Σύνδεση

View Full Version : Αγορά Μηχανής / Scooter



Σελίδες : 1 2 [3]

runner
11/02/2024, 23:18
..Σκεφτομουν την αλλαγη σε SH350 πλεον...να δω τι λεει κ αυτο απο καταναλωση...

Ενας συναδελφος που το εχει μου λεει για 4,3 avg. Δεν πιστευω να το πηγαινει πιο γρηγορα απο εσενα. Βαζει βεβαια και διπλο.

Dimos35
12/02/2024, 12:08
Σκεφτομουν την αλλαγη σε SH350 πλεον...να δω τι λεει κ αυτο απο καταναλωση.

Το έχω γράψει και σε θέμα που έχω ανοίξει. Αν θέλεις να το σκίζεις και να παίζεις, ξεπερνάς αρκετά τα 4 lt/100 Km, ίσως να φτάσει και τα 5 (δεν το έχω δει προς το παρόν)



Ενας συναδελφος που το εχει μου λεει για 4,3 avg. Δεν πιστευω να το πηγαινει πιο γρηγορα απο εσενα. Βαζει βεβαια και διπλο.
Σωστά τα λέει, τόσο να υπολογίζει κάποιος που θέλει να εκμεταλλεύεται τις αρετές του.

Το ότι μπορεί να γράφει σταθερά και κάτω από 4, δεν σημαίνει ότι προορίζεται για αυτό. Δηλαδή να αγοράσεις κάτι με 330 cc και να το οδηγάς σαν να είναι 150άρι :nono:

DoctoR_k6
12/02/2024, 14:04
Η λογικη αυτο λεει παντως για ενα σκουτερ >300cc.
Τωρα για κατι 2.5-3 λιτρα ειπαμε...αυτοι που τα οδηγουν δεν πανε πανω απο 80 οποτε δεν μπορει καποιος να εχει μετρο συγκρισης.
Εγω σε καλα σκισιματα βλεπω και πανω απο 5. Μεχρι 5.5 σιγουρα...

Με τρωει να την κανω την αλλαγη...θα δειξει σε λιγο καιρο αν κατσει.

Lioulios
12/02/2024, 14:53
Εγω 80χλ /ω εχω εξω απο το σπιτι μου οταν παταω τα φρενα

DoctoR_k6
12/02/2024, 15:11
Εγω 80χλ /ω εχω εξω απο το σπιτι μου οταν παταω τα φρενα

Αγκυρες δηλαδη τα φρενα? :lol:

νεοσσός
12/02/2024, 15:30
Εγω 80χλ /ω εχω εξω απο το σπιτι μου οταν παταω τα φρενα
Μία φορά θυμάμαι να έχω δει 80 km/h. Αλλά σε πινακίδα του δρόμου, όχι στο κοντέρ. :p

ChristinB
12/02/2024, 19:48
Σε καθε περιπτωση καποιο scooter με επιπεδο πατωμα θα βολευε καλυτερα
Sh 350
Vespa gts 300
Sym joyride 300

Θα τα δω κι αυτα ευχαριστώ! Αν και όντως οπως λένε και οι υπόλοιποι vespa εχω ακουσει καιει πολυ...

ChristinB
12/02/2024, 19:49
https://www.aliexpress.com/item/1005005020691902.html?src=google&aff_fcid=5b3cee99d4df4d9595fad7b39987f431-1707406703666-01228-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=5b3cee99d4df4d9595fad7b39987f431-1707406703666-01228-UneMJZVf&terminal_id=b6811765f5ff4d27bc43275b80f1d5de&afSmartRedirect=y
υπαρχουν και καλυτερα και φθηνοτερα

Τέλεια ευχαριστώ για το λινκ!

ChristinB
12/02/2024, 19:50
Με οχι νορμαλ οδηγηση Bev350 γυροφερνει το 5αρι συνεχεια.
Βεβαια οταν ακους αλλους να λενε 3.5 εως 4 για το ιδιο μοντελο ,καταλαβαινετε ολοι οτι δεν βγαινει ετσι αποτελεσμα.
Αλλοι βλεπουν 80 στο κοντερ και νομιζουν οτι κινουνται σουπερσονικ. :lol:
Εγω θα πιστεψω τα 3αρια που λενε πολλοι μονο αν το οδηγησω εγω με τον τροπο μου... :D

Σκεφτομουν την αλλαγη σε SH350 πλεον...να δω τι λεει κ αυτο απο καταναλωση.
Τα Πιαχιο τα φαγα στη μαπα απο το 07 εως τωρα αρκετα.
(VXR200/Bev300/Bev350)

