.
Από τιμή μέχρι 2500 για υπεράριστη κατάσταση.
Δες το 700 αν βρεις κάτι αξιόλογο.
Αυτό παίζει 3500-4000 σε καλή κατάσταση
Για Στρώμα τώρα, είναι δύσκολο να βρεις ένα σε καλή κατάσταση.
Πιο δυνατό πιο καλό στην εθνική πιο ταξιδιάρικο.
Για μέσα στην πόλη τίποτα από τα δύο, αλλά αν είχα το πιστόλι στον κρόταφο θα έπαιρνα 650 τρανσαλπ.
Για τη χρήση που θέλεις και αν δεν είσαι ιδιαίτερα εύσωμος, νομίζω ότι θα βολευτείς καλύτερα με κάτι μικρότερο και, ει δυνατόν, νεότερο.
[περιμένει ποιος θα γράψει "πάρε Κινέζικο"]
Το γράφω εγώ αφού το σκεφτόμουν :wave2: .
Καλύτερα ένα καινούργιο κινέζικο 250-300 κε παρά αυτά που ανάφερες .
Μια χαρά γκάζια έχουν τα 300ρια και είναι καλό σχολείο.
Και λέω καλύτερα διότι η μηχανή 15τίας θέλει καθημερινή φροντίδα και έλεγχο από τον αναβάτη
πράγμα που μπορεί να ξενερώσει έναν νέο οδηγό ''χωρίς φιλοσοφία μηχανόβιου'' λόγο φθορών -φυσιολογικών λόγο ηλικίας και μη .
Οι αναρτήσεις πχ σε τέτοια οχήματα είναι συνήθως ταλαιπωρημένες .
Θα μου πεις γιατί,μήπως θα το καταλάβω;Όχι αλλά και πάλι θα ισχύει.
Πόσα χρήματα διαθέτεις δεν έγραψες.
Στα της ερώτησης σου θα προτιμούσα το Σουζουκι λόγο abs και το Χονδα σαν μηχανή και λόγο τιμής , με 2.5 χιλίάρικα βρίσκεις καλοσυντηρημένο και με προίκα.
Kickstart
03/06/2023, 13:29
Και τα δύο που κοιτας ζητάνε παλαβά λεφτα οι κάτοχοι τους νομιζοντας οτι πουλανε δεν ξερω γω τι (ειδικα το σουζουκι) δεν γινεται ρε φιλε να χει κλεισει το βστρομ 17 χρονια κυκλοφορίας να χει 150.000 χλμ και να θες τετραχιλιαρο ενω το χε παρει καινουργιο ξερωγω 6. Θα κοίταγα κάτι άλλο πιο καινούργιο με λίγο παραπάνω χρήμα, πχ σαν αρχάριος που είσαι θα σε βόλευε πιστεύω και το versys 300 της καβασακι αρκεί να έχει λυθεί από τον προηγούμενο το θέμα της σελας για φακίριδες που φοράει ή να σου κόψει 150 ευρώ από την τιμή να το λύσεις μόνος σου.
basilis_k6
03/06/2023, 15:14
Και τα δύο που κοιτας ζητάνε παλαβά λεφτα οι κάτοχοι τους νομιζοντας οτι πουλανε δεν ξερω γω τι (ειδικα το σουζουκι) δεν γινεται ρε φιλε να χει κλεισει το βστρομ 17 χρονια κυκλοφορίας να χει 150.000 χλμ και να θες τετραχιλιαρο ενω το χε παρει καινουργιο ξερωγω 6. Θα κοίταγα κάτι άλλο πιο καινούργιο με λίγο παραπάνω χρήμα, πχ σαν αρχάριος που είσαι θα σε βόλευε πιστεύω και το versys 300 της καβασακι αρκεί να έχει λυθεί από τον προηγούμενο το θέμα της σελας για φακίριδες που φοράει ή να σου κόψει 150 ευρώ από την τιμή να το λύσεις μόνος σου.
