Σύνδεση

View Full Version : Honda GB350S



Σελίδες : [1] 2

Thessalos
18/06/2023, 22:13
Μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας και Ινδίας με την ελπίδα ότι θα έρθει και προς Ευρώπας... 348cc 20hp
δηλαδή θα λέγαμε οτι είναι το αντίστοιχο royal enfield hunter της Ιαπωνίας!!!

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/26402-honda-gb350-s-2021-nostalgiki-iaponia

Thessalos
18/06/2023, 22:15
444221
444222
444223

giorgosb
05/11/2024, 11:23
Από την ινδική αγορά, έρχεται τώρα και στην Ευρώπη

Αερόψυκτος κινητήρας με απόδοση 20,8 hp και 2,95 kgm ροπής
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση
Traction Control
Δικάναλο ABS
Τροχοί 19 και 17 ιντσών
Ατσάλινο ρεζερβουάρ 15 λίτρων
Full LED φώτα
Emergency Stop Signal (ESS)
Ύψος σέλας 800mm
Βάρος στα 178 κιλά


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/eicma-2024-honda-gb350s-monokylindro-aeropsykto-modern-classic)


457714

457715

457716

457717

457718

457719

grinderx
05/11/2024, 11:58
Ωραίο old school μηχανάκι :a013:

panavour
05/11/2024, 12:02
ωραιο κλασσικο,αμα εχει και λογικη τιμουλα............................:a05:

katsar
05/11/2024, 12:13
Όμορφο είναι,στα + από εμένα και το γεγονός πως είναι αερόψυκτο.
Το ψυγείο είναι έξτρα πηγή ζημιών και μπελάδων :cool:

bulmont
05/11/2024, 12:28
.....αμα εχει και λογικη τιμουλα....................

Δύσκολο αυτό γιά χόντα......

Panos76
05/11/2024, 12:40
Δύσκολο αυτό γιά χόντα......

Τα γλυτώνεις από ''κάθε τρεις και λίγο τρέξιμο για ψιμομαλκιούλες''.

giorgosb
13/11/2024, 13:06
Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η τιμή, αλλά έχουν εμφανιστεί τα πρώτα στο car.gr στα 5.200€ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/42223264-honda)


Εν τω μεταξύ, στην Γερμανία παίζει στα 4.500€ και Γαλλία στα 4.600€...

STF
13/11/2024, 13:59
Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η τιμή, αλλά έχουν εμφανιστεί τα πρώτα στο car.gr στα 5.200€ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/42223264-honda)


Εν τω μεταξύ, στην Γερμανία παίζει στα 4.500€ και Γαλλία στα 4.600€...

Συνήθως ο συγκεκριμένος έμπορος βγάζει έγκυρες τιμές. Πρέπει να έχει κάποια άκρη μέσα στον Σαρακάκη.

toyar
13/11/2024, 14:07
Το μηχανακι είναι πανέμορφο για όποιον ξέρει τι αγοράζει
Πιθανότατα θα είναι ακραία οικονομικό και αξιόπιστο λογω ψεκασμόυ και τόσο χαμηλής απόδοσης

grinderx
13/11/2024, 14:24
Το μηχανακι είναι πανέμορφο για όποιον ξέρει τι αγοράζει
Πιθανότατα θα είναι ακραία οικονομικό και αξιόπιστο λογω ψεκασμόυ και τόσο χαμηλής απόδοσης
Θεωρώ πως εδώ οι Ινδοί της RE έχουν κάνει μεγάλο καλό (για τους καταναλωτές).

bulmont
13/11/2024, 14:59
Ενα πολύ ωραίο ταξιδιωτικό στην ιαπωνία με νοικιασμένο honda cb350s σε γειτονικό φόρουμ:

https://advride.gr/threads/%CE%A3%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85-san.14853/page-13

doctoras
13/11/2024, 18:20
Το hunter που ανταγωνίζεται έχει 4500 συνεπώς δεν μπορεί να ξεφύγει από την τιμή που έβαλε ο έμπορος

Το όργανο είναι άσχημο και οι λεπτομέρειες όχι σχολαστικες όπως θα έπρεπε για χοντα

Το μοτερ θα είναι άσπαστο χώρις αμφιβολίες

Οποίος έχει οδηγήσει ένα τέτοιο μοτερ για βολτα θα εκπλαγεί ευχάριστα (ξαναλέω για βολτα, αν βιάζεται θα το βάλει φωτιά να το κάψει), μπορεις να έχεις ότι ταχύτητα θες μέσα τραβάει με όλες δεν σκορτσαρει πουιενα, όμως δε πάει πάνω από 120, και από 100 επιταχύνει αργά

Θα το παρεις ως τουρμποντιζελ 125ρι, καθαρά βολταδικο, αλλά και κομιουτερ στην πόλη.
Ταξίδι επίσης κρατάει 100χαω άνετα με 4500σαλ

Tallyban
13/11/2024, 18:57
Χάντερ έχει 1370 μεταξόνιο,Τζημπή 1440,εφταμισυ πόντοι διαφορά, δε το λες και λίγο.

lykourgi
13/11/2024, 19:26
Το Honda-κι φαίνεται πολύ ωραίο.

Όσο για την τιμή, υπάρχουν καλύτερα (αναφέρθηκαν), αλλά και χειρότερα (βλ. Triumph Speed 400 στα 5700€ & Scrambler στα 6400€).

mp-giorgos
13/11/2024, 19:38
Το Honda-κι φαίνεται πολύ ωραίο.

Όσο για την τιμή, υπάρχουν καλύτερα (αναφέρθηκαν), αλλά και χειρότερα (βλ. Triumph Speed 400 στα 5700€ & Scrambler στα 6400€).

Δεν συγκρινεται με το triumph.

AUFGEBRACHT
13/11/2024, 20:05
Θεωρώ πως εδώ οι Ινδοί της RE έχουν κάνει μεγάλο καλό (για τους καταναλωτές).

Και οι Κινέζοι, και οι Ινδοί έχουν κάνει καλό, ιδιαίτερα για την κατηγορία 350-450cc. Έπεσα τυχαία πριν λίγες μέρες σε ένα πίνακα, με τα πιο ευπώλητα μοντέλα στη Νέα Ζηλανδία, για το 2024.

Η σειρά ήταν CFMoto 450MT->Triumph Scrambler 400->Triumph Speed 400->RE Himalayan 452->Honda CT125 για την πρώτη 5άδα.

telegonos
13/11/2024, 20:19
Εσείς με τα καλύτερα-χειρότερα, να ξέρετε το τάχα μου Triumph είναι στην πραγματικότητα Bajaj

Phantom
13/11/2024, 21:39
Με βλέπω κατά την άνοιξη να ψάχνομαι..

Μ' άρεσε πολύ το χοντάκι!

Panos76
15/11/2024, 14:36
Με βλέπω κατά την άνοιξη να ψάχνομαι..

Μ' άρεσε πολύ το χοντάκι!

Ό,τι ομορφότερο - σε σχέση με τα άλλα που έχει βγάλει - αν και πάλι θα ήθελα άλλη ζάντα και όχι αυτή την πασπαρτού.

Θα ψηνόμουν και εγώ αλλά δυστυχώς δεν κάνει για εμένα.

viper1
15/11/2024, 15:16
Εσείς με τα καλύτερα-χειρότερα, να ξέρετε το τάχα μου Triumph είναι στην πραγματικότητα Bajaj

Δεν είναι made in UK?:lol:

panavour
15/11/2024, 15:18
Και η Ινδία κάποτε united imperial kingdom ήτανε.

