Σύνδεση

View Full Version : HISS & Transalp



SF
13/06/2023, 18:59
Θα είμαι ευθύς και σύντομος. Έχει καταφέρει κανείς να ξεφορτωθεί εντελώς το HISS?

Στην Αθήνα; Στην Ελλάδα; Στο σύμπαν; :cry:

Δεν μπορώ να ακούσω κι άλλο ένα συνεργείο που θα μου πει όχι! Μοτό τζι άρ σώσε με.

nidok
13/06/2023, 19:30
Δε ξερω να απαντήσω, αλλά εγγραφή το 2002, είχαμε Ίντερνετ τότε? από ποτέ είστε εδώ μέσα?

karellen
13/06/2023, 19:47
Το moto.gr είναι από τα παλαιότερα στο χώρο.

doctor_john
13/06/2023, 20:12
SF νομίζω ότι αρμόδιοι είναι τα καταστήματα που κάνουν αλλαγές στην ecu.
Μόλις διάβασα ότι στο εξωτερικό κάποιοι μηχανικοί κάνουν ένα εύκολο τέχνασμα και το ακυρώνουν. Δεν το έχω βρει ολόκληρο όμως ακόμα.
Κάποιοι άλλοι αλλάζουν ecu με μια χωρίς hiss που επίσης δεν έχω βρεί ακόμα ολοκληρωμένη την λύση κάπου.

Ξέρω μέσα από το advrider ότι όσοι φεύγουν για μεγάλα ταξίδια το έχουν ακυρώσει πρώτα.

Έχεις ρωτήσει σε κατάστημα που φτιάχνει χάρτες κ.λπ.; Νομίζω είναι η ευκολότερη λύση.

telegonos
13/06/2023, 20:56
Θα είμαι ευθύς και σύντομος. Έχει καταφέρει κανείς να ξεφορτωθεί εντελώς το HISS?

Στην Αθήνα; Στην Ελλάδα; Στο σύμπαν; :cry:

Δεν μπορώ να ακούσω κι άλλο ένα συνεργείο που θα μου πει όχι! Μοτό τζι άρ σώσε με.

Θεωρητικά γίνεται. Πρέπει να σκαφτεί το κουτάκι της ηλεκτρονικής, και να γίνει κάποια τροποποίηση σε κάποια ποδαράκια σε ένα τσιπάκι στην ηλεκτρονική.

Δεν ξέρω με ακρίβεια τι και που, δεν ξέρω κάποιον να το έχει κάνει, έχω δει ένα πολύ εξειδικευμένο βιβλίο σε κλειδαράδικο που είχε μάρκες και οχήματα και τι μετατροπή θέλει η πλακέτα του καθενός για τέτοιες δουλειές, που το έδειχνε σε σχέδιο.

Πάρε τηλέφωνο σε αυτούς εδώ www.fastkey.gr και ζήτα να μιλήσεις με τον Γιάννη. Είναι πολύ μπελάς δουλειά, γιατί πρέπει να φάει μια μέρα, να σκάβει λίγο-λίγο το υλικό στο κουτί της ηλεκτρονικής, και αυτό ή δεν το κάνει κανείς ή θα σου ζητήσει 350 ευρώ.


Ισως συμφέρει, να ξεφορτωθείς τελείως την ηλεκτρονική του, και να προσαρμόσεις άλλη, που δεν έχει τέτοιο σύστημα. Αλλά ούτε κι αυτό ξέρω κάποιον να το έχει κάνει.

Α και το μεγάλο μου ερώτημα, είναι γιατί να θέλεις να το κάνεις αυτό; Μήπως ο λόγος που θέλεις να το κάνεις αυτό, παρακάμπτεται με λιγότερο κόστος με άλλη οδό, που να μην χρειάζεται να καταργήσεις το σύστημα;


Καλή τύχη σε κάθε περίπτωση.

D3300
14/06/2023, 05:41
http://https://youtu.be/oJ8bP6hAZuQ

Στο 12:20 εξηγεί πως παρακάμπτει το HISS, αφορά Cbr αλλά πρόκειται για το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιεί η HONDA στα μοντέλα της.

doctor_john
14/06/2023, 07:37
https://www.youtube.com/watch?v=oJ8bP6hAZuQ&ab_channel=LambChopRides

Κάτι έχει το λινκ και δεν ανοίγει, 12:20 είναι όλο αλλά λέει κάποια πράγματα. Δεν είναι για μένα όμως :)
Να το δει κάποιος που ξέρει καλύτερα.

