Σύνδεση

View Full Version : yamaha tw 200 μπερδέματα στο γκάζι ...



alexis72
12/06/2023, 09:32
παρακαλώ τις συμβουλές σας μπας κ βρεθεί λύση ... ο αδελφος μου αγορασε το tw200 πριν 4 χρονια ,ηταν ακούνητο τα χρονια αυτα ,σιγα σιγα το μαζεψε κ το εφερε σε σχεδόν πληρη λειτουργική κατάσταση (απο καθαρισμα ρεζερβουάρ - απο φωτα - φρενα-κινητήρα κλπ ) καθάρισε καρμπυρατέρ το ρύθμισε για αέρα μίγμα -νεο μπουζι-νεο φιλτρο αερα -λάδια νεα κλπ ,παιρνει σχετικά ευκολα μπροστά το μοτέρ ,παντα ομως με τσόκ ,μετα φυσικά το βγάζει οταν παρει μπροστά (αυτος ζει σε υψόμετρο περίπου 1300 μέτρα αν βοηθάει αυτο κάπου) το ρελαντί μια χαρα κρατάει ουτε σβήνει ουτε κανει διακοπές , ανοίγοντας ομως το γκάζι κανει μπερδέματα καποιον δισταγμό (αν το γράφω σωστά) δηλ.κάνει σαν κόμπιασμα που αυτο φαίνεται κ στον δρόμο κ οταν ειναι με νεκρά μέσα σταματημένος ...ποια η γνώμη σας ? να φταίει μονο το καρμπυρατέρ ? η να εχει ηλεκτρολογικά θέματα π.χ. πολλαπλασιαστής ? ηλεκτρονική ? ανορθωτής ? η πηνία κλπ (το κόμπιασμα στο γκάζι μπορει να ειναι δηλ. μονο ηλεκτρολογικό ? )

D3300
12/06/2023, 10:22
Το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να λύσω ξανά το καρμπυρατέρ και να το καθαρίσω πολύ σχολαστικά.
Ζιγκλέρ ειδικότερα.

kostaskk
12/06/2023, 10:35
Ας ανεβάσει την βελωνα μια θεση να δει αν θα βελτιωθεί, και καθάρισμα φλογερα

D3300
12/06/2023, 10:46
Ας ανεβάσει την βελωνα μια θεση να δει αν θα βελτιωθεί, και καθάρισμα φλογερα

Αν την ανεβάσει θα μπουκώνει περισσότερο στο ξεκίνημα.

SeniorCanardo
12/06/2023, 12:45
Ας ρίξει μια ματιά και στην μεμβράνη του slide, μήπως έχει κάνα σκίσιμο ή μήπως δεν έχει μπει σωστά,
Από ότι θυμάμαι υποπίεσης φοράει αυτό.

alexis72
12/06/2023, 13:38
Ας ρίξει μια ματιά και στην μεμβράνη του slide, μήπως έχει κάνα σκίσιμο ή μήπως δεν έχει μπει σωστά,
Από ότι θυμάμαι υποπίεσης φοράει αυτό.

ναι υποπίεσης ειναι με μεμβράνη, θα το ξανα-ανοίξει παλι να την κυτάξει για καποιο σκισιμο κλπ

alexis72
12/06/2023, 13:40
Το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να λύσω ξανά το καρμπυρατέρ και να το καθαρίσω πολύ σχολαστικά.
Ζιγκλέρ ειδικότερα.

το εχει ανοίξει 2-3 φορές το ιδιο κανει ...

alexis72
12/06/2023, 13:49
Αν την ανεβάσει θα μπουκώνει περισσότερο στο ξεκίνημα.

ναι ακριβώς αυτη η λέξη ταιριάζει ΑΠΟΛΥΤΑ ,
ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ανοίγοντας ΑΠΟΤΟΜΑ το γκάζι ,το κάνει κ σταματημένος στο ρελαντί και οταν κινείται στο δρόμο η μοτο

Λευκάδιος
12/06/2023, 13:55
Επειδή λες για μεγάλο υψόμετρο μήπως θέλει άλλο σεταρισμα στα νούμερα των ζιγκλέρ;Αν και συνήθως αυτό είναι πιο έντονο σε μηχανικά καρμπυρατέρ και όχι υποπίεσης .
Διάκενα βαλβίδων έχει τσεκαρει;Καμία φορά όταν τα διάκενα κλείνουν τα μοτέρ κάνουν κάτι τέτοια χαζά.

