PDA

View Full Version : Πρώτη μηχανή - CBX500 vs CFMOTO 650MT vs VOGE650DSX



Tom_Nt
12/06/2023, 20:54
Καλησπέρα στην ομάδα!
Είμαι σε διαδικασία να αποφασίσω την αγορά πρώτης μηχανής και βρίσκομαι ανάμεσα μάλλον στα τρία μοντέλα που αναφέρω στον τίτλο. Ξέρω, έχουν γραφτεί ξανά τέτοιου τύπου διλήμματα αλλά θέλω συγκεντρωμενες τις γνώμες τον κατόχων/έμπειρων αναβατών.

Αρχικά το βασικό πρόβλημα είναι πως έχω ύψος 1.96 και συγκεκριμένα ψηλά πόδια, 100 κιλά και καμιά εμπειρία από μηχανή. Θέλω να πάω απευθείας σ αυτή τη μεσαία κατηγορία και σκέφτομαι πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα, χωρίς βέβαια να έχω δοκιμάσει καμία να δω πως κάθεται σε μένα. Οι ανάγκες μου είναι (προς το παρόν) μετακίνηση στην πόλη, σίγουρα ταξιδάκια και θα ήθελα καμία χαλαρή βόλτα σε χωμα.

CB: Αξιοπιστία, μεταπωλητική αξία, αλλά και υψηλό κόστος, είναι πολυεργαλείο και λογικά αρκετό παρότι λιγότερα κυβικά σε σχέση με τα υπόλοιπα. Αν σκεφτούμε και τα έξτρα, κάποιο μεταχειρισμένο μάλλον είναι μονόδρομος εδώ.

CFMOTO: Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πρόσφατα είχα σχεδόν κατασταλάξει εδώ, μέχρι που είδα πως θα κυκλοφορήσει σύντομα το MT 700, οπότε πλέον σκέφτομαι να πάρω αυτό καινούργιο καθώς αναμένεται να είναι βελτιωμένο συγκριτικά με τον προκάτοχο. Αφήνω στην άκρη την προέλευση καθώς δεν έχω σκέψεις ως προς αυτό. Το γεγονός πως βγάζει μάλλον συχνά καινούρια μοντέλα ρίχνει ακόμα περισσότερο την μεταπωλητική αξία, στα αρνητικά η σέλα, η χαμηλότερη ευελιξία στην κίνηση και ταυτόχρονα κάπως περίεργα τα κάγκελα: ναι μεν προστατεύει αλλά δεν βολεύει στο αστικό περιβάλλον, ίσως επικίνδυνο για το ζύγισμα της αν αφαιρεθούν.

VOGE: Πρόσφατα διάβασα για αυτή τη μηχανή, μάλλον αρνητικό πρόσημο για τον μονοκύλινδρο κινητήρα, την έψαξα γιατί μου την πρότειναν βάσει ύψους. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο που αποτελεί την μοναδική στην κατηγορία καθώς απ ότι διάβασα αντίστοιχες μηχανές έχουν εκλείψει απ την αγορά. Λίγο υψηλή τιμή για αγορά καινούργιας, αν και προσφέρει έξτρα.

Με βάση αυτές τις πληροφορίες, να πω ότι το μπάτζετ δεν είναι ακριβώς καθορισμένο, θα πήγαινα σίγουρα σε καινούργια CF 700ΜΤ που βέβαια κυκλοφορεί μέσα στο καλοκαίρι και δεν ξέρουμε πότε θα ανακαλύψουν τα +/- της. Το να περιμένω δεν με καίει μέχρι ένα 6μηνο, βέβαια στις άλλες δύο θα προχωρούσα πιο άμεσα σε αγορά.

Ξέρω το ρίσκο της αγοράς πρώτης μηχανής καινούργιας, παρόλα αυτά σίγουρα δεν θέλω να πάω σε κάτι "πολύ" μεταχειρισμένο/παλιό. Και στην CB να καταλήξω αυτή θα είναι του 21'-22'. Έχοντας αυτά τα δεδομένα παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας και προσθέστε οτιδήποτε μου διαφεύγει.

Ευχαριστώ πολύ!

nidok
12/06/2023, 21:15
Μια χαρά μηχανάκια και τα 3, το ΣεΜπε το έχει ξάδερφος στο ύψος σου και είναι κομπλέ, ωραίο μηχανάκι αλλά λίγο φτωχό.
Τα ΣιεΦ από ότι ακούμε και βλέπουμε έχουν κατακλύσει την αγορά, τα Βογκ ακολουθούν και αυτά πίστα.
Όποτε αξιοπιστία και αλλά τέτοια χαζά μας τελείωσαν και τώρα βαρανε στα ίσα τα τζαπανοευρωπαικα, μιας και είναι συνοθύλευμα αυτών.
Καλή αγορά ΑΝ και το καμία εμπειρία που λες είναι ένα θέμα στον απόπατο που ζούμε.

Dimmanoukas
12/06/2023, 21:35
Συνάδελφος στο γραφείο βρισκόταν ακριβώς σε ανάλογο προβληματισμό.