STF
15/11/2024, 16:33
Για εμένα προσωπικά η εφεξής παρουσία της GB350S στην Ευρωπαϊκή -και κυρίως στην Ελληνική- αγορά ήταν η πιο απρόσμενη και η πιο ευχάριστη είδηση της φετινής EICMA. Με κάνει και ελπίζω πως κάποια στιγμή μπορεί να δούμε και το αγαπημένο μου Hunter Cub CT125. Είναι που έχω ανάγκη πάντα κάτι να με συνδέει με την απλότητα στον μοτοσυκλετισμό.

Πολλά ωραία και τεχνολογικά επιτεύγματα βλέπουμε κάθε χρόνο -που και αυτά ενδιαφέροντα είναι- αλλά αυτό το είδος μοτοσυκλέτας δε θέλω να εξαλειφθεί ποτέ (προσωπική επιθυμία εκφράζω). Μιας που ανήκω σε αυτό που λέγεται Generation X, συνεχίζω -ή ακόμη πιο σωστά... τώρα αρχίζω να- απολαμβάνω αυτό που λέμε βόλτα με την μοτοσυκλέτα. Είτε αυτή η βόλτα είναι μέχρι την παραλιακή, είτε μέχρι την Χαλκίδα, είτε μέχρι την Βαρκελώνη, είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια δεν ταξιδεύω πλέον από την Εθνική παρά μόνον όταν υπάρχουν επαγγελματικοί ή διαικπερεωτικοί λόγοι. Το "ταξίδι" γίνεται πάντα και μόνο από τον επαρχιακό (εντός και εκτός συνόρων), ειδικά όταν είμαι μόνος μου που δεν χρειάζεται να συμβιβαστώ στα θέλω κάποιου άλλου. Η προσωπική μου επιλογή είναι τα έως 100χλμ/ώρα ενώ η σπορτίφ οδήγηση γίνεται επιλογή απόλαυσης μόνο στα διάφορα στροφιλίκια.

Γεια σου κοριτσάρα!

458160

giorgosb
16/11/2024, 10:46
Ο άμεσος ανταγωνιστής του πάντως, το Hunter 350, παίζει 800€ πιο κάτω..

AUFGEBRACHT
16/11/2024, 10:50
Ο άμεσος ανταγωνιστής του πάντως, το Hunter 350, παίζει 800€ πιο κάτω..

Και στα μάτια μου είναι ακόμα πιο όμορφο, ιδανικό commuter, το είχα δει από κοντά και το "ζήλεψα", φαινόταν αρκετά ποιοτικό εκ πρώτης...

Nostradamus
16/11/2024, 13:40
Ενώ συμφωνώ τρομερά με την τοποθέτηση του Στέφανου (σχεδόν πάντα θα έλεγα με ότι γράφει), έχω μια ένσταση μόνο για την ονομαστική ιπποδύναμη του συγκεκριμένου honda και λοιπών της κατηγοριας.

Είναι θεωρώ εκπληκτικά λίγα τα 21 άλογα ακόμη και γι αυτού του είδους το ταξίδι.

Αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα, που είναι πρακτικά αναδυόμενες και έχουν "πολύ ψωμι", έχουν και τρομερές αντιθέσεις με την Ευρώπη σε επίπεδο κίνησης, δρόμων και ποιότητας τους, αγοραστικής δύναμης και φόρων στα μέγαλα κυβικά που αποτελούν μονόδρομο για τέτοιες επιλογές.

Θεωρώ το όριο ιπποδύναμης της Α2 ως το πλέον κατάλληλο για να λάβει κανείς την ίδια ικανοποίηση που περιγράφει ο Στέφανος, μαζί με την ασφάλεια που κάποιες φορές χρειάζεται.

P.S. κουκλί πραγματικό.

THRESH
16/11/2024, 13:57
Ο άμεσος ανταγωνιστής του πάντως, το Hunter 350, παίζει 800€ πιο κάτω..

εγώ Honda θα έπαιρνα , εύκολα

Με το που διάβασα την τιμή, αν και μιλάμε για φτωχή απόδοση , πιστεύω οτι θα πουλήσει

Kickstart
16/11/2024, 17:40
https://www.youtube.com/shorts/2rRfkzlvjs8

grinderx
16/11/2024, 21:17
Ωραίο ήχο έχει το ρημάδι! :a013:

Kickstart
17/11/2024, 09:50
Το καλύτερο βιντεακι που έχω δει μέχρι τώρα, ο τύπος οδηγάει το s κατευθείαν από τζαπαν αν κατάλαβα καλά αλλά εξηγεί ότι οι διαφορές είναι λίγες με το g, ουσιαστικά ίδιο μηχανακι. Τα εξηγεί ωραία ο τυπάς και ήρεμα χωρίς υπερβολές.
Δεν είναι κακή επιλογή για commuter απλά λίγο αυτό 20 ονομαστικά αλογακια (δλδ κάνα 18αρι αληθινα) για 180φευγα κιλά μηχανακι + δικαβαλο και ανηφόρα ίσως να είναι ενα καποιο πρόβλημα. Για ρολαρισμα από επαρχιακό τουριστικά και ήρεμα λογικά πάντως θα ναι καλή φάση. Είμαι στον τρίτο χρόνο αμήχανος πέρα από το πιστόλι του βουνού, και το εντασσω σε μια κατηγορία που με ενδιαφέρει. Δεν ζητάω πολλά πλέον για έξω (δρομο) ηρεμία, αξιοπιστία και εμφάνιση.
Το βίντεο..

https://youtu.be/ahdBtRAW-co?si=f2nQF6-5Gq_GWlzj

STF
17/11/2024, 11:28
Ενώ συμφωνώ τρομερά με την τοποθέτηση του Στέφανου (σχεδόν πάντα θα έλεγα με ότι γράφει), έχω μια ένσταση μόνο για την ονομαστική ιπποδύναμη του συγκεκριμένου honda και λοιπών της κατηγοριας.

Είναι θεωρώ εκπληκτικά λίγα τα 21 άλογα ακόμη και γι αυτού του είδους το ταξίδι.

Αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα, που είναι πρακτικά αναδυόμενες και έχουν "πολύ ψωμι", έχουν και τρομερές αντιθέσεις με την Ευρώπη σε επίπεδο κίνησης, δρόμων και ποιότητας τους, αγοραστικής δύναμης και φόρων στα μέγαλα κυβικά που αποτελούν μονόδρομο για τέτοιες επιλογές.

Θεωρώ το όριο ιπποδύναμης της Α2 ως το πλέον κατάλληλο για να λάβει κανείς την ίδια ικανοποίηση που περιγράφει ο Στέφανος, μαζί με την ασφάλεια που κάποιες φορές χρειάζεται.

P.S. κουκλί πραγματικό.