SeniorCanardo
12/06/2023, 13:56
Για τροφοδοσία μοιάζει όπως το περιγράφεις.
Όταν έχει κάτσει το καρμπ 4 χρόνια με βενζίνη μέσα κάνουμε σχολαστικότατο καθάρισμα, όχι ένα απλό ψέκασμα με carb cleaner.
Τσεκάρουμε φλοτερ στο καρμπ, παροχές, ρουμπινέτο, κολάρο εισαγωγής.
Φρέσκια βενζίνα, καθαρό φίλτρο αέρα.

Ας δοκιμάσει να κάνει 2-3 απότομα ανοιγοκλεισίματα να μας πει τι γίνεται.
Μετά ας δοκιμάσει να δίνει γκάζι αργά, γραμμικά και να μας πεις σε ποιο σημείο της διαδρομής αρχίζει το μπούκωμα.
Ψιλιάζομαι μετά το 1/4.

Αφού ξεκινάει σωστά και κρατάει ρελαντί μοιάζει ότι το θέμα είναι ή στην βελόνα ή στο κυρίως ζίγκλερ.

kostaskk
12/06/2023, 13:57
Αν την ανεβάσει θα μπουκώνει περισσότερο στο ξεκίνημα.

Η βελωνα επηρεάζει στο μεσαίο άνοιγμα γκαζιού, εκεί που έχει πρόβλημα,, για τα χαμηλά έχει προζιγκλερ και ρύθμιση βίδας αέρα η ότι άλλο.

alexis72
12/06/2023, 14:00
Επειδή λες για μεγάλο υψόμετρο μήπως θέλει άλλο σεταρισμα στα νούμερα των ζιγκλέρ;Αν και συνήθως αυτό είναι πιο έντονο σε μηχανικά καρμπυρατέρ και όχι υποπίεσης .
Διάκενα βαλβίδων έχει τσεκαρει;Καμία φορά όταν τα διάκενα κλείνουν τα μοτέρ κάνουν κάτι τέτοια χαζά.

βαλβίδες ρυθμισε πρόσφατα

alexis72
12/06/2023, 14:02
Για τροφοδοσία μοιάζει όπως το περιγράφεις.
Όταν έχει κάτσει το καρμπ 4 χρόνια με βενζίνη μέσα κάνουμε σχολαστικότατο καθάρισμα, όχι ένα απλό ψέκασμα με carb cleaner.
Τσεκάρουμε φλοτερ στο καρμπ, παροχές, ρουμπινέτο, κολάρο εισαγωγής.
Φρέσκια βενζίνα, καθαρό φίλτρο αέρα.

Ας δοκιμάσει να κάνει 2-3 απότομα ανοιγοκλεισίματα να μας πει τι γίνεται.
Μετά ας δοκιμάσει να δίνει γκάζι αργά, γραμμικά και να μας πεις σε ποιο σημείο της διαδρομής αρχίζει το μπούκωμα.
Ψιλιάζομαι μετά το 1/4.

Αφού ξεκινάει σωστά και κρατάει ρελαντί μοιάζει ότι το θέμα είναι ή στην βελόνα ή στο κυρίως ζίγκλερ.

ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας - το κανει κ ανοιγοντας ευλαβικά σιγα σιγα το γκάζι αλλα κ οταν το ανοίγει απότομα

toyar
12/06/2023, 15:31
Όταν κόβει κάνει σκασιματα;