δεν ειναι τοσο ακριβα τα παλια. με 2500 παιρνεις ενα 17 ετων με τοσα χλμ. οι τιμες μένουν εκει γιατι 1ον δεν υπαρχει αντίστοιχη μοτοσυκλέτα -οχι σκουτερ- σε τετοια χρηματα που να μην ειναι για πέταμα και να είναι all around και 2ον γιατι τα καινουργια εχουν παει στο θεο. επισης καινουργιο το 650 εκανε 7400ε. Α και ειναι πλέον 20 ετων, βγηκε το 2004. Τα μοντέλα 08-10 abs που ειναι και τα πιο περιζήτητα ειναι στα 3500 περιπου με κατω απο 100κ χλμ, τουλάχιστον ετσι λένε. το σκαρί του κρατάει πολλα ακομη χρόνια και ενα καλοσυντηρημένο, αν ρίξεις 1000ε πανω του γίνετε καλύτερη μηχανη απο οτιδήποτε κοστιζει τωρα 5-6κ. δυστυχως οι φθηνες επιλογες σε καινουργιο εχουν 2 βασικα προβληματα και σπρώχνουν τον κοσμο σε τοσο παλιες μοτοσυκλετες. ειναι λίγα κυβικα και ειναι αμφιβολου ποιοτητας, βασικα ειναι ολα κινεζικα και αρκετά απο αυτα κυριολεκτικα κινεζιές. ενας τριτος λογος που κρατανε τιμη ειναι οτι η αγορά μτχ τροφοδοτείτε απο την αγορά καινουργιου πριν 10 χρονια. Και πριν 10 χρονια ειχαμε κριση και δεν αγοραζε κανενας τιποτα. Αν τα μοντέλα 2014 ηταν τοσα ωστε να υπαρχει μεγαλύτερη προσφορά θα είχαν καλυτερες τιμες και τα μοντελα προ 2010 θα ηταν μονο για σκοτωμα. Αν βαλεις στο καρ naked+onoff+μεσαια κυβικα 2006-2012 βρισκεις πανω απο διπλασιες αγγελιες σε σχέση με 2013-2019.
karellen
03/06/2023, 15:56
Τα Βστρομ του 04-05 λόγω της μεγάλης δημοφιλίας τους μπορεί κάλλιστα να αγοράστηκαν το 2010 ή και αργότερα οπότε δεν θεωρούνται τόσο παλιά.
Επίσης υπάρχουν στην αγορά πολλά αξιοπρεπή τρανσάλπ γιατί είναι σοβαροί και οι ιδιοκτήτες τους,όπως και να το κάνουμε σαν μοντέλο δεν σου προκαλεί βάρβαρα συναισθήματα.
Πριν από 15 ημέρες κλείσαμε για ενα καλό φίλο ένα V Strom του 06 χωρίς abs στα 2700 σε καλή κατάσταση με 70000 χλμ αλλά ο πωλητής είχε λογικη στο κεφάλι του.
Αν και στην θέση σου θα έπαιρνα ένα voge ds 300 μεταχειρισμένο του 21 που παίζει στα 3000 χιλιάρικα το οποίο είναι πολύ καλό μηχανάκι και ότι πρέπει για αρχή
Basilis και karellen μη λέμε ότι θέλουμε. Vstrom του 10 δεν έχει 3500 ευρω.
Ούτε του 05 αγοράστηκε το 10 ή αργότερα. Στοκ δεν υπήρχε τόσο ώστε να είναι έτσι τα πράγματα.
Αν μιλάτε για εξαιρέσεις πάω πασο
karellen
03/06/2023, 21:20
Basilis και karellen μη λέμε ότι θέλουμε. Vstrom του 10 δεν έχει 3500 ευρω.
Ούτε του 05 αγοράστηκε το 10 ή αργότερα. Στοκ δεν υπήρχε τόσο ώστε να είναι έτσι τα πράγματα.
Αν μιλάτε για εξαιρέσεις πάω πασο
Για την τιμή δεν εξέφρασα γνώμη.