Το καλύτερο βιντεακι που έχω δει μέχρι τώρα, ο τύπος οδηγάει το s κατευθείαν από τζαπαν αν κατάλαβα καλά αλλά εξηγεί ότι οι διαφορές είναι λίγες με το g, ουσιαστικά ίδιο μηχανακι. Τα εξηγεί ωραία ο τυπάς και ήρεμα χωρίς υπερβολές.
Δεν είναι κακή επιλογή για commuter απλά λίγο αυτό 20 ονομαστικά αλογακια (δλδ κάνα 18αρι αληθινα) για 180φευγα κιλά μηχανακι + δικαβαλο και ανηφόρα ίσως να είναι ενα καποιο πρόβλημα. Για ρολαρισμα από επαρχιακό τουριστικά και ήρεμα λογικά πάντως θα ναι καλή φάση. Είμαι στον τρίτο χρόνο αμήχανος πέρα από το πιστόλι του βουνού, και το εντασσω σε μια κατηγορία που με ενδιαφέρει. Δεν ζητάω πολλά πλέον για έξω (δρομο) ηρεμία, αξιοπιστία και εμφάνιση.
Το βίντεο..

https://youtu.be/ahdBtRAW-co?si=f2nQF6-5Gq_GWlzj

Έχοντας συμβιώσει κι εγώ για σχεδόν 5 χρόνια ΜΟΝΟ με το 250άρι μου των 30 ονομαστικών αλόγων (από το 2017 μέχρι το 2021) ανακάλυψα την ομορφιά της χαμηλής ιπποδύναμης που συνδυάζεται με χαμηλή ροπή (το δεύτερο μάλλον χειρότερο από το πρώτο). Έμαθα όμως -ξανά- να απολαμβάνω το ταξίδι σε μικρές ταχύτητες. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι τα 10 περισσότερα άλογα στον στρόφαλο έχουν να προσφέρουν πολλά περισσότερα σε απόλαυση, δεν πρόκειται ποτέ να βγει από μια στροφή ντριφτάροντας με 30 άλογα ούτε να νιώθεις "άρπαγμα"...
Αυτό που περιέγραψε ο Άκης στο κομμάτι της ενεργητικής ασφάλειας το ακούω, έχει βάση. Υπό συνθήκες το λίγο παραπάνω γκάζι μπορεί να σε ξεμπλέξει από μια λανθασμένη επιλογή.
Από την άλλη, προσπαθώ να τα μετατρέπω όλα σε ευκαιρίες. Είναι μια ευκαιρία λοιπόν να μάθουμε ακόμη περισσότερο στην αμυντική οδήγηση και να δούμε μήπως -πέρα από την ασφάλεια μας- ανακαλύψουμε κάτι καινούριο και πίσω από αυτό. Δεν ξέρω. Με τσιγκλάει η ιδέα ότι πρέπει να υπάρχει απόλαυση και στους 18 ίππους.
Κάποια νέα ή νεότερα παιδιά (όλοι παιδιά είμαστε πάνω σε μια μοτοσυκλέτα) θα νομίζουν ότι είμαστε τίποτα σαράβαλα που έχει αρχίσει να μας κυριαρχεί ο φόβος. Όχι, είχαμε την τύχη να επιβιώσουμε σε εποχές που η πληροφόρηση ήταν μικρή και η μοτοσυκλετιστική κουλτούρα μάλλον κακή. Οπότε "σήμερα" στα 54 μου νιώθω τυχερός που μπορώ να απολαμβάνω τον μοτοσυκλετισμό με γκάζια ή με χωρίς γκάζια, σε άσφαλτο και χώμα με τα μυαλά μου λίιιιιιιγο πιο προσγειωμένα. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο από όλα είναι πως καβαλάω με κυριότερο το συναίσθημα "ότι δεν έχω να αποδείξω πουθενά και σε κανέναν, τίποτα" και αυτό το κάνει πραγματικά πολύ πιο απολαυστικό. Νομίζω πως συμβαίνει σε πολλούς συνομήλικους μου και εύχομαι να συμβεί μια μέρα σε όλους όσους μας διαβάζουν σήμερα.

Έχουμε ABS και TC σε 20 αλογάκια.... χμμμμ, μοιάζει ενδιαφέρον :)

stefanos
17/11/2024, 11:58
Τα περισσότερα χιλιόμετρα στη ζωή μου τα έχω κάνει με 175 κυβικά και 15 άλογα.
Αναγκαστικά γιατί μέχρι εκεί έφτανα οικονομικά.
Αλλά για να πω την αλήθεια ποτέ δεν ένοιωσα ότι κινδυνεύω ακόμα και στην "τότε" Εθνική με τελική 105, που οι "τότε" νταλίκες μου βγάζαν δεξί φλας όταν άδειαζε το αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσω.
Μια χαρά μηχανάκι φαίνεται και με υπομονή θα κάνει το γύρω του κόσμου 2 φορές χωρίς σέρβις, hondaαρα.

katsar
17/11/2024, 12:07
Καλά είναι παιδιά και τα 18 και τα 27 και τα 30 άλογα αλλά να μην ξεχνάμε και το σκαρί του οχήματος, αλλιώς ήταν τα 17 άλογα στο MBX 125 που είχε βάρος 100 κιλά στεγνό ή σε ένα εντουράκι των 120-130 κιλών
και αλλιώς σε σκαρί 196 κιλών γεμάτο βενζίνη όπως το συγκεκριμένο.
Κατά τα άλλα συμφωνώ στα περί χρήσης .

toyar
17/11/2024, 12:38
30 χρόνια κυκλοφορώ στην Αθήνα μόνοκαβάλος με 250 κυβικά και 20 άλογα.
90-100 ανά πάσα στιγμη παντού.
Τι να κάνω τα παραπάνω;

panavour
17/11/2024, 21:39
υπαρχει αυτο

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/42288553-honda-cb-350

υπαρχει αυτο.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/341831609-benelli-imperiale

υπαρχει αυτο

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332770662-qj-motor

και αυτο

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/326980627-royal-enfield


διαλιεχτε και παρτε.

doctoras
17/11/2024, 23:37
Για όποιον μετράει τις πιστονιές και γενικώς το ψάχνει με την διαφορετική μηχανολογική εμπειρία
το τεχνικό χαρακτηριστικό που έχει το ενδιαφέρον σε αυτό το μηχανάκι (και τους εφάμιλλους ανταγωνιστές του) είναι:
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 70 x 90,5 | Αερόψυκτος, 2-βάλβιδος, OHC

Οδηγικά δε μοιάζει με τίποτα άλλο, είναι αλλο πράμα.
Για να συμβιώσεις μαζι του θα πρέπει να εισαι οκ με αυτό, είτε να συμβιβάζεσαι, αλλιώς θα το διώξεις εύκολα

THRESH
18/11/2024, 13:19
τι εννοείς ,γιατί αναμενόμενο είναι να έχει ένα μηχανάκι με έμφαση στη ροπή ανάλογη διαδρομή επι της διαμέτρου

toyar
18/11/2024, 14:34
το μοτερακι ειναι αυτοκινηταδικο
μικρη ειδικη ισυς χαμηλοστροφο χαμηλοροπο
χαλαρη οδηγηση, τερμα αξιοπιστια και οικονομια

basilis_k6
18/11/2024, 14:52
κοιταμε και θαυμαζουμε μια μοτοσυκλέτα που πριν 25 χρονια δεν θα προσεχαμε καν ποτε βγηκε και ποτε σταματησε να παραγεται. γιατι? γιατι οι εταιρειες σταματησαν να φτιαχνουν μοτοσυκλέτες και βγαζουν τρανσφορμερς με οθονες και σελες που χωρανε μονο εφηβες κινεζες. δεν εχει τιποτα ιδαιτερο το συγκεκριμένο απλα δεν υπαρχουν πλεον κανονικες μοτοσυκλέτες δρομου και αν υπαρχουν φορανε 125 μοτερ η 1300. ασε που ειναι απιθανο να εχουν ποιοτητα κατασκευης καλυτερη απο παιχνιδια του τζαμπο γιατι ολα ειναι κινα/ινδια.
τελικα έπρεπε να κρατησω το Mz γιατι 40 χρονια μετα ακομα δεν εχω βρει κατι παρομοιο.