SF
14/06/2023, 11:46
Α και το μεγάλο μου ερώτημα, είναι γιατί να θέλεις να το κάνεις αυτό; Μήπως ο λόγος που θέλεις να το κάνεις αυτό, παρακάμπτεται με λιγότερο κόστος με άλλη οδό, που να μην χρειάζεται να καταργήσεις το σύστημα;


Για 2η φορά στη ζωή του (σε λίγο μηδενίζει κοντέρ το κάμαρι) κάνει τυχαία κόλπα με το HISS. Και είναι σκατένια βλάβη, γιατί όταν σου σβήνει το μοτέρ στη μέση διασταύρωσης... σου φρενάρει το μηχανάκι και βλέπεις τον τζίζας φαντάρο.

Δεν υπάρχει μοτίβο στα συμπώματα ούτε στην συχνότητα. Οπότε όλα είναι θεωρίες. Το κλειδι; (Έφτιαξα καινούριο κάποια στιγμή - 70€, αλλά να και πάλι προβλημα). Η κεραία; 300€ επίσημη τιμή, ΧΩΡΙΣ να είναι βέβαιο ότι φταίει. Το μάτι; Κι αυτό >200€ και πάλι χωρίς βεβαιότητα. Οπότε @@. Θέλω να ξεφορτωθώ το HISS. Άχρηση μπούρδα είναι - το προηγούμενό μου Transalp μια χαρά μου το έκλεψαν.

Θα κινηθώ με βάση τα παραπάνω αγαπητοί συνάδελφοι, και θα επανέλθω.

:beer:

dankannn
14/06/2023, 12:44
Για 2η φορά στη ζωή του (σε λίγο μηδενίζει κοντέρ το κάμαρι) κάνει τυχαία κόλπα με το HISS. Και είναι σκατένια βλάβη, γιατί όταν σου σβήνει το μοτέρ στη μέση διασταύρωσης... σου φρενάρει το μηχανάκι και βλέπεις τον τζίζας φαντάρο.

Δεν υπάρχει μοτίβο στα συμπώματα ούτε στην συχνότητα. Οπότε όλα είναι θεωρίες. Το κλειδι; (Έφτιαξα καινούριο κάποια στιγμή - 70€, αλλά να και πάλι προβλημα). Η κεραία; 300€ επίσημη τιμή, ΧΩΡΙΣ να είναι βέβαιο ότι φταίει. Το μάτι; Κι αυτό >200€ και πάλι χωρίς βεβαιότητα. Οπότε @@. Θέλω να ξεφορτωθώ το HISS. Άχρηση μπούρδα είναι - το προηγούμενό μου Transalp μια χαρά μου το έκλεψαν.

Θα κινηθώ με βάση τα παραπάνω αγαπητοί συνάδελφοι, και θα επανέλθω.

:beer:
Αυτο φιλε μου ειναι κλασσικο , η κεραια ειναι και μαλιστα αν θυμαμαι απο του αδερφου της γυναικας μου που ειχε το TRANSALP 700 καπου ειχε τσακισει το καλωδιακι της κεραιας και του το εφτιαξα και απο τοτε δεν ξανα εκανε κιχ.
3o χερι τωρα που το εχουν αλλοι και ακομα δουλευει μια χαρα.

telegonos
14/06/2023, 15:30
Για 2η φορά στη ζωή του (σε λίγο μηδενίζει κοντέρ το κάμαρι) κάνει τυχαία κόλπα με το HISS. Και είναι σκατένια βλάβη, γιατί όταν σου σβήνει το μοτέρ στη μέση διασταύρωσης... σου φρενάρει το μηχανάκι και βλέπεις τον τζίζας φαντάρο.

Δεν υπάρχει μοτίβο στα συμπώματα ούτε στην συχνότητα. Οπότε όλα είναι θεωρίες. Το κλειδι; (Έφτιαξα καινούριο κάποια στιγμή - 70€, αλλά να και πάλι προβλημα). Η κεραία; 300€ επίσημη τιμή, ΧΩΡΙΣ να είναι βέβαιο ότι φταίει. Το μάτι; Κι αυτό >200€ και πάλι χωρίς βεβαιότητα. Οπότε @@. Θέλω να ξεφορτωθώ το HISS. Άχρηση μπούρδα είναι - το προηγούμενό μου Transalp μια χαρά μου το έκλεψαν.