Για τις χρονολογίες ξέρω σίγουρα 2 περιπτώσεις έτσι όπως τις περιγράφω.
Lioulios
04/06/2023, 01:37
Φιλε , επειδη ρωτησες για τα 2 συγκεμρημενα μοντελα θα σου απαντησω για αυτα και κανενα αλλο.
Απο τα δυο που γραψεις μιας και τα εχω οδηγήσει και τα δυο και το ενα το ειχα κιολας ...το βστρωμ ειναι αυτο που σου ταιριαζει περισσοτερο αφου μιλαμε για επαρχια .
Θα τα κανεις ολα σουπερ .Γκαζι εχει μπολικο ,abs εχει,αξιοπιστο ειναι,ανεση δεν το συζητω ...τα κανει ολα και συμφερει. Μοντελα πχ του 2008 με καμια 50αρια χιλ χιλιομετρα στα 3.800-4.000 θα βρεις και το βασικοτερο οπως ειπε και ο αλλος απο πανω,ειναι μηχανες που οι κατοχοι τους δεν τις πηραν για σκισιματα ,κοντρες και σουζες .
Υπαρχουν καλα κομματια εκει εξω.
Υπομονη και ψαξιμο και καποια στιγμη κατι ηα βρεθει.
Επαρχια απο που εισαι ?
basilis_k6
04/06/2023, 11:59
Basilis και karellen μη λέμε ότι θέλουμε. Vstrom του 10 δεν έχει 3500 ευρω.
Ούτε του 05 αγοράστηκε το 10 ή αργότερα. Στοκ δεν υπήρχε τόσο ώστε να είναι έτσι τα πράγματα.
Αν μιλάτε για εξαιρέσεις πάω πασο
εχεις δικιο. επρεπε να γραψω ξεκινάνε απο 3500. παντως δεν παει καιρος που γνωστος αγορασε με κατω απο 3500 ενα 09 με abs. με παζαρι βεβαια. νομιζω ζηταγε 3800.
Lioulios
04/06/2023, 12:34
Βεβαια εδω να πουμε πως για την αγορα μιας τετοιας μοτο 200+κιλα ,θα πρεπει βα γινουν και οι αναλογες υποχωρησεις αν χρησημοππιηθει οπως λες με καλο καιρο και σαν καθημερηνο.
Δεν παρκαρεις οπου να ναι και οπως να ναι ,γιατι μετα πως θα το βγαλεις κτλ κτλ
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις!
Διευκρινίσεις:
Για τη χρήση που θέλεις και αν δεν είσαι ιδιαίτερα εύσωμος, νομίζω ότι θα βολευτείς καλύτερα με κάτι μικρότερο και, ει δυνατόν, νεότερο.
[περιμένει ποιος θα γράψει "πάρε Κινέζικο"]
1.84 90κιλά. Το τρώω το φαί μου.
Πόσα χρήματα διαθέτεις δεν έγραψες.
Λεφτά για τόσο παλιές μηχανές μέχρι 4 πιστεύω (πήρε ο κολλητός μου πριν λίγες μέρες καινούριο voge300 στα 4, δε θέλω να δώσω περισσότερα για κάτι τόσο παλιό, ενώ ο άλλος το πήρε καινούριο). Διάλεξα αυτές τις 2 γιατί απ'ότι φαίνεται, έχουν και καλή μεταπώληση αν θελήσω να αλλάξω (γλυκοκοιτάζω το Kymco Downtown 350GT αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα).
Επαρχια απο που εισαι ?