toyar
18/11/2024, 16:07
Το ιδιαίτερο που έχει είναι ότι δεν προσπαθεί να το παίξει κάτι που δεν ειναι

panavour
18/11/2024, 17:38
Το ιδιαίτερο που έχει είναι ότι δεν προσπαθεί να το παίξει κάτι που δεν ειναι

Το ιδιαιτερο που εχει, ειναι οτι ειναι χοντα και το παιζει εκ του ασφαλους.
Κατι σαν το ''ηθικον πλεονεκτημα '' της αριστερας.
Μπορει και εχει 5300-5600,μπορει και εχει 20 αλογα,μπορει και παει το πολυ 120,μπορει και ειναι για ολους πανεμορφο,και σιγουρα θα ειναι κορυφαιας ποιοτητος και αθραυστο με τα κορυφαια υλικα της κατηγοριας του.
:whistle::whistle::whistle:

bulmont
18/11/2024, 18:17
Το ιδιαιτερο που εχει, ειναι οτι ειναι χοντα και το παιζει εκ του ασφαλους......

Θα σε μαλώσω γιατί συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν κάνει.....Στην ηλικία μας αυτά τα θέματα
τα παίζουμε στα δάκτυλα....τα θέματα έτσι, μην μπερδευτείς............

Για να το παίξει εκ του ασφαλούς η χόντα, η μπεμβέ, η ντουκάτι, η γιαμάχα κλπ,κλπ, μήπως ξέρεις τι
κουπί έχουν τραβήξει τα τελευταία 60-70-80 χρόνια, τρέχοντας σε κάθε είδους αγώνα και ραλύ ανα την υφήλιο,
πόσες φορές έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους από πίστες ντροπιασμένοι;;;;;;;;;;;;;;
Πόση δολοπλοκία έπεσε για να κλέψουν οι γιαπωνέζοι τα σχέδια του Καάντεν και να καταφέρουν να
φτιάξουν καλύτερα μηχανάκια;;;;;;;;;;;;;

Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

Γιά την ώρα κοιτάνε να εδραιωθούν, με ΦΤΗΝΑ αντιγραφα, και προσφέροντας εγγυήσεις και σέρβις
με την σέσουλα, μπάς και χωθούνε σε καμμιά τρουπούλα.........

harris_x
18/11/2024, 19:31
Θα σε μαλώσω γιατί συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν κάνει.....Στην ηλικία μας αυτά τα θέματα
τα παίζουμε στα δάκτυλα....τα θέματα έτσι, μην μπερδευτείς............

Για να το παίξει εκ του ασφαλούς η χόντα, η μπεμβέ, η ντουκάτι, η γιαμάχα κλπ,κλπ, μήπως ξέρεις τι
κουπί έχουν τραβήξει τα τελευταία 60-70-80 χρόνια, τρέχοντας σε κάθε είδους αγώνα και ραλύ ανα την υφήλιο,
πόσες φορές έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους από πίστες ντροπιασμένοι;;;;;;;;;;;;;;
Πόση δολοπλοκία έπεσε για να κλέψουν οι γιαπωνέζοι τα σχέδια του Καάντεν και να καταφέρουν να
φτιάξουν καλύτερα μηχανάκια;;;;;;;;;;;;;

Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

Γιά την ώρα κοιτάνε να εδραιωθούν, με ΦΤΗΝΑ αντιγραφα, και προσφέροντας εγγυήσεις και σέρβις
με την σέσουλα, μπάς και χωθούνε σε καμμιά τρουπούλα.........

:beer:

toyar
18/11/2024, 19:49
θεωρω οτι το συγκεκριμενο για honda εχει και ανταγωνιστικη τιμη στα ινδοκινεζικα

stefanos
18/11/2024, 21:11
Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

Μεγάλη συζήτηση. Φταίνε οι Κινέζοι που αντιγράφουν ή οι κοντόφθαλμοι Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι που βλέποντας μόνο το εφήμερο κέρδος από τα
φτηνά εργατικά χέρια στείλαν όλη την παραγωγή στην Κίνα την Ινδία την Τουρκία κλπ χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι την επόμενη δεκαετία θα
βρεθούν να ανταγωνίζονται χωρίς επιτυχία τους "συνεργάτες" τους?

panavour
18/11/2024, 21:57
Θα σε μαλώσω γιατί συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν κάνει.....Στην ηλικία μας αυτά τα θέματα
τα παίζουμε στα δάκτυλα....τα θέματα έτσι, μην μπερδευτείς............

Για να το παίξει εκ του ασφαλούς η χόντα, η μπεμβέ, η ντουκάτι, η γιαμάχα κλπ,κλπ, μήπως ξέρεις τι
κουπί έχουν τραβήξει τα τελευταία 60-70-80 χρόνια, τρέχοντας σε κάθε είδους αγώνα και ραλύ ανα την υφήλιο,
πόσες φορές έχουν μαζέψει τα μπογαλάκια τους από πίστες ντροπιασμένοι;;;;;;;;;;;;;;
Πόση δολοπλοκία έπεσε για να κλέψουν οι γιαπωνέζοι τα σχέδια του Καάντεν και να καταφέρουν να
φτιάξουν καλύτερα μηχανάκια;;;;;;;;;;;;;

Ελα τώρα με τους κινέζους, που κοιτάνε να κλέψουν και να κακοαντιγράψουν ότι πετάει, ότι κολυμπάει,
ότι κυλάει........Πώς να το παίξουν οι χτεσινοί εκ' του ασφαλούς, όταν ότι δεν έχουν εμφανίσει ούτε μιά
καινοτομία, μας έχουν φλομώσει στα φτηνά κακέκτυπα, σε καμμιά 30- 40 χρόνια όσοι απ' αυτούς υπάρχουν
θα το παίζουν κι' αυτοί εκ' του ασφαλούς.

Γιά την ώρα κοιτάνε να εδραιωθούν, με ΦΤΗΝΑ αντιγραφα, και προσφέροντας εγγυήσεις και σέρβις
με την σέσουλα, μπάς και χωθούνε σε καμμιά τρουπούλα.........

το ιδιο λεμε,αλλα που να το καταλαβεις.

bulmont
18/11/2024, 22:11
το ιδιο λεμε,αλλα που να το καταλαβεις.

:a23::a23::a23::a23:


:a21::a21::a21::a21:

Bowleno
19/11/2024, 06:43
Ρε σεις....σίγουρα μιλάμε (ακόμα) για το GB 350; :D

Μείνετε εντός θέματος, παρακαλώ, αν θέτε αντιπαράθεση των....3 ηπείρων, ανοίξτε νέο θέμα.

Kickstart
19/11/2024, 08:03
εισαι πιτσιρικάς και μετα την πάπια ενα πρωί αρχιζεις να βλεπεις αυτό οταν γυρνάς το κλειδι να φύγεις

εισαι μεγαλύτερος εχεις καβαλήσει πολλά και διάφορα, κι ενα πρωί την βλέπεις αλλιώς και φεύγοντας για δουλειά γυρνάς το κλειδί και βλέπεις αυτό

εισαι στην γνωστή κατηγορία που είμαστε πολλοί, έχεις παιδιά στην πρώτη κατηγορία (πιτσιρικάς) αρα πλέον δεν περισσεύει τίποτα, έχεις μαζέψει αρκετό καιρό με κουτί στους δρόμους κι αρχίζει να στην βαράει επικίνδυνα, κοιτάς παπιά, σκουτερ, κατι μικρο οικονομικό, οσο το δυνατόν αξιόπιστο αλλά να έχει και εκείνο το κατι να σε φωνάζει πάμε βόλτα ρε..