Θα κινηθώ με βάση τα παραπάνω αγαπητοί συνάδελφοι, και θα επανέλθω.

:beer:

Να ξέρεις, ΟΛΑ τα συστήματα immobilizer, μα ΟΛΑ* -νταξ μπορεί να υπάρχει και καμιά εξαίρεση σε κανά όχημα εσωτερική παραγωγή για την αγορά της Σιβηρίας ξέρω γω) κάνουν οτι κάνουν ΠΡΙΝ βάλεις μπροστά. ΠΡΙΝ βάλεις μπροστά, διαβάζει το σύστημα από το κλειδί ένα κωδικό, τον στέλνει στην μονάδα ανάφλεξης, και αν η μονάδα ανάφλεξης κρίνει ότι είναι ο σωστός, προχωράει η ανάφλεξη κ.ο.κ. Από την στιγμή που θα περάσει αυτό το στάδιο ελέγχου, μετά το σύστημα immobilizer ΔΕΝ ξαναενοχλεί ή ξαναπασχολεί την λειτουργία του κινητήρα. ΘΑ ξανασχοληθεί, αν κλείσεις από kill switch ή κλειδί και θα πας να το ξαναβάλεις μπροστά.

Που σημαίνει, ότι αν σου σβήνει, μπερδεύει κ.ο.κ. ΑΦΟΥ εχει πάρει μπροστά, αυτά όλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το σύστημα immobilizer, και θα πρέπει να ψάξεις την πραγματική αιτία που προκαλεί τα μπερδέματα. Αν εννοείς ότι αφού σου σβήσει, κάνει reset όλο το ηλεκτρικό σύστημα και δεν ξαναδιαβάζει τον κωδικό στο κλειδί για να ξαναπάρει μπροστά, ναι εκεί, κάτι δεν πάει καλά στο immobilizer. Αλλά ΑΦΟΥ πάρει μπρος , το Immo δεν επηρεάζει με κάποιο τρόπο τον κινητήρα.


*το αστεράκι πιο πριν, γιατί είναι μερικά οχήματα π.χ. μερικά παλιότερα VW που αν ΔΕΝ διαβάσει τον σωστό κωδικό από το κλειδί, ΠΑΙΡΝΕΙ μπροστά ο κινητήρας, ΑΛΛΑ σβήνει μετά από πέντε δευτερολεπτα ότι και να κάνεις. Κι αυτό στην ουσία δεν αλλάζει κάτι, προγραμματισμός είναι να κάνει έτσι, και ούτως ή άλλως δεν είναι η περίπτωσή μας στο Honda.

Viking
14/06/2023, 15:50
Ή παίρνεις ιταλικό να ξενοιάσεις :tooth::tooth:

SF
15/06/2023, 10:42
Να ξέρεις, ΟΛΑ τα συστήματα immobilizer, μα ΟΛΑ* -νταξ μπορεί να υπάρχει και καμιά εξαίρεση σε κανά όχημα εσωτερική παραγωγή για την αγορά της Σιβηρίας ξέρω γω) κάνουν οτι κάνουν ΠΡΙΝ βάλεις μπροστά. ΠΡΙΝ βάλεις μπροστά, διαβάζει το σύστημα από το κλειδί ένα κωδικό, τον στέλνει στην μονάδα ανάφλεξης, και

Συνάδελφε ευχαριστώ για όλο το ινφο! Το σβήσιμο είναι άμεσο, δηλαδή σίγουρα δεν είναι τροφοδοσία ή κάτι μηχανικό. Οπότε μοιραία ανάβει αμέσως και το λαμπάκι HISS και τότε ξεκινάει το πανηγύρι μιας και *τότε* τo HISS είναι που δεν αφήνει να ξαναπάρει μπρος. Συνάγω λοιπόν ότι αυτό φταίει. Ο dankann (ευχαριστώ κι εσένα) λέει κεραία 100% και το ακούω κι αυτό. Αλλά εσύ λες ότι δεν μπορεί να είναι κεραία απαξ και πήρε μπρος το μηχανάκι. Το μηχανάκι λύθηκε και το μαστόρι μέτρησε επιτυχώς όλη την καλωδίωση.