Αλεξανδρούπολη φίλε. 3 κεντρικούς δρόμους έχουμε όλους και όλους εδώ, η κίνηση πάει χαλαρά. Καμιά σχέση με λεωφόρους Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Μήπως να δοκίμαζες τότε του κολλητού σου το ds που πήρε αν σου ταιριάζει, υπάρχει και το benelli to trk το 250 που αξίζει να δεις, εγώ τις μηχανές 15-20 ετών τις αγοραζω πλέον από απωθημένα του παρελθόντος που δεν μπορούσα όταν ήταν καινούριες, για πρώτη μηχανή θα αγοραζα κάτι καινούριο μέχρι 2 ετών και τα κινέζα ειδικά τα voge απο οτι μου λέει ένας φίλος που τα εμπορεύεται και κάνει και τα service επειδή είναι εξουσιοδοτημένος μέχρι τώρα μια χαρά τα βλέπει που τα ανοίγει.
panavour
04/06/2023, 18:54
Μήπως να δοκίμαζες τότε του κολλητού σου το ds που πήρε αν σου ταιριάζει, υπάρχει και το benelli to trk το 250 που αξίζει να δεις, εγώ τις μηχανές 15-20 ετών τις αγοραζω πλέον από απωθημένα του παρελθόντος που δεν μπορούσα όταν ήταν καινούριες, για πρώτη μηχανή θα αγοραζα κάτι καινούριο μέχρι 2 ετών και τα κινέζα ειδικά τα voge απο οτι μου λέει ένας φίλος που τα εμπορεύεται και κάνει και τα service επειδή είναι εξουσιοδοτημένος μέχρι τώρα μια χαρά τα βλέπει που τα ανοίγει.
μην λες τετοια θα χαρακτηρισθεις:lol:
Για την τιμή δεν εξέφρασα γνώμη.
Για τις χρονολογίες ξέρω σίγουρα 2 περιπτώσεις έτσι όπως τις περιγράφω.
Αυτά είναι οι εξαιρέσεις που έλεγα Νίκο μου. Στις 100 αγγελεις θα είναι δηλαδή 4-5 μοντέλα
εχεις δικιο. επρεπε να γραψω ξεκινάνε απο 3500. παντως δεν παει καιρος που γνωστος αγορασε με κατω απο 3500 ενα 09 με abs. με παζαρι βεβαια. νομιζω ζηταγε 3800.
Συνήθως τα πουλάνε σα χρυσάφι του 9-10 τα vstrom. Ο γνωστός σου καλά το πήρε Βασίλη μου
karellen
05/06/2023, 09:14
Ναι,στις τιμές έχουνε ξεφύγει σωστά το λες Νίκο και ειδικά στα πρώτα τα 'μπουγιάρικα' που θεωρούνταν και πιο όμορφα.
asxetost
16/07/2023, 10:47
Transalp 650 είναι με καρμπς και χωρίς ABS , καλό χρυσό δεν το προτείνω για αρχάριο αν και το έχω στην κατοχή μου.
Από τιμή μέχρι 2500 για υπεράριστη κατάσταση.
Δες το 700 αν βρεις κάτι αξιόλογο.
Αυτό παίζει 3500-4000 σε καλή κατάσταση
Για Στρώμα τώρα, είναι δύσκολο να βρεις ένα σε καλή κατάσταση.
Πιο δυνατό πιο καλό στην εθνική πιο ταξιδιάρικο.
Για μέσα στην πόλη τίποτα από τα δύο, αλλά αν είχα το πιστόλι στον κρόταφο θα έπαιρνα 650 τρανσαλπ.
Ξεθάβω λιγο, κάτσε, εσύ για καθημερινό δεν το έχεις το transalp?
CorpseAlive
16/07/2023, 20:52
Ξεθάβω λιγο, κάτσε, εσύ για καθημερινό δεν το έχεις το transalp?
Το είχα και το πούλησα τον Μάρτιο.
doctoras
16/07/2023, 22:34
Στο car πάντως δεν έχει TA650 σε υπερασπιστή κατάσταση με 2.5k
Με 3 κάτι γίνεται
CorpseAlive
16/07/2023, 22:41
Στο car πάντως δεν έχει TA650 σε υπερασπιστή κατάσταση με 2.5k
Με 3 κάτι γίνεται
Ανέκαθεν ζητάνε και ζητάγανε ότι θέλει ο καθένας.
Οι πραγματικές τιμές όμως διαφέρουν όταν δεις μια μηχανή από κοντά.