458249

doctor_john
19/11/2024, 08:31
Την είδες την γιαπωνεζιά;!

φοβερό, τους βγάζω το καπέλο.. βίδες στήριξης του dial κάθετα! πολύ ωραία λεπτομέρεια.

Kickstart
19/11/2024, 10:04
Α γειά σου, αυτό μου χτύπησε με τη μια στο μάτι! η κάθετη διάταξη στα βιδάκια.

panavour
19/11/2024, 10:22
Ρε σεις....σίγουρα μιλάμε (ακόμα) για το GB 350; :D

Μείνετε εντός θέματος, παρακαλώ, αν θέτε αντιπαράθεση των....3 ηπείρων, ανοίξτε νέο θέμα.

Μα εντός θέματος είμαστε.Στο java 42, μόνο που δεν βρίζονται,εδώ κόλλησες;;;;

skritikos
19/11/2024, 11:44
Καλά είναι παιδιά και τα 18 και τα 27 και τα 30 άλογα αλλά να μην ξεχνάμε και το σκαρί του οχήματος, αλλιώς ήταν τα 17 άλογα στο MBX 125 που είχε βάρος 100 κιλά στεγνό ή σε ένα εντουράκι των 120-130 κιλών
και αλλιώς σε σκαρί 196 κιλών γεμάτο βενζίνη όπως το συγκεκριμένο.
Κατά τα άλλα συμφωνώ στα περί χρήσης .

To GB350S είναι 178 κιλά γεμάτο. Ο Σαρακάκης έχει βάλει από λάθος 196 ή κάτι τέτοιο.

skritikos
19/11/2024, 11:47
Α γειά σου, αυτό μου χτύπησε με τη μια στο μάτι! η κάθετη διάταξη στα βιδάκια.

Αν μιλάτε για τα εξογκώματα στα αριστερά, είναι τα κουμπιά για τις επιλογές του οργάνου.

Kickstart
19/11/2024, 12:12
το 196 τυχαία το είπα...εκεί 190 με 200 το υπολογίζω πάνω κάτω με το πλαίσιο που φοράει το μέγεθος τροχών το 15αρι μεταλλικό ντεπόζιτο κτλ

λέμε για τα βιδάκια μέσα στο πάνελ του χιλιομετρητή, που ειναι κάθετα βαλμένα, ειναι ωραία νότα, λεπτομέρεια που σου λέει μπορεί να είμαι χαμηλού κόστους αλλα κάποιος πρόσεξε την σχεδίαση μου.

skritikos
19/11/2024, 14:21
το 196 τυχαία το είπα...εκεί 190 με 200 το υπολογίζω πάνω κάτω με το πλαίσιο που φοράει το μέγεθος τροχών το 15αρι μεταλλικό ντεπόζιτο κτλ

λέμε για τα βιδάκια μέσα στο πάνελ του χιλιομετρητή, που ειναι κάθετα βαλμένα, ειναι ωραία νότα, λεπτομέρεια που σου λέει μπορεί να είμαι χαμηλού κόστους αλλα κάποιος πρόσεξε την σχεδίαση μου.

178 γεμάτο είναι!

panavour
19/11/2024, 14:24
Την είδες την γιαπωνεζιά;!

φοβερό, τους βγάζω το καπέλο.. βίδες στήριξης του dial κάθετα! πολύ ωραία λεπτομέρεια.

Δηλαδή αν ήταν οριζόντια,τι θα άλλαζε.;;;θα ειτανε στοιχείο ΜΗ ποιότητος.Που πάμε ωρε,που πάμε.

PaNick67
19/11/2024, 14:38
Δηλαδή αν ήταν οριζόντια,τι θα άλλαζε.;;;θα ειτανε στοιχείο ΜΗ ποιότητος.Που πάμε ωρε,που πάμε.

Ειναι σταυροβιδα οποτε ειναι παντα και οριζοντια και καθετα

Αυτο που σχολιαζουν ειναι την προσοχη στην λεπτομερεια, ειναι κι οι δυο ακριβως στην ιδια θεση και σε σχημα +, οχι Χ. Λεπτομερειες θα πει κανεις αλλα δειχνει κατι
Βαζω και στοιχημα οτι αυτο δεν θα ουρει οπως το ΜΖ διπλα

Αν και για εμενα δεν ειναι χρησιμη ως μοτο, ειναι ομορφη παντως

stefanos
19/11/2024, 14:58
Τελικά αυτό είναι made in India ή κάπου αλλού?

Bowleno
19/11/2024, 14:59
Μα εντός θέματος είμαστε.Στο java 42, μόνο που δεν βρίζονται,εδώ κόλλησες;;;;

Ασχολούνται με αυτό όμως και ουχί ποιος αντέγραψε, αν αντέγραψε και πάει λέγοντας.

skritikos
19/11/2024, 15:04
Είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνική αγορά κοντά 4 χρόνια τώρα και φυσικά δεν έχει θέματα αξιοπιστίας. Και στην αγορά της Αυστραλίας εδώ και 2 χρόνια νομίζω.
Πριν από την Ιαπωνία ήταν διαθέσιμο μόνο στην Ινδική αγορά από το 2019, με 3 διαφορετικές εκδόσεις, κάτω από το model name CB350. Τα μοντέλα της Ινδικής αγοράς ήταν και συνεχίζουν να κατασκευάζονται τοπικά στην Ινδία.

Τα μοντέλα που πωλούνται Ιαπωνία και Αυστραλία είναι φτιαγμένα σε Ιαπωνικό εργοστάσιο της Honda.
Και σύμφωνα με τα δεδομένα από την EICMA τα Ευρωπαϊκά θα είναι από το ίδιο εργοστάσιο.

Εμείς είμαστε τέσσερις πάντως που περιμένουμε να έρθει τον Ιανουάριο. Και μάλλον θα μπει παραγγελία μετά το test ride.

THRESH
19/11/2024, 15:21
λογικό, να τις χαρείτε. Περιμένουμε φωτό :beer:

doctor_john
19/11/2024, 18:12
Δηλαδή αν ήταν οριζόντια,τι θα άλλαζε.;;;θα ειτανε στοιχείο ΜΗ ποιότητος.Που πάμε ωρε,που πάμε.

Είναι στοιχείο ποιότητας το ότι έχει βίδες στήριξης γιατί έτσι βλέπουμε πως το dial είναι ξεχωριστής διαδικασίας και όχι κάποιο ελαστικό φύλο που θα μπορούσε να κολληθεί.

Το ότι έχουν τις βίδες κάθετα, είναι ενα χαρακτηριστικό που ξενίζει πολύ όσους τις έχουμε συνηθίσει οριζόντια.
Γνωρίζοντας όμως ότι στην ιαπωνική γραφή είναι σύνηθες να τοποθετούνται χαρακτήρες κάθετα, καταλαβαίνουμε πως αυτή η διάταξη είναι ένα χαρακτηριστικό της διαχείρισης των Ιαπώνων.