Περίπου στα 1,92 λιγότερα κιλά από εσένα και με μεγάλη εμπειρία σε μηχανές.

Μετά από χρόνια με σκούτερ θέλει διακαώς να γυρίσει πάλι σε μηχανή.

Έχει κάτσει πάνω και οδηγήσει σε test ride το voge 500dsx, αντίστοιχο του cbx , αλλά κάτι δεν του άρεσε από πολλές απόψεις (θέση κυρίως)

Όταν πήγε βέβαια στο 650dsx τότε έπειτα και από test ride έχει πάθει έρωτα (κούμπωσε τέλεια όπως χαρακτηριστικά είπε)

Το μόνο που τον κολλούσε αρχικά ήταν το μονοκύλινδρο, αλλά πλέον ψάχνει άνθρωπο να δώσει το σκούτερ για να προχωρήσει.

Πλέον έχει πάθει έρωτα και δεν σκέφτεται τίποτα άλλο. Προφανώς είναι το οικονομικό στην μέση, αλλιώς λύσεις του τύπου v strom, transalp κλπ φαντάζουν πιο ορθές επιλογές αλλά δεν φτάνει μέχρι εκεί.

Άρα δες τα από κοντά, ανέβα πάνω για να δεις πως σου φαίνονται έστω και σαν πρώτη επαφή.

Και κάτι από δική μου εμπειρία όπου δεν είχα καθόλου επαφή με το άθλημα...όλες σαν πρώτη αίσθηση φαίνονται μεγάλες...αλλιώς η εικόνα από μια οθόνη και αλλιώς από κοντά (τα οποία φαίνονται και πολύ πιο ωραία), ωστόσο στην πορεία ενώ εξοικειώνεται κανείς αρχίζει να γίνεται πιο εύπεπτη η αίσθηση του όγκου, βάρους κλπ.

Καλή επιτυχία σε ότι και εάν επιλέξεις.
Για μένα ανάμεσα στα 3, το dsx 650 φαντάζει μονόδρομος, αν και η πιο σωστή επιλογή θα ήταν η αγορά μεταχειρισμένου κάποιου πχ voge ds 500 και μόλις εξοικειωθείς με την οδήγηση παίρνεις κάτι λίγο μεγαλύτερο πχ cfmoto 800 mt κλπ.

Lakisss
12/06/2023, 21:47
Αν κάνεις λίγη υπομονή, στην Ιταλία κυκλοφόρησε η επόμενη γενιά DSX https://vogeitaly.it/valico525dsx/ και ήδη ξεκίνησε καλά.
Δυναμομετρήθηκε πέντε άλογα περισσότερα από τα 500αρια που αντικαθιστά. Φθινόπωρο ακούγεται θα είναι εδώ.

Kickstart
13/06/2023, 07:54
Αν κάνεις λίγη υπομονή, στην Ιταλία κυκλοφόρησε η επόμενη γενιά DSX https://vogeitaly.it/valico525dsx/ και ήδη ξεκίνησε καλά.
Δυναμομετρήθηκε πέντε άλογα περισσότερα από τα 500αρια που αντικαθιστά. Φθινόπωρο ακούγεται θα είναι εδώ.

το εβλεπα τις προάλλες (το διάβαζα στην ουσία) έχουν ανέβει πάρα πολύ οι κινεζοι
https://www.bikeit.gr/nea-montela-2/item/34212-voge-525ds-525dsx-afiksh-eurwph-fthinopwro

https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/voge-525dsx-to-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B9%CF%84%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-adventure/

απλά αυτό το πράμα να αλλαζουν καθε τρεις και λιγο τα μοντέλα τους είναι κάπως για τον πελάτη.

Nostradamus
13/06/2023, 09:14
Η voge δεν "αλλαζει" τοσο συχνα σε σχεση με τα αλλα κινεζακια.

Για την χρηση που περιγραφεις, θα επαιρνα το DSX. τα "ταξιδακια" αν ειναι τυπου 200-300 χιλιομετρα μια στο τοσο, δεν χρειαζεσαι δικυλινδρο ενω μεσα στην πολη το μονοκυλινδρο για μενα ειναι πολυ πιο ευχαριστο και διασκεδαστικο.

Εχω δοκιμασει το 500 ds και το dsx και το δευτερο ειναι σουπερ. Επισης ειναι πολυ πιο ανετο για ψηλους αναβατες σε σχεση με ds και cb500x. Στην θεση σου ισως να περιμενα το 525... απο την αλλη θα χασεις ολη την καλοκαιρινη σεζον με οτι αυτο συνεπαγεται..

Panos76
13/06/2023, 10:06
Για τα κυβικά του παιδιού προτείνω περισσότερα cc.

Θα κοιτούσα και το SRT 800X της QJMOTOR - αρκεί να καλύπτει το δίπλωμα.