Τώρα το πήρα και το οδηγώ με το άλλο κλειδί και μέχρι στιγμής ΟΚ. (ΑΛΛΑ αυτό το κλειδί το είχα κάνει 2ο γιατί ΑΥΤΟ ήταν που χρησιμοποιούσα πριν 1-2-3 χρόνια όταν είχε ξαναπαρουσιάσει το προβλημα... και έφτιαξα νέο και έφυγε το προβλημα, που ξαναήρθε, και τώρα θα πεις "λογικά" δε φταίει το κλειδί, και θα το πω κι εγώ κ.ο.κ. μέχρι να ξαναμείνω σε κάνα χρόνο :D :facepalm:)

dankannn
15/06/2023, 14:07
Συνάδελφε ευχαριστώ για όλο το ινφο! Το σβήσιμο είναι άμεσο, δηλαδή σίγουρα δεν είναι τροφοδοσία ή κάτι μηχανικό. Οπότε μοιραία ανάβει αμέσως και το λαμπάκι HISS και τότε ξεκινάει το πανηγύρι μιας και *τότε* τo HISS είναι που δεν αφήνει να ξαναπάρει μπρος. Συνάγω λοιπόν ότι αυτό φταίει. Ο dankann (ευχαριστώ κι εσένα) λέει κεραία 100% και το ακούω κι αυτό. Αλλά εσύ λες ότι δεν μπορεί να είναι κεραία απαξ και πήρε μπρος το μηχανάκι. Το μηχανάκι λύθηκε και το μαστόρι μέτρησε επιτυχώς όλη την καλωδίωση.

Τώρα το πήρα και το οδηγώ με το άλλο κλειδί και μέχρι στιγμής ΟΚ. (ΑΛΛΑ αυτό το κλειδί το είχα κάνει 2ο γιατί ΑΥΤΟ ήταν που χρησιμοποιούσα πριν 1-2-3 χρόνια όταν είχε ξαναπαρουσιάσει το προβλημα... και έφτιαξα νέο και έφυγε το προβλημα, που ξαναήρθε, και τώρα θα πεις "λογικά" δε φταίει το κλειδί, και θα το πω κι εγώ κ.ο.κ. μέχρι να ξαναμείνω σε κάνα χρόνο :D :facepalm:)

Για να μην παρεξηγηθώ , η περίπτωση μας ήταν.
Πάω να πάρω την μηχανή, δεν άναβε γιατί δεν αναγνώριζε το κλειδί.
Ξεκίναγε μετα οταν εκανε επαφη το καλώδιο, έστριβε το τιμόνι καπουτ κλπ
Ρίξε μια ματια δεν εχει να χάσεις κάτι , η κεραια βγαίνει σχετικά έυκολα

lazkal
15/06/2023, 17:48
Για 2η φορά στη ζωή του (σε λίγο μηδενίζει κοντέρ το κάμαρι) κάνει τυχαία κόλπα με το HISS. Και είναι σκατένια βλάβη, γιατί όταν σου σβήνει το μοτέρ στη μέση διασταύρωσης... σου φρενάρει το μηχανάκι και βλέπεις τον τζίζας φαντάρο.

Δεν υπάρχει μοτίβο στα συμπώματα ούτε στην συχνότητα.:

Το ίδιο σύμπτωμα είχα και εγώ στο VFR 800 πριν απο 7 χρόνια .
ΞΑΦΝΙΚΑ έσβηνε το μοτέρ (ειδικά σε διασταυρώσεις ) ...

Θυμήθηκα όμως ότι μου είχε ξανασυμβεί (σε Honda πάλι ) και τότε μετά απο ΠΟΛΥ ψάξιμο είχα βρεί την αιτία (κομμένο "εσωτερικά " καλώδιο ).
Οπότε άρχισα την ίδια διαδικασία και εντόπισα τον φταίχτη . ΚΑΙ στις 2 περιπτώσεις ΤΟ ΙΔΙΟ καλώδιο .
Είναι το κίτρινο καλώδιο της φωτό (το έχω κόψει για να το ενώσω )
Εννοείται πως ΔΕΝ έδειχνε κομμένο (είχε κοπεί εσωτερικά )
Έγινε κόλληση και έκτοτε ουδέν ...