Ένα "λάθος" πιθανά για εμάς τους δυτικούς, που όμως δείχνει μια χαρά και αν μη τι άλλο, υποστηρίζει την καταγωγή για όσους το γνωρίζουν ;)

Αν προσέξεις ( ή αν προσπαθήσεις να αντιγράψεις 1:1) σε πολλές γιαπωνέζικες μοτό των '90ς, τα γράμματα στο φαίρινγκ έχουν διαφορές μεταξύ τους σαν να ανήκουν σε διαφορετική "γραμματοσειρά". Αυτό συμβαίνει γιατί οι σχεδιαστές είναι ιθαγενείς και δυσκολεύονται να συγκρατήσουν τα χαρακτηριστικά των χαρακτήρων έχοντας την εμπειρία της δικής τους γραφής.

Τέτοιες λεπτομέρειες είναι ωραία χαρακτηριστικά της καταγωγής. Δεν γίνεται να αποθεώνουμε τον άστατο χαρακτήρα των ευρωπαϊκών και να μην βλέπουμε των γιαπωνέζων..

υγ: το πρώτο που βρήκα στην αναζήτηση, όργανο πάνελ c6n saiun φαίνεται η πάνω.

458270

toyar
19/11/2024, 18:47
Αλήθεια είναι made in japan?

bulmont
19/11/2024, 18:49
Σπάνιο στις μέρες μας, ε;;;;;;;;;;;;;;;

STF
19/11/2024, 22:02
458274

bulmont
20/11/2024, 06:12
Μάλλον προφυλακτικό για το παπούτσι του συναναβάτη λόγω εξάτμισης
Για λεβιεδάκι εύκολης προφόρτισης δεν το κόβω......

Kickstart
20/11/2024, 08:17
καλημέρα αδέρφια.
και μια με μπαγκαζιέρα που ψάρεψα χαζεύοντας

458280

DoctoR_k6
20/11/2024, 08:34
Είναι στοιχείο ποιότητας το ότι έχει βίδες στήριξης γιατί έτσι βλέπουμε πως το dial είναι ξεχωριστής διαδικασίας και όχι κάποιο ελαστικό φύλο που θα μπορούσε να κολληθεί.

Το ότι έχουν τις βίδες κάθετα, είναι ενα χαρακτηριστικό που ξενίζει πολύ όσους τις έχουμε συνηθίσει οριζόντια.
Γνωρίζοντας όμως ότι στην ιαπωνική γραφή είναι σύνηθες να τοποθετούνται χαρακτήρες κάθετα, καταλαβαίνουμε πως αυτή η διάταξη είναι ένα χαρακτηριστικό της διαχείρισης των Ιαπώνων.

Ένα "λάθος" πιθανά για εμάς τους δυτικούς, που όμως δείχνει μια χαρά και αν μη τι άλλο, υποστηρίζει την καταγωγή για όσους το γνωρίζουν ;)

Αν προσέξεις ( ή αν προσπαθήσεις να αντιγράψεις 1:1) σε πολλές γιαπωνέζικες μοτό των '90ς, τα γράμματα στο φαίρινγκ έχουν διαφορές μεταξύ τους σαν να ανήκουν σε διαφορετική "γραμματοσειρά". Αυτό συμβαίνει γιατί οι σχεδιαστές είναι ιθαγενείς και δυσκολεύονται να συγκρατήσουν τα χαρακτηριστικά των χαρακτήρων έχοντας την εμπειρία της δικής τους γραφής.

Τέτοιες λεπτομέρειες είναι ωραία χαρακτηριστικά της καταγωγής. Δεν γίνεται να αποθεώνουμε τον άστατο χαρακτήρα των ευρωπαϊκών και να μην βλέπουμε των γιαπωνέζων..

υγ: το πρώτο που βρήκα στην αναζήτηση, όργανο πάνελ c6n saiun φαίνεται η πάνω.

458270

Made in Japan ειπαμε...? Και καθετες βιδες? :D

458281

doctor_john
20/11/2024, 11:56
Δεν είχα το θράσος να κοιτάξω κάτι τέτοιο :lol:

toyar
20/11/2024, 12:13
Εκατό χιλιάδε δίσκοι το gsxr
Όσο δύο ducati κι ένα bmw συνολο

sanctusan
20/11/2024, 17:20
Ρε σεις, φωτίστε και εμένα τον άσχετο.

Ποια η διαφορά κάθετες με οριζόντιες βίδες;
Είναι πρακτικό ή εμφανισιακό το θέμα;

Αν δεν το λέγατε, ούτε που θα ρώταγα, εκεί βόλεψαν, εκεί μπήκαν

panavour
20/11/2024, 17:28
Ρε σεις, φωτίστε και εμένα τον άσχετο.

Ποια η διαφορά κάθετες με οριζόντιες βίδες;
Είναι πρακτικό ή εμφανισιακό το θέμα;

Αν δεν το λέγατε, ούτε που θα ρώταγα, εκεί βόλεψαν, εκεί μπήκαν

Η διαφορα ειναι στις μοιρες.Οι καθετες ,ειναι καλομοιρες,οι οριζοντιες κακομοιρες.:bawl:Τα εξηγησε ο ΤΖΩΝΗς απο πανω.

sanctusan
20/11/2024, 21:48
Η διαφορα ειναι στις μοιρες.Οι καθετες ,ειναι καλομοιρες,οι οριζοντιες κακομοιρες.:bawl:Τα εξηγησε ο ΤΖΩΝΗς απο πανω.

Τώρα το διάβασα και μου έστειλε και ο Τζον προσωπικό μνμ να με κατατοπίσει.

Δεν θα του έδινα ποτέ σημασία, θα σκεφτόμουν "έτσι βόλεψε στη κατασκευή, έτσι φτιάχτηκε".

Δεν θα επιρέαζε καν την αισθητική μου.

Μπράβο σας που ψάχνετε τόσο πολύ τη λεπτομέρεια.

STF
21/11/2024, 14:59
Τώρα το διάβασα και μου έστειλε και ο Τζον προσωπικό μνμ να με κατατοπίσει.

Δεν θα του έδινα ποτέ σημασία, θα σκεφτόμουν "έτσι βόλεψε στη κατασκευή, έτσι φτιάχτηκε".

Δεν θα επιρέαζε καν την αισθητική μου.

Μπράβο σας που ψάχνετε τόσο πολύ τη λεπτομέρεια.

Όχι εμεις, οι Ιάπωνες σχεδιαστές!

mp-giorgos
21/11/2024, 16:15
Προσωπικα, θα επελεγα οριζοντια για να ειναι παραλληλα με την τιμονοπλακα.....

Tsber
21/11/2024, 17:38
Οριζόντιες ή κάθετες πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαστε όλοι "βίδες" εδώ μέσα :beer:

doctoras
21/11/2024, 19:53
Οριζόντιες ή κάθετες πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαστε όλοι "βίδες" εδώ μέσα :beer:

458331

STF
24/11/2024, 10:30
Οριζόντιες ή κάθετες πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαστε όλοι "βίδες" εδώ μέσα :beer:

:lol:

Kosmas_xlv600
04/12/2024, 11:51
Το "μηχανάκι" το καλοβλέπω κι εγώ από τότε που εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα της Honda Saracakis.
Θα προτιμούσα βέβαια να ερχόταν στην Ευρωπαϊκή αγορά, εκτός από την Έκδοση "s" και η απλή έκδοση
η οποία έχει ως δύο πολύ βασικές διαφορές, το ψηλότερο τιμόνι και τα ελαφρώς μετατοπισμένα εμπρός
μαρσπιέ οδηγού, δημιουργώντας έτσι μια πιό "χαλαρή" θέση οδήγησης χωρίς υπερβολές τύπου "cruiser".
Anyway, αυτό εν μέρει φτιάχνεται εύκολα (σχετικά) με τη χρήση risers ή αλλαγή τιμονιού (αρκεί να φτάνουν
οι ντίζες και τα καλώδια).
Εκείνο το 70Χ90,5 είναι πρόκληση για εμάς τους άνωθεν των 50 (...εξήντα παρά) ανοίξεων !!!