alexis72
12/06/2023, 21:26
Όταν κόβει κάνει σκασιματα;
το σπίτι του ειναιι κοντά σε μεγαλη σχετικά κατηφόρα 30-40 μετρα κ οταν την κατεβαίνει κανει σκασίματα η εξάτμιση (ισως επειδή δεν ειναι η δικη του η γνήσια αλλα μια motosport -σε ευθεία η ανηφόρα δεν κανει σκασίματα ,
τωρα το θυμήθηκα, επισης οταν ειναι κρύο παει να ξεκινήσει σιγά σιγά κ σε ευθεία η σε ανηφόρα εστω ελάχιστη κ σβήνει η μοτο , την ξαναβαζει μπροστά κ περιμένει 2-3 λεπτά παίζοντας ελαφρά με το γκάζι κ ανεβαζοντας στροφές για να ζεσταθεί το μοτέρ κ ξεκινάει κ μετα κανει παλι το κόμπιασμα -μπούκωμα ,χαμηλώνει το γκάζι κ παει σιγα σιγα κ οταν το ανοιγει το γκαζι με ευλάβεια η απότομα κανει κομπιασμα -μπούκωμα σαν να πατινάρει παρα παρα πολυ η μοτο ,ακομα κ μετα απο 20 λεπτά που εχει ζεσταθει πολυ το μοτερ τα ιδια,ακομα κ ανοιγοντας το γκάζι σχεδον τερμα σέρνεται η μοτο ,το μπουζί ειναι μαυρισμένο οχι ομως παρα πολυ ,μαλλον πεφτει πολυ βενζινη κ μπουκωνει του ειχε πει στο τηλ. ενας μηχανικός απο αθηνα που τον ειχε ρωτησει κ θελει καλο καθαρισμα το καρμπυρατέρ ...

toyar
12/06/2023, 21:46
ας τσεκαρει το το τσοκ.....

Volpad
12/06/2023, 22:23
Ναι και εμένα αυτό μου ήρθε στο μυαλό...
Να τσεκάρει το τσοκ μήπως μένει λίγο τραβηγμένο...

D3300
12/06/2023, 23:07
Αφού ελέγξεις το τσοκ, κατέβασε τη βελόνα μια θέση και δες τι κάνει.

alexis72
13/06/2023, 17:50
toyar - volpad - D3300 ,θα δοκιμαστει κ το τσόκ ,αν κ οταν το βγαζει off αμεσως πεφτουν αισθητα οι στροφές αφου ζεσταθει το μοτερ παντα ,σε σχεδον παρομοια περιπτωση με το κομπιασμα δηλ. στο γκάζι κ αυτος το ελεγε κούφιες γκαζιές ...το θεμα λυθηκε αφου με συρματάκια καθαρισε τα ζιγκλερ κ ειδικα την φλογέρα -ευχαριστω ολους για τις γνωμες σας

Panos2808
08/08/2025, 22:54
Καλησπέρα έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αν δεν κάνω λάθος. Λειτουργούσε κανονικά για 6 μήνες και μετά μου το παρουσίασε. Μηχανικός και ηλεκτρολόγος δεν βρίσκουν κάτι μηχανικά και υποθέτουν ότι φταίει το πηνίο υψηλής. Έχουν καθαρίσει δύο φορές το καρμπυρατέρ και το πρόβλημα παραμένει. Αν κατάλαβα καλά το δικό σου λύθηκε με καθαρισμό ζιγκλέρ και φλογέρα; Ευχαριστώ πολύ

Bowleno
09/08/2025, 00:23
Καλησπέρα έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς αν δεν κάνω λάθος. Λειτουργούσε κανονικά για 6 μήνες και μετά μου το παρουσίασε. Μηχανικός και ηλεκτρολόγος δεν βρίσκουν κάτι μηχανικά και υποθέτουν ότι φταίει το πηνίο υψηλής. Έχουν καθαρίσει δύο φορές το καρμπυρατέρ και το πρόβλημα παραμένει. Αν κατάλαβα καλά το δικό σου λύθηκε με καθαρισμό ζιγκλέρ και φλογέρα; Ευχαριστώ πολύ

Καλά κατάλαβες. Το ότι "έχουν καθαρίσει το καρμπ.2 φορές" καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι δεν λέει κάτι.
Καθάρισμα από καθάρισμα διαφέρει... επίσης έχει μπει φίλτρο βενζίνης μετά από αυτό;
Αν μπορείς κάνε μόνος σου καθάρισμα όπως περιγράφεται πιο πάνω.
Και οπωσδήποτε καινούργιο φίλτρο βενζίνης!