3000 για 650 θα έδινα μόνο αν είχε κυριολεκτικά τα πάντα πάνω της , από ανατομική μέχρι τριβάλιτσα μπαξτερ κλπ
asxetost
17/07/2023, 02:35
Ανέκαθεν ζητάνε και ζητάγανε ότι θέλει ο καθένας.
Οι πραγματικές τιμές όμως διαφέρουν όταν δεις μια μηχανή από κοντά.
3000 για 650 θα έδινα μόνο αν είχε κυριολεκτικά τα πάντα πάνω της , από ανατομική μέχρι τριβάλιτσα μπαξτερ κλπ
Αν θέλεις να μοιραστείς τους λόγους που θεωρείς οτι δεν είναι για καθημερινό εντός πόλης, κοιτάω οσονούπω να πάω και εγώ σε κάτι πιο πολυχρηστικό και η αλήθεια είναι οτι το σκεφτόμουν σαν πρώτη επιλογή.
doctoras
17/07/2023, 06:40
Ανέκαθεν ζητάνε και ζητάγανε ότι θέλει ο καθένας.
Οι πραγματικές τιμές όμως διαφέρουν όταν δεις μια μηχανή από κοντά.
3000 για 650 θα έδινα μόνο αν είχε κυριολεκτικά τα πάντα πάνω της , από ανατομική μέχρι τριβάλιτσα μπαξτερ κλπ
αν το πεδίο είναι το car που αυτό είναι (και όχι κάποιος συγγενής μας μερακλής που κράτησε το μοντέλο σε άρτια κατάσταση), βρες μου σήμερα ενα ΤΑ650 με 2500 σε "άριστη" κατάσταση
το τι θα ήθελα να δώσω ή ποσο θα εκτιμούσα είναι η μια μεριά ή άλλη είναι η ρεαλιστική του πωλητή
George_M.
17/07/2023, 08:28
Ανέκαθεν ζητάνε και ζητάγανε ότι θέλει ο καθένας.
Οι πραγματικές τιμές όμως διαφέρουν όταν δεις μια μηχανή από κοντά.
3000 για 650 θα έδινα μόνο αν είχε κυριολεκτικά τα πάντα πάνω της , από ανατομική μέχρι τριβάλιτσα μπαξτερ κλπ
Το 2020 ελέω κόβιντ έδωσα στα 3κ κάτι σαν αυτό που περιγράφεις κ ακόμα καλύτερο. Ο karellen ξέρει..
Αν το πούλαγα τώρα θα το έδινα 3.5κ ακατεβατά.
PortisHead
17/07/2023, 09:16
Εγω θα σου προτεινω να μεινεις στο αμαξακι.
Για καποιο λογο νομιζω οτι θα εισαι πρωτα επικινδυνος για τον εαυτό σου
και μετα για τους αλλους αν κρινω απο τους λόγους που θες να αποκτήσεις μηχανή.
asxetost
17/07/2023, 10:53
αν το πεδίο είναι το car που αυτό είναι (και όχι κάποιος συγγενής μας μερακλής που κράτησε το μοντέλο σε άρτια κατάσταση), βρες μου σήμερα ενα ΤΑ650 με 2500 σε "άριστη" κατάσταση
το τι θα ήθελα να δώσω ή ποσο θα εκτιμούσα είναι η μια μεριά ή άλλη είναι η ρεαλιστική του πωλητή
Πάντως μια ψαχτική που έκανα, 60-80κ χλμ και σε καλή κατάσταση εξωτερικά βρήκα πράγματα από 1.8 έως 2.2 χιλιάρικα. Τώρα το τι θα δεις στο συνεργείο είναι άγνωστο.
CorpseAlive
17/07/2023, 11:12
Αν θέλεις να μοιραστείς τους λόγους που θεωρείς οτι δεν είναι για καθημερινό εντός πόλης, κοιτάω οσονούπω να πάω και εγώ σε κάτι πιο πολυχρηστικό και η αλήθεια είναι οτι το σκεφτόμουν σαν πρώτη επιλογή.