Υπόσχεται κατανάλωση 500ριού, θα βγαίνει στα 8.300€ με τα πάντα + ποιοτικά περιφερειακά.

katsar
13/06/2023, 14:32
Όλα καλά είναι αλλά εγώ θα έλεγα απέφυγε το μονοκύλινδρο.
Όχι πως έχει κάτι κακό αλλά δεν έχει την γλυκάδα και την ποιότητα κύλισης που έχει το 2κ,όχι στα συγκεκριμένα ,ας πούμε πιο γενικά.
Επίσης όταν κυκλοφορήσουν τα καινούργια ds/cfmt υπάρχει πάντα η πιθανότητα να πέσουν και άλλο οι τιμές στα υπάρχοντα μοντέλα και να γίνει η αγορά τους ακόμα πιο γλυκιά αν πάνε ακόμα πιο κοντά στις 5.000ε

fatsas35
15/06/2023, 00:26
Επειδη ανεφερες το οικονομικο το Voge 650 ds υπαρχει σε προσφορα στα 6.5κ.Αρχοντικη μοτο.
Η cfmoto 700mt θα ειναι επισης φοβερο vfm γτ λογικα θα παιξει στα 6.8-7κ..
Τελος η cb δεν με ψηνει για την τιμη της..Οχι φυσικα οτι δεν ειναι καλη μοτο..
Ειμαι κ γω σε διαδικασια πωλησης του Multi 1200 S κ σκεφτομαι να πεσω κατηγορια
Το διλλημα μου εμενα ειναι 700mt η 800mt λογο ταξιδιων..
Εσυ θες κ χωμα οποτε νομιζω το Voge 650 ειναι οτι πρεπει γ σενα

panavour
15/06/2023, 15:35
Περίμενε μέχρι τέλος έτους που θαρθει το 900αρι το voge,με τον κινητήρα του Xr του bmw.

geagelak
19/06/2023, 12:17
Για τα Ελληνικά δεδομένα και όχι μόνο, μια ακόμα ψήφος στο VOGE 650DSX!! Το πλέον παρεξηγημένο μηχανάκι στη χώρα μας κατά τη γνώμη μου γιατί το πλεονέκτημα του μονοκύλνδρου έχει περάσει στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή σαν μειονέκτημα.
Στα θετικά του: Πολύ όμορφο (υποκειμενικό) εάν το δεις από κοντά, ποιοτικό με επώνυμα περιφεριακά, δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ που κυκλοφορεί αρκετά χρόνια πολύ ποιο ροπάτο από τα ανάλογα 500άρια, τροχοί tubeless 19-17 με ακτίνες και αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων ιδανικές διαστάσεις για μικτή χρήση, αυξημένες διαστάσεις (τις χρειάζεσαι λόγω ύψους) και πολύ καλό εξοπλισμό.
Στα αρνητικά του: αυξημένο βάρος (220κιλά έναντι 200).

Εάν όντως παίζει και έκπτωση στα 6500 μην το σκέφτεσαι, προχώρα, θα το ευχαριστηθείς.

THRESH
19/06/2023, 12:50
Σαν ομορφιά θα συμφωνήσω, φαίνεται να έχει ποιοτική βαφή και αρκετά νόστιμες προσθήκες.

Έχει κάτι , πωστολένε :lol:

Dimmanoukas
05/07/2023, 12:45
Το παρέλαβε εδώ και δύο ημέρες και ο συνάδελφος στο γραφείο.
Πρώτες εντυπώσεις από εμένα ως παρατηρητής
1) πολύ πιο όμορφο το μαύρο από το κόκκινο (αν και για εμένα βγαίνει στο εξωτερικό σε ένα πράσινο σκούρο όπου είναι το ωραιότερο χρώμα για αυτό)
2) είναι πολύ ψηλή αλλά και επιβλητική...(εγώ με ύψος 1,87 δεν πατάω κάτω όλο το πέλμα καθώς τα πόδια μου σκάνε ακριβώς στα ποδοστηρια, με αποτέλεσμα να κλέβει λίγο από το ύψος καθώς αναγκάζομαι να ανοίξω λίγο ακόμη τα πόδια)
3) θέση οδήγησης εξαιρετική (δηλαδή άπαξ και ανέβουν τα πόδια πάνω)
4) η μηχανή αν και είχε μόνο 75 χλμ, σε στατική δοκιμή των ταχυτήτων, ήταν πολύ άνετη, οι αλλαγές βούτυρο αλλά και ωραίο κούμπωμα
5) ο συνάδελφος μετά από 15 χρόνια με σκούτερ ξαναγύρισε σε αυτό που πάντα του άρεσε, η μηχανή...τώρα προσπαθούμε να τον συνεφερουμε καθώς είναι μες στην κ@υλα...ακόμη και τα αγόρια πάμε τοίχο τοίχο... χαχαχα

Υγ1:Κοινώς είναι πολύ ωραία μηχανή
Όταν με το καλό στρωθεί θα κάνω και μια καταγραφή εντυπώσεων, αν τον πείσω να μου τη δώσει μια βόλτα.
Υγ2:δεν ζηλεύω καθόλου απλά χαίρομαι απίστευτα γιατί βλέπω στα μάτια του πως ένιωθα (νιώθω) και εγώ με το που πήρα τη δική μου πριν κανένα μήνα (clx 700).