kostaskk
09/08/2025, 03:01
Καθάρισμα δεν λέει κάτι, μπορεί απλά να είδαν τα βασικά η να μην ξέρουν τις ρυθμίσεις του καρμπ,
Κάποιοι απλά τα πετανε μέσα σε καθαριστή υπερήχων, δεν ασχολούνται με τίποτα και θεωρούν ότι καθάρισαν

ακόμα και η στάθμη μέσα στο μπολ παίζει ρόλο, έκατσε να μετρήσει την στάθμη? Ζιγκλερ φοράει κανονικά νουμερα? Και αν ναι είναι τα γνήσια η κινέζικα που λένε ότι είναι 130 αλλά είναι 150 πραγματικά?

Ρύθμιση βελωνας, προζιγκλερ,βίδας αέρα,,, παίρνει η όχι αέρα από εισαγωγή η αλλού, τι γίνεται με την φθορά του slide και τα κενά αυτού με το σώμα. Το καρμπ έχει πολλές διόδους-τρυπες μέσα του,

μου έχει τύχει να ψεκάζω σπρέι καθαρισμού μέσα σε μια τρυπουλα και από την άλλη πετούσε το υγρό αλλά κάπως ακανόνιστα και περίεργα, κάποιος άλλος ίσως το άφηνε έτσι,,, με παραπάνω ψεκασμός και σύρμα μετά ψεκαζε από την άλλη πολύ ποιο μεγάλη ποσότητα και σε ευθεία γραμμή,,, δλδ ήταν ημιβουλομενη η τρυπα-διοδος, κάτι τέτοιο άνετα σου δημιουργεί πρόβλημα χωρίς να έχεις ιδέα από που είναι .
Τέλος τρύπα ζιγκλερ και τρύπες φλογέρας καθάρισμα με σύρμα και κοίταγμα διαμέσου λάμπας για να δεις αν είναι καθαρές.

Panos2808
09/08/2025, 08:34
Ναι μπήκε καινούργιο φίλτρο βενζίνης,το παλιό είχε λίγο νερό μέσα!

Panos2808
09/08/2025, 08:36
Ήθελα να προσθέσω ότι το μηχανάκι το πήρα πριν έξι μήνες και δούλευε κανονικά μέχρι πριν ένα μήνα που το ακινητοποιήσα 10 μέρες γιατί τρύπησε η εξάτμιση στο λαιμό και περίμενα το ανταλλακτικό .

Bowleno
09/08/2025, 08:37
Ναι μπήκε καινούργιο φίλτρο βενζίνης,το παλιό είχε λίγο νερό μέσα!

Αρα, πρόσεχε από ΠΟΥ βάζεις βενζίνη. να αποφεύγεις τα "φτηνά" βενζινάδικα, βρες ποιες εταιρίες έχουν δικά τους πρατήρια στην περιοχή σου και να βάζεις από εκεί.

Panos2808
09/08/2025, 08:46
Είμαι στην Ικαρία,δεν έχω πολλές επιλογές.

Bowleno
09/08/2025, 08:51
Είμαι στην Ικαρία,δεν έχω πολλές επιλογές.


Αούτς....όντως. Οπότε, τακτική αλλαγή φίλτρου.....

Panos2808
09/08/2025, 09:26
Ούτε από μηχανικούς έχω πολλές επιλογές και γω είμαι άσχετος! Θα προσπαθήσω να τσεκαρω αυτά που λέτε, ευχαριστώ πολύ

doctoras
09/08/2025, 10:25
Λατρεμένη Ικαρια! Στον παράδεισο ζεις!
:beer:

motojojo
09/08/2025, 11:30
Λατρεμένη Ικαρια! Στον παράδεισο ζεις!
:beer:

Αρκεί να μη χαλάνε τα μηχανακια!

doctoras
09/08/2025, 12:55
Αρκεί να μη χαλάνε τα μηχανακια!

Αν είσαι στην Ίκαρια χαλάλι, βάζεις πετάλια και το κάνεις ποδήλατο :)