Nostradamus
04/12/2024, 13:12
Καπου πηρε το ματι μου και για GB500. Οποτε εκει αρχιζει το πραγμα να γινεται ενδιαφερον.

grinderx
04/12/2024, 13:35
Καπου πηρε το ματι μου και για GB500. Οποτε εκει αρχιζει το πραγμα να γινεται ενδιαφερον.
Με ένα γρήγορο γούγλισμα που έκανα αναφέρουν πως η Honda σκέφτεται να βάλει το δικύλινδρο που έχουν τα CB500, NX500, κτλ. Μακάρι να το κάνουν.

Honda δικύλινδρο 500αρι νεορετρό και με ανταγωνιστική τιμή; Θα είναι σούπερ επιλογή για τους θιασώτες του είδους!

Bowleno
04/12/2024, 13:53
Καπου πηρε το ματι μου και για GB500. Οποτε εκει αρχιζει το πραγμα να γινεται ενδιαφερον.


Με ένα γρήγορο γούγλισμα που έκανα αναφέρουν πως η Honda σκέφτεται να βάλει το δικύλινδρο που έχουν τα CB500, NX500, κτλ. Μακάρι να το κάνουν.

Honda δικύλινδρο 500αρι νεορετρό και με ανταγωνιστική τιμή; Θα είναι σούπερ επιλογή για τους θιασώτες του είδους!

Ενδιαφέρον....ΠΟΛΥ ενδιαφέρον....

karellen
04/12/2024, 15:08
Ενδιαφέρον....ΠΟΛΥ ενδιαφέρον....

Γουάι Μήτσο? :hmm:

Nitse3
04/12/2024, 17:19
Άρα υδρόψυκτο. Αλλάζει το πράγμα.

Nitse3
04/12/2024, 17:21
Γουάι Μήτσο? :hmm:

Voge 300 < Voge 500 < Honda 500 < Bonneville 900 . Το πάει λαου λαου.

Bowleno
04/12/2024, 17:50
Γουάι Μήτσο? :hmm:

Κάτσε να το βγάλουν, (ΑΝ το βγάλουν τελικά) να το δούμε, να δούμε και την τιμή του.
Την Bonnie δυστυχώς επί του παρόντος όσο οι απαντήσεις στις 3 ερωτήσεις που έχω καθιερώσει είναι 2 όχι και μια ναι, παραμένει στην σφαίρα της φαντασίας μου...:(

doctoras
04/12/2024, 20:15
Για δικύλινδρο 500ρι υπάρχει το cmx500 & cl500

Αυτό το μοτερ είναι άλλη κατασταση

grinderx
04/12/2024, 21:38
Για δικύλινδρο 500ρι υπάρχει το cmx500 & cl500

Αυτό το μοτερ είναι άλλη κατασταση
Το ένα είναι cruiser και το άλλο μπλιαξ (κυρίως λόγω της απαράδεκτης σχεδιαστικά εξάτμισης) :p

Kosmas_xlv600
05/12/2024, 07:20
GB500, δικύλινδρο αερόψυκτο, long stroke, sohc, 2 βαλβίδες/κύλινδρο, με καμιά 30ριά αλογάκια
και αναλογικά όργανα - βελόνες ...
... ξύπνα, φτάσαμε !!!

Kosmas_xlv600
05/12/2024, 07:26
Το ένα είναι cruiser και το άλλο μπλιαξ (κυρίως λόγω της απαράδεκτης σχεδιαστικά εξάτμισης) :p

Το cl500, είναι ένα πολύ καλό "μηχανάκι" που κάνει τα πάντα και από λίγο... σχετικά οικονομικά.
Πέρα από την εξάτμιση, που έχει ιδιαίτερη αισθητική αλλά μπορεί και να συνηθίζεται, εκείνο το ψηφιακό όργανο είναι ...
Εκτός από αυτό, αν το δει κανείς από κοντά, θα διαπιστώσει ότι η εξάτμιση και το κάρτερ, είναι ανατριχιαστικά εκτεθειμένα κάτω από
το μηχανάκι.

doctoras
05/12/2024, 13:22
GB500, δικύλινδρο αερόψυκτο, long stroke, sohc, 2 βαλβίδες/κύλινδρο, με καμιά 30ριά αλογάκια
και αναλογικά όργανα - βελόνες ...
... ξύπνα, φτάσαμε !!!

Μαζί σου και εμενα με ενδιαφέρει αυτή αρχιτεκτονική, όμως σε τόσα μοντέλα από το ‘70 ουτε ένα δεν ξέρω ανάλογο, να πεις ότι θα πάνε σε μια σύγχρονη αναβίωση (και ας είναι υδρόψυκτο για να περνάει τα euro).
Αντιθετως όλα τα ιαπωνικά μοτερ του τότε ήταν υπερτετραγωνα, με συμπιεσεις στο 9, ανεξάρτητου ψύξης, εκκεντροφόρων και βαλβίδων

byron
06/12/2024, 19:12
Κουκλί πραγματικά.

Όσο και όμορφο να φαίνεται στα μάτια μου, δεν καταλαβαίνω τι είδους εξέλιξη αποτελεί το συγκεκριμένο. Θύρες usb, σαμάρια για RtW φάση, και traction control.

Για ποιον λόγο χρειάζεται το traction ακριβώς; Μην ανοίξεις το γκάζι και έρθει κανένα highside;

Όσο retro και νοσταλγικό να είναι το ροπατο μοτέρ, όταν βγεις να προσπεράσεις νταλίκα και ο αέρας σε ξαναβάζει πισω, τα usb, τα σαμαρια και τα tc έχουν λόγο ύπαρξης στο να συμπληρώνουν κείμενο στις μπροσούρες.

20 άλογα λέει, 178 κιλά. :moutza:
Όσα έβγαζε το XL 250 S του 1980 ζυγιζοντας 40 κιλά λιγότερο.

Tallyban
07/12/2024, 07:14
Το Ρό25 έπαιρνε καλάθι,το ΣιΜπί250 αρ ες όχι....

STF
07/12/2024, 09:05
Η επιτυχία μιας μοτοσυκλέτας είναι συνδεδεμένη με τα χαρακτηριστικά της. Το εμφανισιακό μπορεί να είναι μια πετυχημένη αρχική προσέγγιση αλλά στην εποχή της πληροφορίας τα τεχνικά χαρακτηριστικά έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν ή να αποδυναμώσουν την πετυχημένη ή όχι πορεία της.