Γιατί δεν έχει ABS και γιατί λόγω καρμπς καίει σαν 1.400ρι αμάξι.
Οδηγικά είναι σούπερ , μεγάλο παπί .
Πήγαινε σε 700. Εΐναι πολύ καλύτερο για μικτή χρήση.
panavour
17/07/2023, 12:10
Γιατί δεν έχει ABS και γιατί λόγω καρμπς καίει σαν διλιτρο αμάξι.
Οδηγικά είναι σούπερ , μεγάλο παπί .
Πήγαινε σε 700. Εΐναι πολύ καλύτερο για μικτή χρήση.
fixed.
doctoras
17/07/2023, 23:28
Πάντως μια ψαχτική που έκανα, 60-80κ χλμ και σε καλή κατάσταση εξωτερικά βρήκα πράγματα από 1.8 έως 2.2 χιλιάρικα. Τώρα το τι θα δεις στο συνεργείο είναι άγνωστο.
Δε υπάρχει το κριτήριο χλμ στο κοντέρ για να ταξινομήσεις και να βγάλεις συμπεράσματα γιατί ενδέχεται να είναι «γυρισμένα» τα χλμ.
Το κριτήριο ξεκινά με άριστη γνώση του μοντέλου πως βγήκε σε τι χρώματα και αυτοκόλλητα ποιες χρονιές και το λοιπά χαρακτηριστικά
Τσεκάρεις πρώτα την γνησιότητα του οχήματος, μετά αρχικά ποσό προσεγμένο φαίνεται από τις φωτο
Και μετά ψάχνεσαι από πόσους ιδιοκτήτες περασε και αν έχει σέρβις μπουκ που αποδεικνύεται η φυσική του κατασταση
Και αφού έχεις Καταλήξει σε ένα δυο μετά μιλάς για μπατζετ και λεφτά
Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν 3 «ράφια» αγοράς αξίας του συγκεκριμένου μοντέλου,
Το πρωτο από 1000-1800 θα είναι σαπακια χωρίς να ξέρεις τίποτα από το ιστορικό
1800-2800 μέση τιμή
2800-3800 πάνω ράφι περισσότερες πιθανότητας να εντοπίσεις ένα καλό, ακόμα ακόμα και πρωτο χέρι όπως ήταν του George_M που ήταν πραγματικά κατάσταση βιτρίνας
CorpseAlive
17/07/2023, 23:54
Δε υπάρχει το κριτήριο χλμ στο κοντέρ για να ταξινομήσεις και να βγάλεις συμπεράσματα γιατί ενδέχεται να είναι «γυρισμένα» τα χλμ.
Το κριτήριο ξεκινά με άριστη γνώση του μοντέλου πως βγήκε σε τι χρώματα και αυτοκόλλητα ποιες χρονιές και το λοιπά χαρακτηριστικά
Τσεκάρεις πρώτα την γνησιότητα του οχήματος, μετά αρχικά ποσό προσεγμένο φαίνεται από τις φωτο
Και μετά ψάχνεσαι από πόσους ιδιοκτήτες περασε και αν έχει σέρβις μπουκ που αποδεικνύεται η φυσική του κατασταση
Και αφού έχεις Καταλήξει σε ένα δυο μετά μιλάς για μπατζετ και λεφτά
Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν 3 «ράφια» αγοράς αξίας του συγκεκριμένου μοντέλου,
Το πρωτο από 1000-1800 θα είναι σαπακια χωρίς να ξέρεις τίποτα από το ιστορικό
1800-2800 μέση τιμή
2800-3800 πάνω ράφι περισσότερες πιθανότητας να εντοπίσεις ένα καλό, ακόμα ακόμα και πρωτο χέρι όπως ήταν του GeorgeXLπου ήταν πραγματικά κατάσταση βιτρίνας
Μην το κουράζετε! Μόνο το καρέ του άξονα να τσεκάρει μην τον έχει φάει από μη γνήσιο γρανάζι και όλα τα υπόλοιπα έχουν φτηνές και αξιόπιστες λύσεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.