Τελικά τα piaggio όντως καίνε τοσο? Γτ παντου ακουω κατι 5-6 ρια

ChristinB
12/02/2024, 19:54
Beverly 250 πρώτη γενιά καρμπυρατεράτο. Χλμ 150.000 (το είχα πάρει λόγω φαρδιάς σέλας που ήθελε η γυναίκα μου)
Δύναμη επιτάχυνση πολύ ικανοποιητική, τελική 135 πραγματική, ταξίδι άνετα 120, όμως κατανάλωση μικτές διαδρομές φτάνει 6,0 lt / 100km
Ογκώδες, βαρύ, φαρδύ στους ελιγμούς, πρόβλημα στα ανηφορικά πάρκαρε ξεπάρκαρε.
Για κοπέλα αν χρειάζεται σκούτερ για προστασία ποδιών από βροχή αέρα, πάρε μικρό και ελαφρύ, εγώ μετά 17 χρόνια τέλος, ξαναγυρνάω μοτό.
Για το επίπεδο δάπεδο που διάβασα ότι θεωρείτε καλύτερο, δεν είναι, στο κουρμπαριστό δάπεδο όταν ακουμπήσεις μεγάλο πακέτο τα πόδια έχουν χώρο από κάτω, στο επίπεδο δεν έχει που να τα βάλεις..

Νομίζω μετα τη λυση του overpants που έδωσαν πιο πάνω θα καταλήξω σε μηχανή που ήθελα πάντα και για το λόγο που εξ αρχής πηρα το δίπλωμα...δεν εχω καταληξει ακομα γτ οι περισσότεροι γνωστοί μου θεωρούν πιο πρακτικό το σκουτερ και προσπαθούν να με πεισουν να ξεχασω τη μοτο...

ChristinB
12/02/2024, 19:55
Αγκυρες δηλαδη τα φρενα? :lol:

Έκλαψα χαχα

ChristinB
12/02/2024, 19:56
Η λογικη αυτο λεει παντως για ενα σκουτερ >300cc.
Τωρα για κατι 2.5-3 λιτρα ειπαμε...αυτοι που τα οδηγουν δεν πανε πανω απο 80 οποτε δεν μπορει καποιος να εχει μετρο συγκρισης.
Εγω σε καλα σκισιματα βλεπω και πανω απο 5. Μεχρι 5.5 σιγουρα...

Με τρωει να την κανω την αλλαγη...θα δειξει σε λιγο καιρο αν κατσει.

Όντας άπειρη ακομα στο χωρο των δικύκλων εχω την απορία, πως γίνεται οι μηχανες 250-350 κυβικα να καινε λιγοτερα απο τα σκούτερ ιδιων κυβικών?

asxetost
13/02/2024, 07:47
Νομίζω μετα τη λυση του overpants που έδωσαν πιο πάνω θα καταλήξω σε μηχανή που ήθελα πάντα και για το λόγο που εξ αρχής πηρα το δίπλωμα...δεν εχω καταληξει ακομα γτ οι περισσότεροι γνωστοί μου θεωρούν πιο πρακτικό το σκουτερ και προσπαθούν να με πεισουν να ξεχασω τη μοτο...

Μπράβο!!
Σε γενικές γραμμές για την κατανάλωση ειδικά μες την πόλη δύσκολα έχεις χειρότερη κατανάλωση απέναντι σε μια μοτοσυκλέτα.
Όμως με ενα μοτοσυκλέτακι έχεις μεγαλύτερη διάμετρο τροχών- καλύτερο πάτημα στο δρόμο, καλύτερα φρένα, περισσότερη ενεργητική ασφάλεια γιατί μπορείς να αναζητήσεις τις ροπές σου οποιαδήποτε στιγμή αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι κλπ.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι πας σε κάτι σχετικά σύγχρονο και οτι μπορείς να διαχειριστείς το concept μηχανή με συμπλέκτη.

Εύχομαι με το καλό οτι και να επιλέξεις, να το ευχαριστηθείς!!

Athos
13/02/2024, 21:44
Όντας άπειρη ακομα στο χωρο των δικύκλων εχω την απορία, πως γίνεται οι μηχανες 250-350 κυβικα να καινε λιγοτερα απο τα σκούτερ ιδιων κυβικών?
Φταίει η αυτόματη μετάδοση CVT των σκούτερ.
Απ την άλλη δίνει καλή επιτάχυνση και κυρίως ασφάλεια σε φρενάρισμα - ξεπέταγμα - εξόδους στροφών, γιατί δε χρειάζεται να παλεύεις με λεβιέ-αμπραγιάζ και είσαι πάντα με έτοιμη τη σωστή ταχύτητα.

νεοσσός
13/02/2024, 21:56
... Όμως με ενα μοτοσυκλέτακι έχεις ... περισσότερη ενεργητική ασφάλεια γιατί μπορείς να αναζητήσεις τις ροπές σου οποιαδήποτε στιγμή αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι ...
Δεν είμαι πολύ σίγουρος γι' αυτό. Αν δεν έχεις προβλέψει να κινείσαι με μία ταχύτητα κάτω στη μοτοσυκλέτα, πιστεύω ότι σε μία έκτακτη κατάσταση ένα scooter αντίστοιχου κυβισμού (και ισάριθμων κυλίνδρων) θα επιτυγχάνει ταχύτερα την αύξηση της ροπής με το άνοιγμα του γκαζιού, σε σχέση με το να τραβήξεις συμπλέκτη να κατεβάσεις ταχύτητα και να ανοίξεις ξανά το γκάζι στη μοτοσυκλέτα.

basilis_k6
13/02/2024, 22:31
Δεν είμαι πολύ σίγουρος γι' αυτό. Αν δεν έχεις προβλέψει να κινείσαι με μία ταχύτητα κάτω στη μοτοσυκλέτα, πιστεύω ότι σε μία έκτακτη κατάσταση ένα scooter αντίστοιχου κυβισμού (και ισάριθμων κυλίνδρων) θα επιτυγχάνει ταχύτερα την αύξηση της ροπής με το άνοιγμα του γκαζιού, σε σχέση με το να τραβήξεις συμπλέκτη να κατεβάσεις ταχύτητα και να ανοίξεις ξανά το γκάζι στη μοτοσυκλέτα.

τα σκουτερ ειναι μονιμα στις στροφες της ροπης εκτος απο οταν εισαι πριν αρχισει να αλλαζει η μεταδοση. δηλαδη σε χαμηλα χλμ. εκει δεν τραβανε καλα. οπως και να χει αν εισαι με την σωστη σχεση στο σασμαν μια μοτοσυκλέτας εχεις σιγουρα καλυτερη επιτάχυνση γιατι μπορεις να ανεβεις πολυ σε στροφες χωρις να αλλαξει σχεση. το σκουτερ θα αλλαξει μεταδοση και αρα θα εισαι στην μεγιστη ροπη αλλα οχι απαραιτητα στην μεγιστη ιπποδυναμη (αναλογα το σκουτερ υποθετω) ομως οι απωλειες της μεταδοσης ειναι μεγαλες. αν βεβαια σκεφτεις ποσες φορες θα τυχει να εισαι στην σωστη ταχυτητα με μηχανη και ποσες οχι, ειναι μια η αλλη με ενα σκουτερ.

Sorath
14/02/2024, 09:34
Σχεδόν 30 χρόνια στους δρόμους της Αθήνας με scooter, ποτέ δεν χρειάστηκα γκάζι ή ιπποδύναμη για να αποφύγω μια επικίνδυνη κατάσταση. Αντιθέτως χρειάστηκα φρένα και την ευελιξία του scooter. Λόγω της θέσης οδήγησης, και γενικότερα του μοχλού που σου δίνει το τιμόνι, μπορώ να το κοντρολάρω πολύ καλύτερα και εύκολα απο μια μοτοσυκλέτα. Μου έχουν τύχει περιστατικά, που θεωρώ πως αν ήμουν με τη μηχανή, δεν θα την γλύτωνα την στραβή.

Φυσικά αναφέρομαι για κίνηση μέσα στο αστικό ιστό, όπου τα φρένα, οι αναρτήσεις αλλά και οι 16ριδες τροχοί (αν έχει το συγκεκριμένο scooter), δεν μειονεκτούν απέναντι σε ένα αντοίστοιχο μοτοσυκλετάκι.

asxetost
14/02/2024, 12:11
Είναι όλα σχετικά, με τον τρόπο οδήγησης και με τις ανάγκες του καθενός.
Δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να μακρυγορήσουμε περί αυτών εδώ, αν κάποιος αναβάτης θέλει να προετοιμάσει τον εαυτό του για μια μεγαλύτερη μοτο κάποια στιγμή, ή/και να βγαίνει εκτός αστικού ιστού και κάποια εκδρομή, έχει ένα νόημα να ξεκινήσει με μικρότερη μοτοσυκλέτα για την εξοικείωση, χωρίς να σημαίνει οτι και με σκουτερ δεν πας οπουδήποτε.
Την απάντηση θα τη δώσει κάποιο τεστ, έστω και στατικό επάνω και στους 2 τύπους δίτροχων, από εκεί και πέρα θα μιλήσει το ένστικτο.
Συγγνώμη αν κούρασα που ξεκίνησα την αλυσίδα περί αναλύσεων, υπάρχουν και πολύ πιο έμπειροι άνθρωποι από εμένα εδώ με πολλά πράγματα να δώσουν και το ένα φέρνει τ'άλλο.

Lioulios
14/02/2024, 12:34
Εγω παντως μετα απο πολυετη εμπειρια με μεγαλες και μικρες μοτο και σκουτερ ολων των ειδων , δε βλεπω καλυτερη λυση απο σκουτερ με ισιο πατωμα για την συγκεκρημενη περιπτωση .

* Αυτο το λεω γιατι εκτος απο την πρακτηκοτητα του χωρου στα ποδια , μονο σε αυτα τα σκουτερ μπορεις να μπεις και απο το πλάι και δεν εχεις θεμα ακομα και αν φορας φουστα

ChristinB
16/02/2024, 22:55
Μπράβο!!
Σε γενικές γραμμές για την κατανάλωση ειδικά μες την πόλη δύσκολα έχεις χειρότερη κατανάλωση απέναντι σε μια μοτοσυκλέτα.
Όμως με ενα μοτοσυκλέτακι έχεις μεγαλύτερη διάμετρο τροχών- καλύτερο πάτημα στο δρόμο, καλύτερα φρένα, περισσότερη ενεργητική ασφάλεια γιατί μπορείς να αναζητήσεις τις ροπές σου οποιαδήποτε στιγμή αν χρειαστεί να αποφύγεις κάτι κλπ.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι πας σε κάτι σχετικά σύγχρονο και οτι μπορείς να διαχειριστείς το concept μηχανή με συμπλέκτη.

Εύχομαι με το καλό οτι και να επιλέξεις, να το ευχαριστηθείς!!

Ευχαριστώ! Γενικά κοιτάω όντως σύγχρονες μικρες μοτοσυκλέτες.Οσον αφορα το συμπλέκτη καθως ειμαι νεα οδηγός η πρώτη επαφή που ειχα με δίκυκλο ηταν για να πάρω το δίπλωμα όπου δε με δυσκολεψε ο συμπλέκτης. Κατάλαβαινω βέβαια οτι καμία σχέση οι συνθήκες που επικρατούν σε μια πιστα εκμάθησης με το δρομο αλλα αυτο έρχεται με την εμπειρία :)

ChristinB
16/02/2024, 22:56
τα σκουτερ ειναι μονιμα στις στροφες της ροπης εκτος απο οταν εισαι πριν αρχισει να αλλαζει η μεταδοση. δηλαδη σε χαμηλα χλμ. εκει δεν τραβανε καλα. οπως και να χει αν εισαι με την σωστη σχεση στο σασμαν μια μοτοσυκλέτας εχεις σιγουρα καλυτερη επιτάχυνση γιατι μπορεις να ανεβεις πολυ σε στροφες χωρις να αλλαξει σχεση. το σκουτερ θα αλλαξει μεταδοση και αρα θα εισαι στην μεγιστη ροπη αλλα οχι απαραιτητα στην μεγιστη ιπποδυναμη (αναλογα το σκουτερ υποθετω) ομως οι απωλειες της μεταδοσης ειναι μεγαλες. αν βεβαια σκεφτεις ποσες φορες θα τυχει να εισαι στην σωστη ταχυτητα με μηχανη και ποσες οχι, ειναι μια η αλλη με ενα σκουτερ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, σημαντικές μπορώ να πω!

ChristinB
16/02/2024, 22:59
Σχεδόν 30 χρόνια στους δρόμους της Αθήνας με scooter, ποτέ δεν χρειάστηκα γκάζι ή ιπποδύναμη για να αποφύγω μια επικίνδυνη κατάσταση. Αντιθέτως χρειάστηκα φρένα και την ευελιξία του scooter. Λόγω της θέσης οδήγησης, και γενικότερα του μοχλού που σου δίνει το τιμόνι, μπορώ να το κοντρολάρω πολύ καλύτερα και εύκολα απο μια μοτοσυκλέτα. Μου έχουν τύχει περιστατικά, που θεωρώ πως αν ήμουν με τη μηχανή, δεν θα την γλύτωνα την στραβή.

Φυσικά αναφέρομαι για κίνηση μέσα στο αστικό ιστό, όπου τα φρένα, οι αναρτήσεις αλλά και οι 16ριδες τροχοί (αν έχει το συγκεκριμένο scooter), δεν μειονεκτούν απέναντι σε ένα αντοίστοιχο μοτοσυκλετάκι.

Έχοντας τοση εμπειρία σε σκούτερ, εσυ ποιο θα προτείνες με βαση τα δεδομένα που ανέφερα?

Crypto_85
20/02/2024, 11:11
για τα λεφτά σου τσέκαρε και κανένα yamaha μεταχειρισμένο τουλαχιστον σαν μάρκα είναι εγγυηση μην δώσεις 5χιλιαρο για κινέζικο και σου βγει διπλό να το πληρώνεις στο τέλος

Sorath
20/02/2024, 11:33
Έχοντας τοση εμπειρία σε σκούτερ, εσυ ποιο θα προτείνες με βαση τα δεδομένα που ανέφερα?

Στην περίπτωσή σου, για την καθημερινότητα, οπωσδήποτε θα κοίταγα σε scooter με επίπεδο πάτωμα. Θα σε βολέψει απίστευτα και σε πάρα πολλούς τομείς.

Αυτό που με προβληματίζει, είναι τα 2-3ωρα ταξιδάκια που θέλεις να κάνεις. Εκεί, το scooter και ανεπαρκές είναι και θα σε κουράσει. Το λογικό θα ήταν μια μοτοσυκλέτα.

Οπότε είναι δύσκολο να συνδιαστούν και τα δυο. Κάπου θα πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις. Συνεπώς το θέμα είναι που θέλεις να δώσεις προτεραιότητα. Στην καθημερινότητά σου ή στις εκτός πόλης εξορμήσεις;

Lioulios
20/02/2024, 12:33
Το joyride 300 μπορει να κανει ανετα 200χλμ ταξιδι

ChristinB
25/02/2024, 18:14
για τα λεφτά σου τσέκαρε και κανένα yamaha μεταχειρισμένο τουλαχιστον σαν μάρκα είναι εγγυηση μην δώσεις 5χιλιαρο για κινέζικο και σου βγει διπλό να το πληρώνεις στο τέλος

Το θέμα είναι οτι δεν εχω γκαραζ και δε ξέρω ποιο μοντέλο θα μπορούσα να κοιταξω πανω σε αυτα που ψαχνω που να μην ειναι τοσο "εμπορικό" και επικίνδυνο να κανει φτερά

ChristinB
25/02/2024, 18:15
Στην περίπτωσή σου, για την καθημερινότητα, οπωσδήποτε θα κοίταγα σε scooter με επίπεδο πάτωμα. Θα σε βολέψει απίστευτα και σε πάρα πολλούς τομείς.

Αυτό που με προβληματίζει, είναι τα 2-3ωρα ταξιδάκια που θέλεις να κάνεις. Εκεί, το scooter και ανεπαρκές είναι και θα σε κουράσει. Το λογικό θα ήταν μια μοτοσυκλέτα.

Οπότε είναι δύσκολο να συνδιαστούν και τα δυο. Κάπου θα πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις. Συνεπώς το θέμα είναι που θέλεις να δώσεις προτεραιότητα. Στην καθημερινότητά σου ή στις εκτός πόλης εξορμήσεις;

Πολυ σωστά το θέτεις...θα το σκεφτώ, κλείνω στη μοτοσικλέτα νομίζω... :D

ChristinB
25/02/2024, 18:17
Το joyride 300 μπορει να κανει ανετα 200χλμ ταξιδι

Θα το δω κι αυτο, εμφανισιακά τουλάχιστον μ αρεσει το συγκεκριμένο. Ευχαριστώ!

Ricos_7
02/03/2024, 09:12
Επίσης εκτός απ τα λεφτα που ανεφερα εχω υπολογισει και ενα αλλο ποσο που διαθέτω οτι θα πάει στις αρχες για ασφάλεια, εξοπλισμό (τα βασικα τα χω αγοράσει κιόλας), πρώτο σερβις, κάποιον συναγερμό κτλ...
Μας άφησες με την απορία. Τελικά αγόρασες μηχανή?

Taz
03/03/2024, 16:02
Ακόμη ψάχνει

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163050&page=8&p=3197038#post3197038

harris_x
04/03/2024, 10:13
Παρακαλώ να μην ανοίγουμε πολαπλά threads για το ίδιο θέμα.

Το νήμα συγχωνέυτηκε με αυτό της αναζήτησης scooter