Σκέφτομαι έντρομος πως θα ήταν αν μου συνέβαινε σε ταξίδι στο εξωτερικό :facepalm:

ΔΕΝ ξέρω αν είναι το καλώδιο της κεραίας του HISS (σίγουρα ΔΕΝ είναι του kill switch - απο τα πρώτα που έψαξα ) , γιατί απο την χαρά μου ξεκίνησα το δέσιμο αμμέσως:p

Αξιοπιστία HONDA και φούστες μπλέ ...

telegonos
15/06/2023, 22:14
Κίτρινο ΣΚΕΤΟ στα Honda συνήθως είναι το σήμα από τον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου. Συνήθως, πάει ζευγάρι με κίτρινο με λευκή ρίγα, που είναι η γείωσή του. Οποτε αυτό χάνει, σβήνει ο κινητήρας.

Κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η εντολή από το κουμπί της μίζας, προς το ρελέ της μίζας. Αν αυτό χάνει, τότε δεν ενεργοποιείται η μίζα.

Επίσης όμως, το ίδιο χρώμα, κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η τροφοδοσία ρεύματος κεραίας του immobilizer. Αν αυτό χάνει, τότε δεν δουλεύει ποτέ η κεραία, οπότε το κλειδί δεν το διαβάζει ποτέ, και προφανώς το μοτέρ δεν παίρνει ποτέ μπροστά. Το ίδιο καλώδιο, τροφοδοτεί το TPS και το MAP sensor, οπότε αν αυτά δεν παίρνουν ρεύμα, δεν δουλεύει σωστά το μοτέρ ή σβήνει τελείως. Συνήθως η τετράδα της κεραίας, έχει κίτρινο με κόκκινη ρήγα=τροφοδοσία κεραίας, πράσινο με μαύρη ή γκρι ρίγα=γείωση κεραίας, ροζ=data Νο1 κεραίας και καφέ με μπλέ=data Νο2 κεραίας.

lazkal
16/06/2023, 12:12
Επίσης όμως, το ίδιο χρώμα, κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η τροφοδοσία ρεύματος κεραίας του immobilizer. Αν αυτό χάνει, τότε δεν δουλεύει ποτέ η κεραία, οπότε το κλειδί δεν το διαβάζει ποτέ, και προφανώς το μοτέρ δεν παίρνει ποτέ μπροστά. Το ίδιο καλώδιο, τροφοδοτεί το TPS και το MAP sensor, οπότε αν αυτά δεν παίρνουν ρεύμα, δεν δουλεύει σωστά το μοτέρ ή σβήνει τελείως. Συνήθως η τετράδα της κεραίας, έχει κίτρινο με κόκκινη ρήγα=τροφοδοσία κεραίας, πράσινο με μαύρη ή γκρι ρίγα=γείωση κεραίας, ροζ=data Νο1 κεραίας και καφέ με μπλέ=data Νο2 κεραίας.

Νομίζω πως αυτό που άνοιξα είναι η τετράδα της κεραίας - τα χρώματα ταιριάζουν .
Αυτό πάντως δεν το ήξερα:rolleyes:

SF
26/06/2023, 12:06
Update:
ο Fastkey Γιάννης δεν κάνει μοτοσικλέτες. Λέει να ψαχτώ με κάποιον "ηλεκτρονικό".

dankannn
26/06/2023, 12:38
Update:
ο Fastkey Γιάννης δεν κάνει μοτοσικλέτες. Λέει να ψαχτώ με κάποιον "ηλεκτρονικό".

SF απλά να το βγάλεις από πάνω θέλει όπως σου δείχνει και ο lzkl , και το πας σε έναν άνθρωπο που να μπορεί να κάνει μια σωστή κόλληση και στο φτιάχνει.
Πιθανά αν πεις στον συνεργείο να σου δώσει όλοι την κεραία με το καλώδιο στο χέρι να σου είναι εύκολο να την πας κάπου να στην φτιάξουν.
Τα συνέργεια τα βαριούνται αυτά , εγώ τότε δεν την είχα βγάλει από πάνω όπως και ο lzkl το ξεκούμπωσα από την μια μεριά που είναι το βύσμα και το έφτιαξα , χαλάει από το τιμόνι γιατί είναι τσίτα τα καλώδια.
Και σε εμάς όλη την κεραία μας έλεγαν

doctor_john
26/06/2023, 12:49
Πήγαινε σε κάποιον που φτιάχνει χαρτογραφίσεις συνήθως βλέπουν όλο το μενού λειτουργιών

George_M.
26/06/2023, 16:02
Θα σε μοντάρω Εγω φιλαράκι.
Δες βιπερ.
Το Ότι πηραμε πομωνα δεν σημαίνει πως κάποτε δεν είχαμε ΤΑ650