Επομένως, ότι και να λέμε εδώ για εμφάνιση, ιπποδύναμη κτλ οι πωλήσεις -όπως πάντα, όπως για όλες- είναι αυτές που επικυρώνουν την επιτυχία ή όχι. Κατά τη γνώμη μου όλα έχουν την θέση τους και για όλα υπάρχει κοινό. Οι εποχές αλλάζουν και οι ανάγκες αλλάζουν. Σήμερα η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί βασικό μέσο μεταφοράς με τον τρόπο και τις διαστάσεις που είχε κάποτε. Σήμερα όλα εξειδικεύονται ώστε η πίτα των πωλήσεων να διευρύνεται σε επιμέρους κατηγορίες. Κάποτε με την ίδια μοτοσυκλέτα πήγαινες στη δουλειά σου, στο σούπερ μάρκετ και ταξίδευες και αυτή η μοτοσυκλέτα έχουμε δει πως μπορούσε να είναι κι ένα SS. Μη σας κουράζω -τα ξέρουμε όλοι- σήμερα είτε αποφασίζουμε τι έχουμε ανάγκη πιο πολύ (κι έχουμε αυτό), είτε όσοι μπορούν έχουν 2 οι περισσότερες μοτοσυκλέτες για να καλύψουν διαφορετικά πεδία χρήσης.

Υπάρχει και ένα κοινό που βλέπει πέρα από το οφθαλμοφανές, που μπορεί να εστιάζει σε ένα και μόνο χαρακτηριστικό μιας μοτοσυκλέτας που δεν βρίσκει αλλού και για αυτό έχουμε θιασώτες παλιότερων μοντέλων τα οποία μπορεί και να μην "περπάτησαν" τόσο παρ' όλα αυτά στο πέρασμα των ετών καταγράφησαν ως ιδιαίτερες.

Προσωπική μου άποψη, όταν κατεβαίνω από μεγάλους κυβισμούς με τεράστιες ροπές και πολλά άλογα και καβαλάω μικρές μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού και περιορισμένης ιπποδύναμης ανακαλύπτω ξανά και ξανά την χαρά που μπορεί να σου δώσει η απλότητα και το "λίγο" και ξαναθυμάμαι γιατί αγάπησα τα δίτροχα, τόσο απλά.

Καλωσορίζω το GB350S περισσότερο από οτιδήποτε άλλο από όσα μας παρουσίασε η EICMA 2024.

byron
07/12/2024, 20:04
Προσωπική μου άποψη, όταν κατεβαίνω από μεγάλους κυβισμούς με τεράστιες ροπές και πολλά άλογα και καβαλάω μικρές μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού και περιορισμένης ιπποδύναμης ανακαλύπτω ξανά και ξανά την χαρά που μπορεί να σου δώσει η απλότητα και το "λίγο" και ξαναθυμάμαι γιατί αγάπησα τα δίτροχα, τόσο απλά.



Αυτή είναι μια άλλη οπτική, η οποία προϋποθέτει τη δυνατότητα να αλλάζω (για λίγο) την Κυριακή μου οδηγώντας κάτι που δεν έχω καμία απαίτηση, πέραν του ξεσκονισματος αναμνήσεων και του those were the days.

Κάτι αντίστοιχο με το πάω ΣΚ διακοπές με σκηνή, για να θυμηθώ πως ήταν οι διακοπές στα 18 μου και ότι όμορφα μου λένε ότι πέρναγα οι επιλεκτικές αναμνήσεις μου.
Τη Δευτέρα και για το υπόλοιπο της βδομάδας θα γύρναγα στο "μεγάλο" γιατί δεν υπάρχει χρηστικότητα με 20 άλογα. Κάνεις ένα "πράγμα" , το οποίο είναι σεβαστό.
Το πρόβλημα είναι πως αυτό το ένα "πράγμα", πρέπει να το πληρώσεις σε χειρότερο περιτύλιγμα απ ότι πριν 50 χρόνια.

Αυτό κριτικαρω και μόνο. Αδιάφορο μου είναι αν κάνει πωλήσεις, εκτός και είμαι ο project manager του σχεδίου.

Αλλά δεν ειμαι/μαστε. Μοτοσυκλέτες καβαλαμε και καλό είναι να κρίνουμε ένα όχημα αντικειμενικά. Προσωπικά, ένα 350 των 5.000+ € και 20 ονομαστικών ίππων από τη Honda, μου φαίνεται κωμικό.

basilis_k6
07/12/2024, 22:05
Αυτή είναι μια άλλη οπτική, η οποία προϋποθέτει τη δυνατότητα να αλλάζω (για λίγο) την Κυριακή μου οδηγώντας κάτι που δεν έχω καμία απαίτηση, πέραν του ξεσκονισματος αναμνήσεων και του those were the days.

Κάτι αντίστοιχο με το πάω ΣΚ διακοπές με σκηνή, για να θυμηθώ πως ήταν οι διακοπές στα 18 μου και ότι όμορφα μου λένε ότι πέρναγα οι επιλεκτικές αναμνήσεις μου.
Τη Δευτέρα και για το υπόλοιπο της βδομάδας θα γύρναγα στο "μεγάλο" γιατί δεν υπάρχει χρηστικότητα με 20 άλογα. Κάνεις ένα "πράγμα" , το οποίο είναι σεβαστό.
Το πρόβλημα είναι πως αυτό το ένα "πράγμα", πρέπει να το πληρώσεις σε χειρότερο περιτύλιγμα απ ότι πριν 50 χρόνια.

Αυτό κριτικαρω και μόνο. Αδιάφορο μου είναι αν κάνει πωλήσεις, εκτός και είμαι ο project manager του σχεδίου.

Αλλά δεν ειμαι/μαστε. Μοτοσυκλέτες καβαλαμε και καλό είναι να κρίνουμε ένα όχημα αντικειμενικά. Προσωπικά, ένα 350 των 5.000+ € και 20 ονομαστικών ίππων από τη Honda, μου φαίνεται κωμικό.

αν ειχε 30 τροχο θα ηταν μια χαρα. τα 20 ειναι οντως λιγα..

toyar
07/12/2024, 22:24
η honda με αυτο το μηχανακι πουλαει κατι πολυ συγκεκριμενο κι οποιος ενδιαφερεται αγοραζει
δεν ειναι δηθενια δεν ταζει πραγματα που δεν μπορει να κανει

STF
07/12/2024, 23:52
Αυτή είναι μια άλλη οπτική, η οποία προϋποθέτει τη δυνατότητα να αλλάζω (για λίγο) την Κυριακή μου οδηγώντας κάτι που δεν έχω καμία απαίτηση, πέραν του ξεσκονισματος αναμνήσεων και του those were the days.

Κάτι αντίστοιχο με το πάω ΣΚ διακοπές με σκηνή, για να θυμηθώ πως ήταν οι διακοπές στα 18 μου και ότι όμορφα μου λένε ότι πέρναγα οι επιλεκτικές αναμνήσεις μου.
Τη Δευτέρα και για το υπόλοιπο της βδομάδας θα γύρναγα στο "μεγάλο" γιατί δεν υπάρχει χρηστικότητα με 20 άλογα. Κάνεις ένα "πράγμα" , το οποίο είναι σεβαστό.
Το πρόβλημα είναι πως αυτό το ένα "πράγμα", πρέπει να το πληρώσεις σε χειρότερο περιτύλιγμα απ ότι πριν 50 χρόνια.

Αυτό κριτικαρω και μόνο. Αδιάφορο μου είναι αν κάνει πωλήσεις, εκτός και είμαι ο project manager του σχεδίου.

Αλλά δεν ειμαι/μαστε. Μοτοσυκλέτες καβαλαμε και καλό είναι να κρίνουμε ένα όχημα αντικειμενικά. Προσωπικά, ένα 350 των 5.000+ € και 20 ονομαστικών ίππων από τη Honda, μου φαίνεται κωμικό.

Και εδώ να πω πως συνεχίζω να πηγαίνω διακοπές με σκηνή.... και ΣΚ και πολυήμερες :lol: